Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01405 Дене шынықтыру мұғалімі мен ат спорты түрлері бойынша жаттықтырушыны даярлау в Қазақ спорт және туризм академиясы

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқыту мақсаты - білім алушылардың бойында ғылыми зерттеулер негіздерінің дағдыларын қалыптастыру; олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге ынтасы мен кәсіби қызығушылығын дамыту болып табылады. Пән білім алушыларда спорттық қызметтер саласындағы проблемаларды ғылыми-зерттеу әдістері бойынша теориялық пен қолданбалы білімді, ғылымның даму жолдары мен ғылыми зерттеулердің табиғаты туралы негізгі ұғымдарды, ғылыми зерттеудегі аргументацияның, сынның, логика мен талдаудың рөлін, білімнің теориялық пен эмпирикалық деңгейінде ғылыми зерттеулердің жалпы ғылыми, философиялық және арнайы әдістерін қолдануды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: заманауи ғылыми жетістіктерді талдау мен бағалау; зерттеу мен практикалық міндеттерді шешуде, оның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеялар қалыптастыру; кәсіби қызмет салаларындағы теориялық пен эксперименттік зерттеулер әдіснамасын меңгеру; өзінің кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлау мен шешу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және экология

    Пәнді оқыту мақсаты - білім алушылардың бойында экология және тіршілік қауіпсіздігі туралы негізгі түсініктермен, табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарымен, экология және ғылым ретіндегі тіршілік қауіпсіздігі міндеттерімен, олардың негізгі бөлімдерімен, практикалық қызметтің әртүрлі салаларында қолданылатын экология мен тіршілік қауіпсіздігі туралы тұжырымдармен таныстыру болып табылады. Пән білім алушыларды экология мен тіршілік қауіпсіздігінің негізгі ұғымдарымен, принциптерімен және заңдарымен таныстыруға бағытталған. Қоғам мен елдің тұрақты дамуы, сондай-ақ адам денсаулығы мен оның қауіпсіздігін қорғау, сақтау және нығайту үшін экологиядағы негізгі заңдар мен принциптерді ашады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: адамның денсаулық күйіне экологиялық факторлардың әсерін бағалау; өңірдің жай-күйіне экологиялық баға беру; өз қызметінің барлық салаларында жұмыс істеген кезде алған білімдерін насихаттау; пәндік материалды және оның практикалық құндылығын көрсету қабілетін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ат спорты түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқыту мақсаты – білім алушылардың дене шынықтыру жүйесіндегі ат спортының теориялық негіздері мен рөлін игеруі болып табылады. Пән оқытудың әдістемелік негіздерін, ат спорты түрлерінің даму тарихын, қауіпсіздік техникасының ерекшеліктерін, жіктелуін, жүйелілігі мен терминологиясын, жарыс ережелері мен ат спорты төрешісінің міндеттерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: ат спорты түрлері бойынша сабақтар өткізуде базалық және теориялық білімді практикада қолдана білу, ат спорты түрлері бойынша жарыстар өткізу мен төрешілерді ұйымдастыра білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқықтық реттеу және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама

    Пәнді оқыту мақсаты - студенттердің дене шынықтыру мен спорт саласындағы қазақстандық және шетелдік заңнама теориясын, сондай-ақ Қазақстан Республикасындағы және әлемдік практикадағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың заңнамалық негіздерін меңгеруі болып табылады. Пән студенттердің Қазақстан Республикасының заңнамасы, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар және кәсіби қызмет контекстінде сыбайлас жемқорлықтың алдын алу шаралары, сондай-ақ қаржылық сауаттылық пен қауіпсіздік негіздері туралы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: тиімді менеджмент үшін құқықтық және экономикалық білімді қолдану, сыбайлас жемқорлық пен қаржылық тәуекелдерді анықтау мен бағалау, кәсіби қызметтегі этикалық нормаларды ұстану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гимнастика

    Пәнді оқыту мақсаты - білім алушылардың бойында әртүрлі спорттық ұйымдардағы жасы мен дене даярлығы әркелкі адамдармен гимнастиканы оқыту әдістемесі бойынша кәсіби біліктілік пен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән гимнастикалық жаттығулар техникасының негіздерін игеруге; қимылдарды үйлестіруді, икемділікті, күшті, төзімділікті дамытуға; денсаулықты нығайту мен аурулардың алдын алуға; гимнастиканы оқыту әдістемесінің негіздерін қалыптастыру мен гимнастикалық жарыстарға төрелік ету дағдыларын меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: сауықтыру, білім беру және тәрбие міндеттерін шешу үшін гимнастика әдістері мен құралдарын қолдану; кәсіби қызметке дайындалу үшін гимнастиканы қолдану; гимнастика құралдары арқылы салауатты өмір салтын насихаттау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Анатомия спорттық морфология негіздерімен

    Пәнді оқыту мақсаты - болашақ мұғалімдер мен жаттықтырушыларды кинезиология және динамикалық морфология принциптері негізінде адамның ішкі мүшелерінің сыртқы пішіні мен құрылымы туралы біліммен қамтамасыз ету болып табылады. Пән кинезиология және динамикалық морфология принциптері негізінде адамның ішкі мүшелерінің сыртқы пішіні мен құрылымын зерттеуге бағытталған. Ағза жасушаларының, ұлпаларының, мүшелерінің және жүйелерінің, тірек-қимыл аппараты мен бұлшықеттерінің құрылымын, олардыңпішіндерін, түрлері мен қызметтерін, конституциялық және спорттық морфологиясын ашады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: Қызметіне байланысты мүшелер құрылымының өзгерістері, тұтастай алғанда мүшелер жүйесі құрылымының жалпы белгілері, зерттеудің морфологиялық әдістері туралы білу; зерттелетін материалды талдау және сараптау, адам ағзасының қалыптасуының себеп-салдарлық байланыстарын анықтау мен ашу, спорттық іріктеу жүйесін және спорттық бағдарлауды іске асыру мақсатында жеке тұлғалардың антропометрлік, дене өлшемдерін анықтау бойынша заманауи әдістемелерді қолдану; алған білімдерін практикалық қызметте, кейіннен медициналық-биологиялық циклдің басқа пәндерін зерделеу кезінде және одан әрі мамандық бойынша жұмыс істегенде пайдалану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ат спорты түрлеріндегі спортшылардың негізгі даярлығы

    Пәнді оқыту мақсаты – білім алушылардың ат спорты түрлеріндегі негізгі даярлық үшін қажетті білім деңгейін меңгеруі болып табылады. Пән техникалық элементтерді игеруге қажетті дайындыққа, дене қасиеттерін дамыту мен жетілдіру бойынша практикалық дағдыларды игеруге, атқа мінудің барлық түрлері мен стилін сенімді меңгеруге, жылқыны әртүрлі жағдайларда, жаттығу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі негізгі құралдар мен әдістердің көмегімен басқара білуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: спорттық даярлық топтарын жинақтай білу, сондай-ақ жаттығу сабақтарын (әртүрлі бағыттағы жаттығу жүктемелерінің көлемі мен қарқындылығы бойынша) жоспарлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Пәнді оқыту мақсаты - студенттерді педагогтың кәсiби-педагогикалық қызметiнiң ғылыми негiздерiмен таныстыру және дене тәрбиесiнiң қалыптасуы мен даму тарихын ашу. Пән мұғалiмi мен жаттықтырушының бiлiктiлiк сипаттамаларында қарастырылған кәсiби және кәсiби-педагогикалық бiлiктiлiктер туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Адамзат қоғамының қалыптасуының әртүрлi кезеңдерiндегi дене шынықтыру мен спорттың, паралимпиадалық және арнайы олимпиадалық спорт түрлерінің пайда болуы, қалыптасуы мен даму тарихын, және бiлiм берудің қазiргi заманғы дамуы жағдайында кәсiби қызметте iс-жүзiнде қолданылуын зерделеу. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: заманауи мұғалімнің әлеуметтік маңыздылығы мен рөлін біледі, орта білім мазмұнын аясында оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау мен ұйымдастырудың педагогикалық негіздерін кәсіби қызметте қолдана алады. Дене шынықтыру мен спорттағы тұлғааралық қарым-қатынас түрлерін қолданады. Дене шынықтыру мен спорттың даму тарихын, мәнін, түрлерін, қоғамдағы қызметтік шарттарын, даму үдерістерін біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жалпы педагогика, дене шынықтыру және спорт педагогикасы

