6B01211 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Қазақ-орыс халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В01211-Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту білім беру бағдарламасының мақсаты кәсіптік педагогикалық қызметті табысты жүзеге асыруға қабілетті, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар мектепке дейінгі білім беру мекемесінің құзыретті, жоғары білікті педагог-тәрбиешісін даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ-орыс халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 245
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларды ғылыми-зерттеу жұмысының үдерісімен, оның құрылымымен және қолданылатын әдістермен таныстыру болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер ғылыми таным әдістерін, олардың жіктелуін, ғылыми танымның даму тарихын қарастырады, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі ұғымдары туралы ақпарат алады, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы мен процесіне қойылатын талаптарды зерттейді, өзіндік зерттеу жұмысының дағдыларын алады, ғылыми теорияны дәлелдеудің әдістері мен әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
"Педагогикалық мамандыққа кіріспе" пәнінің мақсаты – білім алушыларды педагогикалық қызметтің негіздерімен таныстыру, олардың педагогтің рөлі мен функцияларын түсінуін қалыптастыру, сондай-ақ білім беру саласында кәсіптік оқытуға даярлау. Пәнді оқу барысында білім алушыларда педагогикалық қызмет пен білім беру жүйесінің негізгі аспектілері туралы түсініктер қалыптасады; білім беру саласында табысты жұмыс істеу үшін қажетті педагогикалық құзыреттер дамиды; педагогикалық пәндер мен кәсіптік практиканы тереңірек зерделеу пысықталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
"Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена" пәні әр түрлі жас топтарындағы балалардың физиологиялық ерекшеліктерін зерделеуге және олардың денсаулығы мен дамуын қамтамасыз ету бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Міндеттеріне физикалық дамуды талдау, денсаулық және қауіпсіздік қажеттіліктерін бағалау және тиісті білім беру және сауықтыру бағдарламаларын әзірлеу кіреді. Білім алушылар балалар физиологиясы, гигиеналық стандарттар және балалардың әл-ауқатын жақсарту әдістері саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
"Педагогика" пәні болашақ педагогтерге білім берудегі негізгі курс болып табылады. Оның мақсаты білім алушылардың оқыту мен тәрбиелеудің қағидаттары мен әдістерін терең түсінуін қалыптастыру, кәсіби дағдыларды, сондай-ақ білім беру үдерістерін талдау, жобалау және бағалау кәсіби қабілеттерін дамыту болып табылады. Пәннің міндеттері педагогиканың теориялық негіздерін зерделеу, педагогикалық практиканы талдауды және оқу сабақтарын жоспарлау, оқушылардың әртүрлі санаттарымен өзара әрекеттесу және рефлексивті педагогикалық қызметті жүргізу сияқты басты құзыреттіліктерді дамытуды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Отандық мектепке дейінгі педагогика тарихы
"Отандық мектепке дейінгі педагогика тарихы" пәні бүкіл тарих бойындағы мектепке дейінгі білім берудің дамуын зерделеуге бағытталған. Негізгі мақсаты – білім алушыларға отандық мектепке дейінгі білім берудегі тарихи кезеңдер мен педагогикалық тұжырымдамалар туралы терең түсінік беру. Міндеттеріне тарихи оқиғалар мен өзгерістерді талдау, көрнекті педагогтердің мектепке дейінгі педагогиканы дамытуға қосқан үлесін зерделеу және қазіргі мектепке дейінгі практикада ұлттық тәжірибені бейімдеу және қолдану дағдыларын дамыту кіреді. Білім алушылар тарихи талдау, мәдени мұра және мектепке дейінгі білімге қойылатын заманауи талаптар саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі педагогика
"Мектепке дейінгі педагогика" пәні мектеп жасына дейінгі балалармен педагогикалық жұмыстың негізгі принциптері мен әдістерін зерделеуге бағытталған. Оның мақсаты – болашақ педагогтерді мектеп жасына дейінгі балаларды тиімді оқыту және тәрбиелеу үшін даярлау. Міндеттеріне оқу бағдарламаларын әзірлеу, білім беруді даралау әдістерін меңгеру, балалардың психофизикалық даму ерекшеліктерін зерттеу кіреді. Білім алушылар балалар педагогикасы, білім беру іс-шараларын жоспарлау және өткізу, сондай-ақ ата-аналармен және әріптестермен өзара іс-қимыл жасау саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шет елдік мектепке дейінгі педагогика тарихы
"Шетелдік мектепке дейінгі педагогика тарихы" пәні мектепке дейінгі білім берудегі тарихи контексттер мен шетелдік тәжірибені зерделеуге және талдауға бағытталған. Негізгі мақсат – білім алушыларға шетелдегі мектепке дейінгі практикадағы педагогикалық тұжырымдамалар мен әдістердің эволюциясы туралы терең түсінік беру. Міндеттеріне тарихи жетістіктерді зерттеу, шетелдік педагогикалық идеялардың қазіргі мектепке дейінгі білімге әсерін талдау және шетелдік тәжірибені ұлттық педагогикалық практикаға бейімдеу мен қолдану дағдыларын қалыптастыру кіреді. Білім алушылар тарихи талдау, мәдениетаралық салыстыру және халықаралық педагогикалық тәжірибені өз жұмысында интеграциялау саласындағы құзыреттіліктерді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Этнопедагогика
"Этнопедагогика" пәні көпұлтты және мәдени-әралуан білім беру ортасындағы педагогикалық аспектілерді зерделеуге бағытталған. Негізгі мақсаты – білім алушылардың этникалық және мәдени алуантүрлілікті терең түсінуін, сондай-ақ білім беру әдістері мен тәсілдемелерін әртүрлі этномәдени контексттерге бейімдеу қабілеттерін дамыту. Міндеттеріне білім алушылардың этникалық және мәдени ерекшеліктерін талдау, мәдениетаралық білім беру стратегияларын әзірлеу және әртүрлі этникалық және әлеуметтік-мәдени топтармен ынтымақтастықта болу дағдыларын қалыптастыру кіреді. Білім алушылар мәдениетаралық коммуникация, білім беру бағдарламаларын бейімдеу және білім берудегі қосындылық пен теңдікке ықпал ету саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Этнопсихология
"Этнопсихология" пәні әртүрлі этникалық топтардың психологиялық үрдістері мен мәдени ерекшеліктері арасындағы байланысты зерделеуге бағытталған. Басты мақсаты – білім алушылардың мәдени факторлардың адамның мінез-құлқы мен психологиялық үдерістеріне әсері туралы терең түсінігін қалыптастыру. Міндеттеріне этникалық стереотиптерді талдау, даму мен тәрбиенің мәдени аспектілерін зерттеу және мәдениетаралық құзыреттілік дағдыларын қалыптастыру кіреді. Білім алушылар мәдени контексттерді талдау, әртүрлі мәдениеттерге психологиялық тәсілдемелерді бейімдеу және көпмәдениетті қоғамда психологиялық бейімделуге ықпал ету саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі педагогика тарихы
"Мектепке дейінгі педагогика тарихы" пәні бүкіл тарих бойындағы мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс бойынша педагогикалық тұжырымдамалар мен әдістердің эволюциясын зерделеуге бағытталған. Басты мақсаты – білім алушылардың мектепке дейінгі білім берудегі тарихи үндестікті мен қазіргі педагогикалық тәжірибелерге оның әсерін терең түсінуін қамтамасыз ету. Міндеттеріне тарихи ағымдар мен педагогикалық идеяларды талдау, олардың қазіргі мектепке дейінгі педагогиканы қалыптастырудағы рөлін зерделеу және білім беру практикасында тарихи тәжірибені қолдануда сыни ойлауды дамыту кіреді. Білім алушылар тарихи талдама, контекстік түсіну және мектепке дейінгі педагогикалық жұмыста тарихи деректерді қолдану саласындағы құзыреттіліктере ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Акмеология
"Акмеология" пәні тұлғаның кәсіби салада өзін-өзі дамыту, өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі таныту үдерістерін оқып-үйренуге бағытталған. Оның мақсаты білім алушылардың кәсіби қызметте барынша нәтижелерге қол жеткізуі үшін қажетті түсініктер мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Міндеттеріне өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі реттеу және тұлғалық өсу теориялары мен әдістерін оқып-үйрену, өзін-өзі басқару және мансапты стратегиялық жоспарлау дағдыларын дамыту кіреді. Білім алушылар өзін-өзі талдау, кәсіби бейімделу және көшбасшылық қасиеттерін дамыту саласындағы құзыреттіліктерді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі оқыту теориясы
"Мектепке дейінгі оқыту теориясы" пәні мектепке дейінгі білім берудің теориялық негіздері мен әдіснамасын зерделеуге бағытталған. Негізгі мақсаты – білім алушыларға мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің қағидаттары мен теориялары туралы терең түсінік беру. Міндеттеріне кішкентай балаларды оқытудың заманауи тәсілдемелерін зерделеу, білім беру стратегияларын әзірлеу және білім беру нәтижелерін бағалау дағдыларын қалыптастыру кіреді. Білім алушылар білім беру бағдарламаларын жоспарлау, әдістемелерді балалардың жас және жеке қажеттіліктеріне бейімдеу және мектепке дейінгі мекемелерде ынталандырушы білім беру ортасын құру саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі мектепке дейінгі дидактика
"Қазіргі мектепке дейінгі дидактика" пәні білім алушыларды мектепке дейінгі білім берудегі заманауи тәсілдемелер және әдістемелермен таныстыруға бағытталған. Негізгі мақсаты – болашақ педагогтерді балалардың заманауи талаптары мен қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру үдерісін тиімді ұйымдастыру үшін білім және дағдылармен қаруландыру. Міндеттеріне мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту мен оқытудың заманауи теорияларын зерделеу, сондай-ақ инновациялық білім беру бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеу кіреді. Білім алушылар білім беру іс-шараларын жоспарлау, әртүрлі контингенттерге тәсілдемелерді бейімдеу және мектепке дейінгі педагогикада заманауи технологияларды қолдану саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялар
"Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялар" пәні болашақ педагогтерді мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыста қолданылатын заманауи білім беру әдістері және технологияларымен таныстыруға бағытталған. Оның мақсаты білім алушылардың мектеп жасына дейінгі балаларды тиімді оқыту мен тәрбиелеу үшін инновациялық құралдар және тәсілдемелерді қолдану икемділіктерін дамыту болып табылады. Міндеттеріне балалардың қажеттіліктеріне бейімделген білім беру жобаларын әзірлеу және жүзеге асыру дағдыларын игеру, сонымен қатар ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану кіреді. Білім алушылар инновациялық білім беру, цифрлық сауаттылық және білім беру сценарийлерін жобалау саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі инклюзивтік білім беру
"Мектепке дейінгі инклюзивтік білім беру" пәні болашақ педагогтерді мектепке дейінгі мекемелерде әртүрлі ерекше қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу үшін даярлауға бағытталған. Оның мақсаты білім алушылардың инклюзивті педагогиканы түсінуін және осы саладағы дағдыларын дамыту, дамуында әртүрлі ерекшеліктері бар балаларды табысты оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдайлар жасау болып табылады. Міндеттеріне оқытудың бейімделген әдістері мен стратегияларын оқыту, сондай-ақ мектепке дейінгі мекемелерде инклюзивті орта құруға ықпал ету кіреді. Білім алушылар инклюзивті білім беру, оқыту бағдарламаларын бейімдеу және дамуында ерекшеліктері бар балаларды психоәлеуметтік қолдау саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Пәнаралық білім беру модулі(сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері / Кәсіпкерлік және көшбасшылық негіздері / Экология және тіршілік қауіпсіздігі)
"Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері / Кәсіпкерлік және көшбасшылық негіздері / Экология және тіршілік қауіпсіздігі" пәні студенттерде сыбайлас жемқорлықтың алдын алу, кәсіпкерлік ойлауды, көшбасшылық қасиеттерді дамыту, сондай-ақ экологиялық принциптер мен тіршілік қауіпсіздігі негіздерін түсіну үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Ол қазіргі заманғы сын-қатерлер мен этикалық стандарттарды ескере отырып, кәсіби қызметке дайындықты қамтамасыз ете отырып, сыни ойлауды, әлеуметтік жауапкершілікті және белсенді азаматтық ұстанымға дайындықты дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Курс білім алушылардың алған білімдерін тікелей байланыстыру және оларды іс жүзінде қолдану арқылы қаржылық және ақша ресурстарын тиімді құру және пайдалану бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастырады; олардың ағымдағы және ұзақ мерзімді перспективада қаржылық ақпаратты түсінуі және пайдалануы; білім алушылардың экономикалық қауіпсіздігі мен әл-ауқатын ескере отырып, өзінің жеке және кәсіби қаржылық шешімдеріне, әрекеттеріне жауапкершілікті қалыптастыруға бағыт-бағдар беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дидактика тарихы
"Дидактика тарихы" пәні бүкіл тарих бойындағы оқытудың педагогикалық әдістері мен тәсілдемелерінің эволюциясын зерделеуге бағытталған. Басты мақсаты – білім алушыларға білім беру мен педагогикалық ой дамуының тарихи үндестігі туралы түсінік беру. Міндеттеріне әртүрлі дәуірлердегі педагогикалық идеялар мен тұжырымдамаларды талдау, олардың қазіргі білім білім беруге әсерін зерттеу және қазіргі білім беру тәсілдемелерін сыни тұрғыдан түсіну қабілетін қалыптастыру кіреді. Білім алушылар тарихи талдау, контекстік ойлау және педагогикалық практикада тарихи тәжірибені қолдану саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі білім беру менеджменті
"Мектепке дейінгі білім беру менеджменті" пәні білім алушыларды мектепке дейінгі мекемелерді басқару негіздерімен таныстыруға бағытталған. Оның мақсаты – болашақ педагогикалық басшылар мен мамандарды мектепке дейінгі ұйымдарды тиімді басқаруға дайындау. Міндеттеріне персоналды, қаржыны және ресурстарды басқару қағидаттарын зерделеу, сондай-ақ білім беру қызметтерінің сапасын стратегиялық жоспарлау мен бағалауды әзірлеу кіреді. Білім алушылар мектепке дейінгі білім беру саласындағы менеджмент, көшбасшылық және ұйымдастырушылық дағдыларды дамыту бойынша құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балабақшадағы мерекелер мен ойын-сауықтар
Болашақ педагогтардың музыкалық-педагогикалық мәдениетін қалыптастыру және музыкалық тәрбиеге дайындау; студенттердің ата-аналарына ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеуде мазмұнды бос уақытты ұйымдастыру арқылы қажетті көмек көрсету қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балабақшадағы мәдени тынығу шараларын ұйымдастыру
Студенттердің ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналарымен кешенді өзара іс-қимылды жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру; болашақ педагогтардың музыкалық-педагогикалық мәдениетін қалыптастыру және музыкалық тәрбиеге дайындық.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық диагностика әдістемесі
"Педагогикалық диагностика әдістемесі" пәні білім алушылардың білім беру үдерісі мен тәрбиеленушілердің жетістіктерін бағалау саласында түсініктер мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Негізгі мақсаты – білім алушыларға білім беру стратегияларын тиімді жоспарлау және түзету үшін қажетті деректерді жинау, талдау және түсіндіру әдістерін үйрету. Міндеттеріне оқу нәтижелерін бағалаудың әртүрлі әдістерін үйрену, білім беру қажеттіліктерін диагностикалау құралдарын әзірлеу және деректер арқылы негізді педагогикалық шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастыру кіреді. Білім алушылар педагогикалық талдама, оқу жетістіктерін бағалау және оқу жоспарларын бейімдеу саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық дайындық диагностикасы мен әдістемесі
"Педагогикалық дайындық диагностикасы мен әдістемесі" пәні педагогтің кәсіби даярлығы мен құзыреттілігін бағалау және талдау әдістерін түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Міндеттеріне педагогикалық диагностикалық әдістемелерді зерделеу, оқу жоспарлары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу, сондай-ақ кәсіби қызмет тиімділігін арттыру үшін өзін-өзі бағалау дағдылары мен рефлексияны дамыту кіреді. Білім алушылар педагогикалық диагностика, білім беру үдерісін жоспарлау және оның нәтижелерін бағалау саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Монтессори педагогикасы
"Монтессори педагогикасы" пәні білім алушыларды Мария Монтессори жасаған оқыту және тәрбиелеу әдістерімен таныстыруға арналған. Негізгі мақсаты – осы әдістің қағидаттарын болашақ педагогтердің терең түсінуін және оны практикалық қолдануын қамтамасыз ету. Міндеттеріне балалардың өзіндік жұмысының негізгі қағидаттарын зерделеу, ынталандырушы білім беру ортасын құру және жеке оқыту бағдарламаларын әзірлеу кіреді. Білім алушылар өз бетінше оқытуды ұйымдастыру, балаларды бақылау және Монтессори әдістерін әртүрлі жас топтарына бейімдеу саласындағы құзыреттіліктерді меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психологиялық-педагогикалық ойын негіздері
"Психологиялық-педагогикалық ойын негіздері" пәні балалар дамуындағы ойынның рөлі мен маңыздылығын зерделеуге бағытталған. Басты мақсаты - білім алушыларға ойын қызметінің психологиялық және педагогикалық аспектілері туралы терең түсінік беру. Міндеттеріне ойынның балалардың танымдық, эмоционалдық және әлеуметтік дамуына әсерін талдау, ойын әдістері мен оқыту бағдарламаларын әзірлеу кіреді. Білім алушылар әртүрлі жас топтарындағы балалардың дамуына ықпал ете отырып, ойын қызметін ұйымдастыру, ойын сабақтарын жоспарлау және ойынды білім беру үдерісіне енгізу саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
МДҰ-ғы тәрбие беру шаралары
Студенттердің ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналарымен кешенді өзара іс-қимылды жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру; болашақ педагогтардың музыкалық-педагогикалық мәдениетін қалыптастыру және музыкалық тәрбиеге дайындық.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
МДҰ оқу процесінде ойын технологиясын қолдану
"МДҰ оқу үрдісінде ойын технологиясын қолдану" пәні болашақ педагогтерді мектепке дейінгі білім беруде заманауи ойын әдістерін қолдануға үйретуге бағытталған. Негізгі мақсаты – білім алушылардың бойында мектеп жасына дейінгі балаларды тиімді оқыту және дамыту үшін ойын педагогикалық әдістерін құру және енгізу дағдыларын дамыту. Міндеттеріне ойындық оқыту теориясы және практикасымен таныстыру, ойын сценарийлерін әзірлеу және ойын технологиясының балалардың дамуына әсерін талдау кіреді. Білім алушылар ойындардың педагогикалық дизайны, білім беру ойындарын құру және олардың балалардың оқуына және әлеуметтік-эмоционалдық дамуына әсерін бағалау саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі баланың мектепте оқуға психологиялық дайындығының диагностикасы
"Мектепке дейінгі жастағы баланың мектепте оқуға психологиялық дайындығының диагностикасы" пәні мектепте оқу басталар алдында балалардың дамуын бағалауға және қолдауға қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған. Мақсаты балалардың мектепке даярлығын анықтауға арналған әдістер мен құралдарды оқып-үйрену және дайындық бағдарламаларын әзірлеу. Міндеттеріне психологиялық тесттер жүргізу, балалардың дамуын бақылау және талдау, ата-аналармен және тәрбиешілермен кеңесу кіреді. Білім алушылар психологиялық диагностика, жеке білім беру жоспарларын әзірлеу және мектепке бейімдеу үдерісінде балаларды қолдау саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы ойынның қызметі
"Оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы ойынның қызметі" пәні балалардың дағдылары мен білімдерін қалыптастырудағы ойынның рөлін зерделеуге бағытталған. Негізгі мақсаты – білім алушылардың ойынды білім беру құралы ретінде пайдалану қағидаттары мен әдістерін түсінуін дамыту. Міндеттеріне ойынның педагогикалық құндылығын зерделеу, ойын сценарийлерін құру, сондай-ақ ойын белсенділігінің балалардың психологиялық және әлеуметтік дамуына әсерін талдау кіреді. Білім алушылар педагогикалық ойын қызметі саласындағы, ойын әдістемелерін әртүрлі жас топтарына және балалардың жеке қажеттіліктеріне бейімдеу саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі олигофренопедагогика
"Мектепке дейінгі олигофренопедагогика" пәні мектепке дейінгі мекемелерде олигофрениясы бар балалармен жұмыс істеу үшін мамандар даярлауға бағытталған. Мақсаты білім алушылардың мүмкіндігі шектеулі балалардың даму және оқыту ерекшеліктерін терең түсінуін қалыптастыру, сондай-ақ педагогикалық қолдау және инклюзияның әдістері мен тәсілдерін дамыту болып табылады. Міндеттеріне олигофренияның теориялық аспектілерін зерделеу, жеке білім беру бағдарламаларын әзірлеу және ата-аналармен қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу құралдарын игеру кіреді. Білім алушылар мамандандырылған педагогика, оқу материалдарын бейімдеу және олигофрениясы бар балалардың ілгерілеуін бағалау саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Күрделі бұзылыстары бар балаларға түзету-педагогикалық көмек
"Күрделі бұзылыстары бар балаларға түзету-педагогикалық көмек" пәні әртүрлі оқу және дамытушылық қажеттіліктері бар балаларға кешенді көмек көрсетуге қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған. Негізгі мақсаты – білім алушылардың түзету-педагогикалық жұмыс қағидаттарын түсінуін және жеке білім беру бағдарламаларын құру қабілетін дамыту. Міндеттеріне балаларды диагностикалау және психологиялық қолдау әдістерін зерделеу, жеке түзету стратегияларын әзірлеу, ата-аналармен және көпжақты командалармен ынтымақтастықта болу дағдыларын қалыптастыру кіреді. Білім алушылар балалардың қажеттіліктерін бағалау, оқу материалдарын бейімдеу және түзету бағдарламаларының тиімділігін бағалау саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі білім беруде дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі
"Мектепке дейінгі білім беруде дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі" пәні болашақ педагогтердің мектеп жасына дейінгі балаларға арналған білім беру материалдарын жасау және пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған. Негізгі мақсаты - балалардың тиімді оқуы мен дамуына ықпал ететін оқу ресурстарын әзірлеу және бейімдеу әдістерін меңгеру. Міндеттеріне балалардың қажеттіліктерін талдау, ойын және оқу материалдарын жасау, оқу құралдарын бағалау және оңтайландыру дағдыларын дамыту кіреді. Білім алушылар педагогикалық дизайн, білім беруді даралау және мектепке дейінгі білім беру үшін материалдарды шығармашылықпен пайдалану саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
МДҰ-да әдістемелік жұмыстың теориялық аспектілері
