6B01402 Алғашқы әскери дайындық мұғалімі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламаның мақсаты әлеуметтік-экономикалық, ұйымдастырушылық және басқарушылық құзыреттілікке, әлеуметтік, экономикалық, кәсіби рөлдерді, географиялық жағдайларды өзгертуге даярлықты қамтамасыз ету үшін жалпы білімге қойылатын талаптарды ескере отырып, жоғары білікті маман даярлау болып табылады. өзгерістер мен белгісіздік динамикасының өсуіне, сондай-ақ арнайы құзыреттілікке қарамастан, әлеуметтік мобильділік.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 243
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Саптық дайындық
Курстың мақсаты: студенттерде саптық техниканы жеке орындау және бөлімшелерді саптық шоғырлау дағдыларын қалыптастыру. Пәнді өту барысында студенттер саптық тұрысты және орнында тұрып бұрылуды, саптық және жорық адыммен, жүгірумен, орнында адымдаумен қозғалуды, қозғалыстағы бұрылуларды, орнында тұрып қарусыз және қозғалыста әскери сәлемдесуді орындауды, саптан шығуды және сапқа тұрғызуды, бастыққа жақындауды және одан кетуді, бір қатарлы және екіқатарлы сапты құру және қайта құруды, сапты ажырату және жақындатуды, орнында тұрып саптық бұрылуларды, орнында және қозғалып тұрып саптық әскери сәлемдесуді орындауды меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат
Бұл пәннің мақсаты - студенттерге ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдіс-тәсілдерін, құрылымын, кезеңдерін үйретуді және ғылыми жазу мен академиялық хат талаптарына сай жазу машығын қалыптастыруды мақсат етеді. Пән студенттерге ғылыми таным процесін түсіндіруге, деректермен жұмыс істеуге, талдау жасауға және ғылыми мәтін құрастыруға көмектеседі. Аталмыш пәнді игеру барысында студент ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдіс-тәсілдерін меңгереді, академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын қалыптастырады, ғылыми мәліметтерді жинақтау, талдау және тұжырымдау қабілетін дамытады, академиялық нормалар мен талаптарға сай сауатты жазуды игереді, ғылыми жобаларды дайындауға, презентация жасауға және баяндауға дайын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әскери қызметтің құқықтық негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің азаматтардың әскери міндеттері мен әскери қызмет саласындағы негізгі нормативтік құқықтық актілерді тағайындау туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Осы пәнді оқу барысында студенттер Қарулы Күштердегі, басқа әскерлер мен әскери құрылымдардағы әскери қызметтің құқықтық негізін игеруі керек. Студенттер әскерге шақырылғанға дейін, әскерге шақыру кезінде, әскери қызмет өткеру кезінде, әскери қызметтен босату және запаста болу кезінде өз құқықтары мен міндеттерін зерделеу және іске асыру үшін нормативтік құқықтық актілерді қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскерге дейінгі жастардың дене дайындығы жетілдіру
Оқу пәнінің мақсаты-студенттердің білім беру мекемесінде әскерге шақырылғанға дейінгі жастардың дене шынықтыруын ұйымдастырудың теориясы мен әдістемесін зерделеу, осы бағыттағы спорттық-бұқаралық жұмысты ұйымдастыруда және оған басшылық етуде педагогикалық дағдыларды практикалық меңгеру, сондай-ақ дербес педагогикалық қызмет үшін қажетті білім, білік және дағдыларды игеру. Сабақтарда алынған практикалық дағдылар физикалық қасиеттер мен қабілеттердің дамуына, дененің функционалдық мүмкіндіктерін жақсартуға, жеке денсаулықты нығайтуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың "кәсіпкерлік" құбылысына қызығушылығын ынталандыру және базалық кәсіпкерлік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар нарықтағы қажеттіліктер мен сұранысты анықтауға және қанағаттандыруға бағытталған үздіксіз процесс ретінде Заманауи кәсіпкерлік қызмет туралы жүйелі түсінік алады. Пәнді игеру барысында білім алушылар кәсіпкерлік қызметті тиімді басқару құралдарын зерделейді, бизнес-стратегияларды әзірлеуде қолдау мен көмек алады, бәсекелестік ортадағы проблемаларды шешу дағдыларына, сондай-ақ кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің жауапкершілігі туралы білімге ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қарулы күштерінің жалпы әскери жарғысы
