Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04105 Маркетинг в AlmaU

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетингтегі ғылыми-педагогикалық бағыт бойынша магистратураның білім беру бағдарламасының мақсаты маркетинг саласында ғылыми зерттеулер жүргізуге, инновациялық маркетингтік стратегияларды әзірлеуге және енгізуге, сондай-ақ студенттерді оқытуға және осы салада ғылыми-әдістемелік жұмыстар жүргізуге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Стратегиялық маркетинг (жетілдірілген курс)

    Пәннің мақсаты - стратегиялық маркетингтің мәнін және компанияның маркетингтік стратегиясын әзірлеу ерекшеліктерін ашу. Пән стратегиялық маркетингтің мәнін және компания қызметінде маркетингтік стратегияларды қолдану ерекшеліктерін зерттеуге мүмкіндік береді; Кәсіпорынның сыртқы және ішкі маркетингтік ортасын талдауға; маркетингтік стратегиялардың түрлерін ажыратуға; кәсіпорын нарығының жағдайын диагностикалауға және бағалауға; кәсіпорын үшін маркетинг стратегиясын әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нейромаркетинг

    Пән нейромаркетингтік зерттеулердің әртүрлі түрлерін, тұтынушылардың әртүрлі маркетингтік ынталандыруларға физиологиялық реакциясын, сезім органдары арқылы тұтынушының шешім қабылдау процесіне әсер ету әдістерін, көздің мобильді трекингінің әдістемесін, ZMET, аромаркетинг және т. б. зерттеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бренд-менеджмент

    Пән бәсекеге қабілетті брендтерді әзірлеу және бағалау саласында білім алуға; брендті басқарудың құрылымы мен әдістерін қайта қарауға; брендтің ұзақ мерзімді кірістілігін арттырудың тиісті тұжырымдамалары мен әдістерін қолдануға; компанияның стратегиясын ескере отырып брендті жоспарлау және бағалау саласындағы білімді қорытындылауға; брендті әзірлеу кезінде маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін синтездеуге; тұтынушылардың адалдығы мен даму деңгейін бағалауға және брендті басқару және брендті басқару стратегиясын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік зерттеулер (жетілдірілген курс)

    Пән ғылыми маркетингтік зерттеу жүргізуді жүйелейді: әлеуметтік ғылымдардағы сапалы деректерге дербес талдау жүргізу; маркетинг саласындағы зерттеу проблемаларын айқындау; мақсаттар мен міндеттерді қою; маркетингтік зерттеулердің мамандандырылған әдістерін қолдану; бас жиынтықтың іріктемесін және олардың айрықша ерекшеліктерін жоспарлау және анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академикалық жазу және зерттеулер

    Пән сізге literature review орындау дағдыларын, шет тіліндегі дереккөздердегі ақпаратты жинау және өңдеуді, ғылыми зерттеулер тақырыптарын таңдау және бағалау әдістерін зерделеуге; зерттеу дизайнын әзірлеуге; зерттеу міндеттерін құрылымдауға; ғылыми зерттеуден күтілетін нәтижелерді сипаттауға; мәселенің өзектілігін анықтау дағдыларын меңгеруге, яғни оның ғылым үшін құндылығын көрсетуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер әдіснамасы

    Пән ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі әдістерін қолдануға; ғылыми зерттеулердің қазіргі әдістемесінің мәні мен сипатын түсіндіруге және негіздеуге; ғылыми зерттеулердің тақырыптарын таңдау және бағалау әдістерін; ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеуді жүргізуге, сондай-ақ ғылыми зерттеулерді өңдеу және ресімдеуге; зерттеудің ықтимал-статистикалық әдістерін, жүйелік талдау әдістерін қолдануға; ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерінің мәні мен сипатын түсіндіруге және негіздеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Курстың мақсаты – болашақ мамандардың, ғалымдардың, педагогтардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық іс-әрекетіне жалпы ғылыми, философиялық, әдістемелік, философиялық және пәндік-теориялық негіздерді беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (Кәсіби)

    Кәсіби қызметте тілді белсенді меңгерудің дағдылары мен біліктерін одан әрі дамыту негізінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдету. Пән алдыңғы қатарлы шетел көздерінен кәсіби салада білім алуға; шетелдік дереккөздерден мәліметтерді жинау және өңдеу; WoS, Scopus және т. б. сияқты базалардың өзекті тақырыптарына мақалаларды зерттеу; халықаралық ғылыми қоғамдастыққа ықпалдасу мақсатында шетелдік университеттермен, зерттеушілермен, ғылыми жетекшілермен кәсіби деңгейде коммунициялар құруға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Математикалық модельдер және экономикалық талдау

    Бұл курс математикалық модельдеу әдістері мен заманауи компьютерлік технологиялар негізінде кәсіби есептерді шешу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эконометрика II

    Заманауи эмпирикалық экономикалық зерттеулерде тәжірибеде қолданылатын озық әдістерге баса назар аудара отырып, эконометрика бойынша тереңдетілген курс. Жетілдірілген бірнеше регрессия үлгілерін, себептік модельдерді, сызықтық емес модельдерді, аспаптық айнымалыларды, панельдік деректерді және уақыттық қатарлардың регрессия үлгілерін, сондай-ақ R және Python тіліндегі нақты деректер қолданбаларына және код мысалдарына баса назар аудара отырып, сәйкес статистикалық теорияны қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты - бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау үшін оқу үдерісін жобалаудың заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттеу негізінде магистранттар арасында кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Маркетингтік жобалар дизайны

    Пән түрлі қызмет салалары үшін маркетингтік жобаны құру және іске асырудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға; қойылған міндеттерді ескере отырып, ерекшеліктер мен брифингтерді біріктіруге; маркетингтік жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу алгоритмін синтездеуге; ақпараттық технологияларды қолдана отырып, маркетинг саласындағы жобалық құжаттарды әзірлеуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ, курс магистрлік жобаны жазу және іске асыру үшін қажетті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Біріктірілген маркетингтік коммуникациялар

    Пән магистранттардың біріктірілген маркетингтік коммуникациялар бойынша білім мен дағдыларды алуға және оларды компанияның практикалық қызметінде қолдануға бағытталған. Пән біріктірілген маркетингтік коммуникациялар бойынша білімдер мен дағдыларды жинақтауға және оларды компанияның практикалық қызметінде қолдануға мүмкіндік береді; біріктірілген маркетингтік коммуникациялардың стратегиясын әзірлеуге; біріктірілген маркетингтік коммуникациялардың (БМК) тұжырымдамасын синтездеуге; іскерлік нарықта сатып алу туралы шешім қабылдау кезеңдерін бағалауға; БМК тиімділігін бағалауды анықтауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы маркетинг

    Маркетинг және сату технологиясы, кәсіпорында маркетингтік қызметті ұйымдастыру саласында практикалық дағдыларды меңгеру. Пән кәсіпорындағы маркетингтік шешімдерді қабылдауға; маркетингтік талдау жүргізу әдістемесін қолдануға; компанияның мүмкіндіктері мен нәтижелілігін ескере отырып, маркетинг құралдарын қолдану дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инновация маркетингі

    Пән магистранттардың инновациялық тауарды немесе қызметті нарыққа жылжыту бойынша білім мен дағдыларды алуына; стратегияны әзірлеуге; компаниядағы инновациялық әлеуетті, процесті диагностикалауды жүргізуге, сондай-ақ инновациялар нарығында тұтынушылардың мінез-құлық ерекшеліктерін анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу

    Бұл пән екі блоктан тұрады: сипаттамалық, болжамдық және нұсқаушы аналитика. Сипаттамалық аналитикада зерттеушілер деректерді жинауы, деректерді үлгілермен корреляциялауы және олардың мағыналарына түсініктеме беруі керек. Болжалды аналитика арқылы тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеп, оның негізінде олардың болашақта не істейтіні туралы болжам жасау қажет. Сайып келгенде, компаниялардың тұтынушылармен қарым-қатынасын ескере отырып, компания тұтынушылардың мінез-құлқын өзгерту үшін не істеу керектігі туралы ұсыныстар жасау керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Графикалық дизайн құралдары

    Пән маркетинг есептерін шешу үшін ақпараттық технологиялар құралдарымен графикалық материалдарды құру дағдыларын жеткізуге мүмкіндік береді. Дағды негізгі қызметте ақпаратты өңдеу және ұсыну (жоспарлау) үшін бейнелерді, сұлбаларды құру үшін компьютерлік құралдарды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән кросс-мәдени орта жағдайында басқару қызметінде психологиялық әдіснаманы қолдануға мүмкіндік береді; бағыныштыларға әсер ету және ықпал ету әдістерін меңгеру, ұйымда топты басқара білу; басқарушылық қарым-қатынас ерекшеліктерін білу, басқару жүйесінде тиімді коммуникацияларды құру үшін ұйымдағы жеке адам, топтаррдың мінез-құлқын және өз мінез-құлқын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Digital жарнама

    Бұл пән цифрлық жарнамалық науқандарды жоспарлау, құру және басқару дағдыларын игеруге, сондай-ақ маркетингтік мақсаттарға жету үшін цифрлық арналарды тиімді пайдалануға, мақсатты аудиторияны тартуға және ұстап тұруға, сондай-ақ деректерді талдауға және жарнамалық инвестициялардың максималды кірісіне қол жеткізу үшін жарнамалық стратегияларды оңтайландыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтегі ақпараттық технологиялар

    Бұл пән оларға негізделген маркетингтік шешімдер қабылдауға көмектесетін ақпараттық жүйелермен, аналитикалық құралдармен және бағдарламалық жасақтамамен жұмыс істеу дағдыларын, сондай-ақ маркетингтік мақсаттарға жету және бизнес-процестердің тиімділігін арттыру үшін цифрлық байланыс арналарын тиімді пайдалану дағдыларын алуға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетинг менеджмент

    Бұл пән маркетинг саласындағы білімді тереңдетуге, сатып алушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру және компанияны дамыту үшін маркетингті басқару әдістерін қолдануды үйренуге мүмкіндік береді. Ол сондай-ақ тауар, баға, сату және коммуникация саясатын қоса алғанда, әртүрлі деңгейдегі маркетингтің әртүрлі аспектілерін басқару дағдыларын, сондай-ақ компания өнімдерін сегменттеу, мақсатты және орналастыру және тұтынушылармен қарым-қатынас орнату бойынша жұмысты меңгеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы нейромаркетинг

    Маркетинг және сату технологиясы, кәсіпорында маркетингтік қызметті ұйымдастыру саласында практикалық дағдыларды меңгеру. Пән кәсіпорындағы маркетингтік шешімдерді қабылдауға; маркетингтік талдау жүргізу әдістемесін қолдануға; компанияның мүмкіндіктері мен нәтижелілігін ескере отырып, маркетинг құралдарын қолдану дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компаниялардың тұрақты дамуының принциптері

    Курс студенттердің біртұтас ақпараттық қамтамасыз етуді қалыптастыру, сұранысты болжау және жоспарлау, тұтынушылармен қарым-қатынасты басқару, жеткізу тізбегіндегі сапа менеджменті жүйелері негізінде жеткізу тізбегін қалыптастырудың концептуалды негіздері және оларды басқару тиімділігі туралы білімдерін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бизнес-заңнама

    Мақсаты: кәсіпкерлік қызмет саласында іс жүзінде бағдарланған құқықтық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән бизнес деңгейлері бойынша құқықтық тетіктерді зерделеуге және пайдалануға, кәсіпкерлік қызмет саласындағы заңнаманы қолдануға мүмкіндік береді. Стартаптарға олардың елеулі белгілерін айқындай отырып және қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелерін қолдана отырып, құқықтық реттеуге ерекше назар аударылатын болады. Магистранттар кәсіпкерлік қызметтің өзекті мәселелерін шешу үшін бизнес - заңнаманы қолдану дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эмоциялық интеллект

    Пәннің мақсаты-эмоционалды интеллекттің заманауи тұжырымдамалары мен әлеуметтік функцияларын зерттеу. Білім алушылар бизнесте және кәсіпкерлікте эмоционалды зияткерлікті көрсету әдісі мен әдістемесін меңгереді; эмоциялар мен эмоциялық интеллект көріністерінің заңдылықтарын өз бетінше талдап, анықтай алады; эмоциялық интеллект құралдарын қалыптастыруды және пайдалануды үйренеді; эмоциялық интеллект феноменін визуалды және ауызша талдау дағдыларын меңгереді және өз эмоцияларын басқаруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жаңа ортада дербес ғылыми және қолданбалы зерттеулер жүргізу, заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру және ғылыми-зерттеу және аналитикалық жұмыстың нәтижелерін магистрлік жоба, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде жинақтау.
  • Математикалық, техникалық және ғылыми тапсырмаларды шеше отырып, әртүрлі кәсіби салаларда жүйелі және пәнаралық тәсілді, сондай-ақ дербес дамуды дамыту
  • Процестер мен құбылыстарды талдаудың қолданыстағы тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін сыни тұрғыдан талдау, жаңа бейтаныс жағдайларда зерттеу міндеттерін шешу үшін әртүрлі пәндер шеңберінде алынған білімді біріктіру
  • Тұрақты даму тұжырымдамасын ескере отырып, қолданыстағы заңнама негізінде кең пәнаралық контексте дүниетанымдық реттеуші ретінде маңызды философиялық тұжырымдамаларды қолдана отырып, кәсіби салада алған білімдерін талдау және синтездеу
  • Жоғары мектептегі білім беру процесінің қазіргі заманғы трендтері мен проблемаларын талдау негізінде педагогикалық қызметте интерактивті, тиімді әдістерді, технологиялар мен құралдарды қолдана отырып, жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясын өз педагогикалық қызметінде қолдануға дайын болу
  • Тиімді коммуникацияларды қалыптастыру, өз ойларыңызды шет тілінде ауызша және жазбаша түрде дұрыс және қисынды түрде рәсімдеу, ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді нақты және біржақты жеткізу
  • Нарық пен бәсекелестік ортаны талдаңыз, тұтынушылардың қажеттіліктері мен қалауларын анықтаңыз және нақты бизнес тәжірибесінде тиімді болатын маркетинг жоспарын жасаңыз
  • Маркетингтік науқандарды жақсарту, деректерді талдау және зерттеу нәтижелері туралы есептер шығару үшін нейромаркетингтік технологияларды қолдана отырып, тұтынушылардың мінез-құлқын және маркетингтік стратегиялардың тиімділігін талдау үшін нейромаркетингтік зерттеулер жүргізу
  • Тиімді басқару шешімдерін қабылдау, эмоционалды интеллектті қолдана отырып, мәдениетаралық ортада тиімді команда құру, кәсіби қызмет саласындағы адамдардың мінез-құлық тенденцияларын талдау
  • Жарнамалық науқандарды оңтайландыру үшін цифрлық құралдармен және платформалармен жұмысты қолдану
  • Ұйымда инновациялық тауарларды (қызметтерді) әзірлеу, сынау және енгізу, материалдық емес активтерді (брендтерді) құру және басқару
  • Компанияның құнын бағалау үшін қаржылық, математикалық және экономикалық-статистикалық тәсілдерді, бизнес-аналитика құралдарын, қаржылық менеджменттің принциптерін, әдістерін және құралдарын, капитал және инвестициялық жобаларды, ақша ағындарын тиімді басқаруды, бағалы қағаздар портфелін оңтайландыруды, қаржылық жоспарлауды, бағдарламалауды қолдану және кәсіпорынның операциялық және қаржылық бюджеттерін модельдеу, тиімді шаруашылық шешімдер қабылдау

Ұқсас БББ

Top