6B08601 Су ресурстары және суды пайдалану в Satbayev University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Су ресурстарын басқару және судыпайдалану саласында, оның ішінде жер асты суларының ресурстарында, сондай-ақ орнықты даму критерийлерін ескере отырып, су шаруашылығы жүйелері мен құрылыстарын жобалау, пайдалану саласында жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандар даярлау. Дайындық "ауыл шаруашылығы бакалавры" дәрежесін берумен аяқталады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B082 Су ресурстары және суды пайдалану
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 6B086 Су ресурстары және суды пайдалану
Пәндер
-
Мамандыққа кіріспе
Пәннің мақсатті: геологтар, геологтар, геофизиктер, гидрогеологтар және басқа мамандықтар сияқты геологиялық мамандықтардың студенттерін даярлау жүйесіндегі алғашқы қадам болып табылады. Қысқаша мазұны: Мамандығы бойынша бастапқы теориялық дағдыларды алуға, жанғыш, сұйық және қатты пайдалы қазбалар геологиясының тараулары бойынша бағдарлауға және мамандықтың негізгі ұғымдары мен терминдерін түсінуге және талдауға үйретуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Математика II
Мақсаты: студенттерге интеграция әдістерін үйрету. Антивирусты табу үшін дұрыс әдісті таңдауға үйрету. Практикалық есептерді шешу үшін белгілі бір интегралды қолдануға үйрету. Мазмұны: бір және екі айнымалы функцияның интегралды есебі, қатар теориясы. Анықталмаған интегралдар, оларды есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және белгілі бір интегралдардың қосымшалары. Дұрыс емес интегралдар. Сандық және функционалды қатарлар теориясы, Тейлор және Маклорен қатарлары, қатарларды шамамен есептеулерге қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математика I
Мақсаты: студенттерді сызықтық алгебра, Аналитикалық геометрия және Математикалық талдаудың негізгі ұғымдарымен таныстыру. Пәннің типтік және қолданбалы міндеттерін шешу қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: сызықтық алгебра, векторлық Алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері. Талдауға кіріспе. Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есебі. Туындыларды қолдану арқылы функцияларды зерттеу. Бірнеше айнымалылардың функциялары. Ішінара туындылар. Екі айнымалы функцияның экстремумы.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік және компьютерлік графикасы
Мақсат: Студенттерге сызба жасаудың білімін және стандарттар талаптарына сәйкес графикалық және мәтіндік конструкторлық құжаттаманы әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Студенттер ЕСКД стандарттарын, графикалық примитивтерді, геометриялық құрастырылымдарды, ортогонал проекциялау әдістері мен қасиеттерін, Монж эпюрын, аксонометриялық проекцияларды, метриялық есептерді, қосылыстардың түрлері мен ерекшеліктерін, бөлшектердің эскиздерін және жинақ сызбаларын, детализацияны және AutoCAD-та күрделі қатты денелі объектілерді жасау процесін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы механика
Мақсаты: студенттердің қатты дене механикасы саласындағы ғылыми білім негіздерін меңгеруі және оларды өз мамандығы бойынша практикалық жұмыста қолдану дағдыларын дамыту. Мазмұны: күш векторы және оның компоненттері. Күштер жүйесі. Нүктенің қозғалысын анықтау әдістері. Қатты дененің қарапайым қозғалысы. Қатты дененің тегіс қозғалысы. Нүктенің күрделі қозғалысы. Материалдық нүктенің динамикасы. Материалдық нүкте қозғалысының дифференциалдық теңдеулері. Материалдық нүктелер жүйесінің динамикасы. Материалдық нүкте үшін Даламбер принципі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Физика
Мақсаты: дүниенің қазіргі физикалық бейнесі және ғылыми дүниетанымы туралы идеялар, іргелі заңдар, классикалық және қазіргі физика теориялары туралы білімді пайдалана білу. Мазмұны: Физика пәні келесі бөлімдерді зерттеуді қамтиды: механиканың физикалық негіздері, молекулалық физика және термодинамика негіздері, электр және магнетизм, тербелістер мен толқындар, оптика және кванттық физика негіздері
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Гидрокүштік қондырғылар
Пәнді оқудың мақсаты студенттердің гидромелиорациялық жүйелер мен ГЭС су ресурстарын тиімді пайдалану міндеттерін шешу үшін білім мен дағдыларды игеруі болып табылады. Пәнді оқытудың міндеттері-ГАЖ, инженерлік және пайдалану қауіпсіздігі, сондай-ақ сұйықтықтың қозғалысы мен оның күйін сипаттайтын шамаларды анықтау әдістері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Су шаруашылығындағы Гидравлика
Пәнді оқудың мақсаты студенттерде Су шаруашылығы және гидротехникалық құрылыс объектілерін жобалау, Республиканың су ресурстарын кешенді пайдалану және қорғау мәселелерін шешу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттеріне мыналар кіреді: Гидростатика, гидродинамика негіздерін және ашық ағындардағы (өзендердегі, каналдардағы, ағындардағы) су қозғалысының заңдылықтарын зерттеу; Су шаруашылығы және гидротехникалық жобалау, су ресурстарын кешенді пайдалану және қорғау практикасында қажетті инженерлік-гидрологиялық ізденістер әдістерінің кешенін игеру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 6
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мақсаты: алынған білім мен оларды практикалық қолдану арасында тікелей байланыс құру негізінде білім алушылардың қаржылық сауаттылығын қалыптастыру. Мазмұны: қаржыны басқару саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде пайдалану, жинақтарды сақтау және көбейту, бюджетті сауатты жоспарлау, салықтарды есептеу, төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды алу, қаржылық ақпаратты талдау, барабар инвестициялық стратегияларды таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлау.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістерінің негіздері
Мақсаты: студенттердің ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту; студенттерді ғылыми білімге баулу, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілеті болып табылады. Мазмұны: білім алушылардың қолда бар теориялық білімдерін тереңдетуге және бекітуге ықпал ету; ғылыми зерттеулер жүргізуде, алынған нәтижелерді талдауда және ұсынымдарды әзірлеуде практикалық дағдыларды дамыту; ақпарат көздерімен және тиісті бағдарламалық-техникалық құралдармен өз бетінше жұмыс істеуде әдістемелік дағдыларды жетілдіру; Қазақстандағы ESG тәжірибесін енгізу және тұрақты даму принциптерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті мәдениеттегі ESG қағидаттары
Курстың мақсаты: ESG (Environmental, Social, Governance – экологиялық, әлеуметтік және корпоративтік басқару) қағидаттарын және олардың ұйымдағы инклюзивті мәдениетті қалыптастырумен өзара байланысын зерттеуге бағытталған. Мазмұны: Студенттер ESG қағидаттарын енгізудің бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін, тұрақты дамуды және барлық қызметкерлер үшін, соның ішінде әртүрлі кемсітушілікке ұшырауы мүмкін адамдар үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз етуге қалай ықпал ететінін түсінеді. Курс студенттерге инклюзивті мәдениеттің ұзақ мерзімді бизнес мақсаттарына және ұйымның тұрақты дамуына қол жеткізудегі маңыздылығын ұғынуға көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Су химиясы және микробиология
Пәннің мақсаты судың химиялық, физикалық және биологиялық көрсеткіштері туралы білім алу болып табылады. Тұндыру, коагуляция, сорбция процестерінің теориялық негіздері және басқа да әдістерің зерттеу. Су қоймаларын өзін-өзі тазарту және ағынды суларды биологиялық тазарту процесінде микроорганизмдердің рөлін анықтау.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Метеорология және климатология
Пәнді игерудің мақсаты атмосферадағы негізгі физикалық және химиялық процестерді, Жер климатының географиялық таралу заңдылықтарын теориялық игеру болып табылады. Пәнді игеру атмосфераның радиациялық, жылу режимдерін қалыптастыру ерекшеліктерін; су буының және олардың өнімдерінің булану, конденсация (сублимация) процестерін; барикалық өріс пен желді; атмосфералық айналымды білуге және түсінуге бағытталған. Климаттың қалыптасу процестерінің негізін қалау және жер климатын қалыптастырудағы географиялық факторлардың рөлі, климаттың әртүрлі классификациясын құру принциптерін түсіндіру.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Геодезия топография негіздерімен
Пәннің мақсаты Геодезияның тұжырымдамасы мен анықтамасының негізгі міндеттерін, рельефтің көрінісін зерттеу, оны карталар мен жоспарларда көрсету, топографиялық карталар мен жоспарлардың, азимуттардың, дирекциялық бұрыштардың, румбалардың, тікелей және кері геодезиялық есептердің, нивелирлеу түрлері мен әдістерінің мәселелерін шешу. Пән геодезиялық желінің жаңа жоспарларын құру тәсілдерін, мамандандырылған түсірілімдерді, геодезиялық ізденістерді шолуды, жаңа және биік желілерді қолдау жоспарлары туралы жалпы ақпаратты, оқ атуды негіздеу тәсілдерін, жазықтықтағы жер бетінің бейнесін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Суды түгендеу
Пәнді оқытудың мақсаты су ресурстарын ұтымды пайдалану және қорғау саласындағы теориялық және практикалық білім болып табылады. Табиғи көздердің жалпы сипаттамасы бойынша мәселелер, сумен жабдықтау көздеріне қойылатын жіктеу және талаптар. Су шаруашылығы саласындағы міндеттермен және ғылыми-техникалық саясатпен, қазіргі заманғы негізгі су проблемаларымен танысу. Су ресурстарын қорғау және ұтымды пайдалану жөніндегі іс-шараларды зерделеу. Қазақстанның табиғи су ресурстары. Қазақстан Республикасының Су кодексі туралы жалпы мәліметтер.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Материалтану
Пәннің мақсаты машина бөлшектерін дайындауда қолданылатын материалдардың құрылымын, құрамы мен қасиеттерін анықтау бойынша білім мен дағдыларды игеру. Металтану теориясы, материалдардың сапасы мен қасиеттері; қара және түсті металдар мен олардың қорытпалары, олардың құрылымы, темір-цементит күйінің диаграммасы, металдар мен қорытпаларды өндіру технологиялары, металдар мен қорытпалардан, металл емес материалдардан бұйымдар алу және өңдеу әдістері зерделенеді
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Мақсаты: экологиялық білім мен сананы қалыптастыру, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи әдістері бойынша теориялық және практикалық білім алу. Мазмұны: экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін, табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын және еңбек қызметі жағдайындағы экологиялық қауіпсіздік аспектілерін зерттеу, Қоршаған ортаны бақылау және оның қауіпсіздігі саласындағы басқару, экологиялық проблемаларды шешу жолдары, техносферадағы тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы тұрақты даму негіздері және ESG жобалары
Мақсаты: студенттердің тұрақты даму және ESG саласындағы теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеру, сонымен қатар Қазақстанның қазіргі экономикалық және әлеуметтік дамуындағы осы аспектілердің рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстандағы тұрақты даму және ESG тәжірибесін енгізу принциптерін енгізеді, ұлттық және халықаралық стандарттарды зерделеуді, табысты ESG жобаларын талдауды және оларды кәсіпорындар мен ұйымдарда енгізу стратегияларын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Мақсат: Экономикалық үдерістер туралы базалық білім мен кәсіпкерлік қызметті жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Пән экономикалық ұғымдарды, сұраныс пен ұсыныс, нарықтық тепе-теңдік сияқты түсініктерді талдау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сонымен қатар, бизнес құру және басқару негіздері, бизнес-жоспарларды әзірлеу, тәуекелдерді бағалау және стратегиялық шешімдер қабылдау қамтылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері
Мақсаты: студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны: қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру, сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Сораптар және сорап станциялары
Сорғылар, сорғы станциялары туралы жалпы мәліметтерді, сорғылар мен сутартқыштардың бірлескен жұмысының жұмыс параметрлерін, сорғы станцияларының конструкциясы мен жұмысының ерекшеліктерін және олардың технологиялық параметрлерін, сорғы станциялары мен олардың конструкцияларының типтерін, су құбыры және кәріздік сорғы станцияларын зерделейді..
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: студенттерді жасанды интеллект саласындағы негізгі ұғымдармен, әдістермен және технологиялармен таныстыру: машиналық оқыту, компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу және т.б. Мазмұны: жасанды интеллекттің жалпы анықтамасы, интеллектуалды агенттер, ақпараттық іздеу және күй кеңістігін зерттеу, логикалық агенттер, жасанды интеллект жүйелерінің архитектурасы, сараптамалық жүйелер, бақылауларға негізделген оқыту, оқытудың статистикалық әдістері, лингвистикалық ақпаратты ықтималды өңдеу, семантикалық модельдер, табиғи тілді өңдеу жүйелері.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Жерасты суларын пайдаланулық барлау
Пәннің мақсаты-жер асты суларының қолданыстағы су бөгеттеріндегі мониторингтік зерттеулерді, су бөгеттеріндегі гидрогеологиялық зерттеулерді жүргізу әдістемесін зерделеу және жер асты суларының сапалық сипаттамаларын зерттеу және оларды пайдалану әсерінен өзгерту, сондай-ақ пайдалану барлауының нәтижелерін ескере отырып, жер асты суларының пайдалану қорларын қайта бағалау. Пәнді оқу курсының міндеттеріне су қабылдағыштарда гидрогеологиялық зерттеулер жүргізу әдістемесін зерттеу; жер асты суларының сапалық сипаттамаларын зерттеу және оларды пайдалану әсерінен өзгерту кіреді; пайдалану барлауының нәтижелерін ескере отырып, жер асты суларының пайдалану қорларын қайта бағалау.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Жерасты суларын іздеу және барлау
Курстың мақсаты: жер асты суларының табиғи ресурстары және оларды анықтау әдістері; жер асты суларының қосымша қорлары; жер асты суларының пайдалану қорларын бағалау. КУРСТЫҢ ҚЫСҚАША СИПАТТАМАСЫ Жер асты суларының кен орындары, олардың ерекшеліктері. Қазақстанның жер асты суларының кен орындары. Жер асты суларының қоры. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер 1) білуі тиіс: - жер асты суларының ресурстары мен қорларын бағалаудың негізгі әдістері; 2) істей білуі тиіс: - жер асты суының орналасу сызбасын негіздеу, перспективалық учаскені таңдау; 3) меңгеруге тиіс дағдылар: - далалық тәжірибелік-сүзу жұмыстарының нәтижелерін өңдеу және сулы қабаттардың параметрлерін есептеу; гидрогеологиялық карта бойынша гидрогеологиялық жағдайды талдау және одан әрі зерттеу үшін неғұрлым перспективалы учаскелерді бөлу; таңдау негіздемесі үшін гидрогеологиялық зерттеулердің міндеттері мен түрін анықтау және жобаланатын жұмыстар кешенін әзірлеу, жер асты суларының пайдалану қорларын бағалау әдістерін таңдау.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Су шаруашылығының экономикалық-құқықтық негіздері
Пәнді игерудің мақсаты: студенттердің қоршаған ортаны қорғауға бағытталған халықаралық, Мемлекеттік және өңірлік әкімшілік-шаруашылық, технологиялық, экологиялық, құқықтық іс-шаралар кешені туралы түсініктерін қалыптастыру. Курстың міндеттері: 1. Ластанудың негізгі көздері мен механизмдерін зерделеу; 2. Ластанудың таралуын зерттеу. Атмосфералық ауаға шығарындыларды және су объектілеріне шығарындыларды тазарту технологиясы мен аппараттарын зерделеу.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Метрология, стандарттау және сертификаттау
Бұл пән стандарттау негіздерін, сертификаттау негіздерін, сәйкестікті бағалау және метрология саласы бойынша өлшем бірлігін қамтамасыз ету қағидаттарын үйретеді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Гидрогеохимия
Пәнде судың қасиеттері мен құрамы, су жүйесі-газ-тірі зат тұқымы, гидрогеохимиялық жүйелердегі массоперенос, жер асты суларының негізгі генетикалық типтерінің құрамын қалыптастыру қарастырылады. Гидрогеохимиялық аймақтылық, Тұщы, сондай-ақ емдік және өнеркәсіптік минералды сулардың геохимиясы сипатталған. Элементтердің көшіп-қонуына, әртүрлі геологиялық жағдайларда, атап айтқанда гумидті және аридті облыстардың жер асты сулары мен терригенді, карбонатты және сульфатты шөгінділердің қабаттық сулары құрамының қалыптасу процестерінің ерекшеліктеріне, сондай-ақ гидрогеохимиялық аймақтылық және гидрогеохимиялық аудандастыру туралы мәліметтерге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Зияткерлік меншікті құқықтық реттеу
Мақсаты: зияткерлік меншік құқықтарын қорғаудың негізгі принциптерін, тетіктерін және оларды іске асыру ерекшеліктерін қамтитын зияткерлік меншікті құқықтық реттеу жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Пән авторлық құқықты, патенттерді, сауда белгілерін және өнеркәсіптік үлгілерді қоса алғанда, АЖ құқығының негіздерін қамтиды. Студенттер зияткерлік меншік құқықтарын қорғау мен басқаруды үйренеді, құқықтық даулар мен оларды шешу әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Суды тұрақты басқару
ұзақ мерзімді болашаққа, сондай-ақ қазіргіге терең көзқараспен қарауды қамтитын тұжырымдама. Қазіргі және болашақтағы өзгермелі талаптарды тозусыз қанағаттандыра алатын су ресурстары жүйесін «тұрақты» деп атауға болады. Тұрақты су ресурстары жүйелері – экологиялық, гидрологиялық және экологиялық тұтастықты сақтай отырып, қазіргі және болашақтағы қоғамдық мақсаттарды толығымен қолдау үшін жобаланған және басқарылатын жүйелер.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Гидрогеология және геология негіздері
Пәнді игерудің мақсаты геологиялық-гидрогеологиялық зерттеулердің негізгі әдістерін, жер қыртысының заттық құрамы - минералдар мен тау жыныстары және олардың пайда болуы туралы алғашқы мәліметтерді, жердің негізгі құрылымдық элементтерінің жалпы сипаттамаларын, олардың құрылымы мен эволюциясын, құрамы мен құрылымының пайда болуы мен факторларын, жер асты гидросферасының құрылымын игеру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Гидротехникалық құрылыстар
Пән гидротехникалық нысандарды, су ресурстарын пайдалануға арналған құрылыстарды зерттейді. Су қабылдау қондырғыларының, гидроэлектростанцияларының мақсаттарын, гидротехникалық құрылыстарды жобалау және салу мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Су ресурстарын кешенді пайдалану
Негізгі мақсаты-студенттердің кешенді су шаруашылығы мәселелерін шешу бойынша жүйелі білімдерін қалыптастыру. Су ресурстарын кешенді пайдалану ұғымы мен мәні; су ресурстарын кешенді пайдалану қағидаттары; су шаруашылығы кешені мен оған қатысушылар; су шаруашылығы балансын жасау әдістемелері; орнықты шаруашылық-ауыз су тұтынуға көшу тұжырымдамасы; Қазақстан Республикасында және шетелде су ресурстарын кешенді пайдалануды мемлекеттік реттеу әдістері.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 4
-
Ауылшаруашылығын сумен қамту және жайылымды суландыру
Шаруашылық сумен жабдықтау және ауыл шаруашылығын мелиорациялау негіздерін білу. Қоршаған ортаға зиян келтірмей мелиорациялық жұмыстар жүргізу мәселелерін зерделеу, сондай-ақ ауыл шаруашылығы алқаптарының ғылыми жағын қарау және су пайдалану жоспарын есептеу. Инновациялық суару технологияларын енгізу мәселелерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Гидрогеодинамика
Пәннің мақсаты жерүсті және жер асты суларының ресурстарын және олардың су алуын бағалау, су ресурстарын болжау, суару және су бұру жүйелерін жобалау, шаруашылық құрылыстары мен құрылыстарының су тартуларын пайдалану проблемаларына байланысты гидродинамикалық проблемаларды шешуде практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Гидрология және ағынды реттеу
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің гидрология негіздерін жүйелі түрде білуін қалыптастыру және су ресурстарын пайдалану проблемаларына байланысты әртүрлі су шаруашылығы міндеттерін сауатты шешу үшін қажетті ағындарды реттеу болып табылады. Пәнді оқу міндеттеріне: студенттердің заманауи өлшеу құралдары мен гидрометриялық жабдықтарды пайдалана отырып, гидрологиялық жұмыстар өндірісінің негіздері туралы терең теориялық білім алуы, су өлшегіш және гидрологиялық бекеттердің құрылысы, өзендер мен су ағындарындағы ағынды есепке алу мен бақылауды ұйымдастыру, гидрометрия мен гидрологияда су ағындарының гидравлика заңдылықтарын пайдалану кіреді.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Су қабылдағыш ғимараттар
Пәнді оқытудың мақсаты білім кешенін қалыптастыру және оларды су жинау құрылыстары саласында өзіндік жұмысқа дайындау, болашақ маманды заманауи жабдықтармен және сорғылармен таныстыру болып табылады. Тәртіп су қабылдайтын құрылыстардың рөлі мен орны, олардың орналасу орнын таңдау, су қабылдайтын құрылыстардың типі мен конструкциялары, ерекше жағдайларға арналған құрылыстардың ерекшеліктері туралы түсінік береді, сондай-ақ әртүрлі су қабылдайтын құрылыстардың жіктелуін, теория негіздерін, сипаттамаларын, реттеу және жобалау әдістерін, сондай-ақ құрылысы мен жұмыс ерекшеліктерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Электротехника
Пәннің мақсаты-электротехниканың теориялық негіздерін игеру, әртүрлі электр тізбектері мен электр құрылғыларының конструкциялары, жұмыс принциптері, параметрлері мен сипаттамалары туралы білім алуды, студентті заманауи электр жабдықтарының жұмыс принципін түсінуге дайындау.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Су құбыры желісі
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде су беру және тарату жүйелері туралы ғылыми негізделген түсініктерді қалыптастыру; су беру және тарату жүйелері құрылыстарының жұмысындағы қатынастар. Пәнді оқытудың міндеттері әртүрлі су тұтынушыларға қажетті су мөлшерін және су тұтыну режимдерін анықтау мәселелері бойынша білім алу, студенттерде суды беру және тарату жүйесі құрылыстарының жұмысындағы өзара байланысты нақты түсінуді қалыптастыру, сондай-ақ су құбыры желісін гидравликалық байланыстырудың теориялық негіздері мен әдістерін түсіну және су құбыры желілерін орнату мәселелері бойынша білім алу болып табылады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Гидротехникалық құрылыс технологиясы және оны ұйымдастыру
Пәнді игерудің мақсаты студенттердің Гидротехникалық құрылыс және табиғатты қорғау жұмыстарының ерекшеліктерін игеру, экологиялық талаптарға басымдық бере отырып, Гидротехникалық құрылыстарды салу схемалары мен технологиялары туралы білім алу; Гидротехникалық құрылыстарды салу кезінде технологиялық және ұйымдастырушылық іс-шараларды жобалау проблемаларын зерделеу, Гидротехникалық құрылыс және табиғатты қорғау жұмыстары саласындағы практикалық міндеттерді шешуде алған білімдерін қолдану болып табылады. Пәннің негізгі міндеттері Гидротехникалық құрылыстарды салу технологиясының ерекшеліктерін зерделеу және гидротехникалық құрылыстарды салудың арнайы технологияларын зерделеу болып табылады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Су шаруашылығы жүйелерін басқару
"Су шаруашылығы жүйелерін басқару" пәнін игерудің мақсаты СШЖ басқару қағидаттары; Инженерлік жүйелер мен тазарту құрылыстарындағы негізгі параметрлерді бақылау және реттеу әдістері; сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін пайдаланудың жалпы ережелері, судың зиянды әсерінің салдарын болдырмау және жою жөніндегі іс-шаралар; сумен жабдықтау жүйелерін автоматтандыру кезінде қолданылатын КЖП және автоматты реттегіштердің әрекет ету принципі мен конструкциясы туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады және су бұру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін пайдалану
"Сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін пайдалану" пәнінің мақсаты басқару және қызмет көрсету әдістерінен, желілер мен жабдықтардың апатсыз, ақаусыз жұмысын қамтамасыз етуден, сумен жабдықтау сенімділігін арттырудан, Ағынды суларды тазарту тиімділігінен тұратын міндеттерді шешу үшін академиялық, кәсіби, әлеуметтік-жеке құзыреттіліктерді үйлестіруге мүмкіндік беретін әлеуметтік-кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту болып табылады. Пәннің міндеттері жүйелерді, жабдықтарды пайдалану бойынша өндірістік мәселелердің ғылыми негізделген, есептеулермен расталған шешімдерін қабылдауға үйрету, сондай-ақ сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін пайдалану кезінде шешім қабылдауға үйрету болып табылады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Су бұру жүйелері мен құрылыстары
Пәнді оқытудың мақсаты-болашақ сумен жабдықтау және су бұру жөніндегі маманды өндірістік ағынды суларды тазарту мен жауын-шашынды өңдеудің заманауи әдістерімен өнеркәсіптік кәсіпорындардың су бұру жүйелері мен схемаларымен таныстыру. өнеркәсіптік кәсіпорындардың суды пайдалану негіздері. Пәнді оқу міндеттері өнеркәсіптік кәсіпорындардың суды пайдалану негіздері, өнеркәсіптік кәсіпорындардың су бұру жүйелері мен схемалары, су бұру желілерін жобалау, жобалау және орналастыру ерекшеліктері, өнеркәсіптік ағынды суларды тазарту және оларды іске асыру кезінде пайда болатын жауын-шашынды өңдеу әдістерінің негізінде жатқан процестердің мәні болып табылады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Су шаруашылығын жобалау негіздері
Курстың негізгі мақсаты студенттерді су шаруашылығы жүйелерін жобалау әдістемесімен таныстыру. Курстың міндеттері: студенттердің су шаруашылығы жүйесін (СЖЖ) жобалаудың негізгі принциптерін меңгеру; су шаруашылығы кешеніне қатысушылардың құрылымын қалыптастырудан су ресурстарына қойылатын талаптарды қанағаттандыратын құрылымдар жүйесін жобалауға көшу дағдылары; жобаланған су шаруашылығы жүйесіне қатысты мәселенің инженерлік тұжырымын әзірлеу; жобалау есебін математикалық тұжырымдау, жобалық есепті шешудің зерттелетін нұсқаларын талдау, ұсынылған жоба нұсқасын таңдау критерийлері; пайдалану жағдайында күрделі мақсаттағы резервуарларды басқару ережесін, диспетчерлік кестелерді құру әдістерін.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Суару мелиорациясы
Пәннің мақсаты-ауыл шаруашылығы дақылдарының өсуі мен дамуы үшін оңтайлы жағдайларды қамтамасыз ету үшін тиісті агротехникамен ұштастыра отырып, білім алушыларда Топырақтың су, ауа, жылу және тұз режимдерін реттеудің теориялық негіздері туралы білімді, практикалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттері: - топырақтың ылғалдылығын анықтау және оны реттеу дағдыларын қалыптастыру – - мелиорацияның негізгі түрлерін; суару және құрғату жүйелерінің құрылғыларын, мақсаты мен жұмыс принципін зерттеу; - әртүрлі мелиорациялық іс-шаралар арқылы ауыл шаруашылығы дақылдарының өсуі мен дамуының және оларды өсірудің қажетті параметрлерін анықтау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Су шаруашылығы жүйелерін автоматтандыру
Пәннің мақсаты заманауи автоматтандыру және диспетчерлік басқару жүйесін енгізуге және деректерді жинауға негізделген су ресурстарын бөлуді автоматтандыру, Еңбек өнімділігі мен тиімділігін арттыру, өнім сапасын жақсарту, денсаулыққа қауіпті жағдайларда адамды жұмыстан шығару болып табылады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Су шаруашылығы жүйелері мен құрылыстарын пайдалану
Пәнді оқытудың мақсаты желілер мен құрылыстардың үздіксіз, сенімді және үнемді жұмысын қамтамасыз ету үшін сумен жабдықтау және су бұру жүйелерінің элементтерін бақылау, іске қосу, баптау және пайдалану ережелері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Суды тасымалдау
Елді мекендерді сумен қамтамасыз ету, сумен жабдықтау желілерінің жүйелері мен схемалары, сондай-ақ желілердегі құрылыстар мәселелері қарастырылады. Сумен жабдықтау желілерінің гидравликалық есебі, ауыз су мен су құбырларының есептік шығынын анықталады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Су шаруашылығындағы экономика және менеджмент
Пәнді игерудің мақсаты тиімді экономика саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру, гидромелиоративтік экономиканы ұйымдастыру және нарықтық қатынастарды дамыту, мелиорациялық жерлерді игеру мен пайдалануда және қоршаған ортаны қорғауда оңтайлы нұсқаларды таңдау болып табылады
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Өнеркәсіптік сумен жабдықтау су бұру өнеркәсіптік сумен жабдықтау және кәріз
Пәннің мақсаты өнеркәсіптік сумен жабдықтау және су бұру саласында базалық білім алу болып табылады. Пәннің міндеттері өнеркәсіптік кәсіпорындардың сумен жабдықтау және су бұру жүйелері туралы ақпаратты игеру және Су дайындау саласындағы нормативтік құжаттарды зерделеу, сондай-ақ жобалық құжаттамамен, нормативтік әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік кәсіпорындардың су шаруашылығы
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларды өнеркәсіптік кәсіпорында су беру және бөлу, пайда болған сарқынды суларды тазарту құрылыстары кешеніне жинау және тасымалдау, сарқынды суларды өңдеу және кондиционерлеу және бөлінген жауын-шашын мәселелері бойынша дайындау болып табылады. Пәнді оқытудың міндеттері-Білім алушыларды халық шаруашылығының әртүрлі салаларындағы өнеркәсіптік кәсіпорындарды сумен жабдықтау және су бұру саласындағы ғылыми, жобалау-конструкторлық, өндірістік-технологиялық және пайдалану қызметіне дайындау.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Су құбырларын тазарту құрылыстары
Пәнді игеру мақсаты: шаруашылық-ауыз сумен жабдықтау және технологиялық қажеттіліктер үшін суды дайындаудың заманауи әдістері туралы білім алу; судың сапасын бағалау дағдыларын игеру және суды пайдалану мақсаттарына байланысты оны жақсарту қажеттілігін анықтау; табиғи суларды тазарту бойынша құрылыстарды жобалау дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Табиғи судың сапасын жақсарту
Табиғи судың сапасын жақсарту. Табиғи судың сапасына қойылатын талаптар мен көрсеткіштер. Табиғи су сапасын жақсарту тәсілдерінің технологиялық сұлбасы мен әдістері. Суды мөлдірету және түссіздендіру. Суды коагуляциялау. Суды тұндыру. Суды сүзу. Табиғи суды зарарсыздандыру, судың дәмі мен иісін жою. Суды жұмсарту. Суды тұщыландыру. Судан темір мен маргенцті алу. Судан гады алу. Суды фторлау және фторсыздандыру. Суды тұрақтандыру. Судан кремниді жою.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Ғимараттардың санитарлық-техникалық жабдықтары
"Ғимараттардың Санитарлық-техникалық жабдықтары" пәнін зерделеудің мақсаты жобалау, монтаждау және пайдалану, сондай-ақ әртүрлі мақсаттағы ғимараттар мен олардың кешендері үшін санитарлық-техникалық жүйелер саласындағы ғылыми зерттеулер саласында мамандар даярлау болып табылады. Пәннің міндеттері әр түрлі мақсаттағы ғимараттар мен олардың кешендерін суық және ыстық сумен жабдықтау, кәріз және газбен жабдықтау жүйелері бойынша техникалық және практикалық мәліметтерді игеру және осы жүйелердің ғимараттарды абаттандыруға және адам еңбегі мен демалысының оңтайлы жағдайларын қамтамасыз етуге әсерін бағалау болып табылады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Су бұру және ағынды суларды тазарту
Пәннің мақсаты елді мекендердің су бұру жүйелерінің құрылысын зерделеу және студенттердің елді мекендердің су бұру жүйелерін есептеу және жобалау үшін қажетті дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттері елді мекендердің су бұру жүйелерінің құрылысы мен даму перспективаларын, осы жүйелер мен заманауи жабдықтардың жекелеген элементтерін, осы жүйелерді пайдалану және реконструкциялау әдістерін, елді мекендердің су бұру жүйелерін жобалау және салу саласындағы нормативтік базаны, су бұру желілері мен құрылыстарын жобалау әдістерін, су бұру жүйелерінің жабдықтарын таңдау әдістерін зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Объектінің мақсатына, оның көлемдік-жоспарлау шешіміне, экономикалық орындылығына және экологиялық қауіпсіздігіне сәйкес табиғи және сарқынды суларды тазартуға арналған жабдықты ұтымды таңдай білу.
- Су жинау ұңғымаларының негізгі элементтері және оларды есептеу, сорғы станциясының ғимаратын жобалау, ұңғымалар сүзгілерін есептеу және таңдау бойынша білімді меңгеру.
- Гидрологиялық есептеулерді, сумен жабдықтау және кәріз жүйелерінің гидравликалық есептеулерін орындау, су объектілерінің балансын жасау әдістерін қолдану.
- Табиғи ресурстарды тұрақты басқаруға және экожүйелер мен қауымдастықтарға теріс әсерді азайтуға бағытталған қоршаған орта объектілерінің ластануын бағалау үшін химиялық эксперимент жүргізу және алынған нәтижелерді өңдеу дағдыларын көрсету.
- Тұрғын үй -коммуналдық шаруашылық объектілерінде жылыту, желдету, ауа баптау, жылумен және газбен жабдықтау, сумен жабдықтау және кәріз жүйелерін жабдықтауды орнату, реттеу, сынау және іске қосу ережелері мен технологияларын білу.
- Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру негіздері және субъектілерінің жауапкершілігі туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық туралы халықаралық құқық нормаларын меңгеру. Кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда ұйымдастырушылық және басқарушылық дағдыларды дамыту.
- Өнеркәсіптік маңыздылығын, ауыз су және өнеркәсіптік сулармен қамтамасыз ету бойынша технологиялық міндеттерді шешуді, инженерлік-геологиялық, гидрогеологиялық ізденістер мен түсірілімдерді, топырақты зерттеуді, құрылыс кезіндегі болжамдарды әзірлеу принциптерін бағалай білу.
- Кәсіби қызмет саласындағы қолданбалы міндеттерді шеше білу.
- Қазақстан экономикасы жағдайында кәсіпкерлік қызметті жүргізу кезінде нормативтік-құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық білімді меңгеру. Кәсіби этиканы, этикалық кодекстерді, бизнесті жүзеге асырудың жалпы қабылданған ережелерін білу. Сыбайлас жемқорлық ұғымын, мазмұны мен түрлерін білу.
- Су саласы бойынша озық тәжірибелер мен стандарттарға сәйкес су шаруашылығы кешенін дамытуға ықпал ететін гидротехникалық құрылыстарды зерттеу және мониторинг жүргізу қабілетіне ие болу.
- Физика, математика және жаратылыстану ғылымдары, инженерлік графика, ақпараттық және компьютерлік технологиялар, географиялық ақпарат және су есептерін шешуге арналған графикалық жүйелер модулі бойынша білімдерін көрсету.
- Су шаруашылығы жүйелері мен ауыл шаруашылығы жабдықтарын монтаждау, баптау, сынау және пайдалануға беру ережелері мен технологияларын білу.
- Халықаралық стандарттар мен ҚР стандарттарын пайдалана отырып, еңбекті қорғау және гигиенаны қамтамасыз ету үшін жаңа техника мен технологияларды әзірлеу және енгізу қабілеті, сонымен қатар адамға зияндылықтар мен қауіптердің әсерін барынша азайту үшін ұйымда сапа менеджменті, еңбекті қорғауды және өнеркәсіптік қауіпсіздікті басқару жүйелерін жетілдіруге қатысу.
- Су бұру тазарту құрылыстарына түсетін сарқынды сулардың барлық көлемін тазартуды қамтамасыз ете білу.