Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02116 Дәстүрлі музыка өнері (түрлері бойынша) в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты – Қазақстанның ұлттық мәдениет құндылықтарын сақтау және арттыру үшін жоғары көркемдік музыкалық-орындаушылық және педагогикалық шеберлігі бар дәстүрлі жеке концерттік орындаушыларды, халық музыкасы ансамбльдері мен оркестрлерінің мүшелерін, дәстүрлі музыка өнері саласындағы кәсіби музыкалық білім беру педагогтарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B021 Орындаушылық өнер
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Дінтану
Міндетті фортепиано - 1
Бароккоға дейінгі антикалық музыканың тарихы
Домбыра - 1 (халық әні)
Ансамбль-1 (домбыра, қобыз-баян)
Орындаушылық өнер - 1
Дауыс қою - 1 (халық әні)
Сольфеджио - 1
XVIII ғасырға дейінгі музыка тарихы
Домбыра - 2 (халық әні)
Ансамбль - 2 (домбыра, қобыз-баян)
Дирижерлау негіздері (домбыра, қобыз-баян)
Дауыс қою - 2 (халық әні)
Міндетті фортепиано - 2
Сольфеджио - 2
Фольклорлық аспаптарда орындау негіздері
Орындаушылық өнер - 2
-
2 Оқу жылы
Қазақ музыкасы - 1
Орындаушылық өнер - 3
Компьютерлік ноталарды теруі
Ноталық редакторлардағы жұмыс негіздері
Музыка теориясы
Музыка тарихы 1760-1900
Гармония
Міндетті фортепиано 3
Классикалық-романтикалық музыка тарихы
Орындаушылық өнер - 3 Домбра/Дирижирование/Сыбызгы/Сазсырнай/Жетыген (Minor)
Қазақ дәстүрлі музыка тарихы 1
Орындаушылық өнер тарихы
Орындаушылық өнер 4 Домбра/Дирижирование/Сыбызгы/Сазсырнай/Жетыген (Minor)
Қазақ дәстүрлі музыка тарихы - 2
Заманауи бағытта орындаушылық дағдылардың даму үрдісі (баян)
Орындаушылық өнер - 4
Музыкалық шығармаларды талдау негіздері
Аспаптық музыкадағы фольклорлық дәстүрлер (домбыра)
Заманауи қобыз орындаушылық өнері (кобыз)
Қаржылық сауаттылық негіздері
Әлеуметтік ғылымдар және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мәдениеттегі менеджмент және маркетинг негіздері
Қазақ музыкасы - 2
Үш ішекті домбырамен ән айту (халық әні)
-
3 Оқу жылы
Күй хаттау - 1 (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Этносольфеджио (домбыра, халық әні)
Қазанғап мектебінің орындаушылық ерекшеліктері - 1 (домбыра)
Ансамбльмен ән айту - 1 (халық әні)
Музыкалық шығармалардың құйма-құлақ әдіс арқылы теру және өңдеудің теориясы мен практикасы (қобыз - баян)
Домбыра күйлерін халық аспаптарына лайықтау - 1 (үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Домбыра күйлерін лайықтау - 1 (қобыз-баян)
Орындаушылық өнер 5 Домбра/Дирижирование/Сыбызгы/Сазсырнай/Жетыген (Minor)
Арнайы пәндерді окыту әдістемесі - 1
Баяншылардың концертмейстерлік шеберлігі (баян,аккордеон)
Орындаушылық дәстүрлер мен мектептер - 1 (халық әні)
Музыкалық-мәдени дәстүрлер
Аспаптану (қылқобыз, прима қобыз, альт қобыз, бас қобыз, баян, аккордеон)
Оркестрлік класс -1 (домбыра, қобыз-баян)
Орындаушылық өнер - 5
Айтыс (халық әні)
Әлем музыкасы
Оркестр аспаптарының топтық құрамы және талдануы (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Аспаптық музыка саласындағы жобаны жасау және жүргізу әдістемесі - 1 (домбыра, үш ішекті және фольклорлық аспаптар)
Әндер мен күйлерді хаттау теориясы мен практикасы (қыл қобыз, альт қобыз, бас қобыз, прима қобыз)
Ән хаттау 1 (халық әні)
Қазақ музыкасы
