Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиет пәндерінің мұғалімі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Академиялық хат

    «Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандыққа кіріспе

    Пән келесі мамандандырылған пәндерді меңгеру үшін қажетті жалпы мәдени кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Филология білімдерінің негіздері

    Пәннің мақсаты: жалпы және оның нақты саласы бойынша филологияның тарихы, қазіргі жағдайы мен даму перспективалары туралы түсініктерін көрсету қабілетін, тіл білімі негіздері мен әдебиет теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды, лингвистикалық және әдебиеттанулық талдаудың, мәтінді түсіндірудің қарапайым дағдылары мен тәсілдерін білу қабілетін қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фольклор және ежелгі орыс әдебиеті

    Пәннің мақсаты: студенттерді фольклордың ежелгі тілдерінің, 17 ғасырдағы Ежелгі орыс және орыс әдебиетінің қызмет етуі мен дамуының негізгі кезеңдерімен, орыс әдеби тілінің тарихымен таныстыру. Қазіргі Тілдер мен Мәдениеттер тарихындағы ежелгі тілдер мен әдебиеттің рөлін және ауызша халық шығармашылығы мен ескі орыс әдебиеті жанрларының қазіргі орыс әдебиетіне әсерін анықтау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауыз әдебиеті эстетикасы және ежелгі орыс әдебиеті

    Аталған курстың мақсаты әдебиеттану құзыреттілігін арттыру болып табылады; орыс және қазақ фольклорының тарихы мен теориясын түсіну және білу. Фольклор және ежелгі орыс әдебиеті саласында зерттеу қызметін жүргізу қабілеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Антикалық кезендегі, орта ғасырдағы және қайта өрлеу дәуіріндегі шетел әдебиеті

    Курстың мақсаты: әр түрлі дәуірлер мен елдердің шетел әдебиеттері, эстетиканың ерекшеліктері, әдеби бағыттардың философиялық негіздері, шетелдік әдебиеттердің дамуындағы маңызды заңдылықтар, әдеби процестердің сабақтастығы және олардың дәуірдің тарихи және мәдени оқиғаларымен байланысы туралы білім беру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Практикалық фонетика мен лексика

    Пәннің мақсаты-студенттердің қазіргі орыс әдеби тілінің фонетикалық және лексикалық жүйесі туралы түсініктерін лингвистикалық дәстүрлерді де, жалпыға бірдей танылған жаңа көзқарастарды да көрсететін тұрақты ғылыми түсіндіруде қалыптастыру, студенттердің транскрипция, фонетикалық және лексикалық талдау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Батыс еуропа әдебиеті тарихы

    Осы курсты оқу барысында зерттелетін құбылыстар мен процестердің ерекшеліктерін анықтауға, шетелдік әдебиеттің мәдени ерекшелігін анықтауға тұрақты қызығушылық қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілі фонетикасы мен лексикологиясы

    Пәннің мақсаты: студенттерде қазіргі орыс тілінің теориялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, тарихи дамудың нәтижесі және нәтижесі болып табылатын қазіргі орыс тілінің сөздік құрамының қазіргі жағдайы туралы толық ақпарат беру, әлеуметтік факторлардың лексикалық бірліктердің пайда болуына әсерін көрсету

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • XVIIІ ғ. орыс әдебиеті

    Пәннің мақсаты: студенттерді Xviiiвек ежелгі тілдерінің, фольклорының, ескі орыс және орыс әдебиетінің қызмет етуі мен дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру. Қазіргі Тілдер мен Мәдениеттер тарихындағы ежелгі тілдер мен әдебиеттің рөлін және ауызша халық шығармашылығы мен ескі орыс әдебиеті жанрларының қазіргі орыс әдебиетіне әсерін анықтау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы

    Пәннің мақсаты: әлеуметтік факторлардың лексикалық бірліктердің пайда болуына әсерін көрсететін тарихи дамудың нәтижесі және нәтижесі болып табылатын қазіргі орыс тілінің сөздік құрамының қазіргі жағдайы туралы толық ақпарат беру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жүйелі-құрылымдық сөзжасам

    Курстың мақсаты студенттерді деривацияның жүйелік - құрылымдық және функционалдық аспектілерінің мәні мен бірлігін ашатын сөзжасам теориясымен қаруландыру; тіл жүйесінде және өндіріс динамикасында сөзжасамдық бірліктерді талдаудың практикалық біліктері мен дағдыларын, морфемалық, сөзжасамдық және этимологиялық талдау дағдыларын, туынды сөздердің семантизациясы және оларды дұрыс қолдану мен жазу дағдыларын дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беруде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану

    Пәннің мақсаты-оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастырудың негізін құрайтын оқыту мен білім беруде цифрлық технологияларды (ЦТ) пайдалану саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін дамыту. Курста мұғалімнің күнделікті іс-әрекетінде компьютерді қолданумен, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктерімен, жасанды интеллект технологияларын қолданумен байланысты жалпы мәселелер қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу процесінде ЦТ қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі мақсаттағы педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боттарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу; ғаламдық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты түрде іздеуді, оны жинауды, жинақтауды, сақтауды, өңдеуді және беруді жүзеге асыру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Курстың мақсаттары: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен танысу; студентердің оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын зерделеу; қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқыту нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін зерделеу. Осы пәнді оқу барысында алынған білім, білік және дағдылар студенттерге білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдері, студенттерді критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны іске асырудың тәсілдері, нысандары мен құралдары сияқты мәселелерді бағдарлауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңартылған мазмұны бойынша орыс тілін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты: студенттерді оқыту мақсатында орыс тілін функционалдық-коммуникативтік сипаттау саласында білім жүйесін қалыптастыру, болашақ педагогтарды оқытудың вариативтік технологиялары мен тәсілдерін, мектепте оқу-танымдық және тәрбие қызметін ұйымдастыру тәсілдерін қолдануға үйрету, білім беру және оқыту жүйесіне қойылатын жаңа талаптарға сәйкес инновациялық кәсіби - педагогикалық қызметке әзірлікті әзірлеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңыртылған мазмұны бойынша әдебиетті оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтарды оқытудың вариативті технологиялары мен тәсілдерін, мектепте оқу-танымдық және тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру тәсілдерін қолдануға үйрету, білім беру және оқыту жүйесіне қойылатын жаңа талаптарға сәйкес инновациялық кәсіби-педагогикалық іс-әрекетке дайындығын дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Практикалық грамматика

    "Орыс тілінің практикалық грамматикасы" пәнін меңгерудің мақсаты-орыс тілінің негізгі грамматикалық формаларын және оларды синтаксистік жүйеде қолдану ережелерін меңгеру және бекіту; сөйлеу практикасында грамматикалық формаларды саналы қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілі морфологиясы

    Пәннің мақсаты: сөздің грамматикалық табиғаты туралы ілім ретінде морфологияның негізгі құбылыстары туралы түсінік беру, оқушылардың сөздерді морфемалық, морфологиялық талдау дағдыларын дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу мәдениеті

    Пәннің мақсаты: қарым-қатынастың әртүрлі салаларында тілдік құралдарды нормативтік қолдануға тәрбиелеу, сөйлеу мәдениетін арттыру. Курстың негізгі міндеттері: студенттерді жоғары оқу орны пәні ретінде сөйлеу мәдениетінің теориялық негіздемесімен және сипаттамасымен таныстыру; сөйлеу қарым-қатынасы, мәтіндер құру процесінде тілдік құралдарды дұрыс айту, пайдалану, таңдау және пайдалануды реттеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру; студенттер арасында коммуникативтік қасиеттердің жиынтығын қалыптастыру. "Сөйлеу мәдениеті" ұғымы тілдің дамуы мен қызмет етуінің заңдылықтары мен ерекшеліктерімен, сондай-ақ оның барлық алуан түрлілігіндегі сөйлеу әрекетімен тығыз байланысты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы типологиясы

    Пәннің мақсаты: орыс және қазақ тілдерінің грамматикасын жүйелі салыстырмалы сипаттау; салыстырылатын тілдік жүйелердің барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау; салыстырылатын тілдердің құрылымы мен жұмыс істеуінің барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау; аударма теориясының негізі ретінде мазмұнды тілдік бірліктердің қолданылуын зерттеу; машиналық аударманы жүзеге асыру кезінде салыстырылатын тілдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау. Пәннің міндеттері: салыстырмалы жоспарда орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық құрылысын сипаттау; салыстырылатын тілдердің ұқсастықтарын анықтау; салыстырылатын тілдердің айырмашылықтарын әлемнің ұлттық тілдік көрінісінің элементтері ретінде және орыс және қазақ тілдерінің әртүрлі тілдік типтерге жататындығы белгілері ретінде анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Латын тілі

    Пәннің мақсаты-студенттерді латын тілінің қызмет етуі мен дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру, Қазіргі Тілдер мен Мәдениеттер тарихындағы латын тілінің рөлін анықтау: Ежелгі Римнің жалпыадамзаттық тарихтағы рөлі, тілдерді, мәдениетті, дінді дамытудағы латынның рөлі; латын әліпбиі; латын тілі Еуропа әдебиетінің басты тілі ретінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көне славян тілі және тарихи грамматика

