7M04105 Маркетинг в «Тұран» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Маркетинг» ББ мақсаты - жоғары білікті магистрлерді дайындау, оларда ұтымды маркетингтік шешімдерді қабылдауға әсер ететін кәсіби стандарттың талаптарына сәйкес жеке қасиеттерді, әмбебап және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Тұран» университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Ғылымның философиясы және тарихы
Бұл курс олардың тарихи динамикасында қабылданған ғылыми білімдерді өндіруге арналған арнайы іс-әрекеттердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын қарастырады. Курстың мақсаты - негізгі мәселелердің, философияның тақырыптары мен ғылым тарихының ерекшеліктерін және өзара байланысын анықтау. Ғылыми мақалаларды, тезистерді, конференцияларда сөйлеген сөздерді, талқылауларды, сондай-ақ тәуелсіз зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Маркетингтік зерттеулердің заманауи технологиялары
Пән аясында мыналар оқытылады: Маркетингтік зерттеулердің заманауи технологияларының мәні, мазмұны және ұйымдастырылуы. Маркетингтік зерттеулердің заманауи технологияларының негізгі бағыттары. Маркетингтік зерттеулердің заманауи ұйымдастыру формалары. Маркетингтік зерттеулер жобасын әзірлеу. Маркетингтік зерттеулер процесінің алгоритмі. Маркетингтік ақпараттық жүйе және шешім қабылдау үрдісінің жүйесі (ҮКД). Үлгіні жоспарлау. Маркетингтік ақпаратты жинаудың инновациялық әдістері. Маркетингте сандық және сапалық зерттеулерді қолдану ерекшеліктері. Маркетингтік зерттеулердегі Интержоқ технологиялар. Маркетингтің аналитикалық жүйесі және нәтижелерді ұсыну. Маркетингтік зерттеулердегі экономикалық-математикалық модельдеудің прогрессивті әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Тәжірибелік маркетинг
Пән аясында мыналар оқытылады: Практикалық маркетингтің тұжырымдамалық негіздері. Практикалық маркетингтегі маркетингтік зерттеулер. Тұтынушылардың мінез-құлқы. Фирмадағы маркетингті ұйымдастыру. Маркетингтегі жоспарлау және бақылау. Дербес сату техникасы. Тиімді мерчандайзинг. Партизандық (аз бюджеттік) маркетинг. Тұтынушылардың адалдығын басқару. Инновациялық маркетинг. Электрондық маркетинг.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты; білім алушыларды шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми басқарудың қазіргі үрдістері - жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Осы пәннің негізгі бөлімдерінде: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны, басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасы, басқарушылық өзара іс-қимылдың теориялық негіздері, негізгі басқарушылық функцияларды іске асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқару қызметі субъектісінің психологиясы бойынша бағдарлануды үйрету. Ұйымдастырушылық проблемалардың өзара байланысын және басшының өзінің басқару функцияларын іске асыру сапасын психологиялық талдау дағдыларын меңгеруге ықпал ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Магистрлік ғылыми-қолданбалы зерттеулерде жасанды интеллектіні қолдану
Пән магистранттардың жасанды интеллект (ЖИ) әдістерін ғылыми-қолданбалы зерттеулерде қолдануға қажетті теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу және үлкен деректерді талдау секілді ЖИ-дің іргелі және қолданбалы аспектілері қамтылады. Курста ерекше назар ЖИ әдістерін қолдана отырып, ғылыми-қолданбалы зерттеулерді өз бетінше орындау дағдыларын дамытуға, ЖИ технологияларын практикалық меңгеруге, сондай-ақ оларды түрлі пәндік салаларда қолданудағы этикалық және құқықтық мәселелерге аударылады. Курстың пәнаралық сипаты экономика, инженерия, білім беру, психология және басқа да салаларда меңгерілген әдістерді қолдануға мүмкіндік береді. Оқу үдерісіне дәрістер, практикалық және жобалық сабақтар, семинарлар, сондай-ақ жеке ғылыми-қолданбалы жобаларды қорғау кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық зерттеулер әдістемесі
