6B02130 Аrt dance педагогы в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғам мен мемлекет талап ететін, педагогикалық қызметтің заманауи әдістері мен технологияларын меңгерген, хореография педагогикасында оқытушылық қызметті тиімді жүзеге асыруға қабілетті, білім беру және хореография өнері саласында бәсекеге қабілетті және құзыретті педагог-хореографтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықтық-сахналық биді оқыту әдістемесі 1
Оқыту әдістерін оқып-үйрену және халықтық - сахналық бидің негізгі қимыл-қозғалыстарының билерін орындау техникасын меңгеру. Белгілі бір халыққа тән қасиеттерді жеткізуге мүмкіндік беретін дағдылар мен дағдыларды меңгеру барысында негізгі тұрақтылық пен дене төзімділігін қалыптастыру Халықтық билердің шығармашылық ойлауын, практикалық дағдыларын дамыту
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықтық – сахналық бидегі стилизация технологиялары 1
Халықтық-сахналық биде стильдеу технологиясын орындау техникасын меңгеру; өткен қимылдар негізінде құрастырылған би комбинациялары мен композицияларын игеру; қимылдарды үйлестіруді жетілдіру және білім алушылардың төзімділігін дамыту; білім алушыларда стильдендірілген билердің сипатын, стилін және орындау мәнерін жеткізе білуге тәрбиелеу; орындаудың бишілігін, музыкалық, мәнерлілігін, эмоционалдылығы мен әртістік қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Классикалық биді оқытудың әдістемелік негізі
Классикалық би негіздерін үйрену. Орындау теориясын, классикалық би терминологиясын білу. Классикалық бидің экзерсисі, Адажио, байланыстырушы элементтер мен секіру қозғалысын орындай білу. Классикалық бидің теориясы мен әдістемесін зерттеу; қозғалыстарды үйлестірудің негізгі қарапайым дағдылары; классикалық бидің негізгі қалыптарын, байланыстырушы және қосалқы қозғалыстарды зерттеу; дене құрылысы мен дене дамуының жекелеген кемшіліктерін жою; классикалық биге бейімделген адам анатомиясы мен физиологиясын білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері
Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дінтану
Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ биінің мұрасы 1
Студент қазақ биін оқыту әдістемесін меңгереді. Әйелдер мен ерлер биінің негізгі бағдарламалық қимылдары мен элементтерін үйрену әдістемесі. Қазақ халық билерінің тақырыптық жан-жақтылығын, мазмұны мен техникалық негіздерін зерттеу. Қазақ фольклорының "қызғалдақ", "сырға","өрнек", "сыңар мүйіз", "үкі", "қос қол" "сәнді қол", "сәндену", "қос өркеш", "бота мойын", қол қимылы "айналма", "қол сілтеу", "толқын", "жалын" қимылдары дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ биін орындау шеберлігі 1
Қазақ биі бойынша орындаушылық дағдыларды қалыптастырады, студенттерді қазақ биінің элементтерін орындау әдістемесімен, станокта және залдың ортасында экзерсистің базалық қимылдарын орындау техникасымен таныстырады. Қыздар мен ерлер қазақ биі бөлімдерінің сипаттамалық ерекшеліктерін оқу. Қазақ биін үйрену барысында орындаушылық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ биін орындау шеберлігі 2
Студенттерді сахналық алаңда орындауға дайындау, орындау кезінде мінез-құлық мәдениеті мен эстетикасын дамыту, ұлттық хореографияның лексикасын, негізгі ерекше ұстанымдарын, қол, аяқ қимылдарын, әйелдер мен ерлер қазақ биінің қимылдарын зерделеу. Білім алушылардың шығармашылық ойлауын дамыту, қазақ биін оқу процесінде практикалық дағдылар қалыптастырылады. Болашақ мамандарды қазақ халық биі саласындағы кәсіби қызметке даярлау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақ биінің мұрасы 2
Қазақ биін оқыту жүйесін және оның одан әрі тарихи дамуын зерттеу. Көрнекті қойылымдарды – қазақ би мұрасының үлгілерін және олардың авторларын зерделеу, «Алтын қордағы» «Айжан қыз», «Қос алқа», «Киіз басу», «Қазақ уәлі» билерін орындау техникасы мен әдістерін игеру. Комбинациялар мен этюдтарда қол қимылдарын, орындаушылық дағдылар мен амалдарды, орындау тәсілдері мен тәсілдерін, мәнерлілігі мен орындау тәсілін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Классикалық биді оқыту әдістемесі 1
Студенттердің кәсіби және педагогикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, классикалық бидің негізгі элементтерін орындау және оқыту әдістемесі мен техникасын игеру практикалық сабақты оқу процесіне айналдыру, классикалық бидің негізгі қозғалыстарын оқыту әдістемесінің негізгі принциптерін зерттеу қабілетін дамытуды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Халықтық – сахналық бидегі стилизация технологиялары 2
Халықтық-сахналық би мектебін оқу: жаңа би қимылдарын, стильдендірілген халықтық-сахналық би сабағын композициялық құру принциптерін меңгеру. Композиция суретін жасау дағдыларын қалыптастыру. Би формаларын құрудың негізгі принциптерін игеру: жеке, жұптық, жаппай композиция.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Халықтық-сахналық биді оқыту әдістемесі 2
Әлем халықтары билерінің кәсіби терминологиясын меңгеру, озық педагогикалық тәжірибені қарапайым формадан күрделі музыкалық-хореографиялық шығармаларға дейін оқыту әдістемесін зерделеу, дүние жүзіндегі көрнекті мемлекеттік халық би ансамбльдерінің қимыл-қозғалыстарының пластикасын, би үлгілерін зерделеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ биінің мұрасы 3
Қазақ халық биінің шығу тегі, жағдайы және даму болашағы туралы теориялық және практикалық білімдерін дамыту. Студенттердің қазақ халық биі бойынша негізгі кәсіптік білімдері мен дағдыларының тұтас жүйесін қалыптастыру, дамыту және тереңдету. Қазақ халық хореографиясының мұраларынан: «Қоштасу», «Алтынай», «Құсбегі дауылпаз», «Шолпы», «Балбырауын», «Асатаяқ» билерін үйрену.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Халықтық-сахналық биді оқыту әдістемесі 3
Жаттығулардың орындалу тәсілдері мен қимыл қозғалыс тәртібін, студенттердің мінез-құлық тәрбиесі мен дене дамуындағы олардың мазмұны мен мағыналық мәнін оқып-үйрену. Әлем халықтары билерінің негізгі қимылдарын меңгеру барысында күш пен төзімділікке жұмыс жасау әдістемесін меңгеру. Белгілі бір адамдарға тән белгілерді жеткізуге мүмкіндік беретін актерлік техникамен жұмыс істеу; шығармашылық ойлауын, халықтық сахналық бидің практикалық дағдыларын дамыту. Орындаушылық сауаттылық, төзімділік, мәнерлілік және музыкалық қасиеттерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сабақты музыкалық сүйемелдеу және концертмейстермен жұмыс
Хореография сабақтарында концертмейстердің нақты міндеттерін әзірлеу. Хореография сабақтарында музыкалық сүйемелдеумен жұмыс істеу ерекшелігін анықтау. Хореография сабақтарында концертмейстердің жұмысы туралы бар жарияланымдарды зерделеу және талдау, практикалық жұмысты бақылау және жалпылау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Классикалық биді оқыту әдістемесі 2
Хореографтың жалпы мәдениеті мен білімін қалыптастыру, классикалық бидің (epoulement) шағын позаларында негізгі қозғалыстарды игерудегі әдістерді зерттеу және қолдану. Сахналау іс-әрекетінде балеттерден би мен вариацияларды талдау және қолдану қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Халықтық – сахналық бидегі стилизация технологиялары 3
Халықтық-сахналық бидің стилизация технологияларын оқу, одан әрі қимылдарды үйлестіруді жетілдіру орындау техникасын дамытады. Білім алушының орындаушылық мүмкіндіктерін ашу және кеңейтуге мақсатында халықтық-сахналық бидің стилизация технологияларын одан әрі игеру. Халықтық-сахналық биінің стилизация саласында болашақ хореографтардың кәсіби қасиеттерін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ биін орындау шеберлігі 3
Қазақ биін орындау әдістемесінде теориялық және практикалық дағдыларды меңгеру. Қазақ биінің техникалық күрделі ерекше қимылдарын игеру, музыкалықты, музыкалық талдау қабілетін дамыту, көркемдік талғамды қалыптастыру. Фольклорды, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, мәдениетті зерттеу және оларды қазақ халық билерінде қолдану. "Алтын қор" билерін үйрену.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық өнердің тарихы мен теориясы
Музыкалық сауаттылық негіздерін қалыптастырады, музыкалық өнер тарихына қызығушылықты дамытуға ықпал етеді, танымал қайраткерлермен таныстырады, ой-өрісін кеңейтуге көмектеседі. Хореография сабағында студенттер халықтық, классикалық және заманауи музыканың озық үлгілерімен танысады, осылайша музыкалық ойлауды қалыптастырады, музыкалық есту қабілеті дамиды, музыкалық материалды жинақтау және талдау қабілеті дамиды, бұл музыкалық ритм пен хореографияны синтезде қабылдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Халықтық – сахналық бидегі стилизация технологиялары 4
Халықтық-сахналық бидің сипатын, мәнерін және орындау стилін меңгеру; орындау техникасын, төзімділікті, мәнерлілік пен музыкалықты дамыту; би суретінің ерекшеліктерін оқу. Стильдендірілген халықтық-сахналық билердің негізгі элементтерін, дағдыларын, негізгі стильдері мен жанрларын игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ биін орындау шеберлігі 4
Орындаушылық шеберлікті дамыту, білім алушылардың кәсіби дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру, оның барысында студенттер қазақ халық билерін орындаудың бейнесін, сипатын, мәнерін беру іскерлігін меңгереді. Қазақ халық биінде сахналау және балетмейстерлік қызмет дағдыларын меңгеру, шығармашылық ойлауды дамыту, биде импровизация жасау, орындау техникасын жетілдіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Халықтық-сахналық биді оқыту әдістемесі 4
Қимыл-қозғалыс күрделілігін және үйлестіруді арттыру арқылы негізгі қимылдарға негізделген халықтық сахналық билерді оқыту әдістемесін меңгеру. Студенттерге негізгі қимылдарды орындау әдістемесін, ұлттық лексиканы, түрлі жанрдағы хореографиялық шығармаларды орындау тәсілдерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Классикалық биді оқыту әдістемесі 3
Білім алушылардың орындаушылық әлеуетін ашуда және дене мүмкіндіктерін дамытуда классикалық би әдістемесінің функционалдық мүмкіндіктерін зерттейді. Жалпы ұжымның да, жеке білім алушының да сапалы орындалуын қамтамасыз ете отырып, классикалық би тренажері процесінде білім алушылармен репетиторлық жұмыс жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ биінің мұрасы 4
Әйелдер мен ерлер биі стилінде станок жанында оқу мысалдары мен жаттығуларды әзірлеу әдістемесі. Орындау дағдыларын, орындау техникасын, үйлестіруді, орындау тәсілін қалыптастыру. Қазақ халық биінің қимыл-қозғалысын талдау, синтездеу, музыкалық қабілетін дамыту. Қазақтың дәстүрлі ұлттық билерін түсіндіру және олардың идеялық мазмұнын, сюжеттік концепциясы мен көркемдік-пластикалық шешімдерін жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Классикалық биді оқыту әдістемесі 4
Классикалық бидің қозғалыс жүйесі, оларды зерттеу мен орындаудың реттілігі, музыкалық материалдың әртүрлі қарқыны мен жылдамдығымен орындау әдістері мен әдістері туралы түсінік береді. Студенттердің денесін төзімділікке және күрделі қозғалыстарды орындау кезінде физикалық күштің таралу қабілетіне физикалық дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ биін орындау шеберлігі 6
Қазақ биін орындаудың әдіс-тәсілдерін оқып үйрену. Көркем мәнерлілігін, орындаушылық шеберлігін, сахналық импровизациясын қалыптастыру. Қазақ биін оқытуда педагогикалық шеберлікті қалыптастыру, қазақ биінен жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі хореографиядағы импровизация
Шығармашылық ойлауды қалыптастыруға, хореографиялық жұмыстарды орындау және қою кезінде би мәнерін қолдана білуге ықпал етеді. Заманауи би қимылдарын орындау техникасын дамытады, сонымен қатар студент заманауи хореографияның би қимылдарын орындау әдістемесін меңгереді. Жеке қасиеттерді қалыптастыру: ерік күші, үйлестіру, төзімділік. Импровизация дағдыларын дамытады, дене орталықтарының әртүрлі бөліктерінің қозғалғыштығын, музыкалық-пластикалық мәнерлілікті дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ биін орындау шеберлігі 5
Білім алушылардың кәсіби шеберлігі мен дағдыларын қалыптастыру, оның барысында студенттер қазақ халық билерін орындаудың бейнесін, сипатын, мәнерін беру дағдысын меңгереді. Орындау техникасын меңгеру, шығармашылық ойлауды, импровизацияны, ұйымдастырушылық қабілеттерін, сахналау жұмысын дамыту. Болашақ мамандарды кәсіби қызметке дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи-тұрмыстық биді оқыту әдістемесі
Студенттер тарихи-тұрмыстық биді оқытудың әдістемесі мен би техникасын үйренеді, кәсіби бағыттағы міндеттерді шешу және оларды әрі қарайғы кәсіби қызметте практикалық қолдану дағдыларын қалыптастырады; оқытудың заманауи әдістемелерін, сабақ құрылымдарын, композициялар құруды қарастырады; әртүрлі дәуірлердегі фигуралар мен билерді орындаудың қажетті мәнерін, сипатын, жеке көркемдік интонацияны, орындаушылық стильді көрсетеді; әр түрлі дәуірлердегі, стильдер мен жанрлардағы хореографиялық шығармаларды құру және орындау әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи биді оқыту әдістемесі
Студенттерге әртүрлі тарихи дәуірлердегі стильдер мен мәнерлерді, музыкалық материалдар және би костюмдері туралы түсінік береді. Көкжиектің дамуына ықпал етеді, орындау эстетикасын қалыптастырады әр түрлі тарихи дәуірлерде халықтың әр түрлі топтарының билерін орындау ерекшеліктерін түсіну. Орындаушылық дағдылармен қатар студент тарихи би қимылдарын әдістемелік және музыкалық талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықтық-сахналық биді оқыту әдістемесі 5
Халықтық сахналық бидің күрделі би элементтерін оқу және оқыту әдістемесін меңгеру. Оқушылардың шығармашылық ойлауын қалыптастыру, орындаушылық дағдыларды өз бетінше оқу іс-әрекетінде қолдана білу қабілетін дамыту. Бұлшықеттердің координациясын және әр халықтың өзіне тән орындаушылық дағдыларын дамытудың әртүрлі әдістері мен әдістерін іздестіру және зерттеу күшейіп келеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ биінің мұрасы 5
Студенттерге әртүрлі жанрдағы ұлттық хореографиялық лексиканы орындау әдістерін үйрету және хореографиялық топтарға арналған би нөмірлерін қоюдың практикалық дағдыларын дамыту. Зерттелетін бөлімдер бойынша эскиздерді құрастыру әдістемесі. Оқушыларды қазақ халқының би өнерінің үлгілерін зерттеуге, шынайылығын бағалауға, сақтауға және жетілдіруге дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хореографиядағы заманауи бағыттар
Хореографияның заманауи тенденцияларын зерделеу, негізгі қимылдарды орындау дағдыларын дамыту, сәйкес музыкалық материалды оқып-үйрену және талдау. Шығармашылық қабілеттерді ашу, орындаушылық потенциалды, динамизм мен қозғалыс еркіндігін дамыту. Түрлі би стильдерінің өзіндік ерекшеліктері бойынша ой-өрісін, дағдыларын, білімдерін дамыту
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықтық – сахналық бидегі стилизация технологиялары 5
Әр түрлі би стильдеріндегі орындаушылық техниканың ерекшеліктерін, хореографиялық ұжымдардың танымал шығармашылық жұмыстары және олардың репертуарын оқу. Білім алушыларды отандық және шетелдік би ансамбльдерінің, хореографиялық ұжымдардың мұра үлгілерімен таныстыру. Стильдендірілген халықтық-сахналық билердің экспрессивті құралдары және оларды музыкалық безендіру принциптері негізінде би оқу композицияларын және шағын музыкалық-хореографиялық формаларды (этюдтік сипаттарды) құрастыру және қою.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ биінің мұрасы 6
Атақты қазақ хореографтарының дәстүрлі және ұлттық фольклор негізіндегі қойылымдық шығармаларын зерделеу және талдау, қазақ халық билерінің қойылымдарындағы хореографиялық бейнелік пластика, музыка, костюм, жарықтың синтезі мен үйлесімін зерттеу. Хореограф шеберлігін қалыптастыру – қимылдарды үйлестіре және біріктіре білу, музыкалық материалды таңдау, тақырыптық мазмұнға қимылдарды іріктеу, қазақ халқының дәстүрлі-салттық мәдениетін пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықтық-сахналық биді оқыту әдістемесі 6
Әртүрлі комбинацияларды құрастыру, олардың музыкалық орналасуына сәйкес келу, үйлестіру және орындаушыларға қою әдісін меңгеру. Сахналық халық биінің сапасы мен сипатын қамтамасыз ете отырып, орындаушыларға дайындық жұмыстарын ұйымдастыру және сахналау дағдыларын дамыту. Оқыған практикалық материалды комбинациялар мен билерді құрастыруда қолдана білуді меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Классикалық биді оқыту әдістемесі 5
Студенттердің кәсіби және педагогикалық дағдыларын қалыптастыру: классикалық бидің негізгі қимылдарын оқыту әдістемесін меңгеру; классикалық бидің практикалық сабағын жоспарлау және өткізу; білім алушылармен жеке және топтық жұмысты ұйымдастыру; оқу процесінде қажетті техникалық құралдарды пайдалану және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хореография өнерінің тарихы
Хореографиялық өнер саласында дүниетанымын қалыптастырады. Хореография дамуының тарихи кезеңдері туралы теориялық білім алу: атақты реформаторлардың, жаңашылдардың, орындаушылардың, хореографтардың шығармашылық жұмыстарына, балет қойылымдарына, қойылым жұмыстарына талдау жасау, т.б. Шығармашылық ойлауын дамытады, хореографиялық өнер саласындағы ізденіс және зерттеу жұмыстарымен таныстырады, балет терминологиясы бойынша білім алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар биін оқыту әдістемесі 1 (балаларға қойылған би)
Балалар хореографиялық ұжымындағы педагогикалық үрдістің заңдылықтары мен принциптерін оқу. Белгілі балалар хореографиялық ұжымдарының репертуарын игеру, балалар биін қою әдістемесімен танысу, балалар жасының әртүрлі жас санаттарына арналған қойылымдық жұмыста әртүрлі әдістемелерді зерделеу. Шығармашылық ойлауды дамыту, балалардың орындаушылық деңгейіне қол жетімді іргелі қозғалыстарды игеру, екпінді ырғақ және музыкалық өлшеммен балаларға арналған музыкалық материалды таңдау. Балаларға оқу этюдтерін, би нөмірлерін, композициялар құрастыру және қою қабілетін меңгерту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұлттық хореография
Студенттер ұлттық хореографияны орындау әдістемесінің, оқытудың және практиканың негіздерін меңгереді; ұлттық балет спектакльдерінен билерді талдау және пайдалану қабілетін дамыту. Ұлттық құндылықтардың көркемдік талғамы мен рухани құндылықтарын қалыптастыру білім беру процесінде практикалық міндеттерді шешуде ұлттық мәдениет білімін және орындаушылық дағдыларды қолдану дағдылары. Қозғалыс механикасы мен экспрессивтілігін дамыту; Шығармашылық ойлауды дамыту, ұлттық хореография қозғалыстарының семантикалық мәні мен эстетикасын түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықтық – сахналық бидегі стилизация технологиялары 6
Білім алушылардың орындаушылық мүмкіндіктерін ашу және кеңейту. Халықтық-сахналық би қимылдардын үйлестіруді жетілдіруге, бұлшықет аппаратын одан әрі нығайтуға, халықтық-сахналық бидің стилизацияларын оқуға ықпал етеді. Стильдендірілген халықтық-сахналық билердің стильдері мен технологияларына сәйкес келетін музыкалық материалды оқу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ және шетел хореография тарихы
Хореографиялық өнердің дамуының негізгі кезеңдерін; әртүрлі тарихи дәуірлердің, стильдер мен бағыттардың хореографиялық өнерінің негізгі ерекше ерекшеліктерін; түрлі дәуірлердің хореографиялық өнерінің көрнекті өкілдерінің аттары мен шығармашылық мұрасын; қазақ және шетелдік хореографияның қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін; шетелдік және қазақ балетінің көрнекті өкілдерінің аттарын, олардың шығармашылық мұрасын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықтық-сахналық биді оқыту әдістемесі 7
Халықтық сахналық би залының станок және зал ортасындағы жаттығу қимылдарын талдау қабілетін қалыптастырады. Халықтық - сахналық биді оқытуда кәсіби педагогикалық шеберлікті қалыптастыру. Тәжірибелік сабақтың жоспары мен мазмұнын құрастыру, сонымен қатар халықтық сахналық биден тренинг сабағын ұйымдастыру дағдыларын дамыту. Халықтық сахналық би өнерінің даму тарихын зерделеу арқылы әр ұлттың болашақ кәсіби қызметінде қолдануға болатын мінезі туралы түсінік береді. Халықтық сахналық биді үйренудің практикасы мен әдістемесі саласындағы іргелі білім болашақ кәсіби қызметтің негізі болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әбіров қазақ би мектебі
Студенттердің балетмейстерлік, зерттеу және педагогикалық қызметін балеттің тұңғыш кәсіби әртісі және балетмейстер, қазақ халық-сахналық биінің негізін қалаушы, Қазақ КСР Халық әртісі Дәурен Тастанбекұлы Әбиров зерделеуі. Д. Абировтың нақты қозғалыстар әдістемесін игеру. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер Д. Абировтың қозғалысына арналған экзерсис, комбинациялар мен этюдтердің бірқатар оқу мысалдарын жасайды. Д. Абировтың қимылдарын игеру барысында білім алушы қозғалысты дұрыс орындауды, бейнені қабылдауды, образ беруді және музыкалық материалдарды таңдауды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалар хореографиялық ұжымымен жұмыс істеу әдістемесі
Балалар хореографиялық ұжымымен жұмыс істеу әдістемесін оқу, әртүрлі жастағы балалармен әдістемелік және педагогикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру. Студенттерді хореографиялық өнердің түрлері мен жанрларының алуан түрлілігімен және балалар хореографиялық ұжымдарының түрлерімен таныстыру, музыкалық материалды таңдау дағдыларын, балалар ұжымы үшін би нөмірлерінің репертуарын дамыту. Ұйымдастырушылық және оқу-тәрбие дағдыларын қалыптастыру. Балалар хореографиялық ұжымында балетмейстерлік және қойылымдық жұмыс дағдыларын дамыту. Студенттерді оқушылардың ата-аналарымен жұмыс істеуге педагогикалық дайындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық балдық биді оқыту әдістемесі
Спорттық-бал билерінің негізгі негізгі элементтерін сауатты орындауға және үйретуге мүмкіндік беретін негізгі практикалық және теориялық білімдерді, Дағдылар мен дағдыларды меңгеру. Қарапайым формалардағы және күрделі үйлестірудегі қозғалыстарды түсіну. Әр бидің ритақты үлгісін есту қабілетін дамыту. Фигураларды өз бетінше өзгерту және олардың вариацияларын жасау қабілетін қалыптастыру. Жаңадан бастаушыларға арналған спорттық-бал биі бойынша оқыту әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықтық – сахналық бидегі стилизация технологиялары 7
Орындаушылық шеберлікті жетілдіру; стильдендірілген халықтық-сахналық билерді орындау мәнері мен сипатын меңгеру; білім алушылардың қойылым жұмысына сәйкес музыкалық материалды сауатты пайдалана білу, хореографиялық ұжымдарда шығармашылық жұмысты жүзеге асырудың практикалық дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар биін оқыту әдістемесі 2 (балаларға арналған би)
Студенттер балалар репертуарын, балаларға арналған музыкалық материалды таңдау әдістемесі мен технологиясын меңгереді. Әр түрлі билердің қимылдарын орындау техникасын зерделейді, өз бетінше құрастыру және балалар тақырыбына хореографиялық шығарма қоюдың практикалық дағдыларын дамытады. Балалар биін талдау және балалар хореографиялық ұжымында бағдарламаларды жүзеге асырудың әдістемесі мен ұйымдастырылуын игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Хореографиялық пәндердің педагогикасы
Мақсаты - студенттерге орындаушылық шеберлік саласында теориялық және практикалық білім беру: педагогикалық қызмет принциптері, репетиторлық қызмет заңдары, балетмейстерлік-қойылымдық шеберліктің негізгі әдістері, би композициясы принциптері, хореографиялық өнер саласындағы білім беру үрдісінің негізгі принциптері. Курста студенттер хореографиялық өнердің әртүрлі лексикалық жүйелерін, формаларын, стильдерін, түрлері мен жанрларын, хореографиялық өнер сабақтарын өткізу әдістемесін игереді, сабаққа музыкалық материалды таңдауды біледі. Хореографиялық өнер саласында әр түрлі орындаушылық, педагогикалық, репетициялық, сахналау әдістері мен принциптерін, әр түрлі педагогикалық әдістерді практикада қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Классикалық биді оқыту әдістемесі 6
Классикалық би қимылдарын әдістемелік талдауға және талдауға дайындық, классикалық бидің кәсіби терминологиясын білу дамиды. Студенттер оқушының тиісті орындау деңгейі үшін практикалық материалды таңдау, қозғалыстарды біріктіру, байланыстыру, кеңейтілген комбинацияларды құрастыру қабілетін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Заманауи бал биінің құрамы
Музыкалық-ритм дағдыларды дамытады, орындаушылық потенциалды ашады, студенттің бұлшықет аппаратын дамытады, студент эстетикалық мінез-құлық ережелерін меңгереді, дене сұлулығы туралы ұғымдарды қалыптастырады, талғам мен музыкалықты тәрбиелейді, қимылдарды үйлестіруді жетілдіреді. Олар еуропалық және латын америкалық бағдарламаларының билерін орындауда практикалық дағдыларды, олардың айрықша ерекшеліктері мен музыкалық ритмін алады. Әлем халықтарының би мәдениетіне моральдық-эстетикалық қатынасты қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлемнің бірқатар мәдени дәстүрлері аясында қоғамның әлеуметтік-тарихи дамуының негізгі заңдылықтарын талдайды, әртүрлі әлеуметтік топтардың тарихи мұралары мен әлеуметтік-мәдени дәстүрлеріне құрметпен қарауды қалыптастыру мақсатында ұлттық мәдениеттердің айрықша ерекшеліктерін ажыратады және біледі.
- Әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білімнің негіздерін пайдаланады, қазақстандық қоғамның әлеуметтік, мәдени, құқықтық және этикалық нормалары шеңберінде өзінің көзқарасы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы санасын қалыптастырады, академиялық адалдықтың негізгі қағидаттарын қолданады. Жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетеді.
- Сандық модельдеу мен жасанды интеллект элементтерін қолдана отырып, кәсіби қызметтің міндеттерін шешеді, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың кешенді әдістері мен аспаптық құралдарын, ғылыми және педагогикалық зерттеу саласындағы ақпаратты өңдеу мен синтездеудің заманауи әдістерін қолданады.
- Кәсіби ақпарат саласы мәтінінің стилистикалық және жанрлық тиесілігін, сөйлеу мәнерлілігі құралдарын айқындайды, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде педагогикалық, ғылыми-зерттеу және өзге де мақсаттар үшін әртүрлі типтегі мәтіндерді жасайды.
- Дене шынықтырудың практикалық дағдыларын қолданады, маңызды қозғалыс және жеке қасиеттерді бөліп көрсетеді, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын басшылыққа алады.
- Хореографиялық оқытудың әдіснамасы мен технологиясы, көркем шығармашылықтың психологиясы мен педагогикасы саласындағы ұғымдық аппаратты меңгерген; өзінің кәсіби қызметінің мүддесі үшін оқытудың заманауи технологияларын пайдаланады. Қойылған міндеттерге және оқыту бағдарламасына сәйкес оқытудың оңтайлы әдістері мен құралдарын қолдана алады.
- Ұлттық шынайы және халықтық-сахналық билерді, сондай-ақ би композицияларын орындаудағы хореографиялық техниканы меңгереді, жеке көркемдік шеберлігі мен орындаудың бірегей стилін біледі.
- Би және музыкалық әдебиеттің шығармаларын талдайды; сценарий жоспарын, әр түрлі хореографиялық формадағы би композициясын жасайды, хореографиялық мәтіннің би лексикасын құрастырады; музыканың жанрлық және стилистикалық табиғатын біледі.
- Кәсіби қызметте хореографиялық педагогиканың әдіснамасын; қойылымдық, ұйымдастырушылық, репетиторлық және педагогикалық қызметтің нысандарын, құралдары мен әдістерін қолданады.
- Репетициялар кезінде нақты дене белсенділігін бақылау және мөлшерлеу әдістемесін, орындаушылардың дарындылығы мен шығармашылығын диагностикалау дағдылары мен тәсілдерін, шығармашылық даралықтың жас ерекшеліктерін меңгерген.