6B01405 Дене шынықтыру мұғалімі және спорт түрлерінен жаттықтырушы в APEMS
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы қоғамда жоғары білікті және бәсекеге қабілетті, педагогикалық және жаттықтырушылық қызмет саласында әмбебап, жалпы кәсіптік және кәсіптік құзыреттерге ие дене шынықтыру мұғалімдерін және спорт түрлері бойынша жаттықтырушыларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Жаттықтырушылық қызмет әдістемесі
Бұл курста спорт түрлерінде, спорт ойындарында жаттықтырушылық қызметті жүзеге асырудың теориялық және әдістемелік негіздері; кәсіби қасиеттер; жаттығу процесін басқару стильдері; жаттығу процесін басқару; жаттықтырушылық қызметте стратегиялық жоспарлау; тәрбиеленушінің спорттық даярлығын бақылау; спортшыларды даярлаудың инновациялық технологиялары; жаттықтырушы мен спортшының бірлескен қызметі; жарыс жеңімпазын даярлауда жаттықтырушының маңызы қарастырылады.
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Курсты оқыту барысында дамыған батыс елдерінде теория мен практиканы дамытудың жинақталған тәжірибесі, Қазақстанда кәсіпкерлікті құру тәжірибесі, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды реттейтін азаматтық заңнаманы қолдану, кәсіпкерліктің барлық дерлік ішкі жүйелерінің мәнін білдіретін негізгі ұғымдар мен терминдерді ескере отырып, кәсіпкерлік механизмі қарастырылады. Бұл студенттерге кәсіпкерлік қызмет туралы ғана емес, сонымен қатар нарықтық экономика жағдайында оны ұйымдастырудың шарттары мен факторлары туралы толық түсінік алуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, курс барысында қолданыстағы заңнаманың ерекшеліктері қарастырылады, оны зерттеу кәсіпкерліктің ұйымдық – құқықтық нысанын таңдаудан бастап өз ісін жою процесіне дейін дұрыс шешім қабылдауға мүмкіндік береді.
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері
Пән дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың ерекшелігін; зерттеудің ұғымдық аппаратын; зерттеудің әдіснамасы мен эмпирикалық және теориялық әдістерін; зерттеу кезеңдерін; педагогикалық өлшемдерді; спорттық метрологияның деректерін зерттеулерде пайдалануды; зерттеудің практикалық және теориялық маңыздылығын анықтауды; зерттеу нәтижелерін өңдеу мен ресімдеуді зерделеуге бағытталған.
Несиелер - 3
-
Таңдалған спорт түрі бойынша жарыс қызметі
Бұл курс аясында жарыс қызметінің негізгі түсініктері, мәні, ерекшеліктері, құрылымы; спорт түрлері бойынша төрешілік техникасы мен негіздері; спорт түрлері бойынша жарыстарды ұйымдастыру ерекшеліктері; жарыстардың нәтижелерін бақылау, талдау және болжау мәселелері қарастырылады.
Несиелер - 5
-
Спорттық метрология
Бұл курста спорттық метрологияның пайда болу және даму тарихы; метрологияның жалпы негіздері; метрологиядағы математикалық әдістер; статистикалық гипотезалар; корреляциялық талдау; жалпы дене дайындығын анықтауға арналған тесттер; спорттағы функционалдық даярлықты бақылау әдістері; спорттағы зерттеулерді ұйымдастырудың метрологиялық аспектілері қарастырылады
Несиелер - 4
-
Бейімді дене шынықтыру және спорт
Бұл пәнде осы курстың негізгі ұғымдары, түрлері, функциялары, принциптері ашылады; бейімді дене шынықтыру мен спорттың қалыптасу және даму тарихы; бейімді дене шынықтыру мен спорттың әдістері мен құралдары, дене қабілеттерін, қасиеттерін дамыту; бейімді дене шынықтыру мен спорттағы оқыту әдістері мен әдістері; бейімді спорттағы ұйымдар, федерациялар; паралимпиадалық қозғалыс; ұйымдастыру және ерекше қажеттілігі бар тұлғалар үшін жарыстар өткізу.
