Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Алғашқы әскери және технологиялық, дене шынықтыру дайындық мұғалімі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Әскери қызметтің құқықтық негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің азаматтардың әскери міндеттері мен әскери қызмет саласындағы негізгі нормативтік құқықтық актілерді тағайындау туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Осы пәнді оқу барысында студенттер Қарулы Күштердегі, басқа әскерлер мен әскери құрылымдардағы әскери қызметтің құқықтық негізін игеруі керек. Студенттер әскерге шақырылғанға дейін, әскерге шақыру кезінде, әскери қызмет өткеру кезінде, әскери қызметтен босату және запаста болу кезінде өз құқықтары мен міндеттерін зерделеу және іске асыру үшін нормативтік құқықтық актілерді қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскерге дейінгі жастардың дене дайындығы жетілдіру

    Оқу пәнінің мақсаты-студенттердің білім беру мекемесінде әскерге шақырылғанға дейінгі жастардың дене шынықтыруын ұйымдастырудың теориясы мен әдістемесін зерделеу, осы бағыттағы спорттық-бұқаралық жұмысты ұйымдастыруда және оған басшылық етуде педагогикалық дағдыларды практикалық меңгеру, сондай-ақ дербес педагогикалық қызмет үшін қажетті білім, білік және дағдыларды игеру. Сабақтарда алынған практикалық дағдылар физикалық қасиеттер мен қабілеттердің дамуына, дененің функционалдық мүмкіндіктерін жақсартуға, жеке денсаулықты нығайтуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саптық дайындық

    Курстың мақсаты: студенттерде саптық техниканы жеке орындау және бөлімшелерді саптық шоғырлау дағдыларын қалыптастыру. Пәнді өту барысында студенттер саптық тұрысты және орнында тұрып бұрылуды, саптық және жорық адыммен, жүгірумен, орнында адымдаумен қозғалуды, қозғалыстағы бұрылуларды, орнында тұрып қарусыз және қозғалыста әскери сәлемдесуді орындауды, саптан шығуды және сапқа тұрғызуды, бастыққа жақындауды және одан кетуді, бір қатарлы және екіқатарлы сапты құру және қайта құруды, сапты ажырату және жақындатуды, орнында тұрып саптық бұрылуларды, орнында және қозғалып тұрып саптық әскери сәлемдесуді орындауды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    «Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қарулы күштерінің жалпы әскери жарғысы

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда әскери қызмет өткеру туралы, әскери бөлімдердегі ішкі тәртіп туралы, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері әскери қызметшілерінің өмірі мен өмірі туралы білімді қалыптастыру. Пәнді игеру барысында білім алушылар бастапқы әскери даярлық бойынша нормативтік құжаттардың талаптарын қолданудың, Бастапқы әскери даярлықты оқытуды ұйымдастырудың заманауи педагогикалық технологияларын меңгерудің практикалық дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оперативтік өнер

    Пәнді зерделеудің мақсаты - қарулы күштер түрлерінің бірлестіктері деңгейінде ірі әскери құралымдардың бірлескен және дербес операцияларды (әскери (жауынгерлік) іс-қимылдарды) дайындау және жүргізу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Оперативтік өнер теориясын зерделеу кезінде білім алушылар әскерлер (күштер) топтары, ӘК әскерлерінің әртүрлі түрлерінің, тектерінің бірлестіктері, сондай-ақ ҚР басқа да әскерлерінің құрамалары жүзеге асыратын операцияларды және әскери іс-қимылдардың басқа да нысандарын дайындау мен жүргізудің заңдылықтарымен, қағидаттарымен, сипатымен, мазмұнымен, тәсілдерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тактикалық дайындық

    Пәнді оқытудың мақсаты тактикалық дайындық бойынша білім мен дағдыларды алу, қажетті тактикалық тапсырмаларды орындау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Құрамына мыналар кіреді: қазіргі заманғы аралас қарулы шайқастың негіздері, негізгі тактикалық ұғымдар, жауынгердің шайқастағы іс-әрекеті, ұйымдық-штаттық құрылым, мотоатқыштар ротасының қару-жарағы мен жауынгерлік техникасы, ұйымдық-штаттық құрылым, шет мемлекеттер армиясы бөлімшелерінің қару-жарағы мен жауынгерлік техникасы, шабуылда бөлімше, қорғаныста бөлімше, барлау бөлімшесі, шеруде және орналасқан кезде бөлімше орнында.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастапқы әскери дайындық негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты-әскери істің білімін, іскерлігі мен дағдыларын кеңейту және практикалық бекіту, оқушылармен оқытушылық жұмыс дағдыларын қалыптастыру және бастапқы даярлық негіздерін оқыту әдістемесін меңгеру. Студенттер "Бастапқы әскери және технологиялық дайындық" мектептік оқу пәнінің негіздерін меңгереді, әскери іс негіздері және төтенше жағдайларда адам өмірінің қауіпсіздігі бойынша білімдерін жетілдіреді, сондай-ақ Қазақстан Республикасы азаматының қасиетті борышы мен міндеті ретінде әскери қызметке саналы көзқарасты педагогикалық тәрбиелеу дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Атыс дайындығы

