Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01403 Көркем еңбек, графика және жобалау в QYZPU

Пәндер

  • Зерттеу дизайны және этикалық нормалар

    Магистратура магистраанттары зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, курс деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақ этнопедагогикасының әдіснамалық негізі

    Педагогика әдіснамасы қазақ этнопедагогикасының бағдарлық негізі ретінде. Этностар теориясының қазақ этнопедагогикасының мазмұндық және терминологиялық негіздеуіндегі маңызы. Қазақтардың этнопсихология ерекшеліктерін білу, этнопедагогиканың рөлі.Этнопедагогикалық дүниетанымдағы қазақ философиясының мәні. Қазақ этнопедагогикасы педагогика ғылымының ажырамас бөлігі ретінде. Этнопедагогика арнайы ғылыми пән ретінде. Ұлттық білім беру жүйесі. Қазақ этнопедагогикасы дербес академиялық пән ретінде

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы-магистратураның барлық білім беру бағдарламалары үшін жалпыға бірдей міндетті болып табылады және ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе болып табылады. Ғылым кең әлеуметтік-мәдени контексте және тарихи дамуда қарастырылады. Қазіргі заманғы техногендік өркениет дағдарысының проблемаларына және әлемнің ғылыми бейнесін, ғылыми ұтымдылық түрлерін, ғалымдар бағдарланған құндылықтар жүйесін өзгертудің жаһандық тенденцияларына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиеттерді талдау, әлеуметтік педагогика саласындағы теориялық және тұжырымдамалық негіздері

    Курс барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық өнертану

    Пән педагогикалық өнертануды және оның педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орнын зерттеуге бағытталған. Көркем шығармашылық қызметтің пайда болуы мен дамуы. Ренессанс өнеріндегі педагогика. 17-19 ғасырлардағы Батыс Еуропаның көркемдік-педагогикалық ілімінің идеялары. Өнер академияларының пайда болуы. Педагогика қазақтың дәстүрлі дүниетанымы жүйесінде. ХХ ғасырдағы Қазақстандағы педагогикалық өнер тарихының қалыптасуы мен дамуы. Егемендік Қазақстандағы педагогикалық өнертанудың дамуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазылым

    Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Курс ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлемдік және қазіргі заманғы өнердің тарихи теориясы

    Курс қазіргі заманғы өнердің қалыптасуын қарастырады. Өнер және модернизм баламасы, Постмодернизм. Ол өнердегі феминизмнің, концептуалдық және минимализмнің дамуын зерттейді, кэмпизм, ист-виллиджа, нео-поп өнерінің мәдени бейнелерін ашады. Өнердегі фотографияның гүлденуі. Заманауи өнер галереялары, сурет студиялары, суретшілер басқаратын кеңістіктер және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері мен технологиясы

    Кәсіби педагогика саласындағы ғылыми педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру. Кәсіби педагогикадағы зерттеу әдістері. Кәсіби педагогиканың нақты мәселелерін зерттеу үшін қолданылатын әдістер. Зерттеу нәтижелерін жинақтау және жалпылау. Педагогикалық зерттеу нәтижелерін тіркеу және тарату.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық зерттеулер және талдау

    Курс барысында магистранттар білім беру деректерін талдау үшін қолданылатын әртүрлі статистикалық әдістерді, соның ішінде сипаттамалық және қорытынды статистиканы, корреляциялық талдауды, регрессиялық талдауды және факторлық талдауды меңгереді. Олар сондай-ақ сынамаларды алу, деректерді жинау және өлшеу құралдарының сенімділігі мен негізділігін бағалау принциптерімен танысады. Курс магистранттарға заманауи статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, өз бетінше зерттеулер жүргізуге және білім беру деректерін талдауға мүмкіндік беретін теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары мектептің педагогикасы- Қазіргі әлемдегі жоғары білім. Жоғары мектеп педагогының кәсіби-педагогикалық мәдениеті. Педагогикалық қарым-қатынас. Жоғары мектептің педагогикалық процесс теориясы. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары кәсіптік білімнің мазмұны. Оқу процесін басқару. Жоғары мектепті оқытудың әдістері мен формалары. Жоғары мектептің тәрбие теориясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Педагогикалық технологиялар. ЖОО-ны басқару

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Шетел тілі (кәсіби) - мақсаты-сөйлеу дағдыларын дамыту: пікірталас жүргізу, әртүрлі тақырыптар бойынша және әртүрлі жағдайларда өз пікірін білдіру. Грамматиканы үйрену оны ауызша сөйлеуде қолдануға бағытталған. Бағдарлама басқа тілдік дағдыларды игеруді және жетілдіруді қамтиды: тыңдау, оқу, жазу, сонымен қатар сөйлеу.Бұл курста оқу студенттерге ағылшын тілінің грамматикасы мен сөздік қоры туралы білім алуға, тілді меңгеру деңгейін арттыруға, сөйлеу, оқу және аударма дағдыларын жақсартуға, ағылшын тілін құлақпен қабылдауға, тілдік кедергіні жеңуге мүмкіндік береді. Қарапайым: қарапайым сөйлемдерді түсіну, жеке сөз тіркестерін құру, жазбаша және ауызша сөйлеуді түсіну қиын. Pre-intermediate деңгейі: бейімделген мәтіндерді оқу, шағын сөздік. Аралық деңгей: кез-келген тақырыпта әңгімелер жүргізу, бірақ дұрыс сөздерді, сөз тіркестерін және сөйлеу мәнерін табу, пікір білдіру және сұхбаттасушыны жақсы түсіну, тез сөйлеу. Upper-intermediate деңгейі: сөйлеу жылдамдығына немесе сұхбаттасушының аймақтық екпініне қарамастан, қарапайым ағылшын тілін түсіну. Жетілдірілген деңгей: белгілі бір тілге тән фразеологиялық бірліктер мен идиомаларды білу, кез-келген қиындық деңгейіндегі мәтіндерді оқу және түсіну. Ағылшын тілінің жалпы курсы студенттерге осы тілді еркін меңгеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Технологиялық дайындау практикумы

    Пән технологиялық жабдықтың жіктелуін, оның мақсатын, құрылымын және жұмыс істеу принципін зерттейді. Пәнді игеру процесінде магистранттар негізгі талаптар мен қауіпсіздік ережелерін ескере отырып, жабдықтармен жұмыс істеу дағдыларды игереді. Курс материалдық өнімді өндіруде технологиялық құзыреттілікті қалыптастыруға, оны игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Көркем еңбек технологиясы және қолданбалы шығармашылық

    Болашақ мамандарды мектеп оқушыларының техникалық және сәндік-қолданбалы шығармашылығына жетекшілік етуге даярлаудың теориялық негіздері болып табылады. Сәндік-қолданбалы өнер және техникалық шығармашылықта басқару функциясы. Болашақ мамандарды мектеп оқушыларының сәндік-қолданбалы және техникалық шығармашылығына жетекшілік етуге даярлау моделін талдау және жобалау, техникалық және көркемдік-қолданбалы шығармашылықтарын ұйымдастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сапалық зерттеулер және талдау

    Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистратура студенттері сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеңіз, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамыту. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдаңыз. Меңгереді: Сапалық тәсіл. Теориялық негіз және зерттеу сұрақтары. Зерттеу дизайны: кейс-стади. Мәліметтерді жинау (сұхбат, бақылау).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Графикалық жобалаудың ғылыми зерттеу әдістемесі

    Пән графикалық өнердің ғылыми теориялық әдіснамасын зерттеуді магистрлер үшін бірден теориялық және практикалық дайындықты қамтамасыз етеді. Графика өнерін ғылыми зерттеу әдістемесінің пәні мен міндеттері. Графика өнерін ғылыми зерттеу әдістемесінің өзекті мәселелері. Ғылыми шығармашылықтың жалпы әдістемесі. Өнердегі зерттеу жұмысының негізгі ұғымдары. Өнерді ғылыми зерттеу үшін ғылыми танымның әдістерін, логикалық ережелер қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Графика және жобалауды оқытудағы заманауи педагогикалық технологиялар

    Пән әр түрлі тұлғалық-белсенділік және тұлғаға бағытталған педагогикалық технологияларды ұсынады; ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (графикалық өнер пәндерін оқытуда мультимедиялық, интерактивті курстар, проблемалық, кеңейтілген және белсенді, эвристикалық оқыту, ынтымақтастық педагогикасы, дөңгелек үстел, жобалық әдіс және т.б.); кейс негізінде оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері мен әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобалық ғылыми білім беру қызметтегі компьютерлік технологиялар

    Магистранттар дизайндағы заманауи компьютерлік технологиялармен және оларды жобалау, ғылыми және оқу қызметінде қолданумен танысады. Ақпараттық жүйелер мен технологиялар, олардың бағдарламалық құралдары зерттеледі. Ғылым мен білімдегі ақпараттық технологиялар; Мультимедиялық технологиялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика және моделдеу

    Курста магистранттар компьютерлік графиканың негізгі бағыттарын, модельдеудің негізгі принциптерін меңгереді. Модельдер классификациясы. Модельдер құру технологиясы. Модельдеудегі графикалық ережелер. Модельдеу сатылары. Модельді құру. Техникалық-экономикалық есептеулермен сызбаларды орындау. Бұйының негізгі сызбасын, ұсақ бөлшектер сызбасын, үлгі ерекшеліктерін зерттеу. Модельдеу нәтижелерін талдау және өндеу. Өндірістік процестерді модельдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі көркемдік педагогикалық білім берудің ғылыми-әдістемелік негіздері

    Курстың мақсаты, міндеттері, жалпы сипаттамасы. Қазіргі көркемдік білімнің мәні мен ерекшелігі. Жалпы білім беру жүйесіндегі көркемдік білімнің орны. Қазіргі көркем білім берудің теориясы мен практикасындағы мәселелер мен қайшылықтар. Философия және өнер. Философиядағы тұтастық принципі, жалпы ғылыми салалар және оның көркемдік білім беру үшін маңызы. Философия мен көркемдік білім берудегі объективті және субъективтік арақатынас