    Пәнді оқыту мақсаты – білім алушылар бойында жалпы педагогика мен дене шынықтыру және спорт педагогикасы саласында кәсіби педагогикалық білім, біліктіліктер мен дағдылар жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән білім беру, дене шынықтыру және спорт өрісінде, педагогиканың теоретикалық және әдістемелік негіздерін оқуға бағытталған, оқытудың әдістері мен тәсілдерін; педагогикалық технологиялар мен инновацияларды зерделеуге; болашақ кәсіби-педагогикалық қызметте қажетті педагогика мен дене шынықтыру педагогикасы саласындағы ғылыми-қолданбалы білім мен біліктілік жүйесін меңгеру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: дене шынықтыру мен спорттың ерекшелігіне байланысты педагогика проблемаларында бағдарлана білу; негізгі педагогикалық ұғымдарды нақты тұжырымдай білу; қойылған міндеттерге қол жеткізу үшін командалық стратегияны әзірлей отырып, команданың жұмысын ұйымдастыру мен басқару; ұйымның дене шынықтыру және бұқаралық спорт саласындағы қызметін жоспарлау, білім беру, спорттық және дене шынықтыру-сауықтыру бағытындағы бағдарламалары мен кешенді іс-шараларын іске асыру; біртұтас педагогикалық процесті құру мен уақтылы шешім қабылдауда тәрбие құралдарын таңдауды жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлғааралық қарым-қатынас негіздері

    Пәнді оқыту мақсаты – білім алушылардың қарым-қатынас заңдылықтары мен тетіктерін игеру, қарым-қатынастың, ынтымақтастықтың, спорттық қызмет көрсету саласындағы өзара түсіністіктің өзіндік ерекшеліктерін игеру. Пән қарым-қатынастың мәні мен маңыздылығын, спорт саласындағы қызметтерді жеткізушілер мен тұтынушылар арасындағы байланыстың әртүрлі нұсқалары мен түрлерінің әсерін ашады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: спорттық қызмет көрсету саласында тұлғааралық қарым-қатынас нысандары мен түрлері туралы білімді қолдану, дене шынықтыру мен спорттың даму тарихын, қоғамдағы жұмыс істеу мәнін, нысандарын, шарттарын, даму бағыттарын білу, қоғамның мәдениетаралық әртүрлілігін әлеуметтік-тарихи, этикалық және философиялық контексттерде қабылдауға, тұлғааралық өзара іс-қимылдың әртүрлі салаларында ауызша және ауызша емес байланыс технологияларын меңгеруге қабілетті, мәдениетаралық қарым-қатынаста тұлғааралық қарым-қатынастағы мәдени мағыналарды түсіндіру және түсіну дағдыларын, кәсіби мансап құруда имидж мен іскерлік беделді қалыптастыру дағдылары және оларды пайдалану технологияларын; жанжал жағдайында әрекет пен табысты іс-әрекет қарсы тұрудың байланысты әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ат спортының ғимараттары мен жабдықтары

    Пәнді оқыту мақсаты білім алушылардың ат спорты бойынша спорт нысандарын пайдаланудың теориялық негіздерін меңгеру болып табылады. Пән ат спортына арналған мамандандырылған ғимараттар мен құрылыстардың жұмысы туралы білімді, ат спортына арналған жабдықтарды дұрыс таңдай білуді дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар мынадай құзыреттерді игереді: арнайы техниканы білу және оны ат спортына таңдау; ат спорты объектілерінің жағдайын функционалдық, эстетикалық, құрылымдық, техникалық және басқа да іргелі талаптарға, стандарттарға сәйкес бағалау және оларды дұрыс пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы

    Пәнді оқыту мақсаты -болашақ дене шынықтыру мұғалімдері мен спорт жаттықтырушыларының дене шынықтыру және спорт психологиясы бойынша білімдерді меңгеруі, жеке тұлғаның жалпы және психологиялық-педагогикалық мәдениетін арттыру. Пән студенттерге дене шынықтыру және спорт психологиясы саласында ғылыми, теориялық және практикалық білім, дағдыларды беруге бағытталған. Ол танымдық процестерді, жеке тұлғаның дамуын, психофизиологиялық күйлердің реттелуін және оқу-тәрбиелік, оқу-жаттығу және жарыстық іс-әрекеттерді психологиялық қамтамасыз етудің ерекшеліктерін, спорт ұжымындағы басқару мен көшбасшылықты зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесі құзыреттерді игереді: дене шынықтыру және спорт психологиясының тарихын дене шынықтыру және спорт жүйесінің дамуы жағдайында негізгі даму кезеңдеріне бөлу; халықтың әртүрлі топтарымен дене шынықтыру және спорттық іс-шараларды және спортшыларды психологиялық дайындауды психологиялық қамтамасыз ету әдістемесін қолдану; дене тәрбиесі процесінде психомоторлық және когнитивтік қабілеттерді, эмоционалды-еріктік сфераны түрлендіру және қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жеңіл атлетика

    Пәнді оқыту мақсаты - білім алушылардың бойында техника, оқыту әдістемесі, түрлі мекемелерде жеңілатлетикалық сабақтар өткізу, жарыс ережелері, сауықтыру мақсатында жеңілатлетикалық жаттығуларды пайдалана отырып, дене қасиеттерін дамыту туралы жүйелі білімді қалыптастыру болып табылады. Пән жеңіл атлетиканың базалық түрлерін оқытудың теориялық негіздерін, әдістемесін, принциптері мен құралдарын: қысқа және орта қашықтыққа жүгіру, секіру, лақтыру мен көпсайысты зерделеуге; дене қасиеттері мен қабілеттерін дамыту дағдыларын игеруге; спорттық қызмет көрсететін әртүрлі мекемелердегі жарыс өткізу қызметінің құрылымы мен ұйымдастырылуы туралы арнайы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: қатысушылардың жас-жыныстық ерекшеліктері мен функционалдық мүмкіндіктерін ескере отырып, жеңіл атлетика түрлерінің техникасы мен оқыту әдістемесін білу; жеңіл атлетикаға бағытталған дене шынықтыру-сауықтыру сабақтарының негізгі түрлерін жоспарлау мен өткізу; жеңіл атлетика түрлері бойынша жаттықтырушылық қызметте біліктіліктер мен дағдыларды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жас ерекшелік физиологиясы және биохимия негіздері

