7R01113 Психиатрия (ересектер, балалар) в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи ғылыми білімге, клиникалық ұсынымдарға және дәлелді медицина қағидаттарына негізделген психикалық денсаулық сақтау саласында дербес клиникалық, диагностикалық, емдеу-алдын алу және оңалту қызметін жүзеге асыруға қабілетті, кәсіби құзыреттерге ие, бәсекеге қабілетті, білікті психиатр-дәрігерлерді даярлау; клиникалық ойлауды, кәсіби этиканы және үздіксіз кәсіби дамуға дайындығын қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R013 Психиатрия ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Психиатрия, оның ішінде стационарда балалар психиатриясы
Пәнді оқу барысында резиденттер келесі білімдерді меңгереді: ҚР-да психиатриялық көмекті ұйымдастыру, зерттеу әдістері, негізгі психикалық бұзылыстардың этиологиясы мен патогенезі, психикалық бұзылыстардың семиотикасы, олардың жіктелуі және диагностикалық критерийлері, психикалық бұзылыстарды емдеу түрлері; шизофренияның, органикалық бұзылыстардың, невротикалық, соматоформды және стресстік бұзылыстардың клиникалық көрінісі; физиологиялық және соматикалық өзгерістер аясында пайда болатын мінез-құлық бұзылыстары; шекаралық, диссоциальды, истериялық, мазасыздық және басқа тұлғалық бұзылыстар, ақыл-ой кемістігі. Резиденттер меңгереді: аталған жағдайларды диагностикалаудың негізгі әдістерін, фармакотерапия, психотерапия және мультидисциплинарлық оңалтудың заманауи тәсілдерін, оның ішінде тұлға мен когнитивтік дамудың бұзылыстары бар пациенттермен жұмыс істеудің құқықтық және этикалық аспектілерін. Резиденттер үйренеді: психиатриялық интервью жүргізуді, анамнез жинауды және клиникалық тексеруді, ауруханаға жатқызудың негізділігін бағалауды, диагностикада психологиялық шкалалар мен тесттерді қолдануды, психопатологиялық симптомдар мен синдромдарды анықтап, сипаттауды, халықаралық жіктемелерге сәйкес диагноз қоюды, клиникалық жағдайға байланысты ем тактикасын таңдауды, шизофрения түрлерін ажыратуды, органикалық бұзылыстарды дифференциалдауды, мультидисциплинарлық топта жұмыс істеуді және пациенттерді жүргізудің барлық кезеңдерінде көмектің сабақтастығын қамтамасыз етуді. Резиденттер дағдыланады: кәсіби терминологияны қолданып, пациенттің психикалық статусын сипаттауға; психодиагностикалық шкалаларды қолдануға; нормативтерге сәйкес медициналық құжаттарды ресімдеуге; зерттеу нәтижелерін интерпретациялауға; жетекші синдромды анықтап, психикалық бұзылысты синдромдық және клиникалық диагноз қоюмен дифференциалдауға; терапияны таңдауды негіздей отырып, жеке ем жоспарын құруға; дәрілік терапияның тиімділігін бағалап, түзету жүргізуге; пациентті динамикалық бақылауға; тұлғалық бұзылыстары мен ақыл-ой кемістігі бар пациенттермен этикалық тұрғыда қарым-қатынас жасауға; пациенттер мен олардың туыстарымен психотерапиялық жұмыс жүргізуге; соматикалық мамандардың қатысуымен кешенді тәсілді қолдануға; кешенді медико-әлеуметтік көмекті (психолого-медико-педагогикалық комиссия, оңалту орталықтары, қамқоршылық және т.б.) ұйымдастыруға; пациенттерге еңбекпен оңалту және әлеуметтік бейімдеу әдістерін таңдауға.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 80
-
Психиатрия, оның ішінде амбулаториялық-емханалық балалардың психиатриясы
пәнді оқу барысында резиденттер келесі білімдерді меңгереді: психоактивті заттарға тәуелділіктердің, аффективтік бұзылыстардың, психологиялық дамудың бұзылыстарының, сондай-ақ балалар мен жасөспірімдердегі мінез-құлық және эмоциялық бұзылыстардың жіктелуі, этиопатогенезі, клиникалық көрінісі мен диагностика критерийлері және емдеу тәсілдері; балалар мен жасөспірімдердегі фармакотерапия, психотерапия және психокоррекциялық жұмыстардың принциптері; тәуелділік пен аффективтік спектрдегі бұзылыстары бар адамдарға көмек көрсетуге қатысты құқықтық аспектілер. Резиденттер келесі дағдыларды игереді: жас ерекшеліктерін ескере отырып, пациенттерге клиникалық сұхбат жүргізу және психикалық статусын сипаттау; бала және оның ата-анасымен психиатриялық сұхбат жүргізу; даму бұзылыстары мен эмоциялық-мінез-құлық бұзылыстарының ерте белгілерін анықтау үшін диагностикалық шкалалар мен сауалнамаларды қолдану; психикалық бұзылыстарды диагноз қою және дифференциалды диагностика жасау, сондай-ақ аурулардың клиникалық диагноздарын ХБЖ-10 бойынша тұжырымдау; мультидисциплинарлық топтың қатысуымен дәрі-дәрмек және дәрі-дәрмексіз әдістерді қоса алғанда, жеке терапия жоспарын әзірлеу; пациенттер мен олардың туыстарымен психотерапиялық жұмыс жүргізу; отбасы мүшелерімен профилактикалық, кеңес беру және түзету жұмыстарын жүргізу; пациенттермен этикалық қарым-қатынас жасау, құпиялылық пен пациент құқықтарын сақтау; диспансерлік бақылау, пациентті бағыттау және ведомствоаралық өзара әрекеттесуді (нарколог, психотерапевт, әлеуметтік қызметтер) ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 50
-
Медициналық психология
пәнді оқу барысында резиденттер жалпы және жеке медициналық психология, оның мақсаттары мен міндеттері, басқа психикалық және медициналық ғылымдармен өзара байланысы туралы білім алады. Резиденттер денсаулық пен аурудың психологиялық аспектілері, психосоматикалық өзара байланыстар және әртүрлі аурулардың дамуы мен ағымында психологиялық факторлардың рөлі туралы білімге ие болады, сондай-ақ дәрігер мен пациент арасындағы өзара әрекеттесудің негіздерін, ауруға жауап беру түрлерін, психологиялық қорғаныс механизмдерін, стресстің психика мен соматикаға әсерін, психологиялық кеңес беру, психодиагностика және психологиялық қолдау әдістерін меңгереді. Сонымен қатар, резиденттер терапевтік байланыс орнату, сұхбат жүргізу және мотивациялық интервью әдістерін қолдану, психикалық және соматикалық бұзылыстар құрылымындағы психологиялық ауытқуларды тану, бастапқы психологиялық бағалау мен пациентті қолдау дағдыларын игереді. Ерекше көңіл дәрігердің коммуникативтік құзыреттерін дамытуға бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психофармакология
Пәнді оқу барысында резиденттер психотроптық дәрілердің фармакодинамикасы мен фармакокинетикасы, олардың жіктелуі мен әсер ету механизмдері, негізгі психофармакологиялық препараттар топтарының көрсетілімдері, қарсы көрсетілімдері және жанама әсерлері туралы білім алады. Резиденттер клиникалық көріністі, коморбидтік жағдайларды және науқастың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, ем тағайындау дағдыларын меңгереді; әртүрлі психикалық бұзылыстары бар пациенттерді жүргізу тактикасын негіздеуді; емнің тиімділігі мен қауіпсіздігін талдауды, сондай-ақ емдеу схемаларын түзету және психиатриялық көмектің басқа әдістерімен біріктіріп емдеуді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Наркология
