6B01409 Көркем еңбек және жобалау в ОАИУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты-орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында ғылыми-педагогикалық, кәсіби-практикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттілікке ие, көркем шығармашылықтың технологиялық дағдылары мен әдіснамасын меңгерген, Көркем еңбек саласындағы жоғары білікті білім беру бакалаврларын даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Орталық Азия Инновациялық Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Визуальды өнер-1
Курс классикалық өнер туындыларын зерттейді, әлемге әйгілі суретшілердің шығармашылығымен таныстырады, Көркем еңбек пен жобалау ақпаратын визуализациялау, ұлттық стильде кескіндеме, сәндік-қолданбалы өнер және графика бұйымдарын өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Курс бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерделеуге және практикалық қолдануға, білім алушылардың жалпы экономикалық және басқарушылық дайындығын қамтамасыз етуге, кәсіпкерлік қызметтің мәні мен ұйымдастырушылық аспектілері және оның экономиканы дамытудағы мақсаты туралы білімді қалыптастыруға, нарықтық қатынастарға сәтті қатысу мәселелері бойынша кәсіпкерлік қызмет тәсілдерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пәннің мақсаты - жасанды интеллект жұмысының негіздері мен принциптерін оқыту. Оқыту барысында білім алушылар жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерімен танысады, машиналық оқытудың, нейрондық желілердің, табиғи тілді өңдеудің және компьютерлік көрудің негізгі алгоритмдерін үйренеді. Пән алынған білімді жасанды интеллектті қолданатын әртүрлі қосымшалар мен жүйелерді жүзеге асыруда практикалық қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пән білім алушылардың экологиялық дүниетанымын және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зиянсыз, әрі қауіпсіз өмір сүрудің негізгі білімдерін қалыптастыруға, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы қауіпті және төтенше жағдайларда адамның қауіпсіз іс-әрекетін, азаматтық қорғаныстың мақсатын, құрылымын, міндеттерін білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Курс адамның адаммен, қоғаммен, қоршаған әлеммен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге, білім алушылардың қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыруға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қатер ретінде қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Визуальды өнер-2
Пән көркемдік оқыту саласындағы теориялық білімді зерттейді, материалдардың түрлерін және бейнелеу өнерінің жанрын сипаттайды. Қолмен және автоматтандырылған көркем еңбек технологиясын пайдалана отырып, дәстүрлі емес және композициялық материалдардан тақырыптық композицияларды өз бетінше шығару, оқушылардың жеке даму ерекшелігіне сәйкес визуализация дағдыларына үйретеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән білім алушылардың өз ғылыми жобаларын іске асыру және олардың нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес жазбаша нысанда ұсыну, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану, өз зерттеулерінің ережелерін дәлелді баяндау, өз ғылыми жобасын іске асыру үшін тиісті құралдарды таңдау қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Курс оқыту мен тәрбиелеу саласындағы педагогикалық зерттеулердің негізгі бағыттары туралы ұғымдарды қалыптастыруға, кәсіптік педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы, пәні, білім беру саласындағы нормативтік актілер, педагогиканың әдіснамасы мен құрылымы, оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі туралы, кәсіптік шеберлік пен педагогикалық технологиялар, мектепте білім беруді тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдылар туралы білімді меңгеруге бағытталған. Сыныптағы жайлы, қол жетімді оқу ортасын және эмоционалды-психологиялық климатты сақтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Графикалық жобалау негіздері І
