6B01401 Бейнелеу өнері және сызу в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты- Қазақстан Республикасының жаңартылған білім беру мазмұнын және халықаралық стандарттарға сәйкес тиімді жұмыс істей алатын, еңбек нарығында бәсекеге қабілетті заманауи талаптарға жауап беретін жоғары білікті мамандарды даярлаудың жаңа деңгейін қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән Қазақстан Республикасының аумағында қолданылатын қаржы жүйесінің жұмыс істеу қағидаттарымен, қаржы құралдарымен және негізгі қаржылық нормативтік-құқықтық құжаттармен танысу негізінде студенттердің экономика және қаржы саласындағы құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық сурет
Пәнді оқу барысында студенттер академиялық сурет салу техникасын меңгереді. Академиялық суреттің негізгі ережелерімен танысу. Геометриялық пішіндерді конструктивті түрде беру дағдыларын меңгеру. Студенттердің академиялық сурет бойынша теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру. Табиғат, есте сақтау, елестету (натюрморт, портрет) арқылы шынайы сурет салу қабілеті; дағдыларын дамыта отырып сурет салу; портрет салу үлгілеріне негізделген негізгі бейненің сипаты мен ұқсастығы; қозғалыстағы адамның бейнесін басқа қырынан бейнелеу; әртүрлі мерзімдік (қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді) кескіндерді салу; графикалық жолмен кескін текстурасының көлемін беру. Қоршаған ортаның бейнесін әртүрлі техникалық құралдармен және әдістермен бейнелейтін нақты сурет. Әр түрлі анатомиялық және пластикалық аспектілердегі тұлғаның құзыретті бейнесі; бейнелеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгеру, композициялық шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандыққа кіріспе
«Мамандыққа кіріспе» пәні– бірінші курстардың алғашқы кәсіби - педагогикалық пәні. Мұнда жоғары оқу орыны құрылымы оның ұйымдастырылуы, шығу тарихы, негізгі оқу-әдістемелік кешені компоненттері, студенттің оқу үдерісіндегі іс-әрекеттері, тыныс-тіршіліктері т.с.с. назарға алынады. Жоғары оқу орындарында болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін даярлаудың өзіндің ерекшеліктері бар. Ол негізінен даярлау мазмұнмен, әдістерімен, ұйымдастыру формаларымен ерекшеленеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сызу негіздері
Мақсаты: студенттерге графикалық білімнің негізгі мәліметтерін беру. Студенттерді мектепте сызу пәнін оқыту үшін, пәндердің, машина жасау және құрылыс сызбаларының бейнелерін орындау және оқу үшін, бөлшектер мен олардың өлшемдерінің эскиздерін түсіру үшін, ЕСКД стандарттарына сәйкес сызбаларды орындау үшін қажетті білімдермен, іскерліктермен және дағдылармен жарақтандыру пәннің міндеттері: - студенттерге графикалық білімнің негізгі мәліметтерін беру. Студенттерді мектепте сызу пәнін оқыту үшін, пәндердің, машина жасау және құрылыс сызбаларының бейнелерін орындау және оқу үшін, бөлшектер мен олардың өлшемдерінің эскиздерін түсіру үшін, сызбаларды ЕСКД стандарттарына сәйкес орындау үшін қажетті білімдермен, іскерліктермен және дағдылармен жарақтандыру. - студенттерде сызбаларда орындалған құрылыстарға теориялық негіздеме бере білуді, сондай-ақ оқытылған тақырыптар бойынша оқу материалдарын ауызша баяндай білуді дамыту. - студенттердің сынып тақтасында бормен жұмыс істеу дағдыларын дамыту
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сызба геометрия және перспектива
Мақсаты: болашақ мамандардың жұмыс сызбаларын оқып, сызба мен эскиздің көмегімен техникалық ойды дұрыс көрсетуге үйрету. Арнайы пәндерді меңгеру үшін қажетті базалық жалпы кәсіптік білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Түртүстану және колористика 1
Түс туралы Ғылым тарихы. Түс физиологиялық құбылыс ретінде. Түстің физикалық негіздері. Түстің үш негізгі сипаттамалары. Түс психологиясы. Түстің символикасы. Түс ассоциациялары. Түрлі тарихи кезеңдердегі кескіндеме түс ерекшеліктері. Түс және түс қабылдау заңдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Композициялық сурет 1
