Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01508 Математика және информатика в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Математикалық ұғымдар мен фактілердің өзара байланысын, математикалық тұжырымдардың дәлелдеуін, басқа ғылыми салалармен байланысын, айнымалы шамалардың дифференциалдық және интегралдық есептеулерін, дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістерін, алгебра мен геометрияның теориялық негіздерін, математикалық модельдеу және абстрактілі ойлау қабілетін кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастырады;
  • Мектеп курсы математикасының стандартты және стандартты емес, логикалық және статистикалық, қолданбалы есептерін шеше алады;
  • Компьютерлік жүйелер архитектурасы, операциялық жүйелерді, желілік технологияларды және ақпараттық қауіпсіздік принциптерін тиімді қолданады;
  • Алгоритмдік ойлау мен бағдарламалық шешімдерді әзірлеуде объектіге бағытталған, веб, мобильді және жүйелік бағдарламалау әдістерін қолданады;
  • Ақпараттық және модельдеу жүйесін, мәліметтер қорын және Big Data технологияларын, компьютерлік желілер, IT құралдарын кәсіби қызметте пайдаланады;
  • Жалпы физика заңдарын қорытуды, физикалық идеялардың дұрыстығын, физикалық тұрақтыларды зертханада, физикалық есептердің шешу жолдарын дәлелдейді;
  • Кәсіби стандарт талаптарына сәйкес математика және информатиканы оқыту әдістерін, жаңартылған білім беру бағдарламасының мазмұндық ерекшеліктерін, мектеп курсы және олимпиадалық есептерді шешудің жолдарын, инклюзивті білім беру жағдайындағы инновациялық технологияларын, бағалау жүйесінің критерилерін тиімді қолданады;
  • Психологиялық теориялар мен тұлға ерекшеліктерін, педагогикалық қызметте ғылыми әдістердің қолдануын, педагогикалық зерттеулер әдістерімен заманауи инновациялық тәсілдерін, зерттеу барысында этикалық принциптерін, білім беру процесін жетілдіруге қажетті дағдыларды игереді;
  • Экологиялық ойлау, қауіпсіздік мәдениеті және тұрақты даму дағдыларын, кәсіпкерлік саласындағы білімді және қаржыны тиімді басқару қабілетін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің аспектілерін, құқықтық құндылықтарды қалыптастырады;
  • Оқушылардың психикалық дамуын және жас ерекшеліктерін ескере отырып, математикалық идеялардың пайда болуын, академиялық жазылым мен ғылыми зерттеу-жұмыстарын жүзеге асырады;
  • Роботтық жүйелердің нобайын, 3D моделдеу принциптерін, жасанды интеллект, оқу процесіндегі негізгі инновацияларын, цифрлық білімдік ресурстарды жобалауда оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерін, математика және информатикадан алған білімдерін болашақ кәсіби салада белсенді көрсетеді;
Top