8D01102 Цифрлық педагогика в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беруді цифрландыру саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға, перспективалы ғылыми зерттеулерге және қолданбалы АКТ мәселелерін шешуге қабілетті, заманауи білім беру кеңістігінде білім алушылардың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ете алатын цифрлық педагогика саласында жоғары білікті маман даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Академиялық хат
Пәнді оқудың мақсаты – халықаралық деңгейде академиялық мәтіндерді дайындау және жариялау үшін қажетті ғылыми жазу дағдыларын дамыту. Курс ғылыми идеяларды нақты көрсету, логикалық дәлелдер құрастыру, дереккөздермен дұрыс жұмыс істеу және академиялық стандарттарға сәйкес мәтіндерді пішімдеу дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электрондық оқытудағы жасанды интеллект
Пәнді оқудың мақсаты – білім беру саласында жасанды интеллект технологияларын қолдану туралы білімдері мен электрондық оқытуды автоматтандыру, дербестендіру және тиімділігін арттыру үшін оларды пайдалану дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
«Ғылыми зерттеу әдістері» пәнінің мақсаты – өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу, ғылыми болжамдарды негіздеу, мәліметтерді өңдеу және интерпретациялау, сонымен қатар қазіргі заманғы ғылыми стандарттарға сәйкес зерттеу нәтижелерін ұсыну үшін қажетті теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи білім берудегі цифрлық құралдар мен ресурстар
Пәнді оқудың мақсаты – білім беру қызметінде қолданылатын заманауи цифрлық технологиялар, платформалар мен ресурстар туралы білімді дамыту, білім сапасын арттыру үшін оларды тиімді пайдалану дағдыларын бекіту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық білім беру этикасы
Пәнді оқудың мақсаты – цифрлық оқыту саласындағы этикалық нормалар мен қағидаларды түсіну және сақтау, оқу процесінде цифрлық технологияларды жауапты және саналы пайдалану дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беруді цифрландырудың перспективалы мәселелері
Пәнді оқудың мақсаты – білім беруді цифрландырудың заманауи тенденциялары мен міндеттері туралы жүйелі түсінігін көрсете білу, оқу процесіне цифрлық технологияларды талдау, жобалау және енгізу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру платформаларын әзірлеу және жүзеге асыру
Пәннің мақсаты – архитектуралық шешімдерді, цифрлық оқыту технологияларын және пайдаланушылардың платформалармен өзара әрекеттесу механизмдерін қоса алғанда, білім беру платформаларын жобалау, әзірлеу және енгізу саласындағы құзыреттерді дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі мәліметтер аналитикасы
Пәнді оқудың мақсаты – білім беру үдерісінің тиімділігін арттыру, басқару шешімдерін қабылдау және дербестендірілген оқыту жолдарын дамыту үшін білім беру саласындағы деректерді жинау, өңдеу, талдау және түсіндіру бойынша білім мен дағдыларды дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Зерттеу тақырыбы бойынша пәндік саланы талдау негізінде тиісті нормативтік принцип пен негіздеу әдісіне сүйене отырып, зерттеудің ғылыми-әдістемелік аппаратын жүйелеу
- Этикалық нормаларды сақтай отырып, цифрлық құралдарды пайдалану және ғылыми идеяларды дәлелді жеткізу арқылы академиялық коммуникацияны жазбаша және ауызша түрде жүзеге асыру
- Білім беру метрикаларын түсіндіру және ұсыну үшін цифрлық құралдарды пайдалана отырып, статистика, машиналық оқыту, жасанды интеллект технологиялары және визуализация әдістерін қолдану арқылы білім беру деректерін талдау
- Деректерді жинау, өңдеу және автоматтандыру мен білім беру үдерісін жетілдіруге арналған ғылыми-әдістемелік тұрғыда негізделген ұсынымдарды әзірлеу үшін цифрлық платформалар мен аналитикалық құралдарды қолдану
- Білім беру процесіне бейімделетін интерфейстерді жасап, интерактивті элементтер мен геймификацияны енгізе отырып, білім беру платформаларының архитектурасын жобалау
- Цифрлық платформаларды қолдана отырып, заманауи оқыту әдістері мен технологияларын пайдалану, цифрлық білім беру саласында көшбасшылық құзыреттерді дамыту және халықаралық академиялық қауымдастықтарға қатысу
- Заманауи талаптарды ескере отырып, білім беру платформалары мен цифрлық шешімдерді әзірлеу, ыңғайлы интерфейс жасап, әртүрлі пайдаланушы санаттарының қажеттіліктеріне сәйкес баптау, тестілеу және оңтайландыру жүргізу
- Заманауи технологияларды ескере отырып, цифрлық білім берудің жаһандық және жергілікті трендтерін бағалау және олардың білім сапасы мен қолжетімділігіне ықпалын сыни тұрғыдан бағалау
- Білім беру орталарында жасанды интеллекттің жұмыс істеу принциптерін, оның мүмкіндіктері мен шектеулерін, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдаланудағы этикалық аспектілерді ескере отырып, талдау
- Білім беру ортасында деректер мен құпиялықты қорғау мақсатында цифрлық білім беруде жасанды интеллектіні пайдалануға байланысты ықтимал тәуекелдер мен мәселелерді анықтау