Пәннің мақсаты-білім алушыларда әскери қызмет өткеру туралы, әскери бөлімдердегі ішкі тәртіп туралы, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері әскери қызметшілерінің өмірі мен өмірі туралы білімді қалыптастыру. Пәнді игеру барысында білім алушылар бастапқы әскери даярлық бойынша нормативтік құжаттардың талаптарын қолданудың, Бастапқы әскери даярлықты оқытуды ұйымдастырудың заманауи педагогикалық технологияларын меңгерудің практикалық дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады, өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады, инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Осы пән бойынша студенттер экологияның негізгі принциптерін, адамның табиғи жүйелермен өзара әрекеттесуін, сондай-ақ тұрақты дамуға қол жеткізу тәсілдерін үйренеді. Пәннің негізгі мақсаттары мен міндеттері экология туралы білімді қалыптастыру, орнықты даму тұжырымдамасын түсіну, тіршілік қауіпсіздігі негіздерін игеру, адам денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі экологиялық проблемаларды талдау, БҰҰ-ның Орнықты даму мақсаттары сияқты экология және орнықты даму саласындағы халықаралық келісімдер мен бастамалар шеңберінде салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениеті және іс-әрекеттің жүйелік салдарын (тәуекелдерін), өмір қауіпсіздігін, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың орнықты дамуын болжай және бағалай білу; қоршаған ортаға теріс әсерді азайтуға ықпал ететін және тұрақты дамуға ықпал ететін заманауи технологиялар мен тәжірибелерді зерттеу болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар қаржылық сауаттылық ұғымымен танысады, қаржы нарығында теңдестірілген шешімдер қабылдау үшін қажетті негізгі практикалық дағдыларды алады, негізгі қаржылық қызметтер мен қаржы құралдарын өз бетінше таңдауға және пайдалануға байланысты тәуекелдер үшін жауапты болуды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру проблемаларын қарастырады, сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Осы пәнді зерделеу заңгердің әдеп қағидаттарының сақталуын қамтамасыз етуге, оның ішінде сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және сыбайлас жемқорлық (өзге) құқық бұзушылықтардың жолын кесу жөнінде шаралар қабылдауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оперативтік өнер
Пәнді зерделеудің мақсаты - қарулы күштер түрлерінің бірлестіктері деңгейінде ірі әскери құралымдардың бірлескен және дербес операцияларды (әскери (жауынгерлік) іс-қимылдарды) дайындау және жүргізу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Оперативтік өнер теориясын зерделеу кезінде білім алушылар әскерлер (күштер) топтары, ӘК әскерлерінің әртүрлі түрлерінің, тектерінің бірлестіктері, сондай-ақ ҚР басқа да әскерлерінің құрамалары жүзеге асыратын операцияларды және әскери іс-қимылдардың басқа да нысандарын дайындау мен жүргізудің заңдылықтарымен, қағидаттарымен, сипатымен, мазмұнымен, тәсілдерімен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: адам тұжырымдамалары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; оқыту теориялары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; жан-жақты оқыту үдерісіне қолайлы оқыту теориялары мен педагогикалық үлгілерді қолданады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастапқы әскери дайындық негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты-әскери істің білімін, іскерлігі мен дағдыларын кеңейту және практикалық бекіту, оқушылармен оқытушылық жұмыс дағдыларын қалыптастыру және бастапқы даярлық негіздерін оқыту әдістемесін меңгеру. Студенттер "Бастапқы әскери және технологиялық дайындық" мектептік оқу пәнінің негіздерін меңгереді, әскери іс негіздері және төтенше жағдайларда адам өмірінің қауіпсіздігі бойынша білімдерін жетілдіреді, сондай-ақ Қазақстан Республикасы азаматының қасиетті борышы мен міндеті ретінде әскери қызметке саналы көзқарасты педагогикалық тәрбиелеу дағдыларын алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тактикалық дайындық
Пәнді оқытудың мақсаты тактикалық дайындық бойынша білім мен дағдыларды алу, қажетті тактикалық тапсырмаларды орындау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Құрамына мыналар кіреді: қазіргі заманғы аралас қарулы шайқастың негіздері, негізгі тактикалық ұғымдар, жауынгердің шайқастағы іс-әрекеті, ұйымдық-штаттық құрылым, мотоатқыштар ротасының қару-жарағы мен жауынгерлік техникасы, ұйымдық-штаттық құрылым, шет мемлекеттер армиясы бөлімшелерінің қару-жарағы мен жауынгерлік техникасы, шабуылда бөлімше, қорғаныста бөлімше, барлау бөлімшесі, шеруде және орналасқан кезде бөлімше орнында.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ педагогтар заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ педагогтар білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі, педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді, білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі оқу үдерісінің сапасын арттыру үшін заманауи цифрлық құралдар мен технологияларды меңгертуге бағытталған. «Білім берудегі цифрлық технологиялар» пәні электрондық білім беру ресурстарын, оқытуды басқару жүйелерін (LMS), мультимедиялық технологияларды және оқу процесін қолдайтын жекелендірілген білім беру траекторияларын, бейімделу жүйелерін және интеллектуалды көмекшілерді құру үшін қолданылатын жасанды интеллектті (AI) қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Атыс дайындығы
Курс мақсаты: дағдыларын дамыту және стандартты қаруды тиімді пайдалануда, өрт сөндіру миссияларын шешуде, соның ішінде заманауи жауынгерлік жағдайлардағы жауынгерлік тактикалық топтардың бір бөлігі ретінде жұмыс істеу кезінде дағдыларын жетілдіру. Пәннің мазмұны: қарудың (қару-жарақтар, оқ-дәрілер, құралдар, көрсеткілер және байқау) материалдық бөлігі; ату негіздері; қаруды ату және пайдалану қағидалары; қару-жарақ саласындағы əрекеттер (ату техникасы); қашықтықтарды бақылау және анықтау арқылы нысаналы көрсеткіштерді барлау; ату, қол гранаталарын лақтыру; өртті басқару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қорғаныс және Қарулы күштер
Осы пәнді оқу барысында студенттер қорғанысты ұйымдастыру және Қазақстан Республикасының Қарулы Күштері саласындағы қоғамдық қатынастарды, еліміздің қорғаныс қабілетін қамтамасыз етудегі мемлекеттік органдардың функциялары мен өкілеттіктерін, азаматтардың құқықтары мен міндеттерін білуі керек. Арнайы құрамалар – қорғаныс жүйесіндегі меншік нысанына қарамастан мемлекеттік органдар мен ұйымдар өнеркәсіптік, ауыл шаруашылығы, көлік инфрақұрылымы мен байланыс объектілерін қалпына келтіру жөніндегі жұмыстарды, сондай-ақ өнеркәсіптік, орындауға жұмылдыруды жариялау кезінде кезінде құратын құрамалар, медициналық көмек көрсету, сондай-ақ төтенше жағдайларды оқшаулау және жою.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы әскери инженерлік қамсыздандыру
Пәнді оқытудың мақсаты-жауынгерлік іс-қимылдарды инженерлік қамтамасыз етудің негізгі міндеттері, ұрысты инженерлік қамтамасыз етуге қойылатын талаптар туралы білімді қалыптастыру. Пәнді игеру барысында студенттер бөлімшелерді өрістету және олардың жылдам алға жылжуы, маневр жасау, су тосқауылдарын ойдағыдай мәжбүрлеу, бөлімшелердің қорғаныстағы тұрақтылығын арттыру және оларды қазіргі заманғы зақымдау құралдарынан қорғау үшін қолайлы жағдайлар жасаудың маңыздылығын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кросстық дайындық
Курс мақсаты:дене шынықтыру мен спортқа арналған кәсіптік-педагогикалық, жаттықтырушылық және ұйымдастырушылық жұмыстарды студенттерге дайындау Пәннің мазмұны: жасөспірімдерге дейінгі жастағы адамдар үшін ЖДД бағдарламасы бойынша оқытудың рөлі мен орны. Оқытудың әдістемелік негіздері, тактика. Байқауды ұйымдастыру және өткізу. Сыныптағы қауіпсіздік.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаңартылған мазмұнда алғашқы әскери дайындық оқыту әдістері
Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда әскери-қолданбалы және әскери-физикалық дағдыларды, оқушыларды Бастапқы әскери даярлау және әскери-патриоттық тәрбиелеу бойынша сабақты ұйымдастыру және сапалы өткізу, оқу процесіне оқытудың заманауи құралдары мен әдістерін енгізу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру. Пәнді зерделеу кезінде жаңартылған білім беру жүйесі және онда қолданылатын әдістер арқылы бастапқы әскери даярлықты оқытудың ерекшеліктері қаралатын болады, оған: Отан күзетіндегі Қарулы Күштер; тактикалық дайындық; атыс даярлығы сияқты бөлімдер кіреді; ҚР Қарулы Күштерінің жарғылары; саптық дайындық; әскери дайындық; азаматтық қорғаныс; медициналық-санитарлық дайындық.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Болашақ педагогтардың оқу үрдісінде білімалушылардың жан-жақтылығын ескеріп, олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндіктері бар. Болашақ педагогтар сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды қолдана отырып, білімалушылардың оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдайды. Болашақ педагогтар білімалушылардың өмір сүру оқу мәнмәтінін ескере отырып, қауымдастықпен (педагогтармен, білімалушылармен, ата-аналармен/қамқоршылармен) бірлесе ынтымақтастықта психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери инженерлік дайындық, әскери топография, басқару және байланыс
Пәнді оқу мақсаты білім алушылардың әскери-инженерлік даярлық, әскери топография, басқару және байланыс бойынша білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер инженерлік құрылыстарды, тосқауылдарды, байланыс құралдарын тағайындау, тактикалық-техникалық сипаттау; топографиялық карталармен және әскери топографияда қолданылатын құралдармен жұмыс істеу тәртібі; кәсіби педагогикалық қызметті табысты орындау үшін, сондай-ақ ҚР Қарулы Күштерінде және әскери қызметте жастарды әскери қызметке даярлау кезінде қажетті дағдыларды алатын болады оның өту уақыты.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шаңғы спорты
Пәнді игерудің мақсаты-педагогикалық қызметтің кәсіби міндеттерін шешуде шаңғы спорты бойынша жүйелі теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдануға білім алушылардың дайындығын қалыптастыруға ықпал ету. Пәнді зерделеу кезінде шаңғы спортының өмірлік қажетті дағды, спорт түрі, сондай-ақ сауықтыру және қолданбалы маңызы бар дене жаттығуларының түрі ретіндегі рөлі; шаңғымен жүрудің негізгі әдістері, сондай-ақ оның ұтымды нұсқаларына қойылатын талаптар зерделенетін болады; шаңғы тебу тәсілдерін оқытудың негізгі кезеңдері, принциптері, құралдары мен әдістері; сабақтарды ұйымдастыру және өткізу кезіндегі қауіп факторлары, қауіпсіздік нормалары мен ережелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдіснамасы
Курстың мақсаты: студенттердің ғылыми таным методологиясы саласындағы дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Ғылыми танымның әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеудің бағыттары мен кезеңдері. Теориялық зерттеулер. Тәжірибелік зерттеулер. Зерттеу жүргізу процесін ұйымдастыру. Уақытша өлшеулерді талдау әдістері. Регрессиялық талдау. Регрессиялық эксперименттерді жоспарлау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери қолданбалы спорт
Пәнді оқытудың мақсаты-жалпы дене көрсеткіштерін жақсартуға бағытталған әскери-қолданбалы спорт түрлері бойынша арнайы даярлық бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру, пән бағдарламасына мынадай әскери-қолданбалы спорт түрлері - армиялық қоян-қолтықой, әскери-қолданбалы спорт, әскери-спорттық көпсайыс, халықаралық әскери-спорттық көпсайыс, штаттық немесе штаттық атыс кіреді табельдік қару-жарақ, қайықпен есу, есу-желкенді қоссайыс және армия тактикалық-атқыштар көпсайысы. Студенттер әскери қызметшілердің амалдары мен іс-әрекеттерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери робототехника негіздері
Пәнді игерудің мақсаты-студенттердің роботтарды жобалау және бағдарламалау бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер әскери робототехника, оларды қолдану саласы және робототехника мен IT-технологиялардың функционалдық мүмкіндіктері туралы жалпы мәліметтерді қарастырады. Пәннің мазмұны: әскери Робототехника негіздері, LEGO mindstorns EV3 B Arduino UNO R3 робототехникалық платформасы туралы жалпы мәліметтер, Tetrix Prime конструкторы негізінде мобильді Робототехникаға кіріспе, аддитивті технологиялардың қолданыстағы түрлеріне шолу, әскери істе 3D-принтерді қолдану салалары және т. б. тақырыптарды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық жекпе-жек, қоян қолтық ұрыс, бокс