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру мен спорттағы тәрбие жұмысының технологиялары
Бұл курста білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру негіздері, Білім беруді ұйымдастыру деңгейінде іс-шараларды ұйымдастыру, білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыру және оны әлеуметтендіру; дене шынықтыру және спорт саласындағы тәрбие процесін ұйымдастырудың стратегиясы, тактикасы мен техникасы, оқытушының (жаттықтырушының) тәрбиеші ретіндегі жеке басына қойылатын талаптар зерделенеді.
Несиелер - 3
-
Кәсіби табыстылық менеджменті
Курс студенттерде табысты адамның бейнесін және олардың көшбасшылық қасиеттерін дамытуды қалыптастырады. Курстың мақсаты-студенттерде спорттық ұжымдарды басқарудың заманауи қолданбалы әдістерін, жеке шығармашылық қабілеттерін дамыту және пайдалану әдістерін, кадрларды кәсіби пайдалану, жобалық-инновациялық топтарды құру дағдыларын қалыптастыру.
Несиелер - 3
-
Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі
Осы курс барысында білім алушы спорт және ұлттық спорт түрлері (баскетбол, волейбол, асық және т.б.) бойынша оқыту әдістемесімен танысады, ойын барысындағы жеке техникалық әрекеттерді меңгереді.
Несиелер - 5
-
Фитнес теориясы мен әдістемесі
Осы пәннің курсында фитнестің теориялық-әдістемелік негіздері; фитнес түрлері; фитнеспен айналысу кезіндегі тамақтану; жабдық; жаттығулар мен фитнес-бағдарламаларды орындау техникасы; фитнес қызметтер сервисі; фитнестің адам денсаулығы үшін маңызы мен рөлі оқытылады.
Несиелер - 5
-
Спорттық биомеханика
Осы пән аясында студенттер тірек-қимыл жүйесінің құрылымы мен қызметін, механика принциптерін, сондай-ақ спорттық іс-әрекет контекстіндегі адам денесінің физиологиялық ерекшеліктері мен анатомиясын; күш, жылдамдық, ауырлық күші, үйкеліс сияқты спорттық қозғалыстарға әртүрлі факторлардың әсерін зерттейді. Осы пән аясында студенттер техниканы оңтайландыру және спорттық көрсеткіштерді жақсарту үшін алған білімдерін қолдану дағдыларын игереді. Спорттық биомеханиканың маңызды аспектісі-жарақаттанудың алдын алу және қауіпсіз және тиімді жаттығу әдістерін жасау болып табылады.
Несиелер - 4
-
Физикалық өзін-өзі жетілдіру және көшбасшылық
Бұл пәнде физикалық қасиеттерді өзін-өзі жетілдірудің теориялық-практикалық негіздері; физикалық дамуды бақылау және өзін-өзі бақылау; физикалық жұмысқа қабілеттілікті қалпына келтірудің құралдары мен әдістері; көшбасшылық және оның белгілері; Көшбасшылар арасындағы бәсекелестік және қатынас; спорттағы көшбасшылық және көшбасшылық; спорттық жетістік және тану оқытылады.
Несиелер - 4
-
Негізгі физикалық қасиеттерді тәрбиелеу
Бұл курс негізгі физикалық қасиеттерді дамыту бойынша негізгі білім мен кейбір практикалық біліктіліктер мен дағдыларды игеруге бағытталған: күш, ерік, төзімділік және т.б.; бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында педагог лауазымына орналасу үшін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.
