Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05201 Қоршаған ортаны қорғау в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқару шешімдерін қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Магистранттарды шетелдік және отандық менеджмент ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми менеджменттің заманауи тенденциялары – жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесі құзыреттерді меңгеруі керек: (жалпы мәдени құзыреттіліктер) - стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу қабілеті мен дайындығы және олар үшін жауапкершілік; (кәсіби құзыреттер) - еңбек ұжымдарында өзара әрекеттесу нысандарын талдау қабілеті және дайындығы; кадрларды іріктеу және өндірістік процесті оңтайландыруға қолайлы психологиялық ахуал жасау мақсатында персоналмен жұмыс істеу қабілеті мен дайындығы; қызметкерлердің жеке өсуіне және жеке адамдар мен топтардың денсаулығын сақтауға бағытталған интерактивті әдістерді, психологиялық технологияларды енгізу қабілеті мен дайындығы; жас ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, тұлғаның жыныстық, этникалық, кәсіптік және басқа да әлеуметтік топтарға жататынын ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерін анықтау қабілеті мен дайындығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық мәдениетінің негіздерін, білім беру жүйесінде инновациялық, кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін оның ғылыми-педагогикалық және практикаға бағытталған құзыреттерін қалыптастыру. Міндеттері-теориялық білім негізінде болашақ оқытушыны кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындау; педагогикалық талдау, оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру; педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Әдістері: оқытудың белсенді әдістері, жобалық жұмыс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілі (Кәсіби)

    Курстың мақсаты: Кәсіби қызмет саласы үшін қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, коммуникативті сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде тілдік материалды қолдану дағдыларын дамыту. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әртүрлі электронды сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс істеуді үйренеді. Оқытылатын шет тілі саласындағы жобалық зерттеу қызметін қоса алғанда, оқыту үдерісінде коммуникативтік, интерактивтік әдістер мен ақпараттық технологиялар, жұмыстың жеке және топтық нысандары қолданылады. Материалдар мен дереккөздер білім беру бағдарламасының ерекшелігін ескере отырып таңдалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы кең әлеуметтік-мәдени контексте және оның тарихи дамуында қарастырылатын ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе береді. Пән идеологиялық және әдістемелік мәселелерді талдауға бағытталған. «Ғылым тарихы және философиясы» курсын меңгеру одан әрі магистранттардың профиліне сәйкес нақты ғылыми-теориялық пәндердің табысты дамуына ықпал етеді. Пәннің мақсаты мен міндеттері ғылым тарихы және оның философиялық, әдістемелік мәселелері бойынша білім беру. Курстың міндеттері: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі ұғымдары туралы түсінікті білу; ғылымның пайда болуын және оның эволюциясының негізгі кезеңдерін түсіну; ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияларды, ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктерін аша білу. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың философиялық мәселелерінде құзыретті болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қоршаған ортаны қорғау нормативті-құқықтық актілері

    Зерттеудің мақсаты: экологиялық заңнаманың негізгі нормаларымен таныстыру, нормативтік-құқықтық құжаттаманың ережелерін талдау және сауатты қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс барысында магистранттар экологиялық құқықтың қазіргі заманғы халықаралық және Ұлттық жүйелерімен, экологиялық құқықтық қатынастар саласындағы нормативтік құқықтық актілердің мазмұны мен механизмдерімен танысады. Жоспарланатын және жобаланатын шаруашылық қызмет жобаларының әртүрлі типтері үшін нормативтік-құқықтық актілерді пайдалана отырып, қоршаған ортаға әсерді кешенді бағалауды жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қалдықтарды өңдеудің биотехнологиялық әдістері

    Пәннің мақсаты: қалдықтарды өңдеу үшін биотехнологиялық әдістерді пайдалану саласында білім мен құзыреттілікті қалыптастыру. Қалдықтардың органикалық фракциясын компосттау процесін зерттеу және компосттарды қолдану. Қалдықтардың органикалық фракциясын анаэробты ашытудың биологиялық негіздері. Қалдықтарды анаэробты ашытуға арналған өнеркәсіптік аппараттар. Қалдықтарды термиялық өңдеу. Органикалық қалдықтарды залалсыздандырудың және қайта өңдеудің биотехнологиялық тәсілдері; қалдықтарды қайта өңдеудің микробиологиялық процестері; биологиялық қайта өңдеу тәсілдері. Қалдықтарды қайта өңдеу өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін бақылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғи ресурстарды ғылыми зерттеудің заманауи әдістер

    Ғылыми ойлау мен әлемнің жаратылыстану бейнесін қабылдауды қалыптастыру. Ғылыми зерттеулер мен әзірлемелер процесінің негізгі құрамдас бөліктері туралы идеяны дамыту, экологиядағы ғылыми жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру принциптерін негіздеу, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеу және түсіндіру; экологиялық зерттеудің тиімді қызметін қамтамасыз ету мақсатында болжау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика

    Курстың мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық қызметте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұнында ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер беру. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми тұтастығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану: ризома- әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант: негізгі ғылыми этикалық принциптерді және олардың оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде қалай қолданылатынын білу; ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу кезінде этикалық қағидаларды қолдана алатын болады; этикалық дилемманы анықтап, оны шешудің дәлелді шешімін ұсына алады; әдепсіз мінез-құлық салдарын білетін болады; этикалық стандарттарға сәйкес ғылыми рецензияланатын журналдар қойған талаптардан хабардар болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы ҚТҚ полигондарын жобалау (оқытудың жобалық әдісі)

    Пәннің мақсаты: магистранттардың өңірлік ерекшеліктерді ескере отырып, қатты тұрмыстық қалдықтар (ҚТҚ) полигондарын жобалау бойынша білімі мен іскерлігін қалыптастыру. Полигонды салу үшін орынды таңдаудан бастап, жер учаскесінің қажетті алаңын есептеуден, полигонның қоршаған ортаға әсер етуінен, қорғаныш экрандарын жобалаудан, санитариялық-қорғаныш аймағымен және т.б. бастап рекультивация мен мониторингке дейінгі полигонды жобалау кезеңдерін зерделеу. Барлық нормативтерді ескере отырып, экологиялық жобаны жасау тәжірибесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қалдықтармен жұмыс істеудің инновациялық технологиялары

    Қатты тұрмыстық қалдықтармен жұмыс істеу жөніндегі жалпы ережелер, оларды кәдеге жарату мен залалсыздандырудың негізгі бағыттары және оларды жинауды, тасымалдауды, өңдеуді, кәдеге жаратуды, залалсыздандыруды және орналастыруды ұйымдастыру кезіндегі практикалық міндеттерді шешуге бағытталған есептеу әдістемесі. Қалдықтарды қайталама шикізат ретінде пайдалану. қалдықтарды өңдеу процесін автоматтандыру және қалдықтарды жинау, жинақтау, логистика және қайта өңдеу кезінде барлық кезеңдерде КТ технологиясын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану

    Пәннің мақсаты: табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың негізгі принциптерін талдай білу. Табиғат пайдаланудың мазмұны мен құрылымы, табиғат пайдалануды адам қызметі мен ғылым жүйесі ретінде дамыту ерекшеліктері, табиғат пайдаланудың негізгі тұжырымдамалары, заңдары, қағидаттары мен жалпы проблемалары, ұтымды табиғат пайдалану қағидаттары; салалық және аумақтық табиғат пайдаланудың мәні мен қағидаттары. Қоршаған ортаға техногендік әсер ету нәтижелері, олардың сипаты мен әсер ету бағытын бағалау. Қоршаған ортаны қорғау жөніндегі іс-шаралар жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • ЖОО-да экологияны оқыту әдістемесі

    Университетте экологияны оқыту кезінде экологиялық білімді қалыптастыру. Білім беру мен тәрбиелеудегі экологияның рөлі, экологиялық білім беру жүйесін құру принциптері, оқу процесін ұйымдастыруда экологиялық психологиялық-педагогикалық білімнің әдістері мен тәсілдері; жаратылыстану пәндерін оқытудың теориялық негіздері, сабақ технологиясы, оқыту әдістері мен құралдары туралы түсінік заңдылықтары мен жүйесі. Акт қолданумен экологиялық цикл пәндерін оқытудың заманауи интерактивті әдістері. Оқытуда онлайн құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағынды суларды тазартуы заманауи әдістері

    Ағынды суларды тазарту жүйелерін есептеу қабілетін қалыптастыру; Ағынды суларды тазарту жүйелерінің құрылымдары мен жекелеген элементтерін түсіну; Ағынды суларды тазарту әдістерінің негіздемесі; нормативтік, анықтамалық, ғылыми-техникалық әдебиеттерді, ақпараттық технологияларды пайдалану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жер ресурстары және бүлінген ландшафтарды қалпына келтіру

    Жер ресурстарын ұтымды пайдалану және қорғау негіздерін қалыптастыру. Жер ресурстарын қорғау және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі, топырақ сапасын басқару қағидаттары, ҚР Экологиялық және Жер кодексінің негізгі ережелері; бұзылған жер ландшафтарын қалпына келтіру, топырақты пайдалану және қорғау саласындағы мемлекеттік реттеу және халықаралық ынтымақтастық

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жабық цикл экономикасы (дөңгелек экономика)

    Пәннің мақсаты: тұйық цикл экономикасы саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Жабық цикл экономикасының тұжырымдамалары, ерекшеліктері, құрылымы, деңгейлері және принциптері. ҚР циркулярлық экономикасының нормативтік-құқықтық базасы. Жабық цикл экономикасының Микро және макро деңгейі. Дөңгелек экономиканың бизнес-модельдерінің сипаттамасы. Макроэкономикалық индикаторлар және айналымдағы экономиканың даму деңгейін бағалау индекстері. Қазақстанда тұйық циклді экономиканы іске асырудың проблемалары, перспективалары және мүмкіндігі. Тұйық циклді экономиканың басым секторлары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаны қорғау экономикасы

    Табиғатты пайдаланудың экологиялық-экономикалық негіздерінің айырмашылықтарын түсіндіру. Табиғи ресурстарды экономикалық бағалау. Табиғи ресурстарды пайдаланғаны үшін төлемдер. Табиғатты пайдалануға салық салу. Экологиялық-экономикалық реттеу. Экологиялық нормалау. Табиғатты қорғау шығындары және олардың тиімділігі. Табиғатты ұтымды пайдалану қағидаттарын қолдану , қоршаған ортаның экологиялық мониторингі; экологиялық қауіптің туындауының алдын алу, табиғат ресурстық әлеуеті, табиғатты ұтымды пайдалану қағидаттары мен әдістері; өндірісті орналастыру және қалдықтар проблемасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қалдықтарды жинау, сұрыптау және қайта өңдеу әдістері

    Пәннің мақсаты: қалдықтарды жоюдың экологиялық қауіпсіз тәсілдері, оларды қайта өңдеу және халық шаруашылығында қайта пайдалану технологиялары туралы практикалық білім алу. Атмосфераны, гидросфераны және литосфераны ауыл шаруашылығы шығарындыларынан қорғау технологиялары; өндіріс және тұтыну қалдықтарын кәдеге жарату және ауыл шаруашылығы қалдықтарын экологиялық қауіпсіз жою және көму бағыттары, қалдықсыз (қалдығы аз) өндірістер мен табиғат қорғау жабдығын құрудың қазіргі заманғы үрдістері. Қалдықтарды өңдеудің шетелдік және отандық ең озық қолжетімді технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологияда тәуекелдіктің бағалауының замануи әдістері

    Экологиялық тәуекелдерді бағалау саласындағы негізгі үрдістер, тәуекелдер қолайлылығының әдістері, қағидаттары, критерийлері туралы білімді қалыптастыру; қоршаған ортаның ластануынан туындайтын қауіптерді бағалау тәсілдері; кәсіпорын табиғи ресурстарға құратын тәуекелдер деңгейін есептей білу; аумақтардың радиоактивті қалдықтармен ластану тәуекелін нормалау; экологиялық тәуекелдерді төмендету үшін табиғат қорғау іс-шаралары кешенін және ұсынымдарды әзірлеу. Қоршаған ортаның химиялық ластану қаупін санитарлық-гигиеналық бағалау. Экологиялық қатерді басқару әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаға жинақталған зиянды жою әдістері

    Қоршаған ортаға теріс әсерді азайту немесе жою жолдары. Ластанған суды, топырақты және ауаны тазарту үшін технологияны қолдану. Ресурстарды тиімді пайдалану жөніндегі шараларды енгізу. Атмосфераға зиянды заттардың шығарылуын азайту, қалдықтарды жою, экожүйелерді қалпына келтіру және басқа шаралар. Табиғи ресурстарды сақтау және қалпына келтіру. Биоәртүрлілікті сақтау, адамдар мен жануарлардың денсаулығын қамтамасыз ету және болашақ ұрпақ үшін Тұрақты орта құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортадағы улы элементтер

    Пәннің мақсаты: қоршаған ортаның жағдайын зерттеу және бағалау, химиялық элементтердің антропогендік көші-қонын экологиялық-геохимиялық талдау. Қоршаған ортаны ластау көздерін, табиғи жүйелердегі элементтердің таралуының көші-қон тізбектерін сипаттау; табиғи және табиғи-антропогендік жүйелердің құрылымы туралы, «ландшафтық қабық», «биосфера», «техносфера» ұғымдарының арақатынасы, объектінің геожүйелік мәні,организм мен тіршілік ету ортасының өзара байланысы туралы түсінік. Қоршаған ортаның сапасы, судың, ауаның және топырақтың экологиялық жағдайын кешенді бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экологиядағы жобалық менеджмент

    Табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласындағы жобалық менеджмент. Жобалық басқарудың принциптері мен механизмдері. Экономиканы дамытуды бағдарламалық-нысаналы басқарудан жобалық тәсілдің артықшылықтары.Табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласындағы жобалық менеджментке көшудің алғышарттары. Экологиялық бағыттағы жобалардың ерекшеліктері. Олардың жіктелуі. Экологиялық бағыттағы жобаларды іске асырудың шетелдік тәжірибесі. Экологиялық-экономикалық бағыттағы жобаларды негіздеу, іріктеу және іске асыру қағидаттары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қатты қалдықтарды басқару

    Пәннің мақсаты: қалдықтарды басқарудың ұйымдастырушылық-экономикалық аспектілерін зерттеу. Еуропалық Одақ елдерінде қалдықтарды басқару саласындағы құқықтық реттеу. Қазақстандағы қалдықтарды басқару саласындағы қызметті құқықтық реттеу. Қатты тұрмыстық қалдықтарды жинау жүйесін ұйымдастыру. Өндіріс және тұтыну қалдықтарын қайталама ресурстар ретінде пайдалану.Қалдықтарды қайта өңдеу, қайта өңдеу және кәдеге жарату. Қалдықтарды тұрақты басқару жүйесі. Қалдықтарды басқару саласындағы отандық және шетелдік тәжірибені салыстырмалы талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта және биоәртүрлілікті сақтау

    Пәннің мақсаты: дүние танымдық түсініктерді қалыптастыру, экологиялық мониторинг саласында практикалық қолдану үшін биосфераны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерінде Биоәртүрлілікті талдау және бағалау әдістерін меңгеру. Қалпына келтірудің негізгі стратегияларын, қауіпсіздікті қамтамасыз етуді және адамның табиғи ортамен және қоғаммен тұрақты өзара әрекеттесуін ескере отырып, биоәртүрлілік тұжырымдамасы және оны сақтау мәселелері. Биоәртүрлілікті сақтау саласындағы халықаралық нормативтік құжаттар. Өсімдіктер, жануарлар мен микроорганизмдердің биоалуантүрлілігін сақтаудың заманауи әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өндіріс және тұтыну өнімдерінің өмірлік циклін бағалау

    Магистранттардың LCA өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдерінде ISO 14040 сериясының халықаралық стандарттарын қолдана отырып, өнімдердің экологиялық сипаттамаларын талдау және жақсарту дағдыларын қалыптастыру; шикізаттан бастап қалдықтарға дейінгі әр кезеңде олардың қоршаған ортаға әсерін бағалау әдістері. Стратегиялық менеджмент, маркетинг және экологиялық өнімдерді сату. Өмірлік циклдің схемасы және инвентаризациясы. ISO халықаралық стандарттары және өмірлік циклды бағалау хаттамалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қарым-қатынас және оқыту процесінде мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда өз ойларын логикалық реттілікпен ресімдеу үшін жұмыс істеу; жаратылыстану, әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық ғылымдардың өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін талдау және саралау
  • Ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымына талдау жүргізу, қазіргі жағдайда кәсіби - зерттеу міндеттерін шешу үшін экология саласындағы арнайы пәндер шеңберінде алынған білімді синтездеу және біріктіру; ғылыми идеяны кейіннен жобалау және коммерцияландыру арқылы ғылыми-зерттеу , талдау қызметінің нәтижелерін диссертациялық жұмыс, ғылыми мақала, есеп, талдамалық жазба түрінде қорыту; қазіргі ғылым мен білімнің қоғамдық өмірдегі рөлі, ғылыми танымның даму тенденциялары мен әдіснамасы туралы пікірталас
  • Қоршаған ортаны қорғау саласындағы заңнамалық негіздерді, халықаралық шарттарды, стандарттар мен келісімдерді қоса алғанда, Қазақстан Республикасында қолданылатын құқықтық актілер мен нормаларды, техникалық нормативтерді жинақтау және қорыту, мемлекеттік экологиялық инспекция мен табиғат пайдаланудың әртүрлі деңгейлеріндегі басқарушылық шешімдерді талдау және зерделеу
  • Кредиттік технология жағдайында білім беру үдерісінде заманауи ақпараттық формалар мен әдістерді қолдану
  • Заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-талдау және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізу;
  • Елдің, өңірдің орнықты дамуына бағытталған табиғатты ұтымды пайдаланудың аса маңызды қағидаттарын дәлелдеу және ұсыну, су және жер ресурстарын кешенді пайдалануды ескере отырып, қоршаған ортаны сарқылудан және ластанудан қорғау жөніндегі іс-шараларды іске асыру бойынша жұмыс істеу
  • Жеке зерттеу тақырыбы немесе үлкен бөлім бойынша ғылыми-тәжірибелік жұмыстарды өз бетінше орындау, сынақтар жүргізу және зерттеу нәтижелерін енгізу, оның ішінде жүзеге асыру кезеңдерін жоспарлау және бақылау.
  • Есептеулер жүргізуге қажетті техникалық білімге ие болу, полигонның жеке құрылымдық элементтерін есептеу әдістерін меңгеру, полигонды ұйымдастыру, пайдалану және қоршаған орта мониторингі туралы білімдерін тереңдету.
Top