Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01301 Бастауыш білім беру деңгейінің педагогы в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, "Педагог" кәсіби стандартының талаптары деңгейінде қажетті білімі, біліктілігі мен дағдысы, құзыреттілігі бар бастауыш білім беру жүйесі үшін жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Академиялық хат
Бастауыш білім беру педагогикасы
Бастауыш сынып оқушысының психологиясы
Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері
Экология және тұрақты даму
Қаржылық сауаттылық негіздері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері
Бастауыш сыныптардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Оқушының физиологиялық дамуының ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Тіл және әдебиет (Т1)
Адам және қоғам
Дүниетану негіздері
Бастауыш мектепте математиканы оқыту негіздері
Бастауыш мектептегі жаратылыстану негіздері
Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру
Бастауыш сыныпта оқу және жазу сауаттылығын қалыптастыру әдістемесі
Білім беруде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану
-
3 Оқу жылы
Бастауыш сыныпта "Әліппе" ("Букварь") мен қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
Бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұнының теориясы мен әдістемесі
Денсаулық сақтау технологияларын оқыту әдістемесі
Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі
"Жаратылыстану" оқыту әдістемесі
Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
Математикалық сауаттылықты оқыту әдістемесі
Сауат ашу оқыту әдістемесі
Бастауыш сыныпта әдебиеттік оқу оқыту әдістемесі
Кәсіби қызметтегі тұлғаның өзін-өзі белсендіру
"Мектепалды даярлық пәндерін оқыту әдістемесі" ("Сауат ашу негіздері","Сөйлеуді дамыту", "Көркем әдебиет", "Математика негіздері", "Қоршаған орта", "Жаратылыстану","Өзін-өзі тану")
"4К" моделі бойынша оқыту (креативтілік, коммуникативтік, сыни ойлау, командалық жұмыс)
"Дүниетану" оқыту әдістемесі
Бастауыш мектепте бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
"Экология негіздері және қоршаған орта" оқыту әдістемесі
Мектепалды даярлықта шығармашылық пәндерін оқыту әдістемесі («Сурет салу», «Мүсіндеу», «Жапсыру», «Құрастыру», «Музыка», «Дене шынықтыру»)
Бастауыш сынып оқушыларын шахмат ойынына оқыту практикумы 1
Бастауыш білім берудегі инновациялық технологиялар
Инклюзивті білім беру
-
4 Оқу жылы
Дене тәрбиесін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Бастауыш оқытудың педагогикалық жүйесі мен технологиясы бойынша практикум
SMART оқыту әдістемесі
Бастауыш білім берудегі менеджмент
Көркем еңбекті оқыту теориясы мен әдістемесі
Сәндік-қолданбалы өнерді оқытудың теориясы мен әдістемесі
Бастауыш сыныптарда тұрақты даму негіздерін оқыту әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларын шахмат ойынына оқыту практикумы 2
Зерттеу қызметінің теориясы мен әдістемесі
Музыка оқытудың теориясы мен әдістемесі
Хор мен вокалды оқыту әдістемесі
Бастауыш білімнің жобалау қызметінің теориясы мен әдістемесі
Критериалды бағалау технологиясы
Бастауыш сынып оқушыларының салауатты өмір салты негіздерін оқыту әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- жеке, мәдениетаралық және өнеркәсіптік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде сөйлесу
- пәнді оқыту және тәрбие жұмысының әдістемесін, бағдарламалар мен оқулықтарды, оқыту құралдарын және олардың дидактикалық мүмкіндіктерін қолдану
- өзін-өзі жетілдіру мақсатында оқыту технологияларын қолдану және рефлексияны жүзеге асыру, білім алушылардың жеке қабілеттерін ашу әдістемесін, дараландырылған және интеграцияланған оқыту әдістемесін, Құзыретті оқыту әдістемесін талдайды
- ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін білу және оларды оқытылатын салада қолдану; педагогикадағы зерттеу әдістерін, зерттеудің жалпыланған нәтижелерін, зерттеу мақсаттары мен құралдарын, білім алушылардың зерттеу дағдыларын, білім беру ортасы мен практикасын зерттеудің қағидаттары мен әдістерін, білім алушылардың психологиялық-педагогикалық қызметін бақылау әдістерін жүйелейді
- Өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын қалыптастыру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толық әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстануға ұмтылу
- АКТ арқылы оқытудың дәстүрлі технологиялары мен дидактикалық құралдарын қолдану әдістемесін, мәдениетаралық коммуникацияның лингвистикалық механизмдерін (монолог, диалог, түсініктеме, сипаттауды, мазмұндаманы құрастыру) әдістемесін жүзеге асыру
- МЖМБС, бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарларын (жаңартылған мазмұнды) және жаңартылған мазмұндағы бастауыш білім берудің оқу бағдарламаларын жүйелеп, оқытылатын пәндер бойынша сабақтар үшін оқу материалдарын практикада пайдалану
- Білім алушылардың коммуникативтік, ақпараттық, құқықтық, экологиялық, кәсіби құзыреттерін қалыптастырудың принциптері мен әдістерін, қарым-қатынас психологиясы мен кәсіби коммуникация негіздерін қолдану
- Бастауыш мектеп педагогикасының теориялық тұжырымдамаларымен интеграциясында бастауыш мектеп дидактикасының классикалық ережелерін, гуманистік педагогиканың қазіргі тұжырымдамаларын, отандық және шетел білім жүйелерін дамытудың қазіргі үрдістерін біледі және түсіндіреді;
- философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
- Педагогикалық этика ережелерін, білім алушылармен педагогикалық өзара ықпалдасудың принциптері мен әдістерін, педагогикалық ұжымда жұмыс жасау принциптері мен әдістерін, білім алушылар ата-аналарымен жұмыс жасау принциптері мен әдістерін, көпмәдени ортадағы қарым-қатынас педагогикасы мен психологиясы негіздерінің талаптарын өз тәжірибесінде қолдану
- Психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласының жаңа жетістіктерін, кіші мектеп жасындағы физиология және психология ерекшеліктерін, оларды оқыту мен тәрбиелеудегі қазіргі денсаулықты сақтау технологияларын, тәрбиелеудің үзіліссіздік және синкреттілік принциптерін қолдану
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, ерекшеліктерін және түпнұсқалығын терең түсінуге және ғылыми талдауға негізделген азаматтығын көрсету
- кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтардың сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; цифрлық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдыларына ие.
- кәсіби қызметте озық педагогикалық тәжірибені білім алушылардың ойлау қызметінің әмбебап тәсілдерін (абстрактілі-логикалық ойлау, есте сақтау, зейін, шығармашылық қиял, логикалық операциялар жасай білу)қалыптастыру үшін пайдалану