Пәннің негізгі мақсаты студенттердің денсаулығын нығайту, дене қасиеттерін, функционалдық дайындығын одан әрі дамыту, тактикалық-техникалық арсеналды жетілдіру және спорттық нәтижелерді арттыру, арнайы психологиялық қасиеттерді тәрбиелеу мақсатында бәсекелестік тәжірибе жинақтау үшін спорттық жекпе-жек, қоян-қолтық бо және бокс бойынша шеберліктерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
Курстың мақсаты: мектепте әскери-патриоттық тәрбие өткізуді және ұйымдастыруды жақсарту бойынша ұйымдастырушылық, ғылыми, әдістемелік, оқытушылық және басқа да жұмыстарды тиімді орындауға мүмкіндік беретін құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пәнді игеру барысында білім алушылар оқушыларды Бастапқы әскери даярлау және әскери-патриоттық тәрбиелеу бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу, пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери-техникалық дайындық
Оқу пәнінің мақсаты: мақсаты бойынша тапсырмаларды сәтті орындау үшін қажетті "Әскери-техникалық даярлық" пәні бойынша білім мен практикалық дағдыларды беру. Пәнді игеру барысында студенттер радиоэлектрондық күрестің теориялық негіздерін, радиоқабылдағыштарды, радиоқабылдағыштарды, автоматтандырылған станциялар мен кешендердің антенна-фидерлік жүйелерін құруды, зымыранға қарсы қорғаныс жүйесі туралы жалпы мәліметтерді, радиолокацияның теориялық негіздерін, радиолокациялық станцияның радиоқабылдағыштарын, радиоқабылдағыштарын және антенна құрылғыларын құрудың принциптерін , сондай-ақ зымыран техникасы мен зымыранды автоматты басқару жүйелерін құрудың негіздерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әскери психология және педагогика негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің психология мен педагогиканың ең өзекті және маңызды бөлімдерінде жалпы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру, психологиялық және педагогикалық білімнің жалпы және арнайы негіздерімен танысу. Пәннің мазмұны: әскери педагогика және психология шешетін мәні мен міндеттері; жауынгер мен әскери ұжым тұлғасының психологиясы; оларды зерделеу және қалыптастыру әдістемесі; қазіргі жағдайдағы әскери тәрбиенің мәні, принциптері, нысандары мен әдістері; жауынгердің, жеке құрамның жауынгерлік шеберлігін және бөлімшелердің жауынгерлік үйлесімділігін қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаппай қырып жою қаруларын қорғау
Студенттерді оқытудың негізгі мақсаты-жаппай қырып-жоятын қарудың зақымдану әсерін болдырмауға немесе әлсіретуге бағытталған ұйымдастырушылық, инженерлік, медициналық және басқа да арнайы шараларды жүргізу туралы теориялық білімді қалыптастыру. Курсты зерделеу барысында: қорғаныс құрылыстарын дайындау және адамдарды жеке қорғаныс құралдарымен қамтамасыз ету; ЖҚЖ қолдану арқылы шабуыл қаупі туралы халықты хабардар ету; халықты ірі қалалардан қала маңындағы аймаққа шығару қаралады; зақымдану ошақтарында құтқару және шұғыл авариялық-қалпына келтіру жұмыстарын ұйымдастыру және зардап шеккендерге медициналық көмек көрсету; табиғи ортаның, азық-түліктің, ауыз судың ластануын радиациялық, химиялық және биологиялық бақылау және бақылау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық-санитарлық дайындық
Пәнді оқытудың мақсаты Қазақстан Республикасында алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсетуді ұйымдастыру стандартына сәйкес Білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер азаматтық қорғаныстың медициналық қызметін ұйымдастыру бойынша мәселелерді қарайды, зақымдану ошақтарында алғашқы медициналық көмекті ұстау мәселелері ашылады, науқастар мен зардап шеккендерге жалпы күтім жасау негіздері беріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери-медициналық дайындық
Пәнді оқытудың мақсаты қолда бар және табельдік жеке құралдарды пайдалана отырып, жаралар, жауынгерлік жеңілістер және жазатайым оқиғалар кезінде ұрыста алғашқы медициналық көмек көрсету бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Әскери-медициналық даярлық мыналарды қамтиды: ең қарапайым шокқа қарсы іс-шараларды өткізу қағидалары мен тәсілдеріне оқыту; жеке медициналық жарақтандырудың табельдік құралдарын пайдалану, сондай-ақ алғашқы медициналық көмек көрсету үшін импровизацияланған құралдарды пайдалану қағидаларына оқыту; радиоактивті, улы заттармен және биологиялық құралдармен жұқтыру жағдайындағы мінез-құлық қағидалары мен алдын алу шараларын, оның ішінде ішінара санитариялық өңдеуді жүргізу тәсілдері мен қағидаларын оқыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау, заманауи талаптарға сәйкес жаңа техника мен технологиялық процестерді пайдалану үшін теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу студенттердің өмір қауіпсіздігі саласындағы кәсіби іс-әрекет дағдыларын игеруі, туындайтын қауіпті және төтенше жағдайларда барабар мінез-құлық пен ұтымды іс-әрекеттерге дайындалуы, сондай-ақ педагогикалық практикаға дайындалуы үшін қажет.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құтқару техникалары мен жабдықтары
Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушылардың өндірістік персонал мен халықты ТЖ ықтимал зардаптарынан қорғау үшін авариялық-құтқару техникасы мен құралдарын қолдануға дайындығын қалыптастыру. Студенттер сабақтарда авариялық-құтқару жабдықтары мен құтқару техникасының мақсатын, қолдану саласын; авариялық-құтқару техникасымен және құралдарымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік талаптарын; авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың ықтимал салдарын жою кезінде авариялық-құтқару техникасымен және құралдармен жұмыс істеудің негізгі тәсілдері мен әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Радиациялық, химиялық және бактериологиялық қорғаныс
Пәнді оқудың мақсаты-радиациялық және химиялық қауіптілік көздері туралы білімді қалыптастыру, бейбіт және соғыс уақытындағы төтенше жағдайларда олардан қорғау шаралары. Пәнді зерделеу барысында: радиациялық, химиялық және биологиялық қорғаудың негізгі міндеттері; осы міндеттердің орындалуын қамтамасыз ететін іс-шаралар; радиациялық және химиялық барлау мен бақылауды жүргізу тәсілдері мен әдістері; радиациялық және химиялық жағдайды анықтаудың техникалық құралдары; радиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі негізгі ережелер қаралатын болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әскери тарих
Пәнді зерделеудің мақсаты-әскери істе болып жатқан процестер мен құбылыстар туралы, мемлекеттің әскери қауіпсіздігінің негіздері, Қазақстан Республикасының Әскери доктринасы, ел тарихы және Қарулы Күштер туралы білімді қалыптастыру. Осы пәнді игеру барысында студенттер әскери тарихтың негізгі оқиғалары мен күндерін, Қазақстан мен шет мемлекеттердің әскери тарихының негізгі оқиғаларын зерделейді; жоғары моральдық-жауынгерлік қасиеттерді қалыптастыру үшін әскери-тарихи білімді тәрбиелік мақсатта пайдалану дағдыларын алады; тарихи оқиғаларға талдау жүргізеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Радиациялық қауіпсіздік негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді радиациялық қауіпсіздік, иондаушы сәулелену көздерімен қауіпсіз жұмысты қамтамасыз ету, олардың дозиметриясы және бақылау мәселелері бойынша теориялық және практикалық дайындау болып табылады. Пәннің рөлі иондаушы сәулеленудің дозиметриясының негіздерін, радиациялық қауіпсіздікті зерттеу болып табылады. Пәнді игеру барысында студенттер радиоактивті көздерден және электромагниттік сәулелену көздерінен түсетін дозаның қуатын өлшеу; сәулелену көздерімен қауіпсіз жұмыс істеу бойынша практикалық дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар
Пәнді зерделеудің мақсаты ҚР аумағындағы халықты, материалдық және мәдени құндылықтарды әскери қақтығыстар кезінде немесе осы қақтығыстар салдарынан, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде туындайтын қауіптерден қорғау бойынша базалық білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу шеңберінде студенттер Қазақстан Республикасының азаматтық қорғанысын құрудың және оның жұмыс істеуінің негізгі міндеттерін, ұйымдастырушылық принциптерін, орталық, жергілікті өкілді және атқарушы органдардың, ұйымдардың құзыретін, Қазақстан Республикасы азаматтарының, шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдардың азаматтық қорғау саласындағы құқықтары мен міндеттерін зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаппай әскери-спорттық іс- шараларды ұйымдастыру және өткізу технологиясы
