6B01406 Бейімдік дене тәрбиесі педагогы в APEMS
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогикалық және спорттық-сауықтыру қызметі саласында әмбебап, жалпы кәсіби және кәсіби құзыреттіліктері бар қазіргі қоғамда жоғары білікті және бәсекеге қабілетті бейімдік дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Дене шынықтыру мен спорттағы тәрбие жұмысының технологиялары
Аталған пәнді оқыту барысында білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру негіздері, Білім беруді ұйымдастыру деңгейінде іс-шараларды ұйымдастыру, білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыру және оны әлеуметтендіру; дене шынықтыру және спорт саласындағы тәрбие процесін ұйымдастырудың стратегиясы, тактикасы мен техникасы, оқытушының тәрбиеші ретіндегі жеке басына қойылатын талаптар зерделенеді.
Несиелер - 3
-
Білім берудегі маркетинг
Бұл курста білім берудегі маркетинг теориясы мен практикасының негізгі мәселелері — объектілер, маркетингтік қызметті басқару, білім беру қызметтерінің сапасы және олардың құны, білім беру қызметтері нарығында жылжыту және ішкі маркетинг сияқты негізгі сұрақтар зерделенеді.
Несиелер - 5
-
Нутрициология негіздері
«Нутрицология негіздері» пәні студенттерді нутрицология теориялық негіздерімен, тамақтануын ұйымдастыруға қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптармен, рационалды тамақтану концепцияларымен, қазіргі заманғы әлеуметтік-экологиялық жағдайларда халықтың әртүрлі топтарының тамақтану принциптерімен, отандық және шетелдік диетологтардың жеке тамақтануды қалыптастыру тәжірибесімен таныстырады.
Несиелер - 4
-
Гимнастика теориясы мен әдістемесі
Осы пән аясында гимнастиканы спорттық-педагогикалық пән ретінде оқытудың теориясы мен әдістемесі, атап айтқанда гимнастикалық жаттығуларды орындау техникасы, гимнастиканың негізгі құралдары, сабақтарды ұйымдастыру формалары және т. б. мәселелер қарастырылады. Пән арнайы терминологияны және гимнастикалық жаттығуларды орындау техникасының негіздерін игеруге, әртүрлі жас топтарымен сабақтарды ұйымдастыру және өткізу үшін гимнастика құралдарын қолдануға, саптық және жалпы дамыту жаттығуларының кешендерін игеруге бағытталған.
Несиелер - 5
-
Негізгі физикалық қасиеттерді тәрбиелеу
Аталған пән негізгі физикалық қасиеттерді дамыту бойынша негізгі білім мен кейбір практикалық біліктіліктер мен дағдыларды игеруге бағытталған: күш, ерік, төзімділік және т.б.; бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында педагог лауазымына орналасу үшін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пәннің мақсаты студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қатысты белсенді азаматтық ұстанымын көрсетуге бағытталған құндылық көзқарастары мен қабілеттерін қалыптастыру.
Несиелер - 5
-
Даму психологиясы
Пән шетелдік және отандық психологияда қалыптасқан адамның психикалық даму заңдылықтарын түсіну мен түсіндірудің негізгі тәсілдерін зерттеуді қарастырады. Сонымен қатар, пән психологиядағы даму принципінің әртүрлі аспектілерін және оның негізгі категорияларын ұсынады. Субъективті шындықтың моделін және оның онтогенездегі дамуының кезеңдік жіктелуі; адамның субъективтілігінің даму сатылары, кезеңдері қарастырылады.
Несиелер - 3
-
Дене тәрбиесі физиологиясы
Пән адам ағзасы мен оның жекелеген жүйелерінің спорттық іс-әрекеттің әртүрлі түрлеріне физиологиялық реакцияларының сипаттамасы; дене шынықтыру сабақтары мен жаттығулардың денсаулыққа пайдалы әсері; дене жаттығуларын орындауға ағзаның бейімделу мүмкіндіктері; физиология тұрғысынан қозғалыс дағдыларын, қасиеттерді дамыту; ағзаның қабілеттілігі, шаршауы және қалпына келуі; дене шынықтыру қызметімен айналысатын ағзаның физиологиялық жай-күйін зерттеу әдістері мен анықтау әдістемесі.
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру психологиясы
Осы пән аясында студенттер оқушылардың мотивациясына, эмоцияларына, зейінінің шоғырлануына, стресске төзімділігіне, өзін-өзі реттеуіне және басқа да психикалық процестеріне әсер ететін психологиялық аспектілер туралы білім алады. Олар дене шынықтыруға, жарақатқа және қалпына келтіру процессіне әсер ететін психологиялық факторларды зерттейді, оқу процесін жақсарту, оқушыларды ынталандыру, психологиялық тұрақтылықты дамыту және физикалық белсенділікте табысқа жету үшін оңтайлы психологиялық компонентті қалыптастыру үшін психологиялық әдістерді қолдануды үйренеді.
Несиелер - 3
-
Бейімдік дене тәрбиесі кинезиологиясы
Пән кинезиология негіздерін, мүмкіндігі шектеулі жандарға бейімделген дене тәрбиесін зерттеуге бағытталған. Білім алушы пән аясында психикалық кедергілерді жою және денсаулық жағдайындағы ауытқулары бар адамдардың әртүрлі жас және жыныс топтары үшін психодиагностика және массаж құралдарын пайдалана отырып, бұлшықеттердің қалыпты тонусын қалпына келтіру бойынша әдістемелерді қолдануды үйренеді.
Несиелер - 5
-
Физикалық оңалту
Пән негізгі патология түрлерінде: травматология мен ортопедияда, ішкі ағзалар мен жүйке жүйесі ауруларында, кеуде және іш қуысы операцияларында, балалар ауруларында физикалық оңалтудың негізгі принциптері мен әдістерін ашады. Пән барысында физикалық жаттығуларды оңалтуды массаж және физиотерапевтік процедуралардың жеке әдістерімен біріктіріп қолдану әдістемелері қарастырылады.
Несиелер - 5
-
Спорттық морфологияға негізделген анатомия
Бұл пәнде спорттық анатомия мен морфологияның мақсаттары мен міндеттері; жас кезеңі; дене конституциясының ерекшеліктері; мүмкіндігі шектеулі адамдарда бұлшықет массасының өзгеруі; дененің бейімделу мүмкіндіктері; жүктемелердің сүйектерге, байламдарға, бұлшықеттерге, сіңірлерге әсері; қозғалыстардағы белсенділіктің морфологиялық және анатомиялық негіздері; зерттеу жүргізуге арналған арнайы жабдықтар, спорттық анатомия мен морфологияның зерттеу әдістері қарастырылады.
Несиелер - 4
-
Мектепте дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
Пәнді оқыту барысында курстың мақсаты, міндеттері, объектісі және пәні, негізгі категориялары; осы оқу пәнінің қалыптасу және даму тарихы; зерттеу әдістері; Қазақстан Республикасындағы дене тәрбиесі жүйесі; дене шынықтырудың принциптері, құралдары, әдістері, оқыту ерекшеліктері; қозғалыс дағдылары мен дағдыларын дамыту ерекшеліктері; оқушылардың физикалық қасиеттерін қалыптастыру ерекшеліктері; дене тәрбиесін ұйымдастыру формалары; сабақтың құрылымы және оның дене шынықтыру бойынша ұйымдастыру ерекшеліктері; дене тәрбиесі бойынша оқу және оқудан тыс қызметті жоспарлау жүйесі; критериалды бағалау; мектепте дене шынықтыруды оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиялары.
Несиелер - 5
-
Емдік дене шынықтыру және массаж
Бұл курста дене шынықтырудың жалпы негіздері; құралдар мен формалардың сипаттамалары; денсаулық жағдайындағы әртүрлі бұзылулар кезінде физиотерапияны ұйымдастырудың ерекшеліктері; негізгі әдістер; массаж классификациясы; орындау техникасы; белгілі бір денсаулық тобына жататын оқушылармен физиотерапияны ұйымдастырудың ерекшеліктері көрсетілген.
Несиелер - 5
-
Фитнес теориясы мен әдістемесі
Осы пәннің аясында фитнестің теориялық-әдістемелік негіздері; фитнес түрлері; фитнеспен айналысу кезіндегі тамақтану; жабдық; жаттығулар мен фитнес-бағдарламаларды орындау техникасы; фитнес қызметтер сервисі; фитнестің адам денсаулығы үшін маңызы мен рөлі оқытылады.
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәннің мақсаты: студенттерде тұтас педагогикалық процесс туралы педагогикалық білім жүйесін қалыптастыру; мектепте тәрбие берудің ғылыми негіздерін, оқу-тәрбие процесін құрудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін игеру. Курсты оқу нәтижесінде білім алушы педагогикалық ғылымның негізгі жетістіктері, қазіргі заманғы проблемалары мен даму үрдістерін, оның пәні және басқа ғылымдармен өзара байланысын; маманның жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын заманауи талаптарын; жалпы білім беру және кәсіптік білім беру жүйесінде оқыту мен тәрбиелеудің мәні, мақсаттары мен проблемаларын меңгереді.
Несиелер - 5
-
Педагогикалық қызметке кіріспе
Бұл пән барысында педагогикалық қызметтің жалпы сипатын, мәні мен ерекшелігін ашатын мәселелер қарастырылады, бейімдік дене шынықтыру бойынша мұғалімнің жеке басына қойылатын талаптар негізделеді, олардың кәсіби құзыреттілігі, қазіргі қоғамдағы педагогикалық қызметтің әлеуметтік маңыздылығы қарастырылады.
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу
Пән зерттеу әдіснамасының теориялық негіздерін, зерттеу нәтижелерін ұсыну және академиялық мәтіндерді рәсімдеуді, академиялық сөйлеуді зерттеуді қамтиды.
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Бұл пән аясында заманауи білім беру менеджментінің теориялық-әдіснамалық негіздері, Қазақстандағы және шетелдегі білім беру жүйесінің даму тенденциялары мен стратегиялары, білім беру ұйымын басқарудың нормативтік-құқықтық негіздері, Білім беру ұйымындағы өзгерістерді басқарудың жалпы принциптері, педагогикалық ұжымды басқару мәселелері және т. б. қарастырылады.
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдер спортының негіздері
Осы пән аясында студенттер спорт саласындағы балалар мен жасөспірімдердің дамуының негізгі аспектілерін зерттейді. Пәннің мақсаты-студенттерге спорттық ортада балалармен және жасөспірімдермен жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдыларды беру. Бұл пән студенттерге балалар мен жасөспірімдердің физикалық дамуының негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастыруға көмектеседі.
Несиелер - 5
-
Бейімдік дене тәрбиесі және спорттың жеке әдістемелері
Пән көру, интеллект мүкістері бар, балалар церебральды параличінің салдары, жұлын зақымдануы, аяқ-қол ампутациясы бар балалармен жұмыс істеуде Бейімдік дене тәрбиесі әдістемесінің заңдылықтарын, негізгі принциптері мен ерекшеліктерін ашады. Пән негізгі ақаудың балалардың қозғалыс және психикалық жағдайына әсері, бұзылуларды түзету құралдары мен әдістері, дене жаттығуларын ұйымдастыру формаларының ерекшеліктері туралы мәліметтерді қамтиды.
Несиелер - 3
-
Бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмысын ұйымдастырудың теориясы мен әдістемесі
Пән спорттық және дене шынықтыру-бұқаралық іс-шаралардың мақсаттары мен міндеттерін, принциптері мен әдістерін, дене шынықтыру-спорттық жұмыстың құрылымы мен мазмұнын, дене шынықтыру-спорттық және бұқаралық іс-шаралардың әртүрлі нысандарын өткізу ерекшеліктерін, спорттық-бұқаралық іс-шараларды жоспарлау мәселелерін, дене шынықтыру-бұқаралық іс-шараларды өткізудің күнтізбелік жоспарын жасау, жарыстардың жіктелу мәселелерін, дене шынықтыру-бұқаралық жұмыстар кезіндегі қолданылатын қауіпсіздік шаралары бойынша нормативтік құжаттарды қарастырады.