Күрделі тақырыптық жұмыстың композициясы мен психологиясын білу. Адам фигурасы бар көп қырлы интерьер композицияларын, пейзаждың композициясын, тақырыптық суреттің композициясын, бір фигуралық композицияны жасай білу. Композицияны
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пәнді игерудің мақсаты-студенттерде экология туралы ғылым ретінде, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы түсінік қалыптастыру және тіршілік әрекетінің экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша мәселелер шеңберін, сондай-ақ қазіргі заманның негізгі экологиялық проблемалары мен оларды шешу жолдарын зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Сыбайлас жемқорлық түсінігін және оның пайда болу себептерін зерттеу; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама сыбайлас жемқорлық мінез-құлқына, моральдық қағидаттары мен мінез-құлық нормаларына төзбеушілік қарым-қатынасты қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік
Тұтынушылар мен өндірушілердің ұтымды мінез-құлқы принциптерін, нарықтық сұраныс пен нарықтық ұсыныстың қалай қалыптасатынын, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары қандай екенін түсінетін Экономикалық теория, микроэкономика және макроэкономика негіздерін зерттеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Композициялық сурет 2
Көркемөнер туындысының құрылымы, оның жанры мен мазмұнына орай құрамдас бөліктерінің тұтастығы. Композиция - құрамдас бөліктері бірлікте ұштастырылған, бір-біріне және жалпы мүддеге бағындырылған мақсатты көркем құрылым. Пластик. өнерле композиция көркем пішін (форма) түзілімінің жеке сәттерін біріктіріп тұрады. Композиция әдістері өнердің өзіндік ерекшеліктеріне, шығарманың идеясына, авторлық ойтүйсігіне сәйкес туындайды. Композиция шығарманың ішкі құрылымымен бірге оның сыртқы орта мен көрермендер арасындағы қатынасын белгілейді. Көркем шығарм. процесі мен өмірді эстеттану тұрғысында қалыптасқан композиция заңдары өнердің жалпылама заңдылықтарының, нақты өмір құбылыстарындағы өзара байланыстылықтардың белгілі мөлшеріндегі бейнесі әрі жиынтығы болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оқушының даму физиологиясы
Курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерде мектеп оқушыларының әр кезеңдегі дамуының негізгі заңдылықтарын қалыптастыру. Курс мектеп оқушыларының жасына байланысты физиологиясының негіздері, ағзаның жас ерекшеліктері, дене дамуының заңдылықтары, денсаулықты нығайту және оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары көрсеткіштерді қолдау туралы заманауи ақпаратты зерделеуге бағытталған; оқу іс-әрекетінің гигиеналық нормалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Түртүстану және колористика 2
Мақсаты студенттерге бейнелеу-кеңістік және бейнелеу өнеріне қатысты түстерді үйлестірудің әдістері мен принциптері туралы нақты түсінік беру, жасанды мекендеу орындарында түстік ортаны құрудың нақты ерекшеліктерін, шығармашылық әдістері мен колористикалық схемаларын ашу. және адам әрекеті. Өткен дәуірлердегі өнер тарихында және мәдениеттердің әртүрлі түрлерінде түсті қатар және дәйекті түрде зерттеу студенттердің қоғамдық өмір мен адам әрекетінің әртүрлі салаларындағы түстің рөлі туралы кәсіби түсінігін қалыптастырады, аналитикалық және бейнелі ойлау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Құқық негіздері
Қазақ құқығында бағыт-бағдар беруге қажетті құқықтың принциптері, нормалары және институттары туралы білім жүйесін меңгеру. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті, заңдылықты сақтау қажеттілігіне сенімділікті, өзін қоғамның толыққанды мүшесі ретінде, заңмен кепілдік берілген құқықтар мен бостандықтарға ие екендігін сезінуді қалыптастыру; демократиялық құқықтық құндылықтар мен институттарды құрметтеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пән Қазақстан Республикасының құбылмалы әлеуметтік-экономикалық жағдайында студент тұлғасы қалыптасатын тұтас педагогикалық үрдіс туралы теориялық білімді игеруге бағытталған. Тұтас педагогикалық процестің негізгі принциптері мен заңдылықтары; оқу процесін басқарудың формалары мен әдістері; педагогиканың басқа ғылымдармен байланысын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Пән ғылыми зерттеудің негізгі дағдыларын үйренуге бағытталған, ғылыми жұмыс түрлері, ғылыми зерттеу әдістері туралы түсінік қалыптастырады, ғылыми логиканы түсіну, зерттеу жұмысын жоспарлау, өзіндік ғылыми жұмысты жүргізу, ақпарат көздерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. ақпарат алудың заманауи әдістерін қолдану, ғылыми мәтінді құрастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сурет салу негіздері
Кәсіби қызметке қажетті дағдылар мен дағдыларды игеру үшін «Сызу негіздері» пәнін оқып үйрену келесі міндеттерді шешуге бағытталады: 1. қарапайым геометриялық фигуралардың графикалық берілу негіздерін үйрету; көлемді-кеңістіктік және сындарлы-аналитикалық ойлауды дамыту 2. көлемді пішінді конструктивті талдау негіздерін меңгеру; 3. графикалық құралдарды қолданудың қарапайым дағдыларын қалыптастыру; 4. бейнеленген объектілердің пропорционалды ерекшеліктерін, олардың кеңістіктегі және бір-біріне қатысты орналасу ерекшеліктерін лезде анықтау қабілетін алу; 5. жылдам сурет салу әдісін меңгеру (эскиз, эскиз); 6. графикалық материалдармен жұмыс жасаудың негізгі дағдыларын меңгеру,
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Жасанды интеллект негіздері
Курс оқу процесін жақсарту, оқытуды жекелендіру және білім беру процестерін оңтайландыру үшін жасанды интеллект, машиналық оқыту және табиғи тілді өңдеу қолданбаларына бағытталған. Студенттер жасанды интеллектке негізделген соңғы білім беру құралдары мен стратегиялары туралы практикалық түсінік алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Академиялық кескіндеме
Академиялық кескіндеме-көркем-практикалық пән, онда студент акварель, гуаши, майлы кескіндеме техникасында қоршаған орта кеңістігін бейнелеуге дағдыланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 12
-
Визуалды кескіндеме өнері 1
Кескіндеме техникасы мен технологиясы-бұл пән студенттерді әртүрлі шығармаларды жасауға үйретеді, техника және ығыстырылған техника көмегімен материалдарда, акварельдерде, гуашь, темперде кескіндеме технологиясының дағдыларын меңгереді. Түсі бойынша қарама-қарсы заттардан жылы тондар, суық тондар басым суреттер жасай білу. Түс гаммасын, бояуын білу – кескіндемедегі бейнелі өрнектің құралы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: студенттер санасында тәрбие теориясының негізін қалыптастыру,мінез-құлқын тәрбиелеу,қоғамдағы тәрбиенің мәнін дұрыс түсінуге және тұлға бойында дұрыс қалыптастырудың жолдарын таба білуге қалыптастыру.Міндеттері: Мектептің тұтас педагогикалық үрдісіндегі тәрбие жұмысын басқаруды, тәрбиенің қазіргі жаңа технологияларын қолдануды, ұйымдастыру, жоспарлау дағдысы мен тәжірибелік біліктілікті қалыптастыру;өзіндік шығармашылық мүмкіндіктерін көтеруге ынталандыру; саналы түрде педагогикалық шеберлікке мақсаттандыру; педагогикалық білімін, біліктілігін, дағдысын тереңдету