Пән геометриялық фигураларды бейнелеу негіздерін және олардың проекцияларын, сызық типтерін, сызу шрифтін, жұптасуларды зерттеуге, білім алушылардың графикалық қабілеттерін практикалық қолдану және жетілдіру үшін қажетті берілген екі проекция бойынша үшінші проекцияны құруға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі рухани сабақтастық
Пән Қазақстан халқының өркениеттік және дүниетанымдық тамырлары мен руханиятына деген қызығушылықты қалыптастыруға және жандандыруға, этностың мәдени тарихының құрамдас бөлігі ретінде, дүниетаным тарихы мен философияны білуге, халық ойшылдарының мұрасын зерттеуге, қазіргі заманғы қоғамдық сұраныс пен дүниетанымдық түсінігі контекстінде дәстүрлі бастауларға жүгінуге, этностың өмірлік перспективаларын түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Еңбекті қорғау және техника қауіпсіздігі
Өндірістік аймақтың санитарлық-техникалық талаптарды, жұмыс орны гигиенасының нормалары мен талаптарын, электр жабдықтарымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы қағидаларын зерделеуге бағытталған. Ақпараттық технологиялар техникасы құралдарын және бейнетерминалдарды пайдалану жөніндегі нормативтік құжаттардың мазмұнымен, қауіпсіздік техникасы және еңбекті қорғау жөніндегі нұсқаулықтардың кезеңділігінің дағдылары туралы білімді меңгеруге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түстану және композиция
Курс көркемдік қалыптастыру және түстану саласындағы білімді, композицияны құру кезінде түстерді пайдалану дағдыларын дамытады. Дизайн мәселесін шешуге тұжырымдамалық шығармашылық тәсілге негізделген жобалық идеяны дамытуға ықпал етеді; композициялық шешімдердің формаларын, құрылымдарын, кешендерін және жүйелерін үйлестірудің мүмкін әдістері
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сызба геометриясының негіздері
Пән метрикалық және позициялық сипаттағы кеңістіктік есептерді дәл графикалық шешу дағдыларын дамыту үшін сызба геометрия курсын, инженерлік мәдениетті зерттейді, кескіндерді түрлендіру және олардың кеңістіктік орналасуы саласында зерттеу жүргізу, жаңа технологиялық объектілердің техникалық сызбасын түсіну қабілетін қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән дамуы қалыпты және ауытқитын балаларды бірлесіп оқыту идеясын дамыту туралы теориялық білімді қалыптастыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар адамдарды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің міндеттері мен мазмұнына, студенттерді дамуы бұзылған оқушыларға білім берудің педагогикалық жүйелері саласында қажетті біліммен жарақтандыруға және интеграция жағдайында түзету-дамыту оқу процесін ұйымдастыруға даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәңгілік Ел идеясы және рухани жаңғыру
Пән қазақ халқының зияткерлік күшін, қазақстандық мәдениеттің қуатын өздігінен ұйымдастыруға, ұлт пен елдің рухани, ғылыми-зияткерлік, ғылыми-шығармашылық және көркемдік әлеуетін жаңартуға негізделген. Қазақстанның азаматтық және рухани, этникалық және ұлттық бірегейлігін, адамгершілік-рухани жаңғыруын қалыптастыруға және нығайтуға бағытталған..
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Колористика
Пән студенттерді қоршаған әлемнің ең субъективті визуалды сипаттамаларының бірі –түс ғылымының негіздерін игеруге және зерттеуге бағыттайды, оның ішінде физика, физиология және психология туралы мәліметтер жиынтығы, түс құбылысын физикалық табиғи құбылыс және оны қабылдау заңдылықтары ретінде зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік графика