Пән аясында мыналар оқытылады: Экономикалық ғылым зерттеу қызметінің саласы ретінде; ақпарат көздері және мамандандырылған ақпараттық-іздестіру жүйелері; бастапқы ғылыми ақпаратты жинау, оны тіркеу, сақтау және жүйелеу; зерттеулердің аналитикалық әдістері; эксперименттерді пайдалана отырып зерттеулердің аналитикалық әдістері; зерттеулердің ықтималдық-статистикалық әдістері; жүйелік талдау әдістері; экономикалық зерттеулер модельдері; экспериментті жоспарлау және метрологиялық қамтамасыз ету; эксперименттің дәлдігі; экономикалық зерттеулерді жоспарлау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс бірінші курс магистранттарына арналған. Курстың мақсаты-оларды кәсіби тілге үйрету. Курс тілді (грамматика және лексика) және сөйлеу дағдыларын (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу), сондай-ақ кәсіби хат алмасу мен іскерлік тілдің әртүрлі түрлерін дамытуға және ресми қарым-қатынас тізілімінде сөйлеу дағдыларын меңгеруге бағытталған.. Студенттер өз көзқарастарын шет тілінде білдіруге, атап айтқанда өз шешімдерін негіздеуге, пайымдауда логикалық болуға, іскерлік этикет ережелерін сақтауға және т.б. үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инновациялық маркетинг
Пән аясында мыналар оқытылады: Инновациялық маркетинг концепциясының негіздері. Инновациялық даму түрлері. Әртараптандыру стратегиялық өсу көзі ретінде. Жаңа идеяларды іздеу технологиясы. Жаңа идеяларды іздеуде маркетингтік зерттеулер әдістері. Инновацияны құруға маркетингтік көзқарас. Өнім/қызмет идеясының экономикалық талдауы. Тауардың нарықтық барабарлығын бағалау. Жаңа өнімдерді/ қызметтерді жылжыту құралдары. Бренд құру және дамыту стратегиясы. Инновация Инжиниринг. Ұйымның инновациялық дамуын басқару құралдары. Инновациялық дамуды маркетингтік басқару. Маркетингтік инновациялық стратегиялар. Инновациялық маркетингтің тиімділігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Agile негізіндегі жобаларды басқару
«Жобаларды басқарудағы агломерациялық тәсіл» курсын аяқтағаннан кейін студенттер үнемі өзгеретін талаптар мен болжанбайтын техникалық тәуекелдер жағдайында жобаның мерзімін, бюджетін және сапасын сақтау үшін жобаларды басқарудың икемді әдістерін қолдана алады; бірнеше командаларға жұмысты синхрондау; клиенттердің күтулерін басқару, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдану. Оқу әдістері - ми шабуылы, кейстер, іскерлік ойындар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
PMI PMBOK стандартына негізделген жобаларды басқару
Курс аяқталғаннан кейін студенттер жобаны бастауды; жобаның көлемі мен мазмұнын анықтауды; жұмыстың иерархиялық құрылымын құруды; ресурстық талаптарды айқынтауды және оларды тағайындауды; кестені, бюджетті, жобаның жоспарын әзірлеуді; тәуекелдерді басқару процестерін, MS Project бағдарламалық жасақтамасын қолдануды үйренеді. Студенттер курстың соңында «Жобалық менеджердің көмекшісі» кәсіптік біліктілікті беру туралы сертификатқа ие бола алады. Оқыту әдістері - ми шабуылдары, кейстер, іскерлік ойындар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нейромаркетинг
Пән аясында мыналар оқытылады: Нейромаркетингтің түсінігі, тарихы, мақсаттары мен міндеттері, түрлері мен типтері. Брендингтегі Мифотворчество және архетиптер ұғымы. Тұтынушының санасына әсер ету. Бренд - дін. Маркетингтегі психикалық процестер. Сезім. Қабылдау. Жарнамадағы психикалық процестер. Назар аударыңыз. Жады. Эмоциялар. Ойлау. Қиял. Жарнамалық коммуникация жағдайындағы психикалық процестер. Нейромаркетингтегі тұтыну реакцияларын зерттеу әдістері мен тәсілдері. Нейромаркетингтегі таргеттеу. Нейромаркетингтегі Семиотика және семиотика. Жарық, түс және пішін психологиясы. Нейробрендинг. Позициялау. Neuro Web Design. Нейромаркетингтің желілік технологиялары. Балалар нейромаркетингі. НЛП-практикалық қолданудағы әдістемелер. PR-да нейромаркетинг технологиясы. Саяси нейромаркетинг
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Маркетинг-менеджмент
