Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01211 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Баишев Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектепке дейінгі ұйымдардың оқу-тәрбие процесін, ғылыми-әдістемелік қызметін тиімді жүзеге асыру және тәрбиеленушілердің дамуына мониторинг жүргізу дағдылары бар білікті педагогтерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Баишев Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
2 Оқу жылы
Тұлға психологиясы
Педагогика.
Мектепке дейінгі педагогика.
Жас ерекшелік психологиясы
«Экономикалық-құқықтық, экологиялық білім және ғылыми зерттеу әдістері» модулі (Ғылыми зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері, Экономика және кәсіпкерлік негіздері, Қаржылық сауаттылық, Экология және тіршілік қауіпсіздігі)"
Жалпы психология
Балалар психологиясы
Мектеп жасына дейінгі балаларды еңбекке тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі
Инклюзивті білім беру.
Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі.
Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Мектепке дейінгі бала тұлғасынның психологиялық-педагогикалық диагностика
-
3 Оқу жылы
Мектеп жасына дейінгі балалар тілін дамыту әдістемесі.
Көркем әдебиетпен таныстыру әдістемесі
Балалар әдебиеті
Мектепке дейінгі мекемелерде шет тілін оқыту әдістемесі
Мәнерлеп оқу әдістемесі
Музыкалық тәрбиенің теориясы мен әдістемесі
Дефектология негіздері
Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетінің теориясы мен әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық дамыту әдістемесі
МДҰ сауат ашу әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру теориясы мен әдістемесі
Мектепке дейінгі балалардың логикасы мен математикасы
-
4 Оқу жылы
Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері
Балаларды оқытуға мектепалды даярлық
Педагогикалық психология
Балаларды мектепалды даярлау
Мектепке дейінгі білім берудің дамыту технологиялары
Әлеуметтік психология
Академиялық жазба
Оқытудың ақпараттық технологиялары
Мектепке дейінгі білім берудің заманауи технологиялары
Дифференциялық психология
Баланың мектепке психологиялық-педагогикалық даярлығы
Педагогикалық акмеология
Білім беру менеджменті.
Педагогикалық шеберлік
Педагогикалық имиджелогия
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мектепке дейінгі балалардың анатомиялық-физиологиялық дамуының ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын қоса алғанда, мектепке дейінгі педагогика, педагогика, психология саласындағы жаңа жетістіктерді ескере отырып, оқу сабақтарын өз бетінше құрастыру.
- Мектеп жасына дейінгі балалардың функционалдық міндеттерін орындау үшін оқытудың жаңа технологияларын пайдалана отырып оқу сабақтарын өз бетінше өткізеді
- Заманауи білім беру нейрожелілерді қоса алғанда және компьютерлік технологияларды қолдану негізінде гуманитарлық цикл пәндері бойынша білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады
- Жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша білім алушылардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру үшін әдіс-тәсілдерді анықтайды
- Психологияның ғылыми-теориялық негіздерін ескеру және ерекше білім беруді қажет ететін немесе аутизм спектрі бұзылған балаларға АВА терапиясын қолданады
- Мектепке дейінгі жастағы балалардың білім беру ортасының контекстінде ерекшеліктерін, олардың мектепке дейінгі балалардың қызметін сүйемелдеудің тиімді әдістерін қолдану үшін қажеттілігін талдайды
- Ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, философиялық, құқықтық және әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық, жаратылыстану ғылымдарының негіздерін игеру процесінде, сондай-ақ кәсіпкерлік және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі саласында кәсіби ойлауды, шығармашылық даралықты қалыптастырады, өзінің қаржылық ресурстарын тиімді басқарады, кәсіби қызметте академиялық адалдық қағидаттарын ұстанады
- Дефектология мен логопедияның ғылым ретіндегі негізгі сипаттамасын, оның әдістері мен міндеттерін, даму динамикасын, танымдық процестердің механизмдері мен құрылымын және сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың жеке басының дамуын біледі, логопедиялық жұмыс әдістерін қолданудың оқу дағдыларын жүзеге асырады
- Спорттық-эстетикалық цикл пәндері бойынша білім беру процесін ұйымдастыру үшін оқу материалдарын әзірлейді
- Мектепке дейінгі мекемелерде педагогикалық қызметті басқару мен ұйымдастырудың теориялық және практикалық негіздерін қолданады