Жаңа білім беру бағдарламасы

7M05202 Биоэкологиялық инженерия в Satbayev University

Пәндер

  • Экологиялық тәуекелді бағалау

    "Экологиялық тәуекелдерді бағалау" пәнінде оқытылады: тәуекел концепциясы, экологиялық тәуекелдің ерекшеліктері және олардың жіктелуі; сапалы және сандық бағалауға ықпал ететін тәуекелдерді бағалау әдістері; экологиялық тәуекелдерді басқару бойынша теориялық және практикалық сипаттағы мәселелер.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық және шикізат ресурстарды ұтымды пайдаланудың жаңа технологиялары

    Биологиялық және шикізатты ұтымды пайдаланудың ғылыми негіздері туралы білім алу. Биологиялық және шикізат түрлері, қоршаған ортаны ластаудың негізгі көздері, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану және оларды өңдеудің жаңа технологиялары. Табиғи ресурстарды өңдеудің заманауи тиімді технологияларын қолдану мысалдары, оларды өнеркәсіпте екінші реттік пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экожүйелердің биологиялық ресурстары

    Биосфераның биологиялық ресурстары және жануарлар мен өсімдіктер әлемін ұтымды пайдалану және оларды қорғау негіздері туралы білімдерін қалыптастыру. Биосфераның биологиялық ресурстары және ресурстық ғылымның теориялық негіздері, қорларды бағалау және өсімдік және жануарлар тектес ресурстық түрлердің жағдайын бақылау әдістері қарастырылады. Далалық, өндірістік және зертханалық биологиялық ақпаратты өңдеудің, талдаудың және синтездің заманауи әдістері, зертханалық зерттеулер, жағдайын бағалау, қоршаған ортаны қорғау және биологиялық ресурстарды қалпына келтіру бойынша іс-шараларды жоспарлау және өткізу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму стратегиялары

    Мақсат: Магистранттарды экономикалық өсу, әлеуметтік жауапкершілік және қоршаған ортаны қорғау арасындағы тепе-теңдікке қол жеткізу үшін тұрақты даму стратегияларына үйрету. Мазмұны: Магистранттар тұрақты дамудың тұжырымдамалары мен қағидаларын, тұрақты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, олардың тиімділігін бағалауды, сондай-ақ халықаралық стандарттар мен үздік тәжірибелерді зерттейді. Тұрақты дамудың табысты стратегияларының мысалдары мен жағдайлары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық тәуекелдерді басқару

    Магистранттардың экологиялық қауіп мәселелеріне заманауи көзқарастар, оны анықтау және талдау тәсілдері, экологиялық тәуекелдерді бағалау мен басқарудың әртүрлі әдістерін тәжірибеде қолдану қажеттілігі мен қабілеті туралы ғылыми зерттеулер кешенін қалыптастыру. Экологиялық тәуекелдер, экологиялық тәуекелдер және олардың классификациясы туралы заманауи идеялар, техногендік және табиғи тәуекелдерді талдау және олардың экологиялық тәуекелдермен байланысын орнату. Тәуекел құралын пайдалану негізінде қауіпті жағдайлардың дамуын модельдеу, болжау және алдын алу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану

    Табиғатты және табиғи ресурстарды сақтауға талпыну, табиғатты ұтымды пайдалану негіздері туралы, қоршаған ортаның табиғи ресурстарына қатысты азаматтардың құқықтары мен міндеттері туралы ғылыми білім алуда белсенді ұстанымды қалыптастыру. Табиғи ресурстар мен жағдайлар, олардың жіктелуі. Табиғи ресурстарды пайдалану және молайту мәселелері, олардың өндірісті орналастырумен байланысы. Табиғатты пайдаланудың теориялық негіздері; табиғи ресурстық әлеует; табиғатты ұтымды пайдалану принциптері; қоршаған ортаны басқару жүйесі; әлеуметтік-экономикалық мәселелерді шешудегі экологиялық-экономикалық көзқарас.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курс жетекші қызметінің психологиялық механизмдерін білуге негізделген қызметкерлерді тиімді басқару құралдарын меңгеруге бағытталған. Тәртіп шешім қабылдау, қолайлы психологиялық климат құру, қызметкерлерді ынталандыру, мақсат қою, ұжым құру және қызметкерлермен қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курстың соңында магистранттар басқарушылық қақтығыстарды шешуді, өзіндік имиджді құруды, басқарушылық қызмет саласындағы жағдайларды талдауды, сонымен қатар келіссөздер жүргізуді, стресске төзімді және тиімді көшбасшы болуды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Экологияның заманауи мәселелері