    Пәнді оқыту мақсаты - білім алушылардың адам ағзасының жұмысының физиологиялық және биохимиялық негіздерін, жасушалардың, ұлпалардың, мүшелердің, мүшелер жүйесінің және тұтастай алғанда бүкіл ағзаның механизмдерін игеруі. Пән жалпы физиологиялық заңдылықтарды, жеке дамудың немесе онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі балалар мен жасөспірімдер ағзасының даму ерекшеліктерін, спорттық іс-әрекеттегі ағза күйіндегі функционалдық өзгерістерді, сондай-ақ спортшының жұмысқабілеттілігін, шаршауы мен қалпына келуін зерттеуге бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: адам ағзасының физиологиялық көрсеткіштерін өлшеу мен бағалау; адамның функционалдық күйін және оның жұмысқабілеттілігін, оның ішінде зертханалық әдістердің көмегімен бағалау; сыртқы орта факторларын адам ағзасының балалық, жасөспірімдік және жастық шақ кезеңдеріндегі жұмыс істеуі мен дамуына әсер етуі тұрғысынан білу; дене жүктемелері мен ағзаның функционалдық мүмкіндіктерінің өзара байланысын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спортшыларды ұзақ мерзімді дайындаудың заманауи жүйесі

    Пәнді оқыту мақсаты - білім алушыны заманауи спортта жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізу үшін қажетті біліммен, дағдылармен және тәжірибемен қамтамасыз ету болып табылады. Пән таңдалған спорт түріндегі көпжылдық даярлық теориясы мен әдістемесінің өзекті мәселелерін зерттеуге, әртүрлі жастағы жаттығу сабақтарын жоспарлау мен құрастыруға бағытталған. Спортшылардың дене қасиеттерін дамыту, олардың жаттығуларға, тамақтануға және демалуға дұрыс көзқарасын қалыптастыру, сабақтарды өткізу кезінде жаттығу жүктемелерін бөлу негіздеріне, жылдық циклдардың құрылымы мен мазмұнына үйрету бойынша өзекті мәселелердің мәнін ашады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін іргелі ғылымдар білімін пайдалану; спортшыларды көп жылдық даярлау қағидаттарына сәйкес спорттық-жаттығу процесін ұйымдастыру және жүргізу; спортшының жеке ерекшеліктерін, спорт түрін, спорт шеберлігінің деңгейін ескере отырып, спортшыларды көп жылдық даярлау бағдарламаларын әзірлеу мен іске асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Спорттық және қозғалмалы ойындарды оқыту әдістемесі

    Пәнді оқып-білудің мақсаты – білім алушының бойында дене шынықтыру мұғалімінің болашақ кәсіби іс-әрекетінде спорттық (бадминтон, үстел теннисі) және қозғалмалы ойындар сабақтарына саналы көзқарасты қалыптастыру. Пән спорттық (бадминтон, үстел теннисі) және қозғалмалы ойындар саласындағы теориялық негіздерін, әдістері мен оқу-әдістемелік құралдарын меңгеруге, жарыс және ойын әрекеттерінің құрылымы, оқу процесіндегі техникалық және тактикалық әрекеттер туралы арнайы білімді дамытуға, дене шынықтыру-спорттық және педагогикалық іс-шаралардың әртүрлі формаларын жоспарлау, ұйымдастыру, оқушылар ұжымындағы тәрбие жұмыстарын жүргізу бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттерді игереді: дене шынықтыру-спорттық іс-әрекеттің негізгі түрлерінің құралдарын, әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып сабақтар мен дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды жүргізе алады; білім беру мекеменің (ұйымның) материалдық-техникалық мүмкіндіктерін, білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, спорттық (бадминтон, үстел теннисі) және қозғалмалы ойындар бойынша сабақтарда оқу қызметін ұйымдастыру әдістерін қолдануға; сабақты өткізу кезінде берілген тапсырмаларға байланысты әдістерді, құралдарды және әдістемелік тәсілдерді қолданатын болады; спорттық және қозғалмалы ойындарда жаттығулардың орындалуын көрсете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бейімдік дене шынықтыру және спорт

    Пәнді оқыту мақсаты - білім алушылардың денсаулығында ауытқуы бар балалармен жұмыс жасауда бейімдік дене шынықтыру және спорт әдістемесінің заңдылықтарын, негізгі принциптері мен ерекшеліктерін игеру болып табылады. Пән бейімдік дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми-теориялық және практикалық білімді оның түрлеріндегі оңалту, компенсаторлық, профилактикалық іс-шараларды іске асыру барысында; зерттелген дене шынықтыру-спорттық қызмет технологияларын пайдалана отырып, бейімдік дене шынықтыру сабақтарын құрудың құралдарын, әдістері мен нысандарын таңдаудың ерекшеліктері мен бірегейлігін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін дене даярлығының тиісті деңгейін ұстап тұру; бейімдік дене тәрбиесі процесін ұйымдастыруды меңгеру; сабақтан тыс іс-шаралар мен оқу сабақтарын жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ұлттық ат спорты түрлері

    Пәнді оқыту мақсаты – ұлттық ат спортын оқыту негіздерін меңгеру, ұлттық ат спорты түрлерінен спорттық техника мен жарыс ережелерін меңгеру. Пән ұлттық спорт түрлерінің (аударыспақ, жамбы ату, теңге ілу (күме алу), қыз қуу, тымақ ұрып жығу, бәйге) даму тарихын, теориясы мен оқыту әдістемесі мәселелерін меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер мынадай құзіреттіліктерді игереді: спортпен айналысатын әр түрлі адамдармен жаттықтырушы ретінде өз бетінше жұмыс істеу дағдылары мен іскерлігін тәжірибеде қолдана білу, ұлттық ат спорты бойынша жарыстарды ұйымдастыра білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ат спортымен жайлы демалыс ұйымдастыру

    Пәнді оқыту мақсаты - студенттердің ат спортымен демалысты ұйымдастыру бойынша негізгі білімдерін игеруі. Пән ат спортының дамуын зерттеуге, жайлы уақыт өткізу үшін қажетті инфрақұрылымды құра білуге, балалар мен ересектерге арналған атқа міну курстарын ұйымдастыруға, әртүрлі ұзақтықты ат турлары мен жорықтарға, салмақ жоғалтуға арналған ат фитнесіне, сауықтыру сабақтарына және иппотерапияға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: демалушылар үшін ат-спортымен жайлы демалысты жоспарлай және сауатты ұйымдастыра білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Спорт және қоғам

    Пәнді оқытудың мақсаты- білім алушылардың спорттың қоғамдағы әлеуметтік-саяси, мәдени және экономикалық аспектілерімен байланысы туралы білімдерін игеру. Пәннің қысқаша мазмұны: Пән спорттың пайда болуы концепциясын, олимпиадалық спорт түрлерінің дамуының тарихи кезеңдерін, оның адамзат қоғамы өміріндегі маңызды рөлін, халықаралық және ұлттық спорт түрлерінің басқару құрылымы мен қызметін зерттеуге бағытталған. ұйымдар; қазіргі спорттың әлеуметтік-экономикалық, саяси, этикалық мәселелері; мәселелер – спорт және гендер, спорт және салауатты өмір салты. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: спорттың қоғамдағы рөлін терең түсіну, қоғамдық құбылыстарды спорт призмасы арқылы және керісінше талдай білу, студенттердің сыни ойлауын дамыту, қоғамдағы спорттың дамуына саясаттың, экономиканың, әлеуметтік құрылымдардың және мәдени нормалардың әсерін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық құрылыстар

    Пәнді оқыту мақсаты - білім алушылардың спорт ғимараттарын жобалаудың, оларды салудың, жөндеудің және пайдаланудың жалпы негіздерін зерделеу болып табылады. Пән спорт нысандарын, атап айтқанда: стадиондарды, ареналарды, жаттығу базаларын және дене шынықтыру-спорт бағытындағы басқа да құрылыстарды жобалау мен салу негіздерін зерделеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: спорт ғимараттарының қызметін ұйымдастыру мен басқару бойынша алған дағдыларын қолдану: қызмет көрсету, жөндеу, есепке алу мен бақылау; жаттығу және көрсетілім үлгісіндегі спорт ғимараттарының бюджетін басқару мен бөлу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Зияткерлік спорт түрлері (шахмат, тоғызқұмалақ)

    Пәнді оқыту мақсаты - білім алушылардың бойында қажетті кәсіби білімді, практикалық біліктіліктер мен дағдыларды қалыптастыру; кәсіби қызмет үшін қажетті зияткерлікті, ақыл-ой қасиеттерін дамыту болып табылады. Пән зияткерлік ойын ережелерін, атап айтқанда: ойын техникасының негіздерін, спорттық жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді, төрешілік және хаттама жүргізу ережелері, арнайы терминологияны теориялық тұрғыдан зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: зияткерлік ойындар бойынша жарыстар өткізуді ұйымдастыру; қойылған міндеттер бойынша дербес шешімдер қабылдау, әртүрлі ойлау операцияларын жүргізу; қойылған міндетке сәйкес өзінің ақыл-ой, денелік, оқу мен практикалық іс-әрекеттерін жоспарлай, бақылай және объективті бағалай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дене жаттығуларының биомеханикасы

    Пәнді оқыту мақсаты- білім алушылардың адамның қимыл жүйесі мен дене жаттығуларының құрылымының биомеханикалық негіздері саласындағы теориялық білімнің, практикалық біліктіліктер мен дағдылардың кешенді негіздерін игеру. Пән оқу-жаттығу, сауықтыру сабақтары мен жарыстар кезінде адамның қимыл белсенділігінің биомеханикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Кеинематикалық пен динамикалық құрылымды жетілдіруге арналған спорттық және дене жаттығулары әдістері, қимыл әрекеттерін оқытудың тиімді әдістері қарастырылады. Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: - толыққанды кәсіптік қызметті қамтамасыз ету үшін дене даярлығының тиісті деңгейін қолдауға; - ерекше білім сұраныстары бар білім алушыларды оқытуды, дамытуды, тәрбиелеуді дараландыру үшін қажетті кәсіби қызметте биомеханикалық технологияларды пайдалануға қабілетті қажеттіліктері; - ДШжС практикалық мәселелерді шешу үшін адам денесінің механикалық қозғалысының заңдылықтарын, адам қимылын басқару теорияларын қолдану; - тірі ағзаның дене ерекшелігін ашуға, қимыл әрекетіндегі қозғалыстардың мәнін түсінуге мүмкіндік беретін зерттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби-бағытталған шет тілі

    Пәнді оқыту мақсаты - білім алушыларды кәсіби қызметінде шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін білім мен дағды деңгейімен қамтамасыз ету. Пән студенттің жеке қасиеттерін дамыта отырып, кәсіптік–бағдарланған шет тілдік қарым-қатынас жасауға, оқытылатын тілдің ел мәдениетін білуге және кәсіптік пен лингвистикалық білімге негізделген арнайы дағдыларды игеруге бағытталған. Кәсіби сипаттағы әңгімеде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың шет тіліндегі сөйлеу дағдыларын дамыту және жетілдіру, монологиялық мәлімдеменің негізгі түрлерін меңгеру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: негізгі фонетикалық, лексикалық, грамматикалық білімдерді қамтитын лингвистикалық білім жүйесін меңгеру, оқытылатын шет тілінің, оның функционалдық түрлерінің сөзжасам құбылыстары мен жұмыс істеу заңдылықтарын меңгеру; егеменді қоғамда қабылданған мінез-құлықтың этикалық және адамгершілік нормаларын меңгеру; әлеуметтік жағдайлардың үлгілерін, мәдениетаралық коммуникацияға қатысушылардың өзара іс-қимылының типтік сценарийлерін пайдалану; іске асырудың негізгі дискурсивті тәсілдерін, ағымдық коммуникативті контексттің ерекшеліктеріне қатысты мәлімдеменің коммуникативті мақсаттарын қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі (волейбол және баскетбол)

    Пәнді оқыту мақсаты - білім алушылардың бойында спортты оқыту теориясы мен әдістемесі саласындағы ғылыми-практикалық білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру және оларды өзінің кәсіби қызметінде іске асыру. Пән баскетбол мен волейбол курсының теориялық және әдіснамалық негіздерін; үлгілік міндеттерін шешу принциптерін; кең жас ауқымында мұғалім-жаттықтырушыларды даярлау үшін қажетті баскетбол мен волейболды оқыту әдістемелерін меңгеруге; жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуге; қауіпсіздік техникасын меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін базалық пәндік білім мен біліктілікті қолдана білу; дене тәрбиесі жүйесінің әртүрлі буындарында спорт ойындарын оқытудың нақты міндеттерін қалыптастыру үшін нысандарды, әдістер мен құралдарды жаттығушылардың денсаулық күйін, жасын, дене дамуы мен дене даярылығын, жаттығу үшін қолда бар жағдайларды ескере отырып қолдану және іске асыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу

    Пәнді оқыту мақсаты - білім алушыларды академиялық сипаттағы, оқу және ғылыми-зерттеу мәтіндерін құрудың негізгі ұғымдарымен, терминдерімен және заманауи тұжырымдамаларымен таныстыру болып табылады. Пән білім алушылардың өз ойларын қысқаша, бұл ретте жеткілікті сенімді ғылыми мәтін арқылы білдіру және негіздеу қабілетін, халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес өз зерттеу жобаларын іске асыруға және олардың нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығы мен қабілетін, нәтижелі зерттеу мәселесін қою дағдылары мен ғылыми жобаны іске асыру үшін әдіснамалық құралдарды әзірлеуді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: ғылыми аргументті түсіну; рефераттау және академиялық реферат құру дағдыларын меңгеру; ғылыми мәнерде сөйлеуді басқалардан ажырата білу; стилистикалық және сөйлеу қателерін табу мен түзету; баяндаманы ауызша ұсыну мен басқа адамдардың баяндамаларын талқылауға қатысу; ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, бейне-дәрістерді аннотациялау дағдылары мен басқа адамдардың баяндамаларын, академиялық жазудың әртүрлі жанрларды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Коммуникативті ағылшын тілі

    Пәнді оқыту мақсаты - білім алушылардың коммуникативтік құзыреттіліктерін дамыту (яғни берілген тілде қарым-қатынас жасауға үйрету) және топтамадағы барлық төрт тілдік дағдыларды (оқу, жазу, тыңдау және сөйлеу) дамыту. Пән тіл жүйесін білуге және оларды коммуникация мақсатында қолдана білуге; қарым-қатынастың «объективті» өлшемдерін, әлеуметтік қатынастарды және оларды іске асыру шарттарын дамытуға; қарым-қатынас жағдайын бағалай білуге және сөйлеу әрекетіне қатысты әртүрлі жағдайларда барабар шешімдер қабылдауға дайын болуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: монологиялық мәлімдеменің негізгі түрлерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық қарым-қатынаста шет тілінде еркін қарым-қатынас жасай білу және алған білімдерін кәсіби қызметте қолдана білу; кәсіптік және лингвистикалық білімге негізделген оқытылатын тіл елінің мәдениеті мен арнайы дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Көкпар оқыту әдістемесімен

    Пәнді оқыту мақсаты – білім алушылардың көкпар ат спортын оқытудың теориялық негіздері мен әдістемесін зерделеуі болып табылады. Пән көкпар ат спортының ұлттық түрінің ерекшеліктері туралы білім алуға, жаттығу және жарыс жүктемелеріне бейімделуге, әртүрлі жастағы топтармен оқу-жаттығу процесін ұйымдастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктере ие болады: сабақтарды ұйымдастыра білу, көкпар ат спорты бойынша әртүрлі спорттық дайындықты ескере отырып, оқу-жаттығу процесін жоспарлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық медицина және допингке қарсы бақылау

    Пәнді оқыту мақсаты - білім алушыларда спорттық медицина және допингке қарсы бақылау саласындағы денсаулықты нығайтуға және сақтауға, адамның үйлесімді дамуына, өмірін ұзартуға, аурулардың алдын алуға және емдеуге ықпал ететін білім, біліктіліктер мен дағдылар жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән спортшыларды медициналық-биологиялық қамтамасыз етуді ұйымдастыруды және мазмұнын, оларды кешенді тексеру әдістерін, дәрігерлік-педагогикалық бақылаулар мен спортшыларды дәрігерлік-педагогикалық бақылаудың ерекшеліктерін, спортшыларда допинг-бақылауды ұйымдастыру мен жүргізудің халықаралық стандарттарын, жарысқа қатысушылардың жұмысқабілеттілігін жасанды арттыру фактісін анықтау әдістерін зерделеуге бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: әзірленген ұсынымдарды, нұсқаулықтар мен құралдарды пайдалана отырып, ақпараттық және профилактикалық допингке қарсы іс-шараларды жоспарлауды және жүргізуді жүзеге асыру; ағзаның дене дамуы мен жұмысқабілеттілігін, функционалды күйін бағалау; дәрігерлік-педагогикалық байқаулардың нәтижелерін жүргізу мен бағалау; шамадан тыс ширығудың, шектен тыс жаттығудың және басқа да патологияның ерте белгілерін анықтау; спорттық жарақаттанудың алдын алу; дәрігерге дейінгі медициналық көмек көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру

    Пәнді оқыту мақсаты: дене шынықтыру саласында жаппай сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу дағдылары бар мамандарды дайындау. Пән жаппай сауықтыру жұмыстарын ұйымдастырудың теориялық негіздерін, жоспарлауды, әр түрлі жас санаттарымен, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдармен сабақтарды ұйымдастырудың әр түрлі әдістері мен инновациялық педагогикалық технологияларын, жаппай сауықтыру жұмыстарын жүргізу және тиімділігін бағалау технологияларын, материалдық және жаппай сауықтыру жұмыстарын техникалық және кадрлық қамтамасыз ету. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесі құзыреттерді көрсетеді: жаппай сауықтыру жұмыстарын ұйымдастырудың теориялық негіздерін білуді көрсету; халықтың әртүрлі санаттарымен дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларының бағдарламаларын әзірлейді және іске асырады; оқу үдерісінің сапасын және жаппай сауықтыру жұмыстарының тиімділігін жоспарлау, диагностикалау, бақылау және бағалау дағдыларын меңгеруі; бұқаралық-спорттық және сауықтыру іс-шараларын ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдануға; салауатты өмір салтын ұстану және үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық спорт түрлері

    Пәнді оқыту мақсаты білім алушылардың ұлттық спорт түрлерін оқыту негіздерін, ұлттық спорт түрлеріндегі спорттық техника мен жарыс ережелерін игеру болып табылады. Пәнді оқыту ұлттық спорт түрлерінің (қазақ күресі, көкпар, аударыспақ, жамбы ату, тоғызқұмалақ, асық ату, саятшылық) теориясы мен әдістемесі, даму тарихы мәселелерін меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: жаттықтырушының спортпен шұғылдушылардың әртүрлі санымен жүргізетін өзіндік жұмысы үшін біліктіліктері мен дағдыларын практикада қолдану, ұлттық спорт түрлері бойынша жарыстар өткізуді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ат спорты түрлері бойынша іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу

    Пәнді оқыту мақсаты – білім алушылардың ұйымдастыру жұмысының негіздерін меңгеруі, ұйымдастырудағы менеджмент негіздерін және ат спорты түрлері бойынша іс-шаралар өткізуді зерделеуі болып табылады. Пән ат спорты түрлері бойынша іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізудің әдістері мен ерекшеліктерін игеруге; бағдарламаларды әзірлеуге; команда таңдауға; қолайлы жағдайлар жасауға және қауіпсіздік техникасын сақтауға; іс-шараларды өткізу қағидалары мен дағдыларын меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: ат спорты түрлері бойынша түрлі іс-шараларды ұйымдастырып, өткізе білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи білім беру кеңістігіндегі ақпаратты технологиялар

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың ақпараттық технологиялар және олардың педагогикалық зерттеулерді қолдану туралы базалық білімін қалыптастыру. Бұл пән ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру негізінде бәсекеге қабілетті болашақ маманның дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдарын қалыптастыруға бағытталған. Бұл пән өмірдің және қызметтің барлық салаларында заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды игеру және пайдалану арқылы ақпараттық сауаттылықты дамытуға ықпал етеді, өмір бойы өзін-өзі дамыту және білім беру дағдыларын, қазіргі әлемде ұтқырлыққа қабілетті тұлғаны қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесі құзыреттерді игереді: -жеке қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әр түрін пайдалана алады: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлттық және мобильді қызметтер; -ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулер (философия, Қазақстан тарихы, педагогика және т.б.) саласындағы нәтижелерді ұсыну; -өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жүзеге асыру барысында оқу қызметін жүзеге асырудың ресурстық және ақпараттық базасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жүзу

    Пәнді оқыту мақсаты - білім алушылардың әртүрлі жастағы және дене даярлығы әркелкі адамдармен жүзу бойынша сауықтыру сабақтарын ұйымдастыру, жоспарлау, даярлау мен өткізу бойынша негізгі білім алуы болып табылады. Пән сауықтыру, қолданбалы және спорттық жүзуді; жүзу техникасын оқытуды ұйымдастыру, жоспарлау мен әдістемесін; қолданбалы жүзу негіздерін, суға батып бара жатқан адамдарды құтқаруды және дәрігерге дейінгі көмекті зерделеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: жүзудің негізгі қағидаттарын, құрлықта жүзу мен жаттығудың базалық әдістерін білу; жүзу құралдарын, әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып, дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық іс-шараларды өткізу; дене шынықтыру-спорт ұйымдарының қызметін жоспарлау мен әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру; есепке алу мен есептілікті жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ат спорты бойынша нұсқаушылық және төрешілік практика

    Пәнді оқыту мақсаты - білім алушылардың ат спорты бойынша нұсқаушылық пен төрешілік білім мен дағдылар алуы болып табылады. Пән жаттықтырушы-оқытушының көмекшісі, нұсқаушы ретінде оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу дағдыларын игеруге, қойылған міндетке сәйкес оқу-жаттығу сабағының конспектісін жасауға, тәлімгерлік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Спорт төрешісінің көмекшісі немесе спорттық жарыстар хатшысының көмекшісі ретінде төрешілік ету және спорттық жарыстарды өткізу дағдыларын игеру, спорттық жарыстарды өз бетінше төрешілік ету дағдыларын игеру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: ат спорты нұсқаушысының дағдыларын меңгеру, спорт төрешісі ретінде ат спорты түрлері бойынша жарыстарға қызмет көрсете білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ат спорты түрлеріндегі кәсіби жаттықтырушылық қызмет

    Пәнді оқыту мақсаты – білім алушылардың дене шынықтыру мұғалімі мен жаттықтырушысының кәсіби қызметінің ұтымды жолдары, әдістері мен тәсілдері туралы теориялық және әдістемелік білімді зерделеуі болып табылады. Пән кәсіби жаттықтырушылық қызметті жетілдіруге, оқу-жаттығу процесін жоспарлауға, спорттық жарыстар мен ат спорты түрлеріне арналған оқу-жаттығу жиындарын ұйымдастыруға және өткізуге; білім алушылардың спорт секциялары мен құрама командаларға іріктеу жүйесінің оқыту бағдарламалары мен заманауи технологияларын қолдануына;. жаттықтырушының спортшылармен, әкімшілікпен және ата-аналармен өзара байланысы туралы теориялық білім алуына бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: оқу-жаттығу процесінің заманауи технологияларын қолдана отырып, ат спорты түрлерінен жаттығу сабағын өткізе білу, спорттық жарыстар мен оларға даярлықты ұйымдастыра және өткізе білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Емдік дене шынықтыру және массаж

    Пәнді оқыту мақсаты - білім алушылардың бойында емдік дене шынықтыру және массаж саласында теориялық, әдістемелік пен практикалық кәсібіи даярлықтың білім, біліктілік және дағдылар жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән емдік дене шынықтыру және массаж саласындағы білімді игеруге бағытталған, адам ағзасының функционалдық жүйелерінің (жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, эндокриндік, тірек-қимыл аппараты, ОЖЖ, бөліп шығару, ас қорыту) ауруларын дене шынықтыру және массаж құралдарымен; массаждың түрлерінің (емдік, спорттық, сауықтыру және косметикалық) заманауи әдістерін емдеудің практикалық дағдыларын қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: жаттығушылардың функционалдық күйін бақылау үшін олардың жасын, жынысын, кәсіби қызметін және психологиялық-дене күйін ескере отырып, жаттығушылардың күйін түзету үшін рекреациялық қимыл қызметінің құралдары мен әдістерін қолдануға қабілетті; салауатты өмір сүруге тұрақты мотивация құруға және денсаулық пен салауатты өмір салты мәдениетін тәрбиелеуге; неғұрлым кең таралған ауруларға тән патологиялық өзгерістердің мәнін анықтауға мен спортшылардың жарақаттарын анықтау; жаттығу терапиясы мен массажды қолдану мен қарсы көрсеткіштерді анықтау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты шағын бизнестің спорттық кәсіпорындарының қаржылық қызметі, сондай-ақ кәсіпкерлік қызмет процесін жүзеге асыру үшін жеке тұлға мәдениеті саласындағы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік ойлау ерекшеліктерін және спорт саласындағы креативтілік, тәуекел және жоспарлау процестерін зерделеуге, бизнес-жоспарды әзірлеуде кәсіпкерлік әлеуетті пайдалана отырып, нарықтық қатынастар жағдайында коммерциялық дене шынықтыру-спорт ұйымын құру туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар мынадай құзыреттерге ие болады: кәсіпкерлік қызметтің экономикалық көрсеткіштерін қолдану; спорт ұйымдарының негізгі бизнес-процестерін және олардың тиімділігін арттыру тәсілдерін қолдану; спорт ұйымының бизнес – жоспарын әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оңалтулы дене шынықтыру

    Пәнді оқыту мақсаты – білім алушыларда болашақ мамандардың спорттық қызмет көрсету индустриясын ұйымдастыру және басқару кезіндегі оңалту дене шынықтыру саласындағы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пән оңалту жүйесіндегі емдік және оңалту дене жаттығуларының, дене шынықтыру және спорт құралдарының жалпы негіздерін, денені сауықтыру мен қалпына келтіру үшін оңалту әдістері мен құралдарын қолдану ерекшеліктерін, әртүрлі жарақаттар мен аурулар кезінде оңалту дене шынықтыруын ұйымдастыру принциптерін зерделеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: дене шынықтыру-спорттық іс-әрекеттің анатомиялық-морфологиялық, физиологиялық, биохимиялық, биомеханикалық, психологиялық ерекшеліктерін және адам ағзасына оның жынысы мен жасын ескере отырып, әсер ету сипатын анықтауға қабілетті; рекреациялық, сауықтыру бағытындағы сабақтарды өткізу кезінде салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру үшін дене шынықтыру құралдарын пайдалану; кәсіби қызмет барысында қауіпсіздік талаптарын, санитарлық және гигиеналық ережелер мен нормаларды сақтауды қамтамасыз ету, жарақаттанудың алдын алуды жүргізу, дәрігерге дейінгі алғашқы көмек көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Электрондық білім беруді цифрландыру және дамыту

    Пәнді оқудың мақсаты – мобильді және интернет-технологияларды, оның ішінде үздіксіз білім алуға бағытталған қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану дағдыларын дамыту арқылы мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамытуға ықпал ету. Бұл пән электрондық оқыту көмегімен үздіксіз оқытуға (біліктілікті арттыру) бағытталған мобильді және интернет технологияларын меңгерген мамандарды дайындауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесі құзыреттерді игереді: -білім беру мақсатында веб-сайттарды жасай білу; электрондық форматтағы әдістемелік және дидактикалық материалдарды әзірлеу; -компьютерлік эксперименттер жүргізу, интерактивті презентациялар жасау, сабақта жасанды интеллектті қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқыту мақсаты - білім алушыларды дене тәрбиесінің негізгі теориялық және әдістемелік принциптерімен, құралдары мен әдістерімен таныстыру, сондай-ақ оларда осы саладағы кәсіби қызмет үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі жас топтарындағы дене тәрбиесі мен спорттың терминдері мен негізгі ұғымдарын, қозғалыс әрекеттерін оқытудың теориясы мен әдістемесінің негіздерін зерделеуге, сондай-ақ дене қасиеттерін тәрбиелеуде спорттық біліктіліктер мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Дене шынықтыру сабақтарының құрылымы мен жоспарлануы, сауықтыру дене шынықтыру әдістемелері, оның нысандары, халықтың әртүрлі санына, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарына қатысты құралдары мен әдістер, дене қасиеттерін, тәрбиелеу қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: дене шынықтыру және спорт сабақтарын ұйымдастырудың негізгі принциптерін түсіну және білу; оқу процесін жоспарлау мен е талдау қабілеті; спорттық іс-шараларды ұйымдастыру; спорттық жетістіктердің нәтижелерін бағалау мен талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесі және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері

    Пәнді оқыту мақсаты – білім алушыларда спортшылардың даярлығын ғылыми негізделген басқару үшін және дене шынықтырумен айналысу кезіндегі сыртқы ортаның әртүрлі жағдайларында ағзаның дене белсенділігіне бейімделуінің физиологиялық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Пән бұлшықет қызметінің түрлерінің физиологиялық сипаттамаларын, бұлшықет жұмысын вегетативті қамтамасыз етудің қимыл дағдыларын қалыптастыру механизмдерін, дене жаттығуларының негізгі түрлерінің сипаттамаларын, дене жаттығуларының физиологиясын, дене қасиеттерін және дене шынықтырумен айналысатын ағзаның дене белсенділігіне бейімделуінің физиологиялық ерекшеліктерін, оның жасын, жынысын, сыртқы ортаның әртүрлі жағдайларындағы ауру түрін және спорт түрлерін (циклді спорт, спорттық ойындар, жекпе-жек, гимнастика және ауыр атлетика, бейімдік спорт түрлері және т.б.) ескере отырып зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: дене шынықтыру теориясының ережелерін, жүктеменің физиологиялық сипаттамасын, әртүрлі жыныстағы және жастағы оқушылардың анатомиялық-морфологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, сабақтардың мазмұнын жоспарлауға қабілеттілікті; адам ағзасының тіршілік әрекеті, оның қызметтері, тұтастығы және қоршаған ортамен өзара әрекеттесуі туралы негізгі түсініктерді қалыптастырады; әртүрлі тіршілік жағдайларындағы физиологиялық жүйелердің өзара әрекеттесуін, барлық қызметтер мен процестерді нейрогуморальды реттеудің ерекшеліктері мен принциптерін, денелік және психикалық дамуды оңтайландырудағы қоршаған орта мен тұқым қуалайтын факторлардың, дене шынықтыру мен спорт құралдарының және әдістерінің өзара әрекеттесуін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі дене тәрбиесін оқыту әдістемесі

    Пәнді оқыту мақсаты - «Дене шынықтыру» пәні бойынша оқытудың мәні, ерекшелігі, мазмұны және әдістері туралы жүйелі білімді қалыптастыру; дене шынықтыру сабақтарында қимыл дағдылары мен біліктіліктерін, сондай-ақ оқушылардың жеке басының денелік, моральдық-адамгершілік және ерікті қасиеттерін дамытудың маңыздылығын түсіну. Пән мектеп бағдарламасы бойынша спорттың базалық түрлерін өткізуде қажетті теориялық білім мен практикалық тәжірибені қалыптастыруға; жанжал жағдайларының себептерін диагностикалау технологияларын зерделеуге, олардың алдын алу мен шешуге; қимыл қасиеттерін жетілдіру және қозғалыс қызметін орындауға әсер ететін ағзаның функционалдық жүйелерінің мүмкіндіктерін арттыру үшін күнделікті практикалық қимыл әрекетіне қажетті іс-әрекет қабілеттерін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: білім беру процесінде білім беру бағдарламасын игеру үдерісі мен нәтижелерін бақылау мен бағалаудың нысандарын, әдістерін, құралдарын қолдана білу; дене шынықтыру теориясының ережелерін, жүктеменің физиологиялық сипаттамасын, әртүрлі жынысты және жастағы қатысушылардың анатомиялық-морфологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, сабақтардың мазмұнын жоспарлау; жүктемені реттеу, қимыл-қозғалыс және когнитивтік оқыту мен дене даярлығы бойынша сабақтарды, дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды өткізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру және спорттық-сауықтыру ұйымдарындағы тәрбие жұмысы

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерде білім беру және спорттық-сауықтыру ұйымдарындағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі саласындағы базалық білім жүйесін, дағдыларын қалыптастыру, студенттермен тәрбие жұмысын ұйымдастыру және басқару мәселелерін бағдарлауға мүмкіндік береді. кәсіби қызметтегі ұйымдастырушылық, әдістемелік және кәсіби педагогикалық мәселелерді шешу. Пән білім беру және спорт ұйымдарындағы тәрбие жұмысының теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеруге бағытталған; әр түрлі жастағы оқушылармен тәрбие жұмысының принциптерін, әдістері мен құралдарын табысты меңгеру үшін қажетті кәсіби қолданбалы моторика мен дағдыларды дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттерді игереді: оқушыларды негізгі ұлттық құндылықтар негізінде рухани-адамгершілік тәрбиелеуді жүзеге асыру; білім беру бағдарламаларын іске асыру шеңберінде білім беру қатынастарына қатысушылармен өзара әрекеттесу; сабақта және сабақтан тыс уақытта оқу пәніне қызығушылықты дамытуға бағытталған оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті мен маркетингі

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерде менеджмент негіздері туралы білімді, сонымен қатар спорттық ұйымдарды тиімді басқаруға қажетті маркетингтік қызметтегі практикалық дағдыларды дамыту болып табылады. Пән дене шынықтыру және спорт саласындағы ұйымдастырушылық менеджмент және маркетинг технологиясының әдістерін, қағидаларын, функцияларын зерттеуге бағытталған. Іскерлік құжаттаманы жүргізу және кәсіптік қызметте бастапқы ұйымдық-экономикалық шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастырады. Дене шынықтыру және спорт тауарлары мен қызметтерін нарықта орналастырудың ерекшеліктері мен әдістері, кәсіби спорт жүйесіндегі бәсекелестік, волонтерлік қызмет, спорттағы еңбек қатынастары қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер келесі құзыреттерді игереді: маркетингтік қызметте басқару шешімдерін қолдану, дене шынықтыру және спорт саласындағы спорттық ғимараттарды тиімді басқару және пайдалану үшін экономикалық білім

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Спорт физиологиясы

    Пәнді оқыту мақсаты - болашақ дене шынықтыру мұғалімдері мен жаттықтырушыларына сыртқы орта мен спорт түрлерінің әртүрлі жағдайларында жаттығушылардың жасын ескере отырып, дене шынықтырумен және спортпен шұғылдануға физиологиялық бейімделудің көрінісі туралы білім беру болып табылады. Пән адам ағзасының тіршілік әрекетінің негізгі процестерінің физиологиялық сипаттамаларының жалпы принциптерін, оның функционалдық күйін, сондай-ақ адам ағзасының сыртқы ортаның әртүрлі жағдайларындағы дене белсенділігіне бейімделуінің физиологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: негізгі терминдер мен ұғымдар туралы, тыныштық күйінде және бұлшықет жұмысы кезінде адам ағзасының әртүрлі мүшелері мен жүйелерінің механизмдері туралы, нормативтік физиологиялық шамалар туралы білу; спорттық физиология саласындағы жетістіктер туралы ақпаратты жинау, жалпылау және пайдалану әдістері мен құралдарын көрсету; жаттығу процесі кезінде өзіндік өкімдер мен ұсыныстарды дәлелдей білу, жаттығушылардың шамадан тыс шаршауы мен шамадан тыс ширығуына жол бермеу және олардың денсаулығына зиян келтірмеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері және спорттық метрология

    Пәнді оқыту мақсаты – білім алушыларды ғылыми жұмысты орындау әдістері мен гылыми жұмыс нәтижелерін рәсімдеу тәсілдері туралы, оларды спорттық метрологияда қолдану туралы біліммен қамтамасыз ету. Пән ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негіздерін, статистикалық талдауды және ат спорты мәселелерін шешудегі заманауи ақпараттық құралдарды зерттеуге бағытталған. Жаттығу процесін кешенді бақылауды ұйымдастырудың мерологиялық мәнін, сондай-ақ ат спорты саласындағы объективті көзқарасты құрайтын ЖОО-дағы зерттеу жұмысының әдістемесін ұйымдастырудың, жоспарлаудың және тиімділігінің мәнін ашады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: ғылыми-зерттеу жұмысының және спорттық метрологияның негіздерін білу; спорттағы іріктеу мен болжау негіздерін білу; статистикалық талдауды пайдалану, ғылыми - зерттеу жұмыстарының (курстық, дипломдық жұмыстардың) барлық бөлімдерін ғылыми негіздеу мен ресімдеу; бастапқы болжамдарды тұжырымдау мен ғылыми эксперименттер жүргізу; спортшылардың денелік, техникалық және тактикалық даярлығы бойынша кешенді бақылау ұйымдастыру; алған білімдерін практикалық қызметте қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ат спорты түрлеріндегі спорттық даярлық процесін басқару

    Пәнді оқыту мақсаты – білім алушылардың спорттық даярлық процесін басқару әдістері туралы теориялық және практикалық білімдерін зерделеу, жаттықтырушының ат спортынан біліктіліктер мен дағдыларды игеруі болып табылады. Пән басқарудың негіздерін зерттеуге, ат спорты түрлерінде спорттық даярлықтың сипаттамаларын модельдеуге және құрастыруға, оқу-жаттығу процесін жоспарлау кезінде алған білімдерін қолдану мен оның мазмұнын түзету, нәтижелерді болжау үшін кешенді бақылауды ұйымдастыру, есеп пен бақылаудың әртүрлі нұсқаларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: ат спорты түрлерінен спорттық даярлық процесін басқарудың теориялық негіздерін білу; ат спорты түрлерінен оқу-жаттығу процесін модельдеу мен жоспарлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Олимпиадалық ат спорты