Несиелер - 4
-
Арнайы психология және түзету педагогикасы
Пән арнайы психология мен түзету педагогикасының теориясы мен тарихының жалпы мәселелерін қарастыра отырып, ғылыми негіздер кешенін, осы саладағы ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен әдістерін қамтиды. Мүмкіндігі шектеулі балаларды диагностикалаудың, тәрбиелеудің және оқытудың теориялық негіздері, оларды даму мен өзін-өзі дамытудың тұтас процесі шеңберінде әлеуметтендіруге және қоғамға интеграциялауға бағытталған түзету-дамыту тәсілдері зерделенеді.
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Бұл пән дене тәрбиесі мен спорттың негіздері мен принциптерін қарастырады. Пән әртүрлі жастағы адамдардың физикалық белсенділігін, физикалық дайындығын және денсаулығын дамытуға бағытталған теориялық және практикалық аспектілерді қамтиды. Бұл пән аясында студенттер дене шынықтырудың негізгі теориялық тұжырымдамаларын, соның ішінде дене шынықтыру, спорт, физикалық оңалту және сауықтыруды үйренеді. Пәннің мақсаты студенттердің дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби қызметке қажетті білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыру (жаттығуларды жоспарлау және ұйымдастыру, дене шынықтыру сабақтарын өткізу, физикалық даму бағдарламаларын адамдардың жеке қажеттіліктері мен қабілеттеріне бейімдеу және т.б.) болып табылады.
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пәнді оқыту барысында дамыған батыс елдерінде теория мен практиканы дамытудың жинақталған тәжірибесі, Қазақстанда кәсіпкерлікті құру тәжірибесі, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды реттейтін азаматтық заңнаманы қолдану, кәсіпкерліктің барлық дерлік ішкі жүйелерінің мәнін білдіретін негізгі ұғымдар мен терминдерді ескере отырып, кәсіпкерлік механизмі қарастырылады. Бұл студенттерге кәсіпкерлік қызмет туралы ғана емес, сонымен қатар нарықтық экономика жағдайында оны ұйымдастырудың шарттары мен факторлары туралы толық түсінік алуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, пән барысында қолданыстағы заңнаманың ерекшеліктері қарастырылады, оны зерттеу кәсіпкерліктің ұйымдық – құқықтық нысанын таңдаудан бастап өз ісін жою процесіне дейін дұрыс шешім қабылдауға мүмкіндік береді.
Несиелер - 5
-
Бейімді дене шынықтыру
Бұл пәнде бейімді дене шынықтырудың қалыптасу және даму тарихы; бейімді дене шынықтырудың әдістері мен құралдары, дене қабілеттерін, қасиеттерін дамыту; бейімді дене шынықтыруды оқыту әдістері мен тәсілдері, сондай-ақ білім алушыларға әлеуметтік ортаға қосылу, толыққанды өмірге кедергі келтіретін психологиялық кедергілерді еңсеру мақсатында мүмкіндігі шектеулі адамдарды оңалтуға және бейімдеуге бағытталған спорттық-сауықтыру сипатындағы шараларды қолдану зерделенетін болады.
Несиелер - 5
-
Қысқы спорт түрлерінің теориясы мен әдістемесі
Аталған пән аясында қысқы спорт түрлерінің теориялық және әдістемелік негіздері; даму тарихы; жабдық, мүкәммал; техника, спорттық жаттығу, қысқы спорт түрлерін оқыту әдістемесі; олимпиадалық және параолимпиадалық пәндер (шаңғы жарысы); адам денсаулығы үшін қысқы спорт түрлерінің маңызы қарастырылады.
Несиелер - 5
-
Спорттық және ұлттық ойындарды оқыту әдістемесі
Осы курс барысында білім алушы спорт және ұлттық спорт түрлері (баскетбол, волейбол, асық және т.б.) бойынша оқыту әдістемесімен танысады, ойын барысындағы жеке техникалық әрекеттерді меңгереді.