Пәнді оқытудағы мақсаты: Студенттерге бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі туралы жүйелі түсінік қалыптастырудан, осы саладағы тәжірибелік дағдыларды дамытуын біліуі. Пәннің мазмұны: Бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу, жалпы мәдени құзыреттерді қалыптастырады: ұжымда жұмыс істей білу, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени ерекшеліктерді төзімділікпен қабылдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіндіруге, Қазақстан тарихы оқиғаларының себептері мен салдарын талдауға, табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми түсінуді, қоғамдық сана мен өнеркәсіптік өндірісті экологияландыруды, табиғатты ұтымды пайдалануды және мемлекеттің тұрақты даму мақсаттарына қол жеткізу мәнмәтінінде қауіпсіз өмір салтын қамтамасыз ететін дүниетанымдық ұстанымдар мен философия білімі негізінде қоршаған болмысты бағалауға қабілетті
- Әлеуметтік-саяси, экономикалық, құқықтық білім, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен кәсіпкерлік дағдылар негізінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және әдеп нормаларына сәйкес өзінің ақылақтық және азаматтық ұстанымын дамытуға, сондай-ақ жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетуге қабілетті
- Тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіптік қатысымдылықтың әртүрлі саласында қазақ, орыс және шетел тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда қарым-қатынас жасауға және сындарлы қарым-қатынас құра отырып және жаһандық кәсіптік білім беру қоғамдастығына қатыса отырып, түрлі кәсіптік желілік қауымдастықтарда офлайн және онлайн жұмыс істеуге қабілетті
- Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды кәсіби қызметті жүзеге асыру кезінде қолданады
- Инклюзивтік білім берудің жаңа әдістерін, формалары мен құралдарын, соның ішінде on-line режимінде, құндылықтар мен наным-сенімдерді қолдану
- Кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтардың сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; цифрлық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдыларына ие
- Білім алушылардың әртүрлілігін ескеріп, олардың психологиялық игілігін қамтамасыз ете отырып және оқытуды қолдау үшін әртүрлі цифрлық ресурсты пайдаланып, базалық психологиялық-педагогикалық, жаратылыстану-ғылыми және пәндік-әдістемелік білім негізінде оқыту процесін білім беру ортасының әртүрлі типінде педагогикалық маңызды түрде әзірлеуге, енгізуге, бағалауға және дамытуға қабілетті
- Организмнің, жасының, гигиеналық факторлардың физиологиялық мүмкіндіктерін ескере отырып, білім берудің білім беру құрылымдарында психологиялық-педагогикалық қызметті ұйымдастыру және өткізу мүмкіндігі
- Алғашқы әскери дайындық пәнінің мұғалімі ретінде оқу, ғылыми-зерттеу және әскери-педагогикалық қызметті жүзеге асырады
- Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін, алғашқы әскери дайындық мәселелері бойынша әдістемелік материалдарды білу; елдегі және ұйымдағы алғашқы әскери дайындықты дамытудың келешегі мен бағыттары
- Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар, құтқару эвакуациясын ұйымдастыру, тұрғындармен жаппай қырып-жоятын қарулар мен табиғи апаттардан қорғау және алғашқы көмек көрсету бойынша жұмысты ұйымдастыру және жүргізу мүмкіндігі
- Әскери-патриоттық тәрбие, әскери-техникалық үйірмелер мен секциялар жұмысын ұйымдастыру және өткізу қабілеті
- Бастапқы әскери дайындық бойынша оқу процесінің мазмұны мен ұйымдастырылуына заманауи талаптар тұрғысынан кәсіби іс-қимылдарды жоспарлау, бақылау және басқару мүмкіндігі
- Әскерге шақырылуға дейінгі жастағы жастардың дене дайындығын арттыру үшін алғашқы әскери дайындық құралдары мен әдістерін пайдалану, оқу-тәрбие, ұйымдастыру және бұқаралық жұмыстарды жүргізу