пәнді оқу барысында резиденттер Қазақстан Республикасындағы наркологиялық көмекті ұйымдастырудың негіздері, психоактивті заттарға (ПАЗ) тәуелділіктің эпидемиологиясы, этиологиясы, патогенезі мен жіктелуі, заманауи аспаптық және зертханалық зерттеу әдістері туралы білім алады. Резиденттер алкоголизм, нашақорлық және уытқұмарлықтың клиникалық көрінісін, диагностика және дифференциалды диагностика критерийлерін, аурудың кезеңдерін зерделейді, дәлелді медицина және клиникалық хаттамалар негізінде тәуелділігі бар пациенттерді емдеудің және оңалтудың заманауи әдістерін меңгереді. Сондай-ақ, олар шұғыл көмек көрсету, психоактивті заттарды қолдану фактісін медициналық куәландыру, медициналық-әлеуметтік, әскери және сот-медициналық сараптама жүргізу, профилактика мен медико-әлеуметтік оңалту дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Психопатологиялық клиникалық көріністерді анықтай отырып, психиатриялық сұхбат жүргізу, психикалық статусын бағалау мен сипаттау, науқасты тексеру жоспарын құру, салалық мамандардың кеңесін ұйымдастыру, қажетті диагностикалық шараларды жүргізіп, зертханалық, аспаптық және эксперименталды-психологиялық зерттеулердің нәтижелерін интерпретациялау.
- Психикалық жай-күйді синдромдық деңгейде анықтау, алдын ала нозологиялық диагноз қою, ҚР аумағында қолданылатын аурулардың халықаралық жіктемесіне, клиникалық хаттамаларға сәйкес психикалық және мінез-құлық бұзылыстарын диагностикалау және түпкілікті клиникалық диагнозды негіздей отырып, дифференциалды диагностика жүргізу.
- Түрлі психикалық, мінез-құлықтық және наркологиялық бұзылыстар кезінде ем тағайындау және бақылау, амбулаториялық және стационарлық жағдайларда пациенттің жай-күйіне байланысты ем жоспарына өзгеріс енгізу.
- Ересектер мен балаларда психикалық және мінез-құлықтық бұзылыстар кезінде шұғыл көмек көрсетуді талап ететін жай-күйді анықтау.
- Халық арасында психикалық және мінез-құлықтық бұзылыстардың бастапқы психопрофилактикасын жүргізу, санитарлық-ағарту жұмысын және салауатты өмір салтын насихаттау.
- Ауру түрі, ауырлық дәрежесі, ағым сипаты мен науқастың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, профилактикалық шараларды таңдау және кәмелетке толмаған пациенттердің заңды өкілдерін ақпараттандыру.
- Еңбек жағдайын жеңілдетуге, санаторлық-курорттық емдеуге көрсеткіштерді анықтау, еңбекпен оңалту және психикалық әрі мінез-құлықтық бұзылыстары бар пациенттердің әлеуметтік бейімделу әдістерін таңдау.
- Мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау, медициналық-әлеуметтік оңалту және психологиялық-педагогикалық түзету көмегін көрсету шараларын қабылдау, МСЭ-ге жолдауды негіздеу.
- Психикалық және мінез-құлықтық бұзылыстары бар балаларға арналған медико-психологиялық, медико-әлеуметтік бейімдеу әдістерін таңдау және психологиялық-педагогикалық түзету көмегіне жолдау.
- Қажетті медициналық құжаттарды, соның ішінде ақпараттық жүйелерде толтыра алады.
Ұқсас БББ
7R01113 Психиатрия (ересектер, балалар)
Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
7R01113 Психиатрия ересектердің, балалардың
Қазақстан-Ресей медицина университеті
7R01113 Психиатрия (ересектер, балалар)
С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
7R01113 Психиатрия (ересектер, балалар)
Астана медицина университеті
7R01113 Психиатрия (ересектер, балалар)
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7R01113 Психиатрия (ересектер, балалар)
Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы