Жаңа білім беру бағдарламасы

6B07211 Гидрогеология және инженерлік геология в Satbayev University

Пәндер

  • Жалпы және тарихи геология

    Күн жүйесінің құрылысы және жаралуы; Жердің Күн жүйесіндегі орны; Жердің формасы және өлшемдері; сыртқы гео-сфералар және Жердің ішкі құрылысы; жер жыл намалық шкала, геологиялық жаралым-дарың жасын анықтау әдіс-тері; геологиялық процестер: магматизм; мета-морфизм; текто-ника; экзогендік геологиялық процесстер. Не-гізгі геотектоникалық гипоте-залар. Тарихи геологияның негізгі әдістері; стратиграфия принциптері, стратиграфіялық жә-не геохро-нологиялық шкала, стратиграфіялық бөлім-демелер; органикалық қалдықтар және олар-дың стратиграфиялық маңызы; жәндік және өсімдік типтерінің, әулеттерінің, тектерінің жалпылама сипаты. Жердің және жер қырты-сының геологиялық даму тарихының прекем-брийлік, палеозойлық, мезозойлық және кай-нозойлық сатылары.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Құрылымдық геология

    Пәнді оқу мақсаты – жер қыртысының құрылымдық элементтері туралы теориялық білім алу, олардың пайда болу механизмдері, тау жыныстарының деформациялық қасиеттері және деформация түрлері, шөгінді жамылғысының құрылымдары, интрузивті және эффузиялық магмалық денелердің морфологиясы, литосфералық плиталардың өзара әрекеттесуі және негізгі құрылымдық элементтердің түзілуі. Геологиялық карталарды оқуға және талдауға, геологиялық қималарды салуға және геологиялық карталарды құрастыруға үйрету

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Физика

    Мақсаты: дүниенің қазіргі физикалық бейнесі және ғылыми дүниетанымы туралы идеялар, іргелі заңдар, классикалық және қазіргі физика теориялары туралы білімді пайдалана білу. Мазмұны: Физика пәні келесі бөлімдерді зерттеуді қамтиды: механиканың физикалық негіздері, молекулалық физика және термодинамика негіздері, электр және магнетизм, тербелістер мен толқындар, оптика және кванттық физика негіздері

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Математика II

    Мақсаты: студенттерге интеграция әдістерін үйрету. Антивирусты табу үшін дұрыс әдісті таңдауға үйрету. Практикалық есептерді шешу үшін белгілі бір интегралды қолдануға үйрету. Мазмұны: бір және екі айнымалы функцияның интегралды есебі, қатар теориясы. Анықталмаған интегралдар, оларды есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және белгілі бір интегралдардың қосымшалары. Дұрыс емес интегралдар. Сандық және функционалды қатарлар теориясы, Тейлор және Маклорен қатарлары, қатарларды шамамен есептеулерге қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Математика I

    Мақсаты: студенттерді сызықтық алгебра, Аналитикалық геометрия және Математикалық талдаудың негізгі ұғымдарымен таныстыру. Пәннің типтік және қолданбалы міндеттерін шешу қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: сызықтық алгебра, векторлық Алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері. Талдауға кіріспе. Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есебі. Туындыларды қолдану арқылы функцияларды зерттеу. Бірнеше айнымалылардың функциялары. Ішінара туындылар. Екі айнымалы функцияның экстремумы.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Гидрогеология және инженерлік геология негіздері

    Пән сұйықтықтардың физика-механикалық қасиеттерін, сұйықтықтардың статикасы мен динамикасының заңдылықтарын, гидравликалық негіздеу негізінде су өткізу құрылыстарының мөлшерін анықтау әдістерін, су құбыры құрылыстары (суағарлар мен суағарлар, бөгеттер, науалар, каналдар) арқылы судың қозғалысын есептеу теориясын, сондай-ақ құрылыс конструкцияларының негізгі параметрлерін және олардың ұтымды нысанын анықтау үшін осы заңдар мен әдістерді пайдалануды зерттейді. Геологиялық орта және оның негізгі қасиеттері туралы; геологиялық жүйелер, олардың жіктелуі, құрылымы, гидрогеология жер асты гидросферасының ғылымы және оның басқа ғылыми туралы түсінік алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістерінің негіздері

    Мақсаты: студенттердің ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту; студенттерді ғылыми білімге баулу, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілеті болып табылады. Мазмұны: білім алушылардың қолда бар теориялық білімдерін тереңдетуге және бекітуге ықпал ету; ғылыми зерттеулер жүргізуде, алынған нәтижелерді талдауда және ұсынымдарды әзірлеуде практикалық дағдыларды дамыту; ақпарат көздерімен және тиісті бағдарламалық-техникалық құралдармен өз бетінше жұмыс істеуде әдістемелік дағдыларды жетілдіру; Қазақстандағы ESG тәжірибесін енгізу және тұрақты даму принциптерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Минералогия және петрография