Несиелер - 5
-
Мектепте дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
Курсты оқыту барысында курстың мақсаты, міндеттері, объектісі және пәні, негізгі категориялары; осы оқу пәнінің қалыптасу және даму тарихы; зерттеу әдістері; Қазақстан Республикасындағы дене тәрбиесі жүйесі; дене шынықтырудың принциптері, құралдары, әдістері, оқыту ерекшеліктері; қозғалыс дағдылары мен дағдыларын дамыту ерекшеліктері; оқушылардың физикалық қасиеттерін қалыптастыру ерекшеліктері; дене тәрбиесін ұйымдастыру формалары; сабақтың құрылымы және оның дене шынықтыру бойынша ұйымдастыру ерекшеліктері; дене тәрбиесі бойынша оқу және оқудан тыс қызметті жоспарлау жүйесі; критериалды бағалау; мектепте дене шынықтыруды оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиялары.
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Бұл курстың мақсаты студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қатысты белсенді азаматтық ұстанымын көрсетуге бағытталған құндылық көзқарастары мен қабілеттерін қалыптастыру.
Несиелер - 5
-
Педагогика
Курстың мақсаты: студенттерде тұтас педагогикалық процесс туралы педагогикалық білім жүйесін қалыптастыру; мектепте тәрбие берудің ғылыми негіздерін, оқу-тәрбие процесін құрудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін игеру. Курсты оқу нәтижесінде білім алушы педагогикалық ғылымның негізгі жетістіктері, қазіргі заманғы проблемалары мен даму үрдістерін, оның пәні және басқа ғылымдармен өзара байланысын; маманның жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын заманауи талаптарын; жалпы білім беру және кәсіптік білім беру жүйесінде оқыту мен тәрбиелеудің мәні, мақсаттары мен проблемаларын меңгереді.
Несиелер - 5
-
Су спорты түрлерінің теориясы мен әдістемесі
Курсты меңгеру барысында су спорты түрлерінің теориялық және әдістемелік негіздері; даму тарихы; техника, спорттық жаттықтыру, су спорты түрлерін оқыту әдістемелері; осы спорт түрлері бойынша жаттықтырушылық қызметтің ерекшелігі; су спорты түрлерінің адам денсаулығы үшін маңызы қарастырылады.
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
Бұл пән аясында студенттер дене шынықтыру және спорт контекстінде қолданылатын педагогиканың негізгі теориялық тұжырымдамалары мен принциптерін зерттейді. Олар оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерімен, оқу бағдарламаларын әзірлеумен, студенттердің үлгерімін бағалаумен және бақылаумен танысады. Студенттер сонымен қатар оқушылардың физикалық дамуы мен жас ерекшеліктерін, дене шынықтыру мен спортты оқытудың психологиялық аспектілерін және осы саладағы инклюзивті білім беру мәселелерін зерттейді. Олар физикалық белсенділіктің жеке тұлғаның денсаулығы мен дамуына әсері туралы, сондай-ақ оқушыларды дене шынықтыру мен спортқа ынталандыру әдістері туралы біледі. Студенттер сабақтарды жоспарлау және өткізу, спорттық іс-шараларды ұйымдастыру, әртүрлі жастағы және дене шынықтыру деңгейіндегі оқушылармен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.
Несиелер - 3
-
Бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмысын ұйымдастырудың теориясы мен әдістемесі
Курс спорттық және дене шынықтыру-бұқаралық іс-шаралардың мақсаттары мен міндеттерін, принциптері мен әдістерін, дене шынықтыру-спорттық жұмыстың құрылымы мен мазмұнын, дене шынықтыру-спорттық және бұқаралық іс-шаралардың әртүрлі нысандарын өткізу ерекшеліктерін, спорттық-бұқаралық іс-шараларды жоспарлау мәселелерін, дене шынықтыру-бұқаралық іс-шараларды өткізудің күнтізбелік жоспарын жасау, жарыстардың жіктелу мәселелерін, дене шынықтыру-бұқаралық жұмыстар кезіндегі қолданылатын қауіпсіздік шаралары бойынша нормативтік құжаттарды қарастырады.
