Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01514 Информатика және робототехника в QYZPU

Пәндер

  • Жоғары математика

    Курсты оқу барысында студенттер дифференциалдық және интегралдық есептеу, тізбек пен қатар, векторлық талдау, матрица және дифференциалдық теңдеу туралы білімді меңгереді. Курс компьютерлік математика жүйелерінің практикалық есептерін шешу үшін математикалық әдістерді қолдану, сондай-ақ өлшеулер мен сынақтардың дәлдігін бағалауға ықтималдық және статистикалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математикалық статистика негіздері

    Пәннің мақсаты: студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, дұрыс дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеяларды жеткізу процесін түсінеді және қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың күйін бағалауда сандық және сапалық деректерді талдауды қолдану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән білім алушылардың қаржы жүйесі, қаржылық тәуекелдер, қаржы институттары және олардың өнімдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Нәтижесінде студенттер әртүрлі дерек көздерден қаржылық ақпаратты іздеуді, талдауды, түсінуді, бағалауды үйренеді және алған ақпаратты қаржылық мәселелерді шешу үшін пайдалана алады. Жалпы бұл курс қаржылық алаяқтықтың жоғары тәуекелі жағдайында білім алушыларда сауатты, ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс құқықтық сауатты, заңға бағынатын тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің құқықтары мен міндеттерін біледі және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік танытады. Студенттер өз қызметінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады. Курс заңдылық түсініктерін, этикалық қағидалары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлықпен күрес қағидаларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдеу және программалау негіздері модулі ( Программалау)

    Курс студенттерді Python программалау тілін қолдана отырып, программалық шешімдерді әзірлеу негіздерімен таныстырады. Студенттер алгоритмдерді, мәліметтер құрылымын дамыта алады, тиімді код жаза алады, сонымен қатар әртүрлі күрделіліктегі есептерді шеше алады. Курста студенттер программалау тілініңкітапханасын және оның негізгі құрылымдарын, тізімдер, сөздіктер, кортеждер, жиындар сияқты деректер құрылымдарын қарастырады және оларды тапсырмаларда тиімді шешу үшін пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экология және тұрақты даму

    Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдеу және программалау негіздері модулі (Информатиканың теориялық негіздері)

    Бұл курс ақпарат, оны алу, өлшеу, сақтау, өңдеу және беру әдістері, оларды әзірлеу алгоритмдері мен әдістері туралы іргелі ұғымдарды түсінуді қалыптастыруға бағытталған.Курс студенттердің ақпарат теориясының әдістері, алгоритмдер теориясы, комбинаторика, математикалық логика және алгоритмді графикалық бейнелеу әдістері туралы білімдерін қалыптастыру мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу

    Курс әрбір студенттің жеке басындағы көшбасшылық қасиеттерді ашуға және дамытуға, оның бойындағы инновациялық бейімділік дағдыларын дамытуға, инновациялық процестерден туындаған жаңалықтарға бейімделу процесі ретінде, сонымен қатар оның өмірінде және ғылымиға-техникалық процестердің нәтижелерінің кәсіби қызметі. Ол көшбасшылық қасиеттер мен басқарудағы адам факторының қазіргі жағдайы мен даму болашағын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Пән Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағдарлары мен басым бағыттары контекстіндегі педагогтың тьютор рөлін игеруіне бағытталған. Студенттер қазіргі мектептің білім беру процесіндегі эмоционалды интеллекті мен икемді құзыреттіліктердің орнын анықтайды. Икемді дағдыларды, соның ішінде оны цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдіс-тәсілдері мен технологияларын қолдана алады. Әртүрлі жастағы оқушылардың эмоционалды интеллектісін бағалау мен дамытудың технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән студенттердің іскерлік дағдыларын және іскерлік ойлауын дамытуға бағытталған. Экономиғаканың қызмет ету заңдылықтарын, бизнесті жүргізу жағдайларын, оның ішкі және сыртқы ортасын жан-жақты көрсету арқылы студенттерде бизнес-жоспар құру, өз ісін құру және табысты жүргізу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік техниканың аппараттық қамтамасы

    Пәнді оқу барысында студенттер компьютерлік жүйелердің архитектурасы, заманауи компьютерлердің ұйымдастырылуы мен негізгі принциптері туралы жүйелі білім алуы керек, сонымен қатар олардың аппараттық және бағдарламалық құралдарының өзара әрекеттесуі туралы түсінік алуы керек. Пәнді оқу барысында студенттердің дербес компьютерде жұмыс істеу, компьютерге дербес қызмет көрсету дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі

    Пән студенттерде ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімн қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, сөйлеу. жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электроника негіздері

    Курс студенттердің жұмыс қабілеттілігін диагностикалау және электрондық құрылғыларды пайдалану дағдыларын қалыптастыруға; желілік және сызықтық емес электр тізбектеріндегі өтпелі және тұрақты процестерді есептеу әдістерін қолдануға; роботтардағы электр тізбектерін құрастыруға және талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика

    Бұл курста механиканың физикалық негіздері, термодинамика, электродинамика, тербелістер мен толқындар физикасы, кванттық физика негіздері қарастырылады. Курсты оқу барысында студенттер роботтарды дамытуға қажетті білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютер архитектурасы және операциялық жүйелер

    Курста компьютер архитектурасы, операциялық жүйелердің түрлері қарастырылады. Курс барысында студенттер компьютер мен аналық платаны құрастыру, кабельдерді қосу, операциялық жүйені орнату, жадты бөлу, ОЖ-ны жою дағдыларын меңгереді, процестерді, жадты және файлдық жүйелерді басқару сияқты операциялық жүйелердің тұжырымдамалары мен функцияларын меңгереді, операциялық жүйелердің аппаратура мен бағдарламалық қосымшалар арасындағы өзара әрекеттесуді қалай қамтамасыз ететінін түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық психология

    Пәннің мақсаты - әр түрлі жас кезеңдерінде оқыту және тәрбиелеу психологиясы саласындағы білімді қалыптастыру болып табылады. Оқушыларды мектепте жетістікке жетуге ынталандырудың психологиялық жолдары туралы нақты түсінік қалыптасады және танымдық процестердің сапасын бағалайды. Студенттер мұғалім-оқушы-ата-ана жүйесінде сындарлы қарым-қатынас үлгілерін ассимиляциялау арқылы коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытады. Курстың соңында олар білім берудегі психологиялық-педагогикалық тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Объектіге бағытталған программалау

    Бұл курста студенттер объектіге бағытталған программалау тұжырымдамасын үйренеді, объектіге бағытталған программалаудың негізгі дағдыларын алады. Студенттер Python тілінде объектіге бағытталған қосымшалар құруды үйренеді, Python тілінде деректерді бастапқы өңдеуді орындай алады, стандартты Python тіл кітапханасында жұмыс істей алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Роботтарды программалау әдістері

    Курсты оқу барысында студенттерде роботтарды программмалаудың жалпы принциптері туралы білім қалыптастады. Курс барысында роботтардың қолданбалы программалық қамтамасын әзірлеу ортасы (LEGO Mindstorms EV3, ROBOTC, NXT және т. б.), роботтарды программалау тілдері ( Java, с++, Python және т. б.) және роботтарды басқару тәсілдері тәрізді тақырыптар қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика және дидактика

    Пәннің мақсаты ғылым ретінде педагогика туралы жалпы түсінік пен зерттеуге бағытталған оқыту концепцияларын қалыптастыру. Студенттер педагогика ғылымының дамуының тарихи алғы шарттарын меңгереді, дидактиканың негізгі заңдылықтары мен қағиаларын түсінеді. Студенттер цифрлық құралдарды пайдалана отырып, өзекті ғылыми ақпараттарды іздеуді және талдауды жүзеге асырады, педагогика мен дидактиканың іргелі негіздеріне сүйене отырып, өз көзқарасын білдіруге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Робототехника негіздері

    Пән Wedo және Spite құрылыс жинақтарын зерттейді және студенттердің бағдарламалау және робототехника дағдыларын дамытуға бағытталған курс болып табылады. Сабақтар барысында студенттер робот жұмысының принциптерін, Wedo және Spite конструкторларының негізгі элементтерін, сондай-ақ оларды басқару үшін бағдарламалау негіздерін меңгереді. Студенттер Wedo және Spite құрылыс жинақтарының көмегімен әртүрлі дизайн жасауды, берілген тапсырмаларды орындау үшін оларды бағдарламалауды және роботтардың жұмысын сынап, оңтайландыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Схемотехника

    Бұл курста цифрлық интегралды схема және оның робототехникада практикалық қолданылуы оқытылады. Курсты оқу нәтижесінде студенттерде интегралды цифрлық схемотехниканың дамуы, типтік микропроцессорлық жүйелердің сәулеті мен программалануы, электрондық схемаларды автоматты модельдеу және жобалау әдістері туралы білім қалыптасады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интегралды және микропроцессорлық сызбалар

    Пән студенттерді цифрлық интегралды схеманың негіздерімен және олардың робототехникада практикалық қолданылуымен таныстыруға, интегралды цифрлық схемаларды әзірлеу, типтік микропроцессорлық жүйелердің архитектурасы мен программалаумен, электрондық схемаларды автоматтандырылған модельдеу және жобалау әдістерімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік ойындарды программалау

    Курс Python программалау тілінде Pygame көмегімен графикалық компьютерлік ойындарды құруды қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер Pygame кітапханасы және оның функциялары туралы білім алады. Курс барысында студенттер нақты компьютерлік ойындар жасау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі робототехника

    Пән студенттердің дизайн, программалау және робототехника дағдыларын дамытуға бағытталған курс болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер робот жұмысының негізгі принциптерін, Lego және Vex конструкторларының мүмкіндіктерін, сонымен қатар оларды басқару үшін программалау негіздерін меңгереді. Студенттер Lego және Vex конструкторлары арқылы әртүрлі робот құрылғыларын жасауды, оларды әртүрлі тапсырмаларды орындауға бағдарламалауды, роботтардың жұмысын сынап, оңтайландыруды үйренеді. Курс студенттердің техникалық құрылғылармен жұмыс істеу дағдыларын, логикалық ойлауын, есептерді шешуге шығармашылық көзқарасын, топта жұмыс істеу қабілетін дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалау технологиясы

    Пән технологияны оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Программалау тілдері және технологиялары

    Курс Python программалау тілінің негізгі деректер құрылымдарын қарастырады. Процедуралық программалаудың негіздері, сондай-ақ күрделі деректерді талдауды орындау үшін тізімдер, сөздіктер және кортеждер сияқты кіріктірілген Python деректер құрылымдарын пайдалану жолдары қарастырылады. Оқу барысында студенттер файлдардан деректерді оқуға және жазуға, көп сатылы тапсырмаларды орындауға қабілетті программалар құруды үйренеді, мысалы, кортеждер арқылы циклдарды сұрыптау немесе ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Курс орта мектепте информатиканы оқыту әдістемесінің жалпы мәселелерін зерделеуді, мектептегі информатиканың негізгі және бейіндік курстарының мазмұндық жолдарын зерделеу әдістемелерін қарастыруды қамтиды. Курсты оқу нәтижесінде студенттер информатика және робототехника саласында сыныптық және сыныптан тыс жұмыстардың әртүрлі формаларын ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Кәсіби этика және сәйкестік

    Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пәнді оқудың мақсаты жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика

    Курс компьютерлік графиканың әдістері мен құралдарын, графика түрлерін, компьютерлік графиканы құрудың алгоритмдік және математикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Курсты оқу барысында студенттерде растрлық, екі өлшемді және үш өлшемді векторлық графиканың бағдарламалық жасақтамасымен жұмыс істеудің практикалық дағдылары қалыптасады, студенттер заманауи графикалық жүйелердің негізгі функционалдығын пайдалануды үйренеді, студенттерде мамандандырылған бағдарламалық жасақтамада кескінді құру және редакциялау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Деректер қоры және ақпараттық жүйелер

    Бұл курста мәліметтер базасын құру мен пайдаланудың негізгі тұжырымдамалары, әдістері мен құралдары қарастырылады. Студенттер осы саланың даму тарихымен және қазіргі жағдайымен, мәліметтер базасын басқару жүйелерінің типтік ұйымдастырылуымен, реляциялық мәліметтер базасының теориялық негіздерімен танысады, әртүрлі мәліметтер модельдерін құруды үйренеді, мәліметтер базасының технологияларына негізделген ақпараттық жүйелерді жобалау принциптерін қолданады, SQL сұрау тілін қолдана отырып бағдарламалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • 3D модельдеу