    Минерологиядағы негізгі ұғымдар: минералдық түр, сорт, дара, кристал, агрегат. Кристаллдық заттың негізгі қасиеттері. Кристалл құрылымы: беттері, қырлары, кристалдық симметриясы. Симметрия элементтері, сингония, қарапайым пішіндер. Минералдардың құрылымы мен химиялық құрамы. Полиморфизм, изоморфизм. Аккрециялар мен егіздер. Минералдардың физикалық және оптикалық қасиеттері. Петрография ғылым ретінде, тау жыныстары және олардың классификациясы. Тау жыныстарын зерттеу әдістері. Магмалық жыныстар: интрузивті және жанартаулық. Олардың түзілу жағдайлары, құрылымдары, текстуралары және минералдық құрамы бойынша жіктелуі және сипаттамалары. Шөгінді және метаморфтық тау жыныстары. Өнеркәсіптік қолданбалар

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсат: Экономикалық үдерістер туралы базалық білім мен кәсіпкерлік қызметті жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Пән экономикалық ұғымдарды, сұраныс пен ұсыныс, нарықтық тепе-теңдік сияқты түсініктерді талдау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сонымен қатар, бизнес құру және басқару негіздері, бизнес-жоспарларды әзірлеу, тәуекелдерді бағалау және стратегиялық шешімдер қабылдау қамтылады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы химия

    Элементтердің периодтық жүйесінің құрылымын және элементтердің негізгі сипаттамаларын және одан туындайтын қосылыстарды зерттеу; химиялық қосылыстардың номенклатурасы, негізгі химиялық заңдар мен ұғымдар, сонымен қатар оларды кәсіби мәселелерді шешуде қолдану; заттардың қасиеттері мен физикалық күйлерін және бейорганикалық қосылыстардың негізгі класстарын зерттеу; электролит ерітінділері, электролиттік диссоциация және тұз гидролизі; химиялық термодинамика және кинетика негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 6
  • Топография негіздерімен геодезия

    Бұл курстың мақсаты топографиялық карта, оның негізгі қасиеттері, мазмұны, ғылыми және практикалық міндеттерді шешу үшін жасаудың және пайдаланудың заманауи әдістері мен технологиялары туралы қажетті іргелі білімді үйрету болып табылады. Пән карталарда картографиялық мазмұндағы элементтердің: гидрографиялық объектілердің, рельефтің, өсімдіктер мен топырақтың, қатынас және коммуникация жолдарының бейнесін зерттейді. Құрылыс процесінде құрылыс конструкцияларының жобалық жағдайына дұрыс орнатылуын геодезиялық әдістермен тұрақты тексеру жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: алынған білім мен оларды практикалық қолдану арасында тікелей байланыс құру негізінде білім алушылардың қаржылық сауаттылығын қалыптастыру. Мазмұны: қаржыны басқару саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде пайдалану, жинақтарды сақтау және көбейту, бюджетті сауатты жоспарлау, салықтарды есептеу, төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды алу, қаржылық ақпаратты талдау, барабар инвестициялық стратегияларды таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлау.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Инженерлік геология

    Курстың мақсаты: тау жыныстарының инженерлік-геологиялық ерекшеліктері мен қасиеттері, геологиялық және инженерлік-геологиялық процестер туралы теориялық білімдерді алу, олардың әр түрлі аумақтардағы инженерлік-геологиялық жағдайлары, олардың зерттелуі экономикалық даму кезінде олардың өзгерістерін болжау үшін қажет. Жартастардың геотехникалық қасиеттері. Топырақтың тұжырымдамасы және сипаттамасы. Геотехникалық аймақтарды бөлу. Инженерлік және геологиялық зерттеулер әдістері, әртүрлі құрылыс түрлеріне арналған инженерлік-геологиялық зерттеулер. Экзогендік геологиялық процесстерді бақылау қағидалары. Аймақтық инженерлік геология.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Мақсаты: экологиялық білім мен сананы қалыптастыру, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи әдістері бойынша теориялық және практикалық білім алу. Мазмұны: экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін, табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын және еңбек қызметі жағдайындағы экологиялық қауіпсіздік аспектілерін зерттеу, Қоршаған ортаны бақылау және оның қауіпсіздігі саласындағы басқару, экологиялық проблемаларды шешу жолдары, техносферадағы тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері

    Мақсаты: студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны: қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру, сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Гидрогеология

