Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01211 Мектепке дейінгі білім беру және логопедия в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Мектепке дейінгі педагогика

    Бұл курстың мақсаты-мектеп жасына дейінгі баланы тәрбиелеу мен оқытудың заманауи мәселелері туралы тұтас түсінік қалыптастыру арқылы студенттің педагогикалық білім беру саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру; мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы педагогикалық процесті ұйымдастырудың құрылымы мен мәнін түсіну негізінде оларды түсіну, оны жобалау және кәсіби міндеттерді шешу кезінде жүзеге асыру. Курстың мазмұны студенттердің білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, баланың тәуелсіздігін дамыту үшін қолайлы орта құруға бағытталған қазіргі заманғы тәрбие мен оқыту әдістемелерінің көмегімен мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының негізгі мәдениетін қалыптастыру құзыреттілігін игеруге бағытталған. Курсты игерген болашақ мұғалімдер: мектеп жасына дейінгі баланың әлеуметтік портретін жасай алады; мектеп жасына дейінгі баланың ұйымдастырылған іс-әрекетін ойын ретінде жоспарлау, мектеп жасына дейінгі баланың білім беру қажеттіліктеріне, жеке басының ерекшеліктеріне және отбасылық мәдениетіне сәйкес білім беру және оқыту үшін шығармашылық даму ортасын құрады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Курс студенттерді болашақ кәсіби қызмет саласымен таныстыруға бағытталған және пропедевтикалық функцияны орындайды. Сабақ барысында білім алушылар дене шынықтыру оқытушысы мен сауықтыру жаттықтырушысының кәсіби қызметінің мәнімен, мазмұнымен және ерекшелігімен танысады; білім туралы әртүрлі нормативтік-құқықтық құжаттарды (Білім туралы Заң, Педагогтің кәсіби стандарты және басқалар) зерделейді. Педагогтың, сауықтыру жаттықтырушысының, фитнес-жаттықтырушының профессиограммасы мен психограммасы негізінде мамандыққа сұранысқа ие жеке қасиеттердің өзіндік диагностикасы мен өзіндік рефлексиясы жүргізіледі. Оқыту мен оқытудың белсенді әдістері мен нысандары арқылы білім алушылар командада жұмыс істеуге және нәтижелі өзара іс-қимыл жасауға үйренеді, өзін-өзі реттейтін оқыту және тайм-менеджмент дағдыларын, коммуникативтік және басқа да кәсіби құзыреттіліктер мен қасиеттерді дамытады. Сабақ барысында балабақшаларға, жалпы білім беретін мектептерге, сауықтыру және фитнес - орталықтарға бару, сондай-ақ жетекші педагогтар мен сауықтыру және фитнес - жаттықтырушылардың қонақ сабақтары қарастырылған. Қорытынды бағалау қазіргі әлемдегі педагогикалық кәсіптің рөлі, дене шынықтыру және сауықтыру саласындағы педагогикалық кәсіптің құндылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі жастағы, кәсіптік және әлеуметтік топтар үшін сауықтыру өмір салтының құндылығы және дене шынықтыру мен сауықтырудың басқа да өзекті аспектілері туралы шығармашылық эссе жазу түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі ұйымда бос уақытты ұйымдастыру

    Бұл курстың мақсаты мектепке дейінгі ұйымдағы тәрбие-білім беру процесін ұйымдастыру және басқару үшін пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқу жылы ішінде және жазғы сауықтыру кезеңінде мектеп жасына дейінгі ұйымның ішінде де, сыртында да тәрбиеленушілердің ересектермен және құрдастарымен бос уақыттағы өзара әрекеттесу процесінде әр түрлі іс-әрекеттерді ұйымдастырудың әдістемелік тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар әдебиеті мәнерлеп оқу бойынша практикумымен

