Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03203 Жаңа медиа в AlmaU

Пәндер

  • Сыни ойлау

    Құқықтық аргументтерді дербес экономикалық талдау және бағалау, негізделген қорытындылар әзірлеу және шешімдер қабылдау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: экономикалық және құқықтық ойлау, логикалық пайымдау және ақпаратты сыни бағалау дағдыларын дамыту. Студенттер экономика, құқық, аналитика және шешім қабылдау бойынша құзыреттерге ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өмір дизайны

    Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың алдын алу, сыбайлас жемқорлық көріністеріне төзбеушілікті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, азаматтық жауапкершілікті қалыптастыру мақсатында Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидаттарын, нормаларын қолдануды іс жүзінде көрсету қабілетін, жауапты көзқарасты қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Журналистика мен жаңа медиаға кіріспе

    Бұл курс жаңалықтарды беру үдерісін және қазіргі БАҚ-та жұмыс істеу ерекшеліктерін түсіндіреді. Ол жаңалықтар, ақпараттық жағдай, дереккөз терминдеріне анықтама береді, сонымен қатар әртүрлі ақпарат көздерімен және әртүрлі медиа түрлерімен қалай жұмыс істеу керектігін түсіндіреді. Курста журналистикадағы тенденциялар, журналист неліктен жылдам жұмыс істеу керек, неліктен фактілерді тексеру соншалықты маңызды және оны қалай тиімді жүргізу керектігі қарастырылады. Сондай-ақ нарықта қандай жаңа медиа пайда болады және олар медиа индустрияға қалай әсер етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиасауаттылық

    Пән студенттерді медиа сауаттылық негіздерімен және жаңалықтар сауаттылығымен таныстырады. Студенттер қазіргі заманғы БАҚ ұсынған ақпаратқа жауапкершілікпен қарау қағидаттарын түсінеді, жалпы бұқаралық ақпарат құралдарын және журналистік жаңалықтарды сауатты тұтынуды және өндіруді үйренеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мәтіндік мазмұнды құру

    Бұл курс студенттерге редакцияда жұмыс істеудің алғашқы тәжірибесін және жеке журналистік, редакциялық және стилистикалық шешімдерді қабылдауға алғашқы мүмкіндік береді. Нәтижесінде журнал, газет, веб-сайт немесе кез келген форматтағы аудиовизуалды контент түріндегі журналистік өнім шығады. Тақырыптар мен формат ұсынылған нұсқалар мен студенттердің қызығушылықтарына сәйкес таңдалады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әртүрлі жанрдағы мақалалар жазу

    Осы курс аясында студенттер түрлі типтегі мәтіндік материалдарды дайындау бойынша білім мен дағдылар алады, журналистік материалдардың қандай жанрлары бар екендігі туралы жан-жақты түсінікке ие болады. Студенттер авторлардың алға қойған мақсаттарына жетіп, аудиторияға дұрыс ақпарат жеткізуді үйренеді. Курстың негізгі мақсаты - әртүрлі жанрлар мен журналистік мәтін форматтарын, олардың компиляциялары мен мақсатқа байланысты қолдану нұсқаларын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фото, бейне және мобилография

    Пән студентті фото сурет, бейне түсіру және мобилографияның техникалық және көркемдік негіздерімен таныстыруға бағытталған. Фото және бейне-контент жасау тұрғысынан кәсіби аппаратурамен және мобильді құрылғылармен озық пайдаланушының теориясы мен практикалық дағдыларын түсінуді қалыптастырады, сондай-ақ мультимедиа лық контент жасаудың практикалық дағдыларын береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көп форматты мазмұн

    Курс публицистикалық фотографияның қандай ерекшеліктері бар, суреттерді сюжетке біріктіру, фотоочерк дегеніміз не, фотосуретті сөйлету, фото оқиғаңызды түсіндіру үшін мәтінді қалай жазу керектігін айтып, тәжірибе жүзінде көрсетеді. Студенттер барлық элементтерді біртұтас мультимедиалық материалға, бір оқиғаға органикалық түрде біріктіруді үйренеді және материалға оны оқығысы келетіндей мазмұн мен пішін беруді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • БАҚ құқығы және этикасы

    Журналистикадағы құқық негіздері, баспасөз туралы заңды зерттеу. Кәсіби этика негіздері. Студент жала жабу, жала жабу, кінәсіздік презумпциясы деген не екенін, қандай ақпаратты және қандай жағдайда жария етуге болмайтынын, сондай-ақ өзін қудалаудан қалай қорғау керектігін біледі. Курс сонымен қатар зияткерлік меншік құқығындағы авторлық және сабақтас құқықтардың негізгі бағыттарын зерттеуді қамтиды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоғамға қызмет ету

    Қоғамға, экологияға және тіршілік қауіпсіздігіне оң өзгерістер енгізуге дайын белсенді азаматтарды тәрбиелеу. Мазмұны: әлеуметтік жауапкершілікті дамыту және экология мен тіршілік қауіпсіздігінің қоғамдық маңызды мәселелеріне қатысу. Теориялық оқыту және әлеуметтік пайдалы қызмет арқылы әлеуметтік қызмет тәжірибесін қалыптастыру, моральдық-адамгершілік құндылықтар мен азаматтық ұстанымды тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлікке кіріспе

    Бұл курстың мақсаты креативтілік деңгейін арттыру, студенттерді кәсіпкерлік идеяларды генерациялау дағдыларына және Канвас бизнес-моделімен идеяны интеграциялау дағдыларына үйрету болып табылады. фМақсаты: Креативтілік деңгейін арттыру және кенептің бизнес-моделіне интеграциялана отырып, кәсіпкерлік идеяларды қалыптастыру дағдыларын үйрету. Мазмұны: Идеяларды қалыптастыру үшін шығармашылық ойлаудың құралдары мен тәсілдерін зерттеу. Кәсіпкерлік идеяларды "орау" үшін кенептің бизнес-моделін қолдану. Курс аяқталғаннан кейін студенттер үйренген әдістер мен модельдерді қолдана отырып, идеяларды тиімді құра және жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Медиа-лаб 1

    Тәжірибелік курстың бір бөлігі ретінде білім алушылар корпоративтік медиа жобаларды - корпоративтік блогтарды, корпоративтік онлайн басылымдарды, корпоративтік электрондық пошта ақпараттық бюллетеньдерін іске қосу үшін корпорациялардағы заманауи тәсілдерді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 10
  • Интернет маркетинг және SMM

    Бұл курс студенттерге интернет-жарнаманың түрлерін, терминологиясын және интернет-жарнаманы құру ережелерін білуге мүмкіндік береді. Олар цифрлық жарнаманы қалай іске қосатынын, медиа-контентті алға жылжыту үшін SMM-стратегиясын қалай жасайтынын және жүзеге асыратынын түсінеді. Медиа-кампаниялардың KPI-ін анықтауды және тиімділікті бағалауды онлайн және офлайн, сандық және сапалық метрикаларды пайдалана отырып үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Ақпараттық жүйелер құралдарын басқару – электрондық кестелер

    Мақсаты: Деректерді басқару және талдау үшін электрондық кесте дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Excel бағдарламасының негізгі дағдылары, кестелер құру, формулалар, функциялар, деректерді сүзу және сұрыптау, Графиктер мен диаграммалар арқылы деректерді визуализациялау, тапсырмаларды автоматтандыру, күрделі деректер жиынтығын талдау, Excel бағдарламасының негізгі функцияларын бизнесте, менеджментте, әлеуметтік ғылымдарда, экономикада, қаржыда және маркетингте пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Иммерсивті медиа

    Бұл курс студенттерге метаәлемдер үшін VR, AR, MR технологияларын пайдалана отырып медиа-жобаларды құруға мүмкіндік береді. Студенттер иммерсивті медианың қандай түрлері мен форматтары бар екенін, иммерсивті медиа үшін қандай контент өзекті екенін және бұл бағыт медиа саласындағы стандарттарды қалай өзгертетінін түсінеді. Студенттер жаңа медиалар саласындағы цифрлық трендтерді және болашақты түсінуге мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әрекеттегі кәсіпкерлік 1

    Бұл курстың мақсаты - ЕО, Орталық және АҚШ-тың үлкен нарықтарына шығу үшін ауқымды жобаның жоспарын әзірлеу. Сондай-ақ венчурлық капиталистермен және іскер періштелермен іскерлік қарым-қатынас орнату дағдыларын дамыту. фМақсаты: ЕО, ОА және АҚШ нарықтарына ауқымды жобаның шығу жоспарын әзірлеу және венчурлық капиталистермен және іскер періштелермен іскерлік қарым-қатынас құру дағдыларын дамыту. Мазмұны: Масштабталатын жобалардың құнын бағалауды, жаңа нарықтарға шығу стратегияларын және қаржылық негіздемені зерттеу. Барлық стейкхолдерлермен іскерлік қарым-қатынас құру дағдыларын дамыту. Курс аяқталғаннан кейін студенттер жобаларды сәтті кеңейтуге және инвесторлармен өзара әрекеттесуге дайын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Minor пәні 1

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салаларында, оқыту бағыттарында қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor 15 кредитті қамтиды, 3 пәннен тұрады. Білім алушыларға таңдауға 28 бағдарламалар ұсынылады, мысалы, осындай сияқты: Жобаны басқару (IPMA стандарты), Бизнес саласында құқықтарды қорғау, Social Media Marketing және басқа да.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лонгридтерді жазу

    Осы курс аясында студенттер ұзақ форматтағы контент - лонгридтер жасауды үйренеді. Студенттер цифрлық медиа үшін терең және ақпараттық мәтіндерді жасау бойынша негізгі принциптер мен әдістемелермен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дата-журналистика

    Бұл курстағы тренинг ақпараттық материалдарды жасау үшін деректермен жұмыс істеуге бағытталған. Студент дұрыс деректерді қайдан іздеу керектігін, оны қалай талдау және түсіндіру керектігін және визуализацияның қандай әдістерін қолдануға болатынын біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әрекеттегі кәсіпкерлік 2

    Мақсаты: Масштабтау жоспарын іске асыру және кәсіпкерлік қызметтің инновациялық компонентін іздеу, сондай-ақ жаңа нарықтарға шығу стратегиясын модельдеу. Мазмұны: High-Growth Firms құрылысының ерекшеліктері, масштабталатын жобаның қаржылық негіздемесі, бақылау әдістемесі және unit economics.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Деректі фильм жасау

    Практикалық курс аясында студенттер журналистік тарих ретінде құжаттық фильмді өз бетімен түсіреді. Пән құжаттық киноның негіздерін игеруге бағытталған, идеядан бастап соңғы монтажға дейін, фильмді өндіру және тарату кезеңдерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тергеу репортажы

    Осы курс аясында студенттер журналистік тергеуді қалай жүргізу керек екендігі туралы білім мен дағдылар алады - ақпаратты жинау, дереккөздермен жұмыс істеу, мәліметтерді құрылымдау және көп форматты форматта журналистік тергеу жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Minor пәні 2

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салаларында, оқыту бағыттарында қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor 15 кредитті қамтиды, 3 пәннен тұрады. Білім алушыларға таңдауға 28 бағдарламалар ұсынылады, мысалы, осындай сияқты: Жобаны басқару (IPMA стандарты), Бизнес саласында құқықтарды қорғау, Social Media Marketing және басқа да.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сторителлинг

    Storytelling курсы келісім мен ымыраға келуге, негізгі концептуалды аппаратты меңгеруге бағытталған саналы түрде ұйымдастырылған қарым-қатынас дағдылары мен дағдыларын үйретеді; жеке PR және сюжетті әңгімелеу саласында білім алу; негізгі ұғымдар мен теорияларды оқу; жеке (жеке) PR құруды және PR құралы ретінде сюжетті әңгімелеуді практикалық жүзеге асыру дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеу дизайны

    Мақсаты: Студенттерді сапалы және сандық зерттеулер жүргізуге дайындау. Мазмұны: Зерттеу жұмысының әдістері мен әдістерін қолдану, деректерді жинау және өңдеу, ғылыми көздерді таңдау. Ғылыми жұмыстар мен жобаларды жазу үшін жүйелі талдау, деректерді түсіндіру және нәтижелерді сыни бағалау дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шет тілі 3

    Мақсаты: Шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру және A1, A2, B1, B2, C1 деңгейлері бойынша сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Коммуникативтік әдістеме, рөлдік ойындар және жобалау жұмыстары арқылы тілді меңгеру. Сыни ойлауды, ақпаратты талдау және жалпылау дағдыларын, сондай-ақ ауызша және жазбаша ойлауды дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетинг

    Мақсаты: Нарықта тауарды немесе қызметті құру, жылжыту және басқару процестерін түсінуді қалыптастыру. Мазмұны: Маркетингтік қызметтің негізгі принциптері мен әдістері, тұтынушылық сұранысты талдау, маркетингтік стратегиялар мен тактикаларды әзірлеу, маркетингтік коммуникацияларды басқару, маркетингтік әрекеттердің тиімділігін өлшеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Медиа-лаб 2

    Осы тәжірибелік курс аясында білім алушылар корпоративтік медиа жобаларды анағұрлым озық деңгейде іске қосу үшін корпорациялардағы заманауи тәсілдермен танысады, атап айтқанда, корпоративтік медиа концепциясын әзірлеу мен компанияның клиенттік базасы арқылы корпоративтік медиа редакциясын құру, корпоративтік жарнаманы қалай насихаттау керек екендігін түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 10
  • Экономика

    Мақсаты: Экономикалық ойлауды және нарықтық процестерді талдау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: Экономика жұмысының негізгі принциптері, макро және микроэкономика, ресурстарды жоспарлау, экономикалық шешімдердің әсерін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Менеджмент

    Пән басқарудың негізгі ұғымдары мен теорияларын бөліп көрсетуге ; қазіргі заманғы басқарушылық ойлауды қалыптастыру; басқарудың негізгі әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, қолданбалы есептерді шешу дағдыларын алу; басқару шешімдерінің ұсынылған нұсқаларын сыни тұрғыдан бағалау мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • VR/AR/MR/метағалам мазмұнын жасау

    Бұл курс білім алушыларға матағаламда VR, AR, MR технологияларын пайдалана отырып, медиа жобаларды жасауға мүмкіндік береді. Неғұрлым жетілдірілген деңгейде білім алушылар жаңа цифрлық шындықтағы мазмұнды құру құралдарын ғана емес, сонымен қатар толыққанды тәуелсіз медиа жобалар түрінде толықтырылған шындықпен осындай мазмұн негізінде құруды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Minor пәні 3

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салаларында, оқыту бағыттарында қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor 15 кредитті қамтиды, 3 пәннен тұрады. Білім алушыларға таңдауға 28 бағдарламалар ұсынылады, мысалы, осындай сияқты: Жобаны басқару (IPMA стандарты), Бизнес саласында құқықтарды қорғау, Social Media Marketing және басқа да.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиа-стартап

    Жеке блогтарды, ақпараттық бюллетеньдерді және басқа медиа жобаларды іске қосу. Medium, Substack цифрлық платформаларын тиімді пайдалану. Өндірілген мазмұнның тұжырымдамасы мен құндылық ұсынысын анықтау, өнімнің нарыққа сәйкестігін табу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көп форматты мазмұнды құру

    Осы курс аясында студенттер цифрлық медиа үшін көп форматты контентті (мәтін, аудио және видео) қалай жасау керектігін зерттейді. Студенттер бұл форматтарды лонгридтерде немесе басқа медиа-материалдарда пайдалану үшін біріктіруді үйренеді. Студенттер әртүрлі цифрлық платформаларға бейімделген контент жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Иммерситвті медиа-жоба

    Бұл курстың бір бөлігі ретінде білім алушылар метағалам дегеніміз не, қандай метағалам ең танымал және олармен мазмұнды құру тұрғысынан қалай жұмыс істеу керектігі туралы білім алады. Сондай-ақ олар метағаламда иммерсивті медиа-жобаларды қалай жасау, өз кеңістіктерін құруды және оларды монетизациялауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Unity 3D және ойын платформалары

    Бұл пән студенттерге виртуалды өндіріс студиялары мен метаәлемдерде пайдалану үшін контент жасау мақсатында Unity 3D ойын платформаларында медиа-жобаларды қалай жүзеге асыру керектігі туралы білім береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мультимедиа медиа-жоба

    Курс аясында білім алушылар медиа-жобалардың қалай құрылатыны және басқарылатыны, сондай-ақ қазіргі заманғы медиа-индустрия бизнес үлгілерінің ерекшеліктері туралы білім алады. Атап айтқанда, ағынды платформалармен, компьютерлік ойындарға арналған платформалармен және контентті орналастыруға арналған онлайн экожүйелермен ынтымақтастық ерекшеліктерімен танысады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мультимедиа сторителлинг

    Бұл курста білім алушылар журналистік материалдарға ғана емес, сонымен қатар басқа да мазмұн түрлеріне – ойындардан фильмдерге дейін сценарий жазуға мүмкіндік беретін тереңдетілген білім алады. Атап айтқанда, әр түрлі мазмұнды вертикалдардағы әңгімелесудің біріктіруші горизонтальдығы концепциясы – кітаптар, фильмдер, компьютерлік ойындар мен ақпарат құралдарымен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыка және өнер

    Бұл курстың мақсаты студенттердің музыка туралы дүниені, оның негізгі бөлімдерін, мәселелерін, жалпы өнерді түсіну әдістерін түсінудің ерекше формасы ретінде түсінігін қалыптастыру.Пәнді меңгеру барысында студенттер негізгі ұғымдармен әрекет етуі керек. өнер саласы. Музыкадағы түрлерін, стильдерін, дәуірлерін ажырата білу, музыкалық мәтіннің формасын, мазмұнын, техникасын түсіне білу. Өнердің басқа түрлерінен ұқсастықтар мен ұқсастықтарды табу, музыка мен өнердің адам өміріне, ақыл-ойы мен ойлауының дамуына әсерін түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік, этикалық, экологиялық, Мемлекеттік және ғылыми нормаларды ескере отырып, талдау жүргізу және тұжырымдар жасау арқылы шығарылған пайымдауларды дәлелдеу
  • Әділдік, әдептілік және даму мүмкіндіктерінің теңдігі қағидаттарына сүйене отырып, әлеуметтік жауапкершілікке, моральдық және физикалық өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жетілдіруге бейілділік таныту.
  • Кәсіби міндеттерді шешу және оқу-практикалық зерттеулер жүргізу үшін жүйелі сыни және креативті ойлауды қолдану.
  • Тұлғааралық, мәдениетаралық өзара іс-қимыл және кәсіби міндеттерді шешу үшін мемлекеттік тілде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде тиімді ауызша және жазбаша коммуникация құру.
  • Құнды өнімдер мен қызметтерді құрудың инновациялық технологияларын қолдана және сынай отырып, жобалық-кәсіпкерлік қызметтің толық циклін құру.
  • Бизнес пен экономикалық қатынастарға, соның ішінде менеджментке қатысты негізгі парадигмалар мен тұжырымдамаларды түсіндіру және қолдану, экономика және маркетинг.
  • Заманауи таңдау және пайдалану облыстағы міндеттерді шешуге арналған ақпараттық-коммуникациялық технологиялар кәсіби қызмет
  • Жүйелік және пәнаралық тәсіл негізінде практикалық міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ әртүрлі кәсіби салаларда дербес даму үшін бизнес пен нарық қажеттіліктеріне байланысты негізгі ұғымдар мен құралдарды білу мен түсінуді қолдану
  • Мәтіндік контент жазу, әртүрлі форматтағы мақалалар жазу - репортаж, шолулар, сұхбаттар. Бэкграунд талдау, сұрақтар дайындау, спикерлермен байланыс орнату, сұхбат алу.
  • Бір тақырыппен жұмыс істеу барысында әртүрлі форматтағы мазмұн жасау - мақала, подкаст, видео.
  • Бастапқы тақырыпқа негізделген әңгімелер құру. Журналистика зерттеуі түрінде ақпараттық материалдарды дайындау.
  • VR, AR, XR көмегімен медиа жобаларын құру.
  • Медиа жобаларын жасау үшін ойын платформаларын (Unity 3D, Unreal Engine) пайдалану.
  • Жеке блогтар, ақпараттық бюллетеньдер және басқа медиа жобаларды іске қосу.
  • Әртүрлі форматтағы бизнес мазмұнын құру.
Top