Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01522 Физика-Информатика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби құндылықтарды көрсететін оқушылардың жеке басының интеллектуалдық, адамгершілік дамуының білімін, білігі мен дағдыларын қалыптастыруға қабілетті физика және информатика мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Механика
Мамандыққа кіріспе
Эксперименттік механика
Академиялық жазу негіздері
Аналитикалық геометрия
Термодинамика және кинетика
Молекулалық физика және термодинамика
Математикалық талдау
-
2 Оқу жылы
Қоғамға қызмет ету
Жалпы астрономия
Мұхтартану
Педагогика және киберпедагогика
Абайтану
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздер/
Жалпы астрофизика курсы
Қаржылық сауаттылық негіздері
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Оқушылардың даму физиологияcы
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Электромагнетизм
Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер
Мәліметтер қорын құру және басқару
Экожүйе және құқық
Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Ықтималдық теориясы және математикалық статистика
Практикадағы электромагнетизм
-
3 Оқу жылы
Физикадан олимпиада есептерін шығару әдістері
Қолданбалы оптика
Оптика негіздері
Информатикадағы оқыту және бағалау әдістемесі
Инклюзивті білім беру
Физика бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
Орта мектепте физика есептерін шығару әдістемесі
Физикадағы оқыту және бағалау әдістемесі
Шағын жинақты мектепте жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі
Оқу физикалық экспериментінің теориясы мен практикасы
Атом және атом ядросының физикасы
Робототехникаға кіріспе
Қолданбалы ядролық физикаға кіріспе
IT технология негіздері
-
4 Оқу жылы
Borland C++ ортасында объектіге бағытталған бағдарламалау
Java -да бағдарламалау технологиясы
Криптография және деректерді шифрлау
Арнайы пәндер практикумы
Физиканы оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері
Web сервистер және бағдарламалау
Borland Delphi ортасында объектіге бағытталған бағдарламалау
Физика тарихы
Наноэлектроникаға кіріспе
Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
Физиканың компьютерлік әдістері
Физикалық процестерді модельдеу
Компьютерлік жүйелерде ақпаратты қорғау
Нанотехнологияға кіріспе
STEM-дегі физика
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық жазу принциптерін және академиялық адалдық мәдениетін сақтай отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін сөйлесу.
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми-эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуын көрсету.
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығы, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілеттерін меңгеру.
- Оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сәйкес оқыту әдістері мен бағалау құралдарын анықтайтын сабақ жоспарларын құрастыру.
- Тәрбие жұмысының әдістемесі мен қазіргі тәрбие тұжырымдамаларына сүйене отырып, оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін ынталандыра отырып, мінез-құлқын басқару.
- Оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін, олардың жас және жеке даму заңдылықтарын ескере отырып, оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру.
- Физика мен астрономияның заңдылықтары мен теорияларын түсіндіру, оларды кәсіби қызметте және күнделікті өмірде есептерді шешуде қолдану.
- Объектілі-бағытталған бағдарламалау және бағдарламалау технологияларының негіздерін пайдалана отырып, мәліметтер қорын және оларды басқару жүйелерін құру әдістерін қолдану.
- Нақты практикалық мәселелерді шешуге бағытталған ақпараттық жүйелерді құру.
- Статистикалық мәліметтерді талдаудың математикалық аппараты мен әдістерін қолдана отырып, физика және информатика және практикалық есептерін шешу.
- Физика мен информатиканы оқыту әдістемесі бойынша олардың дамуының заманауи тенденцияларына сүйене отырып, студенттерді осы іс-әрекетке тарта отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу.
- Командада жұмыс істей білу, формальды, бейресми, бейресми нысандарда кәсіби үздіксіз білім беруді жоспарлау және жүзеге асыру.