"МДҰ әдістемелік жұмыстың теориялық аспектілері" пәні білім алушыларды мектепке дейінгі білім беру мекемелерін ұйымдастыру және басқару үшін қажетті теориялық білімдермен және әдістемелік дағдылармен таныстыруға бағытталған. Негізгі мақсаты - білім алушылардың мектепке дейінгі ұйымдардағы әдістемелік жұмыстың негізгі аспектілері туралы түсініктерін дамыту. Міндеттеріне мектепке дейінгі білім берудің теориялық негіздерін талдау, әдістемелік стратегиялар мен бағдарламаларды әзірлеу және педагогикалық ұжымды басқару дағдыларын қалыптастыру кіреді. Білім алушылар әдістемелік жоспарлау, білім беру үдерісінің сапасын бағалау және мектепке дейінгі мекемелерде педагогикалық жұмысты басқару саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Аға тәрбиешінің әдістемелік жұмысы
"Аға тәрбиешінің әдістемелік жұмысы" пәні тәрбиешілерді мектепке дейінгі ұжымның жұмысын басқаруға және үйлестіруге дайындауға бағытталған. Негізгі мақсаты – білім алушылардың әдістемелік басшылық жасау, білім беру бағдарламаларын жоспарлау және олардың тиімділігін бағалау дағдыларын дамыту. Міндеттеріне мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту әдіснамасын зерделеу, жеке жұмыс жоспарларын әзірлеу, әріптестерге кеңес беру және қолдау көрсету дағдыларын қалыптастыру кіреді. Білім алушылар педагогикалық басшылық, білім беру үдерісін ұйымдастыру және ата-аналармен бірлесіп жұмыс жасау саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Қазақ (орыс) балалар әдебиеті
"Қазақ (орыс) балалар әдебиеті" пәні білім алушыларға балалар әдеби шығармаларының көркемдік аспектілерін талдау және зерттеу үшін теориялық базаны, практикалық дағдылар мен әдістемелерді ұсынады. Негізгі мақсаты –білім алушыларды балалар әдебиетінің бай мұрасымен таныстыру және олардың әртүрлі мәдени және әдеби контексттер туралы түсініктерін дамыту. Міндеттеріне мәтіндерді талдау мен түсіндіру, балалар әдебиетінің тарихын зерттеу және балалармен білім беру және әдеби контексттерде жұмыс істеуге дайындау жатады. Білім алушылар балаларға арналған әдеби шығармаларды пайдалана отырып, әдеби талдау, мәдени алуантүрлілік саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балa дамуының теориясы
"Балa дамуының теориясы" пәні балалардың даму үдерістерін түсінудің негізгі теориялық тәсілдемелерін зерттеуге бағытталған. Негізгі мақсаты – білім алушыларға өмірдің алғашқы кезеңдеріндегі балалардың дамуының психологиялық, когнитивтік және әлеуметтік аспектілері туралы терең түсінік беру. Міндеттеріне дамудың басты теорияларын талдау, дамуға әсер ететін факторларды зерделеу және осы теориялық базаны білім беру және тәрбие практикасында қолдану дағдыларын қалыптастыру кіреді. Білім алушылар балалардың дамуын талдау, білім беру интервенцияларын жоспарлау және педагогикалық әдістемелерді әр баланың жеке қажеттіліктеріне бейімдеу саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі психология
"Мектеп жасына дейінгі психология" пәні осы кезеңдегі балалардың психологиялық дамуының ерекшеліктерін түсінуге бағытталған. Негізгі мақсаты – болашақ педагогтерді балаларды тиімді оқыту және тәрбиелеу үшін мектепке дейінгі психология саласындағы білім және дағдылармен қамтамасыз ету. Міндеттеріне дамудың психологиялық кезеңдерін, балаларды диагностикалау және қолдау әдістерін зерделеу, сондай-ақ бейімделген оқу және тәрбие стратегияларын жоспарлау дағдыларын қалыптастыру кіреді. Білім алушылар балалардың психологиялық ерекшеліктерін талдау, бақылау жүргізу және олармен өзара іс-қимыл жасау, инклюзивті білім беру орталарын құру саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балалар психологиясы
"Балалар психологиясы" пәні балалардың туғаннан бастап жасөспірім жасқа дейінгі дамуының психологиялық ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған. Мақсаты – балалардың психикалық және эмоционалдық дамуына әсер ететін факторларды түсіну, сондай-ақ білім беру және тәрбелеу ортасында балалармен жұмыс істей алу дағдыларын қалыптастыру. Міндеттеріне даму кезеңдерін талдау, диагностика мен араласу әдістерін үйрену, сондай-ақ эмпатияны және әр түрлі жастағы, жеке ерекшеліктері бар балалармен жұмыс жасауға бейімделу қабілетін дамыту кіреді. Білім алушылар балаларды психологиялық қолдау, тәрбиелеу және оқыту саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
"Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі" пәні балаларды оқытудың ерте кезеңдерінде олардың сөйлеу дағдыларын тиімді дамытуға қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған. Негізгі мақсаты – мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуінің дамуын ынталандыру және түзету әдістері мен әдістерін меңгеру. Міндеттеріне сөйлеу дамуының кезеңдерін зерделеу, сөйлеуді дамытудың жеке бағдарламаларын құру, сабақтарды өткізу және нәтижелерді бағалау дағдыларын дамыту кіреді. Білім алушылар сөйлеу бұзылыстарын диагностикалау, сөйлеу сабақтарын жоспарлау мен өткізу және балалардың сөйлеу дамуын қолдау үшін ата-аналармен ынтымақтастықта болу саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың үш тілділікті меңгеру практикумы
"Мектеп жасына дейінгі балалардың үш тілділікті меңгеру практикумы" пәні білім алушылардың мектеп жасына дейінгі үш тілді меңгеріп жатқан балалармен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Негізгі мақсаты – көп тілді білім беру ортасын құруға қабілетті және көпмәдениетті коммуникацияны дамытуға ықпал ете алатын мамандарды даярлау. Міндеттеріне үш тілде оқытудың әдістері мен тәсілдемелерін зерделеу, мультимодальды білім беру бағдарламаларын әзірлеу және балалардың тілдік жетістіктерін бағалау дағдыларын қалыптастыру кіреді. Білім алушылар көп тілді білім беру, мәдени бейімделу және жас балалардың тілдік дамуын қолдау саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балалардың тілін дамыту әдістемесі
"Балалардың тілін дамыту әдістемесі" пәні білім алушылардың балалардың сөйлеуін дамытуды тиімді қолдау бойынша түсінігі мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Негізгі мақсаты – әр түрлі жастағы балалардың сөйлеуінің дамуына талдау жасау және оны ынталандыру әдістерін меңгеру. Міндеттеріне тілдік даму кезеңдерін зерделеу, сөйлеуді дамытудың жеке бағдарламаларын құру және әртүрлі сөйлеу бұзылыстарымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту кіреді. Білім алушылар сөйлеу диагностикасы, сөйлеу сабақтарын жоспарлау және өткізу саласындағы құзыреттіліктерге ие болады және балаларға коммуникациялық дағдыларды дамытуда қолдау көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың қоршаған ортаны тану негіздері
"Мектеп жасына дейінгі балалардың қоршаған ортаны тану негіздері" пәні білім алушылардың қоршаған әлемді игеру үдерістері туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Негізгі мақсаты – болашақ педагогтерді балалардың қоршаған әлеммен белсенді және танымдық өзара әрекеттесуіне ықпал ететін білім беру ортасын ұйымдастыру үшін білім және дағдылармен қамтамасыз ету. Міндеттеріне мектеп жасына дейінгі балалардағы танымдық үдерістердің дамуын талдау, қызықты және білім беру әдістері мен бағдарламаларын әзірлеу, бақылау, зерттеу және сыни ойлау дағдыларын дамытуға жағдай жасау кіреді. Білім алушылар білім беру іс-шараларын жоспарлау, оқыту нәтижелерін бағалау және мектеп жасына дейінгі балаларды оқытуда интерактивті әдістерді енгізу саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі ұйымдардағы сауат ашу әдістемесі
"Мектепке дейінгі ұйымдардағы сауат ашу әдістемесі" пәні оқытудың алғашқы кезеңдерінде балаларды сауаттылық әлеміне тиімді енгізуге қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған. Негізгі мақсаты – мектеп жасына дейінгі балалардың бастапқы оқу және жазу дағдыларын дамытуға мүмкіндік беретін әдістер мен стратегияларды меңгеру. Міндеттеріне сауаттылықтың теориялық негіздерін зерделеу, білім беру бағдарламаларын әзірлеу және сауаттылыққа оқыту сабақтарын өткізу дағдыларын қалыптастыру кіреді. Білім алушылар сауаттылық дағдыларын диагностикалау, оқу және жазу сабақтарын жоспарлау, мектепке дейінгі ұйымдарда ынталандырушы сауатты орта құру саласында құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі ересек жастағы балаларға қарапайым математикалық білім беру теориясы мен әдістемесі
"Мектеп жасына дейінгі ересек жастағы балаларға қарапайым математикалық білім беру теориясы мен әдістемесі" пәні болашақ педагогтердің мектеп жасына дейінгі ересек балаларды математикаға тиімді оқыту үшін дағдылары мен білімдерін дамытуға бағытталған. Негізгі мақсаты – логикалық ойлауды, санау, қарапайым есептерді шешу және балаларда математикалық сауаттылықты қалыптастыруға ықпал ететін теориялық негіздер мен әдістерді меңгеру. Міндеттеріне заманауи әдістер мен білім беру стандарттарын талдау, интерактивті сабақтар мен оқуларды әзірлеу кіреді. Білім алушылар білім беру үдерісін ұйымдастыру, ата-аналармен және әріптестерімен өзара іс-қимыл жасау және мектеп жасына дейінгі ересек балалар үшін ынталандырушы математикалық орта құру саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі жастағы балаларды қарапайым математикаға оқытудың теориясы мен әдістемесі
"Мектепке дейінгі жастағы балаларды қарапайым математикаға оқытудың теориясы мен әдістемесі" пәні болашақ педагогтердің ерте жастағы балалардың математикалық дағдыларын дамыту құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Негізгі мақсаты – логикалық ойлауды, өте қарапайым есептерді санау, өлшеу және шешу дағдыларын дамытуға ықпал ететін математиканы оқытуды құрылымдау үшін қажетті білім мен әдістерді меңгеру. Міндеттері математиканы оқытудың әдістері мен тәсілдемелерін талдауды және интерактивті математикалық сабақтар құруды қамтиды. Білім алушылар материалдар мен әдістемелерді балалардың математиканы қабылдау және түсіну ерекшеліктеріне бейімдеу, сондай-ақ балалардың математикалық жетістіктерін бағалау және математикалық дағдыларды дамыту үшін ынталандырушы білім беру ортасын құру саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сауат ашу әдістемесінің жаңартылған мазмұны
"Сауат ашу әдістемесінің жаңартылған мазмұны " пәні білім алушыларды оқу мен жазуды оқытудың заманауи тәсілдемелері және әдістерімен таныстыруға бағытталған. Басты мақсаты – болашақ педагогтердің сауаттылықты тиімді оқыту үшін өзекті білім беру әдістерін қолдану дағдыларын дамыту. Міндеттеріне оқу мен жазуды оқытудың заманауи технологияларын зерделеу, инновациялық білім беру бағдарламаларын әзірлеу және әдістемелерді балалардың жеке қажеттіліктеріне бейімдеу дағдыларын қалыптастыру кіреді. Білім алушылар сауаттылық сабақтарын жоспарлау, балалардың сауаттылық жетістіктерін бағалау және сауаттылықты оқытуда заманауи білім беру ресурстарын пайдалану саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетінің теориясы мен әдістемесі
"Мектепке дейінгі жастағы балалардың бейнелеу әрекеттерінің теориясы мен әдістемесі" пәні білім алушылардың балалардағы көркемдік даму үдерістерін терең түсінуін қалыптастыруға бағытталған. Негізгі мақсаты – бейнелеу өнері арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттері мен визуалды ойлауын дамыта алатын болашақ педагогтерді даярлау. Міндеттеріне көркем шығармашылықты ынталандыру әдістерін зерделеу, білім беру бағдарламаларын әзірлеу және сурет салу, мүсіндеу және басқа да бейнелеу іс-әрекеттері арқылы балалардың өзін-өзі көрсетуіне жағдай жасау кіреді. Білім алушылар шығармашылық сабақтарды жоспарлау және өткізу, әдістемелерді балалардың қажеттіліктеріне бейімдеу және кішкентай суретшілердің көркемдік жетістіктерін бағалау саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық өнер
