Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D04101 Экономика в АТУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстандық және халықаралық нарықтарда бәсекеге қабілетті, экономика саласындағы қолданбалы міндеттерді шеше алатын, әдіснамалық, зерттеу дағдыларына ие, кәсіби біліктілігі жоғары ғылыми, ғылыми-педагогикалық кадрларды дайындау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D070 Экономика
  • Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: ғылыми ойлау қабілетін және ғылыми зерттеулерді орындау, оның ішінде диссертациялық жұмысты орындау шеңберінде дағдыларын қалыптастыру. Ғылымның функциялары. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылым мен техникадағы жүйелік тәсілдің мәні. Процестер мен жүйелерді зерттеуге ақпараттық тәсіл. Ғылымды дамыту логикасы. Ғылыми революциялар және парадигмалардың өзгеруі. Процестер мен жүйелерді модельдеу. Ғылыми зерттеу процесінде ақпаратты түрлендіру. Ғылыми зерттеудегі таңдау мәселесі. Ғылыми зерттеудің заманауи құралдары. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және басқару. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау және ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: өз идеяларын құрылымдық түрде ұсыну дағдыларын, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әртүрлі типтегі ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндерді құра білу дағдыларын қалыптастыру. Академиялық жазылымның негізгі жанрлары (аңдатпа, реферат, пікір, аналитикалық шолу, ғылыми мақала, ғылыми хабарлама). Материалды мазмұндаудың әдістемелік әдістері. Халықаралық ынтымақтастық шеңберіндегі іскерлік хат алмасудың негіздері. Ғылыми мәтіндерді жазудың негізгі принциптері. Типтік ғылыми мәтіндерді құрылымдық-семантикалық талдау. Ғылыми дерекқорлар, электрондық каталогтар. Академиялық қауымдастықтардың құрылымы: ғылыми орталықтар, баспалар, журналдар. Қазіргі академиялық кеңістіктегі бағдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық экономикадағы бизнес-процестерді басқару

    Цифрлық экономиканың пайда болу шарттары мен мәні. Цифрлық дәуірдегі мемлекеттік басқару тәсілдерін өзгерту. Сандық технологиялар және құқық. Цифрлық ортаны нормативтік реттеу. Цифрландырудың жаһандық трендтері және халықаралық тәжірибе, экономика салаларындағы цифрлық өзгерістер, цифрлық инфрақұрылымды дамыту, экономика салаларын цифрландыру. Сандық компаниялардың бизнес-модельдері. Қазіргі заманғы бизнесті талдау және үлкен деректер тұжырымдамасы. Бизнес-модельдердің цифрлық трансформация процестерін басқару. Сыртқы экономикалық саладағы ақпараттық қамтамасыз ету жүйесіндегі Цифрлық бизнес-модельдер: әдіснамалық аспект. Бизнес-процестерді модельдеу. Цифрлық экономиканы дамыту саласында басқаруды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дағдарысқа қарсы басқару: әдістері, қалыптары, және құралдары

    Дағдарысқа қарсы басқарудың мәні. Дағдарысқа қарсы басқару жүйелері. Дағдарысқа қарсы басқару механизмдері. Дағдарысқа қарсы басқару функциялары. Дағдарысқа қарсы басқару мәселелері. Экономикалық дағдарыстардың пайда болуы және шешілуі. Ұйымдардағы дағдарыстың пайда болуы мен дамуы. Дағдарысқа қарсы басқарудың негізгі белгілері. Дағдарысқа қарсы басқарудағы маркетинг. Дағдарысқа қарсы басқарудың стратегиясы мен тактикасы. Дағдарысқа қарсы басқарудың тәуекелдері. Дағдарысқа қарсы басқарудағы инновациялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тамақ өндірісінің дамуы және экономикалы қ саясаты

    Мемлекеттік экономикалық саясаттың теориялық негіздері және тамақ өнеркәсібін дамыту. Құрылымдық, инвестициялық, қаржылық-несиелік, әлеуметтік, сыртқы экономикалық, ғылыми-техникалық, салықтық, бюджеттік саясат. Тамақ өнеркәсібі экономиканың тұрақты өсуі, Қазақстанның тамақ өнеркәсібін дамыту, бәсекеге қабілеттілік пен экспорттық әлеуетті арттыру үшін негізгі буын болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін бағалаудың теориясы мен әдістемесі.

    Пән бәсекелестіктің теориялық және әдіснамалық негіздерін, экономикалық мәні мен бәсекеге қабілеттілікті зерттеу деңгейлерін, өнімнің, саланың, кәсіпорынның және ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін бағалаудың әдіснамалық тәсілдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тамақ өнеркәсібіндегі инновациялық саясат.

    Қазақстан Республикасының инновациялық даму түрлері және инновациялық саясат. Кәсіпорынның инновациялық саясатын қалыптастыру. Тамақ өнеркәсібінің инновациялық саясатының міндеттері мен функциялары. Тамақ өнеркәсібі кәсіпорындарының ассортименттік саясатын дамытудың инновациялық мүмкіндіктері. Кәсіпорындардағы инновациялық саясаттың ерекшеліктері. Қазақстан Республикасында тамақ өнеркәсібін инновациялық дамыту стратегиясын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Аналитикалық мәтіндік қызметке, ақпаратты сыни бағалауға және сандық технологияларды қолдануға байланысты ғылыми және кәсіби коммуникация технологияларын қолданады.
  • Ғылыми мектептер туралы білімдерін, олардың теориялық және практикалық әзірлемелерін, сонымен қатар экономика және менеджмент саласындағы әлемдік және қазақстандық ғылымның ғылыми тұжырымдамаларын көрсетеді.
  • Жаһандану және интернационалдандыру жағдайында отандық ғылымның заманауи тенденциялары мен даму заңдылықтары туралы пайымдаулар жасайды.
  • Кешенді ғылыми зерттеулер жүргізу үшін терең мамандандырылған кәсіби теориялық білімдерді қолданады.
  • Жаңа және күрделі идеяларды сыни тұрғыдан талдайды, бағалайды және синтездейді, олардың білімдері мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және көпшілікке жеткізеді; білімге негізделген қоғамның дамуына үлес қосу.
  • Әлемдік экономикалық кеңістіктегі тамақ өнеркәсібі кәсіпорындарының орналасуын ескере отырып, кәсіпорынның, саланың негізгі әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштеріне болжам жасайды.
  • Дағдарыстық жағдайларды талдау және ғылымдағы, техникадағы және техникадағы, кәсіби саладағы жаңа құбылыстардың салдарын бағалау негізінде дағдарысқа қарсы басқару стратегиясы мен тактикасын жасайды.
  • Инновациялық білім беру саясатының міндеттерін жүзеге асыруда кәсіби білім мен дағдыларды қолданады.
  • Алға қойылған мақсаттар мен міндеттерді шешудің негізделген инновациялық тәсілдерін ұсынады
  • Ғылыми, ғылыми, білім беру және қолданбалы мәселелерді шешу бойынша қазақстандық және халықаралық зерттеу топтарының жұмысына қатысады; өз білімдері мен жетістіктерімен әріптестерімен, ғылыми қоғамдастықпен және көпшілікпен бөлісу.

Ұқсас БББ

8D04101 Экономика

Esil University

8D04101 Экономика

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

8D04101 Экономика

«Тұран» университеті

8D04101 Экономика

Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті

8D04101 Өнеркәсіп экономикасы

Астана халықаралық университеті

8D04101 Экономика

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

8D04101 Экономика

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

8D04101 Әлемдік экономика

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

8D04101 Экономика

Торайгыров университеті

8D04101 Экономика

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

8D04101 Экономика

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

8D04101 Экономика

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

8D04101 Экономика

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

8D04101 Экономика

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

8D04101 Экономика

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

8D04101 Экономика

«Тұран-Астана» университеті

8D04101 Экономика

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Top