Несиелер - 4
-
Кәсіби спорттағы қазақ / орыс тілі
Пәнді оқытудың мақсаты: болашақ педагог-жаттықтырушылардың қазақ/орыс тілдерінде кәсіби қарым-қатынас жасау үшін қажетті тілдік құзыреттілік негіздерін игеруі, қазақ/орыс тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас формаларын ақпараттық қызмет құралы ретінде пайдалану және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін меңгеруі.
Несиелер - 3
-
Таңдалған спорт түрін оқыту әдістемесі
Студенттер таңдалған спорт түрін оқыту әдістемесін оқып, осы спорт түрінің ерекшеліктері, оның ережелері, техникасы мен тактикасы туралы білім алады. Олар спорттық дағдыларды оқытудың педагогикалық негіздері, дене шынықтыруды дамыту, үйлестіру, икемділік, күш және төзімділік сияқты қасиеттерді қалыптастыру туралы біледі. Студенттер сонымен қатар спортқа үйрету процесінде оқушыларды ынталандыру әдістерін, оқу бағдарламаларын әр оқушының жеке ерекшеліктері мен дайындық деңгейіне бейімдеуді үйренеді. Олар тиімді жаттығулар жасауды, әртүрлі жаттығулар мен оқыту әдістерін қолдануды және оқушылардың үлгерімі мен жетістіктерін бағалауды үйренеді.
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Курс зерттеу әдіснамасының теориялық негіздерін, зерттеу нәтижелерін ұсыну және академиялық мәтіндерді рәсімдеуді, академиялық сөйлеуді зерттеуді қамтиды.
Несиелер - 5
-
Қысқы спорт түрлерінің теориясы мен әдістемесі
Аталған пән курсында қысқы спорт түрлерінің теориялық және әдістемелік негіздері; даму тарихы; киім-кешек, мүкәммал; техника, спорттық жаттығу, қысқы спорт түрлерін оқыту әдістемесі; олимпиадалық пәндер; осы спорт түрлері бойынша жаттықтырушылар қызметінің ерекшелігі; жарыстардың ерекшеліктері; адам денсаулығы үшін қысқы спорт түрлерінің маңызы (сноуборд, фристайл, биатлон, тау шаңғысы, шаңғы қоссайысы, шаңғы жарысы және т.б.) қарастырылады.
Несиелер - 5
-
Жалпы және спорттық нутрициология негіздері
«Жалпы және спорттық нутрицология негіздері» пәні студенттерді нутрицология теориялық негіздерімен, халық пен спортшылардың тамақтануын ұйымдастыруға қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптармен, рационалды тамақтану концепцияларымен, қазіргі заманғы әлеуметтік-экологиялық жағдайларда халықтың әртүрлі топтарының тамақтану принциптерімен, отандық және шетелдік диетологтардың жеке тамақтануды қалыптастыру тәжірибесімен таныстырады.
Несиелер - 4
-
Дене тәрбиесі және спорт физиологиясы
Курс аясында адам ағзасы мен оның жекелеген жүйелерінің спорттық іс-әрекеттің әртүрлі түрлеріне физиологиялық реакцияларының сипаттамасы; дене шынықтыру сабақтары мен жаттығулардың денсаулыққа пайдалы әсері; дене жаттығуларын орындауға ағзаның бейімделу мүмкіндіктері; физиология тұрғысынан қозғалыс дағдыларын, қасиеттерді дамыту; спортшының жұмыс қабілеттілігі, шаршауы және денесін қалпына келтіру; дене шынықтыру-спорт қызметімен айналысатын ағзаның физиологиялық жай-күйін зерттеу әдістері мен анықтау әдістемесі; жасы мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып, спорт түрлерінің ағзаның физиологиялық жай-күйіне әсері қарастырылады.
Несиелер - 4
-
Емдік дене шынықтыру және массаж
Бұл курста дене шынықтырудың жалпы негіздері; құралдар мен формалардың сипаттамалары; денсаулық жағдайындағы әртүрлі бұзылулар кезінде физиотерапияны ұйымдастырудың ерекшеліктері; негізгі әдістер; массаж классификациясы; орындау техникасы; белгілі бір денсаулық тобына жататын оқушылармен физиотерапияны ұйымдастырудың ерекшеліктері көрсетілген.
