Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01405 Дене шынықтыру мұғалімі және спорт түрлерінен жаттықтырушы

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қазақ, орыс және шет тілдерінде коммуникативтік қабілеттерін көрсету, дене шынықтыру және спорт саласындағы тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін тиімді шешу үшін оқушыларға өз ойлары мен талаптарын қисынды түрде дұрыс білдіру.
  • Инновациялық-білім беру технологияларын қолдану негізінде кәсіби міндеттерді шешу, ақпаратты алу, сақтау, өңдеу, қорғау және пайдалану әдістерін меңгеру, дене шынықтыру және спорт саласында құқықтық және кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
  • Өзінің азаматтық ұстанымын көрсете алатын жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаның қалыптасуына ықпал ететін белгілі бір жаратылыстану, техникалық, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы негізгі білімді игеру.
  • Қазақстан мен әлем халықтарының мәдени байлықтары, рухани құндылықтары, салт-дәстүрлері туралы білімдерін талдау және қорыту, дене шынықтыру мен спорттың, спорттық ойындардың тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын бөліп көрсету, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдау.
  • Дене шынықтыру және спорт бойынша оқу, сыныптан тыс және мектептен тыс іс-шараларды ұйымдастыру кезінде дене шынықтыру және спорт негіздері туралы психологиялық-педагогикалық білімді қолдану, оқушылардың жеке психологиялық ерекшеліктері мен олардың әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларына кешенді мониторинг жүргізу.
  • Дене шынықтырумен және спорттық іс-әрекетпен айналысатындардың анатомиялық-физиологиялық, морфологиялық, жеке ерекшеліктерін анықтау және олардың жынысы мен жасын ескере отырып, ағзаның дамуына әсерін анықтау.
  • Спорттық медицина саласындағы білімдерін көрсету, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды оңалтуға және бейімдеуге бағытталған адаптивті, емдік дене шынықтыру мен спортты ұйымдастырудың ғылыми негізделген құралдарын, әдістерін, технологияларын қолдану.
  • Оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу, дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, спорттық метрология, педагогикалық өлшемдер мен бақылау негіздеріне сүйене отырып, зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше меңгеру қабілетін көрсету, өз ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіру, олардың теориялық және практикалық маңыздылығын, оның ішінде озық педагогикалық тәжірибе негізінде айқындау.
  • Білім беру қызметінің ұйымдастырушылық әлеуетін айқындау және оқушыларда адамгершілік-этикалық құндылықтарды қалыптастыру үшін спорттық және тәрбие іс-шараларын жүргізу.
  • Мектептегі негізгі спорт түрлерінің негіздерін меңгеру, дене шынықтыру мен спортты оқыту әдістемелерін қолдану, спортпен шұғылданушылардың қабілеттері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, белгілі бір спорт түрі бойынша оқу және сабақтан тыс қызметті ұйымдастырудың тиімді құралдарын, әдістерін, нысандарын айқындау.
  • Техникалық-тактикалық даярлықты, таңдаулы спорт түрі бойынша арнайы дене шынықтыру даярлығын оқыту әдістемелерін меңгере отырып, кәсіби жаттықтырушылық қызметті жүзеге асыру, жас ерекшеліктерін ескере отырып, жарыстық қызметті ұйымдастыру және өткізу қабілеті.
  • Белгілі бір спорт түріне мамандану үшін балалардың, жеткіншектер мен жасөспірімдердің спорттық қабілеттерін анықтау, таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындық процесін ғылыми негізделген басқару, басқарушылық және көшбасшылық қабілеттерін көрсете отырып, физикалық өзін-өзі жетілдіруді жүзеге асыру.
  • Оқу нәтижелеріне мониторинг жүргізу және оқудағы тәуекелдерді анықтау үшін оқушылардың білім жетістіктерін бағалау құралдарын әзірлеу.
Top