Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07204 Металлургия в ҚМТУ

Пәндер

  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары білімге ЖИ енгізудің келешегі мен тәуекелдерін түсіну (жоғары білімге ЖИ енгізу сценарийі: инерциялық, анархиялық, интервенциялық) ЖИ процессуалдық сипаттамаларына және нейрожелілерді оқыту мүмкіндіктеріне сүйене отырып, ЖОО оқытушысының жұмысын оңтайландыру Тиісті чаттар мен платформаларды қолдана отырып, виртуалды оқыту орталарын, нейрондық желілерді дамыту функцияларын қолдану: виртуалды көмекшілерді, интерактивті оқу материалдарын құру; тапсырмалар мен жаттығуларды құру, виртуалды оқыту орталарын құру, студенттердің жауаптарын талдау және кері байланысты қамтамасыз ету (ChatGPT); курстың оқу жоспарын құру; тест сұрақтарын жазу, (Ask Chad GPT, Learning Studio AI); презентацияларды құру және редакциялау (Gamma App); презентацияларды немесе басқа мультимедиялық білім беру мазмұнын (Fusion Brain) және т.б. жобалау үшін пайдалануға болатын кескіндерді жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экология және табиғатты ұтымды пайдалану

    Пән болашақ мамандарды наноматериалдарды өндірумен және қолданумен байланысты табиғи және техникалық жүйелер үшін тәуекелдерді бағалаудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларына үйретуге, сондай-ақ Наноматериалдармен жұмыстарды қауіпсіз жүргізуге, оларды табиғатты ұтымды пайдалануға бағытталған. Пәнді оқу экологиялық мәселелер және табиғатты ұтымды пайдалану саласында; кәсіби саладағы ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындауда; білімді үнемі жаңартып отыруды, кәсіби дағдылар мен дағдыларды кеңейтуді қамтамасыз ету тәсілдерінде өтеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (Кәсіби)

    Пәннің мазмұны коммуникативтік салалардан, сөйлеу тақырыптарынан және кәсіби-ғылыми қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. Курсты оқу шетелдік кәсіптік-салалық білім беру үрдісінде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Металлургиядағы заманауи технологиялар мен жабдықтар

    Пәннің негізгі бағыты магистрлердің металлургиялық өндіріс саласындағы білімі мен дағдыларын игеруі, жоғары тұтынушылық қасиеттері бар ұзақ өнімдердің кең спектрін алу үшін аралас құю және жылжымалы қондырғылар негізінде заманауи компакт-металлургиялық өндірістер үшін құрал-жабдықтар кешенін әзірлеу болып табылады. Курс секцияларда ұсынылған: металлургиядағы технологиялық процестер; өндірістегі жаңа әдістерді енгізу, металлургиядағы инновациялық даму. Пән магистралды маркетингтік зерттеулер жүргізу және металлургиядағы заманауи технологиялар мен технологиялық жабдықтарды енгізу бойынша бизнес-жоспарларды дайындау мүмкіндігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Пән жоғары мектеп оқытушысын әдістемелік даярлаудың негізі болып табылады. Курс жоғары мектептің білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық базасы және нәтижеге бағытталған оқытудың диагностикалық мақсаттарының негізінде оқу-әдістемелік құжаттарды әзірлеуге; тиімді формалар мен дидактикалық әдістерді таңдауға бағытталған. Курсты оқу базалық, бейіндік және техникалық пәндерді оқытудың заманауи технологияларын қолдану арқылы жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қалдықтарды жою

    Пән магистратура оқушыларының өндіріс пен тұтыну құралдарының қалдық өнімдерін өндіру проблемаларын, қоршаған ортаға теріс әсерін, қалдықтарды залалсыздандыру, кәдеге жарату және кәдеге жарату әдістерін зерттеумен айналысады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: өндірістік қалдықтар тұжырымдамасы, қалдық түрлері; шикізатты кешенді пайдалану және минералдық-шикізат кешенінен қалдықтарды пайдалану проблемасы; металлургиялық қалдықтарды кәдеге жарату және пайдалану. Курсты оқыту магистрлердің өндіріс және тұтыну құралдарынан қалдықтардың пайда болу себептерін анықтау және алынған көздеріне баға беру үшін жүйелі тәсілдерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Металлургиядағы aқпараттық технологиялар