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру-сауықтыру технологиялары
Бұл пәнде дене шынықтыруға негізделген денсаулық сақтау технологияларының теориялық - әдістемелік негіздері; олардың жіктелуі; ағзаны сауықтыру құралдары, әдістері мен принциптері; осы технологияларды білім беру мекемелерінде қолдану ерекшеліктері; әртүрлі елдердің сауықтыру-дене шынықтыру жүйесінің ерекшеліктері оқытылады
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру теориясы мен методикасы
Бұл пән дене тәрбиесі мен спорттың негіздері мен принциптерін қарастырады. Курс әртүрлі жастағы адамдардың физикалық белсенділігін, физикалық дайындығын және денсаулығын дамытуға бағытталған теориялық және практикалық аспектілерді қамтиды. Бұл пән бойынша студенттер дене шынықтырудың негізгі теориялық тұжырымдамаларын, соның ішінде дене шынықтыру, спорт, физикалық оңалту және сауықтыруды үйренеді. Пәннің мақсаты студенттердің дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби қызметке қажетті білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыру (жаттығуларды жоспарлау және ұйымдастыру, дене шынықтыру сабақтарын өткізу, физикалық даму бағдарламаларын адамдардың жеке қажеттіліктері мен қабілеттеріне бейімдеу және т.б.) болып табылады.
Несиелер - 5
-
Таңдалған спорт түріндегі техникалық-тактикалық дайындық
Бұл пән курсында таңдалған спорт түрі бойынша техника мен тактиканың теориялық-практикалық негіздері оқытылады; спортшының даму деңгейі мен дайындығын ескере отырып, техникалық-тактикалық әрекеттерді әдістемелік оқыту және жетілдіру; жарыс жаттығуларының сипаттамалары мен ерекшеліктері; спортшының техникалық-тактикалық дайындығын талдау және түзету әрекеттері, орындалуын бақылау мәселелері қарастырылады.
Несиелер - 5
-
Спорттық іріктеу және таңдалған спорт түрі бойынша даярлаудың жас ерекшеліктері
Аталған пән аясында іріктеудің негізгі санаттары, критерийлері, принциптері, кезеңдері; спорттық бағдарлар; жоғары спорттық нәтижелерге қажетті физикалық қасиеттерді өлшеу және дамыту ерекшеліктері; спорт түрі бойынша әртүрлі жастағы спорттық топтармен жаттығуларды ұйымдастыру; әртүрлі дайындық түрлерінің жас ерекшеліктері оқытылады.
Несиелер - 4
-
Таңдалған спорт түрінің теориясы
«Таңдалған спорт түрінің теориясы» пәні белгілі бір спорт түріне қатысты теориялық негіздер мен принциптерді зерттейді. Ол спорттың әртүрлі аспектілерін, соның ішінде техниканы, тактиканы, физиологиялық аспектілерді, психологиялық аспектілерді, ережелерді, тарихты және мәдениетті қамтиды.
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт психологиясы
Осы пән аясында студенттер оқушылар мен спортшылардың мотивациясына, эмоцияларына, зейінінің шоғырлануына, стресске төзімділігіне, өзін-өзі реттеуіне және басқа да психикалық процестеріне әсер ететін психологиялық аспектілер туралы білім алады. Олар дене шынықтыруға, спорттық жетістіктерге, жарақатқа және қалпына келтіру процессіне әсер ететін психологиялық факторларды зерттейді. Студенттер сонымен қатар балалардың, жасөспірімдердің, ересектердің және әртүрлі деңгейдегі спортшылардың әртүрлі топтарының психологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Олар оқу процесін жақсарту, оқушылар мен спортшыларды ынталандыру, психологиялық тұрақтылықты дамыту және физикалық белсенділікте табысқа жету үшін оңтайлы психологиялық компонентті қалыптастыру үшін психологиялық әдістерді қолдануды үйренеді.
Несиелер - 3
-
Атлетикалық гимнастиканың теориясы мен әдістемесі
Аталған пән аясында атлетикалық гимнастиканың теориялық және практикалық негіздері; жаттығуларды орындау әдістемесі мен техникасы; жаттығу бағдарламалары; сабақтардың мазмұны мен ұйымдастырылуы; атлетикалық гимнастиканың денсаулық үшін маңызы мен рөлі оқытылады.
Несиелер - 5
-
Спорттық анатомия және спорттық морфология негіздері
Бұл курста спорттық анатомия мен морфологияның мақсаттары мен міндеттері; жас кезеңі; дене конституциясының ерекшеліктері; әртүрлі соматикалық типтегі адамдарда бұлшықет массасының өзгеруі; дененің бейімделу мүмкіндіктері; жүктемелердің сүйектерге, байламдарға, бұлшықеттерге, сіңірлерге әсері; қозғалыстардағы белсенділіктің морфологиялық және анатомиялық негіздері; зерттеу жүргізуге арналған арнайы жабдықтар, спорттық анатомия мен морфологияның зерттеу әдістері қарастырылады.
Несиелер - 4
-
Кәсіби спорттағы ағылшын тілі
Пәнді оқытудың мақсаты: болашақ педагог-жаттықтырушылардың кәсіби мәдениетаралық қарым-қатынас үшін қажетті шет тілдік құзыреттілік негіздерін игеруі, шет тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас формаларының негіздерін ақпараттық қызмет құралы ретінде пайдалану және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін меңгеруі.
Несиелер - 3
-
Балалар – жасөспірімдер және кәсіби спортының негіздері
Пән аясында студенттер спорт саласындағы балалар мен жасөспірімдердің дамуының негізгі аспектілерін зерделейді. Олар әртүрлі жас топтарындағы балалардың физикалық, психологиялық және әлеуметтік дамуы туралы, сондай-ақ дене шынықтыру мен жаттығудың маңыздылығы туралы біледі. Пәннің мақсаты студенттерге спорттық ортада балалармен және жасөспірімдермен жұмыс істеуге, сондай-ақ спорт саласындағы кәсіби қызметке қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Бұл пән студенттерге балалар мен жасөспірімдердің физикалық дамуының негізгі принциптері туралы түсінікті дамытуға, сондай-ақ жаттығуларды жоспарлау және ұйымдастыру, спорттық командаларды үйлестіру және басқару, спортшыларды кәсіби жарыстарға дайындау дағдыларын игеруге көмектеседі.
Несиелер - 5
-
Таңдалған спорт түріндегі физикалық және функционалдық дайындық
Бұл пән дене шынықтырудың әртүрлі аспектілерін зерттеуді қамтиды, мысалы: таңдалған спорт түріндегі қозғалыстар мен техниканы талдау; күш, төзімділік, икемділік пен үйлестіруді дамытуға арналған жаттығулар; таңдалған спорт түрінің мақсаттары мен қажеттіліктеріне сәйкес оқу процесін жоспарлау; жабдықпен жұмыс және оны пайдалану бойынша ұсыныстар; таңдалған спорт түрінен максималды нәтижеге жету үшін салауатты өмір салты және дұрыс тамақтану. Пәннің мақсаты-спортшыларға оңтайлы физикалық мүмкіндіктерді дамытуға және таңдалған спорт түрінен жақсы нәтижелерге қол жеткізуге көмектесу.
