7M07302 Сәулет және қала құрылысы в Satbayev University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жобалаушы, жобалау жұмыстарының менеджері ретінде жұмыс істеу және сәулет және қала құрылысы саласындағы басқарушылық, ғылыми, педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M122 Сәулет
-
Білім беру саласы 7M07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 7M073 Сәулет және құрылыс
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Курс ғылыми танымның тарихи дамуы мен философиялық пайымдауы, ғылыми теориялардың эволюциясы, әлемнің ғылыми картиналарын құрудағы ғылыми зерттеудің принциптері мен әдістері тұрғысынан ғылыми танымның негізгі проблемаларын зерделеуге бағытталған. Пән ғылым тарихы мен философиясын зерттеу негізінде сыни және сындарлы ғылыми ойлауды дамыту дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар қазақстандық ғылымды және оның даму перспективаларын құрудағы ғылымның және инженерлік-техникалық қызметтің дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерін талдауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Қайта құру және қалпына келтірудің ғылыми әдістері
Пәннің мақсаты: Сәулет және қала құрылысы саласында қолданбалы ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерінің кең спектрін меңгеру. Қысқаша мазмұны: Сәулет ескерткіштерін зерттеу, сәулет және тарихи-мәдени сараптамаларды дайындау және жүргізу; қазіргі ғылыми және ғылыми-шығармашылық қызметтің философиялық және әдіснамалық мәселелері; қоғамның мұраға қатынасы, дәуірдің философиялық парадигмалары бар сәулет мұрасын қайта құру және қалпына келтіру саласындағы қызметтің даму тенденциялары.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қайта құру және жаңғыртудың ғылыми әдістері
Пәннің мақсаты: қала ортасын қайта құрудың теориялық және әдіснамалық негіздерін, оның ішінде тарихи, сәулет мұрасын қарау қысқаша мазмұны: қаланың негізгі кіші жүйелерін (элементтерін) – тұрғын, қоғамдық, көлік инфрақұрылымын қайта жаңарту және жаңғырту ерекшеліктері туралы білім жүйесі; қала құрылысы саласында кешенді зерттеулер жүргізу әдістері; қала құрылысы саласында кешенді зерттеулер жүргізу кезінде негізгі реставрациялық ғылыми әдістерді пайдалану ережесі. сәулет ескерткіштері, тарихи құрылыс; сәулет ескерткіштерін зерттеу, реставрациялау және реконструкциялау жобасын жобалау және жүзеге асыру әдістемелері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Энергия тиімді сәулет
Пәннің мақсаты: энергиялық тиімді сәулет туралы білімді, жаңартылатын энергия көздерін қолдану әдістері мен тәсілдерін және ғимараттар мен құрылыстар архитектурасында жасыл құрылыс тәсілдерін практикада пайдалану. Қысқаша мазмұны: Жасыл құрылыс, энергия тиімді ғимараттарды, пассивті, белсенді және ақылды тұрғын үйлерді жобалау әдістері, ғимараттардың энергия тиімділігі параметрлеріне әсер ететін факторлар мен жағдайларды талдау, қоршау конструкцияларының, терезе блоктарының жылу өткізгіштігін есептеу. Тұрақты даму критерийлері бойынша экологиялық бағдарланған энергия тиімді шешімдерді ескере отырып жобалау. Жобалық шешімдердегі Инклюзия: кедергісіз, қол жетімді орта құру және әмбебап дизайн.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Сәулет және қала құрылысы тарихы
Пәннің мақсаты: Сәулет және қала құрылысы тарихы туралы жүйеленген түсінікті қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Қала құрылысы өнерінің қалаларды дамытудағы және тарихи перспективадағы орны; қала құрылысы мен өркениеттің әртүрлі тарихи кезеңдердегі дамуы арасындағы байланыс; қала құрылысының көркемдік идеялары және олардың шығу тегі; сәулет және қала құрылысы қызметі жобалау-көркем шығармашылық нысаны ретінде; қалалық кеңістікті дамытудың эстетикалық өлшемдері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Курс жоғары оқу орындары педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Пән заманауи педагогикалық технологияларды, жоғары оқу орнында педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және бақылау технологияларын, коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курстың соңында магистранттар оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі формаларын ұйымдастыру және өткізу, оқытудың белсенді әдістерін қолдану, оқу сабақтарының мазмұнын таңдауды үйренеді. Оқытудың кредиттік технологиясы негізінде оқу процесін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Сәулет және қала құрылысы саласындағы нормативтік-құқықтық база
Пәннің мақсаты: Сәулет және қала құрылысы саласындағы нормативтік және құқықтық әдебиеттермен жұмыс істеу әдістері мен білімдерін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Адамдардың өмірі мен денсаулығының қауіпсіздігі, қоршаған ортаны қорғау талаптарын енгізуге негізделген техникалық реттеу қағидаттары, зиянды және қауіпті факторлар әсерінің алдын алу; тұрғын үй ғимараттарын жобалау, салу және пайдалану талаптарын регламенттейтін тәуекелдің жол берілетін деңгейлері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Сәулеттік жобалау
Пәннің мақсаты: жобалық шешімнің негізділігінің проблемалары және сәулетші мен тұтынушының қарым-қатынасы туралы түсінік қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: жобалау әдіснамасын жетілдіру және оған математикалық әдістерді енгізу, жобалаудағы орта тәсілдің негізгі ережелері; сәулет кеңістігін жобалаудағы деңгейлер мен объектілер; сәулет кеңістіктерінің сапасын бағалау критерийлері; сәулет ортасын жобалаудың әртүрлі деңгейлерінің әдістемелері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курс жетекші қызметінің психологиялық механизмдерін білуге негізделген қызметкерлерді тиімді басқару құралдарын меңгеруге бағытталған. Тәртіп шешім қабылдау, қолайлы психологиялық климат құру, қызметкерлерді ынталандыру, мақсат қою, ұжым құру және қызметкерлермен қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курстың соңында магистранттар басқарушылық қақтығыстарды шешуді, өзіндік имиджді құруды, басқарушылық қызмет саласындағы жағдайларды талдауды, сонымен қатар келіссөздер жүргізуді, стресске төзімді және тиімді көшбасшы болуды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: ғылым тарихы мен философиясын жаһандық және қазақстандық ғылым тұжырымдамаларының жүйесі ретінде зерттеу. Мазмұны: ғылым философиясының пәні, ғылым динамикасы, ғылымның тарихи дамуының негізгі кезеңдері, классикалық ғылымның ерекшеліктері, классикалық емес және постклассикалық ғылым, математика, физика, техника және технологиялар философиясы, инженерлік ғылымдардың ерекшелігі, ғылым этикасы, ғалым мен инженердің әлеуметтік-адамгершілік жауапкершілігі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби пәндерді оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесінің білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Тиімді тілдік коммуникация; көркем бейнелі ойлау мен талғам; дүниетанымның эстетикалық және адамгершілік-этикалық негіздері; студент пен педагог тұлғасының қарқынды дамуы; олардың бірлескен қызметі мен қарым-қатынасын демократияландыру; оқу-тәрбие процесін ізгілендіру; оқытудың құралдарын, әдістерін, технологияларын және материалдық базасын жаңғырту.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты сәулет және қала құрылысы принциптері
Пәннің мақсаты: Сәулет және қала құрылысы салаларындағы тұрақты даму феномені туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша сипаттама: Сәулет және қала құрылысы саласындағы тұрақты дамудың негізгі түсініктері. Тұрақты даму критерийлері бойынша экологиялық бағдарланған энергия тиімді ғимараттар мен құрылыстарды жобалау принциптері. "Жасыл экономика" және "жасыл қала құрылысы" Тұжырымдамаларының негізгі ережелері. Ғимараттардың қоршаған ортамен өзара әрекеттесу заңдылықтары, қоршаған ортаны қорғау әдістері. Тұрақты даму критерийлері бойынша экологиялық бағдарланған энергия тиімді шешімдерді ескере отырып жобалау. Жобалық шешімдердегі Инклюзия: кедергісіз, қол жетімді орта құру және әмбебап дизайн.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Курстық және дипломдық жобалаудың оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: шығармашылық мамандану аясында курстық және дипломдық жобалауды оқыту әдістемесінің білімін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: курстық және дипломдық жобалауды ұйымдастыру әдістемесі, оқу дизайнының әртүрлі кезеңдері үшін студенттердің оқу-танымдық қызметін жандандырудың дидактикалық шарттары, студенттерді Жобалық іс-әрекетке дайындау процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, дипломдық жобалаудың оқу-ақпараттық ортасының моделі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қалақұрылыстық жобалау
Пәннің мақсаты: қала құрылысын жобалау туралы идеяларды көп жақты кешенді процесс ретінде қалыптастыру, оның барысында елді мекендер мен қоныс аудару жүйелері қалыптасады. Қысқаша мазмұны: Аумақтық жоспарлау; қала құрылысын аймақтарға бөлу; аумақтарды жоспарлау; сәулет-құрылысты жобалау; күрделі құрылыс объектілерін күрделі жөндеу немесе қайта жаңарту; қала құрылысы жүйесінің элементтерін дәстүрге және тұрақты аумақтық байланыстарға сәйкес келісілген орналастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Зияткерлік меншік және ғылыми зерттеулер
Бұл курстың мақсаты магистранттарға ғылыми зерттеулер мен инновациялар контекстінде зияткерлік меншікті (IP) түсіну, қорғау және басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды беру болып табылады. Курс АЖ-мен тиімді жұмыс істей алатын, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қорғай алатын және тәжірибеде қолдана алатын мамандарды даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тарих және қалақұрылыс теориясының қазіргі заманғы аспектілері
Пәннің мақсаты: әлемнің жетекші сәулетшілерінің сәулет өнерінің заманауи тұжырымдамалары туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: ХХ-ХХІ ғасырлардағы сәулет және қала құрылысының маңызды туындыларын талдау. Әр түрлі тарихи кезеңдердегі стилистикалық бағыттың эволюциясы, қоғамның даму заңдылықтары және олардың сәулеттік стильдердің қалыптасуына әсері. Қазіргі заманғы стильдер мен бағыттар, олардың кезеңділігі; қазіргі заманғы сәулет және қала құрылысы объектілерін жобалау кезінде туындайтын негізгі проблемалар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Сәулет және қала құрылысы саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пәннің мақсаты: дербес ғылыми қызмет үшін дағдыларды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Ғылыми проблематиканы тұжырымдау, ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлаудың негізгі қағидаттары; өзектілігін, ғылыми және қолданбалы мәнін белгілей отырып, магистрлік диссертацияның бағыты мен тақырыбын таңдау қағидаты; магистрлік диссертациямен жұмыс бағдарламасын әзірлеудің негізгі кезеңдері; негізгі бөлімдер және оларды орындау мерзімдері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қалақұрылыстағы энерго тиімділік
Пәннің мақсаты: энергия тиімді қала құрылысы туралы практикалық білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: "Жасыл экономика" және "жасыл қала құрылысы" тұжырымдамасының негізгі ережелері, энергия тиімді қала құрылысы жүйелерін жобалау әдістері, өңірлік табиғи-климаттық және әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың ерекшелігі, практикалық қызметте қала құрылысы объектілерін энергия тиімді жобалау әдістері; жекелеген аудандар мен қалалық орта элементтерінің энергия тиімділігін бағалау. Қала құрылысында жаңартылатын энергия көздерін және жасыл құрылыс тәсілдерін қолдану тәсілдері мен әдістері. Тұрақты даму критерийлері бойынша экологиялық бағдарланған энергия тиімді шешімдерді ескере отырып жобалау. Жобалық шешімдердегі Инклюзия: кедергісіз, қол жетімді орта құру және әмбебап дизайн.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы сәулет негізгі бағыттары
Пәннің мақсаты: сәулет өнері деген не екенін түсіну, ол өмір процестері өтетін декорациялар мен кеңістіктер жасайды. Қысқаша мазмұны: Адамзаттың басымдықтарын, құндылықтары мен ұмтылыстарын көрсететін стильдер; өмірлік әл-ауқаттың құрамдас бөліктері (экономикалық аспект, экология, жарық, форма мен эмоциялар және т. б.); функционалдылық, кеңістікті сауатты ұйымдастыру, эстетика, эмоционалдылық, үнемділік және қоршаған ортаға қамқорлық жасау арқылы өмір үшін ең қолайлы орта құру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Сәулеттің теориялық негіздері
Пәннің мақсаты: архитектураның теориялық негіздерін практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Сәулет теориясы; ғылыми-бейнелік талдау; функционалдық талдау; қоршаған ортаны талдау; мәтіндік түсіндіру әдістері; жеке ғылыми зерттеудің нақты тақырыбы тұрғысынан көп тақырыптық талдау әдістері; сәулет теориясының әртүрлі аспектілерінің ерекшелігі оқшауланған және өзара іс-қимылда; тарихи-мәдени қалыптасудың және шарттылықтың тұтас көрінісі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму стратегиялары
Мақсат: Магистранттарды экономикалық өсу, әлеуметтік жауапкершілік және қоршаған ортаны қорғау арасындағы тепе-теңдікке қол жеткізу үшін тұрақты даму стратегияларына үйрету. Мазмұны: Магистранттар тұрақты дамудың тұжырымдамалары мен қағидаларын, тұрақты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, олардың тиімділігін бағалауды, сондай-ақ халықаралық стандарттар мен үздік тәжірибелерді зерттейді. Тұрақты дамудың табысты стратегияларының мысалдары мен жағдайлары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Сәулет және қала құрылысындағы пішін құру ақаулары
Пәннің мақсаты: қалыптастыру процесі, оны талдау, оны сәулетші құралы ретінде пайдалану мүмкіндіктері туралы түсінік беру. Қысқаша мазмұны: қарама-қайшы факторлардың өзара әрекеттесуінің күрделі процесін басқаратын сәулетшінің шығармашылық процесі: ішкі, "ішкі" пішінге әсер ететін және сыртқы, "сыртқы" пішінге әсер ететін; факторлардың синтезі-олардың күрделі өзара әрекеттесуі, өнер сипаты
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан сәулетінің тарихы
Пәннің мақсаты: Қазақстан сәулет тарихы бойынша білімді өзіндік феномен ретінде қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Тіршілік ету ортасын қалыптастыру және қайта құру процесінің ерекшелігі; Қазақстан аумағының табиғи-климаттық және инженерлік-геологиялық жағдайларының факторлары, жергілікті немесе жеткізілетін құрылыс материалдарының болуы; климат пен географияның ерекшеліктері; әртүрлі кезеңдердегі ел сәулет өнерінің бірегейлігі; сәулет-көркемдік формаларды дамыту процесінде зерттелетін кезең сәулет өнерінің көп факторлы бірегейлігі.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Сәулет және қала құрылысындағы қолданбалы зерттеулер
Пәннің мақсаты: Сәулет және қала құрылысында қолданбалы зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздерін қарастыру. Қысқаша мазмұны: Қала құрылысы жүйелері мен сәулет объектілерін зерттеудің базалық әдістері; қала мен қала ортасы сәулет-қала құрылысын жобалау объектілері ретінде; процестің технологиясымен шешуші дәрежеде анықталатын, осы жүйеде өтетін барлық деңгейдегі қала мен сәулет объектілерінің жұмыс істеу шарттары; сәулет және қала құрылысы шешімдерін жобалау алдындағы талдау және қабылдау сатыларында қолданылатын әдістер.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Сәулет ортасының қабылдау психологиясы
Пәннің мақсаты: көркем-мағыналы кеңістікті қабылдаудың белгілі бір мәдениетін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: адам мен сәулеттік-кеңістіктік ортаның өзара әрекеттесуіне байланысты проблемалар; адамдар мен ғимараттар арасындағы, сондай-ақ ғимараттар мен олардың қоршаған ортасы арасындағы қатынастар; ғимарат пен олардың арасындағы кеңістіктің адам қажеттіліктері мен ауқымымен байланысы; сәулеттік-кеңістіктік ортаны қалыптастыру мен қабылдаудың семантикалық, эстетикалық, эмоционалды, экологиялық ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Сәулет өнерінің әлеуметтік негіздері
Пәннің мақсаты: Сәулет және қала құрылысында қолданылатын әлеуметтану әдістері туралы түсінік беру. Қысқаша мазмұны: Халықтың қоршаған жасанды мекендеу ортасымен өзара іс-қимыл заңдылықтары; қала халқының құрылымы, әртүрлі әлеуметтік-демографиялық топтардың қалаға қоятын талаптарының ерекшеліктері; әлеуметтік-экологиялық аспектіде қалаларды тұрақты дамытудың өлшемдері мен әдістері; сәулет-қала құрылысын жобалауда жобалау алдындағы талдау міндеттерін ескере отырып, әлеуметтік зерттеулер бағдарламалары.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Аймақтық және ұлттық сәулет мәселелері
Пәннің мақсаты: егемен Қазақстанның архитектурасын дамытудың жаңа шарттары туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Даралиялар, ұлт мәдениетінің даму және өркендеу процесі; халықтың тарихи-мәдени мұрасы; ғылыми-зерттеу процесінің талдамалық және салыстырмалы аспектісі, тарихи процестердің архитектураның өңірлік ерекшеліктеріне әсері; мәдениеттану бөлінісінде архитектурадағы ұлттық бірегейлік мәселесі.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Сәулет пен қала құрылыстағы прогностика
Пәннің мақсаты: болжаудың заманауи әдістеріне сүйене отырып, қазіргі заманғы жетекші ғалымдар мен практик-сәулетшілердің архитектураның даму жолдары туралы түсініктерінің жиынтығы туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Талдау әдістері, ақпарат жинау, оны талдау және тұжырымдарды жобалауға ұсыныстар немесе нұсқаулар түрінде тұжырымдау, сәулеттік дизайнға қажетті аналитикалық тапсырмалар спектрі, жоба алдындағы талдау әдістері, жоба тақырыбындағы стандарттар мен әдебиеттер, салыстырмалы талдау, индуктивті және дедуктивті талдау, сараптамалық зерттеу әдістері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Жоба алдындағы зерттеулердің социологиялық әдістері
Пәннің мақсаты: қоғамдық кеңістікті әлеуметтік зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Қоғамдық кеңістіктерге социологиялық көзқарастың теориялық негіздері, "қоғамдық кеңістік" ұғымының тарихы және қалалық ортаға гуманистік көзқарастың негізгі авторларының идеялары; қалалық кеңістікті социологиялық бақылау (оның ішінде стационарлық іс-әрекеттерді есептеу, әлеуметтік ағымдар мен әлеуметтік топтарды талдау).
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Қалақұрылыстық талдау
Мақсат: Қалалық құрылыс талдау принциптері мен әдістерін меңгеру. Қысқаша сипаттама: Магистранттар қалалық құрылыс талдауының сәулет практикасы саласындағы орнын және рөлін, жобалауға дейінгі және жобалық аумақты талдау, қалалық құрылыс объектілерін орналастыру тапсырмаларының ерекшеліктерін, функционалды-типологиялық талдау, аумақтық байланыстар мен қалалық құрылыс аудандастыруды талдау, қалалық ортаны қайта құру әдістері, композициялық-қалалық құрылыс талдау, урбоэкологиялық проблемаларды талдау және оларды шешу әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Пәнаралық және халықаралық ортада жұмыс істеу үшін коммуникативтік қабілеттерді меңгеру, әлеуметтік және адамгершілік-этикалық нормаларды ескере отырып, ынтымақтастыққа және командада жұмыс істеуге қабілетті болу
- Танымдық үдерістің ерекшеліктеріне және шығармашылық шеберлікке негізделген сәулет және қала құрылысын жобалау саласында қажетті практикалық дағдыларды көрсету
- Сәулет ортасының кешенді жобасын әзірлеуді бақылау және оның сараптамасын ұйымдастыру үшін ғылыми-зерттеу және ғылыми-өндірістік жұмыстарды ұйымдастыру мен басқарудың практикалық дағдыларын пайдалануға дайын болу
- Қазіргі заманғы далалық және зертханалық жабдықтар мен аспаптарды пайдалана отырып, практикалық және өндірістік міндеттерді шешу кезінде өндірістік және ғылыми-өндірістік далалық, зертханалық және интерпретациялық жұмыстарды өз бетінше жүргізе білу
- Лексикалық эквиваленттілік нормаларын сақтай отырып, бастапқы мәтіннің грамматикалық, синтаксистік және стилистикалық нормалары мен темпоралдық сипаттамаларын сақтай отырып, ауызша және жазбаша дәйекті аударма жасай білу
- Семинарлық, зертханалық және практикалық сабақтарды өз бетінше өткізе білу, білім алушылардың ғылыми-оқу жұмысына басшылық жасауға қатысу; сәулет және қала құрылысы саласында оқыту үшін оқу-әдістемелік кешендер әзірлеуге қабілетті болу
- Өзін-өзі тұрақты дамытуға, өзінің біліктілігі мен шеберлігін арттыруға ұмтылу негізінде өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсіне білу, өзінің артықшылықтары мен кемшіліктерін сыни бағалай білу
- Танымдық үдерістің ерекшеліктеріне және ғылыми дүниетанымға негізделген сәулет және қала құрылысы ғылымы саласындағы терең теориялық білімдерін көрсету
- Сәулет және қала құрылысы саласында теориялық және практикалық білімді пайдалану негізінде өз бетінше ғылыми эксперименттер мен зерттеулер жүргізе білу, эксперименттік ақпаратты қорыту және талдау, қорытынды жасау, қорытындылар мен ұсынымдар жасау
- Ойлау, ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениеті негізінде ақпаратты қабылдауға, талдауға, жалпылауға, мақсат, міндеттер қоюға және оларға қол жеткізу жолдарын таңдауға қабілетті болу
- Тұрақты даму саласындағы 11 мақсатқа қол жеткізу: қалалар мен елді мекендердің ашықтығын, қауіпсіздігін, өміршеңдігін және экологиялық тұрақтылығын қамтамасыз ету. Халықтың барлық топтары үшін қолжетімді және кедергісіз инклюзивті орта құру.