Қазақ халық аспаптарын аспаптандыру (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Домбыра күйлерін халық аспаптарына лайықтау - 2 (үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Орындаушылық өнер - 6
Қазанғап мектебінің орындаушылық ерекшеліктері - 2 (домбыра)
Орындаушылық өнер 6 Домбра/Дирижирование/Сыбызгы/Сазсырнай/Жетыген (Minor)
Нота оқу және оркестр қиындықтарын игеру (домбыра, қобыз-баян)
Оркестрлік класс -2 (домбыра, қобыз-баян)
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі - 2
Ән хаттау 2 (халық әні)
Аспаптандыру (қобыз-баян)
Аспаптық музыка саласындағы жобаны жасау және жүргізу әдістемесі - 2 (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Домбыра күйлерін лайықтау 2 (қобыз-баян)
Ансамбльмен ән айту - 2 (халық әні)
Орындаушылық дәстүрлер мен мектептер -2 (халық әні)
ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы
Дәстүрлі әнді зерттеу практикасы (халық әні)
-
4 Оқу жылы
Танымал эстрадалық музыка курсы (баян,аккордеон)
Заманауи музыка тарихы
Фольклорлық аспаптарды игеру ( Сыбызғы)- 1 (домбыра, қобыз-баян)
Импровизация (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Орындаушылық өнер - 7
Жыраулық поэзия -1 (халық әні)
Ән мәтініндегі архаизмдер (халық әні)
Фольклорлық аспаптарды игеру (Жетіген)- 1 (домбыра, қобыз-баян)
Педагогика
Ғылыми зерттеу негіздері
ХХ ғасыр музыкасының тарихы
Сахна тілі - 1 (халық әні)
Қазақтың дәстүрлі әндерін талдау (халық әні)
Қазақ домбыра күйлерінің талдауы (домбыра, үш ішекті және фольклорлық аспаптар)
Қазақстанның оркестр өнері (қобыз-баян)
Музыкалық фактурамен жұмыс жасау (қобыз-баян)
Оркестрлік класс -3 (домбыра, қобыз-баян)
Орындаушылық өнер 7 Домбра/Дирижирование/Сыбызгы/Сазсырнай/Жетыген (Minor)
Сахна шеберлігі - 1 (халық әні)
Қазіргі заман күйші-композиторларының орындаушылық ерекшеліктері (домбыра, үш ішекті және фольклорлық аспаптар)
Туыстас аспаптарды игеру (Қыл қобыз) – 1 (прима қобыз, альт қобыз, бас қобыз, баян, аккордеон)
Фольклорлық аспаптарды игеру (Cазсырнай) - 1 (домбыра, қобыз-баян)
Классикалық шығармаларды орындау ерекшеліктері (қылқобыз, қобыз прима, альт қобыз, бас қобыз)
Фольклорлық аспаптарды игеру (Cазсырнай) - 2 (домбыра, қобыз-баян)
Фольклорлық аспаптарды игеру (Жетіген) - 2 (домбыра, қобыз-баян)
Орындаушылық өнер 8 Домбра/Дирижирование/Сыбызгы/Сазсырнай/Жетыген (Minor)
Күйлердің тарихы мен аңыздары (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Жеке репертуар қоры (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Ән қоры (халық әні)
Фольклорлық аспаптарды игеру ( Сыбызғы)- 2 (домбыра, қобыз-баян)
ХХ ғасырдың дәстүрлі ән мұрасы (халық әні)
Сахна шеберлігі - 2 (халық әні)
Туыстас аспаптарды игеру (Қыл қобыз) - 2 (прима қобыз, альт қобыз, бас қобыз, баян, аккордеон)
Жыраулық поэзия -2 (халық әні)
Оркестрлік класс - 4 (домбыра, қобыз-баян)
Орындаушылық өнер - 8
Күйлердің аңыздары мен тарихы (қылқобыз, прима қобыз, альт қобыз, бас қобыз, баян, аккордеон)
Сахна тілі -2 (халық әні)
Ғылыми зерттеулердегі қобыз және баян өнері (қобыз-баян)
Жеке концерттік репертуар қоры (қобыз-баян)
Шертпе күй шеберлігі (домбыра, үш ішекті, фольклорлық аспаптар)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Дипломдық зерттеудің проблематикасына сәйкес эксперименттік деректерді, ақпаратты жинау мен өңдеудің заманауи технологияларын пайдаланады.
- Музыкалық шығарма жасалған және ұсынылған теориялық және тарихи контекстті біледі және түсінеді, оның ішінде музыкалық стильдер мен байланысты композиция мен орындау дәстүрлері туралы білімдерін көрсетеді.
- Музыкалық театрдың, филармонияның, концерттік ұйымдардың шығармашылық-өндірістік процесінде дәстүрлі жеке әнші, концертмейстер, жеке/ ансамбль/оркестр орындаушы-аспапшысы (дәстүрлі аспаптардың түрлері бойынша) ретінде қатысуға, музыкалық шығармаларды концерттік нысанда жоғары көркемдік деңгейде орындауға дайын екендігін көрсетеді.
- Тұрақты жеке көркемдік дамуға дайындығын, ақыл-ойдың қызығушылығы мен ізденушілігін, өзінің көркемдік және жеке дағдыларын бағалау мен дамытудың жүйелілігін, қойылған мақсаттарға жету қабілеттілігін білдіреді. Minor бағдарламасын игеру нәтижесінде қосымша музыкалық-орындаушылық құзыреттерге ие.
- Әр түрлі жанрдағы және стильдегі музыкалық шығармаларға тұтас және орындаушылық талдау жасау, дәстүрлі әндерді, күйлерді лайықтау, нотаға түсіру, транскрипциялау, гармониялық, полифониялық, текстуралық және басқа да музыкалық-мәнерлік құралдар арқылы музыканың көркемдік мазмұнын ашудағы рөлін анықтау дағдыларын көрсетеді.
- Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі туралы білім кешенін меңгерген, орындаушылық және оқытушылық қызметте әдістемелік дағдыларды меңгерген, инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін біледі.
- Кәсіптік қызметтегі міндеттерді шешу барысында коммуникацияға дайындық жұмыстарын ҚР Мемлекеттік тілінде, орыс тілінде және шет тілінде ауызша және жазбаша түрде береді.
- Есту қабілетінің дайындығын, сольфеджиолау, дирижерлау, парақтан оқу, импровизациялау, есту қабілеті бойынша орындау, әр түрлі аспаптар тобына арналған музыкалық шығармаларды транспозициялау, нота хаттау және аспаптау дағдыларын көрсетеді.
- Әлемдік және қазақ музыка өнерінің қазіргі даму тенденцияларының тарихын біледі. Шығармашылық, сыни және рефлексивті ойлау мен тәжірибе арқылы музыкалық идеяларды, тұжырымдамалар мен процестерді әзірлейді, зерттейді, бағалайды.
- Қоғамда және қазіргі мәдениетте болып жатқан процестер мен құбылыстарды өз бетінше талдай біледі, кәсіпкерлік және шығармашылық, кәсіби міндеттерді шешуде туындаған жағдайларды талдай және бағалай біледі.
- Есту қабілетінің дайындығын, сольфеджиолау, дирижерлау, парақтан оқу, импровизациялау, есту қабілеті бойнша орындау, әр түрлі аспаптар тобына арналған музыкалық шығармаларды транспозициялау, нота хатау және аспаптау дағдыларын көрсетеді.
- Әртүрлі дәуірлердің, стильдердің, жанрлар мен формалардың музыкалық туындыларын талдай және орындай білу қабілетін көрсетеді, көркемдік өрнектің қалыптасқан қажетті орындаушылық дағдыларын меңгерген.
- Режиссермен, дирижермен, концертмейстермен, серіктестермен және қойылым тобының басқа мүшелерімен жобаларда/концерттерде жұмыс істеуге дайын екендігін көрсетеді.
- Өзін-өзі дайындауға, репертуарды сауатты таңдауға, репетициялық процесті ұйымдастыруға, дайындық бейіні бойынша және қосымша музыкалық аспапта түрлі жанрдағы, стильдегі шығармалардан жеке, ансамбльдік, оркестрлік концерттік бағдарламаны жоғары көркемдік деңгейде орындауға дайындығын көрсетеді.
- Музыкалық шығарма құрылымының заңдылықтарын біледі, шығарманы музыкатану тұрғысынан талдау және эстетикалық бағалау әдіснамасын қолдану дағдысы бар.