Несиелер - 5
-
Таңдалған спорт түріндегі жаттықтыру процесін басқару (жоспарлау және бақылау)
Бұл пән бойынша студенттер жаттықтырушылық қызметтің әртүрлі аспектілерін, соның ішінде спортшылардың физикалық және психологиялық дайындығын, жаттығу бағдарламаларын әзірлеуді, таңдалған спорт түріндегі техника мен тактиканы, спортшылардың көрсетілімін талдау мен бағалауды, мотивацияландыру мен команданы басқаруды үйренеді. Курс спортшылармен жаттығу сессияларын, олардың көрсетілімін бақылауды, талдауды және кері байланысты, сондай-ақ жарыстарға қатысуды және команданы маңызды оқиғаларға дайындауды қамтитын практикалық жұмысты қамтиды. Бұл пәннің мақсаты - студенттерді кәсіби спорттық ортада жаттықтырушы болып жұмыс істеуге, спортшыларға жоғары нәтижелерге қол жеткізуге және таңдаған спорт түрінде өз әлеуетін дамытуға көмектесе алуға дайындау.
Несиелер - 5
-
Спорттағы педагогикалық өлшемдер
Осы пән курсында спорттағы педагогикалық өлшемдердің теориялық-практикалық негіздері; өлшеу әдістері, әдістемелері және технологиялары; спорттағы жетістіктерді бағалау рейтингтері; техникалық өлшеу құралдары; спорттағы өлшеу рәсімдері; спорттағы педагогикалық өлшемдердің нәтижелерін талдау және өңдеу қарастырылады
Несиелер - 4
-
Спорт құқығы
Аталған пән аясында спорттық құқық ұғымы мен мәні; спорттық құқықтың пәні, принциптері мен дамуы; заңнамалық жүйе, Қазақстанның дене шынықтыру және спорт саласындағы құқықтық актілері; халықаралық спорттық жарыстардың құқықтық негізі; халықаралық деңгейде спорт саласында шарттар жасасудың ерекшеліктері; допинг бақылаудың құқықтық негіздері; спорттық даулардың түсінігі, мәні, жіктелуі және оларды реттеу тәсілдері қарастырылады.
Несиелер - 3
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Курс білім алушыларда экологиялық ойлауды, қоршаған ортаның жай-күйін және зиянды және қауіпті факторлардың адамға әсер ету дәрежесін барабар бағалау білігін, табиғатты ұтымды пайдалану дағдыларын қалыптастыруға; кәсіби қызмет саласында қауіпсіздікті қамтамасыз ету және төтенше жағдайларда алғашқы көмек көрсету үшін ережелер мен практикалық дағдыларға үйретуге бағытталған.
Несиелер - 5
-
Педагогикалық және жаттықтырушылық қызметке кіріспе
Бұл курста педагогикалық және жаттықтырушылық қызметтің жалпы сипаттамасын, мәні мен ерекшелігін ашатын мәселелер қарастырылып, педагог-жаттықтырушының жеке басына қойылатын талаптар негізделеді, олардың кәсіби құзыреттілігі, қазіргі қоғамдағы педагогикалық және жаттықтырушылық қызметтің әлеуметтік маңызы зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жас анатомиясы және физиологиясы
Пән адам ағзасының әртүрлі жас кезеңдеріндегі анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерінің қалыптасуы мен дамуын қарастырады. Пәннің барысында адам ағзасының құрылымдық компоненттері (жасуша, тін, мүшелер, мүшелер жүйесі, функционалды жүйелер); құрылымның ерекшеліктері, атқаратын функциялары және жасына қарай дамуы: қаңқа, бұлшықеттер, тыныс алу жүйесі, ас қорыту жүйесі, қан айналымы жүйесі, шығару жүйесі, репродуктивті жүйе, жүйке және эндокриндік жүйе, сенсорлық жүйелер, орталық жүйелер; жас кезеңдерінде дене функцияларын вегетативті қамтамасыз ету сияқты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт тарихы
Бұл курс барысында әлемнің түрлі елдерінде дене шынықтыру мен спортты, спорт ойындарын дамыту ерекшеліктері; дене тәрбиесі мен оқытудың формаларын, әдістерін, құралдарын, жүйелеріннің тарихи дамуы; Қазақстанда ұлттық спорт түрлеріне қатысы бар қазақ күресінің, тоғызқұмалақтың, аударыспақтың, бәйге, жамбы атудың, көкпардың және басқа да спорт түрлерінің даму перспективалары және әлемде дене шынықтыру мен спорт саласындағы білім беруді дамыту перспективалары
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақ, орыс және шет тілдерінде коммуникативтік қабілеттерін көрсету, дене шынықтыру және спорт саласындағы тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін тиімді шешу үшін оқушыларға өз ойлары мен талаптарын қисынды түрде дұрыс білдіру.