    Магистранттарды табиғаттың барлық компоненттері мен қауымдастық мүшелерінің өзара әрекеттесуінің әртүрлі аспектілерін қарастыратын заманауи кешенді іргелі ғылым ретінде экологияның тұжырымдамалық негіздерімен таныстыру, нәтижесінде биосфераның қазіргі жағдайы туралы түсінік қалыптастыру. оған антропогендік әсердің күшеюі туралы, осы әсердің күшін азайтудың ықтимал жолдары туралы. Энергетикалық мәселе, шешу жолдары. Техногендік апаттар. Азық-түлік мәселесі, шешу жолдары. Аурудың артуы, жаһандық денсаулық дағдарысы. Ауыл шаруашылығы өсімдіктерін аурулар мен зиянкестермен зақымдау. биологиялық инвазиялар.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Зияткерлік меншік және ғылыми зерттеулер

    Бұл курстың мақсаты магистранттарға ғылыми зерттеулер мен инновациялар контекстінде зияткерлік меншікті (IP) түсіну, қорғау және басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды беру болып табылады. Курс АЖ-мен тиімді жұмыс істей алатын, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қорғай алатын және тәжірибеде қолдана алатын мамандарды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: ғылым тарихы мен философиясын жаһандық және қазақстандық ғылым тұжырымдамаларының жүйесі ретінде зерттеу. Мазмұны: ғылым философиясының пәні, ғылым динамикасы, ғылымның тарихи дамуының негізгі кезеңдері, классикалық ғылымның ерекшеліктері, классикалық емес және постклассикалық ғылым, математика, физика, техника және технологиялар философиясы, инженерлік ғылымдардың ерекшелігі, ғылым этикасы, ғалым мен инженердің әлеуметтік-адамгершілік жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Қоршаған орта мен биоалуантүрлілікті сақтау

    Қоршаған ортаның биологиялық әртүрлілігі, қорғау және оны ұтымды пайдалану туралы терең түсініктерін қалыптастыру. Қоршаған ортаның заманауи бейнесін қалыптастыру. Биоәртүрлілік мониторингі. Табиғатты пайдалану және биоәртүрлілік, оған адамның әсері. Ластану жағдайындағы биоәртүрлілік. Қоршаған ортаның ғаламдық және жергілікті ластану жағдайларындағы биоәртүрлілік динамикасы. Қазақстандағы қоршаған ортаны қорғау және биологиялық әртүрлілікті сақтау. Қазақстанның түрлік әртүрлілігінің қазіргі жағдайы: флора мен фауна, табиғи ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Кәсіби ағылшын тілін ілгері деңгейде меңгеру (тілдік емес бағыттар үшін). Ғылыми стильдің грамматикалық сипаттамаларын оның ауызша және жазбаша формаларында зерттеу. Білім беру бағдарламасы бойынша монолог және диалог түрінде кәсіби ауызша қарым-қатынас. Зерттеу нәтижелерін есептер, рефераттар, жарияланымдар және көпшілік талқылаулар түрінде көрсете білу; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін шет тілінде түсіндіре және ұсына білу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Табиғи және сарқынды суларды тазартудың заманауи әдістері

