Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01408 Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

  • Анатомия және спорттық морфология негіздері

    Мақсаты - студенттерге дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби қызметінің ұтымды жолдары, әдістері мен міндеттері туралы теориялық және әдістемелік білімнің қажетті деңгейін қамтамасыз ету. Спорттың әлеуметтік мәнін, оның негізгі функциялары мен формаларын, дене тәрбиесін басқару заңдылықтарын, дене тәрбиесінің принциптерін, құралдарын, әдістерін зерттейді. Дене тәрбиесінің білім беру, тәрбие және сауықтыру міндеттерін сәтті орындау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Мақсаты – экологиялық процестерді талдауға, антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарын, төтенше жағдайларда қорғау әдістері мен технологияларын бағалауға мүмкіндік беретін Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері бойынша білім қалыптастыру. Адам денсаулығына экологиялық факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады; тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін арттыру жөніндегі іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру үшін экологиялық процестерді болжау; авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың ықтимал салдарын ескере отырып, қолайсыз экологиялық және төтенше жағдайларда шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ілиястану

    Пәннің мақсаты Ілияс Жансүгіровтың шығармаларын терең әрі жан-жақты зерделеу арқылы қазақ халқының әдебиетін, өнерін, дәстүрлерін, мәдениеті мен тілін бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары терең ойлы тұлғаны дамыту болып табылады. Ілияс Жансүгіров шығармаларының қазақ әдеби тілін дамытудағы маңыздылығын түсінуді; зияткерлік-шығармашылық ойлау дағдыларын, ұлттық-рухани мұра құндылықтарын бағалай білуді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Сондай-ақ, курс аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерге бағдарлануға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты - ғалымдардың қазіргі жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің принциптері, технологиялары, практикалық әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Ғылыми мәдениет пен этиканың базалық негіздерін, ғылыми мәтіндерді икемді қабылдауды, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру кезінде алған білімдерін тиімді қолдану дағдыларын, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсаты – білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің дағдыларын және мемлекет пен қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты - студенттерге дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби қызметінің ұтымды жолдары, әдістері мен міндеттері туралы теориялық және әдістемелік білімнің қажетті деңгейін қамтамасыз ету. Спорттың әлеуметтік мәнін, оның негізгі функциялары мен формаларын, дене тәрбиесін басқару заңдылықтарын, дене тәрбиесінің принциптерін, құралдарын, әдістерін зерттейді. Дене тәрбиесінің білім беру, тәрбие және сауықтыру міндеттерін сәтті орындау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Мақсаты – білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің дағдыларын және мемлекет пен қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саптық дайындықты оқыту әдістемесі

    Оқу және оқыту әдістерін, студенттерде саптық түзеуді, төзімділіктің тартылуын, командаларды, қарумен және қарусыз саптық тәсілдерді дұрыс және тез орындай білуді, сондай-ақ бөлімшелерді (бөлімдерді) үйлесімді іс-қимылдарға дайындауды қарайды. Студенттердің Қазақстан Республикасы Қарулы күштері мен басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының саптық Жарғысының талаптарын зерделеуіне бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Педагогика

    Жаңартылған орта білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жасерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық қызметтерінің қалыптасуын қарастырады. Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтау мен нығайтуға, үйлесімді даму және фкнуционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған баланың сыртқы ортамен өзара әрекетін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және Олимпиада Ойындарының тарихы

    Дене шынықтыру және спорт эволюциясын ежелгі уақыттан қазіргі күнге дейін зерттейді. Ежелгі дүние, жаңа және қазіргі заман, Кеңес Қазақстанның және қазіргі Егемен Қазақстанның Дене мәдениетінің пайда болуы мен дамуын ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Әскери өнер тарихы

