8D01502 Информатика в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ақпараттық технология саласында кәсіби білімін жүйелі көрсете білетін, ғылым және басқару саласындағы инновациялық қызметке қабілетті докторларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Қашықтан оқыту теориясы мен практикасы
Пәнде ақпараттық-білім беру орталары және оларды қашықтан оқытуда жүзеге асыру ерекшеліктері мен қағидаларын есепке ала отырып, тиімді қолдану қарастырылады. Пән қашықтан оқытуды нақты бір пәндік салада, қашықтан оқыту курстарын жасаудың заманауи технологияларын, цифрлық білім беру ресурстарын, мазмұнның мақсаты мен ерекшеліктерін, негізгі жұмыс істеу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады және бүгінгі таңда қашықтан оқытудың қажеттілігі қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Виртуалды оқыту ортасын басқару
Пән виртуалды білім беру ортасындағы дидактикалық әдістермен және оқу-әдістемелік жұмыстың технологиялық құралдарымен, виртуалды оқу құралдарын жіктеумен, дидактикалық дизайн индикаторларының таксономиясымен, көрнекілік және танымдық мультимедиялық функциялармен, білім беру бағдарламаларының сценарийлеріндегі бақылаумен, қолданбалы бағдарламалық пакеттердің дидактикалық талдауын қарастырады.Пән заманауи университет қызметіндегі виртуальды оқытудың мүмкіндіктері мен артықшылықтары туралы түсінік қалыптастыру дағдысын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту теориясы мен педагогикалық технологиялар
Теория, әдіс және оқытудың негізгі ұғымдары. ХХ ғасырдағы оқыту теориялары: мінез-құлық теориясы. ХХ ғасырдағы оқыту теориялары: танымдық теория. ХХ ғасырдың оқыту теориялары: конструктивизм. ХХІ ғасырдың оқыту теориялары: коннективизм. ХХІ ғасырдағы оқыту теориялары: қалыптастырушы оқыту. ХХІ ғасырдың оқыту теориялары: даму теориясы. ХХІ ғасырдағы оқыту теориялары: құрылымдық оқыту теориясы. Макро және микро модельдер. Оқу ортасының өзгеруі. Мұғалімнің, оқушының және технологияның рөлі. Мұғалімнің, оқушының және технологияның рөлі. Жаңа технологиялар және олардың білімге әсері. Жаңа технологиялардың білімге интеграциясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Білім алушының ғылыми зерттеу жұмысын тиімді жазуына қажетті ақпараттармен қамтамасыз ету мақсатында жүргізілетін Ғылыми зерттеу әдістері пәні зерттеу туралы түсініктен бастап, әртүрлі ғылыми мәтіндерге жан-жақты талдауды жүзеге асырады. Зерттеу жұмыстарына талдау жүргізіліп, олардың әдіснама бөлімінің жазылуына тоқталады. Докторантқа өз зерттеу саласына байланысты осы кезеңге дейінгі жинақтаған тәжірибесі мен білімін ұштастыра отырып, өзіне қолайлы деп санайтын зерттеу жоспарын құруға мүмкіндік жасалынады. Сонымен қатар зерттеу жұмысының дизайнында қамтылатын зерттеулер жиынтығы жөнінде жан-жақты мағлұмат беріледі. Осы арқылы докторанттың зерттеу жұмысының жүйелі жазылып шығуына ықпал етіледі және өзге де ғылыми зерттеу әдістері туралы мағлұматтардан хабардар болады. Сондай-ақ сандық, сапалық, аралас зерттеу әдістерінің қолданылуы, деректерді жиналу жолдары, зерттеу әдебі, деректерді талдау сияқты зерттеу үдерісі барысына қажетті ақпараттар туралы білімдерін жетілдіретін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Пән ғылыми бағыттағы түрлі мәтіндерді (ғылыми мақала, баяндама, пікірлер, әдеби шолу, эмпирикалық мақала және т.б.) жазу дағдыларын қалыптастыруға, олардың ерекшеліктері мен құрылымдарын жан - жақты меңгертуге бағытталады. Сондай-ақ ғылыми мәтіндер жазу үшін тақырып таңдаудан бастап, оны жариялау барысындағы барлық жазылым үдерісінде кездестін мәселелерді қамтиды. Докторанттар пәнді оқу арқылы сыни ойлау, жүйелі жазу, ғылыми дискурс құра алу, сыни оқылым, талдау, бағалау сияқты қабілеттерін арттырады. Халықаралық деңгейдегі рейтінгісі жоғары журналдардағы ғылыми мақалалардың құрылымымен, стильдерімен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Талдаудың статистикалық әдістерін тереңдетіп зерттеу
Статистика әртүрлі салалардағы түрлі міндеттерді шешу үшін пайдаланылуы мүмкін қуатты құрал болып табылады. Статистикалық әдістер іріктемеден алынған деректер негізінде объектілердің жиынтығы туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Олар объектілердің жиынтығын сипаттау, ауыспалылар арасындағы өзара байланыстарды талдау, болжау және шешім қабылдау үшін пайдаланылады. Деректерді статистикалық талдаудың заманауи әдістерін және оларды ғылыми зерттеулерде пайдалануды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық эксперименттерді ұйымдастыру және деректерді өңдеу
Пән зерттеу нәтижесіне жету мақсатында жасалынатын анықтау, талдау, қалыптастырулар педагогикалық эксперименттерін жүргізу үшін әдіс-тәсілдерді, мазмұндық-әдістемелік талдау жүргізулерді, педагогикалық экспериментті жобалау мен ұйымдастыруды, педагогикалық-эксперименталдық зерттеулер жүргізуді қарастырады. Пән педагогикалық эксперимент жүргізу мен ұйымдастырудың теориялық-әдістемелік негіздері, педагогикалық зерттеулердіңмаңызы мен ерекшеліктері, педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен бағалауда квалиметриялық тәсілді қолдануды оқытады. Өлшемдер теориясы. Педагогикалық экспериментті жоспарлау мен ұйымдастыру технологиясы. Педагогикалық зерттеулерде модельдеу технологиясы. Педагогикалық эксперимент нәтижелерін бағалау. Математикалық статистиканың негізгі түсініктері. Пирсон-Фишер статистикасы. Хи-квадрат критериі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметте ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды пайдаланады
- Педагогикалық және психологиялық ғылымды дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқыту әдістерін, басқару және игеру процестерін, кәсіби қызметтегі психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын пайдаланады
- пәндік зерттеулер саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізеді және педагогикалық эксперименттер жүргізу әдіс-тәсілдері біледі. Әр түрлі кәсіби салаларда күрделі статистикалық тапсырмаларын қолданады
- ғылыми мақалаларды іздеу, зерттеу, құру ережелері мен прициптерін сақтай отырып ғылыми-ақпараттық мәтіндерді жариялау үшін халықаралық рецензияланатын мәліметтер базасы мен ресурстарын қолданады;
- виртуалды білім беру ортасында оқытуды жүзеге асыру үшін программалық өнімдер мен оқу курстарын әзірлейді