    Гидрогеологияның компоненттері; жерасты суларының физикалық қасиеттері мен химиялық құрамы; жер асты суларының химиялық талдауларын өңдеу әдістері және оларды көрсету тәсілі; Жер қыртысының жер асты суларының қозғалысы; литосферада су ерітінділері; гидрогеологиялық бассейндер және геохидродинамикалық жүйелер; жер асты суларының тереңдігі; гидрогеологиялық зерттеулер мен зерттеулер; палеогидрогеология; көші-қонның гидрогеологиялық жағдайлары және жер асты суларының жиналуы.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Инженерлік және компьютерлік графикасы

    Мақсат: Студенттерге сызба жасаудың білімін және стандарттар талаптарына сәйкес графикалық және мәтіндік конструкторлық құжаттаманы әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Студенттер ЕСКД стандарттарын, графикалық примитивтерді, геометриялық құрастырылымдарды, ортогонал проекциялау әдістері мен қасиеттерін, Монж эпюрын, аксонометриялық проекцияларды, метриялық есептерді, қосылыстардың түрлері мен ерекшеліктерін, бөлшектердің эскиздерін және жинақ сызбаларын, детализацияны және AutoCAD-та күрделі қатты денелі объектілерді жасау процесін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Гидрогеологиялық және инженерлік-геологиялық жұмыстардың экономикасы және ұйымдастырылуы

    Пән геологиялық барлау және инженерлік-геологиялық зерттеулерді ұйымдастыру, қаржыландыру және жобалау мәселелерін зерттеуге арналған. Оны игерудің негізгі мақсаты – гидрогеологиялық қызметтің болашақ қызметкерлерін экономика мен гидрогеологиялық кәсіпорынды басқарудың заманауи әдістері мен негіздеріне үйрету, алынған білімді практикалық қызметте пайдалану, геологиялық барлау жұмыстарының тиімділігін арттыруға ықпал ететін экономикалық негізделген техникалық және ұйымдастырушылық шешімдерді әзірлеу мен іске асыру.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Гидрогеологиялық және геотехнологиялық ұңғымаларды бұрғылау

    Өндірістің геотехнологиялық әдістерімен ұңғымаларды бұрғылау минералды қабаттарды ашу үшін ғана емес, сонымен қатар тау-кен құрылғыларын түсіру және көтеру, жұмыс қабатын өнімді қабатқа жеткізу және технологиялық шешімдерді немесе газды жер бетіне көтеру үшін қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Сумен қамту және иррига-ция

    Пәннің мақсаты-су объектілеріндегі су сапасының нысаналы көрсеткіштеріне сәйкес және талап етілетін мөлшерде су тұтынушыларға жер үсті немесе жер асты суларын беру негіздерін оқыту. Курс шеңберінде сумен жабдықтаудың табиғи көздерінің сипаттамасы; сумен жабдықтау түрлерінің сыныптамасы және олардың сипаттамасы; жерасты суларының су жинағыштары; жерасты суларының су жинағыштарының гидрогеологиялық есебі; құбырлы құдықтар сүзгілерінің типтері; ауыз суды дайындау әдістемесі; санитариялық қорғау аймақтарын ұйымдастыру және есептеу.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Іздеу мен барлаудың геофизикалық әдістері

    Пәннің мақсаты-далалық, геофизикалық әдістердің (электрбарлау, магнитбарлау, гравибарлау, сейсмобарлау, радиометрия және ядролық геофизика) нәтижелерін өңдеу және түсіндіру, физикалық-геологиялық негіздерді, жұмыстардың әдістемесі мен техникасын зерделеу. Курста тау жыныстарының физикалық қасиеттері және олармен байланысты физикалық өрістердің табиғаты қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Аймақтық инженерлік геология

    "Аймақтық гидрогеология" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің жердің әртүрлі гидрогеологиялық жағдайларын зерттеуі, ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешу үшін аумақтың және бүкіл әлемнің нақты гидрогеологиялық аудандарында жер асты суларының, олардың кен орындарының таралуы мен қалыптасуының аймақтық заңдылықтарымен танысу; гидрогеологиялық карта жасау және жалпы аудандастыру принциптерін қарастыру. Ол мыналарды: инженерлік-геологиялық жағдайларды; табиғи жағдайлар факторларының кешендерін зерделейді; осы аумақта құрылыс тәжірибесі негізінде инженерлік-геологиялық процестер мен құбылыстар.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: студенттерді жасанды интеллект саласындағы негізгі ұғымдармен, әдістермен және технологиялармен таныстыру: машиналық оқыту, компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу және т.б. Мазмұны: жасанды интеллекттің жалпы анықтамасы, интеллектуалды агенттер, ақпараттық іздеу және күй кеңістігін зерттеу, логикалық агенттер, жасанды интеллект жүйелерінің архитектурасы, сараптамалық жүйелер, бақылауларға негізделген оқыту, оқытудың статистикалық әдістері, лингвистикалық ақпаратты ықтималды өңдеу, семантикалық модельдер, табиғи тілді өңдеу жүйелері.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Зияткерлік меншікті құқықтық реттеу

    Мақсаты: зияткерлік меншік құқықтарын қорғаудың негізгі принциптерін, тетіктерін және оларды іске асыру ерекшеліктерін қамтитын зияткерлік меншікті құқықтық реттеу жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Пән авторлық құқықты, патенттерді, сауда белгілерін және өнеркәсіптік үлгілерді қоса алғанда, АЖ құқығының негіздерін қамтиды. Студенттер зияткерлік меншік құқықтарын қорғау мен басқаруды үйренеді, құқықтық даулар мен оларды шешу әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Уран кенорындарының жерасты өңдеу геотехнологиясы

    Мақсаты: уран кен орындарын жерасты игеру геотехнологиясының ерекшеліктерін игеру. Мазмұны: құрылымы; уран кен орындарын ашу тәсілдері, оларды таңдау, негізгі көрсеткіштері; уран кен орындарын пайдалану, жеңіл шаймалау кен орындарын пайдалану тиімділігін анықтау тәсілдері, кен орындарын шаймалауға жол берілмейді; уран кен орындарын тампондау, қолданыстағы тәсілдер; жерасты ұңғымасын іске асыру уранды физика-химиялық геотехнология әдісімен шаймалау; блоктарды дайындау процесі және өндірудің толықтығы мен қарқындылығы үшін қолданылатын реагенттер қорлар.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті мәдениеттегі ESG қағидаттары

    Курстың мақсаты: ESG (Environmental, Social, Governance – экологиялық, әлеуметтік және корпоративтік басқару) қағидаттарын және олардың ұйымдағы инклюзивті мәдениетті қалыптастырумен өзара байланысын зерттеуге бағытталған. Мазмұны: Студенттер ESG қағидаттарын енгізудің бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін, тұрақты дамуды және барлық қызметкерлер үшін, соның ішінде әртүрлі кемсітушілікке ұшырауы мүмкін адамдар үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз етуге қалай ықпал ететінін түсінеді. Курс студенттерге инклюзивті мәдениеттің ұзақ мерзімді бизнес мақсаттарына және ұйымның тұрақты дамуына қол жеткізудегі маңыздылығын ұғынуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Гидрогеологиялық зерттеулер

    Жер асты суларының ластану учаскелеріндегі гидрогеологиялық зерттеулер ластану көздерін анықтауды, ластаушы заттардың көлемін, сондай-ақ олардың жер асты суларында таралу бағыты мен жылдамдығын бағалауды мақсат етеді. Пәннің мақсаты-учаскедегі тұщы суды іздеу әдістемесін игеру, бұрғылау жұмыстарын жүргізу, қажет болған жағдайда жер асты суларын бұру бойынша іс-шараларды жүргізу, су алуды қалыптастыру, жер асты суларын су қоймаларына бұру бойынша шараларды әзірлеу. Алынған мәліметтер жер асты суларының құрамы мен қасиеттерін зерттеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Экологиялық гидрогеология

    Пәннің мақсаты – жер асты суларының белсенділігіне, литосфераға антропогендік әсер етуіне байланысты экопроцесстерді зерттеу, геоэкологиялық зерттеулер әдістемесімен танысу, литосфераның экологиялық функцияларын, табиғи және жасанды экоаномалияларды зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 4
  • Мелиоративтік гидрогеология

    Пәннің мақсаты сумен жабдықтау және ирригацияны ұйымдастыру негіздерімен таныстыру болып табылады. Пәннің мақсаты: гидрогеологиялық-мелиоративтік үдерістерді, ілеспе ирригацияларды зерттеу. Пәннің қысқаша мазмұны: мелиорациялық Гидрогеология мен мелиорацияның әдістері мен міндеттері, суармалы және құрғатылған жерлердің мелиорациялық жай-күйін мониторингтеу мен бағалау, мелиорацияланатын аумақ топырағының су режимі және жер асты суларының режимін реттеу.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның геологиясы және минералдар ресурстары

    Пәннің мақсаты-Қазақстан аумағы шегінде жер қойнауының геологиялық құрылымы және жер қыртысының дамуы туралы, Қазақстанның минералды ресурстары, олардың жіктелуі, қорлары, шикізаттың басым және стратегиялық түрлері туралы, қазіргі кезеңдегі Қазақстанның геологиялық қызметінің міндеттері туралы түсінік беру. Курс минералдық ресурстардың негізгі түрлері, олардың перспективада елдің қамтамасыз етілуі және минералдық-шикізат кешеніндегі басымдықтар туралы ақпаратты қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Гидрогеодинамика

