7M01506 География в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаңа идеялар мен технологиялар негізінде кәсіби педагогикалық, ғылыми және басқару қызметін жүзеге асыратын, география саласында терең білімді меңгерген білім магистрлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M015 География педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
Ғылыми зерттеулердің түсіну аппаратын қалыптастыру. Ғылыми зерттеудің құрылымдық элементтерін талдау. Магистрлік диссертация мен курстық жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру. Ғылыми ақпаратты өңдеу әдістері және зерттеу нәтижелерін мақалаларды дайындауда пайдалану. Ғылыми жарияланымдардың халықаралық жүйесі. Ғылыми жарияланымдардың түрлері: монографиялар, мақалалар және баяндамалар тезистері. Ғылыми-зерттеу жұмысы аясындағы техникалық мәселелер. Библиография. Ғылыми және әдеби басылымдармен жұмыс істеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта статистикасы
Қоршаған орта статистикасының пәні, міндеттері және көрсеткіштер жүйесі. Қоршаған орта статистикасын одан әрі дамыту бағыттары. Ластану деңгейін бақылау-қоршаған табиғи ортаның сапасын статистикалық қорыту мен талдаудың негізі. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастық және статистикалық деректердің әлемдік көздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Геоэкологиялық маркетинг
Экологиялық маркетинг түсінігі және оның даму тарихы. Адамзат қызметінің қоршаған ортаға әсерін талдау. Геоэкологиялық маркетинг-өндірістік объектілерді дамыту саясатының негізгі элементі. Жасыл тауарларды сатып алу тұжырымдамасының дамуын ретроперспективті талдау. Мемлекеттік жасыл тауарларды сатып алудың шетелдік тәжірибесі. Экологиялық тауарлар мен қызметтер саудасы саласындағы халықаралық келісімдер мен үрдістер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясы-магистратураның барлық білім беру бағдарламалары үшін жалпыға бірдей міндетті болып табылады және ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе болып табылады. Ғылым кең әлеуметтік-мәдени контексте және тарихи дамуда қарастырылады. Қазіргі заманғы техногендік өркениет дағдарысының проблемаларына және әлемнің ғылыми бейнесін, ғылыми ұтымдылық түрлерін, ғалымдар бағдарланған құндылықтар жүйесін өзгертудің жаһандық тенденцияларына ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазылым
Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Курс ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмыстарды ресімдеу ережелерін меңгереді. Практикалық тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз идеяларын нақты, қисынды және сенімді түрде білдіру қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Географиялық білім берудегі инновациялық әдістер
Географияда инновациялық технологияларды пайдаланудың ғылыми негіздері мен тиімділігі. М. Жанпеисовтың модульдік оқыту технологиясы. Д. Б. Эльконин және В. В. Давыдовтың Дамыта оқытуы. Ж. А. Караев және Ә. Жүнісов саралап оқыту технологиясы. Джон Дьюи мен Махмудовтың проблемалық әдісі. Қашықтықтан оқыту әдісі. Кейс-технологиялар. Ақпараттық технологиялар. Оқытудың интерактивті әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеу дизайны және этикалық нормалар
Магистранттар зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, курс деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Географиялық білім саласындағы әдебиетті, теориялық және тұжырымдамалық негіздерді талдау
Курс барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Табиғатты пайдаланудағы басқару мен болжаудың географиялық мәселелері
Табиғатты пайдаланудағы басқару мен болжаудың негізгі мақсаты мен міндеттері. Өндірістің және басқа әрекеттердің табиғи ортаға зиянды әсерлерін шектеу, табиғат байлығын тиімді пайдалануды, қорғауды және өсіруді қамтамасыз ету мәселелерін ғылыми негіздеу. Табиғатты пайдалану ережелерін, талаптарын, нормаларын орындауды ұйымдастыру және бақылаудың механизмдері. Құқықтық ережелерді дайындау, экономикалық ынталандыру, экологиялық, экономикалық шараларды белгілеу, оларды қаржыландыру және орындалуын қадағалау тетіктерін ғылыми негізде жоспарлау. Табиғатты пайдаланудағы басқарудың негізгі әдістері: болжамдар, бағдарламалар, жоспарлау және жобалау. Адам өмірі мен денсаулығына табиғи ортаның қолайлы болуына жағдай жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы- Қазіргі әлемдегі жоғары білім. Жоғары мектеп педагогының кәсіби-педагогикалық мәдениеті. Педагогикалық қарым-қатынас. Жоғары мектептің педагогикалық процесс теориясы. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары кәсіптік білімнің мазмұны. Оқу процесін басқару. Жоғары мектепті оқытудың әдістері мен формалары. Жоғары мектептің тәрбие теориясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Педагогикалық технологиялар. ЖОО-ны басқару
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі дүние жаһандануы және саяси география
Дүние жүзінің және жекелеген елдердің қазіргі саяси және әкімшілік құрылымының ерекшеліктері. Саяси географияның теориялық негіздері, оның дамуының негізгі кезеңдері. Әртүрлі деңгейдегі аумақтық-саяси жүйелер мен мемлекеттік аумақты және оның морфологиялық ерекшеліктерін зерттеудің өзекті бағыттары. Мемлекеттік аумақты және оның морфологиялық ерекшеліктерін, шекаралар мен әкімшілік-аумақтық бөліністердің типтері мен функцияларын талдаудың әдістемесі мен әдіснамасы. Әлемдік дамудың негізгі геосаяси тұжырымдамалары, дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі әлемнің геосаяси құрылымын өзгерту бағыттары, жекелеген елдердің геосаяси жағдайының өзгеруі. Әлемнің макроөңірлерінің саяси-географиялық құрылымы, өңірлік қақтығыстардың шығу тегі мен ерекшеліктері, оларды реттеу жолдары және халықаралық ынтымақтастық нысандары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сапалық зерттеулер және деректерді талдау
Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистранттар сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеу, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамытады. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдайды. Сапалық тәсіл, теориялық негіз және зерттеу сұрақтары, зерттеу дизайны, кейс-стади, мәліметтерді жинау (сұхбат, бақылау) әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Шетел тілі (кәсіби) - мақсаты-сөйлеу дағдыларын дамыту: пікірталас жүргізу, әртүрлі тақырыптар бойынша және әртүрлі жағдайларда өз пікірін білдіру. Грамматиканы үйрену оны ауызша сөйлеуде қолдануға бағытталған. Бағдарлама басқа тілдік дағдыларды игеруді және жетілдіруді қамтиды: тыңдау, оқу, жазу, сонымен қатар сөйлеу.Бұл курста оқу студенттерге ағылшын тілінің грамматикасы мен сөздік қоры туралы білім алуға, тілді меңгеру деңгейін арттыруға, сөйлеу, оқу және аударма дағдыларын жақсартуға, ағылшын тілін құлақпен қабылдауға, тілдік кедергіні жеңуге мүмкіндік береді. Қарапайым: қарапайым сөйлемдерді түсіну, жеке сөз тіркестерін құру, жазбаша және ауызша сөйлеуді түсіну қиын. Pre-intermediate деңгейі: бейімделген мәтіндерді оқу, шағын сөздік. Аралық деңгей: кез-келген тақырыпта әңгімелер жүргізу, бірақ дұрыс сөздерді, сөз тіркестерін және сөйлеу мәнерін табу, пікір білдіру және сұхбаттасушыны жақсы түсіну, тез сөйлеу. Upper-intermediate деңгейі: сөйлеу жылдамдығына немесе сұхбаттасушының аймақтық екпініне қарамастан, қарапайым ағылшын тілін түсіну. Жетілдірілген деңгей: белгілі бір тілге тән фразеологиялық бірліктер мен идиомаларды білу, кез-келген қиындық деңгейіндегі мәтіндерді оқу және түсіну. Ағылшын тілінің жалпы курсы студенттерге осы тілді еркін меңгеруге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сандық зерттеулер және деректерді талдау
Курс барысында магистранттар білім беру деректерін талдау үшін қолданылатын әртүрлі статистикалық әдістерді, соның ішінде сипаттамалық және қорытынды статистиканы, корреляциялық талдауды, регрессиялық талдауды және факторлық талдауды меңгереді. Олар сондай-ақ сынамаларды алу, деректерді жинау және өлшеу құралдарының сенімділігі мен негізділігін бағалау принциптерімен танысады. Курс магистранттарға заманауи статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, өз бетінше зерттеулер жүргізуге және білім беру деректерін талдауға мүмкіндік беретін теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аймақтық даму, жоспарлау және басқару
