Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08301 Аңшылықтану және аң шаруашылығы в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

Пәндер

  • Ботаника

    Пән цитология және гистология негіздері, органография, өсімдіктердің көбеюі және систематикасы, олардың биосферадағы және адам өміріндегі рөлі туралы білім береді. Ол өсу мен даму барысын бақылау мақсатында өсімдік тіршілігінің физиологиялық процестерінің мәнін, олардың онтогенезін, ұйымдастырылуын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жануарлар туралы ғылым

    Пән жануарлардың ішкі және сыртқы құрылымын, олардың түрлік құрамын, таралуын, дамуын, шығу тарихын, қоршаған ортамен қарым-қатынасын, табиғаттағы маңызын, эволюциялық дамуын зерттейді. Жануарлар типтері (қарапайымдылардан бастап сүтқоректілерге дейін, ішекқуыстылар типі, жалпақ құрттар типі, сорғыш құрттар класы, таспа құрттар класы, алғашқы қуысты құрттар типі, нематодтар класы, буылтық құрттар типі, буынаяқтылар типі, хордалылар типі). Жануарлар туралы ғылым пәнінің міндеті жануарларды жанжақты зерттеу оның құрлысын, көптүлілігін тіршілік әрекетін, таралуын, және халық шаруашылығындағы маңызын оқыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жануарлар физиологиясы

    Организмде жүретін физиологиялық үдерістердің тіршілікті қамтамасыз етудегі биологиялық маңызын ұғындыру; жеке мүшелер қызметі арасындағы әсерлестік пен ықпалдастык заңдылықтарын ұғындыру; организмнің сыртқы ортамен қарым қатынасын қамтамасыз ететін механизмдерді анықтап, олардың маңыздылығын түсіндіру; мал өнімділігін арттырудың физиологиялык негіздерін ұғындыру; студенттерде басқа сабақтас пәндерді меңгеруге қажет білім мен білік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ерекше қорғалатын табиғи аумақтары

    Қорықтарды, ұлттық табиғи парктерді, қорықтарды және басқа да ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды басқарудың теориясы мен әдістерін зерттейді. Сондай-ақ ғылыми зерттеулер әдістерін, ЕҚТА қызметі мен ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жануарлар жүйесі және латын терминологиясы

    Белгілі принциптер бойынша жануарлардың топтарға бөлу (таксоны) жолдары және орналасу тәртібі, олардың туыстық ұқсастықтарымен айырмашылықтары. Аңшылықтану және аң шаруашылығы саласында қолданып жүрген латын тіліндегі терминологиялық сөздерді, атауларды, кәсіби терминдерді мазмұнды түрде қолдана білуге үйрету және ғылыми әдебиеттерді аударудағы негізгі тілді оқыту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Аңшылық алкап типологиясы

    Аңшылық алқаптары типологиясы пәні – аңшылық алқаптарының табиғи өндірістілігін және шаруашылық өнімділігін анықтау және аңшылық шаруашылығын ұйымдастыру жайлы теориялық білім беріп және іс жүзінде дағдыландыру оқытылады. Аңшылық алқаптың сапасы – өсімдіктер дүниесінің қорымен, құстар ұялауға және басқа аң жануарларын қорғаушылық қасиеттілігімен бағалануы, сондай-ақ азықтар қорын есептеу арқылы , әртүрлі аңдар және құстарға аншылық алқаптың сиымдылығын анықтауды үйретеді. Алқаптардың өнімділігін жоғарлату мақсатпен, оларды инвентаризациялау және ғылыми тұрғыдан жіктеу жұмыстарын жүргізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Аңшылық туризм

    Аңшылық туризм – туризмнің ерекше түрі. Бұл жабайы аңдар мен құстарды аулау мақсатында жасалатын саяхат түрі. Аңшылық туризм - туристердің рухани жəне эстетикалық қажеттілігін қамтамасыз ету жəне аңшылық олжа табу мақсатында аңшылық жайылымдар аймағында олжалық аңшылықты жүргізу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыруға үйрету, қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғаудың тиімді тәсілдері, қаржылық өнімдер мен қызметтерді пайдалану тәртібін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология

    Табиғатты қорғау іс-шараларының теориялық негізі болып табылатын тірі организмдердің жеке тұлғаларының, популяциялары мен қауымдастықтарының экологиялық заңдылықтары туралы жаратылыстану-ғылыми жүйелік білімді қалыптастыру, адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның экологиялық мәдениетінің денсаулығын сақтау бойынша экологиялық білімді тек кәсіби бағытта ғана емес, сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және тұрақты даму жолындағы қозғалысқа ықпал етуге және табиғатты қорғау мәселелерін шешу үшін теориялық білімді қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері

    Осы пән бойынша студенттер ғылыми зерттеулердің негізгі тәсілдерін, соның ішінде зерттеу тақырыбын таңдауды, гипотезаны әзірлеуді, деректерді жинау әдістерін таңдауды және нәтижелерді талдауды үйренеді. Олар сондай-ақ деректерді талдауға және зерттеу нәтижелерінен қорытынды жасауға көмектесетін статистика мен эксперименттік зерттеулердің негіздерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жануарлар биометриясы

    Биологиядағы математикалық әдістерді қолдануға негізделген өзгеру статистикасы бөлімі. Статистикалық өңдеу тәжірибені жоспарлау және эксперименттік деректерді өңдеу. Биометриялық талдау нәтижелердің сенімділік дәрежесін анықтау, сондай-ақ биологиялық процестердің математикалық үлгілерін жасау. Компьютерлік бағдарлама көмегімен вариациялық қатардың көрсеткіштерін анықтау. Асимметрия коэффициентін анықтау және оның сенімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экономика

    «Экономика» пәні жеке адамдардың, жекелеген кәсіпорындардың және мемлекеттің экономикалық қызметі жүзеге асырылатын қоғамның экономикалық өмірі туралы негізгі білімді меңгеруге бағытталған. Пән студенттердің экономикалық ой-өрісін дамытуға және шектеулі табиғи ресурстар жағдайында ұтымды шешім қабылдауға ықпал етеді. Пән экономиканың жұмыс істеуі туралы алған білімдерін мамандық таңдауда және одан әрі білім алуда бағдарлау үшін пайдалануға дайындығын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орнитология

    Құстар класының сипаттамасын, олардың шығу тегі мен эволюциясын, морфологиялық ерекшеліктерін және ұшу қабілетін, құстардың физиологиялық және экологиялық ерекшеліктерін, практикалық маңызы мен қорғалуын, Қазақстан құстарының аңшылық-кәсіпшілік және сирек кездесетін түрлерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Териология

    Сүтқоректілердің биологиясы мен экологиясын зерттеуге, кәсіпшілік аңдардың ресурстарын тиімді пайдаланудың биологиялық және экологиялық негіздерін әзірлеуге, оларды қорғау мен ұдайы өндіруге бағытталған мәселелерді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Курс бағдарламасы мемлекет пен құқықтың пайда болуының негізгі теорияларын, ерекшеліктерін, мәнін, әдістерін анықтауды қарастырады. Қазақстан Республикасының конституциялық, әкімшілік, еңбек, азаматтық құқық, қылмыстық, отбасылық, жер, қаржы, салық, банк, сақтандыру құқығы сияқты құқық принциптерін, салаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында студенттердің құқықтық сауаттылығын арттыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетаным, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын, сыбайлас жемқорлықтың кез келген көрінісіне төзбеушілік қарым-қатынасты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі

    Курс қауіпсіздіктің кәсіби мәдениетін қалыптастырады және алған білімдерінің жиынтығын кәсіби қызметте қолдану, кәсіби қызмет саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін біліктілік пен дағдылар қабілеттілігі түсініледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пән студенттерде кәсіпкерлік қызмет негіздерін түсінуді қалыптастыруға, табысты бизнес үшін негізгі дағдылар мен құзыреттерді дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты студенттерді кәсіпкерліктің негізгі аспектілерімен таныстыру, соның ішінде бизнес-идеяны қалыптастыру және оның нәтижесінде бизнес-жоспар құру. Курс барысында студенттер бизнес-жоспарларды әзірлеу және талдау, кәсіпкерлік жобаны басқарудың стратегиялық және тактикалық тәсілдерін қолдану, бизнес мәселелерін тиімді шешу дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жануарларды аудандастыру және таралу заңдылықтары

    Жануарларды аймақтарға бөлу және таралу заңдылықтары - жер бетіндегі жануарлардың таралуын зерттейтін және олардың таралуының жалпы заңдылықтарын белгілейтін ғылым. Жануарларды аймақтарға бөлу және таралу заңдылықтары негізгі обьектілеріне (нысандарына) фауна, басқаша айтқанда, белгілі бір аймақта (біртұтас материкте, аралда немесе кез келген географиялық аумақта) тарихи қалыптасқан жануарлар түрлерінің жиынтығы және оған кіретін оның барлық биоценоздары жатады. Сонымен қатар, зоогеография ғылымы ареалдарды, яғни жануарлардың жүйелі топтық немесе тектік әрі басқа да кейбір жеке түрлерінің таралу облыстарын зерттейді. Экожүйелер мен табиғат процестерін өзгертуде адамның іс-әрекетінің рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жануарлар этологиясы

    Пән жабайы аңдардың түрлерін меңгеру, олардың қоршаған орта әсерінен мінез-құлықтарының өзгеру және қалыптасу ерекшеліктері, азықтану барысында, қорек іздеу кезіндегі мінез-құлық, ұя маңында, ұрпағын қорғау, өсіру кезіндегі мінез-құлық ерекшеліктерін зерттеу. Аңдарды аңшылар, иттер қуған кездегі мінез-құлқын қарастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жануарлардың мінез-құлқы және тіршілік белгілерін анықтау

    Пән жануарлардың физиологиялық мінез-құлық процестері мен психикасы туралы, жануарларды ұстау, азықтандыру және пайдалану үшін оңтайлы жағдай жасау, алдын-алу ғылыми шараларды жүргізу үшін қажетті жануарлар мен құстардың психикасы мен құстарының даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Жануарларды тіршілік белгілері арқылы дұрыс шешім шығаруға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аңдар мен құстарды аулау техникасы

    Аңшылық қару және олардың жіктелуі. Аңшы мылтығының негiзгi бөлiмдерi және олардың өзара жұмыс iстеуi. Оқ-дәрiлер мен патронды жабдықтау. Аңшы мылтығын күту. Өздiгiнен аулайтын құрал-саймандар және олардың жiктелуi. Өздiгiнен жаншып ұстайтын құрал-саймандар, олардың құрылысы мен орнату тәсiлдерi. Өздiгiнен қысып ұстайтын құрал-саймандар, олардың құрылысы, жiктелуi мен орнату тәсiлдерi. Тiрiдей ұстайтын құрал-саймандар, олардың құрылысы және орнату. Өздiгiнен ұстайтын торлар мен тұзақтар және олардың қолдану. Ұйықтататын және улы заттар, оларды пайдалану. Елiктiргiш заттар және оларды пайдалану. Әртүрлi аңшылық түрлерi және оларды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аңшылық-кәсіптік құстарды өсіру

    Аңшылық саласы қазіргі уақытта аңшылық алқаптардың өнімділігін арттыру үшін қолданылатын құралдар мен әдістердің кең мүмкіндіктеріне ие. Солардың бірі – аңшылық кәсіптік құстарды өсіру. Жабайы құстарды қолда өсіру барысында құстарға бақылау және мониторинг жұмыстарын жүргізу, сондай-ақ аңшылық алқаптаға жіберу шаралары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Терісі бағалы аңдарды қолда өсіру

    Оқу нәтижесінде студенттер терісі бағалы аңдардың жүйелік, морфологялық және физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Сондай-ақ олардың табиғи жіктелінуінің негізгі принциптерін; жануарлар класын, отрядын, тұқымдастарын, туыстарын және түрлерін анықтау тәсілдерін; жануарлардың жалпы сипаттамасын, олардың биологиялық ерекшелігіне және түрлік белгілеріне қарап өсірудің қолайлы жоспарларын құрады Жабайы жануарлардың қолда өсіру жағдайында табиғаттағыдай жағдай жасауы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Аңшы ит шаруашылығы

    Пән аңшы иттердің биологиялық ерекшелігі және экстерьерлік өлшем бірліктерін ажырата білу, өсіріп бағу кезіндегі мінез-құлқы сондай-ақ азықтандыру рационның дұрыс қолдана білуді меңгереді. Күшік кезінен бастап иттерді аңшылыққа баулу тәсілдері, сынау алаңдарыңда тазы мен төбетті бағалауды меңгеру, сынау нәтижелерін үйренеді. Аңшы иттерді кәсіптік және спорттық –әуесқойлық аң аулауда дұрыс пайдалана білу. Қазақстанда кең тараған аңшы ит түрлерін өзге де аңшылық түрлеріне пайдалану жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аңшылық жануарларды есепке алу

    Аңшылық жануарларды есепке алу, санақ әдістерін анықтау және санақ жүргізу кезінде камералдық жұмыстар жүргізу, есепке алу жұмыстарын ұйымдастыру үшін деректерді талдау және өңдеу және жануарларды кәсіпшілік аулау санын анықтау, сондай-ақ нақты шаруашылықта, ауданда, облыста, республикада жүргізілген санақ жұмыстарына есеп дайындау мәселелерін зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызметтік ит өсіру

    Иттің шығу тегі, эволюциясы және ауыл шаруашылығындағы маңызы. Иттердің конституциясы мен экстерьері. Иттерді ұстаудағы технологиясы. Иттерді асылдандыру жұмыстары. Аңшы ит көрмелерін ұйымдастыру және аңшы иттер клубының мекемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зоогеография

    Жануарлардың таралу ареалдарды, жүйелі топтық немесе тектік әрі басқа да кейбір жеке түрлерінің таралуын үйретеді. Жануарлардың географиялық таралуын сипатын білдіретін себептер. Табиғи және антропогенді факторлар әсерінен фауналардың қалыптасуы заңдылығы. Жақын болашақтағы жануарлар әлеміндегі түрлік құрамның кемуін болдырмауды немесе олардың мекендеу өзгерісінің адамзатқа тиімді болатын жақтарын болжау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биотехния және жабайы жануарларды өсіру

    Табиғи еркіндік жағдайындағы Жануарлар өмірін басқарудың теориялық негіздерін зерделеу, жануарларға және олардың тіршілік ету ортасына әсер етудің биотехникалық әдістерінің арсеналына шығармашылық көзқарас дағдыларын тұжырымдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Аушы құстармен аң аулау

    Ұлттық аңшылыққа шығуға қолданылатын аулағыш жануарлар түрлерімен танысу, аңшылықтың заңдылығын және құқықтық негіздерін оқып игеруі, түрлі ұлттық аңшылықты жүргізу мерзімін анықтау, аулауға қолданылатын жыртқыш жануарлардың әшекейлері және құрал жабдықтар, сынақ жүргізу мерзімімен тәсілдері, аңшылық-кәсіптік жануарлардың қорын тиімді пайдаланудағы ұлттық аңшылықтың маңыздылығы, аулағыш жануарлармен жұмыс істегендегі қауіпсіздік шаралары және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Таксидермия негіздері

    Пән таксидермияның теориялық негіздерін зерттейді. Теріні алғашқы өңдеу. Халықаралық аңшылық таксидермия көрмелері, таксидермия ісін дамуы және көрмелерін ұйымдастыру ережелері. Теріні сылып алу әдістері. Сүтқоректілердің бас сүйектерін қайнату, өңдеу және ағарту технологиясы. Әр түрлі жануарлардың тұлып иммитацияларын жасау. Декоративті медальондарды, тұлыптарды бирельефті пейзаждарда дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Трофейлік іс

    Ауланған аңның және құстың дене мүшесіне байланысты мүсін немесе медальён жасау және өлшеу жолдары мен жұмыс барысында пайдаланатын бұйымдармен керек жарақтарды қолдану. Терісі бағалы, тұяқты аңдар және құстардың терісін сыпыру (жайылма, шұлықша, түтікше), мүйізін кесу және бас сүйекті қайнату әдістермен ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Орманды өсіру және молықтыру

    Екпе орман жұмысының теориялық негізі. Орман типологиясы және өсу жағдайларының типі. Екпе орман қоры. Екпе орман құрудың әдістері мен тәсілдері. Бұрын орман өспеген аумақта орман өсіру. Орманды отырғызу және себу. Екпе ормандардың жиілігі. Қолайлы тығыздық және талаптары, екпелерге ұсынылатын тығыздықтар. Екпе ормандарға топырақ өңдеу. Топырақты терең өңдеу. Екпе ормандарды күтіп-баптау. Екпе ормандарды техникалық қабылдау және түгендеу. Төмен бағалы екпе ағашты қайта жаңарту. Арнайы мақсаттағы екпе ормандарды құру. Жаңа жылдық шырша алу үшін Солтүстік Тянь-Шаньнің таулы ормандарындағы шырша плантациялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұлттық аңшылық түрлері

    Қазақтың дәстүрлі аңшылық тарихы. Ұлттық аң аулау түрлерінің негiзгi мақсаты, аңшылық жануарлардың қорын тиiмдi пайдалану. Қазақ ұлттық аң аулау түрлері мен тәсiлдерi. Аңшылық жануарларды аулаудың ұлттық тәсiлдерi мен құралдары. Аң аулайтын жануарлармен аңшылық жасау. Тазылармен аң аулау. Жыртқыш құстармен аңшылық: бүркiт, сұңқар және қаршыға. Қазақ құсбегілерінің аушы құсты қолға түсіру тәсілдері. Аушы құсты қолға үйрету және аңшылыққа баулау. Қоян және ит тәрiздiлердi аулау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Aң шаруашылығы

    Аң шаруашылығынан алынатын негізгі және косымша өнімдер. Аңдарға арналған үйшіктерге, клеткаларға және торларға (шедтерге) қойылатын талаптар. Аң шаруашылығынан алынатын өнімдердің санын көбейтуде және сапасын жоғарылатуда асылдандыру ісінің маңызы. Аңдарды бағалау. Бонитировканың мағынасы. Аң шаруашылығындағы келешекте өсіруге болатын аңдар. Ересек құстарды күтіп-бағу әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аңшылық жануарларды пайдалану қор сақтау технологиясы және аң аулауды мөлшерлеу

    Аң аулауды мөлшерлеу, жануарлар дүниесін қорғау саласындағы ҚР заңдары. Халықаралық құқұқтың акттер, конвенциялар. Аңшылық шаруашылығындағы қор сақтау технологиясын және жануарларды мекендейтін ортадан алу нормалары сақтаудағы Мемлекеттік бақылау. Аңшылықтағы жануарларды пайдалану қор сақтау технологиясы және аң аулауды мөлшерлеу мағынасы. Аңшылық шаруашылығының басқару құрылымы. Аңшылық шаруашылығын жіктеу. Құқықтық және жеке тұлғалардың аңшылық шаруашылығы. Аңшылық шаруашылығының түрлік бағыты. Қазақстанның орманды дала, дала, шөлді, шөлейт су қоймаларының және таулы аймағының аңшылық алқаптары мен аңшылық жануарлары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сирек кездесетін және жойылып бара жатқан жануарлар түрлерін жерсіндіру

    Жануарлар мен өсімдіктерді ауданға бөлу, таралу заңдылығы және жануарларды акклиматизациялау тәсілдері. Аңшылық шаруашылықта жануарларды жерсіндіру, қорықтар мен ерекше қорғалатын аймақтарда оларды жерсіндіру тәжірибесі және жетістіктері. Жерсіндірудің этаптары. Жерсіндіру жұмыстардың негізі ретінде, жерсіндірілетін жануарлардың жіберілетін жерлерге қойылатын негізгі талаптар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аңшылық шаруашылығындағы табиғат қорғау ісі

    Осы саладағы ғылыми зерттеулерді, ұлттық табиғи парктерді, қорықтарды және басқа да ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды құру қажеттілігін, ерекше қорғалатын табиғи аймақтарды басқару әдістерін, ерекше қорғалатын табиғи аумақтар жұмысының тиімділігін арттыруға бағытталған іс-шараларды жоспарлау және іске асыру мәселелерін, биологиялық процестерді болжау және бағалау, экологиялық зерттеулер жүргізуді зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аңшылық шаруашылығы өнімдері

    Аң аулау өнiмдерi жануарлардың терiлерi (мамық жүнді тері, тері шикiзаты, құстардың терісі), олардың еті, майы, қауырсыны мен мамығы, бұғы мүйiзi, жұпары, өтi, бас сүйектерi, мүйiздерi (табиғи жолмен тасталған немесе мерт болған жануарлардан басқа), азу тiстерi және жануарлар денесiнiң басқа да бөлiктерi, құстар мен бауырымен жорғалаушылардың жұмыртқалары, сондай-ақ басқада аңдардан алынатын өнімдерді түрлі жолдармен өңдеу технологиясын үйрену. Тері, мех, бағалы аң шикізаттының құрылысы мен жіктелуі, тауарлық қасиеттері,терілерінің тауарлық қасиеттеріне биологиялық және жеке өзгергіштінің әсері, алғашқы өңдеу процессі, теріні сорттау және стандарттау принциптері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аңшылық жануарларының және алқаптарының кадастры мен монитрингі

    Жануарлар дүниесін қорғау, өсімін молайту және пайдалану саласындағы бақылау, шаруашылық және өзге де қызметтің әсерімен жануарлар дүниесінің жай-күйі мен өзгеруін қадағалау, іс-шаралардың орындалуын тексеру, жануарлар дүниесін қорғау, өсімін молайту және пайдалану туралы заңнаманы бұзу мен сақтаудың уақтылы жолын кесу мәселелерін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аңшылық шаруашылығының геоақпараттық технологиялары

    Геоақпараттық технологиялар бойынша сұрақтарды қарастырады: функциялар мен қолдану типтері, ГАЖ тақырыптық бөлімдері, картография элементтері, номенклатура, негізгі картографиялық проекциялар, кеңістіктік объектінің деректер базасы болып табылатын элементтер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аңшылық шаруашылығын құру және таксациялық жұмыстар

    Аңшылық ресурстары мен аңшылық алқаптарын есепке алу және бағалау, биотехникалық және аңшылық шаруашылығы жұмыстарын ұйымдастыру, аңшылық ресурстарын бағалау, аңшылық шаруашылығын жүргізудің теориялық негіздері мен практикасы; аңшылық таксациялық ақпаратты дұрыс өңдеу және алу дағдыларының мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Аңшылық шаруашылығын қазіргі кезде жүргізу және экологиялық сараптама

    Аңшылық шаруашылығында экологиялық сараптама жүргізу және оның маңызын оқып-үйрену. Экологиялық сараптама – аңшылық шаруашылығында жүргізілетін өте маңызды шара. Осы сараптамаға байланысты аңшылық шаруашылығының экологиялық жағдайы анықталып, тиісті жұмыстар жүргізуге жол ашылады; аң аулау өнiмдерi жануарлардың терiлерi (мамық жүнді тері, тері шикiзаты, құстардың терісі), олардың еті, майы, қауырсыны мен мамығы, бұғы мүйiзi, жұпары, өтi, бас сүйектерi, мүйiздерi (табиғи жолмен тасталған немесе мерт болған жануарлардан басқа), азу тiстерi және жануарлар денесiнiң басқа да бөлiктерi, құстар мен бауырымен жорғалаушылардың жұмыртқалары, сондай-ақ басқада аңдардан алынатын өнімдерді түрлі жолдармен өңдеу технологиясын үйрену.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Жаратылыстану-ғылыми пәндер саласындағы базалық негіздерді, құқықтық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы, экологиялық және экономикалық мәдениеттің құрылымы мен функцияларын, академиялық жазу жанрларын есте сақтау, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің мәнін түсіну.
  • Қазіргі заманғы басқару әдістері негізінде аңшылық шаруашылықтарының қызметін, кәсіпшілік аңшылық жануарларын, әуесқойлық аң аулауды, аңшылық ит өсіруді және қыран құстар ісін ұйымдастыру жөніндегі жұмысты жоспарлау
  • Аңшылық шаруашылығы үшін маңызды құстар топтары мен түрлерінің динамикасын басқару бойынша жұмыс жоспарын құру.
  • Қазақстанның әр түрлі табиғи аймақтарында аң аулаудың негізгі ерекшеліктерін көрсету, аргументтерді тұжырымдау және тірі заттардың әр түрлі түрлерінің зоологиялық классификациясы мәселелерін шешу, жануарлар физиологиясы мен өсімдіктер әлемін жете білу, ғылыми зерттеу жұмыстарын игеру.
  • Жабайы жануарлар мен құстарды өсірудің, цифрлық технологиялар арқылы ақпарат берудің заманауи әдістерінде білім мен түсінікті қолдану; аңшылық саласындағы озық білімге негізделген ғылыми зерттеулер, сертификаттау және экологиялық лицензиялау жүйелерін жүргізу.
  • Аңшылық шаруашылығы саласындағы оқу-практикалық және кәсіптік міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді, аңшылық жануарларды есепке алудың негізгі әдістерін және оны жүргізу техникасын, есепке алу жұмысын ұйымдастыру тәртібі мен есептілік нысанын көрсету, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру.
  • Ғылыми зерттеулердің әдістерін білу және шаруашылықішілік аңшылықты ұйымдастыру жобаларын әзірлеу, басқа да аңшылықты ұйымдастыру іс - шараларын уақтылы жүргізу.
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпарат жинау және түсіндіру, құстар мен жануарларды табиғи мекендейтін жерлерде сипаттау, алынған білімді аңшылық және коммерциялық құстар мен жануарларды ұтымды пайдаланудың биологиялық негіздерін жасау үшін пайдалану.
  • Аңшылықты, биотехнологияны, жануарларды есепке алуды, спорттық және әуесқойлық аңшылықты ұйымдастыру және аралық аңшыларды ұйымдастырумен байланысты қызметті бағалау.
  • Аңшылық олжалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін және аңшылық жануарлардың терісі мен мүйіздерін өңдеу тәртібін зерттеу, алынған өнімді экологиялық бағалау арқылы бағалау, су қоймаларындағы балық өнімділігін арттыру.
  • Аңшылық алқаптардың өнімділігі мен өнімділігін арттыру бойынша биотехникалық іс-шараларды әзірлеу, мекендеу аймағы бойынша зоогеографиялық өңірге бөлу.
  • Аң аулау саласында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолдану, ақпараттық аншлагтарды, азықтандыру алаңдарын және басқа да биотехникалық, аңшылық шаруашылығы құрылыстарын сақтау бойынша эксперименттер жүргізу.
Top