Жаңа білім беру бағдарламасы

6B07109 Автоматтандыру және басқару в Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті

Пәндер

  • Физика

    Бұл курс физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдары және теориялық және қолданбалы есептерді шешу үшін олардың практикалық Қосымшаларының мүмкіндіктері туралы адекватты түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Табиғи құбылыстарда және әртүрлі техникалық құрылғыларда энергияның бір түрден екінші түрге түрленуі орын алады. Пәнді оқу кезінде теориялық негізделген табиғи құбылыс қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары математика 1

    Зерттеудің мақсаты студенттерді дифференциалды есептеу ұғымымен таныстыру. Пән дифференциалдық есептеулерді қолдану арқылы математикалық зерттеу әдістерін, статистикалық материалды алғашқы өңдеудің негізгі әдістері мен әдістерін меңгеруге ықпал етеді. Математикалық модельдерде дифференциалдық есептеулерді қолдану, табиғи тілден тәсілдер мен тұжырымдарды формалды логика тіліне аудару, жеңілдету және талдау, мамандығы бойынша ақпарат ағынында бағдарлау, математикалық есептеулерді қамтитын, анықтамалық әдебиеттерді пайдалану дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техносфералық қауіпсіздігі

    Зерттеу мақсаты білім алушыларды тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау ұғымдарымен таныстыру. Адам әрекетімен, қауіпті табиғат құбылыстарымен байланысты тіршілік ету ортасының қауіптілігін зерттейді; қауіпсіздік, техника қауіпсіздігі, өнеркәсіптік қауіпсіздік, электр қауіпсіздігі, өрт қауіпсіздігі, еңбекті қорғау, қауіпті химиялық заттармен, реагенттермен, прекурсорлармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік, алғашқы медициналық көмек көрсету, төтенше жағдайларда қорғау саласындағы реттеу мәселелері жөніндегі нормативтік құқықтық актілер жағдайлар, қоршаған ортаны қорғау және экология. Қауіптерді бақылау және болжау әдістері, адамды және қоршаған ортаны техногендік және табиғи қауіптерден, оларды жүзеге асыру қаупінен бағалау мен қорғаудың техникалық құралдары зерттелуде; қоршаған ортаны адам қызметінің зардаптарынан сақтау, оның табиғатқа техногендік әсерін барынша азайту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Автоматика негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты-Аспап жасау, басқару теориясы, релелік автоматика, автоматика және автоматты реттеу жүйелерін құрудың жалпы принциптері, автоматика элементтері мен жүйелерін таңдау және есептеу әдістері. Пәнді оқу кезінде бакалаврлар Басқару жүйелерінде қолданылатын автоматиканың техникалық құралдарын таңдауды және есептеуді үйренуі керек. Есептеу техникасын пайдалана отырып, автоматты басқару жүйелері жұмысының сапасының, сенімділігінің және техникалық-экономикалық тиімділігінің негізгі көрсеткіштерін есептеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары математика 2

    Зерттеудің мақсаты – математикалық ойлауды дамыту және күрделі есептерді шешуге дағдыландыру. Мазмұны дифференциалдық және интегралдық есептеулерді, сызықтық алгебраны, ықтималдықтар теориясын, математикалық статистиканы және дискретті математиканың элементтерін және сандық әдістерді қамтиды. Оқыту нәтижесінде студенттер әртүрлі кәсіптік салаларда практикалық есептерді талдау және шешу үшін математикалық әдістерді қолдана алады, сонымен қатар математикалық құралдарды ғылыми зерттеулерде және күнделікті жұмыста тиімді пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Автоматты басқарудың теориясының математикалық негіздері

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушыны заманауи технологияларды пайдалана отырып, өндіріс объектілерін автоматты реттеу және басқару жүйелерін құру саласындағы есептеу-жобалау және жобалау-конструкторлық қызметке дайындау, сондай-ақ энергияның бір түрін энергияның басқа түрлеріне түрлендіру үшін жоғары тиімді әдістер мен жабдықтарды таңдаумен, оңтайландырумен және әзірлеумен байланысты ғылыми-зерттеу қызметіне дайындау болып табылады. Пән студенттердің Автоматты жүйелердегі процестерді сипаттайтын дифференциалдық және айырмашылық теңдеулер теориясы туралы, операциялық есептеу және кездейсоқ процестер теориясы туралы білім алуына ықпал етеді; күрделі айнымалы және спектрлік талдау функциясы теориясының негіздерін тереңірек зерттеу. Негізгі технологиялық процестердің математикалық модельдерін дамытудың аналитикалық және сандық әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби табыстылық менеджменті

    Кәсіби табыстың теориялық және қолданбалы үлгілерінің механизмдері қарастырылып, жеке компанияларда да, қоғамда да қолдануға болатын ауызша бизнес, жазбаша іскерлік және мансаптық коммуникациялар, кәсіби көшбасшылық дағдылар мен бизнестегі тиімді командалық жұмыс стратегиялары игерілді. Іскер тұлғаның имиджін қалыптастыруға бағытталған өзін-өзі таныстыру, идеяларды генерациялау және шығармашылық ойлаудың маңызды дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (2)

    Шет тілі пәні – мамандардың негізгі даярлығының құрамдас бөлігі. Пән мамандығының тілін терең меңгеруді көздейді. Курстың мақсаты – болашақ маманның коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту. Анықтамалар, терминдер туралы білім ғылымның соңғы кезде бетпе-бет келген ұғымдардың екіұштылығы мәселесін жоюға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • IT және цифрлық мәдениет

    Пәннің мақсаты - цифрлық ортада өмір сүру үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана білуді, қоғаммен өзара әрекеттесуді және кәсіби қызметте цифрлық мәселелерді шешуді қамтитын құзыреттер жиынтығын игеру. Пәнді игеру шеңберінде басқа пайдаланушылармен цифрлық коммуникация дағдылары, сондай-ақ үлкен деректер элементтерімен ақпаратты ұсыну, сақтау, іздеу, талдау және жұмыс істеу дағдылары алынады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушыларда цифрлық ойлау және цифрлық этиканың неғұрлым жоғары дәрежесі қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Курстың мақсаты – жасанды интеллекттің негізгі принциптерін үйрету және оны әртүрлі салалардағы нақты мәселелерді шешу үшін пайдалану дағдыларын дамыту. Пән абстрактілі ойлаудың, кеңістіктік түсініктердің, есептеу, алгоритмдік мәдениеттердің және жалпы математикалық және ақпараттық мәдениеттің дамуын зерттейді. Курс білімнің инженерия әдістерін, жасанды интеллект жүйесі ретіндегі сараптамалық жүйелердің рөлі мен орнын және шешімдерді қолдау жүйелеріне арналған қолданбалардағы жасанды интеллект жүйелерінің мүмкіндіктерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Теориялық және қолданбалы механика

    Дене қозғалысының заңдылықтарын және осы қозғалыстардың жалпы қасиеттерін, құрылымдарды, механизмдер мен машиналарды жобалауға мүмкіндік беретін Теориялық механиканың әдістері мен әдістерін, сондай-ақ жүктемелердің берілген аралығындағы беріктікке, тұрақтылыққа, қаттылыққа әртүрлі техникалық құрылымдардың практикалық есептеулерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электротехниканың теориялық негіздері

    Бір фазалы синусоидалы және үш фазалы токтың сызықтық электр тізбектеріндегі тұрақты процестерді зерттейді. Физика және математика курстарына негізделген Курс тізбектердің жалпы теориясын және оларды есептеудің инженерлік әдістерін қамтиды. Бұл процестерді автоматтандыру мамандарының ғылыми көкжиегін қалыптастыру үшін ерекше маңызға ие. Пәнді оқу барысында келесі дағдылар қалыптасады: - электр, электронды және өлшеу жабдықтарымен жұмыс істеу дағдылары және нақты энергия жүйелеріндегі процестерді модельдеуге байланысты қажетті эксперименттер жасау үшін заманауи аппаратураны қолдана білу; - Арнайы электротехникалық әдебиеттерді оқу үшін электр жүйелерінің жұмыс режимдерін талдау, электротехникалық бөлікті және электронды басқару аппаратурасын пайдалану саласындағы өзіндік жұмыс дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автоматтандыру және басқару құралдары

    Пәнді оқытудың мақсаты-негізгі сипаттамалардың жұмыс принципі негізінде автоматтандыру және басқару құралдарын жіктеу, жабдықтың пайдалану сипаттамалары, автоматтандыру, бақылау, диагностика, сынау және басқару, баптау және қызмет көрсету құралдары мен жүйелерін өлшеу әдістері мен құралдарын таңдау қабілетін қалыптастыру: осы құралдар мен жүйелердің жүйелік, аспаптық және қолданбалы бағдарламалық жасақтамасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автоматтандырылған өндірісті ұйымдастыру және жоспарлау

    Пән білім алушылардың қажетті теориялық білім алуына және өндірісті ұйымдастыру мен басқарудың нақты мәселелерін шешуде негізгі техникалық-экономикалық есептеулерді өз бетінше орындаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Пәнді оқу пәні кәсіпорын қызметін басқару негіздері, өндірісті техникалық және материалдық даярлау, Өндірістік процестердіңичногоақты жүруін қамтамасыз ету, еңбек, материалдық және қаржылық ресурстарды нормалау, жұмыс орындары мен еңбекке ақы төлеуді ұйымдастыру, қосалқы шаруашылықтар мен қызметтерді ұйымдастыру, өндірістік-шаруашылық бағдарламаларын әзірлеу сияқты мәселелерді қамтитын кәсіпорындар қызметінің әртүрлі аспектілерінің кең ауқымы болып табылады басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау технологиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері және құқық

    Курс бакалаврдың барлық мамандықтары мен бағыттары бойынша біртұтас пәнаралық білім жүйесі болып табылып, құқықтың негізгі салаларының мәселелерін және мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының негізгі бағыттарын сондай-ақ жазаның бұлтартпастығын, қорғау мен көтермелеудің құқықтық кепілдіктерін қамтамасыз ететін жекелеген құқықтық институттардың қызметі қарастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі қолданыстағы заңнаманың негіздері, осы немесе басқа құқықтық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін адамдар құқықтық мәселелерді шешуде шарлау үшін қажетті білімді ұсынады. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша мәдениетті қалыптастыруға және осы негізде азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Инженерлік және компьютерлік графика

    Мақсаты: проекциялық сызба: пішін, қәріп, сызықтар, шеңберді бөлу, түйіндесу, қима, тілік, көріністер, көріністерді тұрғызу тәсілдерін, машина жасау, құрылыс, топография сызбалары, олардың мазмұнын орындауға,. сызбаларды тұрғызу тәсілдерін үйренеді. Сабақтың барысында компьютерлік графика курсының негізгі терминдері, мәні мен рөлі, оның негізгі заңдылықтарын,. бір, екі және үш өлшемді сызбаларды орындау моделдерін қарастырады және оқып үйренеді. Графикалық жұмыстарды компьютерлік бағдарламалармен орындаудың интерфейсі бойынша панелдерді қолдана сызба жұмыстарын КОМПАС 3D және AutoCAD автоматтандырылған жобалау ортасында орындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық-өлшеуіш технологияларының теориялық негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларға ақпараттық-өлшеу техникасы мен технологияларының негізгі ұғымдары, өлшеу арналары, өлшеу сигналдарының түрлері, өлшеу әдістері, өлшеу құралдарының түрлері туралы білім беру болып табылады. Өлшеу сигналдарын талдау, математикалық сипаттау және түрлендіру, бақылау нәтижелерін өңдеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Өлшеу техникасы мен технологияларымен байланысты мәселелерді шешуде, сондай-ақ оларды ақпараттық қамтамасыз етуде білімді меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Автоматты басқару теориясы-2

    Пәннің мақсаты-автоматты басқару әдістемесін, автоматты басқару жүйелерін математикалық және имитациялық модельдеу принциптерін, оларды талдау және синтездеу әдістерін, сондай-ақ автоматты басқару жүйелерін эксперименттік зерттеу әдістерін меңгеру. Заманауи технологияларды және негізгі жаратылыстану ғылымдары заңдарын пайдалана отырып, модельдеу әдіснамасы негізінде автоматты басқару жүйелерін құру білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру. Мерзімді режимдер мен өтпелі процестердің тұрақтылығын зерттеу мәселелерін, сызықтық емес жүйелер мен АВТО тербелістердің тұрақтылығын зерттеу әдістерін, дискретті және импульстік жүйелерді құру әдістері мен тәсілдерін және т. б. қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микроконтроллерлер

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушыны қосымшаларды бағдарламалау және қолданбалы есептерді шешудің бағдарламалық прототиптерін жасау қабілетіне даярлау, білім алушыларда микропроцессорлық ядроның құрылымы мен жұмыс істеуі, оның микроконтроллердің басқа құрамдас бөліктерімен өзара іс-қимылы туралы түсінік қалыптастыру; ішкі және сыртқы перифериялық құрылғылармен жұмыс істеу әдістерін зерделеу; ассемблер тілінде бағдарламалау негіздерімен және автоматты басқару жүйелеріне тән шешімдермен танысу тапсырмалар болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалау және алгоритмдеу

    Пәннің мақсаты-құрылымдық бағдарламалау технологияларын мамандандыру шеңберінде меңгеру және қолдана білу, C және C++ тілдерінің негізгі элементтерін, сондай-ақ әртүрлі деректер құрылымдарын өңдеудің стандартты алгоритмдерін зерттеу. Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің негізгі принциптері мен әдіснамасы туралы білімді қалыптастыру, жоғары деңгейлі тілдерде бағдарламаларды әзірлеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларды экономика және кәсіпкерлік негіздерімен таныстыру, ұғымдық аппаратты және бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын, олардың ерекшеліктерін игеру болып табылады. Пәнді оқу жалпы мәдени және жалпы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған: экономикалық білімнің негіздерін және экономикалық ғылымдардың әдістерін өмірдің әртүрлі салаларында қолдану мүмкіндігі, кәсіби қызметте оңтайлы ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдер қабылдау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жылу техникасы

    Пәнді оқытудың мақсаты: термодинамика мен жылу берудің негізгі заңдары мен есептік арақатынасын игеру, жылу қозғалтқыштарының, жылу күш қондырғыларының, Тоңазытқыш машиналар мен бу генераторлық қондырғылардың жұмыс процестерінің жұмыс істеу принципі, сондай-ақ термодинамикалық және жылу техникалық есептеулердің негізгі әдістерін пайдалану дағдыларын игеру. Пән студенттердің жылуды жұмысқа айналдырудың негізгі заңдылықтары, термодинамикалық процестерді есептеу дағдылары, кез-келген жылу қозғалтқышы (қондырғы) мен тоңазытқыш машинаның жылу тиімділігін анықтау дағдылары туралы білім алуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мехатроникалық жүйелер және робототехника саласындағы ғылыми зерттеулер

    Пәнді оқытудың мақсаты робототехникалық және мехатрондық жүйелерді құрудың жалпы принциптері бойынша білімді қалыптастыру болып табылады. Мехатрондық және робототехникалық жүйелерді құру және қолдану дағдыларын, мехатрондық жүйелерді құру және қолдану саласындағы зерттеу дағдыларын, мехатрондық жүйелердің құрылымы мен құрамдас модульдерін қалыптастыру. Аналитикалық - бағдарламалық қамтамасыз ету және басқару кешендерінің аппараттық бөлігі, ақпараттық-өлшеу және коммуникациялық жүйе, сондай-ақ мехатрондық қозғалыс модульдері түріндегі атқарушы құрылғылар туралы мәліметтер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электр жетегін автоматтандырылған басқару

    Пән жетек жүйелерін құрудың заңдылықтары мен принциптері және электромеханикалық жүйе элементтерінің өзара әрекеттесу ерекшеліктері, математикалық модельдеу негіздерін зерттеу, тұрақты және айнымалы ток жетектерін зерттеу және жобалау туралы теориялық білімді қалыптастырады. Әр түрлі типтегі және мақсаттағы электр жетегін құру принциптерін, сондай-ақ осы принциптерді заманауи аппараттық және бағдарламалық құралдарға енгізу әдістерін зерттеу. Пәнді оқуды аяқтағаннан кейін электр жетектерінің бұрыштық жылдамдығын, электр жетегі механикасының ерекшеліктерін реттеу және бір білікке қарсылық моменттері мен күштерін келтіру, электр қозғалтқышының қуатын есептей білу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес жоспарлау

    Пән білім алушылардың экономиканың даму тенденциялары мен перспективаларын талдау, экономиканың даму болжамдарын ескере отырып, шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін орта және ұзақ мерзімді жоспарлау қабілеттерін қалыптастырады. Болжау құралдарын, жоспарлау әдістерін, сондай-ақ Ұйым қызметін үйлестіру мен бақылауды қамтамасыз ету тәсілдерін, ақпаратты сандық және сапалық талдау әдістерін, сондай-ақ ұйымды басқару міндеттерін шешуде модельдер құру дағдыларын, кәсіпкерлік мүмкіндіктерді анықтау және іске асыру, сондай-ақ бизнес-жоспарлау дағдыларын меңгеру дағдыларын меңгеруге ықпал етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік электроника

    Пәннің мақсаты өнеркәсіптік электроника құрылғыларындағы электромагниттік процестерді және өнеркәсіптік электроника құрылғыларын жоғары тиімді пайдалану, жаңарту және жобалау үшін оны басқару жүйелерін зерттеу болып табылады. Студенттердің ақпаратты өңдеу, сақтау және автоматты басқару үшін өнеркәсіпте қолданылатын заманауи электронды құрылғылар мен олардың негізіндегі құрылғылар туралы білімдерін игеруі. Пән жартылай өткізгіш аспаптардың физикалық негіздері, олардың құрылғылары, параметрлері, сипаттамалары, жұмыс ерекшеліктері, диодтардың, транзисторлардың, теристорлардың, операциялық күшейткіштердің математикалық модельдері; логикалық элементтердің құрылысы мен жұмысы бойынша; схемаларды синтездеу және критерийлер, нақты интегралды схемалар бойынша мәліметтер; оларды практикалық қолдану ерекшеліктері саласындағы құзыреттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи күшті түрлендіру құрылғысы

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде электр энергетикалық жүйелердегі қуат түрлендіргіштерін талдау, қолдану, есептеу бойынша берік теориялық базаны қалыптастыру болып табылады. Пән: Күштік түрлендіргіш қондырғылардың элементтерін есептеу және таңдау әдістерін; үзіліссіз және үздіксіз токтар аймағында реттеу және сыртқы сипаттамаларды есептеу және құру; әртүрлі жұмыс режимдері үшін түрлендіргіштің токтары мен кернеулерінің диаграммасын құру; автоматтандыру объектілерінің сипаттамаларын және қолданылатын техникалық құралдардың ерекшеліктерін ескере отырып, күштік түрлендіру қондырғыларын пайдалану және зерттеу бойынша практикалық дағдыларды игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Автоматты басқару теориясы-1

    Пәннің мақсаты - студенттердің автоматты басқару жүйелерін құру, оларды модельдеу және жобалау туралы теориялық және практикалық білім алуы, содан кейін алған білімдерін практикалық қызметте қолдану. Білім алушы автоматты басқару жүйелерін құрудың негізгі ұғымдары мен қағидаттарын; сызықтық үздіксіз басқару жүйелерін математикалық сипаттау дағдыларын меңгереді; сызықтық және үздіксіз басқару жүйелерінің сапасы мен сапасын арттыруды талдайды, басқару жүйелерінің тұрақтылығын зерттеу, уақыт пен жиілік аймақтарындағы объектілерді модельдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жүйелер мен процестерді модельдеу

    Пән студенттерде жобалау объектісін жобалау алдындағы зерттеу бойынша практикалық білім мен дағдыларды, процестер мен жүйелерді модельдеу теориясы мен технологиясын, Автоматтандыру және басқару объектілері ретінде технологиялық процестер мен жүйелердің математикалық модельдерін әзірлеудің заманауи әдістерін қолдану дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады. Технологиялық процестер модельдерінің әр түрлі сыныптарын зерттеу; модельдерді құрудың әр түрлі әдістерін игеру; жүйелер мен процестердің ақпараттық модельдерін құру принциптері, оларға міндеттерді тұжырымдау әдістері және оларды шешу әдістері. процестер мен жүйелерді модельдеудің нақты міндеттерін шешу қабілеттерін қалыптастыру, модельдеудің заманауи әдістерін игеру және оларды компьютерде іске асыру; білім алушылардың процестер мен жүйелерді модельдеу әдісін дұрыс таңдау, сондай-ақ алынған модельдің сапасын бағалау қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автоматтандырылған электр технологиялық қондырғылар мен жүйелер

    Пәннің мақсаты технологиялық жабдықты есептеу әдістерінің құзыреттілігін және Электротехнологиялық қондырғылардың жұмыс режимдерін қалыптастыру болып табылады. Электротехнологиялық қондырғылардың жұмыс режимдерін есептеу дағдыларын қалыптастырады; технологиялық қондырғылардың жұмысының қажетті параметрлерін қамтамасыз етеді; электр схемаларын талдау әдістерін, материалтану және жалпы энергетика негіздерін; технологиялық процесті талдау әдістерін; алынған есептеулерді талдау әдістерін меңгереді. Пән Электротехнологиялық объектілерді автоматты басқару жүйелерін құру және баптау, жұмыс принциптері туралы білімді қалыптастырады. Студенттердің Электротехнологиялық объектілерді автоматты басқару жүйелерін құру саласында теориялық және практикалық білім алу барысында инженерлік ойлауды дамыту. Пән шеңберінде мынадай міндеттер шешіледі: Электротехнологиялық қондырғыларды автоматты басқару жүйелерін (эта) құру қағидаттарын оқыту: эта эта-ны есептеудің инженерлік әдістерін оқыту; эта эта-ны синтездеу, зерттеу және баптау дағдыларын алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Автоматтандыру құралдары мен жүйелерін монтаждау, баптау, пайдалану

    Пәнді оқытудың мақсаты автоматтандыру құралдары мен жүйелерін орнату, баптау және пайдалану негіздері болып табылады. Студенттер автоматтандыру құралдары мен жүйелерін монтаждау, қосу және калибрлеу техникасының принциптерін, диагностика және ақаулықтарды жою әдістерін үйренеді. Өлшеу жүйелерімен жұмыс істеу дағдыларын және тестілеу мен баптау үшін заманауи құралдарды пайдалануды, автоматтандыру құралдары мен жүйелерін тиімді монтаждау, баптау және техникалық қызмет көрсету дағдыларын қалыптастырады. Дағдылар тракторларда, автомобильдерде және ауыл шаруашылығы техникасында жарықтандыру, Дабыл беру, бақылау-өлшеу аспаптары, дыбыстық сигнал беру және сақтандырғыштарды монтаждау және баптау; Негізгі ауыл шаруашылығы машиналары мен қондырғылары үшін электр жетегін таңдау; ауыл шаруашылығы өндірісінің технологиялық процестерін орталықтандырылған бақылау және автоматтандырылған басқару жүйелерінің элементтерін монтаждау және баптау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электр қауіпсіздігі

    Пән электротравматизмді зерттейді, бұл жазатайым оқиғалардың жалпы санының едәуір бөлігін құрайды. Электр қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі жұмыс қорғау тәсілдері мен құралдарын жетілдіру, басшылық, нормативтік және нұсқаулық құжаттарды әзірлеу, кәсіпорындар мен ұйымдардың энергия қызметтерінің қызметін күшейту бойынша әлемде жинақталған тәжірибені ескере отырып орындалады. Жұмыс орнында еңбекті қорғау жөніндегі нормативтік құжаттамамен жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығы өндірісін автоматтандыру

    Ауыл шаруашылығы кәсіпорындарының электр жабдықтарын монтаждау және баптау; ауыл шаруашылығы кәсіпорындарының электр жабдықтарын пайдалану; ауыл шаруашылығы өндірісінің технологиялық процестерін орталықтандырылған бақылау және автоматтандырылған басқару жүйелерін монтаждау, баптау және пайдалану іскерліктері мен дағдыларын сіңіру болып табылады. Білуі керек: тракторларда, автомобильдерде және ауыл шаруашылығы техникаларында жарықтандыру, Дабыл беру, бақылау-өлшеу аспаптары, дыбыстық дабыл беру және сақтандырғыштарды монтаждау және баптау; негізгі ауылшаруашылық машиналары мен қондырғылары үшін электр жетегін таңдаңыз. Пән ауыл шаруашылығы өндірісін механикаландыру, автоматтандыру және электрлендіру негіздері мен принциптері туралы білімді қалыптастырады; өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіруде қолданылатын процестер мен машиналар туралы білім жиынтығы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Технологиялық процестерді автоматтандыру

    Пән технологиялық процестер мен өндірістерді автоматтандыруға дайындаудың негізгі принциптерін зерттейді, жергілікті құралдар мен бағдарламалық-техникалық кешендер негізінде технологиялық процестерді автоматтандыру идеясын қалыптастырады, автоматтандырылған басқару жүйелерінің, ақпараттық, математикалық және бағдарламалық қамтамасыз етудің функцияларын зерттейді. Дағдылар қалыптасады: өндіріс міндеттеріне негізделген бақылау-өлшеу аспаптары мен автоматтандыру құралдарының (КИПиА) түрін дәлелді таңдау; автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып, КИПиА көрсеткіштері бойынша технологиялық процестің параметрлерін қолмен және қашықтықтан реттеу; КИПиА көмегімен технологиялық параметрлердің мәндерін бақылау және ақпараттың дұрыстығын бағалау. Өндірістік процестерді автоматтандыру әдістері мен құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электр энергиясын есептеу, басқару, бақылау және тарату

    Пәнді оқу мақсаты энергия ресурстарын бақылау мен есепке алудың автоматтандырылған жүйелерінің жұмысы. Тарату желілерінің жабдықтарын таңдау және тексеру, электр энергиясын жеткізу немесе тұтыну сапасының көлемі мен параметрлерін өлшеу, электр энергиясын жеткізу және тұтыну туралы ақпаратты жинау, өңдеу, сақтау және көрсету, кәсіпорын мен жалпы жүйенің балансын есептеу, қосылу схемаларында энергия шығынын есепке алу алгоритмінің дағдыларын қалыптастырады. есептеу аспаптары мен есептеу жабдықтарын техникалық және метрологиялық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Релелік қорғаныс және басқару аппараттары

    Пәнді оқытудың мақсаты электр энергетикалық жүйелері мен басқару жүйелерінің әртүрлі элементтері үшін релелік қорғаныс құрылғыларын есептеуге, таңдауға және пайдалануға байланысты мәселелер болып табылады. Элементтерді релелік қорғау құрылғыларын есептеу дағдыларын қалыптастыру, электр энергетикалық жүйелер мен желілер элементтерін релелік қорғау және автоматика схемаларын әзірлеу; релені тексеру және баптау үшін электр схемалары мен қорғаныс аппараттарын құрастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Автоматтандыру жүйелерінің сенімділігі және диагностикасы

    Пән автоматтандыру құрылғылары мен жүйелерінің сенімді жұмыс істеуін қамтамасыз етудің негізгі әдістерін, басқару жүйелерінің диагностикалық жүйелерінің құрылымы мен құрамы туралы білімді, оларды таңдау және әзірлеу дағдыларын зерттеуге бағытталған. Жабдықтың пайдалану қасиеттерін және жұмыстардың қауіпсіз орындалуын, берілген сенімділік деңгейі бар автоматтандырылған жүйелер туралы қорытынды ұсынуды және оларды диагностикалауды ескере отырып, автоматтандыру құрылғылары мен жүйелерін диагностикалау, бақылау - өлшеу аспаптарымен және құралдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Автоматтандырылған басқару жүйелерін жобалау

    Пән басқаруды автоматтандыру жүйелерін жобалаудың жүйелік тәсілі, кезеңдері мен кезеңдері, жобалауды ұйымдастыру, жобалау құжаттамасы, практикалық жобалау дағдылары туралы білімді қалыптастырады. Технологиялық, конструкторлық, пайдалану, эстетикалық, экономикалық және басқару параметрлерін ескере отырып, бұйымдардың жобаларын әзірлей білу, сондай-ақ есептеулер мен жобалауды автоматтандырудың стандартты құралдарын пайдалана отырып, автоматтандыру, бақылау, диагностика, сынау, процестерді, өнімнің өмірлік циклін және оның сапасын басқару құралдары мен жүйесін әзірлей білу. Оқу аяқталғаннан кейін мынадай дағдылар қалыптастырылады: автоматтандырылған жүйелерді қамтамасыз етудің барлық түрлерін жобалау және әзірлеу; қолданыстағы өндірістік және технологиялық процестер мен өндірістерді жаңғырту мен автоматтандыруға техникалық тапсырмаларды әзірлеу; автоматтандырылған жүйелерді, АЖЖ әзірлеудің интеграцияланған ортасымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • тұлғааралық, мәдениетаралық қарым-қатынас және мансаптық өсу үшін тілдерді тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы қазіргі даму тенденциялары мен жағдайларды бағалау туралы білім негізінде меңгеру
  • саланың заңнамалық және нормативтік базасын білу, қазіргі экономикалық, саяси және сыбайлас жемқорлық жағдайларын, сондай-ақ инженерлік және басқарушылық шешімдер қабылдау әдістерін бағдарлай білу
  • автоматты басқару жүйелерін құру және модельдеу кезінде қолданылатын заманауи компьютерлік, ақпараттық, коммуникациялық технологиялар мен бағдарламалық қаматамасыз етуді меңгеру, еңбек мәселелерін шешу үшін жасанды интеллект технологияларын қолдану
  • автоматты реттеудің сызықтық және сызықтық емес жүйелерінің негізгі түрлері бойынша білімді іс жүзінде қолдану, басқару жүйелерінің математикалық сипаттамасы мен модельдеуін жасау, реттеу жүйелерін талдау және синтездеу бойынша есептеулер жүргізу
  • автоматты басқару жүйелерін бақылау үшін ақпаратты қабылдау-беру құралдары таңдау және баптау, микропроцессорлық техниканы таңдау және орнату, робототехникалық жүйелер саласындағы ғылыми зерттеулерді түсіндіру және іске асыруды білу
  • автоматтандыру объектілерінің, технологиялық процестер мен өндірістердің жай-күйін талдау және бағалау, сондай-ақ жаратылыстану-ғылыми цикл білімі негізінде технологиялық өндірісті басқарудың автоматты жүйелерінің электр жабдықтары мен аспаптарын монтаждауды, баптауды диагностикалауды және жөндеуді орындау
  • басқарудың заманауи әдістері мен құралдарын жүйелеу және жалпылау, әртүрлі технологиялық процестер жағдайында автоматтандыру жүйелерін болжау, технологиялық процестерді автоматтандыру жөніндегі жобаларды әзірлеуге қатысу; робототехникалық және мехатрондық жүйелерді, құрылғылар мен кешендерді құру қағидаттарын меңгеру, мехатрондық модульдерді және олардың өнеркәсіптік роботтар жүйелерін басқару, объектілерді кинематикалық саласында сенімділік пен қауіпсіздікті білу
  • робототехникалық және мехатрондық жүйелерді, құрылғылар мен кешендерді құру қағидаларын меңгеру, сенімділік пен қауіпсіздікті ескере отырып, мехатрондық модульдерді және олардың өнеркәсіптік роботтар жүйелерін басқару, объектілерді кинематикалық манипуляциялау саласында құзыретті білу.
Top