Аймақтық экономика шаруашылық басқарудың нысаны және пәні ретінде. Аймақты басқарудың мәні және жаңа тәсілдердің қажеттілігі. ҚР аймақтары экономикасының тарихи-географиялық сипаттамасы. Аймақтық басқарудың қазіргі мәселелері. Аймақтар экономикасының дамуын жоспарлау мен болжау және экономикалық-географиялық аймақтарды басқару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дүниежүзілік экономика және халықаралық қатынастар
Әлемдік экономика географиясы: негізгі ұғымдар, субъектілер, қатынастар. Халықаралық еңбек бөлінісі. Халықаралық экономикалық интеграция. Халықаралық сауда құрылымы. Халықаралық экономикалық қатынастардың негізгі формалары. Дамыған және дамушы елдер экономикасының ерекшеліктері. Халықаралық қатынастар жүйесіндегі Қазақстанның рөлі. Әлемдік экономиканың жаһандық мәселелері және ол
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Географиялық үлгілеу
Географиялық үлгілеуді физикалық және әлеуметтік-экономикалық географияда қолдану ерекшеліктері. Үлгілеу процесінің құрылымы, үлгілердің негізгі функциялары: психологиялық, ұжымдық, логикалық, жүйелеу, сындарлы және танымдық. Географияда қолданылатын үлгілердің жіктелуі, типология үшін қолданылатын көп өлшемді математикалық үлгілер. Геожүйелер мен географиялық процестерді үлгілеудің перспективалық әдістері имитациялық үлгілеу. Географиядағы үлгілеудің негізгі ережелері. Аумақтық жүйелердің күрделілігі мен ерекшелігіне, географиялық процестердің динамикасына, олардың параметрлері мен құрылымдық қатынастарының өзгергіштігіне байланысты туындайтын географиялық үлгілеудің әдіснамалық мәселелері. Ең қолайлы үлгілерді таңдау. Географиялық процестер мен құбылыстарды үлгілеудің негізгі кезеңдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аймақтың стратегиялық дамуының геоэкономикалық аспектілері
Қазақстан аймақтарының экономикасы. Экономикалық-географиялық аудандастырудың теориясы мен практикасы. Инвестициялық тартымдылық аймақтық экономиканың даму механизмі. Қазақстан аймақтарының экономикалық дамуын теңестіру. Мамандандану және әртараптандыру аймақтық экономиканың даму әлеуеті. Қазақстанның арнайы экономикалық аймақтары мен технопарктері. Қазақстанның кластерлік бастамалары. Импортты алмастыру арқылы отандық өндірушілерді қолдау. Бренд-менеджмент тауарлар мен қызметтерді танымал ету шарты.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Саяси география геосаясат негіздерімен
Саяси география: бастауы, мәселесі, теориясы, әлемдік жүйелер теориясы. Әлемдік саяси географияның даму мәселелері және қоғамның аумақтық-саяси ұйымының тұжырымдамасы (АСҰ). АСҰ түрлері. Саяси-географиялық орын, аудан, аймақ, ел. Әлемнің геосаяси аймақтары. Геостратегиялық аудандар. Шекараларды географиялық зерттеуде қолданылатын тарихи-картографиялық, сыныптау, функционалдық, саяси-географиялық сынды теориялық тәсілдерді зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Географияның теориялық және әдіснамалық мәселелері
Ғылыми теориялық методологиялық ілім және географиялық ғылымы бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде қолданылатын әдістер. Негізгі конструктивті мәселелерді шешудегі теориялық концепциялардың маңызы. Географиялық теориялар мен заңдылықтар, концепциялар мен гипотезалар, геожүйелердің кеңістіктік-уақыттық қатынастары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Географиялық білім беруді дамытудың жаңа тұжырдамалары
Географиялық білім беруді жаңғырту. Білім беру сапасын қамтамасыз ету. Географиялық білім берудің жаңа тұжырымдамасының қалыптасуы мен дамуы. Экологияландыру, интеграция, жаһандандыру, аймақтандыру, ізгілендіру және мазмұнды гуманизациялау ұстанымдары. Жеке тұлғаға бағытталған оқыту. Жүйелік-іс-әрекет тәсілі. Құзыреттілік тәсіл. Метапәндік тәсілді жүзеге асыру. Оқытудан күтілетін нәтижелерге бағдарланған білім. Күтілетін нәтижелерге қойылатын талаптарды анықтау. Географиялық білімнің базалық және тереңдетілген деңгейі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғаламдану жағдайында табиғатты пайдалануды басқару
Табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласындағы қоғамдық қатынастарды реттеудің тиімділігі. Жаһандық қоғамдық игіліктердің экологиялық құлдырауының себептерін талдау. Табиғи ресурстарды тұтыну жүйесі. Әлемнің және жекелеген елдердің геоэкологиялық жағдайы. Табиғи ресурстарды пайдаланудағы әлем халқының проблемасы. Ымыралы шешім табу, ғылым мен экономиканың біртұтастығы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамайлар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулерді картографиялық тұрғыдан қамтамасыз ету
Жаратылыстану ғылымдарының дамуындағы картографияның рөлі. Географиялық карталардың жіктелуі және оларды қолдану аясы. Карталардың шартты белгілері. Географиялық құбылыстарды картографиялық үлгілеу. Физикалық-географиялық және экономикалық-әлеуметтік зерттеулерді картографиялық деректермен қамтамасыз ету. Тақырыптық карталарды геоэкологиялық картографиялау және экологияландыру мәселелері. Қызмет көрсету саласын картографиялау мәселелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Географиялық зерттеулердегі геоақпараттық технологиялар
Географиядағы геоақпараттық жүйе ұғымы және оның ғылым мен өндіріс салаларымен байланысы. Геоақпараттық жүйенің (ГАЖ) құрылымы мен негізгі функциялары. ГАЖ-ні географиялық зерттеулерде қолдану. ГАЖ және ғарыштық әдіс. Ғарыштық түсірілім аппараттары және түсірілім түрлері. Жерді қашықтықтан зондтау деректерін визуалды және автоматты түрде дешифрлеу. Деректерді талдау және картографиялық модельдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерінде бағдарлау және сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) іскерлік хат алмасумен жұмыс істеу дағдысын (хат, электрондық пошта және т.б.) анықтайды.
- Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқыту әдістерін басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын меңгереді.
- Оқытудың жаңа талаптары, қағидалары мен концепцияларын ескере отырып, мектептегі географиялық білім мазмұнын жобалауға қабілетті болады.
- Зерттеу мәселелерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімді пайдаланады.
- Географиялық зерттеу мен білім беруде геоақпараттық жүйелердің аэроғарыштық әдістері мен технологияларын қолдану дағдыларын меңгереді.
- Жер мен қоғамның дамуы туралы географиялық заңдылықтарды, теориялар мен концепцияларды талдау жолымен географиялық ғылымның қазіргі даму бағыттарын анықтайды.
- Библиография-статистикалық деректерді пайдалана отырып, геожүйедегі өзгерістерге мониторинг жүргізеді және олардың картографиялық үлгілерін жасайды.
- Әдістеме (тәсілдер, принциптер, логика, зерттеу әдістері, деректерді талдау, нәтижелерді тестілеу және т.б.) және ғылыми зерттеулерде этикалық принциптерді сақтаудың маңыздылығы туралы білімін көрсетеді; қойылған ғылыми тапсырмаға сәйкес сандық немесе сапалық зерттеулерді жобалай алады; болашақ кәсіби қызметтің практикалық мәселелерін шешу үшін әдістемелік білімді (Action Research) синтездейді (Lesson study).
- Табиғи ресурстарды пайдалану көрсеткіштерінің қарқынын және оларды игерудің экономикалық саясатын салыстыра отырып, әлем елдерінде алда болатын геоэкологиялық жағдайды болжайды.
- Зерттеу және сандық дағдыларды меңгереді.
Ұқсас БББ
7M01506 География педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01506 География
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01506 География
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01506 География
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01506 География
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01506 География
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті