7M01501 Информатика в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты жоғары мәдениетті, білім деңгейі мен практикалық тәжірибесі бар магистрлерді, қоғам игілігі үшін кәсіби ғылыми және білім беру қызметіне қажетті, кәсіби қызмет элементтерін негіздеу және білім беру бағдарламасына қосу арқылы дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Заманауи информатикалық мәселелерді программалау
Курстың мақсаты-студенттердің информатика бойынша қазіргі заманғы есептерді бағдарламалау саласында білімдерін қалыптастыру, ақпараттық процестерді жүзеге асырудың техникалық және бағдарламалық құралдарын, функционалдық және есептеу есептерін шешудің модельдерін, алгоритмдерді, бағдарламалау тілдерін үйрену. Курс аясында қазіргі информатиканың проблемалық қойылымдарына тұтас көзқарас қалыптасады және дұрыс есептер тұжырымдарын құрастыру дағдылары дамиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Информатика саласындағы педагогикалық ғылыми-зерттеудың әдіснамасы
Пән ғылыми және ғылыми-практикалық ойлауды қалыптастыруға және дамытуға бағытталған; таңдалған информатика және педагогикалық қызмет бағыты бойынша магистранттардың теориялық және практикалық дайындығын тереңдетеді; жеке ғылыми бағытты таңдауды және информатика мен білім берудің қазіргі ғылыми-практикалық мәселелерін шешу қабілетін дамытуды қамтамасыз етеді; информатика және басқа ғылымдар тоғысында іргелі білім береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатикаға арналған дискерттік математика
Курстың мақсаты ақпараттық процестерді сипаттауға арналған формальды тілдердің өзара байланысқан кластарын бөліп көрсету, генетикалық (индуктивті), аксиоматикалық және мақсатты таңдалған есептер әдісі сияқты математика мен информатиканы оқытудың дидактикалық әдістерін қолдана отырып, дискретті математиканың формальды құрауыштарын үйрету. Курс аясында студенттің математикалық және ақпараттық мәдениеті қалыптасады; абстрактілі ойлауды, ойлаудың жалпы математикалық және ақпараттық мәдениетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім саласындағы геоақпараттық технологиялар
Пән бағдарламалау және модельдеу, картографиялық мәліметтермен жұмыс және кеңістіктік талдау контекстінде ГАЖ жүйелерін құруға және пайдалануға бағытталған. ГАЖ әзірлеу әдістерін, картографиялық және кеңістіктік деректерді өңдеуді, оларды географиялық процестерді талдауға, тенденцияларды талдауға және болжамдар жасауға, сондай-ақ STEM-білім беру шеңберінде білім алушылардың зерттеу, сыни және талдамалық дағдыларын дамыта отырып, білім беру міндеттерін шешуге қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектепте оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері мен технологиялары
Пән жоғары білім берудегі оқыту процесінің психологиялық және педагогикалық негіздерін терең зерттейді. Студенттердің жас ерекшеліктері мен тұлғалық сипаттары, оқу мотивациясы, қабылдау және ойлау ерекшеліктері қарастырылады. Сонымен қатар, заманауи педагогикалық технологиялар, инновациялық әдістер, интерактив оқыту формалары, сын тұрғысынан ойлау, кері байланыс, рефлексия және оқытушының кәсіби дамуы кеңінен талданады. Пән болашақ мұғалімдердің әмбебап және кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға ерекше көңіл бөледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шет тілі (кәсіби)
Курстың мақсаты - магистранттың шет тілін меңгеруінің алдыңғы білім беру сатысында (бакалавриат) қол жеткізген бастапқы деңгейін арттыру және кәсіби қарым-қатынас жасауға қажетті тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі дамыту. Курс тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және кәсіби салаларда қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті тілдік және коммуникативтік құзыреттерді қалыптастырады, ақпараттық мәдениетті дамытады, ой-өрісін кеңейтеді және жалпы мәдениетті арттырады, әртүрлі елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен құрметке тәрбиелейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін түсіндіру. Пән магистрантқа ғылым мен ғылыми білімнің пайда болуы және дамуы туралы тұтас түсінікті тарихи-мәдени контекст негізінде береді. Қарастырылатын тақырыптар: ғылым философиясы және ғылым тарихы, ғылымның дүниетанымдық контексттері, ғылымның эпистемологиялық проблемалары, ғылыми танымның аксиологиясы және праксиологиясы, жеке ғылымдардың философиясы және тарихы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Параллель есептеу
«Параллельді есептеулер» пәнін меңгеру міндеттері мәліметтерді параллельді өңдеуді ұйымдастыру негіздерін теориялық дамыту, типтік есептерді шешуде практикалық дағдыларды алу болып табылады. Курс аясында параллельді есептеу модельдері, параллельді алгоритмдерді өлшеу және модельдеу және параллельді компьютерлерде қолданбалы зерттеулер туралы түсініктер қалыптасады, параллельді алгоритмдер мен модельдер талданады және әртүрлі есептерді шешудің ең жылдам және тиімді параллель алгоритмдері зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары өнімді коммуникациялық орта және желілер
Пәннің мақсаты: магистрлерде әртүрлі салалардағы кең ауқымды есептерді шешу үшін қазіргі заманғы есептеу кешендері мен бағдарламалық құралдарды қолдану бойынша теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру, Атап айтқанда: студентті жалпы қол жетімді серверлер мен микропроцессорлар негізінде жаппай-параллель жұмыс істеуін ұйымдастыра отырып кластерлік есептеу жүйелерімен, қашықтан қол жеткізу режимінде параллель есептеулерді ұйымдастыру және жүзеге асыру тәсілдерімен таныстыру, көппроцессорлық есептеу жүйелерінің математикалық модельдерін, әдістері мен технологияларын, деректерді өңдеу және сақтаудың жоғары өнімді ортасын жобалау және параллельді бағдарламалау саласындағы жұмыстарды табысты бастау үшін жеткілікті көлемде қазіргі заманғы коммутациялық жабдықтар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім берудегі сапа менеджменті
Курстың мақсаты: барлық деңгейде білім сапасын басқарудың теориялық білімдерін, зерттеушілік және практикалық дағдыларын қалыптастыру, сапа менеджменті жүйесін, негізгі элементтерін, даму перспективаларын және сапа менеджменті жүйесін жақсартуды түсіну, сапа менеджменті жүйесін әзірлеу және енгізу. Осы курсты оқу нәтижесінде білім алушылар білім беру сапасын басқару тұжырымдамасын, сапаны басқарудың кешенді жүйесін құру қағидаттарын, халықаралық рейтингтер мәнмәтініндегі Қазақстанның білім беру жүйесін, білім беру сапасын халықаралық салғастырмалы зерттеулерді (TIMSS, PISA, PIRLS, ICILS, PIAAC, TALIS), білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесін, оның құрылымын, тиімділігін, халықаралық тәжірибені білетін болады халықаралық сапа стандарттарына (БҰҰ, ЮНЕСКО, ЭЫДҰ, ЮНИСЕФ, ДБ, ЕО және т.б.) қол жеткізуді жоспарлау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылымдағы деректерді зерттеу мен талдаудың заманауи әдістері
Пән магистранттардың жасанды интеллект негізінде ғылыми зерттеулер жүргізу және деректерді талдау бойынша терең білім мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Машиналық оқыту алгоритмдері, интеллектуалдық талдау әдістері, ғылыми модельдеу мен болжау қарастырылады. Пәннің негізгі мақсаты – ғылымның әртүрлі салаларында күрделі міндеттерді шешу үшін жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып зерттеу үдерістерін автоматтандыру мен тиімділігін арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі басқару технологиялары
Пәннің мақсаты – білім берудегі ұйымды басқару технологиясы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Бұл курс білім берудегі ұйымды басқарудың мәні, басқару қызметінің технологиялары мен модельдері туралы білімді өзектендіреді, тереңдеті және жүйелейді; басқару шешімдерін қабылдау технологияларын қолдану білігін және білім беруде әртүрлі деңгейдегі ұйымды басқару технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Желілік технологиялар
Курс студенттерде әртүрлі жағдайда жергілікті есептеу желілерін (ЖЕЖ) құру және пайдаланумен байланысты практикалық дағдылар мен білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында студенттер ЖЕЖ жобалау және құру негіздерімен, олардың жұмысын қамтамасыз ететін техникалық және бағдарламалық құралдармен, сондай-ақ ғаламдық Интернет желісінде жұмыс істеу негіздерімен танысуға тиіс. ЛВС-да Интернет-технологияларды қолдану мүмкіндіктері қарастырылады (қорғалған Интранет желісін құру). Курс АЖЖ талаптарын анықтау, желінің логикалық жұмысын ұйымдастыру, ақпарат ағынын шектеу және оларды рұқсатсыз кіруден қорғау бойынша негізгі дағдыларды әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көп агентті жүйелер
Пәнді меңгеру мақсаты – көп агенттік жүйелерді құру технологиясы, агент архитектурасының түрлері және көп агенттік жүйелерді басқару стратегиялары туралы білімдерді қалыптастыру, магистранттың әртүрлі үлестірілген есептеу модельдерін енгізу дағдыларын дамыту, қазіргі заманғы әзірлеу құралдарын пайдалана отырып, магистрант бұрын оқыған жоғары деңгейлі тілдегі көп агенттік типті және арнайы агент платформасын пайдалана отырып, оларды құрудың құралдары мен әдістерін пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаңа телекоммуникациялық технологиялар
