7M01702 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында сұранысқа ие, жоғары білікті педагогика ғылымдарының магистрін даярлау; кез-келген тілдік ортада коммуникацияға түсе алатын көптілді тұлға қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылым тарихы және философиясы
Философия және ғылым тарихы пәні студенттерге ғылыми әдістің дамуы жағдайында ойлау эволюциясы туралы түсінік береді. Студенттер сыни ойлау және салыстырмалы талдау дағдыларын қолдана отырып, негізгі философиялық ұғымдарды және олардың ғылыми жаңалықтарға әсерін талдайды. Олар ғылыми парадигмаларды қалыптастырудағы идеологиялардың әсерін бағалайды, білімге әртүрлі көзқарастарды салыстыру және бағалау үшін интеллектуалды дағдыларды пайдаланады. Тарихи контексттерді талқылау және зерттеу арқылы студенттер ақпаратты талдау және синтездеу дағдыларын дамытады, философия мен ғылымның байланысын терең түсінуді дамытады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әдебиеттанудың жаңа бағыттары
Пәннің мақсаты әдебиеттанудың жаңа бағыттары мен өзекті мәселелерін, қазіргі әдебиеттанудың әдіснамасы мен стратегиясын түсіндіру, алған білімді ғылыми-зерттеу және қолданбалы қызмет салаларында практикалық тұрғыда пайдалану дағдыларын меңгерту болып табылады. Пәннің мазмұны қазіргі әдебиеттануда қалыптасқан жаңа бағыттардың әдіснамалық аппаратымен, даму тенденцияларымен таныстырып, бүгінгі әдебиеттанудың бағытын аңғартатын пікірлерді, негізгі идеяларды, басты ағымдарды салыстыруға, алда тұрған өзекті мәселелерді айқындауға, зерттеудің жаңа әдістемелері мен әдіс-тәсілдерін анықтауға бағыт беріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ тілін оқытудың әдістемесі және инноватика
Қазақ тілін оқыту әдістемесінің әдіснамалық-теориялық негіздерін, даму жолдарын; қазақ тiлiн оқытудың ұстанымдарын, жаңартылған оқу бағдарламасы, оқу-әдістемелік кешен, заманауи сабақ үлгілерін, қазақ тілі бойынша оқу мақсаттарын, оқу бағдарламасы бөлімдерін қарастырады. Жоспар түрлерін (ҮОЖ, ҰМЖ, ҚМЖ), жазба жұмыстарды жүргізудің әдістемесін, оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалануды, БЖБ және ТЖБ тапсырмаларын жасау әдістемесін меңгертеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ тілін оқытудың заманауи әдістері
Курста проблемалы тәсіл арқылы қазақ тілін оқытудың кейбір ерекшеліктері қарастырылады. Магистранттардың шығармашылық ойлауын проблемалық әдісті пайдалана отырып дамыту, сабақ мазмұнын құру, проблемалық міндет қою, білім алушының ойлау қабілетін дамыту, зияткерлік танымын арттыруға үйрету мақсат етіледі. Қазақ тілін оқытудың негізгі ұғымдары мен әдістері туралы теориялық білім алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу дизайны және білім берудегі этика
Магистратура студенттері зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, курс деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әдебиеттерді талдау, білім берудегі теориялық және тұжырымдамалық негіздер
Курс барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазылым
Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Курс ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары білім беру педагогикасы
Магистратура студенттері жоғары оқу орындарының ерекшеліктеріне бейімделген оқытудың озық әдістерін оқиды. Курс оқу процесін ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін талдауды, инновациялық білім беру бағдарламаларын әзірлеуді, сонымен қатар студенттердің білімі мен дағдыларын бағалау әдістерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар сонымен қатар педагогика саласындағы зерттеулердің принциптерімен танысып, жоғары оқу орнында табысты мансапқа қажетті кәсіби дағдыларды дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Нейролингвистикалық бағдарламалық зерттеулер
Тілдің фонациялық, аудициялық (қабылдау), церебрациялық (мида болатын процесс) сипаттарын қарастырады. Неврология мен тіл білімінің өзара байланысын, тіл және мидың құрылымы мен қызметтерінің ерекшеліктерін зерттейді. Нейролингвистикалық зерттеу әдістері мен НЛБ (нейролингвистикалық бағдарламалау) және нейрографика мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі пунктуация
Тіл біліміндегі пунктуациялық ерекшеліктер мен сөйленімді коммуникативтік-мазмұндық ұйымдастырудағы пунктуацияның қызметін, тыныс белгілерінің функционалдық-прагматикалық сипатын біледі. Сөйлемнің соңғы позициясындағы ажыратушы белгілер мен көп тараған функционалдық белгілер, метаграфикалық белгілерді ажырата алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сандық зерттеу және деректерді талдау
Курс барысында магистранттар білім беру деректерін талдау үшін қолданылатын әртүрлі статистикалық әдістерді, соның ішінде сипаттамалық және қорытынды статистиканы, корреляциялық талдауды, регрессиялық талдауды және факторлық талдауды меңгереді. Олар сондай-ақ сынамаларды алу, деректерді жинау және өлшеу құралдарының сенімділігі мен негізділігін бағалау принциптерімен танысады. Курс магистранттарға заманауи статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, өз бетінше зерттеулер жүргізуге және білім беру деректерін талдауға мүмкіндік беретін теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды қамтиды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сапалы зерттеулер және деректерді талдау
Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистратура студенттері сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеңіз, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамыту. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдаңыз. Меңгереді: Сапалық тәсіл. Теориялық негіз және зерттеу сұрақтары. Зерттеу дизайны: кейс-стади. Мәліметтерді жинау (сұхбат, бақылау).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс супер-базалық стандарт (С1) деңгейінде шет тілін оқыту үдерісінде шетел тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге, магистранттардың лингвистикалық емес оқыту бағыттары бойынша мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пән магистранттардың кәсіби қызметі аясында тілдік дағдыларын кеңейтеді және жетілдіреді. Курс магистратураның пәндік саласына сәйкес нақты лексиканы, терминологияны және коммуникациялық стратегияларды зерттеуді қамтиды. Студенттер болашақ мансабында туындауы мүмкін кәсіби мәтіндермен, құжаттамалармен және коммуникациялық жағдайлармен таныстырылады. Тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу арқылы студенттер кәсіби жағдайда шет тілінде тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытады. Презентация, келіссөздер жүргізу және жазбаша хат алмасу дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәтін лингвистикасы
Мәтін түрлерін ажырату, олардың түзілімі мен қатысымдық, прагматикалық мәнін сындарлы бағалай білуге көмектеседі. Мәтінтану іліміндегі зерттеу әдістері мен технологияларын жете түсініп, мәтін түзудің заңдылықтарын ашып көрсетеді. Өз зерттеулерінде қолдану мәселелерін шешеді. Өз бетімен зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдануды, мәтін лингвистикасы туралы ғылыми көзқарастарды бағалап, сол арқылы өз пікірін тұжырымдай білуді меңгертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Функционалды грамматика
Тіл құрылымы бірліктерінің қазіргі заманғы функцияларын, әртүрлі тілдік деңгейлерге жататын құралдардың бірыңғай жүйесінде осы типтегі грамматиканы зерттеуді, грамматикалық бірліктердің өзара әрекеттесу заңдылықтарын, лексика мен контекстті жіктеуді, сөздің мағынасын жеткізуге қызмет ететін тілдік құралдардың жұмыс істеуін талдайды. Тіл функциясы проблемасының құрылымдық-жүйелік және коммуникативті аспектілерін біріктіру мүмкіндіктерін пайдаланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл біліміндегі жаңа бағыттар
Филолог мамандарға тіл ғылымы дамуының әр кезеңіндегі теориялар мен зерттеу әдістерінің даму логикасын меңгерту, зерттеу бағыттары мен олардың теориялық ілімдерін, ғылым әлеміне еніп жатқан жаңа бағыт жетістіктерін үйренуге бағыттау болып табылады. Тіл білімінің өзекті мәселелері туралы өз беттерінше ой қорытып, ізденуге жол ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гендерлік лингвистика
Тіл білімінің соңғы 3-4 онжылдық ішінде даму үстіндегі бағыттардың гендерлік және жалпы әдіснамалық қырларын талдау мен бағалауға, тіл туралы ғылымның тұжырымдамалық деңгейінде көрініс берген тіл білімінің гендерлік негізін талдауға құрылған. Ол тіл арқылы қоршаған ортаны, ер мен әйел тілінің сипаттарын, қоғамдық құбылыстар мен жаратылысты танып-білудің гендерлік негіздерін қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Магистранттар көшбасшылықтың психологиялық аспектілерін талдайды, оның ішінде мотивация, көшбасшылық, коммуникация және жанжалдарды басқару. Персоналды басқарудың психологиялық әдістеріне және ұйымдық өзгерістерге ерекше назар аударылады. Магистратура студенттері күрделі жағдайларда талдау және шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыра отырып, оқу орындарын басқаруға психологиялық тұжырымдамаларды қолдануды зерттейді. Курс сонымен қатар магистранттарды білім беру ортасында тиімді көшбасшылық пен басқаруға дайындауға арналған кейс-стадилер мен сценарийлерді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Лингвомәдениеттаным
Магистрант тілдік бірліктерді прагматикалық аспектіде қарастырудың ғылыми-әдістемелік тәсілдерін меңгереді. Тілдегі лингвистикалық парадигмада талқыланатын проблемалық ізденістерді жүйелей біледі. Дәстүрлі стилистикадан тыс функционалдық, прагматикалық стильде көріністерін меңгереді. Магистранттарды тiл арқылы халық мәдениетiн танудың теориялық-методологиялық негiздерiмен қаруландыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем әдебиеттегі мифологиялық дүниетаным
Мифтік сананың кезеңдерін, әдеби архетип пен мифтердің архаикалық семантикасын, қазіргі қазақ прозасы, поэзиясы, драматургиясындағы мифтік сарындар мен фольклорлық дәстүрлердің берілу жолдарын анықтау. Көркем әдебиеттегі мифтік туындылардың жанрлық, көркемдік ерекшелігіне мифологема тұрғысынан талдау жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ахметтану
А.Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығына жан-жақты ғылыми талдаулар жасайды. Ғылыми еңбектері мен оқулықтарын зерделеп, бай мұрасын зерттейді. Тіл мен әдебиет, педагогика, әдістеме салаларындағы А.Байтұрсынұлы салған ғылыми негіздерді одан әрі дамытып, қазіргі гуманитарлық білім парадигмалары тұрғысынан ғалымның рөлі мен орнын бағамдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдеби интеграция типологиясы
ХХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХІ ғасырдың басына дейінгі аралықтағы әлемдік әрі ұлттық әдебиеттегі негізгі көркемдік әдіс-тәсілдерді, олардың шығу тетігі мен көркемдік, мазмұндық, стильдік ерекшеліктерін талдау арқылы олардың қазіргі кезеңдегі әдебиеттегі өзектілігін сараптауды, жаһандану кезеңіндегі интеграциялық үрдісті ғылыми негіздеуді мақсат етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тілдік тұлға акмеологиясы
Адамның дамуы барысындағы өзінің тұлға ретінде, маман ретінде қалыптасуының теориялық-әдіснамалық мәселелері, объективті және субъективті факторлары жөніндегі білімдерін тереңдету, сонымен қатар болашақ маман иелерін акмеология ғылымымен таныстыру, оны терең түсініп талдауға мүмкіншілік жасау және өзін-өзі дамыту мен шығармашылыққа қабілетті өмірі мен кәсіби әрекетін ұйымдастыра алу саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруды мақсат етеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаңартылған білім беру мазмұны жүйесіндегі филологтың тұлғасы
Жаңартылған білім беру мазмұны жүйесіндегі филологтың тұлғасы - жаңа ғылыми пән ретінде қоғамдық ғылымдардың жетістіктерімен байланыста болып, мұғалімнің кәсіби бағдары, тілдік тұлға, педагогикалық психология, дидактика, психолингвистика, философия, логика, физиология және мәдениеттану, әлеуметтік педагогика т.б. салаларының табыстарына сүйенеді. Жаңартылған білім беру мазмұны жүйесінде филологтың тұлғасы жөнінде жетік білуін алға қояды. Филологтардың тілдік, кәсібилік тұлғасының негізгі ерекшеліктері мен ұстанымдары қамтылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерін анықтайды, сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін игереді және іскерлік хат алмасу дағдыларын меңгереді.
- Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқыту әдістерін басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын біледі.
- Гуманитарлық ғылымдардың әдіснамалық және философиялық өзекті проблемалары туралы қалыптасқан ғылыми көзқарастар негізінде тіл-адам-мәдениет-этнос төрттігінің тұтастығын, функционалдық грамматиканың және коммуникативтік аспектісін анықтайды, тілдің коммуникативтік бірліктері ретінде дисскурс, тілдесім актісі, тілдесім жанры, тілдік жағдаятты саралайды, қазақ әдеби тілінің функционалды стильдерін теориялық және практикалық тұрғыдан игереді.
- Ғылыми зерттеулер үдерісін ұйымдастыруға, жоспарлауға және жүзеге асыруға, зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды талдауға, бағалауға және салыстыруға және қорытынды жасауға, жаңа ғылыми идеяларды алуға және оларды өзінің кәсіби қызметінде пайдалануға, оқулықтар мен оқу құралдарындағы теориялық зерттеулердің қолданбалы аспектілерін әзірлеуге үйренеді.
- Әдебиет теориясы мен сынын, поэтикасын түсіндіреді, сын тұрғысынан талдайды; фольклор жанрларын және қазақ, түркі, шетел әдебиеті тарихындағы негізгі кезеңдерді, бағыттарды, мектептерді, оның өкілдерін ажырата алады; әдеби тұжырымдарды салыстырады.
- Лингвистикалық зерттеуді, кәсіби мәтіндерді және лингвистикалық сараптаманы жүргізуге қатысты ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемаларды, мәтіндердің әртүрлі типтерін, оның ішінде көркем және жарнамалық және медиатекстерді өңдеуді (құруға, түзетуге, редакциялауға, түсініктеме беруге, түсіндіруге, рефераттауға және т. б.) үйренеді.
- Әдістеме (тәсілдер, принциптер, логика, зерттеу әдістері, деректерді талдау, нәтижелерді тестілеу және т.б.) және ғылыми зерттеулерде этикалық принциптерді сақтаудың маңыздылығы туралы білімін көрсетеді ; қойылған ғылыми тапсырмаға сәйкес сандық немесе сапалық зерттеулерді жобалай алады , болашақ кәсіби қызметтің практикалық мәселелерін шешу үшін әдістемелік білімді (Action Research) синтездейді (Lesson study).
- Қазақ тіл білімі мен әдебиеттануда қалыптасқан жаңа салалардың теориялық негіздерін саралайды, қазіргі білім беру парадигмасындағы жаңа бағыттарда алған білімін кәсіби деңгейде дискурстық зерттеулер жүргізу барысында қолданады.
- Тіл заңдылықтары мен әдебиеттанудың өзекті мәселелерін интерпретациялайды, интербелсенді әдіс-тәсілдерді педагогикалық тәжірибеде пайдаланады
- Кәсіби коммуникацияның түрлі саласындағы тіл тазалығын сақтауға, тіл мәдениетін игеруге, іскери міндеттерді шешуге, ғылыми полемикада сандық технологияларды тиімді пайдалануға үйренеді.
- Көптілді коммуникациялық ортада кәсіби және академиялық тақырыптарда дискурсқа қатысып, жүргізе білу дағдыларын дамытуға үйренеді.
- Ғылыми және практикалық саладағы күрделі инновациялық идеяларды жүзеге асыруда көшбасшылық қасиеттерге ие болады.