Пән аясында мыналар оқытылады: Маркетинг-менеджменттің теориялық негіздері мен тұжырымдамалары. Маркетинг-менеджмент жүйесіндегі маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік ортаны талдаудың әдіснамалық негіздері. Маркетинг-менеджменттегі нарықты сегменттеу. Тұтынушылардың сатып алу тәртібін талдау (немесе Басқару). Маркетинг қызметін ұйымдастыру. Кәсіпорынның тауар саясатының Маркетинг-менеджменті. Кәсіпорынның баға саясатының Маркетинг-менеджменті. Кәсіпорынның тарату жүйесінің Маркетинг- менеджменті. Кәсіпорынның коммуникациялық саясатының Маркетинг- менеджменті. Жоспарлау маркетинг-менеджменттің негізгі функциясы ретінде. Маркетинг-менеджменттегі бақылау және аудит. Әр түрлі деңгейдегі Маркетинг-менеджмент (макродеңгейде, корпоративтік деңгейде, микродеңгейде). Халықаралық маркетинг-менеджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сатуды басқару
Пән аясында мыналар оқытылады: "Сатуды басқару" ұғымының мәні; сатуды басқарудың мақсаттары, міндеттері және функциялары. Тауарлар мен қызметтерді бөлудегі сатуды басқарудың рөлі; сатуды басқаруды дамытудағы үрдістер. Бөлшек және көтерме сауда кәсіпорындарының түрлері (ұсынылатын қызметтердің көлемі бойынша, ұсынылатын тауарлардың ассортименті бойынша, бағалардың салыстырмалы деңгейі бойынша). Бөлшек сауданы ұйымдастыру; бөлшек және көтерме саудагерлердің маркетингтік шешімдері (мақсатты нарықты таңдау және онда позициялау, тауарлар ассортиментін және қызметтер кешенін таңдау, бағаны, жылжыту әдістерін, орналасқан жерін таңдау). Сатуды басқарудың жаңа формалары. Сату саласындағы технологиялар мәнінің өсуі. Сату жөніндегі менеджердің маркетингтік шешімдері. Сату саласындағы дағдарысқа қарсы өзекті шешімдер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сақтандыру маркетинг
Пән аясында мыналар оқытылады: Сақтандыру маркетингінің теориялық негіздері. Сақтандыру компаниясының Маркетингтік ортасы. Сақтандыру қызметтері нарығындағы маркетингтік зерттеулер. Мақсатты сақтандыру нарықтарын саралау және таңдау. Тұтынушылардың мінез-құлқы сақтандыру нарығында қызмет. Сақтандыру өнімдері және сақтандыру маркетингі жүйесіндегі тауар саясаты. Сақтандыру маркетингіндегі баға саясаты. Сақтандыру өнімдері мен қызметтерін жылжыту. Сақтандыру маркетингі жүйесінде бөлу және өткізу. Сақтандыру маркетингін жоспарлау және бақылау. Сақтандыру маркетингтік қызметін ұйымдастыру. Сақтандыру компаниясының халықаралық нарықтардағы маркетингтік қызметі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәнді оқыту мақсаты: магистранттарда кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыру, заманауи педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгеру. Пәнді игеру шеңберінде магистранттар жоғары мектептегі білім үрдісінің мазмұны мен құрылымын, студент тұлғасын дамыту және олардың ЖОО кәсіби дайындығы мәселелерін озық дамыту жолдарының теориялық және практикалық мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тереңдетілген стратегиялық маркетинг
Пән аясында мыналар оқытылады: Стратегиялық маркетинг: мазмұны мен маңызы. Стратегиялық маркетингті дамытудағы заманауи бағыттар мен үрдістер. Кәсіпорындағы маркетингті басқарудың негізгі концепциялары. Стратегиялық маркетинг принциптері. Маркетингтік стратегиялардың негізгі түрлері. Маркетингтік стратегияларды таңдау. Нарықтың даму кезеңіне байланысты маркетингтік стратегияларды пайдалану. Бәсекелестік стратегиялар және олардың ерекшеліктері. Тауар саясатындағы маркетингтік стратегиялар. Баға саясатындағы маркетингтік стратегиялар. Коммуникациялық және өткізу саясатындағы маркетингтік стратегиялар. Интержоқ желісінің ресурстарын пайдалана отырып, маркетингтік стратегияны әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік этика және әлеуметтік жауапкершілік
Пән аясында мыналар оқытылады: Еңбек нарығының негізгі тұжырымдамалары жұмыс орындарын құратын жұмыс берушілер мен өздерінің еңбекке қабілеттілігін іске асыру үшін оларды айналысуға үміткер жалдамалы қызметкерлер арасындағы экономикалық қарым-қатынас ретінде: классикалық тұжырымдама, кейнсиандық үлгі, институционалдық тұжырымдама. Агенттік мәселе. Бизнестің ішкі әлеуметтік жауапкершілігі: Еңбек қауіпсіздігі, жалақының тұрақтылығы, әлеуметтік маңызы бар жалақыны қолдау, қызметкерлерді қосымша Медициналық және әлеуметтік сақтандыру. Оқыту бағдарламалары мен даярлау және біліктілікті арттыру бағдарламалары арқылы адами ресурстарды дамыту. Қиын жағдайларда қызметкерлерге көмек көрсету. Демеушілік және корпоративтік қайырымдылық. Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігінің себептері. Нарықта үздік мамандарды тарту. Салық жеңілдіктері. Әлеуметтік бағдарламаларды жүзеге асыру құралдары. Қайырымдылық қайырымдылық және демеушілік көмек. Компания қызметкерлерін әлеуметтік бағдарламаларға ерікті түрде тарту. Корпоративтік демеушілік. Корпоративтік қор. Ақшалай гранттар. Әлеуметтік инвестициялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік маркетинг
Пән аясында мыналар оқытылады: Әлеуметтік маркетингтің мәні мен мазмұны. Білім берудегі маркетинг. Мәдениеттегі маркетинг. Денсаулық сақтаудағы маркетинг. Спорттық маркетинг. Туризмдегі маркетинг. Экологиялық маркетинг. Тұрмыстық қызмет көрсету саласындағы маркетинг. Әлеуметтік саясат. Қоғаммен байланыс әлеуметтік маркетинг құралы ретінде. Маркетингтегі краудфандинг.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржы институттарындағы маркетинг
Пән аясында мыналар оқытылады: Қаржы қызметтері нарығының құрылымы. Қаржы ұйымдарының түрлері: банктер, сақтандыру, инвестициялық, брокерлік, басқарушы компаниялар. Нарықта бар қаржы өнімдері мен қызметтер: депозиттік салымдар, тұтынушылық және ипотекалық кредиттер, пластикалық карточкалар, сақтандыру өнімдері, брокерлік қызмет көрсету, сенімгерлік басқару, пай инвестициялық қорлары (Пифтер). Қаржы саласын дамытудың әлемдік үрдістері. Қаржы саласындағы маркетингтің қажеттілігі және оның ерекшеліктері. Маркетингтік қызметтің мәні, негізгі категориялар мен принциптер. Қаржы компаниясындағы маркетингтің негізгі функциялары, мақсаттары мен міндеттері. Компания бизнесін оңтайландыру тұрғысынан нарықтық мүмкіндіктерді анықтау. Қаржы супермаркетінің концепциясы және оны жүзеге асыру тәсілдері. Стратегиялық жоспарлау. Жылдық маркетингтік жоспарды құру. Клиентке бағытталған маркетингтік саясат және адал клиенттік базаны қалыптастыру. Клиенттермен байланысты ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Маркетингтік зерттеулер жүргізу, деректерді жинау және өңдеу, талдау есептерін дайындау дағдыларын меңгерген
- Ғылыми жазу және коммуникация дағдыларын меңгерген, өз тұжырымдарын дәлелдей алады, оларды кәсіби пікірталастарда қорғай алады
- Жаңа және жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды, жасанды интеллект технологияларды қолдана отырып, кәсіби салада және пәнаралық контексте мәселелерді шешуге қабілетті
- Зерттелетін саладағы мәселелерді анықтауға, жүйелі ойлау негізінде үнемді өндірістің әлеуметтік жауапкершілігін ескере отырып, стратегияларды, тәсілдерді және оларды шешу жолдарын анықтауға қабілетті
- Тиімді сату, сауда тұсаукесерлерін өткізу, мерчандайзинг құралдарын сату және қолдану процесінде келіссөздер жүргізу техникасы мен әдістерін меңгерген
- Қаржы ұйымдарының маркетингтік қызметін ұйымдастыруға, салалық ерекшелікті ескере отырып, қаржы қызметтері нарығында маркетингтік технологияларды қолдануға қабілетті
- Ғылыми зерттеулер, жобалық қызмет жүргізуге, алынған нәтижелерді өз бетінше талдауға және ұсынуға қабілетті
- Сыртқы ортаны жақсарту үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды ілгерілетуге қабілетті
- Қабілетті ұйымдастыру маркетингтік компания қызметі, әзірлеу және іске асыру маркетингтік стратегиялар, тауарлық, бағалық, өткізу және коммуникациялық саясатын тәжірибеде маркетинг
- Салалық және пәнаралық ұжымдарды басқару, корпоративтік менеджментті жүзеге асыру, өзін-өзі бақылауға және басқаларды бақылауға қабілетті
- Ғылыми білімдер мен әдіснамалардың синтезі мен интеграциясы негізінде инновациялық өнім жасау үшін өзінің ғылыми зерттеулерін жүргізуге, Кәсіби саладағы ғылымның жаңа жетістіктері контекстінде жобалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
- Презентациялар, жарнамалық және PR-акциялар кешенінде өткізу, жеке сатуды, көрмелерді, жәрмеңкелерді ұйымдастыру, өткізуді ынталандыру құралдарын пайдалана білу дағдыларын меңгерген