Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01210 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу педагогикасы в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Мектепке дейінгі білім беру саласындағы пәндік негіздерді терең меңгеру және қазіргі ғылыми жетістіктерге сүйене отырып түсіну; тәрбиеленушілердің физикалық, интеллектуалдық, танымдық-сөйлеу және шығармашылық қабілеттерін дамыту; олардың әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларын қалыптастыру
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жоғары кәсіби деңгейде талдау, бағалау, мәселені анықтау, педагогикалық процесті жобалау және жүзеге асыру.
  • Ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу дағдыларын меңгеру және оларды мектепке дейінгі білім беру саласында қолдану
  • Теориялық және практикалық білімді баланың әлемді тануына, негізгі математикалық түсініктерін қалыптастыруға, сөйлеу дағдыларын дамытуға, шығармашылық қабілеттерін арттыруға және денсаулығын сақтауға ықпал ететін дамытушы ортаны құру үшін қолдану
  • Кәсіби қызметінің нәтижелерін сын тұрғысынан бағалау, оны жетілдіруге дайын болу және үздіксіз кәсіби дамуға ұмтылу
  • Балалардың әлеуметтік, жас ерекшеліктерін, психофизикалық және жеке қабілеттерін, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту, тәрбиелеу және дамыту
  • Мектепке дейінгі ұйымдарда білім беру үдерісінде заманауи педагогикалық технологиялар мен цифрлық құралдарды қолдану
  • Балалардың жеке және шығармашылық әлеуетін ашуға ықпал ететін инновациялық әдістерді таңдау және оларды мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде енгізу
  • Тиімді білім беру үдерісін қамтамасыз ету үшін тәрбиеленушілердің ата-аналарымен (заңды өкілдерімен), сондай-ақ басқа да мамандармен өзара әрекеттестікті ұйымдастыру
  • Әріптестермен өзара әрекеттесу, командалық жұмысқа қатысу, педагогикалық тәжірибемен алмасу және мектепке дейінгі білім беру сапасын арттыруға ықпал ету
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың дамуын педагогикалық диагностикалау және оның нәтижелерін білім беру үдерісін дараландыру үшін пайдалану
  • Балалардың өз бетінше, танымдық және шығармашылық әрекеттерін дамытуға ықпал ететін қауіпсіз және дамытушы ортаны құру
Top