    Курста ауыз сумен жабдықтау және технологиялық қажеттіліктер үшін табиғи суды тазартудың, сондай-ақ ағынды суларды тазартудың заманауи технологиялары мен процестері қарастырылады. Курс судың сапасына қойылатын талаптарды, сапа көрсеткіштерін және олардың классификациясын, табиғи суларды тазартуды және дайындауды қарастырады. Өнеркәсіптік кәсіпорындардың ағынды суларын тазарту. Ағынды сулардың құрамы мен қасиеттері, зерттеу әдістері. Ағынды сулардағы жеке заттардың құрамын анықтау. Ағынды сулардың мөлшері мен ластануын азайту жолдары.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорындардың шығарындыларын тазарту теориясы мен технологиясы

    Технологиялық процестердің негіздері, кәсіпорындардан шығарындыларды тазартуға арналған жабдықтар мен техникалық құралдар туралы білім алу. Атмосфераны өнеркәсіптік ластанудан қорғаудың қазіргі әдістері: механикалық, физика-химиялық, химиялық. Ауаны ластау көздері ретінде желдету және технологиялық эмиссиялар. Таңдаудың анықтамасы. Шаң жинау әдістері. Пайдаланылған газдарды каталитикалық және термиялық тазарту әдістері. Өндірістік объектіні жобалау кезеңінде экологиялық таза шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курс жоғары оқу орындары педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Пән заманауи педагогикалық технологияларды, жоғары оқу орнында педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және бақылау технологияларын, коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курстың соңында магистранттар оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі формаларын ұйымдастыру және өткізу, оқытудың белсенді әдістерін қолдану, оқу сабақтарының мазмұнын таңдауды үйренеді. Оқытудың кредиттік технологиясы негізінде оқу процесін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Экожүйелі талдау

    Экожүйенің дамуын және оның құрамдас элементтерінің динамикасын болжау, сондай-ақ оларды басқару мәселелерін шешу мақсатында экожүйенің құрылымы мен қызметін және ондағы әртүрлі популяциялардың рөлін зерттеу саласында базалық білімді қалыптастыру. . Экожүйелік талдау – бұл әртүрлі күрделі жүйелерді немесе мақсаттары (критерилері) анық емес жағдайларды зерттеу әдістерін әзірлейтін синтетикалық пән. Курс жүйетану тұрғысынан экожүйелердің дамуы мен динамикасының мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау және басқару

    Магистранттардың биоэкологиялық инженерия және биотехнология саласында ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру, ғылыми-инновациялық қызметтің перспективалық бағыттары мен бағыттарын анықтау, ғылыми кәсіпкерлікті және ғылым, білім және өндірісті интеграциялау процестерін ұйымдастыру бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми жобалар және ғылыми-техникалық кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулердің перспективалық тақырыптарын таңдау, ЖОО-да ғылыми зерттеу қызметін ұйымдастыру негіздері, ғылыми зерттеу қызметін ұйымдастырудың құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Су дайындау және ағынды суларды тазартудың экологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты – Су дайындау және су бұру бойынша қазіргі заманғы әдістерді қолдану, су алуды қысқартуға және өнеркәсіптің табиғи суларға зиянды әсерін азайтуға мүмкіндік беретін заманауи технологияларды игерумен кешенді және ұтымды су пайдалану бойынша схемаларды талдай білу қабілеттерін қалыптастыру. Курста әртүрлі техникалық жүйелердің су экожүйесіне әсер етуінің барлық түрлері, оларды қорғау кешенінде су объектілерін пайдалануды бағалаудың мәні мен әдістері оқытылады; арнайы су пайдаланудың төлемділігі туралы; зиянды өтеу туралы, Қазақстан Республикасының су заңнамасын бұзу туралы; Қазақстан Республикасының су заңнамасын бұзғаны үшін жауапкершілік туралы мәселелер қарастырылған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Атмосфераны қорғаудың ғылыми және технологиялық негіздері

    Атмосфераны ластаушы заттардан қорғау саласында ғылыми және инженерлік шешімдерді қолдануды үйрету. Қорғау объектісі ретінде атмосфераның негізгі сипаттамалары. Атмосфераның ластану мәселесі және оны шешу жолдары. Атмосфераны қорғау стратегиясы. Қатты бөлшектерден және аэрозольдерден шығарындыларды тазарту. Шаң жинау әдістері. Өнеркәсіптердегі вентиляцияны және технологиялық шығарындыларды тазалаудың практикалық технологиялары. Шығарындыларды скрубберлермен, электрофильтрлермен, сүзгілермен тазалау. Экологиядағы болжамды зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңартылатын энергия көздері технологиясы

    "Жаңартылатын энергия көздерінің технологиясы" пәнін игерудің мақсаты магистранттарда дәстүрлі емес және жаңартылатын энергия көздерін пайдалану және қазіргі жағдайы бойынша білімді қалыптастыру, олардың энергетикалық, экономикалық және экологиялық сипаттамалары болып табылады. Пәннің міндеттеріне-дәстүрлі емес және жаңартылатын энергия көздері негізінде энергия қондырғыларын есептеу әдістері мен заманауи пайдалану бойынша білім мен дағдыларды үйрету кіреді, оларға: гидроэнергетика, күн мен жел энергиясын пайдалану, биоэнергетика, геотермальды көздер жатады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Өндіріс қалдықтарын басқару

    Магистранттар арасында өндіріс және тұтыну қалдықтарын басқару жүйесін ұйымдастыру, қалдықтарды басқарудың жаңа тәсілдерін зерделеу және енгізу саласында жүйеленген білімді қалыптастыру. Қазақстан Республикасындағы қалдықтарды басқару

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық жобаларды әзірлеу және талдау

    Курс негізгі ұғымдарды, әдістерді, әдістемені, принциптерді, құқықтық базаны, экологиялық жобалау және сараптама объектілерін қамтиды. Қазақстандағы жобаланатын қызметтің қоршаған ортаға әсерін бағалауды (ҚОӘБ) құрастыру әдістері, жобалық құжаттаманың құрамы қарастырылады. Негізгі өндірістердің жобаларының экологиялық негізделуінің ерекшелігі берілген. Қолданыстағы инженерлік-техникалық құрылыстардың қоршаған ортаға әсеріне айтарлықтай көңіл бөлінеді. Жобалау және сараптама принциптерінің өзара байланысы көрсетілген.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Экологиялық таза өндіріс

    Экологиялық таза өндіріс туралы түсініктерді қалыптастыру, ЭКҚ құру принциптері. «Қалдықсыз өндіріс» және «таза өндіріс» терминдерінің мәні. Таза өндірісті құру принциптері. Таза өндірістің құрамдас бөліктеріне қойылатын талаптар: шығарындыларды басу және қалдықтарды азайту, материал мен энергия шығындарын азайту, қайта өңдеу. Кәсіпорында таза өндірісті жоспарлауда қоршаған ортаның жағдайын бағалау үшін қолданылатын әдістер. Қоршаған ортаға әсерді бағалаудың экологиялық-экономикалық критерийлері. ESP стратегиясын жүзеге асыру бойынша жұмыс кезеңдері.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Жасыл технологиялар және жаңартылатын ресурстар

    Курстың мақсаты: кәсіби қызметте заманауи жасыл технологияларды пайдалану кезінде инженерлік-техникалық, ғылыми білімдер, басқару және бақылау дағдыларының кешенін қалыптастыру. Мазмұны: энергияны декарбонизациялау, энергияны үнемдеу және энергияны сақтаудың жаңа технологияларын жобалау. Курсты аяқтағаннан кейін магистранттар жинақталған білімдерін жасыл технологияларды енгізуде қолдана алады, оларды енгізу тәуекелдерін талдайды және бағалайды; өндірістің энергия тиімділігін арттыру үшін технологиялық процестерді жетілдіре біледі; ғылым мен техниканың соңғы жетістіктерін ескере отырып, ұтымды өндірісті және қоршаған ортаның мониторингін бақылауды жүзеге асырайды.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Геотехнологиялық жүйелердегі қоршаған ортаның экологиялық реттеу

    Геотехнологиялық жүйелердегі табиғатты реттеудің ұғымдары мен категориялары туралы түсініктерін қалыптастыру. Экологиялық реттеудің негіздері мен механизмдері, реттеу түрлері, қоршаған ортаға әсерді реттеу тәртібі қарастырылады. Табиғи-техникалық (НТС) және геотехникалық (ГТС) жүйелерді экологиялық-экономикалық бағалау объектілері ретінде анықтау және жіктеу тұжырымдамалары, тәсілдері және инженерлік шешімдерді негіздеу.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Өндіріс қалдықтарын сертификаттау

    Алған білімін, іскерлігін және дағдысын кәсіби қызметте жүзеге асыруға қажетті ғылыми көзқарас пен жауапкершілікті қалыптастыру. Қалдықтарды басқару саласындағы нормативтік құқықтық актілердің түрлері және оларды орналастыру лимиттері. Қалдықтардың қауіптілік дәрежесіне қарай жіктелуі. Қалдықтардың көрсеткіштерін нормалау. Қалдықтардың қоршаған ортаға әсерін нормалау. Қалдықтардың қауіптілік критерийлері және кәсіпорындардың категориялары. Қалдықтарды басқарудың өндірістік экологиялық мониторингі. Халықаралық ISO стандарттарына сәйкес кәсіпорында қалдықтарды басқаруға қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Халықаралық контексте ғылыми зерттеулер жүргізуге және университеттерде арнайы пәндерді оқытуға, сондай-ақ оқу саласы бойынша біліктілікті арттыру курстарын әзірлеуге және енгізуге мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін білу
  • Білім беру ұйымдарында заманауи оқыту әдістері мен жоғары оқу орындарының педагогикасы мен психологиясының талаптарына негізделген педагогикалық қызметті жүзеге асыру
  • Ресурс пен энергияны үнемдеу, халықаралық және отандық стандарттарға сәйкес қалдықтар мен шығарындылар мөлшерін азайту тұрғысынан жаңа экологиялық таза технологияларды әзірлеу
  • Ғылыми-инновациялық қызметті ұйымдастырудың жоспарлары мен бағдарламаларын, ғылым саласындағы құқықтық актілерін әзірлеу, әлемдік ғылыми-өндірістік қызметте жинақталған ақпаратқа аналитикалық шолу жасау, алынған нәтижелерді жинақтау және репрезентативті және түпнұсқалық зерттеу нәтижелері бойынша қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдау
  • Іргелі жаратылыстану және биологиялық ғылымдар мен арнайы экологиялық білімдерді біріктіру арқылы кәсіби мәселелерді шешу қабілетін көрсету
  • Қоршаған ортаның барлық биологиялық әртүрлілігін бақылау және оны сақтау перспективаларын талдау, сондай-ақ табиғатты пайдаланудың қолданыстағы жүйелерін бағалау үшін талдау жасай білу
  • Әртүрлі мақсаттағы объектілердің қауіпсіз жағдайын тексеру қабілетін көрсету, Қазақстан Республикасының заңнамасымен реттелетін олардың қауіпсіздігіне сараптама жүргізуге қатысу
  • Қоршаған ортаны қорғаудың стандартты шараларын әзірлеу және жоспарланған объектілердің қоршаған ортаға әсерін бағалау қабілетін көрсету
  • Экономикалық залалды бағалау әдістерін, қоршаған ортаны қорғау шараларының экономикалық тиімділігін, табиғи ресурстарды пайдаланғаны үшін төлемдерді меңгеруді көрсету
  • Өздерінің білімін, түсінушілігін және жаңа ортада, пәнаралық тұрғыдан кең көлемдегі мәселелерді кәсіби деңгейде шешуге қабілеттілігін қолданады
  • Ғылыми және өндірістік зерттеулерде халықаралық стандарттар мен ережелерді, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен ресурстарды, экологиялық ақпаратты өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерін пайдалану
Top