Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауыш білім беру деңгейінің педагогы в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Академиялық хат

    «Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бастауыш білім беру педагогикасы

    Пәннің мақсаты-кәсіптік-педагогикалық іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы туралы терең білімді қалыптастыру және бастауыш мектепте оқу процесін тиімді ұйымдастыруға қажетті дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық қызметіне кіріспе, бастауыш мектеп мұғалімінің кәсіби білімі мен іскерлігі, бастауыш мектеп жасындағы балаларды оқыту теориясы, бастауыш сыныптардағы педагогикалық үдерістің функциялары, бастауыш білім беру мазмұны.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушысының психологиясы

    Пән мақсаты: кіші мектеп жасындағы психикалық даму ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұнына кіші мектеп жасындағы балалардың психологиялық ерекшеліктері мен психологиялық проблемаларының ерекшелігі туралы тұтас ғылыми түсінік, кіші мектеп жасындағы балалардың психологиясы, қарым-қатынас ерекшеліктері, психикалық функциялардың дамуы, кіші мектеп жасындағы балалардың ақыл-ой дамуы мен жеке тұлғасы, кіші мектеп жасындағы балалардың психикалық дамуын анықтайтын іс-әрекеттің жетекші түрі ретінде оқу іс-әрекеті, кіші мектеп жасындағы балалардың психологиялық даму мәселелері кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сыныптардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты Бастауыш мектепте оқыту мен тәрбиелеудің заңдылықтары мен мазмұны туралы теориялық түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Мазмұнға бастауыш сынып оқушыларымен тәрбие жұмысының түрлері мен әдістерінің мазмұнын оқу, балалармен тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу, бастауыш мектепте жұмыс істеу кезінде мұғалімге қажетті кәсіби педагогикалық дағдылар мен іскерлікті меңгеруді қамтамасыз ету кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушының физиологиялық дамуының ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты: оқушының дамуының және физиологиялық ерекшеліктері туралы білімдерді біріктіру және жүйелеу; студенттердің анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктері, балалар организмінің функционалдық мүмкіндіктері туралы біртұтас және тұрақты түсінігін құруға ықпал ету, болашақ педагогтың әртүрлі қызмет түрлерінде мектеп жасындағы балалардың физикалық және ақыл-ой қабілетін қолдауға бағытталған жұмыста кәсіби құзыреттілігін кеңейту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл және әдебиет (Т1)

    Пәннің мақсаты: "Тіл және әдебиет" (Т1) тілдік дағдыларын қалыптастыру үрдісінің қызмет ету негіздерін оқуға мүмкіндік беретін, қарым-қатынасты қамтамасыз ететін тілдік құзыреттілікке қол жеткізу болып табылады. Мазмұнға конструкциялаудың теориялық негіздерін және техникеписьма (сөйлеу, тыңдау, жазу және оқу); сөйлеу мен әдеби үрдістің даму негіздерін, қазіргі әлемдегі шешендік өнерді; фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстар мен заңдылықтарды, көркем, ғылыми, ғылыми-көпшілік, газет-публицистикалық және ресми-іскерлік мәтіндерді оқу және игеру кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам және қоғам

    Пәннің мақсаты – адамның табиғи және әлеуметтік ортасы туралы, қоршаған ортаның үш құрамдас бөлігі – "адам – қоғам-табиғат"арасындағы өзара байланыс және өзара тәуелділік туралы түсініктерді оқу болып табылады. Оқыту мазмұнында адамның шығу тегі мен мәселесі, адамның шығу тегінің негізгі тұжырымдамалары, адамның биологиялық және әлеуметтік табиғаты кіреді.; адам-тұлға және мәдениет жасаушы ретінде, қоғам түсінігі, адам мінез-құлығының әлеуметтік нормалары, бұл әлеуметтік құрылым, қоғам, оның элементтері, әлеуметтік институттар, отбасы және қоғам, отбасының шығу тегі, адамдардың отбасындағы өзара қарым-қатынас ерекшеліктері, отбасы мүшелерінің әлеуметтік міндеттері, отбасыны қазіргі қоғамдағы рөлі мен маңызы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дүниетану негіздері

    Пәннің мақсаты адамның табиғи және әлеуметтік ортасы туралы білім жүйесін, жалпыадамзаттық құндылықтар ретінде табиғат пен қоғамның өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы географиялық түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Оқыту мазмұнына адам, денсаулық және қауіпсіздік туралы, адамның тіршілік әрекеті үшін қажетті жағдайлар туралы, салауатты өмір салты туралы түсінік, жануарлар мен өсімдіктердің белгілері туралы географиялық түсінік, әртүрлі мекендеу ортасына бейімделу, олардың өзара байланысы, адам өмірі үшін маңызы туралы түсінік кіреді.; адам мен қоғамның дамуы, Қазақстан Халықтарының мәдени - тарихи мұрасы туралы түсінік

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте математиканы оқыту негіздері

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда бастауыш сынып оқушыларын оқытудың нақты жағдайларынан туындайтын оқу-тәрбиелік міндеттерді кәсіби шешу үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында математикалық білімнің қазіргі деңгейіне қажетті математиканың негізгі бөлімдері қарастырылады: сызықтық алгебра, Аналитикалық геометрия, Математикалық талдау, Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеулері, функцияларды зерттеу, Анықталмаған интеграл, Анықталған интеграл, бірнеше айнымалылардың функциялары, еселік және қисық сызықты интегралдар, қатарлар теориясы, қарапайым дифференциалдық теңдеулер, Ықтималдық теориясы, математикалық статистика.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі жаратылыстану негіздері

    Пәннің мақсаты:әлемнің қазіргі табиғи-ғылыми көрінісі туралы білім негіздерін,адамның табиғи және әлеуметтік ортасы туралы ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан қазіргі замандағы маңызды идеялар, жетістіктер мен жаратылыстанулар, табиғат пен қоғамның өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы білу. "Мен және қоғам"," ел табиғаты"," тарих беттерінен"," Мен-зерттеушімін"," Тірі табиғат"," Заттар және олардың қасиеттері"," Жер және Ғарыш"," Табиғат физикасы "»

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру

    Пәннің мақсаты болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінде бастауыш сынып оқушыларын оқыту, тәрбиелеу және дамыту міндеттерін шешуге дайындықтың кәсіби дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру барысында студенттер бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерін, білім беру кеңістігінде ұсынылған заманауи инновациялық технологияларды, идеяларды, мектептерді, бағыттарды, кәсіптік білім мен дағдыларды жетілдіру тәсілдерін, пәндік-мамандандырылған құзыреттіліктерді енгізу негізінде заманауи білім беру тәсілдерін қолдану, пәндік салада инновациялық тиімді педагогикалық технологияларды іріктеу және пайдалану салаларымен танысады облыстар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сыныпта оқу және жазу сауаттылығын қалыптастыру әдістемесі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда бастауыш мектепте сауатты жазуды және дұрыс оқуды оқытудың принциптері, әдістері мен тәсілдері туралы білім негізінде бастауыш сыныптарда оқу және жазбаша сауаттылық бойынша сабақтың әр түрін жоспарлау, өткізу және талдау, сондай-ақ бастауыш сынып оқушыларының әдеби білімін оқу іс-әрекетінде жетілдіру мен диагностикалаудың заманауи тәсілдерін меңгеру білігін қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: сауаттылықты оқыту әдістемесі, тілді оқыту және сөйлеуді дамыту әдістемесі, емле және жазу мәдениеті әдістемесі, Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу әрекетін жетілдіру әдістемесі, оқуды оқыту әдістемесі және балалар кітабымен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беруде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану

    Пәннің мақсаты-оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастырудың негізін құрайтын оқыту мен білім беруде цифрлық технологияларды (ЦТ) пайдалану саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін дамыту. Курста мұғалімнің күнделікті іс-әрекетінде компьютерді қолданумен, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктерімен, жасанды интеллект технологияларын қолданумен байланысты жалпы мәселелер қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу процесінде ЦТ қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі мақсаттағы педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боттарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу; ғаламдық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты түрде іздеуді, оны жинауды, жинақтауды, сақтауды, өңдеуді және беруді жүзеге асыру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сыныпта "Әліппе" ("Букварь") мен қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-оқушыларды сауаттылыққа, оқуға және жазуға үйрету, негізгі тілдік ұғымдар мен сөйлеу түрлерін меңгеру және ұлттық рухани құндылықтар негізінде тұлғаны қалыптастыру бойынша болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер оқушыларды оқу іс-әрекетіне бейімдеу, оқушылардың дыбыстар мен әріптерді тану, сөздерді буындар бойынша, тұтас сөздермен оқу, мәтінді түсіну, мәнерлеп оқу және жазу дағдыларын қалыптастыру дағдыларына ие болады. Студенттер ойлау, есте сақтау, қиял, қабылдау, зейінді дамытуға ықпал ететін педагогикалық шеберлікті меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұнының теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында бастауыш мектеп педагогикасы негіздерінің теориялық білімі мен практикалық дағдыларының жүйесін қалыптастыру, бастауыш мектептің болашақ мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін дамыту болып табылады. Пәннің мазмұны: жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында ҚР бастауыш білім беру, оқу процесін басқару және ұйымдастыру, сабаққа дайындық, педагогикалық талдау және оқу процесінің рефлексиясы, бастауыш сынып мұғалімінің инновациялық қызметі, тиімді оқыту және когнитивті дамыту, сыни ойлау дағдыларын дамыту, оқу жетістіктерін бағалау, сабақты зерттеудің тәсілдері мен стратегиялары, тәрбие процесінің принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтау технологияларын оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты бастауыш мектепте денсаулық сақтау технологиясын оқыту әдістемесі саласындағы жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілік туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Мазмұнына денсаулық сақтау технологияларын қолдану мүмкіндіктерін зерделеу, денсаулық сақтау технологияларын пайдалану әдістемесін әзірлеу, жаңа білім беру технологияларын (Денсаулық сақтау, ақпараттық) қолдануды ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету, оларды бастауыш мектепте іске асыру тетіктерін жетілдіру кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің бойында бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі саласында жүйелі теориялық білімді, берік білік пен дағдыларды қалыптастыру, бастауыш мектеп мұғалімі ретінде кәсіби педагогикалық қызметке даярлау. Пәннің мазмұны: математиканы оқытудың әдістері, құралдары және ұйымдастырылуы, математиканың бастапқы курсын құрудың әртүрлі тұжырымдамалары, математиканың бастапқы курсының негізгі ұғымдарының сипаттамасы және оны оқыту дәйектілігі, бастауыш сынып оқушыларының математикалық білім берудегі ақпараттық технологиялар, арифметикалық амалдарды зерттеу әдістемесі. Есептеу дағдыларын қалыптастыру, бастауыш сынып оқушыларын есептерді шешуге оқыту әдістемесі, фракциялармен танысу әдістемесі, үлестерді зерттеу әдістемесі және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • "Жаратылыстану" оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты: студенттердің ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан әлемнің заманауи жаратылыстану-ғылыми бейнесі, адамның табиғи және әлеуметтік ортасы, табиғат пен қоғамның өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы білімдерін қалыптастыру. Оқыту мазмұнына бастауыш мектепте Жаратылыстану пәнін оқытудың бірізділігі, бағдарламалар мен оқулықтардың байланысы, Оқыту құралдары, Оқыту әдістері, оқытуды ұйымдастыру нысаны және бастауыш мектепте Жаратылыстану пәнін оқыту әдістемесінің ерекшеліктері кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық сауаттылықты оқыту әдістемесі