"Педагогикалық өнер" пәні болашақ педагогтердің шығармашылық әлеуетін дамытуға және оларда тиімді білім беру өнерін қалыптастыруға бағытталған. Негізгі мақсаты – болашақ педагогтердің педагогикалық шеберлігін, шабыттандырушы білім беру ортасы мен бірегей оқу әдістерін құру қабілетін дамыту. Міндеттеріне шығармашылық оқыту мен тәрбиелеу әдістерін зерделеу, инновациялық педагогикалық тәсілдемелер әзірлеу және әртүрлі білім беру контексттеріне бейімделу дағдыларын дамыту кіреді. Білім алушылар оқыту өнері, білім беру бағдарламаларының дизайны және білім беру үдерісін барынша жандандыру үшін шығармашылық әдістерді енгізу саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сауаттылықты оқыту негіздері
"Сауаттылықты оқыту негіздері" пәні білім алушыларды сауаттылықты оқытудың әдістері мен тәсілдемелерінің негіздерімен таныстыруға арналған. Негізгі мақсаты – болашақ педагогтердің балалардың сауаттылығын дамытудың негізгі қағидаттары мен кезеңдерін түсінуін қалыптастыру. Міндеттеріне сауаттылықтың теориялық негіздерін зерделеу, білім беру бағдарламаларын құру, сауаттылық сабақтарын жоспарлау және өткізу дағдыларын дамыту кіреді. Білім алушылар сауаттылық дағдыларын бағалау, әдістемелерді жеке бейімдеу және балалар үшін ынталандырушы білім беру ортасын құру саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық шеберлік
"Педагогикалық шеберлік" пәні болашақ педагогтердің жоғары кәсіби шеберлігі мен білім беру саласындағы құзыреттілігін дамытуға арналған. Негізгі мақсаты – білім алушыларда педагогикалық қызмет қағидаттарын терең түсінуді қалыптастыру және табысты оқыту мен тәрбиелеу үшін қажетті практикалық дағдыларды дамыту. Міндеттеріне заманауи педагогикалық тәсілдемелерді талдау, инновациялық білім беру стратегияларын әзірлеу, рефлексия және оқытудың әртүрлі контексттеріне бейімделу дағдыларын қалыптастыру кіреді. Білім алушылар білім беру үдерісін ұйымдастыру, балалармен және олардың ата-аналарымен өзара іс-қимыл жасау және өздерінің педагогикалық қызметіне үздік тәжірибелерді енгізу саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі ортаңғы топ балаларының бейнелеу әрекеттерінің теориясы мен әдістемесі
"Мектеп жасына дейінгі ортаңғы топ балаларының бейнелеу әрекеттерінің теориясы мен әдістемесі" пәні мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттері мен көркемдік қабылдауын дамытуға қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған. Негізгі мақсаты – көркем шығармашылықты дамытуға ықпал ететін білім беру үдерістерін тиімді ұйымдастыруға мүмкіндік беретін әдістер мен стратегияларды меңгеру. Міндеттеріне бейнелеу іс-әрекетінің теориялық негіздерін зерделеу, педагогикалық әдістер мен бағдарламаларды әзірлеу, шығармашылық сабақтарды жоспарлау және өткізу дағдыларын қалыптастыру кіреді. Білім алушылар көркемдік дамуды ынталандыру, балалардың көркемдік жетістіктерін бағалау және мектепке дейінгі мекемелерде ынталандырушы көркемдік орта құру саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дүниетану теориясы мен әдістемесі
"Дүниетану теориясы мен әдістемесі" пәні білім алушылардың мектеп жасына дейінгі балалар арасында қоршаған әлемді танудың әдістері мен стратегияларын түсінуін дамытуға бағытталған. Негізгі мақсаты -болашақ педагогтерге балалардың қоршаған ортаға қызығушылығын табысты қалыптастыру және олардың танымдық қабілеттерін дамыту үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды қамтамасыз ету. Міндеттеріне заманауи педагогикалық әдістерді талдау, интерактивті білім беру бағдарламаларын әзірлеу және әлемді белсенді зерттеуге ықпал ететін сабақтарды ұйымдастыру кіреді. Білім алушылар балалардың таным деңгейін бағалау, білім беру әдістемелерін бейімдеу және мектеп жасына дейінгі балалардың зерттеу дағдылары мен дүниетанымын дамытуға ықпал ететін ынталандырушы білім беру ортасын құру саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі жастағы балаларды оқытудың теориясы мен әдістемесі
"Мектепке дейінгі жастағы балаларды оқытудың теориясы мен әдістемесі" пәні мектеп жасына дейінгі балалармен білім беру үдерісін тиімді жүргізуге қабілетті құзыретті педагогтерді даярлауға бағытталған. Негізгі мақсаты – балалардың физикалық, когнитивті, әлеуметтік және эмоционалдық дағдыларын дамытуға ықпал ететін білім беру сабақтарын жоспарлау және өткізу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру. Міндеттеріне заманауи білім беру теориялары мен әдістемелерін зерделеу, жеке білім беру жоспарларын әзірлеу, сондай-ақ білім беру нәтижелерін бағалау дағдыларын қалыптастыру кіреді. Білім алушылар білім беру әдістерін әр баланың қажеттіліктеріне бейімдеу, қауіпсіз және қолдаушы білім беру ортасын ұйымдастыру және мектеп жасына дейінгі балаларды оңтайлы оқыту мен дамытуды қамтамасыз ету үшін ата-аналарымен және әріптестерімен өзара іс-қимыл жасау саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі ерте жастағы балаларға қарапайым математикалық білім беру теориясы мен әдістемесі
"Мектеп жасына дейінгі ерте жастағы балаларға қарапайым математикалық білім беру теориясы мен әдістемесі" пәні болашақ педагогтердің кішкентай балаларда математикалық дағдыларды дамыту құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Негізгі мақсаты – логикалық ойлауды дамытуға, қарапайым есептерді санауға, өлшеуге және шешуге ықпал ететін математиканы оқытуды құрылымдауға мүмкіндік беретін теориялық білім мен әдістерді игеру. Міндеттеріне заманауи педагогикалық теориялар мен әдістемелерді талдау, жеке білім беру жоспарларын әзірлеу және жас ерекшеліктеріне бейімделген интерактивті математикалық сабақтар құру кіреді. Білім алушылар балалардың математикалық дайындық деңгейін бағалау саласында, сондай-ақ қарапайым математиканы табысты дамытуға және игеруге ықпал ететін білім беру ортасын құрудағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі ересек топ балаларының бейнелеу әрекеттерінің теориясы мен әдістемесі
"Мектеп жасына дейінгі ересек топ балаларының бейнелеу әрекеттерінің теориясы мен әдістемесі" пәні өте кіші жастағы балалардың көркемдік қабілеттері мен шығармашылық ойлауын дамыта алатын педагогтерді даярлауға бағытталған. Негізгі мақсаты – ерте балалық шақта бейнелеу дағдыларын тиімді дамытуға ықпал ететін әдістер мен стратегияларды меңгеру. Міндеттеріне көркемдік белсенділікті дамытудың теориялық аспектілерін зерделеу, жеке білім беру бағдарламалары мен әдістерін құру, сондай-ақ әртүрлі көркемдік сабақтарды өткізу дағдыларын қалыптастыру кіреді. Білім алушылар сабақтарды жоспарлау және оқытудың белсенді әдістері, ерте жастағы көркемдік жетістіктерді бағалау және мектепке дейінгі мекемелерде қолдаушы көркемдік орта құру саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
"Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі" пәні білім алушылардың мектеп жасына дейінгі педагогика саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Негізгі мақсаты – балалардың қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие үдерісін тиімді жоспарлауға және ұйымдастыруға қабілетті мамандарды даярлау. Міндеттеріне мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудің заманауи тәсілдемелері мен әдістерін зерделеу, жеке білім беру бағдарламаларын әзірлеу және педагогикалық жұмыстың нәтижелерін бағалау дағдыларын қалыптастыру кіреді. Білім алушылар педагогикалық жоспарлау, әдістемелерді балалардың әртүрлі жас және жеке ерекшеліктеріне бейімдеу саласында құзыреттіліктерге ие болады және мектепке дейінгі мекемелерде қолайлы тәрбие ортасын қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық имиджелогия
"Педагогикалық имиджология" пәні болашақ педагогтердің педагогикалық қызметіндегі оң имиджін құру және қолдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Негізгі мақсаты – тиімді білім беру практикасына ықпал ететін педагогикалық имиджді құру дағдыларын дамыту. Міндеттеріне педагогикалық имиджді қалыптастыру әдістерін талдау, коммуникация стратегияларын әзірлеу және педагогикалық әлеуетті барынша іске асыру үшін білім беру орталарын құру кіреді. Білім алушылар өзін-өзі таныстыру, оқушылармен және ата-аналармен өзара іс-қимыл жасау және білім беру ортасында өзінің кәсіби имиджін басқару саласындағы құзыреттіліктерге ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық этика қағидаттарын сақтап және қауіпсіздікті қамтамасыз етуді ескере отырып, көшбасшылық, жобалаушылық, ғылыми зерттеу негізінде инновацияларға дайын болу дағдыларын дамыту мақсатында қазіргі заманғы құқықтық мемлекет тұжырымдамасы туралы білімін көрсету.
- Жаңартылған оқу материалына сәйкес оқытудың заманауи әдістері мен озық технологияларын пайдалану.
- Өзінің кәсіби білімін мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық қызмет мазмұнын әмбебап және мәдени құндылықтармен ұштастыра отырып, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеуді жүзеге асыру үшін пайдалану.
- Мектепке дейінгі білім беру саласындағы ресми нормативтік құжаттар мен оқу жоспарлары, сондай-ақ мектепке дейінгі бағдарламада қамтылған пәндерді оқытудың теориялық негіздері мен әдістері бойынша білімдерін пайдалана білу.
- Оқу материалын іріктеу және интеграциялау, қажетті оқу ресурстарын құру, оқыту мен тәрбиелеу арналған техникалық құралдарды өздігінен қолдану, оқу-тәрбие үдерісінің жобаларын әзірлеу және жүзеге асыру, педагогикалық міндеттерді шешу және білім беру сапасын жақсартуға ықпал ету.
- Оқыту, тұлғаны қалыптастыру және дамуды ынталандыру үдерістерін балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерімен қоса, әлеуметтік-мәдени, жас, психофизикалық және жеке сипаттамаларын ескере отырып жүргізу.
- Мектеп жасына дейінгі балалар дамуының стандартты және ерекше жағдайлары туралы түсіну және білу, сондай-ақ оларды өз кәсіби қызметін жүзеге асыру кезінде ескеру; педагогикалық нормалар мен ережелерді сақтау.
- Өз ойларын ауызша да, жазбаша да қисынды, негізді және түсінікті түрде тұжырымдау, кәсіби сөйлеу этикасының негіздерінен алған білімін іс жүзінде қолдану.
- Мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік тұлғасының дамуы мен қалыптасу заңдылықтарын білу, мектеп жасына дейінгі балалардың дене бітімінің физиологиялық ерекшеліктері туралы білімінің болуы және осы жас тобымен өзара әрекеттесуді ұйымдастыруға және оның әдістерін бағалауға қабілетті болу.
- Мектепке дейінгі білім беру саласындағы ақпаратқа, оның ішінде мектепке дейінгі мекемелердегі инклюзивті оқытуды озық түсіну аспектілеріне талдау жүргізу арқылы білімін жүйелеу қабілетіне ие болу.
- Өзінің кәсіби қызметі аясында ғылыми зерттеулер жүргізудегі өз дағдыларын қолдана отырып, мектепке дейінгі мекемелердің педагогикалық үдерісіне оқытудың әр түрлі озық әдістерін енгізу.
- Өзінің теориялық және практикалық білімдерін қоршаған әлемді зерттеуге, негізгі математикалық тұжырымдамаларды дамытуға, қарым-қатынас дағдыларын дамытуға және балалардың шығармашылығын қолдауға ықпал ететін ортаны қалыптастыру үшін пайдалану.