    Бұл курс 3D модельдермен жұмыс істеу және көрнекі тартымды кескіндерді жасау негіздерін қамтиды. Курс аясында студенттер 3D модельдеу бағдарламаларымен жұмыс істеудің негізгі принциптерін үйренеді, күрделі пішіндер мен нысандарды жасауды үйренеді, сонымен қатар виртуалды көріністерді текстуралау және жарықтандыру негіздерін меңгереді. Курс барысында студенттер анимация жасау, архитектуралық жобаларды визуализациялау, кейіпкерлерді безендіру және т.б. салаларда дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • С++ тілінде программалау

    Бұл курста студенттер С++ тілінің негізгі ұғымдары мен принциптерін меңгереді, құрылымдық және тиімді код жазуды, әртүрлі деректер құрылымдарын пайдалануды, жадпен жұмыс істеуді, класстар мен объектілерді құруды, мұрагерлік пен полиморфизмді жүзеге асыруды, стандартты кітапханаларды және C++ тілін қолдануды үйренеді. Сонымен қатар, студенттер роботтық құрылғылар мен жүйелерді бағдарламалаудың ерекшеліктерімен танысады, C++ тілін пайдалана отырып, роботтарға арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Python-да деректер қорымен жұмыс істеу

    Студенттер мәліметтер базасын құру, оқу, өңдеу және жою операцияларын қолдануды, SQL дерекқорларымен жұмыс істеу үшін Python кітапханалары арқылы әртүрлі ДҚБЖ-ға қосылуды, SQLite, MySQL дерекқорларын басқаруды, Python қосымшасының ішінде мәліметтер базасына сұраныстар, әр түрлі мәліметтер базасына қосымшалар жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік желілер

    Курстың мақсаты студенттерде компьютерлік желілердің жұмыс істеуі мен құрылу принциптері туралы теориялық және практикалық білімнің қажетті көлемін қалыптастыру болып табылады. Курстың мазмұнында байланыс жабдықтарының функционалдығы, хаттамалардың мақсаты мен желілердегі деректерді тасымалдау технологиясы, компьютерді конфигурациялау және компьютерлік желінің ақауларын жою қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бұлттық технологиялар

    Курстың мақсаты студенттерде бұлттық есептеу технологиясы туралы теориялық және практикалық білімнің қажетті көлемін, бұлттық технологияларды практикалық іске асыру білік пен дағдыларын қалыптастыру, бұлттық технологияның аспаптық құралдарын зерттеу болып табылады. Курсты өту барысында студенттер бұлттық сервисті құру технологияларын меңгереді, қолданыстағы бұлттық сервистермен жұмыс істейді, студенттер бұлттық есептеулерді қолдануды үйренеді және АТ-процестерді оңтайландыру мәселелерін шешуде бұлттық есептеу технологиясын қолдануға дайын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Программалар мен деректердің қауіпсіздігі

    Бұл курста шифрлаудың негізгі әдістері, криптожүйелерде қолданылатын негізгі алгоритмдер және бағдарламалар мен деректердің қауіпсіздігін арттыру үшін қабылданған шаралар қарастырылады. Студенттер практикалық есептерді шешуде криптографиялық хаттамаларды қолдануды, компьютерлік желілердегі осалдықтарды анықтауды, түзетуді және алдын алуды, бағдарламалардың өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдеріндегі осалдықтарды анықтауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Web технологиялар

    Курстың мақсаты-web-ресурстарды құру, қолдау және басқару үшін заманауи web-технологиялар мен құралдарды зерделеу, практикалық қызметте заманауи аспаптық құралдарды пайдалану білік пен дағдыларын игеру. Курста студенттер web-қосымшаларды әзірлеу негіздерімен танысады. Негізгі құрастыру тілі JavaScript, PHP, HTML және CSS болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектеп информатика курсының ғылыми негіздері

    Курс студенттерді ақпараттық технологиялар саласындағы ғылыми жұмыстардың мақсаты мен міндеттерімен, мектептегі ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру тәсілдерімен, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жобалау әдістерімен таныстырады. Курс жобалау жұмыстарын әзірлеудің негізгі және қосалқы құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Микроконтроллерді программалау