    Пәннің мақсаты жерүсті және жер асты суларының ресурстарын және олардың су алуын бағалау, су ресурстарын болжау, суару және су бұру жүйелерін жобалау, шаруашылық құрылыстары мен құрылыстарының су тартуларын пайдалану проблемаларына байланысты гидродинамикалық проблемаларды шешуде практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Гидрогеологиялық және геоэкологиялық зерттеулердегі геоақпараттық жүйелер

    Бұл курс геоақпараттық жүйелерді, деректер мен технологияларды интеграциялауды, ГАЖ интеллектуалды ерекшеліктерін, гидрогеологиялық және геоэкологиялық зерттеулердегі мәселелердің кең ауқымы үшін шешімдер қабылдауды қамтамасыз ету жүйелерін, гидрогеологиядағы модельдеу және оны өзекті гидрогеологиялық мәселелерді шешуде пайдалану әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 4
  • Гидрогеологиядағы геоақпараттық жүйелер

    Мақсаты-тыңдаушылардың картографиялық ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің компьютерлік технологияларын қолдана білу және практикалық дағдыларын игеру, олардың табиғи процестер мен құбылыстарды зерттеу және талдау үшін қазіргі заманғы ГАЖ жүйелерімен жұмыс істеу әдістерін игеру. Міндеттері: геоақпараттық және картографияның негізгі ұғымдарын меңгеру, Ғаламдық позициялау жүйесімен танысу және спутниктік навигаторлардың көмегімен жергілікті жерге бағдарлау мен жұмыстың практикалық дағдыларын алу, ГАЖ қолдану аясы, олардың мүмкіндіктері, артықшылықтары мен пайдалану әлеуеті туралы идеяларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Гидрогеологиялық ұңғымаларды геофизикалық зерттеу

    Пәннің мақсаты-студенттерді гидрогеологиялық ұңғымаларды зерттеудің геофизикалық әдістерінің теориясымен, далалық бақылау және түсіндіру әдістемесімен таныстыру, геологиялық-геофизикалық зерттеулердің бірыңғай технологиялық циклінің бөлігі ретінде ұңғымадағы зерттеудің геофизикалық әдістерін қарау. Мынадай міндеттерді шешеді: ұңғымалар тілімдерін суға литологиялық бөлу; тіліктерде су тұтқыш жиектерді бөлу, олардың қуаты мен құрылысын анықтау. Қазіргі уақытта сумен жабдықтау, гидрогеологиялық және инженерлік-геологиялық зерттеулер мақсаттары үшін Қазақстан аумағында жыл сайын көптеген ұңғымалар салынады, бұл ретте оларды бұрғылау көп жағдайда Кернді іріктеусіз жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Уранды өндіру кезіндегі гидравлика

    Пәнді игерудің мақсаты Гидростатика, кинематика және гидродинамика негіздерін оқып үйрену, сұйықтықтардың негізгі қасиеттерімен таныстыру; сұйықтықтың тепе-теңдігі мен қозғалыс заңдылықтары туралы түсінік алу; ағым процестерін есептеу және талдау әдістерін меңгеру, гидравликалық жүйелерді жобалау, инженерлік есептеулер дағдыларын дамыту және сұйықтықтар мен газдар механикасының қолданбалы саласы ретінде гидравликаның негізгі мәселелерін шешу әдістемесін игеру. Пәнді оқу курсының міндеттеріне студенттердің теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеруі, Сұйықтықтар мен газдардың негізгі физикалық қасиеттерін зерттеу кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 4
  • Жер асты суларының динамикасы

    Оқу пәнінің мақсаты-білім алушылардың арнайы гидрогеологиялық білім берудің іргелі негіздерін алуы, гидрогеологиялық процестердің физика-математикалық мәнін зерделеу. Пәнді зерделеу міндеттері: а) жерасты суларының қозғалысы туралы ғылымның даму тарихын қадағалау; б) гидролитосферадағы жерасты сулары қозғалысының физикалық-механикалық негіздерін зерделеу; В) есептік гидрогеологиялық параметрлерді анықтау әдістемесін зерттеу; г) геофильтрациялық есептерді шешу кезінде аналитикалық зерттеу және модельдеу әдістерін зерделеу.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Инженерлік геодинамика

    Пәннің мақсаты – процестер мен құбылыстардың пайда болу және даму себептері мен заңдылықтарын, олардың механизмі мен қорғау шараларын зерттеу; инженерлік геодинамиканың жағдайы мен тұрақтылығын ассимиляциялау, инженерлік-геологиялық білімнің негізгі ережелерін практикалық жұмыста және геологиялық және инженерлік-геологиялық процестер мен құбылыстарды қолданбалы зерттеулерде пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Арнайы гидрогеология

    Гидрогеологияның компоненттері; жерасты суларының физикалық қасиеттері мен химиялық құрамы; жер асты суларының химиялық талдауларын өңдеу әдістері және оларды көрсету тәсілі; Жер қыртысының жер асты суларының қозғалысы; литосферада су ерітінділері; гидрогеологиялық бассейндер және геохидродинамикалық жүйелер; жер асты суларының тереңдігі; гидрогеологиялық зерттеулер мен зерттеулер; палеогидрогеология; көші-қонның гидрогеологиялық жағдайлары және жер асты суларының жиналуы.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Топырақ және топырақ механикасы

    Пәннің оқыту Курстың мақсаты инженерлік геология, топырақ механикасы, есептеу қазіргі заманғы әдістерін жалпы ережелер, жобалау мен негiздерi құрылғы, қорлар және жерасты құрылыстары негіздерімен болашақ мамандарды таныстыру

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Өнеркәсіптік сумен жабдықтау

    Өнеркәсіптік сумен жабдықтау пәнін игерудің мақсаты өнеркәсіптік және өртке қарсы сумен жабдықтау жүйелері, су дайындау әдістері, өнеркәсіптік кәсіпорындардың су шаруашылығы жүйелерін ұтымды пайдалану туралы терең және жүйелі білімді қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттері: өнеркәсіптік кәсіпорындардың сумен жабдықтау жүйелерін жобалау ерекшеліктерін зерделеу; өнеркәсіптің әртүрлі салаларының суға және су дайындау әдістеріне қойылатын талаптарын зерделеу; өнеркәсіптік сумен жабдықтау жүйелерін пайдалану нормалары мен ережелерін зерделеу

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Инженерлік-геологиялық зерттеулер

    Инженерлік геологиялық зерттеулер-бұл әртүрлі инженерлік қызмет түрлерінің геологиялық ортамен өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған жұмыстар жиынтығы. Зерттеулер учаскенің геологиялық құрылымы, топырақтың физика-механикалық параметрлері, химиялық-коррозиялық белсенділігі, гидрогеологиялық параметрлері және жобаланатын объектіні салу және пайдалану процесінде олардың ықтимал өзгерістері туралы толық ақпарат алуға мүмкіндік береді. Геологиялық зерттеулер нәтижесінде алынған мәліметтер негізінде іргетастың түрі мен тереңдігін анықтауға және барлық ықтимал факторларды ескеруге болады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Жерасты гидротехникалық ғимараттардың құрылысы

    Білім алушылардың жерасты құрылысы кезінде гидрологиялық есептеулер жүргізу бойынша білімдерін қалыптастыру және дағдыларын дамыту. Сумен жабдықтау және су бұру гидротехникалық құрылыстарының, ағызу тоннельдерінің типтері мен конструкцияларымен және оларды су қоймалары режиміндегі қазіргі жай-күйі негізінде есептеу әдістерімен және гидротехникалық құрылыстардың прогрессивті конструкцияларында қолданылатын бекіту тәсілдерімен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Гидрогеохимия

    Пәнде судың қасиеттері мен құрамы, су жүйесі-газ-тірі зат тұқымы, гидрогеохимиялық жүйелердегі массоперенос, жер асты суларының негізгі генетикалық типтерінің құрамын қалыптастыру қарастырылады. Гидрогеохимиялық аймақтылық, Тұщы, сондай-ақ емдік және өнеркәсіптік минералды сулардың геохимиясы сипатталған. Элементтердің көшіп-қонуына, әртүрлі геологиялық жағдайларда, атап айтқанда гумидті және аридті облыстардың жер асты сулары мен терригенді, карбонатты және сульфатты шөгінділердің қабаттық сулары құрамының қалыптасу процестерінің ерекшеліктеріне, сондай-ақ гидрогеохимиялық аймақтылық және гидрогеохимиялық аудандастыру туралы мәліметтерге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Қауіпті геологиялық процестерді бақылау

    Қауіпті геологиялық процестерді бақылау жүйесінің негізгі міндеттері: аймақтық белсенділікті бағалау және зерттелетін бағыт шеңберінде ЖҚҚ жеке көріністерінің даму динамикасы; елді мекендерге, шаруашылық нысандарына, табиғи экожүйелердің жай-күйіне және адамдардың өмір сүру жағдайларына ХПК әсерін бағалау; генетикалық факторларды зерттеу және ОГП дамуына болжам жасау; бақылау мәліметтерін талдау және аумақты, ғимараттар мен құрылыстарды HCP-ден инженерлік қорғау шараларын іске асыру бойынша ұсыныстар әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Тау жыныстары мен Топырақ механикасы

    Пәннің мақсаты студенттерді топырақтың физика-механикалық қасиеттерін зерттеу тәсілдерімен және оларды жіктеу бағасымен, іргетастармен, құрылыстармен және қоршаған ортамен өзара әрекеттесетін топырақ массивтерінің кернеулі деформацияланған күйін және тұрақтылығын сандық болжау әдістерімен таныстыру болып табылады. Пәннің негізгі міндеті-топырақ пен тау жыныстарының беріктік және деформациялық қасиеттерін дұрыс бағалай білу ғана емес, сонымен қатар құрылымдар негіздерінің жүктеме қабілеті мен деформациясын есептеу үшін теория мен практикамен негізделген әдістерді қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Геомеханикалық процестерді сандық 3D модельдеу

    Геомеханикалық процестерді сандық 3D модельдеу.Пәнді оқытудың мақсаты тау-кен объектілерінің кернеулі-Деформацияланатын күйін анықтау үшін қатты Деформацияланатын дене механикасының заманауи сандық әдістерін игеру болып табылады. Курстың міндеттері тау жыныстары мен топырақтар механикасының негізгі арақатынасын зерттеу; тау жыныстары немесе топырақ массивінің кернеулі-деформацияланған күйі туралы есепті шешу үшін сандық әдісті пайдалану, ортаның деформациялық модельдерін, инженерлік-геологиялық зерттеулер үшін беріктік және орнықтылық өлшемдерін іске асыру

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Экологиялық дүниетанымды қалыптастыру, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуының негіздері туралы терең жүйелі білім мен түсінік алу, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи тәсілдері туралы теориялық және практикалық білім алу.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Құрылыс материалдарын ашық өңдеу

    Мақсаты: Құрылыс материалдарын әзірлеудің ғылыми негізделген әдістерін игеру. Мазмұны: тау-кен кәсіпорындары жұмысының жоғары техникалық-экономикалық көрсеткіштерін қамтамасыз ету, ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау; Карьерлердегі құрылыс материалдарының тау-кен өндірісін тағайындау.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Жерасты суларын пайдаланулық барлау

    Пәннің мақсаты-жер асты суларының қолданыстағы су бөгеттеріндегі мониторингтік зерттеулерді, су бөгеттеріндегі гидрогеологиялық зерттеулерді жүргізу әдістемесін зерделеу және жер асты суларының сапалық сипаттамаларын зерттеу және оларды пайдалану әсерінен өзгерту, сондай-ақ пайдалану барлауының нәтижелерін ескере отырып, жер асты суларының пайдалану қорларын қайта бағалау. Пәнді оқу курсының міндеттеріне су қабылдағыштарда гидрогеологиялық зерттеулер жүргізу әдістемесін зерттеу; жер асты суларының сапалық сипаттамаларын зерттеу және оларды пайдалану әсерінен өзгерту кіреді; пайдалану барлауының нәтижелерін ескере отырып, жер асты суларының пайдалану қорларын қайта бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • MODFLOW Flex бағдарламаларын қолдана отырып гидрогеологиялық модельдеу

    Пәннің мақсаты студенттерді modflow Flex бағдарламасымен таныстыру болып табылады, ол жер асты суларының қорын бағалауды анықтау үшін, сонымен қатар MODFLOW Flex бағдарламасын қолдана отырып, жер асты суларының сапасы мен мөлшерін анықтау үшін қолданылады. Жер асты суларының модельдерін бағалау үшін пайдалануға болады ұңғымалық жүйелер және су ресурстары( ағу, шөгу, кедергі), ұңғыма аузын қорғау аймағын/аймағын анықтау (WHPA); шахталардың сусыздануынан қоршаған ортаға әсерін бағалау; кеніштердегі су мөлшері мен су сапасының проблемаларын бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Жерасты суларын іздеу және барлау

    Курс гидрогеологиялық зерттеулердің негізгі әдістерін қолдану негізінде жер асты суларының кен орындарын зерттеуге арналған. Пәннің бөлімдеріне әлем мен Қазақстанның жер асты суларының кен орындарын, олардың ерекшеліктері мен қорларын зерттеу кіреді. Жер асты суларының ресурстары мен қорларын бағалаудың негізгі әдістері. Жер асты суларын алу схемасының негіздемесі, перспективалы учаскелерді таңдау. Далалық тәжірибелік-сүзу жұмыстарының нәтижелерін өңдеу және сулы горизонттардың параметрлерін есептеу; гидрогеологиялық карта бойынша гидрогеологиялық жағдайды талдау әдістеріне ерекше назар аударылады; гидрогеологиялық зерттеулердің міндеттері мен түрлерін анықтау, жер асты суларының пайдалану қорларын бағалау әдістерін таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Гидрология және ағынды реттеу

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің гидрология негіздерін жүйелі түрде білуін қалыптастыру және су ресурстарын пайдалану проблемаларына байланысты әртүрлі су шаруашылығы міндеттерін сауатты шешу үшін қажетті ағындарды реттеу болып табылады. Пәнді оқу міндеттеріне: студенттердің заманауи өлшеу құралдары мен гидрометриялық жабдықтарды пайдалана отырып, гидрологиялық жұмыстар өндірісінің негіздері туралы терең теориялық білім алуы, су өлшегіш және гидрологиялық бекеттердің құрылысы, өзендер мен су ағындарындағы ағынды есепке алу мен бақылауды ұйымдастыру, гидрометрия мен гидрологияда су ағындарының гидравлика заңдылықтарын пайдалану кіреді.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Жерасты сулары қорларының жасанды толуы

    Жерасты суларының жасанды толу перспективаларын анықтайтын негізгі табиғи факторлар. Жерасты суларының жасанды толу мақсаттары үшін аудандастыру әдістемесі. Жерасты суларының жасандытолуы үшін перспективті бөлінген аудандардың сипаттамасы. Жерасты суларының жасанды толуында биологиялық және басқа да ерекшеліктер.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Сулы қабаттың параметрлерін, гидродинамикалық және геофизикалық зерттеулер кешенін ескере отырып, гидрогеологиялық ұңғымаларды бұрғылаудың ең оңтайлы әдісін анықтау және ұсыну.
  • Тұрақты дамуға, қоршаған ортаны қорғауға және қоғам мен экожүйеге тәуекелдердің әсерін азайтуға баса назар аудара отырып, жер асты сулары мен қауіпті геологиялық процестердің мониторингі нәтижелері бойынша тау-кен кәсіпорны қызметінің аумақтың геоэкологиялық жағдайына әсерін талдау.
  • Гидрогеология мәселелерін шешуде ғылыми зерттеу әдістерін қолдану, практикалық қызметте заманауи ғылым әдістерін сыни қолдану.
  • Тіршілік қауіпсіздігі және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негізінде экономикалық, кәсіпкерлік, экологиялық білімді пайдалану.
  • Жер асты суларын олардың минералдану мөлшері, химиялық және газ құрамы бойынша, кен денесін қалыптастыру процесінде олардың рөлін, пайдалану жағдайларына әсерін, техникалық және ауыз сумен жабдықтау үшін пайдаланылуын бағалауға байланысты жіктеу.
  • Гидрогеологиялық зерттеулерді жүргізген кезде жер қойнауын, қоршаған ортаны және еңбекті қорғау, жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы заң бойынша нормативтік құжаттарды пайдалану.
  • Гидрогеолог-маманның кәсіби-этикалық, мәдени және психологиялық қасиеттерін дамыту үшін экономикалық, экологиялық, әлеуметтік, саяси, этикалық негіздерді, салауатты өмір салты нормаларын пайдалану.
  • Кәсіби және күнделікті тақырыптарға шет тілінде (ауызша және жазбаша) сөйлесе білу.
  • Азаматтық-идеологиялық ұстанымды қалыптастыру, кәсіби мәселелерге сыни баға беру, қоғамның тарихи дамуының философиялық негіздері мен постулаттарын пайдалану.
  • Уран кен орындарын жер астында игерудің геотехнологиялық әдістерін қолдану кезіндегі гидрогеологиялық зерттеулердің ерекшелігін бағалау, уран өндіру кезіндегі гидравликалық жағдайлар мен гидродинамикалық процестерді талдау.
  • Топырақтар мен тау жыныстарының физика-механикалық қасиеттерін бағалау, олардың құрамы мен күйін анықтау, тәжірибелік фильтрация жұмыстарын және геотехникалық зерттеулерді жүргізу үшін далалық және зертханалық зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану.
  • Жер асты сулары кен орындарында іздестіру-барлау жұмыстары кезінде далалық зерттеулердің инновациялық әдістерін қолдану, осы кен орындарының пайдалану қорларын бағалау, оның ішінде модельдеудің қазіргі заманғы әдістерін пайдалану.
  • Гидрогеологиялық есептерді шешу үшін физика-математика және жаратылыстану ғылымдары, инженерлік графика, ақпараттық және компьютерлік технологиялар, геоақпараттық және графикалық жүйелер модулі бойынша білімдерін көрсету.
  • Геология теориясы, гидрогеология және гидрогеологиялық барлау әдістерінің технологиясы, жер асты суларының қалыптасу жағдайлары мен динамикасы бойынша іргелі және практикалық білімдерін көрсету.
  • Қазіргі заманғы гидрогеологиялық жабдықты кәсіби орнату, техникалық қызмет көрсету және пайдалану және далалық зерттеулерге, бақылаулар жүргізуге, гидрогеологиялық ақпаратты заманауи компьютерлерде және арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуде үстелдік өңдеуге арналған жабдықты дайындау дағдыларын пайдалану.
Top