    Мемлекеттің әскери ұйымының пайда болуы, оның барысы мен нәтижесі, пайда болуы мен дамуының тарихи заңдылықтарын қарастырады. Оның барлық жақтары - экономикалық, саяси, әлеуметтік, рухани және жеке әскери - халықтық массалар, әскери армиялар, партиялар, қозғалыстар бейбіт уақытта да, соғыс уақытында да әртүрлі тарихи дәуірде әскери қызметті зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Алғашқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі

    Бастапқы әскери дайындық және әскери-патриоттық тәрбие бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық негіздерді қарастырады. Пәнаралық байланыстарды, оқытудың заманауи құралдары мен әдістерін, Бастапқы әскери даярлық бойынша оқу-материалдық базаны, Бастапқы әскери даярлық бойынша оқу процесін жоспарлау қағидаттарын, сабақтарды ұйымдастыру мен өткізудің нысандары мен әдістерін зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Сауықтыру-рекреациялық дене шынықтырудың теориясы мен әдістемесі

    Пән дене жаттығуларын ауруларды емдеу және ауру, жарақат, шамадан тыс жұмыс және басқа себептермен бұзылған дене функцияларын қалпына келтіру құралы ретінде қолдана отырып, физикалық дайындықтың, денсаулықтың және психологиялық-эмоционалды жағдайдың кешеуілдеу көрсеткіштерін қалыптастыруды зерттейді. Қозғалыстардың жеке формалары мен бақылау әдістерін қолдануға, дене жүктемесінің жеке адамға әсерін бағалауға және сабақ процесіне тиісті түзетулер енгізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру-сауықтыру жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пән шынықтыру-сауықтыру әдістемесінің заңдылықтарын, негізгі принциптері мен ерекшеліктерін, сондай-ақ әртүрлі аурулардан зардап шегетін адамдардың денсаулығының бұзылуын түзетудің құралдары мен әдістерін ашады; оқушылардың психофизикалық және физиологиялық жағдайын кешенді диагностикалау нәтижелерін ескере отырып, стратегияны әзірлейді, дене шынықтыру-сауықтыру іс-әрекетін педагогикалық түзетуді жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістерін қарастырады және тәрбиелеу процесінің заңдылықтарын, мәнін және мазмұнын сипаттайды, орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында тәрбиенің ерекшеліктері мен принциптерін зерттейді. Болашақ педагогтың келесі педагогикалық өздігінен білім алу және кәсіби өзін-өзі жетілдіру үшін қызығушылығын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен

    Пән қозғалмалы және спорттық ойындардың әлеуметтік-педагогикалық функцияларын, олардың алуан түрлілігін, сабақтар мен олар бойынша жарыстардың әртүрлі нысандарын өткізудің ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздерін, техникасы мен тактикасын, ең көп қолданылатын спорттық ойындарды оқыту әдістемесін зерттейді. Кәсіби-педагогикалық жетілдіру үшін жағдай жасайды, қозғалмалы және спорттық ойындарды оқытудың кәсіби құзыреттілігінің негізін қалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтырудағы ғылыми-әдістемелік әрекет негіздері.

    Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтырудағы ғылыми-әдістемелік әрекеттің мәнін зерделейді, кәсіби міндеттерді шешу үшін проблемалар мен қорытындыларды анықтау үшін оқу процесін түсіндіретін дидактиканың, білім мен әдіснаманың негіздерін пайдаланады; қазіргі заманғы техникамен жұмыс істеу дағдыларына ие, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды және бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Алғашқы әскери дайындық пен дене шынықтыру психологиясы

    Әскери қызметшілер мен әскери ұжымдарды басқару қабілеттерін қалыптастыру, оларды оқыту, тәрбиелеу, жанжалдардың алдын алу, әскери тәртіпті бұзудың профилактикасы мен теріс психологиялық құбылыстардың жолын кесу процестерін зерделейді. Кәсіби және бұқаралық спорт, салауатты өмір салтын жүргізу саласында маманданған. Әлеуметтік және ұйымдастырушылық психология, консультациялық психология негізінде практикалық қызметті жүзеге асыратын мамандарды даярлауды қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Әскери бөлімдерінде 5-күндік дала жиының ұйымдастыру және өткізу әдістемесі

    5 күндік оқу жиындарын ұйымдастыру және өткізу тәртібін, азаматтарды қорғаныс саласындағы бастапқы білімге оқыту және оларды әскери қызмет негіздері бойынша даярлау жөніндегі 5 күндік оқу жиындарының мақсаттары мен міндеттерін, оқу жиындары әкімшілігінің құрамы мен міндеттерін айқындайтын нормативтік құжаттарды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Бастапқы әскери дайындықтың оқу-материалдық базасы.

    Пән бастапқы әскери дайындық жүйесін, белгілі бір тұтастық пен бірлікті құрайтын өзара байланысты элементтердің жиынтығын, студенттерді Қарулы Күштердің алдында тұрған мақсаттар және міндеттер, әскери қызметті ұйымдастыру негіздерімен таныстыру, қару-жарақ пен жауынгерлік техника туралы, қазіргі заманғы жалпы әскери ұрысты ұйымдастыру және жүргізу тәртібі туралы түсінік пен білім алу жүйесін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Бастапқы әскери дайындық пен дене тәрбиесін басқару менеджменті

    Бастапқы әскери даярлық және дене шынықтыру саласындағы менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздерін зерделейді, басқарушылық ойдың эволюциясы ұсынылған, менеджменттегі негізгі бағыттар мен тәсілдерді, негізгі ұғымдарды, қағидаттарды, қазіргі кезеңдегі Бастапқы әскери даярлық және дене шынықтыру саласындағы басқарушылық қызметтің негізгі нысандары мен әдістерін ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ұлттық спорт түрлері

    Мақсаты - ұлттық спорт түрлерімен танысу, сондай-ақ ұлттық спорт түрлерін оқыту әдістерін қолдану дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Ұлттық спорт түрлерінің даму тарихын, ұлттық спорт түрлерінің адамның физикалық және рухани дамуына әсерін зерттейді. Ұлттық спорт түрлерімен, ерекше дене жаттығуларымен, күрес, денсаулықты нығайту, денені қатайту, жан-жақты физикалық дамуға қол жеткізу бойынша жарыстарды ұйымдастыру қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түрі бойынша кәсіби және спорттық жетілдіру

    Мақсаты-таңдалған спорт түрінің тарихы мен эволюциясы туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру; таңдалған спорт түріндегі спортшылардың техникалық, физикалық және тактикалық дайындығының негіздері; таңдалған спорт түріндегі оқыту әдістемесі., таңдалған спорт түріндегі кәсіби қызметті жетілдіру. Білім алушыларды дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби қызметінің ұтымды жолдары, әдістері мен тәсілдері туралы теориялық және әдістемелік білімнің қажетті деңгейімен қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен

    Аталған пән дене шынықтыру бағдарламасына енетін жеңіл атлетика қозғалыстарын көрсету үшін қажетті моториканы қалыптастыруды, жеңіл атлетика жарыстарын ұйымдастыру және өткізу үшін білім, білік пен дағдыларды игеруді зерттейді, дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби қызметінде қажетті жас спортшылармен секциялық және жаттығу сабақтарын өткізу дағдыларын алуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Спорттық дайындық процесін басқару

    Мақсаты - спортшыны дайындаудың барлық жүйесін оның жеке мүмкіндіктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу, нақты мақсат қою, дайындық, нақты перспективалық және ағымдағы міндеттер; осы міндеттерді шешудің әдістерін, құралдары мен жолдарын анықтау; осы спортшы үшін оңтайлы режимде оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру. Оқу процесін жоспарлау, жаттығу процесі мен жаттығу жағдайын ағымдағы бақылау, ағымдағы бақылау деректерін жалпылау және талдау және жоспарлауға қажетті түзетулер енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Спорт физиологиясы

    Мақсаты - дене функцияларының өзгеруін және олардың механизмдерін бұлшықет (спорттық) белсенділігінің әсерінен зерттеу, оның тиімділігін арттыру бойынша практикалық шаралар. Адам ағзасының резервтік мүмкіндіктерін зерттеу жұмыс қабілеттілігін арттыру жолдары мен құралдары, қалпына келтіру процестерін жеделдету, шамадан тыс жұмыс істеудің алдын алу, шамадан тыс жүктеме және дене функцияларының патологиялық ауысуы, сондай-ақ әртүрлі аурулардың пайда болуының алдын алу. Қозғалыс белсенділігінің физиологиялық негіздері, өсіп келе жатқан ағзаның физикалық белсенділік режимі туралы жүйелі білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалау технологиясы

    12 жылдық білім берудің тұжырымдамалық ережелерін, оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру стратегиясын ескере отырып, оқыту нәтижелерін критериалды бағалау жүйесін зерделейді. Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздерін; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына жауап беретін критериалды бағалау жүйесін; жеке тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттердің қалыптасуын және өзін-өзі бағалау тетігін; оқушылардың оқу жетістіктерін бақылауға қойылатын талаптарды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллектті құру мен қолданудың негізінде жатқан негізгі ұғымдарды, әдістер мен алгоритмдерді зерттеуге бағытталған. Осы пән бойынша студенттер машиналық оқытудың теориялық негіздерін, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу алгоритмдері және компьютерлік көруді үйренеді. Олар сондай-ақ өмірдің әртүрлі салаларында жасанды интеллектті қолданудың этикалық, әлеуметтік және құқықтық аспектілерімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінің жалпы әскерлік жарғылары

    Қазақстан Республикасының Конституциясын, Нормативтік-құқықтық құжаттарды (Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің Жарғыларын), мерзімді қызметтегі әскери қызметшінің мәртебесін, әскери қызметті, әскери доктринаны, әскери міндеттерді, әскери тәртіпті қарайды. Бастапқы әскери даярлықты ұйымдастырушы-оқытушыларды даярлау мақсатында Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің Жарғыларын зерделеуге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 8
  • Радиациялық, химиялық және бактериологиялық қорғау

    Аудандардағы радиациялық және химиялық жағдайды үздіксіз бақылауды ұйымдастыруды, анықтауды және бағалауды, радиациялық және химиялық қауіпті объектілерді орналастыруды зерделейді; жеке қорғану құралдарын, радиациялық және химиялық барлау мен бақылау аспаптарын алдын ала жинақтау, әзірлікте ұстау және қажет болған кезде пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы

    Қашықтықтан оқыту және электрондық оқыту әдістерінің әдістемелік мәселелері қарастырылады, қазіргі заманғы білім беру тәжірибесін және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе, ғылымның жетістіктерін ескеріп, қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, оқу үрдісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері

    Мақсаты - балалар, жасөспірімдер және ересектер ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін білу; дене тәрбиесінің физиологиялық негіздемесіне, спорттық жаттығуларға және дене шынықтыру мен спортпен шұғылдану кезінде адамның функционалдық дайындығының жай-күйін басқаруға қажетті жаратылыстану-ғылыми негіздер дағдылары. Балалармен, жасөспірімдермен және ересектермен дене шынықтыру-сауықтыру сабақтарының негізгі түрлерін жоспарлау және өткізу үшін білімді қолдану. Сабақтың негізгі түрлерін өткізу процесінде жалпы және мектеп физиологиясы туралы білімді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі инновация

    Пән білім берудегі инновациялық процестерді тұтас қабылдауды қалыптастыруға бағытталған. Білім беру жүйесін дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін, білім беруді жаңғырту жөніндегі негізгі құқықтық құжаттарды, Білім берудегі инновациялық процестерді іске асырудың өлшемдері шарттарын зерделейді. Инновациялық білім беру жағдайында бағдарлану, педагогикалық ізденісті жүзеге асыру және білім беру процесіне инновациялық технологияларды енгізу білігін қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Төтенше жағдайлар және азаматтық қорғаныс

    Халықты, материалдық және мәдени құндылықтарды әскери қақтығыстар кезінде немесе осы қақтығыстар салдарынан, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде туындайтын қауіптерден қорғауға дайындау және қорғау жөніндегі іс-шаралар жүйесін қарайды. Азаматтық қорғаныс саласында халықты даярлау жүйесін, халықты әскери қақтығыстар кезінде туындайтын қауіптер туралы хабардар етуді зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әскери-инженерлік дайындық, басқару және байланыс

    Әскери-инженерлік дайындық бойынша шешілетін мән мен міндеттерді қарастырады, әскери топография, басқару және байланыс. Студенттердің тактикалық-техникалық инженерлік құрылыстардың, қоршаулардың сипаттамалары, байланыс құралдары, топографиялық карталармен және құралдармен жұмыс істеу тәртібі әскери топография.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Әскери-патриоттық тәрбие негіздері

    Патриоттық және әскери-патриоттық тәрбиенің ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздерін зерделейді. Азаматтардың, әсіресе жастардың патриоттық сезімін дамытуға, қазіргі жағдайда Отанды қорғауға және әскери қызметке дайындығын қалыптастыруға, шиеленіскен әскери-саяси жағдай мен өзгерістерді, қазіргі жастардың ерекшелігін, оның құндылықтарын, мүдделерін, ұмтылыстарын ескере отырып, әскери-патриоттық жұмысты ұйымдастыру мен жүргізуге бағытталған мәселелерді қарайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Бастапқы әскери және технологиялық дайындыққа оқытудың стратегиялары мен технологиялары (тактикалық дайындық, атыс дайындығы, әскери топография, әскери робототехника негіздері)

    Жалпы білім беретін оқу орындарында бастапқы әскери және технологиялық дайындыққа оқытудың технологиясын, мақсаттары мен міндеттерін, оқушыларды ғылым негіздеріне енгізу, оқушыларда бастапқы әскери және технологиялық дайындық бойынша оқу-тәрбие процесінің түсініктері мен ұғымдарын қалыптастыру, бастапқы әскери және технологиялық дайындық сабақтарында практикалық жұмыстарды ұйымдастыру, оқушылардың білімін тексеру және бағалау әдістемесін зерделейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 10
  • Технологиялық дайындық

    Робототехника, IT-технологияларды пайдалану және доңғалақ жүргізу негіздері бойынша бастапқы білім мен біліктіліктің теориялық және практикалық негіздерін қарастырады. машиналар. Бастапқы әскери дайындық бойынша орта білімнің жаңартылған мазмұны шеңберінде жалпы теориялық ерекшеліктерді зерттейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Әскери заңнама

    Мақсаты-мемлекеттің әскери қызметін қазіргі заманғы құқықтық реттеудің теориялық білімдерін жүйелеу. Әскери заңнаманың мазмұны мен жүйесін анықтаңыз. әскери құқықтың маңызды ережелерін белгілеңіз. Кәсіби - құқықтық құзыреттілікті қалыптастыруды және әскери құқықтың мәні мен әскери құқықтың негізгі институттары-мемлекеттің әскери ұйымы, әскери қызмет туралы жүйелі білімді қамтамасыз ететін әскери қызметтің құқықтық негіздерін терең зерделеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7
  • Гимнастика теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты - адамдардың дене тәрбиесінің негізгі құралы ретінде гимнастика теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздерін, оның дене шынықтыру жүйесіндегі орнын және дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандарды кәсіби даярлау үшін маңыздылығын зерттеу. Гимнастиканың міндеттері мен құралдарын, гимнастика түрлерін жіктеуді, сондай-ақ гимнастика сабақтарында жарақаттанудың алдын алу шараларын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Әскери қызмет негіздері

    Күнделікті өмірде адамгершілік және моральдық құндылықтарды, психологияны және өзін-өзі ұстау ережелерін, азаматтардың Қарулы күштердегі қызметке әскери міндеттерін, ҚР Қарулы Күштерінің әскери оқу орындарына қабылдау шарттарын қарастырады. ҚР ҚК-де қызмет өткерудің жалпы теориялық ерекшеліктерін, Қазақстан Республикасының Әскери доктринасын, Қазақстан Республикасының әскери қорғаныс негіздерін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 10
  • Спорттың базалық түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі (жаңартылған мектеп бағдарламасы бойынша)

    Мақсаты: дене шынықтыру, сауықтыру және спорттық іс-әрекеттер процесінде студенттердің базалық спорт түрлерін меңгерудегі теориялық және практикалық дағдыларын дамыту. Дене тәрбиесінің жалпы жүйесінде базалық спорт түрлерін оқыту кезінде негізгі түсініктерді қалыптастыру; базалық спорт түрлерін оқытудың техникасы мен әдістерін меңгеру; әртүрлі типтегі оқу орындарында табысты өз бетінше ұйымдастырушылық-педагогикалық жұмысты орындауға қажетті білім, білік және дағдыларды меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 7

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Жастарды Бастапқы әскери даярлау міндеттерін шешу үшін әскери қызметшілердің мәртебесін айқындайтын Қазақстан Республикасы Қарулы күштерінің негізгі ережелері туралы білімдерін қолдану.
  • Әскери-инженерлік дайындық, әскери топография, басқару және байланыс саласындағы ғылыми білім жүйесін талдау.
  • Тарихи жетістіктер мен халықаралық педагогикалық тәжірибені ескере отырып, білім алушылар үшін бастапқы әскери және спорттық даярлық бойынша жеке және топтық сабақтарды ұйымдастыру
  • Білім беру саласындағы нормативтік құжаттарға, білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес оқыту нәтижелері мен бағалау әдістерін жобалау.
  • Білім алушылардың жеке білім беру қажеттіліктерін, даму үдерістерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесін болжай, жоспарлай және басқара білу.
  • Жеке ерекшеліктері мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ өткізу үшін оқушылардың физикалық қабілеттері мен функционалдық жағдайын бағалау.
  • Медициналық-биологиялық пәндердің біліміне сүйене отырып, физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, олардың жағдайын алдын-алу және түзету үшін қозғалыс белсенділігінің құралдары мен әдістерін таңдау
  • Сабақтар мен іс-шараларды өткізу барысында инновациялық педагогикалық технологиялар мен оқытудың заманауи әдістерін қолдану.
  • Оқу процесінде денсаулық сақтау технологияларын қолдану, балалар жарақатының алдын-алу шараларын сақтау.
  • Дене шынықтыру құралдары мен әдістерін қолданып, білім беру, жаттығу және жарысу процестерінің мазмұнын әзірлеу.
  • Жеке тұлғаны әскери-патриоттық тәрбиелеу және оның дене бітімін дамыту қағидаттарына негізделген білім алушылардың әскери-әлеуметтік жұмысын жүргізудің әртүрлі нысандары мен әдістерін меңгеру
  • Құқықтық, экономикалық, іскерлік, өндірістік, экологиялық, мәдиниеттік ортадағы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді түсінудің зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерін бағалау және қолдануда қабілетті болу.
  • Жеке қорғаныс құралдарын пайдалана отырып, тіршілік қауіпсіздігі саласындағы талаптарға жауап беретін әскери-спорттық іс-шараларды ұйымдастыру
  • Оқушылардың автомобиль, броньды танк техникасының жалпы құрылымы, техникалық қызмет көрсету, тактикалық-техникалық сипаттамалары туралы білімдерін қалыптастыру үшін бастапқы әскери-техникалық даярлықты оқытудың стратегиялары мен технологияларын қолдану
Top