Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01127 Офтальмология (ересектер, балалар) в Астана медицина университеті

Пәндер

  • Стационардағы офтальмология

    Стационарда офтальмологиялық көмек көрсету қағидаттарын, атап айтқанда тиімді медициналық технологияларды қолдана отырып, стационарлық және стационарды алмастыратын жағдайларда халыққа мамандандырылған консультациялық-диагностикалық және емдеу-профилактикалық офтальмологиялық көмек көрсетуді зерделейтін пән; Офтальмология мәселелері бойынша ғылыми-практикалық іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге қатысу; есепке алу және есептік құжаттаманы жүргізу.

    Несиелер - 116
  • Нейроофтальмология

    Бұл пән нейроофтальмологиялық бұзылулар кезінде мидың тамырлы патологиясы кезінде, бас миының жарақаттарының этиологиясын, клиникасын, диагностика мәселелерін және олардың заманауи зерттеу әдістерін қарастырады.

    Несиелер - 8
  • Окулопластика

    Бұл пән көз алмасының сыртында жасалатын хирургиялық сұрақтарды қамтиды. Бұл қабақтарға, көз бұлшықеттеріне, көз жасына, тіндерге және орбиталық сүйектерге операциялар, сондай-ақ көз алмасын протездеу үшін қажетті араласулар.

    Несиелер - 8
  • Микрохирургия

    Осы пән барысында резиденттер офтальмологиядағы жедел белсенділіктің әртүрлі түрлерімен, соның ішінде науқастарға жоғары технологиялық, офтальмологиялық көмек көрсету шараларымен танысады, науқастарды бақылау және операциядан кейінгі кезеңде қажетті манипуляцияларды орындау; микрохирургиялық офтальмопатологиясы бар пациенттерді оңалтудың госпитальдық кезеңін жүргізу.

    Несиелер - 19
  • Амбулаториялық-емханалық офтальмология

    Пән ауруханаға дейінгі кезеңде офтальмологиялық көмек көрсету принциптерін қамтиды: көру органы ауруларының алдын алу, ерте диагностикалау және емдеу; офтальмологиялық бейіндегі науқастарды емдеу-профилактикалық іс-шаралар кешенін диспансерлеу және жүргізу; медициналық-әлеуметтік оңалтуды қоса алғанда, офтальмопатологиясы бар науқастарды медициналық оңалту; көз ауруларының профилактикасы бойынша санитариялық-гигиеналық жұмыс жүргізу.

    Несиелер - 65

Оқыту нәтижелері

  • Пациенттерде шағымдарды, өмірдің анамнезін жинауды жүзеге асыру, пациенттерді тексеруді жүргізу, тәлімгердің қадағалауымен ақпаратты түсіндіру және талдау, алдын-ала диагнозды тұжырымдау, көз алмасы мен оның қосалқыларының аурулары бар пациенттерді зертханалық және аспаптық тексеру жоспарын негіздеу және құру
  • Анатомиялық және функционалды жас ерекшеліктерін ескере отырып, зерттеу әдістерін қолдану, көз алмасының және оның қосалқыларының неғұрлым кең таралған ауруларын анықтау және дифференциалды диагностикалау дағдыларын жүзеге асыру.
  • Науқастарды аппараттық, зертханалық тексеруге негіздеу және жіберу, аппараттық және зертханалық тексерудің нәтижелерін түсіндіру және талдау, дәрігер-мамандарға консультацияға жіберуді негіздеу, жүргізілген консультациялардың нәтижелерін түсіндіру және талдау, қолданыстағы АХЖ 10 ескере отырып, диагнозды тұжырымдау, көз алмасы мен оның қосалқылары ауруларының асқынуларын анықтау.
  • Емдеуді әзірлеу және тағайындау, операцияға көрсеткіштер мен қарсы көрсетілімдерді анықтау, емдік манипуляциялар мен операциялық араласуларды тағайындау және орындау, көз алмасы мен оның қосалқыларының аурулары бар пациенттерге жүргізілген емдеу-диагностикалық іс-шаралардың тиімділігін бағалау.
  • Шұғыл жағдайларды, оның ішінде төтенше жағдайларды қоса алғанда, өмірге қауіп төндіретін жағдайларды тану және реанимация мен қарқынды терапия бойынша іс-шаралар жүргізуді талап ететін жағдайлар мен аурулар кезінде науқастарға, көз алмасы мен оның қосалқыларының аурулары бар науқастарға (тәлімгердің қадағалауымен) шұғыл түрде медициналық көмек көрсету.
  • Науқаспен, оның ортасымен тиімді өзара әрекеттесе алу қабілеті, науқас үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында әріптестермен, бейінді бөлімшелердің дәрігерлерімен дұрыс, барабар және тиімді өзара әрекеттесе алу қабілеті
  • Тәлімгердің бақылауымен және қадағалауымен есепке алу-есеп беру медициналық құжаттамасын ресімдеуде, сақтауда және өңдеуде кәсіби білімді қолдану, күнделікті жұмыста, презентацияларды әзірлеуде, модульді/пәнді өз бетінше зерделеуде, сондай-ақ практикалық денсаулық сақтауда ҚМАЖ-пен жұмыс істеуде IT-технологиялар саласындағы білім мен дағдыны пайдалану
  • Зерттеу және ғылыми жобаларға қатысу, зерттеу мәселелерін тұжырымдау, кәсіби әдебиетті іздеу және талдау жүргізу, зерттеу деректеріне сыни баға беру.
  • Білім мен дағдыларды өз бетінше алудың әртүрлі нысандарын қолдану және кәсіби топтың басқа мүшелерін оқыту, кәсіби оқыту іс-шараларына: конференцияларға, семинарларға, вебинарларға қатысу, өз бетінше алған ғылыми-медициналық ақпаратты және отандық/шетелдік тәжірибені практикалық қызметке біріктіру
Top