Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D03201 Журналистика в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты жоғары оқу орындарының ғылым және білім беру салаларына ғылыми-теориялық және әдіснамалық негізі ретінде зерттелетін диссертацияның саласында білім жүйесін құру; дәйекті және негізделген нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған зерттеу ғылыми-кешенді процесті жобалауға және іске асыруға; дербес қабілетін жоғары деңгейде таныту, жаңа идеялар мен технологияларға ғылыми және кәсіби тұрақтылықтық көрсету; ғылыми, мәдени, әлеуметтік, педагогикалық, шығармашылық, жарнамалық, ғылыми және әлеуметтік құнды медиажобаларды әзірлеу; ғылыми пікірталастарда өзінің ғылыми пікірін пікірсайыс тілінде дәлелді түрде түсіндіруге, қорғауға қабілетті білікті мамандарды сапалы даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D067 Журналистика және репортер ісі

Пәндер

  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеу жүргізу және оның нәтижелерін рәсімдеу қабілетін қалыптастыру. Зерттеу әдістемесінің негізгі ұғымдары, зерттеу жұмысының тәсілдері мен әдістері, Ғылыми білімнің сипаты мен оның функциялары, диссертациялық жұмыстың орындалуын жоспарлау мен ұйымдастыру зерттелетін болады. Пәнді меңгеру нәтижесінде докторант стандартты алгоритмдер мен ғылыми әдістерді қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • БАҚ-тағы семиотика және лингвистика

    Пәннің мақсаты-мәтіндерді іріктеудің біліктігі мен дағдыларын қалыптастыру, лингвистикалық және семиотикалық тәсілдерді ескере отырып, тілдік бірліктер мен мәдени артефактілерді талдау. Семиотиканың негізгі ұғымдары (белгі, белгі жүйесі, тіл, мәтін, код, ақпарат, коммуникация және т. б.) зерттелетін болады.; Семиотиканың қалыптасу тарихымен және негізгі семиотикалық теориялармен таныстырады; семиотикалық әдістер; семиотикалық тәсілдің құрылымы мен ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық-технологиялық журналистиканың ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты-қазіргі қоғамдағы инновациялық-технологиялық журналистиканың рөлі туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру, жалпы инновациялық-технологиялық процесс жағдайында журналистиканың қалыптасуы мен дамуының маңызды кезеңдері, оның заманауи функциялары, принциптері, әдістері мен негізгі бағыттары туралы айтылады. Инновациялық-технологиялық журналистиканың пайда болу мәселелері, функциялары мен қағидаттары; жаңа медиалық кеңістікте инновациялық-технологиялық коммуникацияны қалыптастыру ерекшеліктері зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік журналистиканы зерттеудің қазіргі әдістері

    Пәннің мақсаты - қазіргі халықаралық журналистиканың дамуының негізгі тенденцияларын қалыптастыру. Халықаралық журналистік ұйымдар зерттелетін болады; шет елдердегі баспасөздің өзін-өзі реттеуі; журналистика және түрлі мемлекеттердің құқықтық жүйелері; қазіргі кезеңде әлемдік трансұлттық медиакорпорациялардың дамуы; шет елдердегі қаржы институттары мен бұқаралық ақпарат құралдарының өзара қарым-қатынасының құрылымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект және журналистиканың ғылыми парадигмасы

    Бұл курс докторанттарға жасанды интеллекттің журналистикаға әсерін тереңірек түсінуге және олардың кәсіби қызметі мен зерттеулерінде жасанды интеллект технологиясын қолдану үшін қажетті дағдыларды дамытуға көмектеседі. Жасанды интеллектінің деректерді талдау және өңдеу үшін журналистикаға әсері, журналистикада жасанды интеллект құралдарын сәтті қолдану үшін қажетті практикалық дағдылар мен теориялық білімге қойылатын талаптар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дәстүрлі БАҚ-ты дамытудың стратегиялары

    Пәннің мақсаты-теориялық және практикалық тұрғыда объективті талдау дағдыларын қалыптастыру, дәстүрлі БАҚ-тардың дамуын зерттеу. Показать важную роль традиционных СМИ в эру глобализации и конвергенции в мире и в Казахстане. Әлемдегі және Қазақстандағы жаһандану және конвергенция дәуіріндегі дәстүрлі БАҚ-тың маңызды рөлін көрсету, жаңа медиаға бейімделгені, сандық ақпарат және коммуникацияға көшуге байланысты бұқаралық коммуникацияның сипаты мен құрылымын өзгертті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми журналистиканың өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты – докторанттың ғылыми білім деңгейін жетілдіру және дамыту, үнемі өзін-өзі дамытуға, біліктілігі мен шеберлігін арттыруға, талдауға, ақпаратты қабылдауға әзірлігі, ақпаратты синтездеу және сыни түйіндеу қабілетін қалыптастыру. Журналистік таным ерекшеліктері; бүгінгі ақпараттың мазмұны; проблеманың, ақпараттың өзектілігі және прогрессивтілігі зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Пәннің мақсаты – кәсіби бағыттағы академиялық мәтіндердің әртүрлі түрлерін құрылымдау қабілетін қалыптастыру. Зерттеу жобасын сипаттайтын авторлық академиялық мәтінді жасау. Курс мәтіндегі дәйексөздерді және пайдаланылған әдебиеттер тізімін дұрыс ресімдеуге үйретеді. Оқу қорытындысы бойынша білім алушы гипотезаны қалыптастыра алады, өз зерттеулерінің нәтижелерін ұсына алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2

Оқыту нәтижелері

  • Медиа-компанияны дамыту стратегиясын жасау.
  • Бизнес-процестердің тиімділігіне талдау жасай отырып, медиа коммуникациялар саласындағы жобаларды басқару.
  • Медиаконтент, медиақұрылым, жарнамалық хабарламалар мен коммуникативтік арналарға сараптама жүргізу
  • Өзіндік интеллектуалдық және мәдени деңгейді жетілдіру және дамыту, біліктілік мен шеберлікті арттыру, ақпаратты талдау, синтездеу және сын тұрғысынан түйіндеу.
  • Лингвистикалық және семиотикалық тәсілдерді ескере отырып, мәтіндерді саралау, тілдік бірліктер мен мәдени артефактілерді талдау.
  • Ақпараттың жаһандану салдарын және оның өңірлік мүдделермен үйлесімін талдай отырып, жаһандық ақпараттық қоғамды бағдарлау.
  • Инновациялық коммуникацияның технологиялық аспектісін пайдалана отырып, ғылыми идеяны іске асыру, жобаның қоғамдағы әлеуметтік-саяси, экономикалық, мәдени, білім беру өміріне әсерін бағалау.
  • Ғылыми білім саласында сараптамалық бағалауға сәйкес келетін бірегей сапалы ғылыми зерттеулер жүргізу арқылы жаңа білім ұсыну және түсіндіру.
  • Диссертация тақырыбы бойынша зерттеу процесін құру; Thomson-Reuters немесе Scopus халықаралық деректер қорындағы рейтингі жоғары журналдарда, сондай-ақ ұлттық және халықаралық рецензияланатын басылымдарда ғылыми пікірталастар мен жарияланымдарда дәлелді негізделген нәтижелерді талқылауға ұсыну.
  • Сарапшылар, продюсерлер, режиссерлер, сценаристер, кәсіби қауымдастықтармен тиімді байланыс орнату.
  • Дәстүрлі, инновациялық, интерактивті, тұлғалық бағдарланған технологиялар мен оқыту әдістерін қолдана отырып, жоғары оқу орындарында сапалы дәрістер өткізу.
  • Түрлі мәдениеттер, конфессиялар және әлеуметтік топ өкілдерімен тұлғааралық қарым-қатынаста және өзара іс-қимылда интеллектуалды қабілетін жөнді, толерантты қолдану.
Top