Несиелер - 5
-
Сауықтыру-рекреациялық дене мәдениеті
Пән студенттерді дене шынықтыру құралдарының (дене шынықтыру сабақтары, ашық және спорттық ойындар, туризм, аңшылық, дене шынықтыру-спорттық ойын-сауық) көмегімен күш-қуатын қалпына келтіру технологиялары мен әдістерімен таныстырады. Пәнді аяқтағаннан кейін студенттер физикалық жаттығулар мен табиғи-гигиеналық факторлардың ғылыми негізделген жиынтығын, олардың функционалдық, физиологиялық және психикалық бағыттылығы, қолданылу түрі, анатомиялық-физиологиялық құрылымына сәйкес денеге әсері, іске асыру шарты бойынша қолдана алады
Несиелер - 4
-
Су спорты түрлерінің теориясы мен әдістемесі
Пәнді оқыту барысында су спорты түрлерінің теориялық және әдістемелік негіздері; даму тарихы; техника, жаттықтыру, су спорты түрлерін оқыту әдістемелері; олимпиадалық және параолимпиадалық пәндер (жүзу); су спорты түрлерінің адам денсаулығы үшін маңызы қарастырылады.
Несиелер - 5
-
Бейімдік дене шынықтырудағы эргономика
Бұл пән аясында студенттер тиімді жабдықты жобалау, спорттық құрылғыларды, киім-кешек пен ойын беттерін талдау және сынақтан өткізу, әртүрлі жағдайларда тәуекелді бағалау әдістері және жаттығу кезінде шаршауды азайту және болдырмау әдістерін үйренеді. сондай-ақ БДШ үшін құрылыстар мен жабдықтарды зерделейді; қауіпсіздік техникасының шарттарын, ғимараттың нысаналы мақсатын және БДШ қажеттіліктері үшін өткізілетін іс-шараларды ескере отырып, арнайы құрылыстарды жоспарлау, жобалау, салу және пайдалану туралы түсініктер қалыптастырады.
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік бейімделу және әлеуметтік-құқықтық білімнің негіздері
Пән мүгедектігі және денсаулығында ақаулары бар білім алушылардың денсаулық шектеулерін ескере отырып, әртүрлі өмірлік және кәсіби жағдайларға бейімделу қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында әлеуметтік және кәсіби бейімделу, адамның психикасы мен ағзасы, кәсіби өзін-өзі анықтау және даму, әлеуметтік-құқықтық білімнің негіздері қарастырылады. Курсты меңгеру жалпы мәдениеттілік құзыреттерді қалыптастыруға ықпал етеді.
Несиелер - 5
-
Паралимпиадалық және Сурдлимпиадалық білім
Пән Паралимпиадалық және сурдлимпиадалық қозғалыстың тарихы мен дамуын зерделеуге, сондай-ақ білім алушылардың таңдаған бейімделген спорт түріне бейімділігін анықтау дағдыларын игеруге бағытталған.
Несиелер - 4
-
Кәсіби ағылшын тілі
Пәнді оқытудың мақсаты: болашақ педагогтармен кәсіби мәдениетаралық қарым-қатынас үшін қажетті шет тілдік құзыреттілік негіздерін игеруі, шет тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас формаларының негіздерін ақпараттық қызмет құралы ретінде пайдалану және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін меңгеруі.
Несиелер - 3
-
Жас ерекшеліктері анатомиясы және физиологиясы
Пән адам ағзасының әртүрлі жас кезеңдеріндегі анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерінің қалыптасуы мен дамуын қарастырады. Пәннің барысында адам ағзасының құрылымдық компоненттері (жасуша, тін, мүшелер, мүшелер жүйесі, функционалды жүйелер); құрылымның ерекшеліктері, атқаратын функциялары және жасына қарай дамуы: қаңқа, бұлшықеттер, тыныс алу жүйесі, ас қорыту жүйесі, қан айналымы жүйесі, шығару жүйесі, репродуктивті жүйе, жүйке және эндокриндік жүйе, сенсорлық жүйелер, орталық жүйелер; жас кезеңдерінде дене функцияларын вегетативті қамтамасыз ету сияқты мәселелер қарастырылады.
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері
Пән дене шынықтыруда ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың ерекшелігін; зерттеудің ұғымдық аппаратын; зерттеудің әдіснамасы мен эмпирикалық және теориялық әдістерін; зерттеу кезеңдерін; педагогикалық өлшемдерді; деректерді зерттеулерде пайдалануды; зерттеудің практикалық және теориялық маңыздылығын анықтауды; зерттеу нәтижелерін өңдеу мен ресімдеуді зерделеуге бағытталған.
Несиелер - 3
-
Физикалық өзін-өзі жетілдіру
Бұл пәнде физикалық қасиеттерді өзін-өзі жетілдірудің теориялық және практикалық негіздері; физикалық дамуды бақылау және өзін-өзі бақылау; физикалық өнімділікті қалпына келтіру құралдары мен әдістері зерделенеді. Пән студенттерге физикалық жетілдіруде нақты міндеттерді тұжырымдауға мүмкіндік береді; дене шынықтыру процесінде қозғалыс әрекеттерін оқыту және физикалық қасиеттерді дамыту технологиясын қолдану; жарақаттанудың алдын алу бойынша іс-шараларды жоспарлауға және өткізуге және алғашқы медициналық көмек көрсетуге; жеке және ұжымдық спорттық сабақтарды ұйымдастыру және өткізу мәселелері бойынша консультациялық қызметті жүзеге асыру мүмкіндік береді.
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру педагогикасы
Бұл пән аясында студенттер дене шынықтыру контекстінде қолданылатын педагогиканың негізгі теориялық тұжырымдамалары мен принциптерін зерттейді. Олар оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерімен, оқу бағдарламаларын әзірлеумен, студенттердің үлгерімін бағалаумен және бақылаумен танысады. Студенттер сонымен қатар оқушылардың физикалық дамуы мен жас ерекшеліктерін, дене шынықтыру мен спортты оқытудың психологиялық аспектілерін және осы саладағы инклюзивті білім беру мәселелерін зерттейді. Олар физикалық белсенділіктің жеке тұлғаның денсаулығы мен дамуына әсері туралы, сондай-ақ оқушыларды дене шынықтыру мен спортқа ынталандыру әдістері туралы біледі. Студенттер сабақтарды жоспарлау және өткізу, спорттық іс-шараларды ұйымдастыру, әртүрлі жастағы және дене шынықтыру деңгейіндегі оқушылармен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.
Несиелер - 3
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән білім алушыларда экологиялық ойлауды, қоршаған ортаның жай-күйін және зиянды және қауіпті факторлардың адамға әсер ету дәрежесін барабар бағалау білігін, табиғатты ұтымды пайдалану дағдыларын қалыптастыруға; кәсіби қызмет саласында қауіпсіздікті қамтамасыз ету және төтенше жағдайларда алғашқы көмек көрсету үшін ережелер мен практикалық дағдыларға үйретуге бағытталған.
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт тарихы
Бұл пән барысында әлемнің түрлі елдерінде дене шынықтыру (соның ішінде бейімдік) мен спортты, спорт ойындарын дамыту ерекшеліктері; дене тәрбиесі мен оқыту нысандарының, әдістерінің, құралдарының, жүйелерінің тарихи дамуы; инклюзивті саясатты аясында Қазақстанда және әлемде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім беруді дамыту перспективалары қарастырылады.
Несиелер - 3
-
Бейімдік дене шынықтыру биомеханикасы
Пән студенттерді дене жаттығуларының биомеханикалық негіздерімен, атап айтқанда бейімдік дене шынықтыру техникасының негіздерімен таныстырады, дене шынықтыру құралы ретінде дене жаттығуларын тиімді қолдану үшін қажетті біліммен қамтамасыз етеді.
Несиелер - 5
-
Жалпы патология және тератология
Пәннің мақсаты болашақ бейімдік дене тәрбиесі мамандарын ағзаның құрылымдық-функционалдық ұйымдасу деңгейлерінде патологиялық процестердің дамуының негізгі механизмдерімен және жалпы заңдылықтарымен таныстыру, сондай-ақ туа біткен даму ақауларының этиологиясы, патогенезі және көріністері туралы қазіргі заманғы мәліметтерді зерделеу. Пәннің міндеттері: адам ағзасының қызмет ету процестерінің бұзылыстары туралы түсінік қалыптастыратын патологияның негізгі қағидаларын зерттеу; алынған білімді кәсіби қызметте қолдануға мүмкіндік беретін клиникалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ / орыс тілі
Пәнді оқытудың мақсаты: болашақ педагогтардың қазақ/орыс тілдерінде кәсіби қарым-қатынас жасау үшін қажетті тілдік құзыреттілік негіздерін игеруі, қазақ/орыс тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас формаларын ақпараттық қызмет құралы ретінде пайдалану және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін меңгеруі.
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақ, орыс және шетел тілдерінде коммуникативтік қабілеттерін көрсету, бейімдік дене тәрбиесі саласындағы тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін тиімді шешу үшін оқушыларға өз ойлары мен талаптарын қисынды түрде дұрыс білдіру.
- Инновациялық-білім беру технологияларын қолдану негізінде кәсіби міндеттерді шешу, ақпаратты алу, сақтау, өңдеу, қорғау және пайдалану әдістерін меңгеру, дене шынықтыру және спорт саласында құқықтық және кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
- Өзінің азаматтық ұстанымын көрсете алатын жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаның қалыптасуына ықпал ететін белгілі бір жаратылыстану, техникалық, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы негізгі білімді игеру.
- Қазақстан мен әлем халықтарының мәдени байлықтары, рухани құндылықтары, салт-дәстүрлері туралы білімдерін талдау және қорыту, дене шынықтыру, спорттық ойындардың тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын бөліп көрсету, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдау.
- Дене шынықтыру бойынша оқу, сыныптан тыс және мектептен тыс іс-шараларды ұйымдастыру кезінде бейімдік дене тәрбиесі негіздері туралы психологиялық-педагогикалық білімді қолдану, оқушылардың жеке психологиялық ерекшеліктері мен олардың әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларына кешенді мониторинг жүргізу.
- Дене шынықтырумен және спорттық іс-әрекетпен айналысатын тұлғалардың анатомиялық-физиологиялық, морфологиялық, жеке ерекшеліктерін және олардың жынысы мен жасын ескере отырып, ағзаның дамуына әсерін анықтау.
- Спорттық медицина саласындағы білімдерін көрсету, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды оңалтуға және бейімдеуге бағытталған бейімдік, емдік дене шынықтыру мен спортты ұйымдастырудың ғылыми негізделген құралдарын, әдістерін, технологияларын қолдану.
- Оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу, бейімдік дене тәрбиесі саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, спорттық метрология, педагогикалық өлшемдер мен бақылау негіздеріне сүйене отырып, зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше меңгеру қабілетін көрсету, өз ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіру, олардың теориялық және практикалық маңыздылығын, оның ішінде озық педагогикалық тәжірибе негізінде айқындау.
- Білім беру қызметінің ұйымдастырушылық әлеуетін айқындау және оқушыларда адамгершілік-этикалық құндылықтарды қалыптастыру үшін тәрбие іс-шараларын жүргізу.
- Мектептегі базалық спорт түрлерінің негіздерін меңгеру, дене шынықтыру мен спортты оқыту әдістемелерін қолдану, спортпен шұғылданушылардың қабілеттері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, белгілі бір спорт түрі бойынша оқыту және сабақтан тыс қызметті ұйымдастырудың тиімді құралдарын, әдістерін, нысандарын айқындау.
- Оқу нәтижелеріне мониторинг жүргізу және оқудағы тәуекелдерді анықтау үшін оқушылардың білім жетістіктерін бағалау құралдарын әзірлеу.
- Белгілі бір спорт түріне мамандану үшін балалардың, жеткіншектер мен жасөспірімдердің спорттық қабілеттерін анықтау, таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындық процесін ғылыми негізделген басқару, басқарушылық және көшбасшылық қабілеттерін көрсете отырып, физикалық өзін-өзі жетілдіруді жүзеге асыру.