Бұл пән конструкторлық құжаттаманы, сызбаларды ресімдеуді, бөлшектер геометриясының элементтерін, суреттерді, жазуларды, белгілерді, бөлшектердің аксонометриялық проекцияларын, бөлшектер элементтерінің суреттері мен белгілерін, бөлшектердің жұмыс сызбаларын, машина бөлшектерінің эскиздерін орындауды, құрастыру бірліктерінің суреттерін, бұйымдардың құрастыру сызбасын зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың техникалық шығармашылығы
Техникалық шығармашылық саласында негізгі білім береді. Оқушыларды осы оқу пәнінің көмегімен қалыптасатын қоғам дамуының ақпараттық-технологиялық кезеңіндегі дербес өмірге бейімдейді. Проблемалық жағдайларды қарастырады, дизайн сипатындағы шығармашылық міндеттерді анықтайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі педагогикалық технологиялар
Курс кәсіби оқытуда инновациялық технологияларды қолданады. Оқытудың заманауи технологияларын қолдану түрлерін жіктейді, теориялық және практикалық білімді меңгеру үшін модульдік оқытудың артықшылықтарын түсіндіреді, арнайы пәндер бойынша дидактикалық материалдарды құрастыру дағдыларын көрсетеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және техникасы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыретін қалыптастыруға, студенттерді диагностикалық, мақсатты болжау, жобалау, ұйымдастырушылық, коммуникативтік, талдамалық іскерліктермен қаруландыруға, оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және жүргізуге, білім алушылармен өзара іс-қимылға жауапты және шығармашылық қарым-қатынасты дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Графикалық жобалау негіздері ІІ
Пән графикалық жобалауға қойылатын талаптарды зерделеуге, композициялық, кәсіби, эмоционалды қабылдау мен көркем ойлауды дамытуға, түрлі-түсті графика дағдыларын, жоба ниетін графикалық беру стильдерін меңгеруге, графикалық жобалау үшін материалдар мен құралдарды пайдалануға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тоқыма бұйымдарының материалтануы (қыздар)
Пән әртүрлі факторлардың әсер етуі кезінде материалдарда болатын құбылыстардың физикалық мәнін түсіндіреді; Қазіргі уақытта өндірісте қолданылатын негізгі тоқыма материалдардың құрылымы; сонымен қатар қолданылатын материалдардың табиғаты мен қасиеттерін білу үшін өндірістің тиімді технологиялық процестерін анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Графикалық модельдеу (қыздар)
Пән тігін өндірісінің техникалық процестерін желілік жоспарлау әдістемесін талдайды. Желілік графиктерді құру, ресурстарды бөлудің сыни жолдарын табу, тігін бұйымдарының эскиздерін орындау, процестердің ауқымды графиктерін орындау, ең төменгі рұқсат етілген мәндерді модельдеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сәндік-қолданбалы өнер (қыздар)
Пән дәстүрлі және қазіргі заманғы технологиялар негізінде тоқыма материалдарынан сәндік-қолданбалы бұйымдарды жасау дағдыларын дамытуды, жоғары эстетикалық құндылықтарымен ерекшеленетін сәндік-қолданбалы өнерді зерттеуді қалыптастырады. Пішіндер мен функцияларды, сәндік-қолданбалы өнердің ерекшеліктерін сипаттайды және салыстырады, бұйымдарды жасау және безендіру техникасының ерекшеліктерін дәлелдейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика(ұлдар)
Пән компьютерлік графиканың түрлерін, монитор жазықтығында кескінді сақтау және көрсету тәсілдерін, графикалық кескіндердің нақты түрлерін талдайды. "Нүктелік кескін", "векторлық сурет", "үш өлшемді сурет", "фракталдық сурет" ұғымдарын түсіндіреді .Компьютерлік графика көмегімен сызбаларды орындауға үйретеді (САПР, CORAL GRAF)
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мультимедиялық білім беру ресурстары
Курс оқыту топтарында мультимедианы пайдалану арқылы педагогикалық мақсаттардың жетістіктерін, мультимедиялық білім беру ресурстарын құру тәсілдерін, білім алушылардың мультимедиа саласында терең білім мен дағдыларды игеруі үшін оқу мультимедиасын іріктеу және тиімді қолдану критерийлерін талдайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сәндік-қолданбалы өнер (ұлдар)
Пән дәстүрлі және қазіргі заманғы технологиялар негізінде тоқыма материалдарынан сәндік-қолданбалы бұйымдарды жасау дағдыларын дамытуды, жоғары эстетикалық құндылықтарымен ерекшеленетін сәндік-қолданбалы өнерді зерттеуді қалыптастырады. Пішіндер мен функцияларды, сәндік-қолданбалы өнердің ерекшеліктерін сипаттайды және салыстырады, бұйымдарды жасау және безендіру техникасының ерекшеліктерін дәлелдейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем еңбекті оқыту әдістемесі және критериалды бағалау
Пән көркем еңбектің оқу процесінің бірізділігін, оқытудың әдістері мен тәсілдерін практикаға енгізуді негіздейді, көркем еңбекті және сәндік-қолданбалы өнер технологияларын оқыту мәселелерін біріктіреді, сабақтарды критериалды бағалау әдістерін және олардың практикалық маңызын саралайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Балалардың және жасөспірімдердің анатомиялық пен физиологиялық ерекшеліктерін, түрлі жастық кезеңдеріндегі өсу және даму заңдылықтарын, жас өсіп келе жатқан ағзаның қоршаған ортамен қарым-қатынасын, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау мен нығайту, сабақтан тыс уақыттарын дұрыс ұйымдастыру, олардың оқып білім алу барысында танымдық, мәдени, еңбек жұмыс қабілеттілігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету әдістерін дамыту , баланың жасына мектеп ғимараттарын жабдықтау талаптарын меңгеру, ақыл ойын дамыту, дені сау, сымбатты етіп өсірудің ғылыми негіздері туралы педагогикалық мамандықтар бойынша оқып жатқан студенттерге білім беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Материалтану және конструкциялық материалдар технологиясы (ұлдар)
Пән конструкциялық материалдардың физика - химиялық қасиеттерін, қоршаған орта факторларының металдар мен металл емес материалдарға әсерін, сондай-ақ олардың қасиеттерін басқару мүмкіндіктерін зерттейді, жасалатын конструкциялар мен бұйымдардың құрамы мен қасиеттерінің пішіні мен сапасына әсерін зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи тігін жабдықтары (қыздар)
Курс тігін өндірісінің заманауи технологиялық жабдықтарының құрылымын, электрофрикциялық және автоматтандырылған электр жетегі бар машиналардың жұмысын басқару жүйесін сипаттайды, тігін машиналарының негізгі ақауларын диагностикалау жүйесін және ақауларды жоюды, сондай-ақ жұмыс кезінде қауіпсіздікті ұйымдастыруды жіктейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Материалдарды өңдеуге арналған техникалық жабдықтар (ұлдар)
Пән ғылыми-техникалық және нормативтік құжаттаманы, шеберханалардың заманауи техникалық жабдықтарының құрылымын, материалдарды өңдеудің технологиялық процестерін жаңарту әдістерін, өндірістік процестің әртүрлі сатыларындағы шығындарды азайтуды сипаттайды, көркем бұйымдарды өндіру бойынша жабдықтарды орналастыру бойынша технологиялық жұмыс дағдыларын дамытады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Материалдарды өндеу технологиясының практикумы (қыздар)
Курс құрылымдық материалдарды қолмен және механикалық өңдеудің ерекшеліктерін, сыртқы және ішкі беттерді, ұштық жазықтықтарды өңдеудің типтік процестерінің әдістемесін қолдануды зерттейді. Негізгі және қосалқы құралдардың, айла бұйымдардың ерекшеліктерін пайдалану, қол және машина жұмыстары үшін жұмыс орнын ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Материалдарды өндеу технологиясының практикумы (ұлдар)
Пән жеке бұйымдарды жасауға мүмкіндік беретін кәсіби білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс кескіндеме, ою, тоқу, инкрустация және металл мен ағашты көркем өңдеудің басқа да дәстүрлі және заманауи технологияларын қолдана отырып, ағаштан сәндік-қолданбалы бұйымдарды жасау кезектілігін негіздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тігін өндірісінің дизайны мен технологиясы (қыздар)
Пән тігін бұйымдарын жобалау және модельдеу процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады, тігін бұйымдарына қойылатын техникалық талаптарды сипаттайды, педагогикалық шеберліктің негіздерін және тігін өндірісінде дизайн және технологиялық шешімдерді жетілдіру және енгізу әдістерін түсіндіреді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұлттық костюм композициясы (қыздар)
Пән өткен және қазіргі заманғы шығармашылықтың тәжірибесін негіздейді, бұл композицияны құруда және шығармашылық эскиздік идеяларды халықтық костюмнің нақты модельдері мен конструкцияларына енгізуде белгілі бір заңдылықтарды дамытуға көмектеседі. Халық костюмін жасау кезінде "конструкция", "заттың құрылымы" және оның "көркемдік бейнесі" ұғымдарын дәлелдейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Композициялық материалдар мен жабындардың технологиясы(ұлдар)
Пән композициялық материалдарды өндіру кезеңдерін, металл бұйымдарын оқшаулау үшін қорғаныс жабындарын алу және қасиеттерін, қарапайым полимерлер негізінде жақсартылған қасиеттері бар пластикалық массаларды алуды зерттейді. Қажетті пішіні мен өлшемі бар бұйымдарға синтезделген түрлендірілген материалдарды қайта өңдеу бойынша дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаңылтыр бұйымдарын жасау технологиялары (ұлдар)
Пән қаңылтыр жұмыстарын жүргізу үшін қажетті монтаждау-құрастыру, Дайындау процестерінің технологиялық операцияларын дәлелдейді, оған мыналар кіреді: табақ металын түзету, табақ металын кесу және кесу, дайындамаларды қалыптау, қаптау және қаптау операциялары
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық өнер
Сандық өнер (фотография, анимация, медиа құралдар) компьютерлік графиканың негізгі түрлерін, растрлық және векторлық графикаға арналған бағдарламаларды зерттейді. 2 D және 3 D модельдерін құрудың негізгі кезеңдерін, растрлық және векторлық бағдарламалардың мүмкіндіктерін қарастырады. Қатты күйдегі модельдеу операциясы негізінде 3 D модельдерінің эскизін жасау, 3 D модельдеудің визуализация түрлерін анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Үй мәдениеті және тамақтану мәдениеті (қыздар)
Курс үй мәдениеті ережелерінің сақталуын көрсетеді, тамақ дайындауға арналған жабдықты жіктейді, дұрыс және ұтымды тамақтану мәзірін құру дағдыларын, қолмен жұмыс жасау әдістерін қалыптастырады, еңбек тәртібі ережелерін, химиялық заттарды дұрыс пайдалануды қарастырады, тамақ дайындаудың технологиялық картасын жасауға үйретеді, көкөністер мен жемістерді сақтау және қолдану тәсілдерін зерттейді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық тұрмыстық заттарды дайындау технологиясы (ұлдар)
Пән ұлттық көркемөнер бұйымдарын жасау дағдыларын, қол еңбегі бұйымдарын жасау тәсілдері мен технологияларын, көркем әшекейлердің түрлері мен оларды орындау техникасын, сәндік-қолданбалы өнердің дәстүрлі заттары бұйымдарын жасау техникасы мен өңдеу ерекшеліктерін игеруге бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жұқа табақты металды өңдеу технологиясы (ұлдар)
Пән жұқа табақты металдарды технологиялық өңдеу тәсілдерін саралайды, жұқа табақты материалмен практикалық жұмысты орындау кезінде кеңістіктік ойлауды, шығармашылық қабілеттерді дамытады. Бұйымдарды сәндік өңдеу әдістерін қолданудың шығармашылық дағдыларын қалыптастырады. Жұмыстарды орындау кезінде қауіпсіздік техникасын сақтауға үйретеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тоқу технологиясы (қыздар)