    Оқытудың мақсаты Бастауыш мектепте функционалдық математикалық сауаттылықты оқыту әдістемесі бойынша теориялық білімді меңгеру болып табылады. Мазмұнға математиканың бастауыш курсының негізгі мазмұндық жолдарын оқыту әдістемелерін оқу, математикадан оқу-әдістемелік кешендерді оқу, әдістемелердің ерекшеліктерін, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау, әртүрлі елдердің бастауыш мектебінде математиканы оқыту әдістемесі, оқыту технологиялары мен құралдары, математиканы оқытудың жаңа ақпараттық технологиялары кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сауат ашу оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты тіл саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру және сауатты оқыту әдістемесін әзірлеу бойынша негізгі заңдылықтарды және құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Мазмұнға сауаттылықты оқытудың психологиялық-лингвистикалық негіздерін оқыту, сауаттылықты оқыту үдерісі, сабақтарға қойылатын талаптар, бастапқы хатқа оқыту, сауатты оқыту кезеңінде сөйлеуді дамыту, сауаттылықты оқыту әдістеріне салыстырмалы-сыни талдау (тарихи және қазіргі заманғы мысалдарда), сабақтарды құрастыру кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сыныпта әдебиеттік оқу оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда сабақтың әр түрін жоспарлау, өткізу және талдау, бастауыш мектепте оқу мен әдебиетті оқытудың принциптері, әдістері мен әдістері туралы білім негізінде әдеби оқу бойынша сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлау, жүргізу және талдау, сондай-ақ оқу іс-әрекетінде бастауыш сынып оқушыларының әдеби білімін жетілдіру мен диагностикалаудың заманауи әдістерін меңгеру болып табылады. Пәннің мазмұны: бастауыш сыныптардағы әдебиеттік оқу бағдарламасының жалпы сипаттамасы, бастауыш сынып оқушыларында толыққанды оқу дағдысын қалыптастыру бойынша жұмыс әдістемесі, Бастауыш сыныптардағы әдебиеттік оқу сабақтарында жұмыс істеу процесі, бастауыш сыныптардағы әдебиеттік оқу сабақтарында шығармашылық жұмыстардың негізгі түрлерін дайындау және өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтегі тұлғаның өзін-өзі белсендіру

    Пәннің мақсаты-кәсіби қызметте тұлғаның өзін-өзі белсендендіру аспектілерін оқыту болып табылады. Мазмұнға индивидтің Өмір тіршілігінің жүйесін кәсіби қызметте тану, адамның жеке әлеуетін жүзеге асырумен қатар өз қабілеттерін іске асыруын, кәсіби және тұлғалық өсу категориясын зерделеуді, өзін-өзі тану және жалпыадамзаттық құндылықтарды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • "Мектепалды даярлық пәндерін оқыту әдістемесі" ("Сауат ашу негіздері","Сөйлеуді дамыту", "Көркем әдебиет", "Математика негіздері", "Қоршаған орта", "Жаратылыстану","Өзін-өзі тану")

    Оқушылардың мазмұнын, балаларға мектепалды білім беруді ұйымдастырудың қазіргі заманғы білім беру технологияларын іріктеуге дайындығын қалыптастыру және диагностика жүргізу мектепке дейінгі баланың мектепте оқуға дайындығы. Пәнді оқу барысында: танымдық оқу іс-әрекетін ұйымдастыру, баланың мектепте оқуға дайындық түрлері, балалардың мектепте оқуға дайындығының диагностикасы, мектепалды даярлықтың ұйымдастырушылық және мазмұндық ерекшеліктері, лингвистикалық ұғымдарды, математикалық ұғымдарды, жаратылыстану ұғымдарын, мектеп жасына дейінгі балалардың қоғамтану ұғымдарын қалыптастыру және дамыту әдістемесі қаралатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • "4К" моделі бойынша оқыту (креативтілік, коммуникативтік, сыни ойлау, командалық жұмыс)

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты білім алушыларды сыни ойлауды, ақыл-ой және шығармашылық қабілеттерін, бастауыш мектепте оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық тәсілдерін қолдануда жаңа дағдыларды қалыптастыруда 4К (креативтілік, коммуникативтілік, сыни ойлау, топтық жұмыс) оқыту бойынша дағдылар мен құзыреттіліктерді дамытудың білімдерімен және тиімді тәсілдерімен қаруландыру, сондай-ақ жүйеде даярлықтың кәсіби деңгейін қамтамасыз ету болып табылады үздіксіз білім беру. Оқу пәнінің мазмұнында қолданылатын формалар мен әдістер болашақ мұғалімдердің креативтілікті, сыни ойлауды, коммуникативтілікті және бастауыш мектеп жасындағы балаларда командада жұмыс істеу қабілетін оқыту және дамыту қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • "Дүниетану" оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-студенттердің қазіргі заманғы мектептегі білім беру жүйесіндегі "Дүниетану" пәнінің орны туралы түсінігін қалыптастыру, бастауыш сынып оқушыларының әлемге, ондағы адамның орнына және жеке ұстанымымен анықтау қажеттілігін ескере отырып қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер: Әлемді тану пәнінің айналасындағы әлем туралы білімдерін кеңейтеді; жаңартылған білім мазмұнына сәйкес оқу бағдарламасын оқиды; өз қызметін ұйымдастыруды жетілдіру бойынша жоспар әзірлейді; жоспарланған қызметті жүзеге асырады; әлемді тану пәнін оқыту сапасын арттыру үшін оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін эстетикалық және кәсіби тұрғыдан оқушыларды көркемдік тәрбиеге дайындауға дайындау, оларда бейнелеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Пәнді игеру барысында студенттер бейнелеу өнерінің әдіснамалық негіздерін зерделейді, бейнелеу өнерінің негізгі ұғымдарымен, оның түрлері мен жанрларымен, өнердің ерекшеліктерімен, мазмұнымен, әдістерімен, құралдарымен және балалардың жас және психологиялық ерекшеліктерін, Пәннің құрылымы мен мазмұнын, оқу жоспарын, оқулықтар мен оқу құралдарын ескере отырып, эстетикалық тәрбие мен тәрбиенің нысандарымен танысады; теориялық негіздері бастауыш сыныптарда оқыту әдістемесі; рефлексия, диагностика арқылы Педагогикалық қызметті модельдеу; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу іс-әрекетін ұйымдастыра білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • "Экология негіздері және қоршаған орта" оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінде "экология және қоршаған орта негіздері"білімі мен оқыту дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында бастауыш мектепте экологиялық мәдениетті қалыптастыру бойынша оқу-тәрбие процесін жетілдіру, оқу процесін ұйымдастыру және оқыту әдістері мен экология негіздеріне оқытудың әдістемелік тәсілдері, сабақтарды оқыту әдістемесін меңгеру, білімді бақылау нысандары мен әдістері, бастауыш мектепте экологиялық тәрбие бойынша жұмысты жүйелеу және қорыту мына аспектілер қаралатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепалды даярлықта шығармашылық пәндерін оқыту әдістемесі («Сурет салу», «Мүсіндеу», «Жапсыру», «Құрастыру», «Музыка», «Дене шынықтыру»)

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларға сабақтастық қағидатын іске асыруға жәрдемдесу және білім алушылардың жеке, жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, болашақ бірінші сынып оқушысының мектепке жайлы бейімделуі және бастауыш мектепті оқытудағы үздіксіздігі үшін шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға балалардың дамуы мен тәрбиесін қамтамасыз ету болып табылады. Пәнді зерделеу барысында балалардың танымдық, шығармашылық және музыкалық қабілеттерінің диагностикасы, балаларды мектепалды даярлау бағдарламалары, мектепалды топтағы сабақтың ерекшелігі, шығармашылық оқу қызметін ұйымдастыру, баланың мектепке деген эмоционалды-оң көзқарасын қалыптастыру, оқуға деген ынтасы қаралатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларын шахмат ойынына оқыту практикумы 1

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерде логикалық ойлауды, кеңістіктік қиялды, оқу-танымдық іс-әрекеттегі танымдық және шығармашылық белсенділікті дамыту үшін бастауыш сынып оқушыларын шахматқа үйрету бойынша әдістемелік дағдыларды қалыптастыру. Пәнді игеру барысында шахмат теориясының негізгі ұғымдары, фактілері мен тарихи мәліметтері, шахмат ойынының негіздері, Негізгі шахмат есептері, үлгілік ұстанымдар, практикалық міндеттер, этюдтер қаралатын болады. Студенттер шахмат ойынының негізгі ережелері мен заңдарын, спорттық жекпе-жек техникасын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш білім берудегі инновациялық технологиялар

