Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01301 Бастауыш білім беру (IP) в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы, педагогикалық және пәндік құзыреттіліктері бар, конструктивті үйлестіру және білім берудегі заманауи тенденциялар негізінде кәсіби қызметті табысты жүзеге асыра алатын бастауыш білім беру педагогтарын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Абайтану
Жасанды интеллект негіздері
Мұхтартану
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Математикалық білім берудің тұжырымдамалық негіздері
Сауаттылық пен көркем жазуға оқыту әдістемесі
Бастауыш мектептегі арт білім беру
Бастауыш мектептегі бейнелеу өнері және еңбек
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
-
2 Оқу жылы
Бастауыш мектептегі тәрбиелеу жұмысының теориясы және технологиясы
Табиғат және қоғам
Бастауыш мектептегі жаратылыстану және дүниетануға оқыту әдістемесі
Мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасы психологиясы
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Экожүйе және құқық
Бастауыш мектеп оқушысының зерттеу қызметін дамыту
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Бастауыш мектеп педагогикасы
Шағын жинақталған бастауыш мектептегі білім беру үдерісінің ерекшеліктері
Бастауыш сыныптарда жобаларды құру
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
-
3 Оқу жылы
Бастауыш мектептегі робототехника
Өлкетану
Этнопедагогика
Бос уақыт педагогикасы
Инклюзивті білім беру ортасы
Балалар әдебиеті және мәтінді талдау
Бастауыш мектепте мазмұнға және тілге кіріктірілген оқыту (CLIL)
Бағалау және дамыту
Бастауыш мектепте музыканы оқыту әдістемесі
Театрлық педагогика
Шет тілі мен мәдениеті әлеміндегі бастауыш мектеп оқушысы
Білім берудегі жаһандық келешектер
Бастауыш мектеп оқушыларына тілдік білім беру әдістемесі
Бастауыш мектеп оқушыларына STEAM білім беру
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Бастауыш мектеп оқушыларының танымдық дамуы және сыни тұрғыдан ойлауы
Бастауыш мектепте шет тілін оқыту әдістемесі
Есептерді шешу бойынша практикумы бар математикаға оқыту әдістемесі
Оқыту әдістері мен технологиялары
Сөйлеу қабілетін қалыптастыру бойынша практикум
-
4 Оқу жылы
Педагогикалық зерттеулер
Педагогикалық риторика
Бастауыш білім берудегі заманауи технологиялар
Action Research
Зерттеулер, даму және инновациялар
Мектеп буллингін алдын алу
Бастауыш білім берудегі тьюторлық
Әдебиеттік оқуға оқытудың әдістемесі
Қауіпсіз мектеп ортасы және баланың амандығы
Бастауыш білім берудегі цифрлық оқыту және медиасауаттылық
Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері
Lesson Study
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес дүниетанымдық, тарихи және адамгершілікте даму үшін пәнаралық білім мен тәжірибені қолданады.
- Тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және ғылыми-зерттеу іс-әрекеті деңгейінде қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде конструктивті қарым-қатынас жасауға және өзара әрекеттесуге қабілетті болады.
- Жұмыс ортасын ұйымдастыра алады, саналы түрде халықаралық және ұлттық құжаттарға, ұлттық білім беру жүйесінің қағидаларына, заңдарына және ережелеріне сәйкес өз ұйымының қызметімен және көпсалалы ынтымақтастықпен өзара байланыста жұмыс жасауға қабілетті болады.
- Кәсіби дамуға және өмір бойы білім алуға; өз құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптерін, жұмыс әдістерін көрсетуге, ойластыруға және сыни тұрғыдан бағалауға, сондай-ақ тұрақты даму мүддесінде бастауыш білім беруді, өз ұйымының және кәсіби әл-ауқатының дамуын жетілдірудің жаңа мақсаттарын қоюға қабілетті болады.
- Педагогика мен психологиядан алған білімдерін тұлғалық-бағдарлы, құзыреттілік, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, бастауыш мектеп жасындағы балаларды тәрбиелеу, дамыту, өмірі мен іс-әрекетін ұйымдастыру үшін қолдана алады.
- Барлық балалар, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін қауіпсіз, кедергісіз заттық-кеңістіктік ортаны жобалауға қабілетті болады.
- Бастауыш мектеп пәндерінің теориясында дүниетанымға, хабардарлыққа, 1-4 сыныптарға арналған мектеп курсын құру логикасына байланысты кәсіби білімдерін қолданады.
- Бастауыш мектептегі оффлайн және онлайн сабақтарда, соның ішінде шағын жинақты мектеп жағдайында да, оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасанды интеллектті, тиімді әдістерді, тәсілдер мен оқыту құралдарын қолдана отырып, жаңа тәсілдерді пайдалану.
- Әр оқушының дамуы мен әл-ауқатына қолдау көрсете отырып, функционалдық сауаттылықты, зерттеу дағдыларын және шығармашылықты дамыту үшін белсенді және интеграцияланған оқытуды үлгілеуге және ұйымдастыруға қабілетті болады.
- Ұлттық және аймақтық ерекшеліктер негізінде оқу-тәрбие үдерісін басқара алады, оқу үдерісінің мониторингісін жүргізуге, өзінің оқыту әрекетін жақсарту үшін оның нәтижелерін талдауға және қолдануға қабілетті болады.
- Педагогикалық әдеп нормалары мен академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, жергілікті, аймақтық, республикалық немесе халықаралық деңгейде бастауыш білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше және ұжымда жүргізуге қабілетті болады.
- Ата-аналармен және педагогикалық қауымдастықпен ынтымақтастықта бірлесіп жасалатын жұмыс аясында жағымды ортаны құру үшін эмоционалдық интеллект пен көшбасшылық дағдыларды дамытуға қабілетті болады.