    Курс мақсаты: дағдыларын дамыту және стандартты қаруды тиімді пайдалануда, өрт сөндіру миссияларын шешуде, соның ішінде заманауи жауынгерлік жағдайлардағы жауынгерлік тактикалық топтардың бір бөлігі ретінде жұмыс істеу кезінде дағдыларын жетілдіру. Пәннің мазмұны: қарудың (қару-жарақтар, оқ-дәрілер, құралдар, көрсеткілер және байқау) материалдық бөлігі; ату негіздері; қаруды ату және пайдалану қағидалары; қару-жарақ саласындағы əрекеттер (ату техникасы); қашықтықтарды бақылау және анықтау арқылы нысаналы көрсеткіштерді барлау; ату, қол гранаталарын лақтыру; өртті басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қорғаныс және Қарулы күштер

    Осы пәнді оқу барысында студенттер қорғанысты ұйымдастыру және Қазақстан Республикасының Қарулы Күштері саласындағы қоғамдық қатынастарды, еліміздің қорғаныс қабілетін қамтамасыз етудегі мемлекеттік органдардың функциялары мен өкілеттіктерін, азаматтардың құқықтары мен міндеттерін білуі керек. Арнайы құрамалар – қорғаныс жүйесіндегі меншік нысанына қарамастан мемлекеттік органдар мен ұйымдар өнеркәсіптік, ауыл шаруашылығы, көлік инфрақұрылымы мен байланыс объектілерін қалпына келтіру жөніндегі жұмыстарды, сондай-ақ өнеркәсіптік, орындауға жұмылдыруды жариялау кезінде кезінде құратын құрамалар, медициналық көмек көрсету, сондай-ақ төтенше жағдайларды оқшаулау және жою.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беруде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану

    Пәннің мақсаты-оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастырудың негізін құрайтын оқыту мен білім беруде цифрлық технологияларды (ЦТ) пайдалану саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін дамыту. Курста мұғалімнің күнделікті іс-әрекетінде компьютерді қолданумен, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктерімен, жасанды интеллект технологияларын қолданумен байланысты жалпы мәселелер қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу процесінде ЦТ қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі мақсаттағы педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боттарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу; ғаламдық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты түрде іздеуді, оны жинауды, жинақтауды, сақтауды, өңдеуді және беруді жүзеге асыру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау, заманауи талаптарға сәйкес жаңа техника мен технологиялық процестерді пайдалану үшін теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу студенттердің өмір қауіпсіздігі саласындағы кәсіби іс-әрекет дағдыларын игеруі, туындайтын қауіпті және төтенше жағдайларда барабар мінез-құлық пен ұтымды іс-әрекеттерге дайындалуы, сондай-ақ педагогикалық практикаға дайындалуы үшін қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери инженерлік дайындық, әскери топография, басқару және байланыс

    Пәнді оқу мақсаты білім алушылардың әскери-инженерлік даярлық, әскери топография, басқару және байланыс бойынша білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер инженерлік құрылыстарды, тосқауылдарды, байланыс құралдарын тағайындау, тактикалық-техникалық сипаттау; топографиялық карталармен және әскери топографияда қолданылатын құралдармен жұмыс істеу тәртібі; кәсіби педагогикалық қызметті табысты орындау үшін, сондай-ақ ҚР Қарулы Күштерінде және әскери қызметте жастарды әскери қызметке даярлау кезінде қажетті дағдыларды алатын болады оның өту уақыты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы әскери инженерлік қамсыздандыру