    Микроконтроллерлерді программалау пәні студенттерді микроконтроллерлердегі енгізілген жүйелерді бағдарламалау негіздерімен таныстыратын курс болып табылады. Осы пәнді оқу барысында студенттер микроконтроллер архитектурасы туралы білімдерін тереңдете түседі. Сондай-ақ студенттер қарапайым және күрделі ендірілген жүйелерді жасау үшін Arduino сияқты танымал әзірлеу орталарын пайдалану дағдыларын алады. Олар сонымен қатар микроконтроллерлерде бағдарламалық жасақтаманы түзету және тестілеу әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • IоT технологиялары

    Бұл курстың мақсаты студенттерді байланыстың Интернет заттары жаңа технологиялық ұғымының негізгі принциптерімен таныстыру. Курс барысында желілік қосылыстардың тиімділігі мен құндылығын арттыру мақсатында адамдарды, процестерді, деректерді және заттарды байланыстыру тұжырымдамасын қарастырылады. Студенттер қолданыстағы IoT технологияларын ажырата алуды және оларды нақты сценарийлерге қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық зерттеулер негіздері

    Пән педагогикалық зерттеу саласында зерттеушілік дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, Action research, lesson study әдістемелерін, бақылау мен рефлексияны меңгерген. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Ақпараттық қауіпсіздік

    Бұл курста АҚ-ның негізгі ұғымдары, АҚ саласындағы шаралардың құрылымы қарастырылады, заңнамалық, әкімшілік, процедуралық және бағдарламалық-техникалық деңгейлердің шаралары қысқаша сипатталады. Курс білім алушыларда ақпараттық қауіпсіздік саласы, оның құрамдас бөліктері, негізгі қауіптер, хаттамалар мен қорғау құралдары туралы түсінік қалыптастырады. Оқу барысында білім алушылар ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің базалық дағдыларын алады және кәсіби құралдармен және бағдарламалармен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Олимпиада есептерін программалау

    Курстың мақсаты-студенттерді олимпиадалық программалауда қолданылатын іргелі және кең таралған алгоритмдермен таныстыру. Курс аясында студенттер әртүрлі алгоритмдерді, түзуді сканерлеу әдісін, динамикалық программалауды, графиктердегі әртүрлі алгоритмдерді, сегменттер ағашын және т.б. қарастырады. Нәтижесінде студенттер жоғарыда аталған алгоритмдердің бірін тікелей шешу үшін, сондай-ақ күрделі есептерді шешу үшін осы алгоритмдерді кешенде қолдануды қажет ететін есептерді шешуді үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді. белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Бағалау түрлерін ажыратады, сыни ойлауды дамытуға ықпал ететін информатика мен робототехниканы оқытудың мазмұнды және әдістемелік аспектілерін қолданады.
  • Кәсіби қызмет процесінде физика-математикалық аппаратты, информатика теориясын, компьютерлік модельдеу әдістерін, зерттеудің есептік және эксперименттік әдістерін қолданады.
  • Қолданбалы есептерді шешудің программалық прототиптерін және компьютерлік қосымшалар жасау үшін жоғары деңгейлі программалау тілдерін қолданады.
  • Кәсіби қызметінде желілік ресурстарды, желілер мен веб-қосымшаларды әзірлеуге арналған бағдарламалық құралдарды пайдаланады, сонымен қатар инновациялық және тиімді шешімдерді жасау үшін IoT технологияларын қолдануды біледі.
  • Арнайы программалық қамтамалар көмегімен объектілер, процестер мен құбылыстардың модельдерін өңдеу және визуализациялау әдістерін қолданады.
  • Виртуалды орындаушылар мен жасанды интеллектіні басқару үшін алгоритмдер құрады, сондай-ақ әр түрлі әзірлеу орталарында роботтардың модельдерін құрастыру және программалау технологияларын меңгерген.
  • Компьютердің аппараттық және жүйелік бағдарламалық қамтамасыз етуіне қатысты мәселелерді анықтай және шеше алады, қойылған міндетке сәйкес ақпараттық жүйені жобалайды және компьютерлік жүйелер мен желілерде деректерді қорғауды қамтамасыз етеді.
Top