Бұл пән күрделі желілерге қызмет көрсетуді жоспарлау бойынша білімді қалыптастыруға бағытталған; күрделі кәсіпорын желілері үшін ақауларды жою процесі, техникалық қызмет көрсетуді пайдалану, ақаулықтарды жою және қолданбалар, және ағымдағы процестер желісін қолдаудың желілік операциялық, процедуралық және ұйымдастырушылық аспектілеріне қызмет көрсету. Курс тестілік желіде білім мен дағдыларды қолдануға, білім деңгейін арттыруға және желінің жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін стандартты шешімдердің тізімін жасауға мүмкіндік беретін практикалық жаттығулардан тұрады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептерде және ЖОО-да информатиканы оқыту әдістерінің қазіргі заманғы мәселелері
Бұл пән мектептің бастауыш, негізгі және жоғары деңгейлерінде (жалпы білім беру және бейіндік деңгейде), университетте информатиканы оқытуды жүзеге асыру үшін магистранттарды дайындауды қамтамасыз етуге бағытталған; педагогикалық процестің жалпы әдістемесінен туындайтын информатиканы оқытудың мазмұнын, әдістері мен формаларын таңдау туралы ғылыми түсініктерді қалыптастырады; информатиканы оқыту процесінің мазмұны мен ұйымдастырылуының психологиялық-педагогикалық негіздерін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оқу үрдісінің мазмұнын және мектепте және ЖОО-да инновациялық оқыту жағдайларын жобалау
Бұл пән болашақ ЖОО оқытушыларын қазіргі заманғы мемлекеттік білім беру стандарттарына сәйкес келетін деңгейде жоғары оқу орындарының негізгі білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын жүзеге асыруға дайындауға бағытталған. Курс аясында заманауи білім беру технологияларын дамыту және педагогикалық үдерісте қолдану, оқытудың оңтайлы стратегиясын саналы түрде таңдау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Компьютерлік модельдеу және жобалау жүйелері
Осы пәннің аясында магистранттар кең көлемде теориялық білім алады, сонымен қатар ақпараттық жүйелер жүйесін әзірлеу үдерісіне қатысты практикалық дағдыларды қалыптастырады. Курс аясында олар жүйе талаптарын талдау және анықтау, жүйе құрамдастары мен орталарын құрастыру, бағдарламашыларға жүйені енгізуге көмектесетін жалпы және егжей-тегжейлі үлгілерді құру, деректерді сақтау үшін деректер базасын және деректер үшін пайдаланушы интерфейсін құру үшін деректерді жинай алады, сондай-ақ жүйені және оның деректерін қорғау үшін басқару элементтерін енгізу және шығаруын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интеллектуалды жүйелерді дамыту технологиялары
Курстың мақсаты – ақпараттық жүйелердегі білімді көрсетудің теориялық және қолданбалы мәселелерін, интеллектуалды жүйелер мен технологияларды құру идеологиясын анықтау және зерттеу. Курс шеңберінде магистранттар зияткерлік жүйелерді қолдану арқылы орындалатын заманауи тәсілдер мен процедуралар туралы түсінік алады, деректерді іздеудің негізгі әдістерімен, қолданбалы жасанды жүйелер негізінде ақпараттық жүйелерді пайдалана отырып, деректерді талдау алгоритмдерін құрудың негізгі интеллект технологияларымен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатиканы оқыту және оқу теориялары
Бұл курс мектеп пен университет информатиканы оқытуға қатысты мәселелерді, тенденцияларды және зерттеулерді қарастырады. Бастауыш және/немесе орта және/немесе университеттік информатиканы оқытудағы мәселелерге, тенденцияларға және тарихи оқиғаларға оқу жоспары мен әдістеме бағыттарына баса назар аударыла отырып сыни талдау жүргізіледі. Мұнда информатикадан білім беруді зерттеудің әдістері мен құралдары және информатиканы оқу мен оқытудағы бағдарламаны бағалау беріледі. Нақты тақырыптарға мыналар кіреді: сабақтағы технология, есептерді шығару және информатиканы оқытуда қолданбалы құралдарды пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Blockchain технологиясының теориясы
"Блокчейн технологиясының негіздері" пәнінің мақсаты блокчейннің негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін зерттеу болып табылады. Магистранттар блоктарға, тізбектерге және смарт келісімшарттарға негізделген үлестірілген деректер базасының қалай жұмыс істейтінін біледі. Олар қаржы, келісімшарттар, цифрлық активтер және жабдықтау сияқты әртүрлі салаларда блокчейннің қолданылуын зерттейді. Курс сонымен қатар блокчейн технологиясының қауіпсіздігі, құпиялылығы және ауқымдылығы мәселелерін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Big Data Технологиялары
Пәнді меңгерудің мақсаты-ақпаратты талдау мен сақтаудың дәстүрлі тәсілдерін қолдана отырып тиімді өңделмейтін үлкен көлемдегі деректермен жұмыс істеу үшін қолданылатын әртүрлі әдістерді, құралдарды және технологияларды зерттеу. Білім алушылар Data Mining модельдерін қолдана отырып, үлкен деректерді талдаудың қолданбалы міндеттерінің тұжырымдамалық және теориялық модельдерін әзірлеу, талдау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Философияның базалық білімдерін сипаттау; шет тіліндегі білімді кәсіби, ғылыми, өндірістік және әлеуметтік-қоғамдық қызмет салаларында қолдану.
- Кредиттік оқыту технологиясын қолдану; кәсіби пәндерді оқыту әдістемесін қолдану; білім беру үдерісінде және кәсіби қызметтегі ғылыми-зерттеу және өндірістік-технологиялық міндеттерді шешу үшін заманауи компьютерлік технологияларды пайдалану.
- Ғылыми мәселелерді анықтау және тұжырымдау, ғылыми зерттеудің мақсаттарын, міндеттері мен әдістерін белгілеу; бақылау жүргізу, тәжірибе жасау, эмпирикалық деректерді жинау және оларды талдау арқылы жаңа шынайы деректерді анықтау; ғылыми еңбектерді талдау, интерпретациялау және бағалау, әлемдік ғылым мен өндірістік тәжірибеде жинақталған ақпаратты жүйелеу және жалпылау; алынған нәтижелерді біріктіру, негізделген қорытындылар шығару және практикалық ұсынымдар әзірлеу.
- Ғылыми ойлау мәдениетін көрсету, фактілер мен теориялық тұжырымдарды талдау, жинақтау және синтездеу; әлеуметтік-психологиялық талдау мен диагностика заманауи әдістерін қолдану, басқарушылық қызметтің мазмұны мен нысандарын бағалау, педагогикалық практикада негізгі басқару тәсілдерін таңдау және іске асыру.
- Әртүрлі қолданбалы салаларда агенттік және мультиагенттік модельдерді жобалау; қолданбалы тапсырмалар үшін бағдарламалық жүйелердің агенттік және мультиагенттік компоненттерін әзірлеу; интеллектуалды жүйелерді әзірлеу үшін білімді ұсыну тілдері мен құралдарын таңдау және қолдану; кәсіби міндеттерді шешу үшін параллельді бағдарламалау технологияларын талдау және пайдалану.
- Телекоммуникациялық жүйелер мен желілердің қазіргі заманғы даму бағыттарын анықтау және түсіндіру; әртүрлі типтегі телекоммуникациялық жүйелерді құрудың жаңа принциптерін, сондай-ақ байланыс желілерінде ақпаратты беру және тарату әдістерін жобалау және іске асыру; есептеу желілерін құруға арналған стандартты хаттамалар мен бағдарламалық-аппараттық құралдарды талдау; ішкі желілерді баптау үшін Ethernet және IP хаттамаларын қолдану; арнайы телекоммуникациялық құрылғыларды және маршрутизаторларды пайдалану және баптау.
- Информатика үшін дискретті математиканың негізгі теориялары мен әдістерін қолдану; дискретті математика бойынша қойылған есептерді шешу; информатика бойынша заманауи есептерді бағдарламалау; алгоритмдердің теориялық негіздерін, бағдарламалаудың негізгі парадигмалары мен әдістемелерін, С++, С#, Java және Python тілдерінің синтаксисі мен семантикасын және олардың кітапханаларын қолдану; бағдарламаларды жобалау және әзірлеу кезеңдерін пайдалану.
- Үлкен деректерді өңдеу және үлкен жүйелерді құру технологияларын қолдану; аппараттық-бағдарламалық кешендерді, Data Mining әдістерін, краудсорсингті, деректерді біріктіру және интеграциялау технологияларын қолдану; жасанды нейрондық желілерді, желілік талдауды, оңтайландыру әдістерін, генетикалық алгоритмдерді және үлгілерді тану технологияларын пайдалану; геометриялық, географиялық және статистикалық ақпаратты талдау; Blockchain, майнинг және Bitcoin негізгі ұғымдарын, теорияларын және технологияларын сипаттау; деректерді рұқсатсыз өзгертуден қорғау мәселелерін шешу.
- Стандартты емес жағдайларда әрекет ету тәртібін сипаттау, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға дайын болу, шығармашылық әлеуетті пайдалану.
- Әртүрлі білім беру мекемелерінде түрлі білім беру сатыларында білім беру процесін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану.
Ұқсас БББ
7M01501 Информатика
Астана халықаралық университеті
7M01501 Информатика
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01501 Информатика
Торайгыров университеті
7M01501 Информатика және білім беруді ақпараттандыру
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01501 Информатика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті