Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01703 Шетел тілі: екі шетел тілі в QYZPU

Пәндер

  • Статистикалық талдау әдістерін терең зерттеу

    Бұл пәннің мақсаты – статистиканың ғылыми зерттеулердегі рөлін түсіндіре отырып, деректерді талдаудың заманауи статистикалық әдістерін меңгерту. Статистикалық талдау түрлі саладағы күрделі міндеттерді шешуге арналған тиімді құрал, сондықтан пән іріктеме негізінде объектілер жиынтығы туралы қорытынды жасау, олардың сипаттамаларын анықтау, айнымалылар арасындағы байланыстарды талдау, болжам жасау және шешім қабылдау үдерістеріне қажетті әдістемелік негіздерді үйретуге бағытталған. Пән аясында докторанттар статистикалық тәсілдерді ғылыми-зерттеу жұмыстарына тиімді қолдануды үйренеді.

    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Пән ғылыми бағыттағы әртүрлі мәтіндерді (ғылыми мақала, баяндама, пікір, әдеби шолу, эмпирикалық зерттеу және т.б.) жазу дағдыларын қалыптастыруға және олардың құрылымы мен ерекшеліктерін терең меңгертуге бағытталған. Пән мазмұнына ғылыми жазылым үдерісінің барлық кезеңдері – тақырып таңдаудан бастап, мақаланы халықаралық басылымда жариялауға дейінгі кезеңдердегі өзекті мәселелер кіреді. Докторанттар сыни ойлау, жүйелі және дәлелді жазу, ғылыми дискурсты қалыптастыру, мәтінді талдау, бағалау және ғылыми стильде оқи білу дағдыларын дамытады. Халықаралық деңгейдегі рейтінгісі жоғары журналдардағы ғылыми мақалалардың құрылымымен, стильдерімен танысады.

    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән докторантты зерттеу үдерісін түсіндіруге және ғылыми мәтіндерге талдау жасау, әдіснама жазу, зерттеу жоспарын құру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән зерттеу дизайны, дерек жинау, сапалық және сандық әдістер, зерттеу этикасы мен деректерді талдау бойынша кешенді білім береді, нәтижесінде докторанттың ғылыми жұмысын жүйелі жазуына негіз қалайды.

    Несиелер - 5
  • Шет тілді білім берудегі мәдениетаралық коммуникация және лингвомәдениеттану

    Бұл пән докторанттарға шет тілді білім беру үдерісіндегі мәдениетаралық коммуникацияның теориялық және практикалық аспектілерін, сондай-ақ лингвомәдениеттанудың негізгі ұғымдары мен әдіснамалық негіздерін меңгеруге бағытталған. Пән аясында білім алушылар тіл мен мәдениеттің өзара байланысын, мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру жолдарын және тіл үйретудегі мәдени контекстің рөлін талдайды.

    Несиелер - 6
  • Глобализация және көптілді білім: қиындықтар мен стратегиялар

    Бұл пән глобализация мен көптілді білімнің қиылысуын зерттейді, бірнеше тілдерді оқыту мен үйренудің мәселелері мен стратегияларына назар аударады. Докторанттар глобализацияның тілдік саясаттарға, практикаға және оқыту нәтижелеріне қалай әсер ететінін талдайды және осы мәселелерді тиімді шешу үшін стратегиялар жасайды.

    Несиелер - 5
  • Білім берудегі дискурс талдау

    Пән білім беру контекстінде дискурстық талдаудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерін зерттеуге бағытталған. Докторанттар білім беру дискурсын талдаудың әртүрлі тәсілдерімен, соның ішінде сыни дискурс-талдаумен, прагматикалық, когнитивтік және социолингвистикалық тәсілдермен танысады. Оқу процесіне докторанттар өзара әрекеттесуді зерттеуге, оқу материалдарын, сөйлеу стратегияларын талдауға ерекше назар аударылады. Пән шеңберінде докторанттар жазбаша және ауызша мәтіндерді түсіндіру және талдау дағдыларын меңгереді, тілдің ЖОО-дағы білім беру практикасы мен әлеуметтік қатынастарға әсерін сыни тұрғыдан бағалау қабілетін дамытады. Пәннің практикалық бөлігі зерттеу құзыреттілігін дамытуға ықпал ететін білім беру ортасынан алынған нақты дискурсивті деректерді талдауды қамтиды.

    Несиелер - 6
  • Пәнаралық оқыту: теория және практика

    Бұл пән пәнаралық оқыту туралы білім мен түсінік береді, әртүрлі пәндер өздерінің жеке әдістемелері мен тілдік байланыстарын қалай жасайды, пәндер әртүрлі білім түрлерін қалай жасайды және бағалайды, пәнаралық ортада жұмыс істеу үшін стратегияларды қалай табуға болады; пәнаралық жұмысты тиімді пайдалануға және тәжірибесін өз салаларында тиімді ынтымақтасуға үйренеді. Тақырыптар мыналарды қамтиды: негізгі тіл мен терминологияны қолдану мен түсіндірудің әр түрлі тәсілдері; пәндермен қалайтын әр түрлі әдіснамалар; білімнің әр түрлі түрлерін құру және бағалау тәсілдері.

    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Халықаралық академиялық стандарттарға сай ғылыми мәтіндер құрастырады.
  • Коммуникацияның қазіргі заманғы теорияларын және зерттеу міндеттерін шешу кезінде шет тілді білім берудің қазіргі концепцияларын талдау жүйесін жіктейді.
  • Мәдениетаралық коммуникация субъектісі дамуының негізгі заңдылықтарын зерттеу үшін аналитикалық, сараптамалық және болжамдық қызмет іскерліктерін қолданады.
  • Академиялық жазылым талаптары мен өзінің ғылыми саласының ерекшеліктеріне сәйкес жеке зерттеу жоспарын жобалайды.
  • Күрделі деректер жиынын талдау үшін статистикалық бағдарламалық құралды тиімді пайдалана отырып, олардың нәтижелері мен нәтижелерін нақты жеткізе отырып, нақты әлемдегі зерттеу сценарийлерінде озық статистикалық талдау әдістерін сыни тұрғыдан бағалайды, қолданады және түсіндіреді.
  • Идеологиялық, әлеуметтік-мәдени және коммуникативтік ерекшеліктерді анықтай отырып, дискурстық талдау тұрғысынан білім беру мәтіндері мен өзара байланысты талдайды.
  • Жаһанданудың көптілді білім беруге әсерін сыни тұрғыдан бағалайды, көптілді білім беру контекстінде туындайтын мәселелерді шешуге арналған стратегияларды әзірлейді және жүзеге асырады және жаһандану және білім берудегі тіл саясаты туралы дискурсты ілгерілететін түпнұсқа зерттеулерге үлес қосады.
Top