    Магистранттар металлургияда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) және жасанды интеллектті (ЖИ) қолдану саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды, соның ішінде Металлургиялық процестерді оңтайландыру және нақты уақытта технологиялық шешімдер қабылдау үшін деректер базасын басқару жүйелерін (ДББЖ), өнеркәсіптік контроллерлерді және интеграцияланған ақпараттық жүйелерді пайдалануды меңгеруі тиіс. Олар мәліметтер базасын, қолданбалы бағдарламаларды (мысалы, Python-да), сондай-ақ металлургиялық процестердің деректерін талдау, стандартты емес жабдықты әзірлеу, процестерді автоматтандыру және олардың дәлдігі мен тиімділігін арттыру үшін өндірістік шешімдерді оңтайландыру үшін жасанды интеллект әдістерін қолдана білуі керек. Сондай-ақ, металлургиялық процестерді басқару жүйесіне ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен жасанды интеллектті интеграциялау дағдылары, соның ішінде шешім қабылдауды автоматтандыру, тәуекелдерді азайту, өнім сапасын жақсарту және болжамды талдау үшін цифрлық егіздерді құру маңызды. Магистранттар деректерді басқару және өңдеу мәселелерін шешу үшін нейрондық желілердің мүмкіндіктерін талдауға, сондай-ақ деректерді болжау, талдау және технологиялық процестерді оңтайландыру үшін осы технологияларды қолдануға құзыретті болуы керек. Сонымен қатар, олар металлургиялық процестердің тиімділігі мен сенімділігін арттыруға ықпал ететін деректерді талдау және түсіндіру үшін интеллектуалды жүйелерді қолдана отырып зерттеулер жүргізе алуы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эксперимент нәтижелерін жоспарлау және өңдеу

    Пән эксперименттерді жоспарлаудың заманауи әдістерін зерттеуге және негізгі факторларды ескере отырып, математикалық модельдер жасау үшін жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын қолдануға бағытталған. Оқу барысында магистранттар факторлық эксперименттердің түрлері, деректерді өңдеу әдістері және оңтайландыру алгоритмдері, соның ішінде күрделі жүйелерді талдау үшін ЖИ қолдану туралы білім алады. Эксперименттік жоспарларды таңдауға және негіздеуге, регрессиялық модельдерді құруға және интеллектуалды жүйелер арқылы нәтижелерді өңдеуге ерекше назар аударылады. Алынған дағдыларға эксперименттік деректерді талдау және оларды түсіндіру үшін нейрондық желілер мен машиналық оқыту әдістерін қолдану кіреді, бұл материалтану ғылымында инновациялық шешімдерді енгізуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Металлургиядағы заманауи табиғатты қорғау технологиялары

    Пәннің негізгі бағыты - қоршаған ортаны қорғау технологияларын әзірлеу және қолдану бойынша шеберлерді тереңдетіп теориялық даярлау, сондай-ақ инженерлік және экологиялық қызметтің практикалық дағдыларын дамыту. Курс бөлімдерде ұсынылған: өндірістің әр түрлі кезеңдерінде ластанудың негізгі көздері, олардың қоршаған ортаның құрамдас бөліктеріне әсер ету параметрлері; қоршаған ортаны қорғау технологияларындағы ағымдық үрдістерді талдау, өндірістік қызметті экологияландыру; тиімділігі, металлургиядағы қоршаған ортаны қорғаудың қолданбалы технологиялары. Пән қоршаған ортаны қорғау технологиясымен танысу және танысу кезінде оқушылардың белсенділігін ынталандыру үшін жағдайлық мәселелерді шешуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Жасанды интеллекттің философиялық аспектілерін ғылым философиясының бағыты ретінде талдау. Медицина, қаржы, көлік, өндіріс, білім беру және т.б. әртүрлі салаларда жасанды интеллект теориясының негізгі принциптерін қолдану мүмкіндіктерін түсіну. Этикалық мәселелер, деректер қауіпсіздігі және машиналардың шектеулі мүмкіндіктері сияқты жасанды интеллект тәуекелдерін талдау. Жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдау жасау, іс-қимыл стратегиясын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Наноұнтақтарды өңдеу мен компактирлеудің негізгі әдістері