Пән дәстүрлі халықтық сәндік-қолданбалы өнердің ерекшеліктерін түсіну үшін көкжиегін кеңейтеді, қолмен тоқудың әртүрлі әдістерін қолдана отырып, қолмен тоқу бұйымдарын өндіруде көркем безендіру, ою-өрнек және түс схемасы дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тігін бұйымдарын көркемдеп сәндеу (қыздар)
Пән жаңа сән аспектілерін, болашақ тігін дизайнының мүмкін тенденцияларын, сызықтық, дақ, штрих және нүктелік графиканы және тігін бұйымдарының негізгі және сәндік бөлшектері мен элементтерін безендіруге арналған құрылымды құрудың басқа әдістерін қолдануды қамтиды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Робототехника (ұлдар)
Пән оқушыларды қоғам дамуының ақпараттық-технологиялық кезеңіндегі дербес өмірге бейімдейді, ғылыми пәндерге қызығушылық тудырады, техникалық шығармашылық саласында негізгі білім береді, проблемалық жағдайларды қарастырады, дизайн сипатындағы шығармашылық міндеттерді анықтайды. Пәнді оқу білім алушыларда шығармашылық ізденіс қызметіне деген тұрақты қызығушылықтың дамуын, робототехниканы және автоматтандырылған жүйелерді өз бетінше әзірлеуге деген ұмтылысты қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тігін бұйымдарын құрастыру (қыздар)
Пән тігін бұйымдарын пішудің, құрастырудың және модельдеудің практикалық дағдыларын, балалар, әйелдер және ерлер киімдерін құрастырудың, қауіпсіздік техникасын сақтай отырып базалық үлгілерде үлгілеудің түрлері мен тәсілдерін әзірлеуге арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрмысты қамтамасыз ету технологиясы (ұлдар)
Курс үй экологиясын, микроклиматты жетілдіруге бағытталған, пәтерді жобалау және безендіру, үйдің ішкі дизайны, жарықтандыру, тұрмыстық техниканы таңдау, үйді электр энергиясымен қамтамасыз ету мәселелері. Үйдің ішіндегі ұсақ құрылыс материалдарымен жабдықтау және жөндеуді игереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағаштан жасалған бұйымдарды құрастыру (ұлдар)
Курс көркем ағаш кесудің теориялық және практикалық негіздерін түсіндіреді, көркем ағаш кесудің негізгі технологияларымен танысуды қамтамасыз етеді, көркем өңдеу мен ағаш кесудің теориялық және практикалық негіздерін игеруге, ағаштан жасалған тұрмыстық заттарды орындаудың практикалық дағдыларын жетілдіруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Трикотаждан жасалған бұйымдарды сәндік өңдеу технологиясы (қыздар)
Пән күнделікті тұрмыстық бұйымдарды жасау принциптерін талдайды, киімді көркем безендіруге арналған жабдықты сипаттайды, машинамен кестелеу кезінде қол және машина тігістерінің әртүрлі түрлерін қолдануды дәлелдейді, негізгі және сәндік бөлшектер мен киім элементтерін өндіруде қолданылатын ылғалды-термиялық өңдеу дағдыларын нығайтады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тоқыма бұйымдарын жасау практикумы (қыздар)
Курс тігін бұйымдарын дайындау үшін пайдаланылатын материалдардың түрлерін, сондай-ақ олардың сапасын бағалаудың стандартты әдістерін талдайды, тоқыма сипаттамаларына сәйкес материалды өңдеудің технологиялық режимдерін болжау және болжау қабілеттерін жетілдіреді, матаның алдыңғы және дұрыс емес жағын сыртқы түрі бойынша анықтай алады, конфекция картасын жасайды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тігін бұйымдарын өңдеу практикумы (қыздар)
Курс ұлттық түстердің заманауи түстерінде бұйымдарды өңдеудің технологиялық ерекшеліктерін, балалар, ерлер және әйелдер киімдерінің негізгі және сәнді бөлшектерін жасау үшін технологиялық білімді практикада қолдану әдістерін, сыртқы киім бөлшектерін жинауды негіздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Металды көркем өңдеу практикумы (ұлдар)
