Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01901 Логопедия в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы және жалпы білім беретін мектепке дейінгі және мектеп білім беру ұйымдарында, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау ұйымдарында, инновациялық деңгейде және қазіргі заманғы білім берудің жаңартылған мазмұнына, сондай - ақ еңбек нарығының сұраныстарына сәйкес тұрақты өзгеріп отыратын әлеуметтік-экономикалық жағдайларда қызметті жүзеге асыруға қабілетті, арнайы білім беру саласындағы маман-логопед біліктілігі жоғары білімді, Әлеуметтік және мәдени дамыған, кәсіби құзыретті тұлғаны даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару,
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
  • Педагогика мен білім беру психологиясының теориялық негіздеріне сәйкес инклюзивті білім беру ортасын, сондай-ақ психологиялық жайлылық пен білім алуға тең қолжетімділікті ескере отырып, оқу жетістіктерін объективті және ашық бағалаудың тиісті технологияларын қолдану.
  • Анализаторлардың патологиясын, бастапқы және екіншілік бұзылыстың құрылымдық компоненттерін анықтау, интеллектуалды жеткіліксіздіктің ұқсас формаларын ажырата отырып, балалардың дамуындағы тежелулерді, бұзылыстарды диагностикалау және баланың анамнезін жинақтау.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларға арналған нормативтік-құқықтық құжаттар мен кәсіби деңгейдегі этикалық ұстанымдар негізінде, арнайы педагогика мен психологияның принциптеріне сүйеніп, әр түрлі жастағы балалармен логопедиялық түзету жұмыстарын ұйымдастыру.
  • Әр түрлі мекемелерде тәрбие процесін дамыту бағдарламалары бойынша түзету жұмыстарындаойын, интерактивті технологиялар мен арт-терапияны қолдану,логопедиялық жұмыстыұйымдастыру.
  • Ерте жастағы балалардың әлеуметтік дағдыларын дамыту, балаларды медициналық-психологиялық-педагогикалық тексеру нәтижелерін талдау, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сауаттылыққа үйрету әдістерін қолдану арқылы отбасының бірлескен жұмысын жоспарлау.
  • Бала дамуының психологиялық-педагогикалық диагностикасының негізгі бағыттарын құру, сөйлеу тілін зерттеу әдістерін қолдану, сөйлеу бұзылыстары бар дифференциалды зерттеулердіталдау.
  • Аутистік спектрдің бұзылулары бар балаларда коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру мақсатында, күрделі бұзылысы бар және ақыл есі кем балаларға логопедтік тексеруді ұйымдастыруда ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтендіру іс-шараларын жоспарлау.
  • Балалардағы дыбысты айтуды түзеу кезінде түзету жұмыстарының кезеңдерін құру және модельдеу, сөйлеу қабілеті бұзылған балалар тобында логопедиялық ырғақты, дыбыстарды қою әдістері мен тәсілдерін қолдану.
  • Дизартрия кезінде логопедиялық түзету әдістерін, тұтықпа кезінде логоритмика әдісін, балалардағы жазбаша сөйлеу бұзылыстарын жою және алдын-ала түзету әдістерін пайдалана отырып, жүйелі сөйлеу тілі бұзылған балаларға оңтайлы жұмыстарды ұйымдастыру.
Top