    Пәннің негізгі бағыты нанотехнологияларды өңдеу мен қысу әдістерін таңдау және талдау саласында білім алу болып табылады. Курс келесі бөлімдерде ұсынылған: жинақы өңдеудің заманауи жоғары технологиялық тәсілдері; физикалық және химиялық заңдылықтарға негізделген әдістер. Тәртіп нанобөлшектерді өңдеу мен қысу әдістерін талдауға, іріктеуге және есептеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қара және түсті металлургияның шикізат ресурстарын қайта өңдеудің инновациялық технологиялары

    Пәннің негізгі бағыты - магистрантқа Қазақстанның қара және түсті металлургиясының проблемалары мен даму тенденцияларын терең және жүйелі білу, металлургия шикізатын кешенді өңдеу мәселелері. Курс келесі бөлімдерде ұсынылған: шикізатты қайта өңдеу технологиясы, темір, болат, ферроқорытпа, түсті металдар және олардан жасалған өнімдер; металлургиялық техногендік ресурстардың, бастапқы металл мен болаттың сапасын бағалау; шикізат сапасы мен металл өндірісінің көрсеткіштері арасындағы қатынастарды талдау. Пән металлургиядағы технологиялық үдерістерді орындауға және түзетуге, қара және түсті металдар шикізатын өңдеуде білім мен дағдыларды игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Білім алушыларды жасанды интеллектті күнделікті және кәсіби қызметте қолдануға ынталандыру, бар қорқыныштарды жеңуге және жасанды интеллектті қолдануға байланысты мифтерді жоюға көмектесу. Оқытуды дербестендіруді жүзеге асыру; оқыту нәтижелерін болжау; оқытушының күнделікті міндеттерін автоматтандыру; оқу процесін басқару; ресурстарды жоспарлау; сауалнама нәтижелерін әзірлеуде, талдауда және өңдеуде, сауалнамада және т.б. жағдайлаарда ЖИ мүмкіндіктерін пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ (орыс)тілі (Кәсіби)

    "Қазақ тілі (Кәсіби)" пәні бейіндеуші пәндер циклінің ЖОО компонентіне кіреді. Курсты зерделеу кәсіби ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, нақты кәсіптік және іскерлік салаларда, жағдайларда қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруға, сондай-ақ келіссөздер жүргізу дағдыларын қалыптастыруға, іс қағаздарын жүргізуді жүзеге асыруға, қазақ тілінде басқарушылық шешімдерді әзірлеуге бағытталған. Пәннің мазмұны кәсіби қызметті жүзеге асыруда коммуникациялық мүмкіндіктерді кеңейтуге ықпал ететін кәсіби қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. "Қазақ тілі (Кәсіби)" пәнін оқытуға қажетті кәсіби құзыреттіліктерді дамыту мақсатында орыс тілінде оқитын магистранттар оқиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Металлургиядағы ресурс және энергия үнемдеу технологиялары

    Пәннің негізгі бағыты - металлургиядағы ресурс және энергия үнемдейтін технологияларды зерттеу, металлургияның өзекті мәселелерін тәуелсіз талдау және оны ресурстық және энергия үнемдейтін техникалық шешімдерді пайдалану негізінде шешу жолдарын үйрену. Курс келесі бөлімдерде ұсынылған: түсті металлургияның шикізат базасы және оны дамыту перспективалары; металлургиядағы ресурстық және энергия үнемдейтін технологиялардың қазіргі жағдайы мен келешегі; ресурстарды және энергияны үнемдеуді ұйымдастырудың заманауи әдістері. Пән металлургиядағы ресурс және энергия үнемдейтін технологияларды енгізу үшін қажетті металлургия өнеркәсібінің шикізат ресурстарын зерттеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Орыс тілі (кәсіби)

    «Орыс тілі (кәсіби)» пәні аясында жасанды интеллектті қолдана отырып, магистранттар мынадай құзыреттерді қалыптастырады: - синтаксистік және семантикалық талдауды қоса алғанда, орыс тіліндегі мәтіндерді автоматты түрде өңдеу және талдау үшін жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндігі; - мәтіндерді автоматты түрде құру, редакциялау және түзету, олардың емлесін, грамматикасын және стилін жақсарту үшін жасанды интеллекті қолдану мүмкіндігі; - орыс тілінің ерекшеліктерін ескере отырып, мәтіндерді техникамен аудару және бейімдеу жүйелерімен жұмыс істеу дағдылары; - сөйлеу деректерін талдау және орыс тілінде сөйлеуді тану жүйелері мен дауыстық интерфейстерді әзірлеу үшін жасанды интеллекті қолдануы; - ғылыми, техникалық және іскерлік мәтіндер саласындағы кәсіби міндеттер үшін жасанды интеллектінің тілдік модельдерін бейімдеу қабілеті; - жасанды интеллектінің лингвистикалық практикадағы жұмыс нәтижелерін бағалау және сыни талдау, мүмкін болатын қателіктер мен шектеулерді анықтауы; - құпиялылық, деректерді қорғау және лингвистикалық әртүрлілікке әсер ету мәселелерін ескере отырып, тіл білімінде жасанды интеллектің этикалық қолданылуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Металлургиядағы техногенді және қайталама шикізатты қайта өңдеу бойынша қазіргі заманғы кәсіпорындар

    Пәннің негізгі бағыты - техногендік және қайталама шикізатты өңдеу, техногендік және қайталама шикізатты қайта өңдеу бойынша қалдықсыз технологиялар, металлургия өндірісінде жаңа прогрессивті технологияларды құру және жетілдіру бойынша білім алу. Курс келесі секциялармен ұсынылған: түсті металлургияның шикізат базасы және оны дамыту перспективалары; техногендік және қайталама шикізатты қайта өңдеудің заманауи технологиялары мен технологиялық жабдықтары. Пән ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметті жүзеге асыру үшін техногендік шикізатты өңдеудің заманауи әдістерін талдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қайталама және техногендік ресурстарды пайдалану экономикасы

    Пәннің негізгі бағыты-екінші және техногенді ресурстарды пайдалану экономикасы бойынша дағдылану және білу. Курс келесі бөлімдерден тұрады: қайталама және техногенді ресурстарды экономикалық пайдаланудың қазіргі жағдайы; нарықтық жағдайларда қайталама және техногенді ресурстарды пайдалану принциптері. Пайдалану критерийлері мен факторлары; қайталама және техногендік кен орындарын пайдаланудың экологиялық және әлеуметтік аспектілері. Пән екінші және техногенді ресурстарды пайдалану экономикасын зерттеу және талдау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Өнімді зерттеудің заманауи әдістері

    Пәннің негізгі бағыты-өнімді зерттеудің заманауи әдістерін таңдау және талдау саласында білім мен білік алу. Курс келесі бөлімдерден тұрады: өнімді зерттеудің заманауи әдістерінің теориялық негіздерін зерттеу; өнімді зерттеудің заманауи әдістерін меңгеру және пайдалану. Пән өнімді зерттеудің заманауи әдістерін жүргізу, талдау, таңдау және есептеу қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Наноқұрылымдарды зерттеудің арнайы әдістері

    Пәннің негізгі бағыты металдар, жартылай өткізгіштер, полимерлердегі наноқұрылымдардың түрлері туралы білімді алу; наноматериалдар және нанотехнологиялар саласында наносистемаларды алудың жаңа әдістерін жетілдіру және жетілдіру және нанотехнологиялардың әртүрлі әдістермен алынған қасиеттерін болжау үшін қолданылатын заңдарды қолдану. Курс келесі бөлімдерде ұсынылған: наноқұрылымдардың нақты құрылымы туралы қазіргі заманғы идеялар, оларды зерттеу әдістері; наноматериалдар-ды алу технологиясы, олардың қасиеттері және қолдану. Наноқұрылымды материалдарды алудың заманауи әдістері, наноқұрылым-дарды зерттеу әдістері туралы білім қалыптастыруда ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылымды қажетсінетін заманауи нанотехнологиялар

    Пәннің негізгі бағыты қазіргі заманғы, жоғары технологиялық нанотехнологиялардағы білім мен дағдыларды қалыптастыру, құрылымды мақсатты бақылау және басқару, нанотехнологияның жеке элементтерінің химиялық құрамы мен өзара әрекеттесуі болып табылады. Курс келесі бөлімдерде ұсынылған: Пән қазіргі заманғы ғылымды қажет ететін компьютерлік технологияларды, бақылау әдістерін талдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Нанотехнологияларды тиімді пайдалану

    Пәннің негізгі бағыты - әр түрлі салаларда нанотехнологиялар мен наноматериалдарды қолдану, оларды әзірлеу кезінде жаңа процестерді зерттеу, нанобөлшектер механизмін зерттеу және олардың биокинетикасын зерттеу. Курс келесі бөлімдерде ұсынылған: нано-технологияда дамудың басынан бастап, нанотехнология мен менталитетті, нано жабындыларды, металлургиядағы инновацияның басым бағыттарын, металлургиялық кластерді дамытудан бастап ең маңызды жетістіктерді шолу. Пән металлургиядағы нанотехнологияларды талдау, өнімдердің мақсаттарына, наноэлектрондық құрылғылардың құрылуына байланысты үнемді әдістерді таңдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-инновациялық қызметті басқару

    Пәннің негізгі бағыты - магистранттардың ғылыми-инновациялық қызметті басқару, оның ішінде оны жоспарлау, іске асыру және дайындық бағыты бойынша мониторинг жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Курс ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау, жобаларды техникалық-экономикалық негіздеу және коммерцияландыру, ғылыми-инновациялық қызмет кезеңдерінің мониторингі, ғылыми-инновациялық міндеттің жобалық шешімін қалыптастыру, ғылыми-инновациялық қызмет нәтижелерін дайындау және жариялау, ғылыми-инновациялық қызмет нәтижелерін жария қорғауға ұсыну бөлімдерімен ұсынылған. Пәнді оқу ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау, жобаларды коммерцияландыруды зерделеу, ғылыми-инновациялық қызмет кезеңдеріне мониторинг жүргізу, ғылыми-инновациялық міндеттің жобалық шешімін қалыптастыру, ғылыми-инновациялық қызметтің нәтижелерін дайындау және жариялау, ғылыми-инновациялық қызметтің нәтижелерін көпшілік алдында қорғауға ұсыну қабілетіне бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Металлургияның өндірістік және ғылыми-педагогикалық бағытында инновациялық әзірлемелерді пайдалану
  • Металл өндірудің инновациялық технологиясын әзірлеуді жоспарлау
  • Металдар мен конструкциялар өндірісі саласында ғылыми зерттеулер жүргізу
  • Кәсіби қызметте креативті идеяларды әзірлеуге және іске асыруға басшылық жасау
  • Жасанды интеллектті қолдана отырып, металлургиялық процестердің жаңа технологияларын құру.
  • Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді жүзеге асыру
  • Кәсіби қызмет шеңберінде ғылыми-зерттеу жұмысын жүзеге асыру
  • Жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып, психологиялық-педагогикалық принциптер негізінде кәсіптік оқу орындарында білім беру қызметін жүзеге асыру.
Top