- Инновациялық-білім беру технологияларын қолдану негізінде кәсіби міндеттерді шешу, ақпаратты алу, сақтау, өңдеу, қорғау және пайдалану әдістерін меңгеру, дене шынықтыру және спорт саласында құқықтық және кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
- Өзінің азаматтық ұстанымын көрсете алатын жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаның қалыптасуына ықпал ететін белгілі бір жаратылыстану, техникалық, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы негізгі білімді игеру.
- Қазақстан мен әлем халықтарының мәдени байлықтары, рухани құндылықтары, салт-дәстүрлері туралы білімдерін талдау және қорыту, дене шынықтыру мен спорттың, спорттық ойындардың тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын бөліп көрсету, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдау.
- Дене шынықтыру және спорт бойынша оқу, сыныптан тыс және мектептен тыс іс-шараларды ұйымдастыру кезінде дене шынықтыру және спорт негіздері туралы психологиялық-педагогикалық білімді қолдану, оқушылардың жеке психологиялық ерекшеліктері мен олардың әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларына кешенді мониторинг жүргізу.
- Дене шынықтырумен және спорттық іс-әрекетпен айналысатындардың анатомиялық-физиологиялық, морфологиялық, жеке ерекшеліктерін анықтау және олардың жынысы мен жасын ескере отырып, ағзаның дамуына әсерін анықтау.
- Спорттық медицина саласындағы білімдерін көрсету, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды оңалтуға және бейімдеуге бағытталған адаптивті, емдік дене шынықтыру мен спортты ұйымдастырудың ғылыми негізделген құралдарын, әдістерін, технологияларын қолдану.
- Оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу, дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, спорттық метрология, педагогикалық өлшемдер мен бақылау негіздеріне сүйене отырып, зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше меңгеру қабілетін көрсету, өз ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіру, олардың теориялық және практикалық маңыздылығын, оның ішінде озық педагогикалық тәжірибе негізінде айқындау.
- Білім беру қызметінің ұйымдастырушылық әлеуетін айқындау және оқушыларда адамгершілік-этикалық құндылықтарды қалыптастыру үшін спорттық және тәрбие іс-шараларын жүргізу.
- Мектептегі негізгі спорт түрлерінің негіздерін меңгеру, дене шынықтыру мен спортты оқыту әдістемелерін қолдану, спортпен шұғылданушылардың қабілеттері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, белгілі бір спорт түрі бойынша оқу және сабақтан тыс қызметті ұйымдастырудың тиімді құралдарын, әдістерін, нысандарын айқындау.
- Техникалық-тактикалық даярлықты, таңдаулы спорт түрі бойынша арнайы дене шынықтыру даярлығын оқыту әдістемелерін меңгере отырып, кәсіби жаттықтырушылық қызметті жүзеге асыру, жас ерекшеліктерін ескере отырып, жарыстық қызметті ұйымдастыру және өткізу қабілеті.
- Белгілі бір спорт түріне мамандану үшін балалардың, жеткіншектер мен жасөспірімдердің спорттық қабілеттерін анықтау, таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындық процесін ғылыми негізделген басқару, басқарушылық және көшбасшылық қабілеттерін көрсете отырып, физикалық өзін-өзі жетілдіруді жүзеге асыру.
- Оқу нәтижелеріне мониторинг жүргізу және оқудағы тәуекелдерді анықтау үшін оқушылардың білім жетістіктерін бағалау құралдарын әзірлеу.