Пән бұйымдарға эстетикалық құндылық пен тұтынушылық сұраныс беру мақсатында металлопластиканы өңдеу, нақыштау, металл және металл емес материалдарды көркемдеп нақыштау тәсілдерін, тәсілдерін және әдістерін дәлелдейді. Металды көркемдік өңдеу және қауіпсіздік техникасын сақтаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағаш пен металды көркем өңдеу технологиясы (ұлдар)
Материалдарды (ағаш және металл) құрылымдық өңдеудің заманауи технологияларын зерттейді. Ағаш өңдеу жабдықтарын пайдалану және қызмет көрсету бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады. Өңдеу әдістері мен примдерін ұтымды таңдауды дамытады. Қолмен және механикалық өңдеу бойынша негізгі технологиялық операцияларды орындауға үйретеді. Өнімді әзірлеу мен өндіруде дизайн және технологиялық ерекшеліктерді дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бейнелеу өнерінің ерекшелігін, негізгі стильдік бағыттарын, көрнекі ақпаратты бекіту әдістері мен тәсілдерін, композициялық кеңістіктің жұмыс істеу принциптерін түсінеді. Нормативтік базаны зерттейді және қолданады, білім беру мекемесінің заманауи оқу-тәрбие процесінің принциптерін түсінеді
- Сәндік-қолданбалы өнер және халықтық кәсіпшілік бұйымдарын жасау кезінде колористік міндеттерді орындайды, бейнелеу өнері саласында шығармашылық ойлау дағдыларын қолдана отырып, эскиздер мен этюдтерді орындау бойынша жұмысты әдістемелік сауатты жүзеге асырады, әртүрлі материалдарды көркем безендірудің шығармашылық көздерін трансформациялау әдістерін талдайды
- Қазақстан қоғамын жаңғырту контексіндегі әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық құбылыстардың ерекшеліктерін, тарихи үдерістердің ерекшеліктерін және шындықты философиялық пайымдауды сипаттайды
- Кестелеудің, аппликацияның әр түрлі әдістерін қолдануды дәлелдейді, әр түрлі бағыттардың стильдік ерекшеліктерін қолдана отырып, киімді жобалау мен модельдеудің әртүрлі әдістерін қолданады, зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-техникалық ақпаратты талдауды ескере отырып, жобалау қызметінде металды көркемдеу бойынша шығармашылық дағдыларды қолданады
- Кәсіби салада ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолданады, Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін сақтайды, ресми және бейресми білім беру шеңберінде одан әрі оқытуды жобалай отырып, өзінің зияткерлік және мәдени деңгейін дамытады
- Тігін бұйымдарының конструктивтік ерекшеліктерін, бұйымдарды көркем өңдеуге арналған түрлі аспаптар мен айлабұйымдарды пайдалана отырып, жұмыстың техникалық тәсілдерін білуін көрсетеді
- Оқу-тәрбие процесінде жеке, сараланған және жеке тәсілдерді қолдана отырып, баланың жеке басының дамуы мен қалыптасуындағы оқыту мен тәрбиелеу әдістерін таңдайды және қолданады
- Тұрақты азаматтық ұстанымын, кәсіпкерлік қабілетін, көшбасшылық қасиеттерін және сыни ойлау дағдыларын көрсетеді
- Ақпаратты жинау және түсіндіру үшін заманауи цифрлық технологияларды пайдалана отырып, әлеуметтік-этикалық нормалар мен ғылыми идеяларды пайымдауды қалыптастырады. Нақты және виртуалды салада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын көрсетеді
- Тоқыма материалдарын көркемдік өңдеу технологиясы мен жобалау тәсілдерін біледі, интерьерді безендіру үшін сәндік-қолданбалы өнер элементтерін қолданады, тұрғын үй кеңістігінің тазалығы мен дұрыс тамақтану мәдениетінің маңыздылығын түсінеді
- Оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды, білім алушылардың оқу-танымдық қызметінің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, бағалау құралдарын қолдана отырып, педагогикалық қызметте оқыту мен диагностиканың жаңа технологияларын пайдаланады
- Еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы бойынша нормативтік құжаттарды, геометриялық проекцияларды біледі, графикалық жобалауды қолданады, инженерлік және педагогикалық қызметте сызбаларды қолдануды дәлелдейді