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем шығармашылық психология

    Курс өнер психологиясы, көркем шығармашылық психология және т.б ұғымдардың мәнін қарастырады. Өнер психологиясы: өнер - таным, өнер - көркемдік құрал, өнер - психоанализ, өнер - катарсис. Көркем шығармашылық проблемасы. Ғылыми және көркем шығармашылық арасындағы байланыс. Оқушылардың көркемдік іс-әрекетін дамытудың педагогикалық шарттары: қиял, интуиция, ойлау және т.б Көркем шығармашылықтың психологиялық аспектілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамайлар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық инновация

    Пән тігін өндірісіндегі педагогикалық инновациялар мен тенденциялардың дамуына бағытталған. Өнімді дамыту инновациясы. Киім өндірісінде компьютерлік технологияларды қолдану. Дизайнды оқытуды автоматтандырудың ерекшеліктері. Благодать САПР эволюциясы. САПР -да киім дизайны. Материалдардың бірегей қасиеттері. Ақылды маталар. Тоқыма материалдарындағы нанотехнология. Бактерияға қарсы талшықтарды киім мен іш киімде қолдану. Киім өндірісінде көп қабатты материалдарды алу және пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • «Графика және жобалау» бейіні бойынша оқыту технологиясы

    Графика және жобалау бейіні бойынша оқыту технологиясының негіздері. Графикалық жүйелер, әдістер және ақпаратты визуализация құралдары. Графикалық модельдеу және дизайн. Графика және жобалау әдістері. Жобалау және компьютерлік графика. Компьютерлік жобалау жүйелері (САПР); СТАПРИМ, Грация, Леко, АССОЛЬ, Lectra, Gerber. Автоматтандырылған жобалау, компьютерлік және визуалды құрастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн теориясы және әдіснамасы

    Жобалау теориясы мен әдістемесі. Дизайнның анықтамасы және түрлері. Дизайн және даму тарихы. Жаңа жетілдірілген заттардың пайда болуы. Үйлесімді материалдық ортаны қалыптастыру. Өнеркәсіптік дизайнның басталуы. Тұтастық пен мазмұнның пропорциясы және формасы. Өнеркәсіптік дизайн. Түрлері, дизайн ерекшеліктері. Өнеркәсіптік дизайн түсінігі, оның мәні, мақсаты және нұсқалары. Көркем құрылымдау кезеңдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркемдік оқу іс-әрекетіндегі ғылыми зерттеу әдіснамасы

    Курста көркем білім беру әдістемесінің объектісі мен пәні, көркемдік білім теориясының, тарихы мен әдістемесінің негіздерін қарастырылады. Көркемдік білім беру әдістемесі - қызмет саласы ретінде ғылыми зерттеулермен байланысты, алғашқы ережелерді, категорияларды, негізгі заңдылықтарды, шешілуі керек көркемдік білім беру проблемаларына негізделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелеріне және сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздеріне бағдарланады;
  • Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, басқару процестері мен оқыту әдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын меңгереді;
  • Білім беру мекемелерінде орындалатын ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі бағыттарының мазмұны мен міндеттерін және мамандандырылған ұйымдардағы басқару қызметтерін біледі;
  • Ақпараттық, цифрлық, көркем еңбек, графика және жобалау саласындағы педагогикалық және жеке көркемдік-шығармашылық қызметтің нәтижелерін ғылыми зерттеу барысында талдауға, бағалауға және синтездеуге қабілетті; дизайн арт-жобаларын жасауда заманауи мультимедиялық технологиялар мен жаңа медианы пайдалану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді;
  • Жаңа білімді дамытуда ғылыми зерттеулер арқылы әдістемелік және тұжырымдамалық білімдерді қолданады; технологиялық құжаттаманы құру, оның ішінде заманауи компьютерлік технологияларды енгізу, жобалау, ғылыми және білім беру қызметінде қолдану дағдыларын меңгереді;
  • Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша көркем шығармашылық саласындағы оқу үдерісін тиімді ұйымдастыруға қажетті өнер педагогикасы және заманауи педагогикалық әдістер мен технологиялар туралы білімді меңгереді;
  • Әлемдік мәдениеттің әртүрлі дәуірлеріндегі өнердің ерекшеліктерін анықтайтын ұғымдық аппаратты иелену, өнер түрлерінің жіктелуін білу; әлемдік және ұлттық мәдениеттің ерекше түрінде көрінетін әлеуметтік жүйенің құндылықтарын оқыту, қазіргі заманғы нарық талаптарына сәйкес келетін арт-жобалар жасау үшін визуалды өнер мен дизайн саласындағы қазіргі тенденциялар мен ағымдар туралы білімдерді меңгереді;
  • Эксперименттік зерттеу жұмысын жоспарлайды, ұйымдастырады, ғылыми жобаның мәселелерін шешудің тәсілдерін анықтайды және бағдарлама мен әдіснаманы жасайды; диагностика, талдау және қорыту негізінде ғылыми зерттеулердің кешенді мониторингін жүзеге асырады.
Top