    Пәнді оқытудың мақсаты-жауынгерлік іс-қимылдарды инженерлік қамтамасыз етудің негізгі міндеттері, ұрысты инженерлік қамтамасыз етуге қойылатын талаптар туралы білімді қалыптастыру. Пәнді игеру барысында студенттер бөлімшелерді өрістету және олардың жылдам алға жылжуы, маневр жасау, су тосқауылдарын ойдағыдай мәжбүрлеу, бөлімшелердің қорғаныстағы тұрақтылығын арттыру және оларды қазіргі заманғы зақымдау құралдарынан қорғау үшін қолайлы жағдайлар жасаудың маңыздылығын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалау технологиялары

    Пәнді оқытудың мақсаты-оқушылардың оқу жетістіктерін объективті бағалау және әр оқушының жеке оқу траекториясын анықтау үшін оқу процесінде оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін қолданудың білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер критериалды бағалаудың технологиясы мен әдістерін қолдануды үйренеді; оқу процесінің әр кезеңінде әр оқушының дайындық деңгейін анықтайды; оқушының жеке даму барысын қадағалайды; әр түрлі іс-әрекеттерді орындау үшін алынған бағаларды саралау; оқу материалын игеру сапасын анықтау үшін мұғалім, оқушы және ата-ана арасындағы кері байланысты қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңартылған мазмұнда алғашқы әскери дайындық оқыту әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда әскери-қолданбалы және әскери-физикалық дағдыларды, оқушыларды Бастапқы әскери даярлау және әскери-патриоттық тәрбиелеу бойынша сабақты ұйымдастыру және сапалы өткізу, оқу процесіне оқытудың заманауи құралдары мен әдістерін енгізу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру. Пәнді зерделеу кезінде жаңартылған білім беру жүйесі және онда қолданылатын әдістер арқылы бастапқы әскери даярлықты оқытудың ерекшеліктері қаралатын болады, оған: Отан күзетіндегі Қарулы Күштер; тактикалық дайындық; атыс даярлығы сияқты бөлімдер кіреді; ҚР Қарулы Күштерінің жарғылары; саптық дайындық; әскери дайындық; азаматтық қорғаныс; медициналық-санитарлық дайындық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери-техникалық дайындық

    Оқу пәнінің мақсаты: мақсаты бойынша тапсырмаларды сәтті орындау үшін қажетті "Әскери-техникалық даярлық" пәні бойынша білім мен практикалық дағдыларды беру. Пәнді игеру барысында студенттер радиоэлектрондық күрестің теориялық негіздерін, радиоқабылдағыштарды, радиоқабылдағыштарды, автоматтандырылған станциялар мен кешендердің антенна-фидерлік жүйелерін құруды, зымыранға қарсы қорғаныс жүйесі туралы жалпы мәліметтерді, радиолокацияның теориялық негіздерін, радиолокациялық станцияның радиоқабылдағыштарын, радиоқабылдағыштарын және антенна құрылғыларын құрудың принциптерін , сондай-ақ зымыран техникасы мен зымыранды автоматты басқару жүйелерін құрудың негіздерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери-патриоттық тәрбие негіздері

    Курстың мақсаты: мектепте әскери-патриоттық тәрбие өткізуді және ұйымдастыруды жақсарту бойынша ұйымдастырушылық, ғылыми, әдістемелік, оқытушылық және басқа да жұмыстарды тиімді орындауға мүмкіндік беретін құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пәнді игеру барысында білім алушылар оқушыларды Бастапқы әскери даярлау және әскери-патриоттық тәрбиелеу бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу, пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери қолданбалы спорт

    Пәнді оқытудың мақсаты-жалпы дене көрсеткіштерін жақсартуға бағытталған әскери-қолданбалы спорт түрлері бойынша арнайы даярлық бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру, пән бағдарламасына мынадай әскери-қолданбалы спорт түрлері - армиялық қоян-қолтықой, әскери-қолданбалы спорт, әскери-спорттық көпсайыс, халықаралық әскери-спорттық көпсайыс, штаттық немесе штаттық атыс кіреді табельдік қару-жарақ, қайықпен есу, есу-желкенді қоссайыс және армия тактикалық-атқыштар көпсайысы. Студенттер әскери қызметшілердің амалдары мен іс-әрекеттерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери робототехника негіздері

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттердің роботтарды жобалау және бағдарламалау бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер әскери робототехника, оларды қолдану саласы және робототехника мен IT-технологиялардың функционалдық мүмкіндіктері туралы жалпы мәліметтерді қарастырады. Пәннің мазмұны: әскери Робототехника негіздері, LEGO mindstorns EV3 B Arduino UNO R3 робототехникалық платформасы туралы жалпы мәліметтер, Tetrix Prime конструкторы негізінде мобильді Робототехникаға кіріспе, аддитивті технологиялардың қолданыстағы түрлеріне шолу, әскери істе 3D-принтерді қолдану салалары және т. б. тақырыптарды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әскери психология және педагогика негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің психология мен педагогиканың ең өзекті және маңызды бөлімдерінде жалпы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру, психологиялық және педагогикалық білімнің жалпы және арнайы негіздерімен танысу. Пәннің мазмұны: әскери педагогика және психология шешетін мәні мен міндеттері; жауынгер мен әскери ұжым тұлғасының психологиясы; оларды зерделеу және қалыптастыру әдістемесі; қазіргі жағдайдағы әскери тәрбиенің мәні, принциптері, нысандары мен әдістері; жауынгердің, жеке құрамның жауынгерлік шеберлігін және бөлімшелердің жауынгерлік үйлесімділігін қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдіснамасы

    Курстың мақсаты: студенттердің ғылыми таным методологиясы саласындағы дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Ғылыми танымның әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеудің бағыттары мен кезеңдері. Теориялық зерттеулер. Тәжірибелік зерттеулер. Зерттеу жүргізу процесін ұйымдастыру. Уақытша өлшеулерді талдау әдістері. Регрессиялық талдау. Регрессиялық эксперименттерді жоспарлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық жекпе-жек, қоян қолтық ұрыс, бокс

    Пәннің негізгі мақсаты студенттердің денсаулығын нығайту, дене қасиеттерін, функционалдық дайындығын одан әрі дамыту, тактикалық-техникалық арсеналды жетілдіру және спорттық нәтижелерді арттыру, арнайы психологиялық қасиеттерді тәрбиелеу мақсатында бәсекелестік тәжірибе жинақтау үшін спорттық жекпе-жек, қоян-қолтық бо және бокс бойынша шеберліктерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаппай қырып жою қаруларын қорғау

    Студенттерді оқытудың негізгі мақсаты-жаппай қырып-жоятын қарудың зақымдану әсерін болдырмауға немесе әлсіретуге бағытталған ұйымдастырушылық, инженерлік, медициналық және басқа да арнайы шараларды жүргізу туралы теориялық білімді қалыптастыру. Курсты зерделеу барысында: қорғаныс құрылыстарын дайындау және адамдарды жеке қорғаныс құралдарымен қамтамасыз ету; ЖҚЖ қолдану арқылы шабуыл қаупі туралы халықты хабардар ету; халықты ірі қалалардан қала маңындағы аймаққа шығару қаралады; зақымдану ошақтарында құтқару және шұғыл авариялық-қалпына келтіру жұмыстарын ұйымдастыру және зардап шеккендерге медициналық көмек көрсету; табиғи ортаның, азық-түліктің, ауыз судың ластануын радиациялық, химиялық және биологиялық бақылау және бақылау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кросстық дайындық

    Курс мақсаты:дене шынықтыру мен спортқа арналған кәсіптік-педагогикалық, жаттықтырушылық және ұйымдастырушылық жұмыстарды студенттерге дайындау Пәннің мазмұны: жасөспірімдерге дейінгі жастағы адамдар үшін ЖДД бағдарламасы бойынша оқытудың рөлі мен орны. Оқытудың әдістемелік негіздері, тактика. Байқауды ұйымдастыру және өткізу. Сыныптағы қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әскери-медициналық дайындық

    Пәнді оқытудың мақсаты қолда бар және табельдік жеке құралдарды пайдалана отырып, жаралар, жауынгерлік жеңілістер және жазатайым оқиғалар кезінде ұрыста алғашқы медициналық көмек көрсету бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Әскери-медициналық даярлық мыналарды қамтиды: ең қарапайым шокқа қарсы іс-шараларды өткізу қағидалары мен тәсілдеріне оқыту; жеке медициналық жарақтандырудың табельдік құралдарын пайдалану, сондай-ақ алғашқы медициналық көмек көрсету үшін импровизацияланған құралдарды пайдалану қағидаларына оқыту; радиоактивті, улы заттармен және биологиялық құралдармен жұқтыру жағдайындағы мінез-құлық қағидалары мен алдын алу шараларын, оның ішінде ішінара санитариялық өңдеуді жүргізу тәсілдері мен қағидаларын оқыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Радиациялық қауіпсіздік негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді радиациялық қауіпсіздік, иондаушы сәулелену көздерімен қауіпсіз жұмысты қамтамасыз ету, олардың дозиметриясы және бақылау мәселелері бойынша теориялық және практикалық дайындау болып табылады. Пәннің рөлі иондаушы сәулеленудің дозиметриясының негіздерін, радиациялық қауіпсіздікті зерттеу болып табылады. Пәнді игеру барысында студенттер радиоактивті көздерден және электромагниттік сәулелену көздерінен түсетін дозаның қуатын өлшеу; сәулелену көздерімен қауіпсіз жұмыс істеу бойынша практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құтқару техникалары мен жабдықтары

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушылардың өндірістік персонал мен халықты ТЖ ықтимал зардаптарынан қорғау үшін авариялық-құтқару техникасы мен құралдарын қолдануға дайындығын қалыптастыру. Студенттер сабақтарда авариялық-құтқару жабдықтары мен құтқару техникасының мақсатын, қолдану саласын; авариялық-құтқару техникасымен және құралдарымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік талаптарын; авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың ықтимал салдарын жою кезінде авариялық-құтқару техникасымен және құралдармен жұмыс істеудің негізгі тәсілдері мен әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар

    Пәнді зерделеудің мақсаты ҚР аумағындағы халықты, материалдық және мәдени құндылықтарды әскери қақтығыстар кезінде немесе осы қақтығыстар салдарынан, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде туындайтын қауіптерден қорғау бойынша базалық білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу шеңберінде студенттер Қазақстан Республикасының азаматтық қорғанысын құрудың және оның жұмыс істеуінің негізгі міндеттерін, ұйымдастырушылық принциптерін, орталық, жергілікті өкілді және атқарушы органдардың, ұйымдардың құзыретін, Қазақстан Республикасы азаматтарының, шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдардың азаматтық қорғау саласындағы құқықтары мен міндеттерін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әскери тарих

    Пәнді зерделеудің мақсаты-әскери істе болып жатқан процестер мен құбылыстар туралы, мемлекеттің әскери қауіпсіздігінің негіздері, Қазақстан Республикасының Әскери доктринасы, ел тарихы және Қарулы Күштер туралы білімді қалыптастыру. Осы пәнді игеру барысында студенттер әскери тарихтың негізгі оқиғалары мен күндерін, Қазақстан мен шет мемлекеттердің әскери тарихының негізгі оқиғаларын зерделейді; жоғары моральдық-жауынгерлік қасиеттерді қалыптастыру үшін әскери-тарихи білімді тәрбиелік мақсатта пайдалану дағдыларын алады; тарихи оқиғаларға талдау жүргізеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық спорт

    Курстың мақсаты: студенттерді кәсіби педагогикалық, жаттықтырушылық және ұйымдастыру жұмыстарына бұқаралық спорт түрлері бойынша әр түрлі құрылымдық мекемелерінде дене шынықтыру және спорт бойынша. Пәннің мазмұны: рөлі мен орны арасында бұқаралық спорт түрлерін ғылыми пәндер (характиристика деректер түрі ретінде дене тәрбиесі құралдары. Бұқаралық спорт түрлері бағдарламасына кешенді Республикалық спорттық іс-шаралар). Оқытудың әдістемелік негіздері техникасы, тактикасы. Түрлерін дайындау және жоспарлау. Жарыстар ұйымдастыру және өткізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Радиациялық, химиялық және бактериологиялық қорғаныс

    Пәнді оқудың мақсаты-радиациялық және химиялық қауіптілік көздері туралы білімді қалыптастыру, бейбіт және соғыс уақытындағы төтенше жағдайларда олардан қорғау шаралары. Пәнді зерделеу барысында: радиациялық, химиялық және биологиялық қорғаудың негізгі міндеттері; осы міндеттердің орындалуын қамтамасыз ететін іс-шаралар; радиациялық және химиялық барлау мен бақылауды жүргізу тәсілдері мен әдістері; радиациялық және химиялық жағдайды анықтаудың техникалық құралдары; радиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі негізгі ережелер қаралатын болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шаңғы спорты

    Пәнді игерудің мақсаты-педагогикалық қызметтің кәсіби міндеттерін шешуде шаңғы спорты бойынша жүйелі теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдануға білім алушылардың дайындығын қалыптастыруға ықпал ету. Пәнді зерделеу кезінде шаңғы спортының өмірлік қажетті дағды, спорт түрі, сондай-ақ сауықтыру және қолданбалы маңызы бар дене жаттығуларының түрі ретіндегі рөлі; шаңғымен жүрудің негізгі әдістері, сондай-ақ оның ұтымды нұсқаларына қойылатын талаптар зерделенетін болады; шаңғы тебу тәсілдерін оқытудың негізгі кезеңдері, принциптері, құралдары мен әдістері; сабақтарды ұйымдастыру және өткізу кезіндегі қауіп факторлары, қауіпсіздік нормалары мен ережелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жүзу

    Пәнді оқытудың мақсаты-жүзу теориясы мен әдістемесі саласындағы білімді қалыптастыру, нұсқаушы, алғашқы әскери дайындық және дене тәрбиесі бойынша оқытушы, құтқарушы ретінде өз бетінше қызмет ету үшін қажетті кәсіби білімді, дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында білім алушылар жүзу, денсаулықты сақтау және нығайту техникасы мен тактикасын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаппай әскери-спорттық іс- шараларды ұйымдастыру және өткізу технологиясы

    Пәнді оқытудағы мақсаты: Студенттерге бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі туралы жүйелі түсінік қалыптастырудан, осы саладағы тәжірибелік дағдыларды дамытуын біліуі. Пәннің мазмұны: Бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу, жалпы мәдени құзыреттерді қалыптастырады: ұжымда жұмыс істей білу, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени ерекшеліктерді төзімділікпен қабылдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық-санитарлық дайындық

    Пәнді оқытудың мақсаты Қазақстан Республикасында алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсетуді ұйымдастыру стандартына сәйкес Білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер азаматтық қорғаныстың медициналық қызметін ұйымдастыру бойынша мәселелерді қарайды, зақымдану ошақтарында алғашқы медициналық көмекті ұстау мәселелері ашылады, науқастар мен зардап шеккендерге жалпы күтім жасау негіздері беріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • педагогикалық процесте психологиялық-педагогикалық тұжырымдамаларды, пәнді және тәрбие жұмысын оқыту әдістемесін, менеджменттің негізгі функцияларын қолдану (жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және ынталандыру, педагогикалық қызмет нәтижелерін бақылау және бағалау)
  • Инклюзивтік білім берудің жаңа әдістерін, формалары мен құралдарын, соның ішінде on-line режимінде, құндылықтар мен наным-сенімдерді қолдану
  • Өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын қалыптастыру мүмкіндігі, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толық әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру
  • Бастапқы әскери-техникалық және дене шынықтыру пәнінің мұғалімі ретінде білім беру, тәрбиелеу, спорт, ғылыми-зерттеу, әскери-педагогикалық қызметті жүзеге асыру мүмкіндіктері
  • ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды кәсіби қызметті жүзеге асыру кезінде қолданады
  • Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу, дене шынықтыру және сауықтыру іс-шаралары бойынша әдістемелік материалдар; елде және ұйымда дене шынықтыруды дамыту перспективалары мен бағыттары
  • Жеке, мәдениетаралық және өнеркәсіптік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрдегі қарым-қатынас жасау мүмкіндігі
  • Дене шынықтыру және дене шынықтыру пәні бойынша нұсқаушы ретінде тәрбиелік, спорттық, ұйымдастырушылық және бұқаралық жұмыстарды жүргізуге дейінгі жастарды дене шынықтыруды жақсарту құралдарын және әдістерін пайдалану мүмкіндігі
  • Организмнің, жасының, гигиеналық факторлардың физиологиялық мүмкіндіктерін ескере отырып, білім берудің білім беру құрылымдарында психологиялық-педагогикалық қызметті ұйымдастыру және өткізу мүмкіндігі
  • Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар, құтқару эвакуациясын ұйымдастыру, тұрғындармен жаппай қырып-жоятын қарулар мен табиғи апаттардан қорғау және алғашқы көмек көрсету бойынша жұмысты ұйымдастыру және жүргізу мүмкіндігі
  • кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтардың сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; цифрлық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдыларына ие.
  • Әскери-патриоттық тәрбие, әскери-техникалық үйірмелер мен секциялар жұмысын ұйымдастыру және өткізу қабілеті
  • Қазақстан Республикасының тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, ерекшеліктерін және түпнұсқалығын терең түсінуге және ғылыми талдауға негізделген азаматтығы
  • Бастапқы әскери дайындық бойынша оқу процесінің мазмұны мен ұйымдастырылуына заманауи талаптар тұрғысынан кәсіби іс-қимылдарды жоспарлау, бақылау және басқару мүмкіндігі
  • философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
Top