Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02121 Эстрадалық вокал в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи пәндік, креативті, кәсіпкерлік құзыреттіліктері бар, ән айту өнеріне баулу, эстрадалық, вокалдық шығармаларды орындау мәдениетін қалыптастыру, эстрадалық вокалдық орындаушылық өнер саласында жоғары сапалы контент құру және қазіргі қоғам талап ететін музыкалық-шығармашылық процесті ұйымдастыру арқылы білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған жоғары білікті эстрадалық вокал орындаушыларының жаңа буынын дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B021 Орындаушылық өнер
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

  • Музыкалық сауаттылық

    Мақсаты: Теориялық ұғымдарды практикалық қызметпен байланыстыра білу. Мазмұны: Тарихи-теориялық дайындық саласында алған білімдері, біліктері мен дағдылары негізінде музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамытады. Музыкалық есту мен есте сақтауды, метроритм сезімін, музыкалық қабылдау мен ойлауды, көркемдік талғамды, музыкалық терминологияны меңгеруге бағытталған білім, білік пен дағдылар кешенін қалыптастырады. Музыкалық материалмен өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Таза интонацияны дамыту

    Мақсаты: Таза сатылы және ладтық интонацияға қол жеткізу. Мазмұны: " Таза тонацияны дамыту " пәні музыкалық есту, есте сақтау, шығармашылық ойлауды дамытуға бағытталған. Интонация, парақтан ноталық мәтінді оқу, есту талдауы, оның ішінде музыкалық формаларды талдау, импровизация және шығармашылық дағдыларын игеру, сондай-ақ музыкалық ой-өрісті кеңейту, музыкалық талғамды қалыптастыру, музыкаға деген сүйіспеншілікті ояту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыка теориясы

    Мақсаты: Музыканы орындау және түсіну үшін қажетті дағдыларды игеру. Мазмұны: Музыканы зерттеудің ережелері мен принциптерін қалыптастыратын ғылым. Оқу процесінде логикалық ойлау, ақпаратты талдау, алған білімдерін салыстыру және жүйелеу, теориялық ұғымдарды практикалық қызметпен байланыстыру қабілеті дамиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сольфеджио

    Мақсаты: Музыкалық экспрессивтіліктің негізгі құралдарын түсіну үшін қажетті білім мен дағдылар жүйесін, курсты өту барысында да, одан әрі музыкалық даму үшін де қажетті қарапайым музыкалық техникалық дағдыларды дамыту. Мазмұны: Музыкалық тәрбие мен білім берудің нақты негіздерін қалыптастырады. Дауысты дамытады, тақырыпты зерттей отырып, өзінің вокалдық мүмкіндіктерін біледі, содан кейін алған дағдыларын одан әрі кәсіби қызметте қолданады. Әуенді, музыкалық шығарманың аяқталған бөлігін ноталармен жазуға үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эстрадалық сольфеджио

    Мақсаты: Эстрада әншісінің кәсіби музыкалық есту қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: Вокалдағы нюанстар мен динамиканы дәл орындау қабілетін дамыту. Тізбекті тыныс алуды қолдану. Динамикалық және тембрлік тепе-теңдікті сақтау. Синкопалар мен акценттерді сезініп орындау. Композицияның сенімді музыкалық және көркемдік интерпретациясын табуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гармония негіздері

    Мақсаты: Кәсіби музыкалық ойлауды қалыптастыру, шығармашылық, есту, аналитикалық қабілеттерін дамыту. Мазмұны: Теориялық білімді жұмыстың практикалық нысандарында қолдану қабілетін дамытады; зерттелетін құралдарды фортепиано жаттығуларында қолдану, әртүрлі стильдер мен жанрларда гармониялық тізбектерді ойнау, зерттелетін құралдарды гармонизациялауға арналған жазбаша тапсырмаларда қолдану музыкалық шығармаларды гармониялық және полифониялық талдауға үйретеді. Аналитикалық дағдыларды, экспрессивті құралдар жүйесіне сәйкес өзінің орындаушылық интерпретациясын құру қабілетін тәрбиелейді, олардың ішіндегі ең маңыздысы гармония.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Джаз импровизациясы

    Мақсаты: Негізгі стилистикалық бағыттардың джаз импровизациясын құрудың теориялық ерекшеліктерін үйрету. Мазмұны: Өзінің практикалық қызметінде аспапта немесе дауыспен нақты джаз әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Сандық оқу және аккордты байланыстыру дағдыларын игеру. Белсенді адекватты дыбыстық реакциямен жылдам музыкалық ойлауды дамыту, музыканың одан әрі нақты дыбысын дәл виртуалды-дыбыстық тыңдау, жақсы және дұрыс ұйымдастырылған метроритмикалық сезімді дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тәшеневтану

    Мақсаты: Тарихи тұлғалардың саяси портретін құруды үйрену. Мазмұны: Білім алушылардың Жұмабек Ахметұлы Тәшенев сияқты тарихи тұлғаға сипаттама беру қабілетін қалыптастырады., өмірбаянның сыртқы келбеті мен фактілерінен бастап, мінез-құлық ерекшеліктерін тануға, іс – әрекеттің себептерін талдауға, содан кейін жауапты шешім қабылдау кезіндегі адамның психологиялық жағдайын түсінуге; соңында-тұтас сипаттамаға. Адам өзінің тағдырына, ел тағдырына әсер еткен таңдауды жүзеге асыратын тарихи дамудың шешуші, шешуші сәттерінде жеке тұлғаның қызметіне мұқият назар аудару дағдысына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шешендік өнердің теориясы мен технологиясы

    Мақсаты: Көпшілікке қадам басуға қабілетті сендіру өнерін саналы және икемді меңгерген коммуникативті дамыған тұлғаны қалыптастыру. Мазмұны: музыкант Орындаушының сөйлеу мәдениеті мен шешендік өнерін қалыптастыру. Сөйлеу мәдениетінің теориялық негіздері, даму және қалыптасу кезеңдері, шешендік өнердің заңдары мен принциптері зерттеледі. Сонымен қатар, пән аудитке қажетті әсер ету мақсатында сөйлеуді құру және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамытады. Шешендік өнердің пайда болуы мен дамуының маңызды шарты басқарудың демократиялық формалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс ) тілі

    Мақсаты: Мәдениет аралық коммуникативтік құзыреттіліке оқыту. Мазмұны: Кәсіби қызмет саласындағы қарым-қатынастың өзекті міндеттерін қазақ, (орыс) тілі арқылы шеше алатын маманның коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Кәсіби қызмет саласындағы өзекті тақырыптар бойынша ғылыми, іскерлік, публицистикалық стильдердің мәлімдемелерін дұрыс түсіндіре білу және білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жеке эстрадалық ән айту

    Мақсаты: Вокалистің ерекше, қайталанбайтын дауысын іздеу және қалыптастыру. Мазмұны: Әншілік орындаушылық дағдыларды қалыптастыру (тұрақты әншілік тыныс алу, бүкіл диапазондағы дыбыстың біркелкілігі, жоғары әншілік позиция, дәл интонация, дауыстың әуенділігі, айқын, айқын дикция, дұрыс артикуляция); вокалдық мәнерліліктің негізгі құралдарының бірі ретінде дауыс тембрін дамыту; - сөзге ұқыпты қарауды қалыптастыру, шығарманы мәнерлеп орындау дағдыларын дамыту, мәтінмен, оның ішінде шетелдік мәтінмен жұмыс істеу дағдыларын, фортепиано, оркестр, басқа да аспаптар мен сүйемелдеумен жеке орындау дағдыларын, сондай-ақ "минус" фонограммасымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнер тарихы

    Мақсаты: Адамзаттың көркем мәдениетінің эволюциясы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, өнер туындыларын талдау және түсіндіру дағдыларын дамыту, сондай-ақ эстетикалық талғам мен мәдени құзыреттілікті тәрбиелеу. Мазмұны: "Өнер тарихы" пәндері студенттердің мәдени сауаттылығын жан-жақты дамытуға ықпал етеді, олардың әлемді эстетикалық қабылдауға қабілеттілігін арттырады және олардың адамзаттың мәдени мұрасына деген құрметін қалыптастырады. Курс ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі өнердің дамуын жан-жақты зерттеу болып табылады, өнердегі жаңа кезеңдер мен бағыттарды, көркемдік қозғалыстарды, стильдерді, сондай-ақ көрнекті суретшілердің өмірі мен шығармашылығын қамтиды. Студенттер әр түрлі дәуірлер мен халықтардың бейнелеу өнерімен, сәулетімен, мүсінімен және сәндік-қолданбалы өнерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты: ғылыми зерттеулердің ерекшеліктерін үйрету. Мазмұны: Психологиялық-педагогикалық зерттеудегі әдістің мәнін зерттеу: түсінігі, талаптары. Ғылыми зерттеудің әдіснамасы, ерекшеліктері; ғылыми зерттеу рәсімі; ғылыми зерттеу бағдарламасы, ғылыми зерттеудің мақсаты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аранжировка негіздері

    Мақсаты: Аранжировка саласында қажетті білім алу, классикалық музыка саласында қолданылатын әр түрлі орындаушылар құрамы үшін шығармашылық Дағдылар мен практикалық аранжировка негіздерін меңгеру. Мазмұны: Музыкалық текстураны толтырудың әртүрлі тәсілдері туралы көрнекі идеяларды алу; белгілі бір тарихи кезеңдерде музыканттарды, суретшілерді және әдебиетшілерді байланыстырған көркемдік құбылыстар туралы білім. Музыкалық шығармашылық қызметті компьютерлік қамтамасыз етудің тұтас, жүйелі тәсілінің қажеттілігін түсіну. Музыканы құру, өңдеу және орналастыру үшін қолданылатын бағдарламалық құралдардың функционалдығы мен ерекшеліктерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Экологиялық құқықтың жекелеген институттарын құқықтық реттеудің ерекшеліктерін және оларды практикада қолдануды білу. Мазмұны: Экологиялық қатынастар саласындағы нормативтік құқықтық актілерді, экологиялық құқықтың жекелеген институттарын құқықтық реттеудің ерекшеліктерін және оларды практикада қолдануды зерттеу. Қазіргі және болашақ ұрпақтың мүддесі үшін табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саясатын жүргізу .

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Поп музыка стильдерінің тарихы

    Мақсаты: Барлық әрі қарайғы кәсіби қызмет үшін музыкалық базаны қалыптастыру. Мазмұны: эстрадалық музыка мен джаздың қалыптасуы мен даму кезеңдерін, эстраданың ірі шеберлерінің шығармашылық өмірбаяндары мен мұраларын зерделеу, эстрадалық-джаз музыкасының музыкалық шығармаларының белгілі біртізбесін жан-жақты (оның ішінде есту) игеру арқылы кең кәсіби ой-өрісті қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қаржылық сауаттылық негіздері және кәсіпкерлік

    Мақсаты: ақпараттандырылған шешімдер қабылдау үшін, сондай-ақ жеке қаржылық әл-ауқатқа қол жеткізу үшін қажетті қаржыға қатысты білім мен дағдыларды игеру. Мазмұны: Білім алушыларда қаржылық жоспарлау мен жеке қаржыны басқарудың базалық дағдыларын, жинақтау және инвестициялау құралдары, кредиттік ресурстарды пайдалану қағидаттары, электрондық есеп айырысуларды жүргізу туралы түсініктерді қалыптастыру. Қаржылық ақпаратты жан-жақты түсінудің, қаржылық өнімдерді талдаудың және қаржылық шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: Арнайы мақсаттар үшін шет тілін оқыту. Мазмұны: Студенттің жеке қасиеттерін дамыта отырып, шет тіліндегі қарым-қатынасты оқыту, кәсіби қарым-қатынас саласында шет тілінде ауызша және жазбаша түрде білдіру. Мәтіндік ақпаратқа түсініктеме беру және реферат жасау, кәсіби тақырып бойынша монологиялық мәлімдемелер жасау және орындау. Кәсіби тақырыптар бойынша ақпарат алмасуға және алмасуға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Эстрадалық әуендерді өңдеу

    Мақсаты: Эстрадалық-джаз ансамблін өңдеу дағдыларын игеру. Мазмұны: заманауи эстрадалық және джаз оркестрі мен ансамблі, олардың құрамына кіретін аспаптар туралы білімді қалыптастыру, студенттерді осы стильдер шеңберіндегі аспаптарда ойнаудың нақты әдістерімен таныстыру. Эстрадалық аспаптарға тән негізгі техникалық және музыкалық-экспрессивті құралдар туралы мәліметтер алу. Импровизацияның негізі ретінде дәстүрлі және заманауи джаз гармониянің негізгі теориялық принциптері мен байланыстыра отырып, музыкалық тілдің маңызды параметрлерін ескере отырып, әуезді сызықты құра білу. Көрнекті джаз әртістерінің импровизациялық жеке әндерін талдау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәдениет негіздері

    Мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетаным мен мәдениетті қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа азаматтық көзқарасты дамытады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы адамгершілік хабардарлықтың құндылықтарын енгізеді. Сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қосымша аспап фортепиано

    Мақсаты: Фортепиано әдебиетін өз бетінше игеру, өз орындауында музыкалық шығарманың ниетін жүзеге асыру үшін жұмыс істеу қабілетін дамыту. Мазмұны: Орындаущылык және өнер саласындағы негізгі білімді, практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру. Фортепианода орындау үшін қажетті музыкалық қабілеттер : парақтан оқу дағдыларын , шығарманы транспозициялау кешенін дамыту. Пән бойынша қосымша әдебиеттерді оқу, танымал орындаушы-пианистердің аудио жазбаларын тыңдау, концерттерге қатысу барысында есту және аналитикалық қызмет дағдыларын қалыптастырады. Концерттік іс-шараларға олимпиадалар мен конкурстарға қатысу арқылы көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын, музыкалауға қызығушылықты игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ән айтудағы орфоэпия

    Мақсаты: Әр түрлі тілдерде ән айтудың анықтығын, мәнерлілігін және музыкалығын қамтамасыз ететін вокалды орындау кезінде сөздерді дұрыс айту және артикуляциялау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Вокалда сөйлеуді дұрыс қоюды, дұрыс екпінді, тонынды және айтылымды үйрету. Орфоэпияның барлық ережелерін қолдану және оларды ән айту кезінде қолдану қабілетін дамытады. Шоғырлануды, төзімділікті, өзін-өзі бағалау деңгейін жоғарылатуды, өзін-өзі жетілдіруге және шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруға деген ұмтылысты қалыптастырады. Курс орфоэпияның теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды, бұл студенттерге вокалдық дыбыс сапасы мен орындау мәнерлілігін жақсартуға ықпал ететін әдістерді меңгеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қосымша аспап синтезатор

    Мақсаты: Басқышты синтезаторының көркемдік мүмкіндіктерін зерттеу. Мазмұны: Электрондық басқышта ойнау кезінде дыбыстық режимдерді ауыстыруға байланысты нақты дағдылар орындау техникасын меңгеру. Синтезатордағы ойында шығармашылық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті қиялды, ойлауды қалыптастыру. Мәдениеттің үздік туындыларында музыкалық талғамды оқыту және дамыту. Музыкалық шығармалардың мазмұнын игеру арқылы студенттерді байыту, өз сезімдерін дыбыстарға түсінуге және енгізуге ұмтылу, музыкалық шығармашылық процесінде қалыптасқан өз ойларын бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ансамбльдің дыбысталуын модельдеу

    Мақсаты: Ансамбльдік өзара іс-қимылдың нақты дағдыларын жүйелі қалыптастыру арқылы дуэттік орындаушылық шеберлік мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны: Байланысты музыкалық-тарихи және теориялық білімді білу ансамбль әдебиетінің шығармаларымен жұмыс. Ансамбльдік орындау техникасын, топтық музыкалаудың практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады; ансамбльдік репертуардың шығармаларын түсінуге және мағыналы орындауға үйретеді; ансамбль музыкасына қызығушылықты дамыту; негізгі музыкалық қабілеттерін, ойлау мен есте сақтауды, тұлғаның коммуникативтік қасиеттерін, психикалық өзін-өзі реттеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Той-мерекелік және салт-дәстүрлік әрекеттер

    Мақсаты: Мәдени мұраның, әдет-ғұрыптар мен дәстүрлердің кең саласын қамту арқылы бос уақытты ұйымдастыру негіздерін үйрету. Мазмұны: Жобаға қатысушылардың халық шығармашылығының, дәстүрлері мен мерекелерінің пайда болу бастаулары, халықтың тұрмыс пен өнердегі рухани-шығармашылық қызметінің әртүрлі түрлері туралы ой толғауы; қойылған міндеттерге эмоционалды ашықтық, жауаптылық және жеке көзқарас таныту; халық шығармашылығының көркем шығармаларындағы көңіл-күйді, сезім мен мінезді салыстыру; спектакльдер, қойылымдар қоюдың ықтимал нұсқалары мен тәсілдерін талқылау; Коммуникативті шығармашылық қызмет процесінде орындау, сахналау, импровизация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан эстрадасының тарихы

    Мақсаты: Ұлттық рухты, ұлттық сана мен өзін-өзі тануды, жалпы менталитетті қалыптастыру. Мазмұны: Қазақ эстрадасы туралы білімді жүйелеу, музыкалық үдерістегі рөлі мен орнын түсіну. Қазақ музыкасы бойынша тарихи және теориялық материалдарды зерделеу. Музыкалық үлгілерді талдай білу. Студенттердің санасында қазақ эстрадасының рухани мұрасының құндылықтарын нығайту және кәсіби ой-өрісін кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эстрадалық ән айту әдістемесі

    Мақсаты: Болашақ эстрадалық музыканы орындаушыны жалпы музыкалық өнердің мәдени дәстүрлерін жеткізуші ретінде ғана емес, сонымен қатар кәсіби сауатты мұғалім-музыкант ретінде тәрбиелеу. Мазмұны; Музыкалық педагогика, музыкалық қызмет психологиясы саласындағы жалпы педагогикалық, психологиялық педагогикалық білімдердің, идеялардың қажетті кешенін меңгеру. Педагогикалық репертуарды зерделеу және жинақтау, практикалық қызметте орындаушылық сыныпта сабақ өткізу принциптерін, әдістері мен нысандарын; сабаққа дайындық әдістемесін, музыкалық-педагогикалық қызмет саласындағы проблемалық жағдайларды талдау әдістемесін және оларды шешу тәсілдерін пайдалану. Әдістеме мен музыкалық педагогиканы үздіксіз білуге, өзінің педагогикалық қызметін Музыкалық педагогика саласындағы жетістіктер мен байланыстыруға деген ұмтылысты дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыканы оқытудың ақпараттық технологиялары мен техникалық құралдары

    Мақсаты: Педагогикалық бағдарламалық құралдардың жіктелуі мен типологиясын білу. Мазмұны: Музыкалық білім беруде жаңа ақпараттық технологияларды қолдануға, белгілі бір оқу міндеттерінің ұтымды шешімдерін табуға, оқу процесін жетілдірудің орынды жолдарын таңдауға үйретеді. Компьютерлік білім беру бағдарламаларының түрлерін зерттейді: электрондық оқулық; электрондық Музыкалық энциклопедия; кітапханалық ақпараттық-іздестіру жүйелері; білімді бақылаудың компьютерлік бағдарламалары. Музыканттың көркемдік ойлауын тәрбиелеуді қалыптастырады; практикалық дағдыларды қалыптастыру; музыкалық қабілеттерін дамыту; шығармашылық қызмет; терминдердің негізгі ұғымдарын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Эстрадалық дыбысталуын модельдеу

    Мақсаты: Вокал техникасының дағдыларын игеру: бөліну (ысқырық, рок-вокал), диск, субтон, обертон әні (жұлдыру), вибрато, глиссандо, фальцет, микст, йодель және стробас. Мазмұны: Жылдамдықты модельдеуді қалыптастырады-қозғалыс жылдамдығы, метрді модельдеу - нақтыдан абстрактіліге дейін "ырғақты" суреттерді қолдану, ырғақты модельдеу – ырғақты белгілеу және бекіту, айнымалы динамиканың ауысу динамикасын модельдеу, фактураны модельдеу – шартты символдық жазбаны қолдану, музыкалық форманы модельдеу. Эстетикалық қолайлы тембрді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дауыс қою технологиясы

    Мақсаты: Дауыстың төзімділігіне тәрбиелеу, дыбыстың жеткіліктік үшін дамыту, жұмыс ауқымын, вокалдық-техникалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Тыныс алудың дұрыстығын, вокалды дыбыс түзілуін дамыту. Жоғары позициялық ән айтудың жұмсақ дауыстық шабуылын меңгеру дағдыларын игеру. Кеуде, бас және аралас регистрлер жағдайында таза интонация жасалады. Музыкалық экспрессивтілік құралдарын қолдана отырып, ән айтуда (дикцияда) сөздерді анық және дұрыс айту дағдыларын меңгереді. Вокалды музыканың әртүрлі стильдері мен жанрларын орындау әдістерін меңгеру. Шығармаларды эмоционалды және мәнерлеп орындау дағдыларын, шығармаларды шығармашылық интерпретациялау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: Инклюзивті және интеграцияланған оқыту теориясының негізгі ережелерін, тұжырымдамалық аппаратты, ғылыми-әдістемелік ережелерді меңгеру. Мазмұны: Әр түрлі бастапқы мүмкіндіктері бар балалар үшін бірыңғай білім беру ортасын қалыптастыру. Дені сау құрдастарымен бірлескен іс-әрекетте психофизикалық даму ерекшеліктерімен жұмыс істеудің әлеуетті мүмкіндіктерін дамытады. Диагностикалық және консультациялық, түзету-дамытушылық, емдеу-профилактикалық, әлеуметтік-еңбек шараларының өзара іс-қимылы арқылы инклюзивті білім беру процесін тиімді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жүйесін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Эстрадалық вокалдық орындаушылық өнердің тарихы

    Мақсаты: Эстрадалық вокалдық орындаушылық өнер тарихы саласындағы алған білімі, білігі, дағдылары негізінде тұлғаны көркемдік-эстетикалық дамыту. Мазмұны: Пән "композитор-орындаушы-тыңдаушы" күрделі коммуникациялық процесінде орындаушының рөлін түсінуге, алған теориялық білімдерін көркемдік – шығармашылық қызметте пайдалану қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Бұл пән жекелеген эстрадалық орындаушылардың пайда болуы, қалыптасуы және жетілдірілуі, экспрессивті және техникалық мүмкіндіктердің даму заңдылықтары, орындаушылық мектептер, репертуар мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Музыкадағы композиция және компьютерлік өңдеу негіздері

    Мақсаты: Композициялық қалыптасу заңдарын, принциптерін, әдістері мен құралдарын оқыту. Мазмұны: Студенттердің музыкадағы композиция теориясы саласындағы теориялық білім жүйесін қалыптастыру. Студенттерге музыкалық материалды ұсынудың тән құралдары мен әдістерін білікті талдауға үйрету. Композициялық сананы, ассоциативті-бейнелі ойлауды қалыптастыру, көркемдік форманы үйлестіру құралдарын меңгеру және ойластырылған шығарманың мазмұнын тұтас көркемдік-бейнелі түрде нақты бейнелеу қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стилист имиджмейкер

    Мақсаты: Стиль, имидж, сән және колористика туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Стиль сезімі: сурет салуды үйретеді, талғам мен стиль сезімін қалыптастырады. Психологтың дағдылары: имиджмейкер стереотиптерді бұзады, адамның өзі туралы идеясын өзгертеді, бірақ оған сабақ бермейді, бірақ дұрыс сөздерді табады. Стильді үйретеді: сыртқы түрін жасайды, ұсыныстар береді және клиентке өз имиджін өздігінен дамытуға және сақтауға мүмкінді кбереді. Адамдарға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады: стилист-имиджмейкер адамдарды бірінші кезекте жақсы деп санайды, сондықтан ол тұлғаның күшті жақтарына баса назар аударады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эстрадалық әндердің репертуарын таңдау

    Мақсаты: Репертуарды таңдауда талғамның ерекшеліктерін дамыту. Мазмұны: Эстрадалық вокалда білім алушылардың музыкалық талғамының критерийлерін қалыптастыру, белгілеу. Қазіргі ғылыми әдебиеттегі "музыкалық талғам" ұғымының мәнін ашу репертуарды дұрыс таңдай білу. Музыканы қабылдау, орындау және талдау сияқты критерийлерді дамыту. Эстрадалық вокалда білім алушылардың музыкалық талғамын қалыптастыру бойынша тәжірибелік-іздестіру жұмысының айқындаушы, қалыптастырушы және қорытынды кезеңдерін жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эстрадалық аспап (флейта, керней)

    Мақсаты: білім алушыларда әртүрлі музыкалық аспаптарды кеңейту үшін жағдай жасау, эстрадалық үрмелі музыкалық аспаптар сыныбымен танысу. Мазмұны: музыкалық сауаттылықтың қажетті деңгейіне және стильдік дәстүрлерге сәйкес музыкалық шығармаларды орындауға мүмкіндік беретін флейтада, кернейде ойнаудың бастапқы базалық білімдерін, дағдылары мен дағдыларын игеру; аспапта жеке және ансамбльдік музыкалау мәдениетін тәрбиелеу, алған білімдерін, флейтада, кернейде ойнау дағдыларын практикалық пайдалануға ұмтылу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эстрадалық және ойын-сауық іс-шараларындағы заманауи техникалық құралдар

    Мақсаты: Қазіргі заманғы жаппай ұсынуды ресімдеудің техникалық құралдары құбылысының мәнін көрсететін аз белгілі фактілерді, терминдер мен ұғымдарды зерттеу Мазмұны: Эстрадалық ойын-сауық іс-шараларында инновациялық техникалық құралдарды қолдану қабілетін қалыптастырады. Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін эстрадалық көріністі безендірудің техникалық құралдарын дамытудың тарихи перспективасын, жаппай эстрадалық іс-шаралардың жалпы қойылымдық бағдарламалары контекстінде техникалық құралдардың жұмыс істеу ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі эстрадалық репертуарды талдау

    Мақсаты: Орындалатын әндердің актерлік шешімін, шығарманың ерекшелігін, репертуарын талдауға үйрету, өз орындауында немесе одан әрі орындау практикасында пайдалану үшін ең лайықты үлгілерді анықтау. Мазмұны: Орындалатын әндердің актерлік шешімі, шығарманың ерекшеліктеріне, заманауи эстрадалық репертуар білу үшін білім алады. Өз орындауында немесе одан әрі орындаушылық практикада пайдалану үшін ең лайықты үлгілерді анықтау дағдыларын дамытады; отандық эстрада ерекшеліктерін, джаздың сипаттамасын, күрделі вокалдық шығармаларды (күрделі интервалика, ырғақты қиындықтар, форшлагтар-әшекейлер) анықтауды үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эстрадалық костюм

    Мақсаты: Сахналық талғамды дамыту. Мазмұны: Костюм байыту ретінде суретшінің қимылдары мен қимылдарының экспрессивтілігі, оларға ерекше айқындық немесе Тегістік бере отырып, шығармашылық дизайнға байланысты белгілі бір қимылдарды жасауға көмектеседі Костюм-актердің бүкіл денесін шешен дыбыспен жиі жасау құралы ретінде, Орындаушыға өзінің бейнесін жарқын ашуға көмектеседі. Сахналық костюм белгілі бір көңіл-күй, интрига қалыптастыруға, қойылымның көрерменге эмоционалды әсерін күшейтуге қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік аранжировка негіздері

    Мақсаты: Нота материалын автоаранжировка түрде реттеудің негізгі заңдылықтары мен шарттарын зерттеу Мазмұны: Компьютерде аранжировка жасау теориясы саласындағы, музыканы құру, өңдеу және орналастыру үшін қолданылатын бағдарламалық құралдардың функционалдығы мен ерекшеліктер түралы білімді қалыптастыру. Музыкалық материалды таңдай білу, музыкалық ұжымның репертуарын қалыптастыру. Дыбыстардың параметрлерін және олардың материалды одан әрі өңдеуге әсерін зерттеу. Кірістірілген өңдеулерді, қосылатын плагиндерді және виртуалды синтезаторларды, бағдарламалау құралдарын, панельдерді, мәзірлерді, әртүрлі бағдарламалық құралдардың файлдарын импорттауды және экспортты, әртүрлі форматтағы файлдарды түрлендіруді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эстрадалық аспап (саксофон, кларнет)

    Мақсаты: Аспапта жеке және ансамбльдік музыкалау мәдениетін тәрбиелеу, алған білімдерін, дағдылары мен ойын дағдыларын іс жүзінде қолдануға ұмтылу. Мазмұны: Эстетикалық көзқарастарды, адамгершілік көзқарастарды және рухани құндылықтармен қарым-қатынас қажеттіліктерін, өнер туындыларын қалыптастыру; белсенді тыңдаушыны, көрерменді, шығармашылық көркем өнерпаздар қатысушысын тәрбиелеу; музыкалық шығармаларды қажетті деңгейге сәйкес орындауға мүмкіндік беретін саксофонда, кларнетте ойнаудың бастапқы базалық білімдерін,дағдыларын игеру музыкалық сауаттылық және стиль дәстүрлері; музыкалық сауаттылық негіздерін, музыкалық өнерде қолданылатын негізгі экспрессивтілік құралдарын, ең көп қолданылатын музыкалық терминологияны білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркем және бұқаралық жұмыс

    Мақсаты: Студенттерді мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге, шығармашылық және ұйымдастырушылық қабілеттерін дамытуға, сондай-ақ әртүрлі аудиториялармен және ұжымдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға дайындау. Мазмұны: Курс мәдениет және өнер саласындағы жұмыс принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Мәдени - бұқаралық іс-әрекеттің біртұтас жүйесін теорияның, әдістеменің, ұйымдастыру принциптерінің бірлігінде қалыптастыру. Студенттердің мәдени-демалыс қызметінің қызметі, оның ұйымдастырушылық құрылымы, жұмысты ұйымдастырудың негізгі бағыттары мен формалары туралы негізгі түсініктерін алу, мәдени-демалыс бағдарламаларын құру технологиясын игеру, сценарий шеберлігінің, режиссураны, ерекше ерекшеліктер мен экспрессивті құралдарды, халықтың әртүрлі топтарымен психологиялық-педагогикалық көзқараспен жүмыс істеу негіздерін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәдени шараларды әдістемелік қамтамасыз ету

    Мақсаты: Студенттердің мәдени іс-шараларды сәтті ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті әдістемелік жұмыс саласында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Әдістемелік қызметтің негізгі түрлерін білу: өзін-өзі тәрбиелеу, озық тәжірибені сипаттау және жалпылау, әдістемелік өнімді құру, мәдени-демалыс жұмысының кадрларын оқыту, әдістемелік басшылық, әдістемелік көмек, әдістемелік түзету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бос уақытты көркем және бұқаралық ұйымдастыру

    Мақсаты: Адамның қоршаған әлеммен, басқа адамдармен қарым-қатынасының жеке моделін қалыптастыру, өмірдің мәнін табу және өзін жеке тұлға ретінде тану. Мазмұны: Білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, салауатты өмір салтын насихаттау. Бос уақытты ұйымдастырудың модульдік жүйесін қолдана отырып, өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыру: қатысу, ойлау, іздеу, жасау. Өз күшіне, мүмкіндіктеріне, табысты әлеуметтендірілген тұлғаның шығармашылық әлеуетіне сену негізінде білім алушыларды көп қырлы бос уақыт қызметіне қосу процесін белсенді жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Визаж өнері

    Мақсаты: Косметиканы қолдану дағдыларын ігеру, макияж тарихын және оның қалыптасуын білу. Мазмұны: Салондық және арнайы макияжды орындауда білімді қалыптастыру. Үйде макияж жасау бойынша кеңес беру қызметтерін көрсету. Салондық макияжды, ерекше макияжды, киноға, театрға және подиумға арналған макияжды орын-дауды уйрену. Сән үрдістерін талдау. Санитарлық нормалар мен ережелер. Түс табиғаты. Түс ұғымы. Түс түрі туралы түсінік. Түс түрін анықтау. Түс схемасын таңдау. Бет құрылымының жалпы сипаттамасы. Тері жағдайы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Актердің шеберлік негіздері, сахналық қозғалыс

    Мақсаты: Ансамбльдік өзара іс-қимылдың нақты дағдыларын жүйелі қалыптастыру арқылы дуэттік орындаушылық шеберлік мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны: Байланысты музыкалық-тарихи және теориялық білімді білу ансамбль әдебиетінің шығармаларымен жұмыс. Ансамбльдік орындау техникасын, топтық музыкалаудың практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады; ансамбльдік репертуардың шығармаларын түсінуге және мағыналы орындауға үйретеді; ансамбль музыкасына қызығушылықты дамыту; негізгі музыкалық қабілеттерін, ойлау мен есте сақтауды, тұлғаның коммуникативтік қасиеттерін, психикалық өзін-өзі реттеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Вокалдық продюсерлік жұмыс

    Мақсаты: Қарым-қатынасты және қажетті байла-ныстарды орнату мүмкіндігі, сонымен қатар музыкалық талғамның нәзік түйсігін дамыту. Мазмұны: Продюсерліктің негіздерін, оның түрлері мен ерекшеліктерін, продюсерлікті дамытудың тарихи аспектілерін,концепциясын, функцияларын, продюсерліктің негізі ретінде орындаушының "жылжыту" түрлерін зерттейді.Продюсердің жалпы түсінігі мен мәнін, продюсердің міндеттері мақсаттары мен функцияларын қалыптастырады. Продюсерлік тобы. Продюсердің жеке басқару қасиеттерін дамытады. Мақсат қою стилі және басқарушы продюсердің этикасы,өндірістегі көшбасшылық стилі. Музыкалық шоу-бизнестегі музыканттың мансабын дамыту нұсқалары. Музыкалық жобаның қалыптасу кезеңі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сахналық би қозғалысының негіздері

    Мақсаты: Алғашқы табиғи дарындылықты дамыту. Мазмұны: Дененің пластикалық мәдениетін тәрбиелеу. Сахналық қозғалыс негіздерін үйрету. Белсенді Шығармашылық ынтымақтастыққа қабілетті әлеуметтік адекватты тұлғаны, жеке тренинг арқылы дене мәдениетін үнемі жетілдірудің шығармашылық қажеттілігін, командалық рухты, топтағы өзара көмек пен қолдауды қалыптастырады. Дененің физикалық мүмкіндіктерін, физикалық аппаратпен жұмыс істеу еркіндігін, қозғалыстың жеңілдігін, ептілік пен ұтқырлықты дамытады, жалпы тонусты жоғарылатады, пластика, қиял, қиял, есте сақтау және байқау саласындағы шығармашылық бастамаларды дамытады. Кескіннің пластикалық инкарнациясымен жұмыс істеу үшін қажетті жаттығулар мен әдістердің барлық кешенін үйретеді. Жаңа қозғалыстарды оңай игеру, кез-келген жаңа дағдылар мен дағдыларды игеру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дауыс физиологиясы мен гигиенасының негіздері

    Мақсаты: Дыбыс шығару органдарының ауруларының алдын алу дағдыларын игеру. Мазмұны: дауысты қорғау мәселелерін оның көптеген кәсіби аспектілері тұрғысынан зерттеу; сау дауыс қалыптастыру және тыныс алу дағдыларын игеру; сау дауыс мәдениетін, вокалистің жұмыс режимін қалыптастыру. Бұл курстың негізінде анатомия, фониатрия, отоларингология, салауатты өмір салтының алдын алу, Валеология, биоакустика, фармакология және вокалдық әдістеме саласындағы теориялық білімнің симбиозы жатыр.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сәндік косметика және макияж

    Мақсаты: Ерекше макияж жасау дағдыларын игеру. Мазмұны: Заманауи жабдықтардың, құралдар мен құрылғылардың сипаттамасы. Сәндік және кәсіби косметиканың құрылымы мен құрамы. Макияж жұмыстарын орындау кезінде қолданылатын косметикалық іш киімнің түрлері. Сәндік косметика нарығына шолу. Сәндік косметика өнімдерінің сипаттамасы. Арнайы макияжды орындау технологиясы (акварель, подиум, ретро макияж, фотосуретке арналған макияж, жарнамалық көрініс үшін)

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби имиджелогия

    Мақсаты: Студенттердің кәсіби PR қызметі жұмысының теориялық негіздерін игеру, сондай-ақ жарнама және қоғаммен байланыс саласында кәсіби жұмыс дағдыларын алу. Мазмұны: Тұрақты тану мен беделге ие болу үшін жарнама, БАҚ, қоғамдық қатынастар және т.б. сияқты құралдарды қолдана отырып, үгіт-насихат арқылы біреудің немесе бір нәрсенің мақсатты түрде жасалған бейнесін зерттейді. Имидж туралы идеяны ғылыми ұғым ретінде қалыптастыру. Имиджология философиясымен және оның антропологиялық негіздерімен салыстырады, имиджология-бұл адамдарға ұнайтын ғылым мен өнер, имидждік технологиялармен таныстыру, имиджологияның қазіргі жағдайын ғылым ретінде талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Концерттік нөмірлер қою

    Мақсаты: Шығармашылық қабілеттер мен даралықты дамыту. Мазмұны: Пластикалық және музыкалық әртүрлілік арқылы шығармашылықтың әртүрлі түрлері мен таныстыру, практикалық дағдыларды, көркемдік және эстетикалық талғамды қалыптастыру. Мотор аппаратын әртүрлі сипаттағы және техникалық қиындық дәрежесіндегі музыкалық материалды орындауға дайындау, икемділікті, үйлестіруді, хореографиялық есте сақтауды, зейінді, эмоционалды экспрессивтілікті дамыту; еңбекқорлыққа, табандылыққа, шыдамдылыққа, сабақтарда, күнделікті өмірде, бос уақыттағы іс-әрекетте алған білімдері мен дағдыларын практикалық пайдалануға ұмтылуға тәрбиелейді. Орындаушылық дағдылар мен әдістерді қалыптастыру және көрерменге сапалы концерттік нөмірлер ұсына білу бағыттарды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Замануи хореография пластикасы

    Мақсаты: Адалдықты, ерік-жігерді, еңбекқорлықты тәрбиелеу, есте сақтау қабілетін, зейінін, тапқырлығын, жолдастық сезімін, жеке жауапкершілік сезімін дамыту. Мазмұны: Әлеуметтік-жеке құзыреттіліктерді қалыптастыру, оқушылардың жалпы физикалық жағдайын нығайту, әртүрлі би жүйелерінің пластикалық мәнерін, стилі мен техникасын, оларды оқыту және заманауи хореографиялық композициялар жасау әдістемесін игеру, төзімділік пен тыныс алуды , оқушының психологиялық өзін өзі босатуын мен релаксациясын уйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сөйлесу. Әлеуметтік-саяси маңызды мәселелер мен процестерді талдау, теориялық білімді шындықты, қоғамды, бұқаралық ақпарат құралдарының рөлін және өмірлік және кәсіби ұстанымды таңдауды философиялық талдау үшін қолдану.
  • Қоғамның мәдени және тарихи дәстүрлерінің шығармашылық көзқарасы негізінде Өзін-өзі дамыту стратегиясын анықтау, мәдениеттану мен психологияның, экологияның және өмір қауіпсіздігі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінде, Компьютерлік графикада, сондай-ақ эстрадалық музыка өнеріндегі кәсіпкерлік, көшбасшылық, инновацияларды қабылдау дағдылары бойынша көпсалалы салаларда құзыретті болу.
  • Музыкалық-орындаушылық қызметті жеке, сондай-ақ ансамбль, оркестрлік топтардың құрамында театр және концерттік ұйымдар жағдайында заманауи хореографияны пайдалана отырып жүзеге асыру.
  • Эстрада өнерінің тарихы мен теориясы саласындағы білімді көрсету және талдай білу.
  • Дайындық және концерттік жұмыстарды ұйымдастыру, концерттік-педагогикалық іс-әрекеттердің нәтижелерін жоспарлау және талдау.
  • Эстрадалық вокал негіздерін меңгеру және кәсіби қызметте практикалық дағдыларды қолдану. Кәсіби педагогикалық қызметті ұйымдастыру, білім алушылардың белсенділігін бастамашылығы мен дербестігін қолдау, олардың стиль мен сұлулық саласындағы шығармашылық қабілеттерін дамыту қабілеті.
  • Вокалдық және эстрадалық репертуар бойынша талдау тұрғысынан өз бетінше іріктеу және жұмыс жасау
  • Эстрадалық өнердің кәсіби іс-әрекетінде теориялық, тарихи білімдерін қолдану.
  • Ұжым мен ұжымның жұмысын ұйымдастыру; кәсіби қызмет барысында әріптестермен, басшылықпен өзара әрекеттесу
  • Кәсіби терминологияны меңгеру, педагогикалық және орындаушылық пәндер саласындағы музыкалы-теориялық білімді кәсіби деңгейде қолдану және түсіну.
  • Ақпараттандырудың заманауи құралдары мен құрылғыларын пайдалану концерттік, эстрадалық-ойын-сауық және көркемдік-бұқаралық іс-шараларды құру, өңдеу және ұйымдастыру үшін кәсіби қызметте бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану
  • Өмір бойы өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеу,шығармашылық(креативное) ойлау, салауатты өмір салтын ұстану дағдыларын көрсету, жеке және топпен жұмыс істеу.
Top