Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D01703 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылым және кәсіби қызмет саласындағы Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді меңгерген бәсекеге қабілетті шетел тілі: екі шетел тілі бойынша ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
Ғылыми зерттеу әдістері
Академиялық хат
Жасанды интелектті пайдалану арқылы адаптивті білім беру
Шеттілдік білім беру бағдарламаларын жобалау және сараптау
Шетел тілдік білім берудегі көшбасшылық
Болашақ шетел тілі мұғалімдерін инновациялық іс-әрекетке даярлау
Зерттеулердің сапалық және фундаментальдық әдістері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ғылыми талдау мен академиялық жазудың заманауи әдістерін қолдана отырып, шетел тілін оқыту саласындағы ғылыми зерттеулерді тұжырымдайды және жүзеге асырады
- заманауи педагогикалық-психологиялық ғылым салалары, білім беру әдістемесі және технологиясы бойынша ғылыми зерттеулерді бағалайды, инновациялық технологияларды әзірлейді
- шетел тілін оқыту үдерісіне, ғылыми-зерттеу қызметіне және инновациялық білім беру әдістемелерін әзірлеуде заманауи технологияларды, оның ішінде жасанды интеллектіні интеграциялайды
- кәсіби және тұлғалық тұрғыдан өсуге дайын екендігін көрсетеді, білімін және дағдыларын тәжірибе жүзінде шығармашылықпен орындайды
- тұлғалармен жасалған диалогта іскерліктері мен дағдыларын үйлесімді, кіріктіре отырып жүзеге асырады, өзіне сенімді, көпмәдениетті, көпэтикалы, көпконфессионалды қоғамдағы қарым-қатынас, педагогикалық ынтымақтастықта ұстанған дағдыларын тұрақты түрде көрсетеді
- командада өзінің салмақты ойын дәлелді жеткізеді, шығармашылықпен жаңа шешімдер ұсынады, бірлесе өзіндік жұмыс жасауға ынта танытады, өз пікірін ұжым пікірімен ұштастыруға дайын екендігін көрсетеді, қақтығыстарды оңтайлы шешуде дербестік танытады