    Пән салыстырмалы-тарихи ескі славян тілінің фонетикалық және грамматикалық жүйесінің ғылыми сипаттамасының жаңа түрін ұсынады; студенттерді графика, орфография, фонетика, морфология және синтаксис саласындағы тарихи өзгерістерді ғылыми түсіндіруге дайындайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі

    Пәннің мақсаты: синтаксисті тілдік жүйенің жоғарғы деңгейі ретінде түсіну, сөйлемдерді синтаксистік талдау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • ХVІI-XIX ғ. шетел әдебиеті

    Курстың мақсаттары: шетел әдебиетінің классикалық үлгілерін зерттеу, көркем шығарманы талдау жүйесін үйрету, шетел әдебиетін жеке дамудың құрамдас бөлігі ретінде зерттеуге құндылық қатынасын қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • XIX ғ. орыс әдебиеті

    Пәннің мақсаты: Орыс әдебиеті мен мәдениетінің рухани-адамгершілік құндылықтарымен таныстыру, көрнекті жазушылардың шығармашылық өмірбаянын және ХІХ ғасырдың бірінші және екінші жартысындағы орыс әдебиетінің шыңдық шығармаларын, осы кезең туралы ғылыми-сыни әдебиеттерді зерттеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Семантикалық синтаксис

    Пәннің мақсаты-сөйлемді/мәлімдемені ұйымдастырудың семантикасының көп өлшемді сипаты туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру және сөйлемнің семантикасына білікті түсініктеме беру дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Батыс Еуропа романтизмінің тарихы

    Пәннің мазмұны Батыс Еуропа (Англия, Германия, Франция) және АҚШ әдебиеттерінің тарихымен байланысты бірқатар мәселелерді қамтиды. Шетел әдебиетінің тарихы тарихи-мәдени контекстті ескере отырып, әдебиетаралық байланыстар мен дәстүрлер контекстінде ауызша өнердегі романтикалық әдістің пайда болуы мен эволюциясы проблемасына байланысты қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиетінің теориясы мен тарихы

    Курстың мақсаттары: студенттер оқу барысында алған теориялық және әдеби ұғымдарды жалпылау және бекіту, көркем әдебиеттің ерекшеліктері мен қасиеттері, әдеби процестің даму заңдылықтары, Күміс ғасырдың ерекшеліктері және орыс және шетел әдебиетінің дамуы, негізгі көркемдік әдістермен, бағыттармен және ағымдармен, еркін жүруге үйрету. Ресей, Еуропа, Америка, Шығыс әдеби процесінің негізгі үрдістерінде

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • XX-XХI ғ. шетел әдебиеті

    Курстың мақсаты: студенттерді XX-XXI ғасырлардағы қазіргі орыс және шетел әдебиетінің ең көрнекті қайраткерлерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Журналистиканың менеджменті және маркетингі

    "Журналистика менеджменті және маркетингі" курсы теориялық-практикалық сипатқа ие. Маркетинг пен менеджментке жалпы ұғымдарға да, мерзімді басылымдар редакцияларының практикалық қызметіне де ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени шекара құбылысы (ТМД елдерінің орыс тілді әдебиеті негізінде)

    - мақсаты-мәдени шекара құбылысын ашу, Қазақстан мен ТМД елдерінің орыс тілді жазушыларының қазіргі заманғы прозасы мен поэзиясының жетекші даму тенденцияларын жалпылау; - Қазақстанның орыс тілді әдебиетінің ерекшелігі мен айрықша ерекшеліктерін анықтау қазіргі орыс әдебиетінен, Украина, Беларусь және Молдова орыс жазушыларының прозасынан; - қазіргі авторлардың көркем мәтіндеріндегі имагологиялық дискурстың анықтамасы; - студенттердің орыс тілді әдебиетті және оның Қазақстанда және ТМД елдерінде синхронды және диахрондық аспектілерде жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын өз бетінше зерттеу қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Креативті стилистика

    Курстың негізгі мақсаты қазіргі заманның стилистикалық жүйесін зерттеу орыс тілі, әртүрлі стильдер мен сөйлеу жанрларының мәтіндерін құрастыру және жазу ережелері. - студенттерде тілдің стильдік сорттарында, коммуникативті, прагматикалық және когнитивтік аспектілерде жұмыс істеуі туралы тұтас жүйелік идеяны қалыптастыру, дамыту, жетілдіру; -қазіргі орыс әдеби тілін өзара әрекеттесетін функционалды стильдер жүйесі ретінде қарастыру; -практикалық стилистиканың негізгі қағидаты мен ережесін ұсыну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәтін лингвистикасы