    Пәннің мақсаты студенттердің бастауыш мектепте заманауи педагогикалық технологияларды қолдану білімдері мен дағдыларын қалыптастыру, болашақ бастауыш сынып мұғалімін дамыта оқыту технологияларын игеруге және педагогикалық шеберлікті қалыптастыруға дайындау үшін дидактикалық жағдайларды жасау және құру болып табылады. Пәнді оқу барысында бастауыш мектепте оқытудың қазіргі заманғы технологиялары және оларды оқыту практикасында қолдану, қазіргі кезеңде бастауыш мектепте оқыту әдістемесінің теориялық негіздері, оқу процесінде қазіргі заманғы білім беру технологияларын пайдалану, педагогикалық технологияның тұжырымдамалық негіздері және оларды бағалау, қарқынды оқыту негізінде оқытуды жандандыру және педагогикалық технологиялар қаралатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пәннің мақсаты-мектеп жасындағы балалардың дене және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін оқып-үйрену; интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру процесіне эмиграцияланған, девитты, дарынды және басқа да мүмкіндіктері шектеулі балалардың әлеуметтенуін оқып-үйрену, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін оқып-үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесін оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты бастауыш мектеп оқушыларының дене шынықтыру саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру және игеру болып табылады. мазмұны бастауыш мектептегі дене шынықтыру бағдарламасын, дене шынықтыру жаттығуларын өткізу әдістемесін, Мектептегі дене шынықтыру жұмыстарының формаларын, дене дамуында ауытқулары бар бастауыш сынып оқушыларының дене шынықтыру дайындығын жоспарлау, есепке алу және диагностикалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш оқытудың педагогикалық жүйесі мен технологиясы бойынша практикум

    Пәнді оқытудың мақсаты-бастауыш мектептің болашақ мұғалімдерінде оқу процесін ұйымдастыру бойынша оқу-тәрбие міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін педагогикалық жүйелер мен технологиялар саласындағы теориялық білімді қалыптастыру. Курстың мазмұны заманауи білім беру технологиялары, олардың рөлі, мәні, түрлері туралы жүйелі білім алуға, сондай-ақ педагогикалық технологияларды жобалаудың инновациялық педагогикалық тәжірибесіне бағытталған. Курстың белсенділік негізі студенттердің кәсіби-педагогикалық талдау, жобалау, зерттеу дағдыларын дамытуға жағдай жасауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • SMART оқыту әдістемесі

    SMART-оқыту курсының мақсаты өзгермелі әлеуметтік, экономикалық және технологиялық ортамен икемді және бейімделген өзара іс-қимыл жасау үшін қажетті білім, дағды, білік және құзыреттілік алу үшін оқыту және тәрбиелеу процесін қалыптастыруға бағытталған. Оқыту мазмұнында білімдік қажеттіліктер мен мүдделерді қанағаттандыру үшін жаһандық ақпараттық қоғамның артықшылықтары зерделенеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш білім берудегі менеджмент

    Пәннің мақсаты Бастауыш білім беру саласында тиімді менеджментті ұйымдастыру және басқару негіздерін оқыту болып табылады. Бастауыш білім беру менеджментінің қазіргі тенденцияларын, білім беру жүйесін және білім беру саласындағы мемлекеттік саясатты дамытудағы перспективалы бағыттарды, білім беру саласындағы инновациялық қызмет әдістерін, шетелде білім беру менеджментінің тәжірибесін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем еңбекті оқыту теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты - бастауыш сыныптарда "Көркем еңбек" пәнін оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша білім беру қызметін жүргізудің әдістемелері мен технологияларын қолдануға дайындығын қалыптастыру болып табылады. Мазмұнда оқытудың міндеттері мен әдістері, еңбекке баулудың мәні және олардың мектептегі тәрбие жұмысындағы орны, көркем шығармашылық пен еңбек сабақтарын жоспарлау және есепке алу, бастауыш сыныптарда қағазбен жұмыс істеу әдістері, табиғи материалмен жұмыс істеу әдістері, матамен және түрлі материалдармен жұмыс істеу әдістері оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәндік-қолданбалы өнерді оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты сәндік-қолданбалы өнерді оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша білім беру қызметін жүргізудің әдістемелері мен технологияларын қолдануға дайындығын қалыптастыру болып табылады. Пәнді зерделеу барысында сәндік-қолданбалы өнердің теориясы мен әдістемесі, матаға сурет салу технологиялары, қолмен тоқу және әртүрлі материалдарды пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сыныптарда тұрақты даму негіздерін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты тұрақты даму үшін білім беру жүйесін дамыту, тұрақты дамуды қамтамасыз ету үшін білім беру жүйесін қалыптастыру болып табылады. Мазмұнға тұрақты дамуға оқытудың концептуалды принциптерін зерделеу; бастауыш тәрбие мен оқытудың мазмұны және тұрақты даму элементтері; бастауыш білім берудің қазіргі бар білім беру бағдарламаларын түрлендіру және жаңаларын құру; оқытудың бастапқы сатысында оқыту мен оқытуға тұрақты даму негіздерін енгізу әдістемесі мен тәсілдерін интеграциялаудың практикалық мысалдары кіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларын шахмат ойынына оқыту практикумы 2

    Пәнді оқытудың мақсаты-балалардың шахмат ойынын оқытудың әдістері мен технологиялары туралы білім жүйесін жетілдіру, контингенттің жасын ескере отырып, шахматты оқытудың практикалық дағдылары мен дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында студенттер бастауыш мектеп жасындағы балаларды шахмат ойнауға үйрету саласында кәсіби құзыреттіліктерін дамытады. Студенттер 1-4 сыныптарда шахмат ойынын оқыту әдістемесінде заманауи тәсілдерді үйренеді, сондай-ақ шахмат ойынын пайдалана отырып, бастауыш сынып оқушыларының демалысы мен бос уақытын ұйымдастыру дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу қызметінің теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты студенттердің оқу-тәрбие міндеттерін шығармашылық шешуге зерттеу және жобалау қызметінің теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеруінде ғылыми-теориялық және зерттеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Мазмұнға ғылыми-зерттеу және жобалау қызметінің әдіснамасы мен әдістемесінің негіздерін зерделеу, жобалық және дипломдық жұмысты дайындауға және орындауға ықпал ететін ғылыми интеграция мен саралаудың негізгі бағыттары, ғылыми-зерттеу ізденісі барысында әртүрлі ақпараттық көздермен жұмыс істеу кіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыка оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты-студенттердің бастауыш мектептің білім беру процесінде заманауи білім беру технологиялары мен музыканы оқыту әдістерін қолдануға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: мектептегі музыкалық тәрбие тарихы, музыкалық тәрбие мен оқытудың нысаны ретінде музыка ойнау, бастауыш мектептегі музыкалық білім берудің мақсаты, міндеттері және жоспарланған нәтижелері, кіші оқушының музыкалық-шығармашылық іс-әрекетінің түрлері, бастауыш мектептегі заманауи музыка сабағы, музыка сабағында оқушылардың музыкалық-шығармашылық іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін ұйымдастыру әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хор мен вокалды оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты музыкалық білім беру құралдарымен тұлғаны тәрбиелеу және қалыптастыру, адамның рухани мәдениетінің ажырамас бөлігі ретінде музыкалық мәдениетті қалыптастыру болып табылады. Мазмұнда вокалдық-хор жұмысы, музыканы қабылдау, музыкалық-ырғақтық қозғалыс, ойын және шығармашылық тапсырмалар, музыкалық аспаптарда ойнау оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш білімнің жобалау қызметінің теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында жобалық іс-әрекеттің дағдыларын игеру болып табылады. Пәннің мазмұны: жобалық іс-әрекет, тұлғаны дамытудағы және болашақ мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудағы ұғым мен рөл, жобадағы мақсат, міндеттер, шешу тәсілдері, бастауыш мектептегі жобалық іс-әрекеттің ерекшеліктері, бастауыш мектепте жобалық іс-әрекетті ұйымдастыру әдістемесі, бастауыш мектептегі оқу және оқудан тыс іс-әрекеттегі жобалық іс-әрекет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалау технологиясы

    Пәннің мақсаты критериалды бағалаудың ғылыми-педагогикалық негіздерін, критериалды бағалаудың даму тарихы, критериалды (формативті және жиынтық) түрлілігі, оларды қолдану, оқушылардың үлгеріміне қол жеткізу интсрументі ретінде портфолионын құру, Өлшеу техникасының критерийлерін меңгеру, кері байланыс орнату, критерийлер негізінде бағалау жүйесіне көшу кезінде ата-аналық бақылауды жүзеге асыру әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бастауыш сынып оқушыларының салауатты өмір салты негіздерін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты салауатты өмір салты негіздерін оқытудың мазмұнын, нысандарын, тәсілдері мен әдістерін оқыту болып табылады. Мазмұнға вирусты аурулардың алдын алуға қатысты гигиенаның негізгі мәселелері, адам ағзасына қозғалыс белсенділігінің әсер ету ерекшеліктері; денсаулықты сақтау және нығайту тәсілдеріне үйрету; денсаулықты сақтау және нығайту үшін дене жаттығуларының маңызы; қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалану кіреді. және коммуникациялық технологияларды оқу процесінде қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • жеке, мәдениетаралық және өнеркәсіптік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде сөйлесу
  • пәнді оқыту және тәрбие жұмысының әдістемесін, бағдарламалар мен оқулықтарды, оқыту құралдарын және олардың дидактикалық мүмкіндіктерін қолдану
  • өзін-өзі жетілдіру мақсатында оқыту технологияларын қолдану және рефлексияны жүзеге асыру, білім алушылардың жеке қабілеттерін ашу әдістемесін, дараландырылған және интеграцияланған оқыту әдістемесін, Құзыретті оқыту әдістемесін талдайды
  • ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін білу және оларды оқытылатын салада қолдану; педагогикадағы зерттеу әдістерін, зерттеудің жалпыланған нәтижелерін, зерттеу мақсаттары мен құралдарын, білім алушылардың зерттеу дағдыларын, білім беру ортасы мен практикасын зерттеудің қағидаттары мен әдістерін, білім алушылардың психологиялық-педагогикалық қызметін бақылау әдістерін жүйелейді
  • Өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын қалыптастыру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толық әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстануға ұмтылу
  • АКТ арқылы оқытудың дәстүрлі технологиялары мен дидактикалық құралдарын қолдану әдістемесін, мәдениетаралық коммуникацияның лингвистикалық механизмдерін (монолог, диалог, түсініктеме, сипаттауды, мазмұндаманы құрастыру) әдістемесін жүзеге асыру
  • МЖМБС, бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарларын (жаңартылған мазмұнды) және жаңартылған мазмұндағы бастауыш білім берудің оқу бағдарламаларын жүйелеп, оқытылатын пәндер бойынша сабақтар үшін оқу материалдарын практикада пайдалану
  • Білім алушылардың коммуникативтік, ақпараттық, құқықтық, экологиялық, кәсіби құзыреттерін қалыптастырудың принциптері мен әдістерін, қарым-қатынас психологиясы мен кәсіби коммуникация негіздерін қолдану
  • Бастауыш мектеп педагогикасының теориялық тұжырымдамаларымен интеграциясында бастауыш мектеп дидактикасының классикалық ережелерін, гуманистік педагогиканың қазіргі тұжырымдамаларын, отандық және шетел білім жүйелерін дамытудың қазіргі үрдістерін біледі және түсіндіреді;
  • философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
  • Педагогикалық этика ережелерін, білім алушылармен педагогикалық өзара ықпалдасудың принциптері мен әдістерін, педагогикалық ұжымда жұмыс жасау принциптері мен әдістерін, білім алушылар ата-аналарымен жұмыс жасау принциптері мен әдістерін, көпмәдени ортадағы қарым-қатынас педагогикасы мен психологиясы негіздерінің талаптарын өз тәжірибесінде қолдану
  • Психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласының жаңа жетістіктерін, кіші мектеп жасындағы физиология және психология ерекшеліктерін, оларды оқыту мен тәрбиелеудегі қазіргі денсаулықты сақтау технологияларын, тәрбиелеудің үзіліссіздік және синкреттілік принциптерін қолдану
  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, ерекшеліктерін және түпнұсқалығын терең түсінуге және ғылыми талдауға негізделген азаматтығын көрсету
  • кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтардың сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; цифрлық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдыларына ие.
  • кәсіби қызметте озық педагогикалық тәжірибені білім алушылардың ойлау қызметінің әмбебап тәсілдерін (абстрактілі-логикалық ойлау, есте сақтау, зейін, шығармашылық қиял, логикалық операциялар жасай білу)қалыптастыру үшін пайдалану
Top