Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01703 Шетел тілі:екі шетел тілі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Академиялық жазу

    Мақсаты: Ғылыми жұмыс жазудың заңдылықтарын анықтау. Мазмұны: Ғылыми жұмыс жазудың грамматикалық, құрылымдық, логикалық моделі талданады. Академялық жазуға тән дағдылар, плагиаттықтан сақтану жолдары, гипотеза құрудың шарттары т.б. сараланады. Құзіреттіліктер: Логикалық жақтан сенімді, шынайы аргументтерге негізделген плагиаттан сақтандырылған ғылыми жұмыс жаза алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Диссертациялық зерттеудің әдістемесі

    Мақсаты: докторанттардың өздерінің зерттеу жобаларын іске асыруға және олардың нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығы мен қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: ғылыми зерттеу: дәстүрлі тәсіл және халықаралық тәжірибе. Ғылыми жұмыстың құрылымы. Материалды ұсынудың әдістемелік әдістері. Диссертациямен жұмыс істеу әдістемесі. Ғылыми жазудағы дәлел. Жазбаша ғылыми жұмысты орындау кезеңдері. Құзыреттіліктер: диссертациялық зерттеудің құрылымы мен кезеңдерін сақтайды; диссертацияны рәсімдеу параметрлерін қолданады .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шеттілдік білім берудегі мәдениетаралық коммуникация және лингвомәдениеттану

    Пәннің мақсаты: тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған педагог-зерттеушіні қалыптастыру. Пәннің мазмұны: лингвомәдениеттану және мәдениетаралық коммуникация ғылымның пәнаралық салалары ретінде. Лингвомәдениеттану мен Мәдениетаралық коммуникацияның теориялық негіздері. Құзыреттіліктер: "тілдік тұлға", "екінші тілдік тұлға", "мәдениетаралық құзыреттілік"ұғымдарына анықтама мен сипаттама береді. Қазіргі шет тілді білім беру жүйесіндегі лингвомәдениеттану мен Мәдениетаралық коммуникацияның рөлін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу әрекетінің теориясы және шет тілде білім беру

    Пәннің мақсаты: докторанттарды шет тілді білім берудің коммуникативтік-прагматикалық бағыты бағытындағы жаңа теориялық жетістіктермен таныстыру. Пәннің мазмұны: сөйлеу әрекетін лингвистикалық модельдеу. Психолингвистика. Психолингвистикалық зерттеу әдістері. Лингвистикалық эксперимент. Фонетика, грамматиканы зерттеу. лексика және семантика. Сөйлеу коммуникациясының теориясы. Құзыреттері: сөйлеу қызметі теориясының дамуының негізгі тарихи кезеңдерін атайды; психолингвистикалық зерттеу әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты-дербес ғылыми зерттеу жүргізу процесінде нақты аударма мәселелерін шешу үшін зерттеу әдістерінің кешенін қолдану қабілетін қалыптастыру. Жалпы ғылыми және лингвистикалық (Салыстырмалы-тарихи, типологиялық; оппозициялық, дискурсивті, трансформациялық, компоненттік талдау әдістері және т.б.) ғылыми танымның әдістері, жүйелеу, аударма саласындағы зерттеулердің нәтижелерін жалпылау; диссертациялық зерттеудегі эксперименттік деректерді өңдеу, түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • мамандықтың жоғары әлеуметтік мәнін түсінеді, кәсіби этика қағидаларын сақтайды, кәсіптік қызметте пәндік білімді, бақылау-өлшеу құралдарын қолданады;
  • әр түрлі теориялардың, көзқарастардың, бағыттар мен лингводидактика мектептері мен шетел тілін оқыту әдістемесінің ғылыми жетістіктерін қорыту негізінде проблемалық зерттеу саласының қазіргі жағдайына ғылыми талдау жүргізеді;
  • лингводидактика және шет тіліне білім беру әдістемесі саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу кезінде жалпы және жеке әдістемелік қағидаларды қолданады;
  • мәдениетаралық коммуникация субъектісінің дамуының негізгі заңдылықтарын зерттеу мақсатында аналитикалық, сараптамалық және болжамдық іс-әрекеттің дағдыларын қолданады;
  • оқытушының кәсіби этикасының принциптері мен нормаларын сақтай отырып, әртүрлі тәсілдерді қолдану негізінде ғылыми ақпаратты талдайды, өңдейді, түсіндіреді, жүйелейді және жинақтайды;
  • лингводидактика және шет тілді білім беру әдістемесі саласындағы ғылыми-зерттеу және қолданбалы қызметтің заманауи әдістерімен жұмыс жасайды;
  • ғылыми білімдер жүйесінде шет тілдерін оқыту әдістемесін практикалық қызметте, психологиямен, психолингвистикамен, сөйлеу әрекеті теориясымен, когнитивтік лингвистика, мәдени лингвистика және мәдениетаралық коммуникация теориясымен байланыста қолданады;
  • қазіргі заманғы шет тіліндегі білім беру үдерісін ұйымдастыруды, оқыту технологияларын басқарады: ұйымдастыру, басқару, оқыту технологиялары;
  • білім беру стандартына сәйкес келетін негізгі, базалық, арнайы құзыреттіліктің қалыптасуын қамтамасыз ететін заманауи технологиялар жүйесін, шет тілді білім берудің құзыреттілікке бағытталған мазмұнын құруды жүзеге асырады;
  • кәсіби шет тілі білімінің тиімділігі мен сапасын басқарудың критерийлік негізін қолданады;
Top