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пәнді оқу білім беру мүмкіндігі шектеулі жандар мен ерекше білім беруді қажет ететіндер үшін оқытуды ұйымдастыруды зерделеуге бағытталған. Инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың әр түрлі аспектілері: тарихи даму, философиялық және нормативтік негіздер, тұжырымдамалар және білім берудің халықаралық модельдері қарастырылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Пәнді оқытудың мақсаты – студенттердің педагогикалық қызметте биік белестерді бағындыру, кәсіби білімін, дағдысын қалыптастыру, студенттің әлеуетін арттыра алатын кәсіби мамандарды даярлау. Сондай-ақ, пән тұлғалық қасиеттерді ашып, болашақ мамандардың көркемдік-шығармашылық қабілеттерін үнемі дамытады, практикалық дағдыларды қалыптастырады, арнайы пән саласында ғылыми, ғылыми-техникалық, педагогикалық деңгейлерін жетілдіреді. Міндеті: студенттерді бейнелеу өнері арқылы дамыту, оқыту және тәрбиелеуге бағытталған кәсіби іс-әрекетке дайындауды қарастырады. Студент тұлғасын қалыптастыру, бейнелеу өнері саласында жүйелі білім беру, оқу-тәрбие процесін заманауи деңгейде ұйымдастыру, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу. Оқушылардың жаңашыл ойлауын, философиялық эстетикалық көзқарастарын жетілдіру. Оқыту дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның көркем мәдениеті
Әлемдік көркем мәдениеттің тарихы мен теориясын «әлемнің көркем бейнесі» ретінде зерделеу, оның негіздері: дәуірдің дүниетанымы, өнердегі тұлғаның бейнесі, философиялық және эстетикалық ой және өнер теориясы, түрлердің дамуындағы өнердің байланысы мен синтезі, қалыптасу принциптері, өнердің стилі, стилі. өнер синтезінің, шығармашылық тұлғаның көркем әмбебаптылығының мінсіз үлгісі ретінде. Қазақстанның көркем мәдениетін зерттеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кескіндеме негіздері 1
Пәнді оқытудың мақсаты - көркем бақылау, көру есін, бейнелі ойлауды, шығармашылық қиялды дамыту, сонымен қатар оқушылардың шығарманы барлық сатыда – эскизден – оның аяқталуына дейін жүйелі жұмыс жасау дағдыларын меңгеру. Осылайша, оқыту мақсаты негізгі заңдар мен шынайы форманы құру ережелерін зерделеуден бастап дәйекті болып табылады. Табиғатты шығармашылық қабылдау мәселелерін түсіну және шешу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Бұл курсты оқу студенттің мектепте жүзеге асыратын тәрбие мен оқытудың мазмұны мен әдістерін, оны жүзеге асырудың формалары мен құралдарын, педагогикалық қызметтің мақсаттары мен мазмұнына сәйкес бағалау құралдарын критериалды бағалау технологиясын меңгеруіне мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихы І-ІІ
Курстың мақсаты-студенттерді бейнелеу өнері және мәдениет саласындағы адамзаттың ұлы жетістіктері мен тарихымен таныстыру. Бұл пәннің негізгі міндеті әлемдік мәдениет контекстінде бейнелеу өнерінің дамуы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру болып табылады. Курстың көптеген тақырыптарында эстетика, Халық мәдениеті, кәсіптік технология және әлемдік өнер туындыларының тарихы саласындағы студенттердің дүниетанымдық деңгейін кеңейтуге бағытталған оқу тақырыптары қарастырылады. Курстың мақсаты: сәндік-қолданбалы өнер және халықтық сәндік-қолданбалы өнер, халық қолөнері саласындағы студенттердің түсініктерін кеңейту. Курстың мақсаты: студенттерді материалдық мәдениеттің дамуы мен пайда болуының негізгі тарихи фактілерімен, әлемдік деңгейдегі және Қазақстанның көрнекті суретшілерімен, сонымен қатар халық көркем өнерінің ұғымдарымен, ою-өрнекті өнердің теориясы мен тарихымен таныстыру. Халық өнері мен бейнелеу өнері тарихының бейнелері мен мотивтерінде көрініс тапқан халық сана-сезімінің және дүниетанымының негіздерімен таныстыру. Ресей мен Қазақстанның ең танымал көркем кәсіпшілігінің даму тарихымен және сипатты ерекшеліктерімен таныстыру. Көркем технология саласындағы білімді тереңдету. Ресей немесе Коми Республикасының жекелеген кәсіпшіліктерінің жетекші шеберлерінің шығармашылығын зерттеу. Сәндік-қолданбалы шығармашылықты зерттеу саласындағы кейбір жетекші мәселелермен, халық өнері саласын зерттейтін ғалымдардың есімдерімен таныстыру. Халық шығармашылығы үйлері, халық қолөнері мектептері, мұражай және көркем көрмелер галереялары қызметінің түрлері мен нысандарын қарастыру. "Бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы" курсын оқып болғаннан кейін студент білуі керек: пәнді оқу нәтижесінде студент білуі керек: - әлемдік бейнелеу өнерінің ежелгі заманнан қазіргі күнге дейінгі тарихын; - әлемдік бейнелеу өнерінің негізгі ескерткіштерін; - бейнелеу өнері және сәулет теориясының негіздерін; - бейнелеу өнерінің негізгі жанрларында, бағыттарында, стилінде және ағымдарында танылуын; - діни, әлеуметтік және экономикалық процестердің мәдениет пен өнерге әсері туралы түсінігін; - бейнелеу өнерінің негізгі жанрларында, бағыттарында, стилінде және ағымдарында танылуын.; істей алу керек: өнердің дамуын адамзат тарихының жалпы барысымен біртұтас ажырамайтын күрделі үдеріске байланыстыру; әр түрлі халықтардың өнеріндегі жалпы үрдістерді бөлу; өнер туындысын талдау, мазмұны мен көркем құралдарын түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мүсін және пластикалық анатомия
Мақсаты: студенттерге шығармашылық және педагогикалық жұмысқа кәсіби дайындық беру. Бейнеленген табиғаттың көлемді құрылымдық пластикалық формаларын олардың нақты мақсатын ескере отырып түсіну тәсілдері туралы білімді игеру қабілетін қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 9
-
Көркем еңбек
«Көркем еңбек» пәні елестету мен бақылау қабілетін, кеңістіктік және және көру елесі қабілетін қамтамасыз ететін, әртүрлі шығармашылық әрекет барысында, көркем-технологиялық білімдерді, қабілеттер және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.Түрлі материалдармен жұмыс істеу оқушылардың технологиялық ойлауын, көркем-эстетикалық талғамын, шығармашылық, есте сақтау қабілеттерін, кеңістіктік қиялын, фантазиясы мен қол моторикасын дамытуға, көзбен нақты мөлшерлеу қабілетін жетілдіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сызу пәнін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: Педагогикалық оқу орындарында оқу-тәрбие процесін сауатты қалыптастыруға қабілетті, сонымен қатар студенттердің шығармашылық мүмкіндіктерін аша алатын жоғары білікті мамандарды дайындау. Сызуды оқыту әдістемесі саласында елеулі табыстарға жету үшін болашақ мамандардың оқу-әдістемелік жұмысында кәсіби-педагогикалық және ғылыми-техникалық дағдыларды қалыптастыру. Орта білім берудің жаңартылған бағдарламасы бойынша жалпы білім беретін мектепте сызуды оқыту әдістемесінің дидактикалық принциптері, сызу бойынша оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және жоспарлау қарастырылған. Бағыт бойынша оқыту өнерін жан-жақты дамытып, дүниетанымдық ой-өрісін қалыптастыру, эстетикалық көзқарастардың байланысы мен перспективасын кеңейту, қоғамдық қажеттіліктерді және оларды шешуге дағдыландыру. Графикалық сауаттылық негіздерін меңгеру, оқу-көрнекілік материалды пайдалану және техникалық оқу құралдарын пайдалану іскерліктері мен дағдылары қалыптастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Визуалды кескіндеме өнері 2
Мақсаты: мәдениеттің көркемдік-адамгершілік кеңістігінде өзін-өзі көрсету және бағдарлау формасы ретінде әлемнің эмоционалды-құндылық, эстетикалық дамуының бір түрі ретінде оқушылардың көрнекі-кеңістіктік ойлауын дамыту. Көркемдік даму жеке көркем шығармашылық процесінде практикалық, белсенді түрде жүзеге асырылады. Оқу іс-әрекетінің негізгі формалары көркем материалдарды меңгеру, көрерменнің өнер туындыларын қабылдауы және қоршаған әлемді эстетикалық бақылау арқылы практикалық көркем шығармашылық болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
сәндік мүсін
Қарапайым өсімдік ою-өрнек элементтерін гипс үлгілерінен көшіру. Табиғи жапырақтарды мүсіндеу. Табиғи гүл мүсіндеу. Күрделі өсімдік ою-өрнегін гипс үлгілерінен мүсіндеу. Рельефте натюрмортты мүсіндеу. Бет бөлшектерінің көшірмелерін классикалық үлгілерден мүсіндеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 9
-
Кескіндеме негіздері 2
Пәннің мақсаты білім алушылардың оқу пәнінің бағдарламасын меңгеру барысында алған Көркемдік - орындаушылық және теориялық білімдері, дағдылары негізінде тұлғасын көркемдік-эстетикалық дамыту, сондай-ақ бейнелеу өнері саласындағы дарынды балаларды анықтау және оларды бейнелеу өнері саласындағы негізгі Кәсіптік білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру мекемелеріне түсуге дайындау болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Графика және жобалау
Білім алушылардың бейнелеу теориясының негіздерін, проекциялау және графикалық үлгілеу әдістерінің заңдылықтарын білу, жобалау, шығармашылық қызметтің дамуына, графикалық мәдениет пен дәстүрлі және қазіргі заманғы графика құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Классикалық кескіндеме
Сурет салудың теориясы мен практикасы; түрлі бейнелеу материалдарының мәнерлі ерекшеліктері. Классикалық кескіндеме бойынша кәсіби шеберлікті қалыптастыруға бағытталған кешенді міндеттер. Ашық фонда (акварель) екі-үш пәннен тұратын күрделі емес натюрморт.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Сәндік-қолданбалы қолөнері негіздері
Композиция заңдылықтарын қолдана отырып, сәндік-қолданбалы өнер объектілерінің шығармашылық композицияларын орындау: ритақ, метр, симметрия, асимметрия, контраст, нюанс және басқа әдістер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Қазақстанның бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы
Қазақстан мәдениетінің ментальды факторларын, сақтардың мәдени өнерін, ежелгі түріктердің мәдени тарихын білу. Орта ғасырдағы Қазақстанның мәдени доминанттарын білу, Қазақстанның қазіргі бейнелеу өнерін білу: негізгі кезеңдері, дәстүрлері мен инновациялары, қазақстандық суретшілердің шығармашылық ізденістері мен жетістіктері, ұлттық көркем мектепті қосу, постмодернизмнің жаңа технологиялары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Ағаш өңдеу және жиһаз өндірісі
Мақсаты: Металл және ағаш өңдеу технологиясы, студенттердің кәсіби саласы бойынша әртүрлі құралдарды игеру. Композициялық кеңістіктік ойлау дағдылары, жұмысқа шығармашылық қарым-қатынас дағдылары және эстетикалық талғамын дамыту. Ағаш пен металды өңдеу құралдарын дұрыс меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Компьютерлік жобалау
Студенттерді жобалауда қолданатын құжаттардың түрлерімен таныстыру; студентердің әр түрлі мақсаттағы, құрылымдағы және өлшемдегі нысандарды инженерлік қамтамасыз ету туралы білім жүйесін қалыптастыру; ғимараттардың, кешендердің және ансамбльдердің функционалдық талаптарына байланысты жобалаудың негіздері туралы мағлұматтар беру; студенттерді көркемдік идеяларды іске асырудың инженерлік тәсілдеріне үйрету; студенттердің нормативтік – техникалық шамалардың негіздері туралы білімдерін нығайту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Жаңа заман өнері
Жаңа заман өнері туралы ұғымдарды білу: XVII-XXI ғасырдың Батыс Еуропа өнері: реализм, классицизм, барокко, академизм, романтизм, импрессионизм, постимпрессионизм. XXI ғасыр өнеріндегі жаңа ағымдар. Нарышкин барокко, XVIII-XIX ғасырлар өнері. Портреттер. Академизм және романтизм. Сыни реализм. Жаңа заманның көркем мәдениеті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Композиция
Мақсаты: студенттерді дизайн өнерін дамыту тарихының жалпы бағыттары мен мәселелерімен таныстыру. Осы пән бойынша тапсырмалар ассоциативті ойлауды, шығармашылық интуицияны дамытуға, қажетті мәнерлі құралдарды таңдауға мүмкіндік береді, студенттерде жалпы графикалық мәнерлілік ырғағын, гармония, ырғақты сезімдерін дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Көркем еңбек пәніндегі визуалды өнер, сәндік-қолданбалы өнер, дизайн және технология, тамақтану мәдениеті мен үй мәдениетінің шығармашылық, технологиялық, техникалық тәсілдерін меңгерген, практикалық білімдерін педагогикалық қызметте қолдана алады.
- Педагогика саласы бойынша білім алу, сыныптан тыс тәрбие жұмысын жоспарлай білу, өз пәні бойынша сыныптан тыс жұмыстың тиімді формалары мен әдістерін таңдап, қолдана білу; оқушылармен, мұғалімдермен, ата-аналармен педагогикалық қарым-қатынас жасау.
- Оқу-тәрбие процесінің құрылымының, ұйымдастырылуының ерекшеліктерін біледі, оқушылардың жас, ақыл-ой, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, мектеп пәндерін оқыту процесінде оқушыларға жеке көзқарастың ерекшеліктерін ескереді.
- Эскиздерді, жұмыс сызбаларын, техникалық суреттерді және басқа да көрнекі бейнелерді орындау, графикалық және көркем жұмыстарды, пластикалық формаларды (рельефтер, мүсіндер) орындау мен материалдың түрлі техникасын пайдалана отырып жасау, Композициялық міндеттерді шешу.
- Академиялық және классикалық сурет салудың негізгі заңдылықтарын біледі, сурет салудың стилін, техникасын таңдайды, арнайы терминологияны біледі, түрлі кескіндеме материалдарымен жұмыс істеу дағдыларын көрсетеді, бейнелеу өнері объектілерін бейнелеу кезінде түс туралы ғылым мен композициядағы түс заңдылықтарын, суреттегі, кескіндемедегі, мүсіндік жұмыстардағы стиль ерекшеліктерін ескереді.
- Графикалық кескіндер, жобалар, графикалық ақпараттың түрлері, конструкторлық құжаттаманың бірыңғай жүйесінің (ЕСКД) стандарттары туралы білімді сыни тұрғыдан түсінеді; жобалау және құрастыру міндеттерін ерекше шешеді; әртүрлі шығармашылық жұмыстарды дербес орындайды; Компьютерлік жобалау элементтерін пайдалана отырып, жобалау қызметіне белсенді қатысады; үлгіні ынталандыруды және одан бас тартуды біледі. Жобалауда ArchiCAD, Autosad, 3D Max, Adobe Photoshop компьютерлік бағдарламаларын іс жүзінде қолданады.
- Жұмыстың негізгі тәсілдерін, қауіпсіздік техникасы ережелерін және арнайы кәсіби құралдар мен құрылғыларды меңгеру.
- Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы, философиясы, қолданбалы экономикалық, заңдық, жаратылыстану-ғылыми пәндері туралы өзекті білімдерін көрсетеді, қоғам туралы білімдерін көрсетеді, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мүдделерін қорғауда азаматтық ұстанымын көрсетеді, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгереді, адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсерін ескереді.
- Қазіргі әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімдер жүйесін, теориялық білімді кәсіби қызметте қолдану дағдыларын меңгеру.
- Әртүрлі көркемдік жүйелердің даму теориясы мен тарихы туралы қазіргі заманғы білімді меңгеріп, оларды өзінің көркемдік, шығармашылық және педагогикалық қызметінде қолдануды біледі.
- Оқу міндеттерін сауатты тұжырымдайды, іс-әрекет түрлерін, оқу жұмысын жобалаудың нысандары мен әдістерін таңдайды, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар бойынша дағдыларын көрсетеді.
- Білім берудің жаңартылған мазмұны, мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру, мұғалім мен оқушылардың сабақта қызметін жоспарлау туралы білімді қолданады, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи ережелерін іске асырады, білім беру процесінің мониторингін жүзеге асырады, оқытудың инновациялық технологияларын пайдаланады, оның рөлін түсінеді, визуалды өнерді, графиканы және жобалауды оқытудың мазмұны мен әдістемесінің бірлігінде тәжірибеде пайдаланады, іскерлік құжаттама тілін біледі.
- ҚР Білім беру басқармасында құжаттама жүйелерін біледі, құжаттың мақсаты мен түріне байланысты ережелерге сәйкес құжаттарды құрастырады және ресімдейді; оқу жұмысын ұйымдастырады, оқушыларды оқыту моделін, оның ішінде инклюзивті оқытуды пайдалану бойынша шешім қабылдайды, педагогикалық жағдайларды талдайды, көркемдік білім беру тарихын біледі, заманауи технологияларды меңгереді оқыту және зерттеу әдістерімен білім беру мекемелеріндегі санитарлық-гигиеналық талаптарды ескереді.