Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01508 Математика және информатика в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Инновациялық педагогикалық идеяларды насихаттайтын, кәсіби саласы бойынша жүйелі білімге ие жоғары білікті математика және информатика мұғалімін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Компьютерлік жүйелердің архитектурасы
Математикалық талдау
Компьютерлік графика және 3D модельдеу
Аналитикалық геометрия
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Мектеп математика курсындағы қолданбалы есептер
Элементарлық математика
Білім беру жүйесіндегі жасанды интеллект
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Алгоритмдеу негіздері
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Алгебра және сандар теориясы
Физика есептерін шығару практикумы
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Физика
Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық
Бағдарламалау жүйесі
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
-
3 Оқу жылы
Информатиканы оқыту әдістемесі
Педагогикалық зерттеулер және инновация
Бағалау және дамыту
Инклюзивті білім беру ортасы
Математиканы оқыту әдістемесі
Академиялық жазу және Action Research
Мобильді құрылғыларға арналған қосымшалар әзірлеу
Математикалық есептерді шешу практикумы
ІТ жобаларды басқару
Мектептегі ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі
Білім берудегі смарт технологиялар
Білім берудегі инновациялық технологиялар
ОЖ және қолданбалы бағдарламалар
-
4 Оқу жылы
Web бағдарламалау
Математикалық логика және дискретті математика
Дифференциалдық геометрия және топология
Мәліметтер қоры және үлкен деректер технологиялары
Дифференциалдық теңдеулер
Компьютерлік желілер және желілік технологиялар
Робототехника негіздері
Информатикадан олимпиадалық есептерді шығару
Білім мен дағдыларды бағалау практикумы
Ақпаратты қорғау және криптография
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Математикалық ұғымдар мен фактілердің өзара байланысын, математикалық тұжырымдардың дәлелдеуін, басқа ғылыми салалармен байланысын, айнымалы шамалардың дифференциалдық және интегралдық есептеулерін, дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістерін, алгебра мен геометрияның теориялық негіздерін, математикалық модельдеу және абстрактілі ойлау қабілетін кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастырады;
- Мектеп курсы математикасының стандартты және стандартты емес, логикалық және статистикалық, қолданбалы есептерін шеше алады;
- Компьютерлік жүйелер архитектурасы, операциялық жүйелерді, желілік технологияларды және ақпараттық қауіпсіздік принциптерін тиімді қолданады;
- Алгоритмдік ойлау мен бағдарламалық шешімдерді әзірлеуде объектіге бағытталған, веб, мобильді және жүйелік бағдарламалау әдістерін қолданады;
- Ақпараттық және модельдеу жүйесін, мәліметтер қорын және Big Data технологияларын, компьютерлік желілер, IT құралдарын кәсіби қызметте пайдаланады;
- Жалпы физика заңдарын қорытуды, физикалық идеялардың дұрыстығын, физикалық тұрақтыларды зертханада, физикалық есептердің шешу жолдарын дәлелдейді;
- Кәсіби стандарт талаптарына сәйкес математика және информатиканы оқыту әдістерін, жаңартылған білім беру бағдарламасының мазмұндық ерекшеліктерін, мектеп курсы және олимпиадалық есептерді шешудің жолдарын, инклюзивті білім беру жағдайындағы инновациялық технологияларын, бағалау жүйесінің критерилерін тиімді қолданады;
- Психологиялық теориялар мен тұлға ерекшеліктерін, педагогикалық қызметте ғылыми әдістердің қолдануын, педагогикалық зерттеулер әдістерімен заманауи инновациялық тәсілдерін, зерттеу барысында этикалық принциптерін, білім беру процесін жетілдіруге қажетті дағдыларды игереді;
- Экологиялық ойлау, қауіпсіздік мәдениеті және тұрақты даму дағдыларын, кәсіпкерлік саласындағы білімді және қаржыны тиімді басқару қабілетін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің аспектілерін, құқықтық құндылықтарды қалыптастырады;
- Оқушылардың психикалық дамуын және жас ерекшеліктерін ескере отырып, математикалық идеялардың пайда болуын, академиялық жазылым мен ғылыми зерттеу-жұмыстарын жүзеге асырады;
- Роботтық жүйелердің нобайын, 3D моделдеу принциптерін, жасанды интеллект, оқу процесіндегі негізгі инновацияларын, цифрлық білімдік ресурстарды жобалауда оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерін, математика және информатикадан алған білімдерін болашақ кәсіби салада белсенді көрсетеді;