Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03101 Әлеуметтану в QYZPU

Пәндер

  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы-магистратураның барлық білім беру бағдарламалары үшін жалпыға бірдей міндетті болып табылады және ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе болып табылады. Ғылым кең әлеуметтік-мәдени контексте және тарихи дамуда қарастырылады. Қазіргі заманғы техногендік өркениет дағдарысының проблемаларына және әлемнің ғылыми бейнесін, ғылыми ұтымдылық түрлерін, ғалымдар бағдарланған құндылықтар жүйесін өзгертудің жаһандық тенденцияларына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халықаралық ғылыми жарияланым: импакт-фактор, РИНЦ және хирша

    Курста ғылыми жариялынмдар мақалалардың түпнұсқасы эксперименталды немесе теориялық зерттеулер нәтижелерін жасудың жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми жоба және халықаралық жарияланым негіздері

    Ғылыми жоба және халықаралық жарияланымдар мақалалардағы түпнұсқалық экспериментальды немесе теориялық зерттеулердің қорытындысы болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау пәнін оқып-үйренуде ғылыми зерттеулердің мақсаты мен ғылыми мәселелердің шешу жолдарын анықтауға бағытталған ғылыми зерттеулер мен ғылыми білім болып табылады. Сондай-ақ, магистрлік диссертация дайындау үшін ғылыми зерттеулер әдістемесі, зерттеу әдістері, технологиялар және жоспарларының негізгі аспектілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттерді талдау, білім берудегі теориялық және концептуалды негіздер

    Курс барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу

    Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Курс ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Зерттеу дизайны және білім берудегі этика

    Магистратура студенттері зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, курс деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары мектептің педагогикасы- Қазіргі әлемдегі жоғары білім. Жоғары мектеп педагогының кәсіби-педагогикалық мәдениеті. Педагогикалық қарым-қатынас. Жоғары мектептің педагогикалық процесс теориясы. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары кәсіптік білімнің мазмұны. Оқу процесін басқару. Жоғары мектепті оқытудың әдістері мен формалары. Жоғары мектептің тәрбие теориясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Педагогикалық технологиялар. ЖОО-ны басқару

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Далалық зерттеулер жүргізудің заманауи тәсілдері, деректерді жинау және талдау үшін жаңа технологиялар мен құралдарды пайдалану

    Бұл курс студенттерге әлеуметтік ғылымдар бойынша заманауи далалық зерттеулер жүргізу үшін қажетті терең білім мен практикалық дағдыларды ұсынады. Деректерді жинау және талдау үшін жаңа технологиялар мен құралдарды қолдануға баса назар аударылады. Студенттер дәстүрлі этнографиялық зерттеулерден бастап үлкен деректерді талдауға және геолокациялық қызметтерді пайдалануға дейінгі әртүрлі әдістер мен тәсілдерді үйренеді. Курс зерттеу сұрақтарын әзірлеуден және деректерді жинау әдістерін таңдаудан алынған нәтижелерді талдауға және визуализациялауға дейінгі далалық зерттеудің барлық кезеңдерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректерді талдаудың сандық әдістері

    Деректерді талдаудың сандық әдістері курсы студенттерге әлеуметтік ғылымдарда қолданылатын деректерді сандық талдау саласында терең білім мен практикалық дағдыларды ұсынады. Курс деректерді талдау үшін қолданылатын негізгі статистикалық әдістер мен тәсілдерді, сондай-ақ SPSS, Stata және R сияқты заманауи құралдар мен бағдарламалық жасақтаманы қамтиды. Студенттер сандық деректерді жинауды, өңдеуді және түсіндіруді, гипотезаларды әзірлеуді және сынауды және зерттеу нәтижелерін ұсынуды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтанудағы сапалы зерттеулер және деректерді талдау

    Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистратура студенттері сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеңіз, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамыту. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдаңыз. Меңгереді: Сапалық тәсіл. Теориялық негіз және зерттеу сұрақтары. Зерттеу дизайны: кейс-стади. Мәліметтерді жинау (сұхбат, бақылау).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Шетел тілі (кәсіби) - мақсаты-сөйлеу дағдыларын дамыту: пікірталас жүргізу, әртүрлі тақырыптар бойынша және әртүрлі жағдайларда өз пікірін білдіру. Грамматиканы үйрену оны ауызша сөйлеуде қолдануға бағытталған. Бағдарлама басқа тілдік дағдыларды игеруді және жетілдіруді қамтиды: тыңдау, оқу, жазу, сонымен қатар сөйлеу.Бұл курста оқу студенттерге ағылшын тілінің грамматикасы мен сөздік қоры туралы білім алуға, тілді меңгеру деңгейін арттыруға, сөйлеу, оқу және аударма дағдыларын жақсартуға, ағылшын тілін құлақпен қабылдауға, тілдік кедергіні жеңуге мүмкіндік береді. Қарапайым: қарапайым сөйлемдерді түсіну, жеке сөз тіркестерін құру, жазбаша және ауызша сөйлеуді түсіну қиын. Pre-intermediate деңгейі: бейімделген мәтіндерді оқу, шағын сөздік. Аралық деңгей: кез-келген тақырыпта әңгімелер жүргізу, бірақ дұрыс сөздерді, сөз тіркестерін және сөйлеу мәнерін табу, пікір білдіру және сұхбаттасушыны жақсы түсіну, тез сөйлеу. Upper-intermediate деңгейі: сөйлеу жылдамдығына немесе сұхбаттасушының аймақтық екпініне қарамастан, қарапайым ағылшын тілін түсіну. Жетілдірілген деңгей: белгілі бір тілге тән фразеологиялық бірліктер мен идиомаларды білу, кез-келген қиындық деңгейіндегі мәтіндерді оқу және түсіну. Ағылшын тілінің жалпы курсы студенттерге осы тілді еркін меңгеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлеуметік сұраулардың қазіргі технологиялары

    Социология ғылымы қоғамның күрделенуі мен оның өзгеруінің жылдамдауына сәйкес және де қазіргі жаһандану мен әлемдік деректорлардың рөлдерінің үдемелі дамуы әлеуметтік сұрауларды жүргізудің де өзіндік жаңа технлогияларын пайдалануды қажет етеді. Ол технологиялар қазіргі ұрпақтың әлеуметтік статусының тез өзгеруін, тағы басқа мобильдік үдерістердің артуын ескеруі керек. Қазіргі компьютерлік технологияның тез дамуы социологиялық зерттеулердің де жүзеге асуына эвристикалық ықпалдар жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаһандық әлеуметтану: салыстырмалы перспективалар

    Жаһандық әлеуметтану: салыстырмалы перспективалар пәні жаһандану жағдайында батыс және шығыс қоғамдарына тән қазіргі заманғы әлеуметтік, саяси, экономикалық және этномәдени проблемалар мен процестерді талдауды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін білім мен іскерлікті зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік өзгерістер теориясының даму бағыттары

    Бұл курс әлемдегі әлеуметтанудың даму тарихын қарастырады; қазіргі әлеуметтану аясындағы негізгі мектептер мен зерттеу бағыттарын қарастырады. Сонымен қатар, пән әлеуметтік үрдістер мен өзгерістердің теориясын, қазіргі уақытта әлемде болып жатқан өзгерістердің ерекшеліктерін, әлеуметтік өзгерістерді талдаудың синергетикалық тәсілін зерттеуге бағытталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтанулық зерттеулер және жаһанданудағы әлеуметтанудың тарихы

    Оқыту барысында қоғамның қазіргі заман әлеуметтануының өзекті мәселелерін, оның даму қырлары қарастырылады. Қазіргі кезеңде қазіргі заманғы әлеуметтану мен процестердің мәселелерін зерттеудің өзектілігі, жеке тұлғаның қалыптасуына және бүкіл қазақстандық қоғамға әсер етті. Ең өзекті мәселе отбасылық институтпен және жастарды жұмыспен қамту мәселесімен байланысты болды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамайлар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ХХI ғ. қоғам дамуының социологиялық мәселелері

    Әлеуметтік мәселелер адамға немесе қоғамдастықтың көптеген мүшелеріне тікелей немесе жанама әсер ететін жағдайлар оларды жою немесе алдын-алу үшін ұжымдық күш салуды талап етеді. ХХI ғ. қоғам дамуының негізгі мәселелері курста кеңінен қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Индустриалды-инновациялық стратегияның әлеуметтанулық негіздері

    Экономиканы дамыту әрдайым инновацияларды енгізу негізінде жүзеге асырылды, олар әлеуметтік-экономикалық жүйелерді дамытудың негізін құрайды, өсу қарқыны мен ауқымын, оларды енгізу нәтижесінде құрылымдық өзгерістерді айқындайды, бәсекелестік артықшылықтар алады. Инновациялық қызметті іске асырудың негізгі әлеуметтік-экономикалық тиімділігі өндірілетін өнім бірлігін арзандату деп аталады. Осыдарды ескерсек, пәнді оқытудың өзектілігі туып отыр.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік зерттеулердегі ақпараттық технологиялар

    Үдерісте деректерді жедел және аналитикалық өңдеуді, ақпараттық ресурстардың ғаламдық желісінің ерекшеліктерін және олардың әлеуметтік ғылымдар үшін мүмкіндіктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік мәселелерді басқарудағы Big Data-ң рөлі

    Big Data-әлеуметтік шындықты зерделеуде үстемдік ретінде сауалнамалық әдістемелер дің заңдылығын қалыптастырған факторлардың бірі. Big Data жаппай мінез-құлықтың болжамдық үлгілерін тиімді жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі ғылым философиясының өзекті мәселелерін, сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) және іскерлік хат алмасу (хат, электрондық пошта және т.б.) дағдыларын анықтайды
  • Мақсатқа жету үшін топтық стратегияны құра отырып, ұжым жұмысын ұйымдастыра және басқара алады;
  • Жүйелі көзқарас негізінде проблемалық жағдаяттарды сыни талдауды, іс-әрекет стратегиясын әзірлеуді жүзеге асырады;
  • Іргелі және қолданбалы әлеуметтанулық зерттеулер жүргізіп, нәтижелерін ұсына алады;
  • Тапсырмалар ауқымын, өз жобасын жоспарлау және жүзеге асыру, оның өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде, соның ішінде, бизнес және кәсіптік салаларды анықтайды;
  • Іргелі және қолданбалы әлеуметтанулық зерттеулер жүргізу үшін зерттеу және цифрлық дағдыларды меңгереді;
  • Кәсіби мәселелерді шешу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды барабар таңдауды және пайдалануды жүзеге асырады;
  • Ғылыми теорияларды, концепцияларды, тәсілдер мен әлеуметтік технологияларды пайдалану негізінде әлеуметтік маңызы бар мәселелерді анықтау және оларды шешу жолдарын әзірлеу үшін әлеуметтік құбылыстар мен процестерді болжайды.
  • Әлемдік әлеуметтану құрылымына қатысты деректер мен зерттеулерді сыни талдау мен практикалық қолдануды тәжірибеден өткізеді.
  • Әлеуметтанулық сараптама және консультация жүргізу бойынша ұсыныстар мен ұсынымдар әзірлейді.
  • Ғылыми теорияларды, концепцияларды, тәсілдер мен әлеуметтік технологияларды пайдалану негізінде әлеуметтік құбылыстар мен процестерді болжауға, әлеуметтік маңызды мәселелерді анықтауға және оларды шешу жолдарын әзірлеуге қабілетті;
  • Қазіргі қоғамның қазіргі мәселелерін шешу үшін әлеуметтік процестерді зерттеудің жаңа социологиялық теорияларын, модельдері мен әдістерін меңгере алады.
Top