8D01102 Педагогикалық өлшемдер в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру және ғылыми сала жүйесі үшін жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау болып табылады. Білім беру бағдарламасының миссиясы заманауи білім беру талаптарына жауап беретін педагогикалық өлшеулер саласындағы іргелі білімі бар PhD докторларын кең ғылыми, білім беру және әдістемелік дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
Ғылым философиясы. Өркениет мәдениетіндегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революция. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым жаратылыстану ғылымдарының әлеуметтік институты ретінде. Қоғамдық және гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникациялық технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім сапасын басқару жүйесіндегі педагогикалық өлшемдер
Білім беру сапасын бағалаудағы педагогикалық өлшеулердің рөлі: оқу жетістіктерінің нақты деңгейі туралы объективті ақпарат алу. Қазіргі білім беру жүйесіндегі педагогикалық өлшеулерді өзектендіру факторлары. Білім беру сапасын басқарудағы өлшеулердің концептуалды-әдіснамалық негіздемесі мәселелері. Оқу жетістіктерінің сапасын өлшеудің және олардың нәтижелерін қолданудың әдіснамалық тәсілдері. Педагогикалық өлшемдегі сандық және сапалық тәсілдердің ықтимал үйлесімі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық өлшеулердің теориялық-әдіснамалық негіздері
Педагогикалық өлшеулер теориясының жаңа тарихы. Педагогикалық өлшеулер теориясының басты мәселесі ретінде білім беру үрдісінің сапа және тиімділік көрсеткіштерін әзірлеу. Педагогикалық өлшеулерді әдіснамалық негіздеу мәселесі Педагогикалық өлшеулердің әдіснамасы Ғылыми зерттеудің негізгі ережелері, формалары, әдістері, принциптері, функциялары және оқушылардың дайындық сапасының көрсеткіштерін және педагогикалық қызметтің көрсеткіштерін әзірлеудегі тиімді практиканы ұйымдастыру туралы ілім ретінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беруді цифрландыру жағдайындағы педагогикалық өлшеулер
Цифрлық білім беру ортасы білім беру үдерісінің міндеттерін қамтамасыз етудің ақпараттық жүйесінің ашық жиынтығы ретінде. Цифрлық білім беру ортасын құрудың ұйымдастырушылық принциптері. Мәдени-тарихи тәсіл әдіснамасы және сандық буын ерекшеліктерін терең түсіну негізінде қызметтің жетекші түрлерін цифрландыру. Білім беру үрдістері мен нәтижелерін өлшеу және бағалауды ұйымдастыру, әдістері, мазмұны дамуының перспективалық бағыттары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық өлшемдегі математикалық моделдеу және ақпараттық технологиялар
Оқытудың жай-күйін, нәтижелерін зерттеу деректерін өңдеу үшін информатика әдістері мен құралдарын қолдану. Оқыту нәтижелерінің жай-күйі мониторингі деректерін өңдеуге арналған бағдарламалық қамтамасыз ету. Оқыту мақсаттарын, нәтижелерін сипаттауды формализациялау және технологияландыру. Компьютерлік моделдеу нақты құбылыстардың, процестердің, жүйелердің және олардың қасиеттерінің дамуын болжау үшін қолданылатын заманауи ақпараттық технология ретінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық өлшеулер жүйесін жобалаудың заманауи тәсілдері
Педагогикалық жобалаудың әдіснамалық тәсілдері. Педагогикадағы жобалау қызметінің жалпылама схемасы. Педагогикалық жобалаудың нысандары, принциптері, кезеңдері мен формалары. Білім берудегі бақылау-өлшеу материалдары мен құралдарын жобалау технологиясы. Нәтижелердің сандық және сапалы бағалауының, сенімділігі мен объективтілігінің эталондық квалиметриялық рәсімдерінің құралдарымен қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
Thomson Reuters және Scopus деректер базасымен танысу. Ғылыми қоғамға зерттеу есептерінің қойылымынан тұратын өзінің нәтижелерін, өзектілігін, оларды тиімді шешудің қазіргі заманғы әдістерін қолдана отырып теориялық және практикалық маңыздылығын ұсыну
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдар тізбесімен танысу. Қазақстандық ғылыми қоғамға қазіргі заманауи және озық әдістерді қолдана отырып өз нәтижелерін тиімді шешудің, зерттеу міндеттерін, оның өзектілігін, теориялық және практикалық маңызын ашып көрсетіп ұсыну. Редакциялау және баспаға дайындау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми семинар 1
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.Ғылыми жұмысты жалғастыру бойынша ұсыныстарын қабылдау болып келеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдар тізбесімен танысу. Қазақстандық ғылыми қоғамға қазіргі заманауи және озық әдістерді қолдана отырып өз нәтижелерін тиімді шешудің, зерттеу міндеттерін, оның өзектілігін, теориялық және практикалық маңызын ашып көрсетіп ұсыну. Редакциялау және баспаға дайындау
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 2
-
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
Thomson Reuters және Scopus деректер базасымен танысу. Ғылыми қоғамға зерттеу есептерінің қойылымынан тұратын өзінің нәтижелерін, өзектілігін, оларды тиімді шешудің қазіргі заманғы әдістерін қолдана отырып теориялық және практикалық маңыздылығын ұсыну
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 10
-
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдар тізбесімен танысу. Қазақстандық ғылыми қоғамға қазіргі заманауи және озық әдістерді қолдана отырып өз нәтижелерін тиімді шешудің, зерттеу міндеттерін, оның өзектілігін, теориялық және практикалық маңызын ашып көрсетіп ұсыну. Редакциялау және баспаға дайындау
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 1
-
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
Thomson Reuters және Scopus деректер базасымен танысу. Ғылыми қоғамға зерттеу есептерінің қойылымынан тұратын өзінің нәтижелерін, өзектілігін, оларды тиімді шешудің қазіргі заманғы әдістерін қолдана отырып теориялық және практикалық маңыздылығын ұсыну
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 13
-
БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдар тізбесімен танысу. Қазақстандық ғылыми қоғамға қазіргі заманауи және озық әдістерді қолдана отырып өз нәтижелерін тиімді шешудің, зерттеу міндеттерін, оның өзектілігін, теориялық және практикалық маңызын ашып көрсетіп ұсыну. Редакциялау және баспаға дайындау
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- - білім сапасы саласындағы проблемаларды шешу және шешу;
- - теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын игеру, білім беру саласындағы зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешу үшін білім синтезі;
- - білім беруді бағалау және бағалау бойынша кешенді зерттеулер жүргізу
- - әлемдік білім берудегі заманауи өлшеу проблемалары туралы терең білім алуға, оларды шешудің негіздерін ұсынуға және негіздеуге дайын болу;
- - педагогикалық өлшеулер саласындағы заманауи ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану;
- - ақпаратты талдау, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиісті тұжырымдар мен тұжырымдарды дұрыс тұжырымдау;
- - жоғары оқу орнында психологиялық-педагогикалық пәндер бойынша сабақтар өткізген кезде алдыңғы қатарлы мамандандырылған кәсіби білім мен дағдыларды пайдалану;
- - педагогикалық өлшеулер саласында ғылыми мәдениет пен этикаға ие болу
- - мемлекеттік, орыс және шет тілдеріндегі кәсіби ортада тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді және оларды жеке және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдаланады;
- - білім сапасын өлшеу және бағалау үшін өзіңдік ақпарат пен статистикалық әдістер;
- - білім беру жүйесінің түрлі деңгейлерінде педагогикалық өлшеулердің өз инновациялық технологиялары мен құралдары;