    "Мәтін лингвистикасы" пәнін меңгерудің мақсаты студенттерді мәтін лингвистикасы, оның грамматикалық, ақпараттық және стилистикалық ресурстары мен ағылшын тілінің функционалдық-стильдік жүйесі туралы қазіргі ұғымдармен, мәтінді зерттеудің лингвистикалық әдістерімен, сондай-ақ мәтіннің сөйлеу туындысы ретінде қызмет етуінің сипаты мен ерекшеліктерімен таныстыру; мәтін туралы лингвостилистік зерттеу объектісі ретінде ұсыну; мәтіннің мәнін, оның ұғымдары мен санаттарын түсіну; мәтіндер мен олардың компоненттерінің типологиясымен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әдебиеттанудың теориялық мәселелері

    Курс шығарманы талдау әдістемесі бойынша жұмыстардың қазіргі жай-күйінің жалпы сипаттамасын, сондай-ақ талдау әдістемесіне әртүрлі тәсілдерді ұсынатын нақты авторлардың жұмыстарын қарастыруға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • XX-XХI ғ. шетел әдебиетіндегі әдеби бағыттар мен ағымдар

    Мақсаты-студенттерде 20-21 ғасырдың әдеби процесі туралы түсінік қалыптастыру және процеске сәйкес сипаттау тілін қолдануға үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәтіннің стилистикасы және редакциялауы

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттерде теориялық және практикалық стилистиканың мүмкіндіктері туралы білім жүйесін қалыптастыру; студенттерді тілдік құралдардың стилистикалық дифференциациясы мәселелерімен таныстыру; әдеби тілдің нормаларын сипаттау, синонимдік нұсқаларды неғұрлым орынды қолдануды көрсету, оларды дұрыс таңдау дағдыларын қалыптастыру, сөйлеу мәдениетін арттыруға ықпал ету болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің тарихы

    Пәннің мақсаты: пәнді оқу үшін қажетті тапсырмаларды орындау арқылы студенттерге тіл мен әдебиеттің даму тарихы туралы түсінік беру филолог пен әдебиет мұғалімінің кәсіби құзыреттілігінің міндетті шарты болып табылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар әдебиеті

    Отандық және әлемдік әдебиеттің дамуының жалпы тенденцияларын, сондай-ақ педагогикалық ойды көрсететін тәуелсіз тарихи-әдеби құбылыс ретінде балалар әдебиеті туралы тұтас түсінік алу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы және типологиялық тіл білімі

    Пәннің мақсаты: студенттер типологиялық тіл білімі теориясында сауатты болуы керек (типологиялық тіл білімінің негізгі теориялық және әдістемелік мәселелерін, ана және оқытылатын тілдердің типологиялық ерекшелігін білуде)

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • мәтінді талдаудың әртүрлі түрлерінің (фонетикалық, лексикалық, морфемалық, сөзжасамдық, морфологиялық, синтаксистік, лингвистикалық, филологиялық)заманауи тұжырымдамалары мен әдіснамалық негіздерін білу
  • орта жалпы білім беретін және кәсіптік оқу орындарында орыс тілі мен әдебиетін кәсіби деңгейде оқытуда, орыс тілі мен әдебиеті бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру мен жүзеге асыруда теориялық негіздер мен оқыту технологияларын қолдану
  • орыс әдеби тілінің нормаларын, сөйлеудің функционалдық стильдерінің жүйесін практикалық қолдануды, мәнерлеп оқу дағдыларын, сөйлеу мәдениетін, шешендік өнер тәсілдерін меңгеру
  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстаным таныту
  • өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстану
  • оқыту стратегиясын таңдауды негіздеу және оқытудың жеке, пәндік нәтижелеріне қол жеткізу және оқытылатын пән арқылы оқу процесінің сапасын қамтамасыз ету, тілдік және әдеби курстардың басқа пәндермен пәнаралық байланысын қамтамасыз ету үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін пайдалануға дайын болу
  • академиялық мәтіндерді, орыс тіліндегі кәсіби мақсаттағы мәтіндерді жасау және редакциялау, презентациялар мен ғылыми жобаларды дайындау, конференциялар мен ғылыми семинарлар үшін презентациялар мен баяндамалар жасау; оларды оқытылатын салада қолдану
  • тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіптік) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияға түсу
  • кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтардың сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; цифрлық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдыларына ие.
  • тілдер мен әдебиеттердің теориясы мен тарихы, орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі саласындағы негізгі ұғымдарды, ережелер мен тұжырымдамаларды білу, қазіргі орыс тілінің, жаңа орыс және шетел әдебиетінің қазіргі жай-күйін, өзекті мәселелері мен даму перспективаларын білу
  • арнайы ақпаратты кәсіби түрде көрсету, өз пікірі мен тұжырымдарын тұжырымдау, әдеби шығармаға және оның эстетикалық маңыздылығына баға беру, өз көзқарасын ғылыми тұрғыдан дәлелдеу және қорғау
  • философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
Top