    Пәнді оқыту мақсаты - білім алушылардың оқыту теориясы мен әдістемесін, олимпиадалық ат спорты түрлерінің даму тарихын (киіну, үшсайыс, конкур) игеру болып табылады. Пән олимпиадалық ат спорты түрлерін оқыту тарихын, теориясын, сондай-ақ әдістемесін зерделеуге; манеждік мінуді, кроссты игеруге; кедергілерді еңсеруге, дене қасиеттері мен қабілеттерді дамыту дағдыларын игеруге; әртүрлі білім беру мекемелерінде бәсекелестік қызметтің құрылымы мен ұйымдастырылуы туралы арнайы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: сабақтарды ұйымдастыра білу, оқу-жаттығу процесін жоспарлай білу, олимпиадалық ат спорты түрлері бойынша жарыстар мен төрешілікті ұйымдастыра білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорт негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты әр түрлі жастағы спортшылардың дене белсенділігінің көлемі мен қарқындылығына реакциясын ескере отырып, көп жылдық спорттық дайындықты жоспарлау және ұйымдастыру туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән спорт теориясы мен әдістемесін, көпжылдық және спортшыларды даярлау заңдылықтары мен кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Спорттық жаттығулардың негіздері, спорттық дайындық процесін құру, жоспарлау технологиясы, балалар мен жасөспірімдер мен кәсіби спорттағы физикалық, техникалық, тактикалық және психологиялық дайындық қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар мынадай құзыреттерге ие болады: спортшыларды көп жылдық даярлау кезеңдерін білу; спортшыларда дене қасиеттері мен қозғалыс дағдыларын дамыту заңдылықтарын білу; жас спортшылармен оқу-жаттығу сабақтарының жоспарын әзірлеу; спортшыларды спорттық іріктеуді және спорттық бағдарлауды орындау; Оқу-жаттығу процесінде педагогикалық әсерлердің тиімділігін бақылау мен бағалауды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Иппотерапия

    Пәнді оқыту мақсаты - білім алушыларға адамның психологиялық және қимыл-қозғалыс дербестігіне қол жеткізуге көмектесуді, сонымен қатар оның өзгермелі жаңа жағдайларға бейімделу қабілетін дамытуды меңгеру болып табылады. Пән науқас адамның денесінде қалпына келтіру күштерін тудыруы мүмкін әртүрлі дисфункциялық жағдайлар мен психикалық аутқуларды түзету әдісін қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жылқылармен емдік қарым-қатынасын зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар ат спортшыларының күнделікті іс-әрекетіне жүйке-бұлшықет қимылдарына ұқсас, әртүрлі спорт түрлерінен жаттығуларды таңдай білу құзыреттіліктерін игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жылқы шаруашылығы. Азықтандыру және күтім негіздері

    Пәнді оқыту мақсаты – білім алушылардың жылқыларды ұстау, дұрыс тамақтандыру және күту жүйелерін игеруі болып табылады. Пән жылқыларды ұстау және кешенді күту әдісі, ережелері бойынша білім алуға; жануарларды орналастыру ерекшеліктерін, ат қора жабдықтарына қойылатын талаптарды, жылқыларды серуендету және жаю, тазарту және шомылдыру әдістерін игеруге; спорттық жылқыларды теңдестірілген тамақтандыру ережелерін игеру және оларды жыл мезгіліне байланысты өзгерту, сондай-ақ ветеринария және алғашқы көмек көрсету дағдыларын меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: спорттық жылқыларды дұрыс тамақтандыруды таңдай білу, күтім ережелерін білу және қолдану, жылқымен қарым-қатынас жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру саласындағы жобалық қызмет

    Пәнді оқыту мақсаты - білім алушыларды кәсіби қызметке дайындау және олардың бойында стандартты емес міндеттерді шешу және әзірленген жобаларды іске асыру үшін біліктіліктер мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән педагогикалық процесс шеңберінде жүзеге асырылатын қызметті зерделеуге; шығармашылық ойлауды, қиялды дамытуға, жобада жұмыс істеу біліктіліктері мен дағдыларын игеруге, коммуникативтік мәдениетті қалыптастыруға; диагностика, болжау, сараптама, рефлексия сияқты қосымша қызмет түрлерін игеруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар келесі құзыреттіліктерге ие болады: білу педагогикалық жобалау негіздері, бағалау құралдары, қызмет тәсілінің принциптері, заманауи білім беру технологияларының жекелеген түрлері; білім беру жүйелері мен білім беру технологияларын жобалау және жіктеу; кәсіби міндеттерді қою кезеңдерін талдау, жобаның түрі мен оның шектеулерін анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, ғылыми-зерттеу әдістерін және академиялық жазуды практикада қолдана отырып, тұлғааралық, кәсіби, мәдениетаралық қарым-қатынаста үш тілде еркін сөйлей алады.
  • Өзінің азаматтық ұстанымын көрсете алатын жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін белгілі бір жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық, саяси, мәдени, тарихи, психологиялық пен педагогикалық ғылымдар саласындағы негізгі білімді қолдануға қабілетті.
  • Дене шынықтыру және спорт негіздері бойынша теориялық және психологиялық-педагогикалық білімдерін, дене шынықтыру сабағында және ат спорты бойынша оқу-жаттығу процесін ұйымдастыруда практикалық дағдыларды, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен қолдана алады.
  • Дене шынықтыру мен спортты оқыту әдістемелерін қолдануға , айналысушылардың морфофукциялық жыныстық-жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жеке бағдарламаларды әзірлеуге, іске асыруға және түзетуге, сондай-ақ білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауға, білім беру және спорт мекемелерінде оқу және спорттық-бұқаралық жұмыстарды ұйымдастыруға қабілетті.
  • Оқу-жаттығу үдерісін жоспарлауға, ат спорты түрлері бойынша жарыстық қызметте техникалық-тактикалық іс-қимылдарды оқыту әдістемесін қолдануға қабілетті.
  • Кәсіби қызметте ұйымдастыру-экономикалық шешімдерді таба алады, спорттық құрылыстар мен спорт жабдықтарын пайдалануда басқару шешімдерін қабылдай алады.
  • Жыныстық және жас көрсеткіштерін ескере отырып, дене шынықтыру және спортпен шұғылданатын адамдардың анатомиялық-физиологиялық және медициналық-биологиялық ерекшеліктерінің негіздерінен білімді көрсетуге қабілетті.
  • Ат спорты түрлерінде ұзақ мерзімді жаттығуларды басқару, жоспарлау, таңдау және бақылаудың білімдері мен әдістерін қолдана алады
  • Қазіргі заманғы инновациялық және ғылыми-зерттеу әдістерін қолдана отырып, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті, сыни ойлауды, шығармашылық бастаманы, командада жұмыс істей білуді қолдана алады.
  • Пәндік материалды қолдануға және оның практикалық құндылығын көрсетуге, проблемалық оқу-тәрбие жағдайлары бойынша педагогикалық шешімдер қабылдауға қабілетті.
  • Дене шынықтыру мұғалімі мен ат спорты бойынша жаттықтырушының қазіргі даму тенденцияларын бағдарлай алады, құжат айналымынның құрылымын, жеке жоспар және бағдарламалық құжаттаманы жасай алады.
  • Ұлттық спорт түрлерінен оқыту әдістемесін меңгере отырып, оқу-жаттығу сабақтарын, жарыс қызметіндегі іс-шараларды ұйымдастырып, өткізе алады
Top