8D01703 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылым және кәсіби қызмет саласындағы Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді меңгерген бәсекеге қабілетті шетел тілі: екі шетел тілі бойынша ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
Мақсаты: философиялық және әдіснамалық принциптер, мәселелер және ғылым негіздері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: «Философия және педагогиканың әдіснамасы» пәнін оқытудың нысандары мен әдістері. Философия және педагогика әдіснамасының құрылымы. Философия және педагогика әдіснамасын дамыту әлеуеті. Ғылыми тұжырымдамалар және олардың педагогикадағы көрінісі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты: мазмұнды зерттеулер жүргізудің сандық және сапалық әдістерін зерделеу; зерттеу мақсаты, әдістемесі мен техникасы, жиі қолданылатын статистикалық әдістерді пайдалана отырып деректерді басқару және талдау туралы терең білім беру. Мазмұны: Зерттеу дизайны. Деректерді жинау әдістері. Үлгіні таңдау әдістері. Деректерді талдау әдістері. Этикалық аспектілер, негізділік және сенімділік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Мақсаты: халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес ғылыми жобаларды іске асыруға дайындығы мен қабілеттерін қалыптастыруға және олардың нәтижелерін жазбаша нысанда ұсынуға бағытталған құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: Академиялық дискурстың ерекшеліктері: стилі, жанрлары, мәселелері. Зерттеу сұрағын қою. Кіріспе құрылымы және оның ғылыми жұмыс нәтижелерін ұсынудағы рөлі. Библиография мен анықтамалық аппаратты ресімдеу. Аннотациялардың түрлері және оларды құрастыру ерекшеліктері. Ғылыми мәтінге шолу. Жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интелектті пайдалану арқылы адаптивті білім беру
Бұл пәннің мақсаты білім алушыларды жасанды интеллект (AI) арқылы адаптивті білім берудің заманауи тәсілдерімен таныстыру болып табылады. Олар ЖИ көмегімен білім беру процесін білім алушылардың жеке қажеттіліктеріне бейімдеуге мүмкіндік беретін әдістер мен технологияларды үйреніп, адаптивті оқыту жүйелерін әзірлеуді және енгізуді меңгеруі керек. Пәннің мазмұны: Адаптивті оқытуға кіріспе. Білім берудегі жасанды интеллект негіздері. Адаптивті оқытудың модельдері. Адаптивті оқыту жүйесін құру құралдары мен технологиялары. Жекелендірілген білім беру тәжірибесін жасау үшін ЖИ пайдалану
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шеттілдік білім беру бағдарламаларын жобалау және сараптау
Мақсаты: жоғары оқу орындарында оқу бағдарламаларын үздіксіз жақсартуды қамтамасыз ету үшін білім беру бағдарламаларын жобалау саласындағы негізгі құзыреттердің дамуына ықпал ету. Мазмұны: Білім беру бағдарламаларын жобалаудың нормативтік-құқықтық базасы және әдістемелік негіздері. Инновациялық білім беру бағдарламаларын әзірлеу негіздері. Бағдарламаны бағалау. Білім беру бағдарламаларының үлгілері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шетел тілдік білім берудегі көшбасшылық
Мақсаты: ұйымдастырушылық-басқарушылық және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыра алатын ағылшын тілін шетел тілі ретінде оқыту бойынша жоғары білікті мамандарды даярлау. Мазмұны: Тілдік білім берудегі көшбасшылық негіздері. Ағылшын тіліндегі білім берудегі стратегиялық көшбасшылық. Ағылшын тілі мұғалімдерінің кәсіби дамуы. Тілдік білім берудегі ұйымдық көшбасшылық. Тілдік білім берудегі этикалық және инклюзивті көшбасшылық. Тілдік білім берудегі технологиялар және инновациялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Болашақ шетел тілі мұғалімдерін инновациялық іс-әрекетке даярлау
Мақсаты: оқу үдерісіне технологияны тиімді енгізу үшін қажетті білім, дағды және инновациялық әдістемелермен таныстыру. Мазмұны: Білім беру технологиясына кіріспе. Тілдік білім берудегі жасанды интеллект рөлі. Оқытудың инновациялық әдістері мен технологиялары. Цифрлық мазмұнды құру және басқару. Онлайн және аралас оқыту стратегиялары. Цифрлық дәуірдегі бағалау және кері байланыс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Зерттеулердің сапалық және фундаментальдық әдістері
Мақсаты: зерттеу әдістері туралы кешенді білім қалыптастыру, сапалы және іргелі әдістердің әдіснамасы мен ерекшеліктері туралы теориялық білімді игеру, нақты әдістерді тәжірибеде қолдануға дайындау. Мазмұны: Сапалы зерттеулерге кіріспе. Зерттеуді жобалау және жоспарлау. Этикалық аспектілер. Сапалы зерттеулерді жазу және ұсыну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ғылыми талдау мен академиялық жазудың заманауи әдістерін қолдана отырып, шетел тілін оқыту саласындағы ғылыми зерттеулерді тұжырымдайды және жүзеге асырады
- заманауи педагогикалық-психологиялық ғылым салалары, білім беру әдістемесі және технологиясы бойынша ғылыми зерттеулерді бағалайды, инновациялық технологияларды әзірлейді
- шетел тілін оқыту үдерісіне, ғылыми-зерттеу қызметіне және инновациялық білім беру әдістемелерін әзірлеуде заманауи технологияларды, оның ішінде жасанды интеллектіні интеграциялайды
- кәсіби және тұлғалық тұрғыдан өсуге дайын екендігін көрсетеді, білімін және дағдыларын тәжірибе жүзінде шығармашылықпен орындайды
- тұлғалармен жасалған диалогта іскерліктері мен дағдыларын үйлесімді, кіріктіре отырып жүзеге асырады, өзіне сенімді, көпмәдениетті, көпэтикалы, көпконфессионалды қоғамдағы қарым-қатынас, педагогикалық ынтымақтастықта ұстанған дағдыларын тұрақты түрде көрсетеді
- командада өзінің салмақты ойын дәлелді жеткізеді, шығармашылықпен жаңа шешімдер ұсынады, бірлесе өзіндік жұмыс жасауға ынта танытады, өз пікірін ұжым пікірімен ұштастыруға дайын екендігін көрсетеді, қақтығыстарды оңтайлы шешуде дербестік танытады