    Курстың мақсаты: білім берудің келесі сатысында қолданудың мазмұндық ерекшелігін ескере отырып, балалар әдебиетінің теориясы, тарихы мен сыны туралы білім негіздерін қалыптастыру негізінде кәсіби, арнайы құзыреттіліктердің қалыптасуы; ұлттық мәдениет жүйесіндегі балалар әдебиетінің рөлін, орны мен маңызын түсінуге тәрбиелеу. Бұл пәнді оқу тәрбиеленушілердің сөйлеу мәдениетін қалыптастыруға, еркін сөйлеуге, өз ойларын, эмоцияларын нақты білдіруге, көркем іс-әрекет түрі ретінде мәнерлеп оқудың ерекшелігін, дауысты және мәнерлеп сөйлеуді дұрыс айта білу бойынша жұмыс тәсілдерін; көмектеседі. Курс барысында студенттер отандық және әлемдік балалар әдебиетінің үздік шығармаларымен танысады. Басқа әдеби пәндерді меңгерудегі сияқты олар да көркем шығарманы талдауда теориялық білім мен дағдыға ие болады. Мектеп жасына дейінгі баланы балалар әдебиетінің үздік шығармаларымен таныстыру бойынша жұмысты ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті жетілдіру болып табылады. Болашақ педагогтер психиканың қалыптасуымен, оның жұмысымен және даму заңдылықтарымен таныс. Болашақ педагогтер өз білім алушыларының дамуын бақылай алады және сәйкесінше білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлай және жүзеге асыра алады. Болашақ педагогтер әртүрлі жағдайларда шығармашылықпен және барабар әрекет етеді және білім алушылардың оқуы мен әл-ауқатын қолдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі психология

    Бұл курстың мақсаты-балалардың психикалық дамуының жетекші заңдылықтарын ашу, студенттердің психикалық даму кезеңдері, баланың жас ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Курстың мазмұны студенттердің балалар психологиясының әдістері мен психикалық даму заңдылықтарын, балалар психологиясы саласындағы зерттеулерді, отандық және шетелдік психологтардың практикалық және эксперименттік тәжірибесін, әр мектепке дейінгі балалық шақтың маңызды ісіктерін және олардың балалардың одан әрі психикалық дамуындағы рөлін игеруге бағытталған. Осы курсты зерделеу нәтижесінде болашақ мұғалімдерде балалар психикасының көрінісін анықтау және талдау, балалармен тәрбие-тәрбие жұмысындағы жас және жеке ерекшеліктерін ескеру, мектепке дейінгі білім беру ұйымының отбасымен және педагогикалық ұжымымен жұмыс жүргізу, мектеп жасына дейінгі баланың психикасын зерттеу кезеңдерін анықтау, мектепке дейінгі ұйым мен отбасы жағдайында мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық зерттеу әдістерін қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі дарынды балалармен жұмыс істеудің теориясы және әдістемесі

    Оқу пәнінің мақсаты: балалардың дамуының әртүрлі жас кезеңдерінде дарындылықтың көріну және даму фактілерін, тетіктері мен заңдылықтарын зерделеу, студенттерге балалардың дарындылығының табиғаты, механизмдері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі идеяларды зерделеуге, шығармашылықтың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі мектеп жасына дейінгі балалардың ойындары және ойын әрекеттері

    Курстың мақсаты мектепке дейінгі ұйымның пәндік-кеңістіктік даму ортасын жобалау үшін пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады. Болашақ педагогтар балалардың дамуы үшін ойынның құндылығын түсінуді көрсетеді және баланың ойынға құқығын қамтамасыз етеді; мектепке дейінгі ұйымда, отбасында, қалалар мен ауылдық жерлерде балалардың бос уақыттарында ойын қызметін педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады; мектеп жасына дейінгі балаларға өзін-өзі көрсету және шығармашылық белсенділік үшін ойын түрін таңдауға мүмкіндік береді; балалардың ойын бастамасына жағдай жасайды. Пән мазмұны ойын әрекетінің теориясы мен практикасы; балалар ойындарының классификациясын; ойын қызметін жоспарлау және ұйымдастыруды қарастырады. Нәтижесінде студенттер мектеп жасына дейінгі балалардың ойын тәжірибесін жинақтау; балалардың ойын іс-әрекетін жоспарлау, еркін ойынын сүйемелдеу, ҰОҚ-ін оқытудың ойын түрлерінде ұйымдастыру; театрландырылған, қимылды, рөлдік ойындар және т.б. әдістемелерді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нутрициология негіздері

    Мақсаты-мектепке дейінгі ұйым мұғалімінің жеке басын өзін-өзі дамыту үшін пәндік құзыреттілікті арттыру. Болашақ педагогтер балабақшада және үйде дұрыс тамақтанбау және өмір салты қаупін болдырмау үшін тамақтануды және тамақтану режимін түзетуге, мектепке дейінгі ұйым тәрбиеленушілерінің өмір сүру сапасын жақсартуға көмектесу құзыреттерін дамыту үшін дұрыс тамақтану принциптерін игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты - мектепке дейінгі ұйымдағы тәрбие-білім беру процесін ұйымдастыру және басқару үшін пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады. Болашақ педагогтер мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың негізгі міндетін - мектепке дейінгі ұйым тәрбиеленушілерінің өмірін қорғау мен денсаулығын нығайту - дене бітімі дамыған баланы тәрбиелеу және оның салауатты өмір салты мен қауіпсіз мінез-құлық дағдыларының негіздерін қалыптастыру арқылы іске асыруға бағытталған дағдылар мен біліктіліктерді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл курстың мақсаты – педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілігін жетілдірі. Болашақ педагогтер әртүрлі оқыту теорияларына және педагогикалық үлгілерге әкелетін адамның концептуалды тұжырымдамалары сияқты білім беру ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шешендік өнерді оқыту

    Курстың мақсаты – студенттердің лингвистикалық құзыреттілік негізінде сөйлеу барысында жұмыс істеу ережелерін және сөйлеу әрекетінде қолдана білуді, оны күнделікті практикада коммуникативті мақсатқа сай қолдана білуді қалыптастыру. Курс бойынша шешендік шеберліктің негіздері туралы іргелі теориялық ережелер қарастырылады: лингвистикалық және мәдени, сөзбен әсер ету құралдарын таңдаумен байланысты; фонетикалық және орфоэпиялық сипатына байланысты техникалық; шешендіктің прагматикалық және әдіснамалық аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Балалардың шығармашылық және зерттеушілік қабілеттерін дамыту

    Курстың мақсаты-мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық-зерттеу қызметін анықтау. Шығармашылық дағдыларды, зерттеу қабілеттерін дамыту үшін шығармашылық қиялды, эмоционалды-сенсорлық саланы, дүниетанымды, ойлауды, көркемдік-эстетикалық талғамды дамыту, тәрбиеленушілердің жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, ұлттық мәдениетке баулу арқылы патриотизмге тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту теориясы мен әдістемесі

    Курстың мақсаты: Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамытудың теориялық және әдістемелік негіздерін меңгереді. Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесінің мақсаты, тіл дамыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысы, тіл дамыту әдістемесінің міндеттері, тіл дамытудың дидактикалық ұстанымдары, мектепке дейінгі бағдарламалардағы тіл дамыту мәселесі, «коммуникативті дағдыларды дамыту» білім беру тақырыбында ұйымдастырылған іс-әрекеттердің түрлері, мектепке дейінгі ұйымдардағы тіл дамыту жұмыстарының әдіс-тәсілдері, мәнерлеп сөйлеу құралдары, әңгімелесу және балалардың пікір айту дағдыларын дамыту, мектепке дейінгі балалардың байланыстырып сөйлеу дағдысын дамыту. Байланыстырып сөйлеуді, сөздікті, сөйлеудің грамматикалық жағын дамыту, сөйлеудің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Сыни тұрғыдан ойлау теориясының негіздері

    Бұл курстың мақсаты студенттердің сыни ойлау негіздерін дамыту болып табылады. Курс материалын меңгерген тыңдаушылар сыни ойлау туралы жалпы түсінікке ие болады және олардың сыни ойлау саласындағы құзыреттілігін дамытуға ықпал ететін жұмыс тәсілдерін меңгереді. Студенттер шешім қабылдау, пәндік білімді тиімді пайдалану, өнімді коммуникация құру, командада жұмыс істеу үшін негіз ретінде сыни ойлау әдістері мен тәсілдерінің репертуарын кеңейте алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл курстың мақсаты педагогика мен дидактиканың құзыреттілігін жетілдіру болып табылады. Болашақ педагогтер оқыту стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, белгілі бір білім беру ұйымдарының жағдайларына және білім алушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен жоспарлау, оқыту және бағалау кезінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқу орталарын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ педагогтер студенттерге қажетті педагогикалық көмек көрсете отырып, дидактика, оқыту технологиялары және студенттерді ынталандыру әдістері саласында қажетті білімге ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курстың мақсаты кәсіби даму үшін құзыреттілікті жетілдіру болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулер үшін теориялық негіз береді. Болашақ мұғалімдер әртүрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу, олардың педагогикалық ойлауы мен тәжірибесін дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларына ие және зерттеуге негізделген оқыту мен білім беруді, сондай-ақ өздерінің үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуін дамытуға дайын.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі психология мен өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары

    Бұл курстың мақсаты педагогика мен дидактиканың құзыреттілігін, өзара әрекеттесу құзыреттілігін жетілдіру болып табылады. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен модельдер туралы, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру контексттерінде, оқытушылық қызметінде қолдана алады. Болашақ педагогтер білім беру үдерісіндегі диалогқа, өзара іс-әрекетке және қарым-қатынасқа жәрдемдесу арқылы білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Олигофренопедагогика

    Курстың мақсаты - олигофренопедагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздерін, пәнін, объектісін, әдістерін, міндеттерін, принциптерін, басқа ғылыми пәндермен байланысын ашады. Ақыл-есі кем балаларды тәрбиелеу және оқыту проблемаларын және оларды әлеуметтік оңалту мәселелерін зерттейді. Интеллект бұзылыстарынан зардап шегетін балаларды оқыту мен тәрбиелеудің әдістері, тәсілдері, құралдарының мазмұнын әзірлеу және олардың өмірін арнайы мекемелерде ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Логопедия негіздері

    Мақсаты: логопедияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, пәнін, объектісін, әдістерін, міндеттерін, принциптерін, басқа ғылыми пәндермен байланысын ашады. Сөйлеудің анатомиялық - физиологиялық механизмдерін; сөйлеудің даму заңдылықтары мен кезеңдерін зерттейді. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды тексеруді; сөйлеу бұзылыстарының жіктелуін; клиникалық-педагогикалық жіктелуін сипаттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызметтің және экономика негіздерінің дағдыларынқалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаны басқару Стрессті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдысы. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсінеді және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады. Оқыту нәтижесін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде өткізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл курстың мақсаты педагогтердің жұмыс ортасы үшін құзыреттілікті жетілдіру болып табылады. Болашақ педагогтер білім алушылардың әртүрлілігін ескеріп, олардың оқу процесінде жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік алады. Болашақ педагогтер білім алушыларды оқытуды және оларды тиісті акт, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, білім беру процесіне қосуды қолдайды. Болашақ педагогтер білім алушылардың өмірі мен оқуының мәнмәтінін ескере отырып, қоғамдастықпен (педагогтер, тәрбиеленушілер, ата-аналар / қамқоршылар) ынтымақтастықта психологиялық және этикалық тұрғыдан білім алушылардың әл-ауқатын қолдайды..

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі шағын орталықтың әр түрлі жастағы топта білім беру процесі

    Курстың мақсаты ерте және мектеп жасына дейінгі педагогика мен психология бойынша пәндік құзыреттілікті арттыру, студенттерді шағын орталықтарда жұмысты ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық негіздерімен таныстыру болып табылады. Болашақ педагогтер ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың барлық іс-әрекеттерін бірлесіп болу жағдайында және олардың білім беру қажеттіліктерін ескере отырып ұйымдастыру дағдыларын игереді. Бұл курста студенттер: балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, әр түрлі жастағы топта күнделікті жұмысты және ұйымдастырылған іс-әрекетті жоспарлауды; әртүрлі жас топтарындағы оқушыларға бірлескен ойын әрекетінде педагогикалық қолдау көрсету; балалар арасында ынтымақтастық пен бірлесіп шығармашылық атмосферасын құру үшін іс-әрекеттің барлық түрлерін ұйымдастырудың фронтальды, топтық және жеке формаларын пайдалануды; барлық жастағы оқушылардың дағдыларын дамыту немесе өзін-өзі дамытудың жеке бағыттарын әзірлеуді меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қоршаған ортамен таныстыру теориясы мен әдістемесі

    Курстың мақсаты-мектепке дейінгі білім беру мұғалімдерінің мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған әлемнің теориясы мен әдістемесімен таныстыруды қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерін игеру. Болашақ мұғалімдер мектеп жасына дейінгі балаларда қоршаған әлемнің теориялық және әдістемелік негіздерін қалыптастыру процесінде танымдық қабілеттерін дамытуға бағытталған құзыреттерді дамытады. Табиғат туралы бастапқы нақты идеяларды, бақылау, экскурсия, ойын-сауық, саяхат, серуендеу түрлерін басқару тәсілдерін үйретеді, қоршаған әлемді тану әдістемесімен, пәндік әлеммен, қарапайым белгілермен, Қазақстан өсімдіктері мен жануарларының түрлерімен, өз жерімен, даму факторларымен, табиғи объектілердің жай-күйімен, құбылыстар мен процестермен таныстырады. Студенттерді қоршаған әлемнің теориясы мен әдістемесіне үйрету мектеп жасына дейінгі балаларда зерттеу қызметін, топтық жұмысты қалыптастыруға және дамытуға, тәуелсіз шешімдерді іздеуге ықпал етеді. Осы пән бойынша болашақ мұғалім оқытатын дағдылар, қабілеттер білім алуға, қоршаған әлемнің теориясы мен әдістемесін дамытуға негіз болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі

    Бұл курстың мақсаты мектепке дейінгі ұйымның пәндік-кеңістіктік даму ортасын жобалау үшін пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер музыкалық тәрбие дағдыларын игереді және музыкалық-ритмикалық іс-әрекетке қолайлы жағдай жасау арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық қабілеттерін дамытады, тыңдау-күнделікті режимде музыканы қабылдау, ұйымдастырылған іс-әрекетте балалардың музыкалық аспаптарында ән айту мен ойнауды үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сөйлеудің дыбыстық айтылу аспектісінің бұзылуына арналған логопедиялық жұмыс

    Пәннің мақсаты: студенттерді логопедияның теориялық және практикалық негіздерімен таныстыру. Курс студенттердің дыбыстық айтылу ақаулары мен бұзылыстарының құрылымы туралы түсініктерін дамытуға бағытталған; студенттердің балалардағы дыбысты айту бұзылыстарын жеңу, сондай-ақ олардың алдын алу бойынша түзету және логопедиялық жұмыстардың теориялық және практикалық негіздерін меңгеруі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті жетілдіру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын терең түсінеді және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, білім саласын бағалау құралдарын (формативті және жиынтық бағалау мен өзін-өзі бағалау мен өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ақыл-ойы бұзылған балаларға әлеуметтік және тұрмыстық бағдар беру

    Мақсаты – арнайы ұйымдастырылған практикалық-әлеуметтік және тұрмыстық іс-әрекеттер барысында қоршаған дүниенің заттары мен құбылыстары туралы түсініктерді қалыптастыру, әлеуметтік бейімделуге ықпал ететін өмірлік құзыреттіліктерді дамыту. Курс балаларды өз бетінше өмірге және еңбекке практикалық дайындауға, олардың бойында қазіргі қоғамда әлеуметтік бейімделуге ықпал ететін білім мен дағдыларды дамытуға, олардың жалпы даму деңгейін арттыруға бағытталған. Бұл сабақтар балаларда қоршаған ортада бағдарлау үшін қажетті дағдыларды қалыптастыруға және жетілдіруге тиіс: өзін-өзі күту, мінез-құлықтың моральдық және этикалық стандарттарын меңгеруге және адамдармен қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логопедиялық практикум

    Пәннің мақсаты – студенттердің кәсіби құзыреттілігін дамыту; мектеп жасына дейінгі балалармен түзету және логопедиялық жұмыс процесінде фронтальды сабақтарды ұйымдастыруға және өткізуге студенттерді кәсіби және практикалық дайындау. «Логопедиялық практикум» курсы студенттерге сөйлеу тілі әртүрлі бұзылыстары бар балалармен коррекциялық-әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу бойынша кәсіби және практикалық білім алуға мүмкіндік береді. Пәнді оқу нәтижесінде алынған білім, білік және дағды студенттерге әрі қарай әр түрлі кәсіптік қызметке тереңдетіп дайындалу үшін қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар нейропсихологиясы

    Пәнді оқудың мақсаты – нейропсихология саласында білім алу және диагностикалық және консультативтік қызмет саласындағы құзыреттерді дамыту. Пәнді меңгеру үшін «Психология», «Балалар дамуының жасқа байланысты және физиологиялық ерекшеліктері», «Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардағы есту, көру, сөйлеу патологиясы» пәндерін оқу аясында қалыптасқан құзыреттіліктер қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау

    Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті жетілдіру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқыту саласындағы білім беру бағдарламасымен, сондай-ақ кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптерімен және түпкілікті тақырыптарымен таныс. Болашақ педагогтер білім алушылардың әртүрлілігін және оқыту процесінде инклюзия принциптерін ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына және педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқыту технологияларын пайдалану дағдыларына ие.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардағы есту, көру, сөйлеу мүшелерінің патологиясы

    Курстың мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың есту, көру және сөйлеудің анатомиялық және физиологиялық механизмдерін, сондай-ақ есту-сөйлеу және көру түйсіктерінің пайда болу себептері мен мүмкін механизмдерін, патологиялық бұзылыстарды, жолды таңдауды зерттеуге бағытталған және оларды жеңудің әдістері. Оқыту үдерісі барысында пән студенттердің алдыңғы сабақтас пәндерді оқу барысында алған білімдері, іскерліктері мен дағдыларына негізделеді, соның ішінде «Психология», «Логопедия негіздері», «Балалардың жас және физиологиялық дамуының ерекшеліктері».

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы

    Пәннің мақсаты – білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету саласында кәсіби дағдыларды қалыптастыру арқылы болашақ педагог-психологтың кәсіби құзыреттілігін дамытуға ықпал ету. Пәннің мазмұны ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасының негізгі бағыттарын көрсетеді. Психо-физикалық бұзылыстары бар балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың мазмұнын, мағынасын, заманауи әдістерін, функцияларын және әдістерін, жаңа психотехнологиялық әдістерді меңгеру жолдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геймификация негіздері

    «Геймификация негіздері» пәні студенттердің білім беру процесіне деген ынтасын арттыруға ықпал ететін заманауи білім беру технологиялары саласында білім алушылардың құзыреттілігін қалыптастыруға арналған. Пәннің мақсаты білім беруде геймификацияны қолдану саласындағы студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін жетілдіруге бағытталған. Интерактивті әдістер мен технологиялар негізінде курстың мақсаты келесі міндеттерді шешу арқылы жүзеге асырылады: «геймификация», «гейм-ойын», «ойын технологиялары» ұғымдарын зерттеу; педагогтердің мектеп жасына дейінгі балалармен және ата-аналармен өзара әрекеттесуінде дәстүрлі ойын құралдары мен геймификацияланған ресурстарды біріктірудің даму әлеуетіне негізделген «геймификация» құбылысының мәнін ашу. Курс шеңберінде балаларды мектепке дейінгі даярлық кезеңінде ойын және танымдық іс-әрекетін белсендірудің дәстүрлі емес әдістері, тәсілдері мен технологиялары іс-әрекетті ұйымдастырудың интерактивті нысандарының, ақпараттық-коммуникациялық және мультимедиялық ресурстардың көмегімен игерілетін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сауат ашу негіздері

    «Сауат ашу негіздері» пәні мектепке дейінгі ұйымдарда сауат ашу пәнін оқытудың заманауи әдістерін меңгерту. Сауат ашу негіздері мектепке дейінгі ұйымдарда сауат ашу әдістемесінің тарихы, сауат ашу әдістемесінің лингвистикалық, педагогикалық, психологиялық негіздері, мектепке дейінгі балаларға «сөз» және «дыбыс» «буын», «жуан және жіңішке дауысты дыбыс» туралы алғашқы түсінік беру, қоршаған ортадағы дыбыстардың түрлілігін сөздер арқылы таныстыру, дауысты және дауыссыз дыбыстардың негізгі ерекшеліктерін тануға үйрету, әріптер таңбасымен таныстыру, балаларға дыбыстарды қосып буын жасауға дағдыландыру, буындарды оқуда дауысты дыбыстарға сүйенуге жаттықтыру, сөздерді буынға бөліп оқу, сөздердегі буындарды, сөйлемдердегі сөздерді санауға үйрету, буындарды және жеке сөздерді оқуға жаттықтыру, сөйлем құруға дағдыландыру . Оқу мен жазу балалардың жалпы білім алуға дайындығын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі балалардың көркем-эстетикалық тәрбиесі

    Бұл курстың мақсаты тәрбиеленушілердің барлық іс-әрекеттері мен ерекше білім беру қажеттіліктерін біріктіруді ескере отырып, мектепке дейінгі ұйымның интерактивті қауіпсіз пәндік-кеңістіктік даму ортасын жобалау құзыреттілігін арттыру болып табылады. Курстың мазмұны болашақ педагогтердың мектеп жасына дейінгі балаларды көркемдік-эстетикалық тәрбиелеу құралдары мен балалардың бейнелеу шығармашылығының ерекшеліктері туралы білім жүйесін дамытуға бағытталған. Болашақ педагогтер ерте және мектеп жасына дейінгі балалар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың шығармашылық қабілеттері мен дағдыларын дамытудың заманауи арт-технологияларын, әдістемелерін, техникалары мен әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Отбасы тәрбиесі және ата-аналармен жұмыс

    Мақсат отбасылық қатынастардың функцияларын, типологиясын, стильдерін, принциптерін, әдістерін, құралдарын, модельдерін зерттеуге бағытталған. Студенттер баланы құрдастарымен, отбасында және мектепке дейінгі ұйымда әлеуметтендіру процесімен танысады. Болашақ педагогтер отбасылық тәрбиені ұйымдастыруда ата-аналарға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету дағдыларын дамытады; мектеп жасына дейінгі балаларға үйде білім беру мәселелері бойынша консультациялық көмек пен әдістемелік қолдау көрсетуде жеке-бағдарланған және сараланған тәсілдерді меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сенсорлық бұзылыстары бар балалармен логопедиялық жұмыс

    "Сенсорлық бұзылыстары бар балалармен логопедиялық жұмыс" пәнін игерудің мақсаты білім алушыларда сезім мүшелерінің патологиясы бар баланың даму процесіне сөйлеу бұзылыстарының теріс әсерін түзету немесе әлсірету мақсатында сауатты және тиімді түзету-компенсаторлық әсер етуге мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу білім алушыларда мынадай құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған: түзету-дамытушы білім беру ортасын ұйымдастыруға, әдістемелік және техникалық қамтамасыз етуді таңдау мен пайдалануға, білім беру, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау ұйымдарында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайын болу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға қазақ тілін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты тілдік орта жағдайында табысты қарым-қатынас жасау үшін қажетті базаны қамтамасыз ету. Курс ана тілінде сөйлейтіндермен әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және ішінара ресми-тұрмыстық салаларда қарым-қатынас жасау кезінде негізгі коммуникативті қажеттіліктерді игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудегі кәсіпкерлік қызмет

    Курстың мақсаты мектепке дейінгі ұйымдағы оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және басқару бойынша пәндік құзыреттерді жетілдіру болып табылады. Болашақ педагогтар жоғары сапалы мектепке дейінгі білім берудің қолжетімділігі мен өзгермелілігін қамтамасыз ету және баланың физикалық, шығармашылық және зияткерлік қабілеттерін дамыту үшін ата-аналардың сұраныстарын қанағаттандыру үшін әртүрлі типтегі қосымша білім беру қызметтерін ұсыну бойынша қажетті білім мен дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалық шақтың невропатологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты: Арнайы білім беру жағдайында балалар жасының невропатологиясы туралы білімді қалыптастыру; білім алушылардың психофизикалық, жас ерекшеліктерін және жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру-түзету процесін жүзеге асыру дағдылары. Курста баланың орталық жүйке жүйесінің онтогенездегі анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, баланың жүйке-психикалық дамуының механизмдері мен заңдылықтары; жүйке жүйесінің патологиялары туралы түсініктер бар; жүйке ауруларының даму себептері мен механизмдерін, балалар мен жасөспірімдердегі психикалық даму бұзылыстарының ерекшеліктерін және симптоматологиясын ашады, орталық жүйке жүйесінің патологиясындағы ақаудың құрылымын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың тұқым қуалайтын аурулары және дамуының клиникалық ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты-студенттерді бұзылулардың клиникалық-психологиялық құрылымымен, "шектеулі мүмкіндік" ұғымымен, этиопатогенетикалық заңдылықтармен және пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жіктелуімен таныстыру: мінез-құлықтың соматикалық және психоневрологиялық бұзылыстарының және эмоционалды-ерікті саланың ерекшеліктері зерттелетін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиацияның жалпы және мамандандырылған курсы

    Пәннің мақсаты дауларды шешудің балама әдісі үшін ынтымақтастыққа бағытталған. Болашақ педагогтер медиацияның негізін, принциптерін, рәсімін, құралдарын, медиатордың рөлін жанжалдарды реттеу және дауларды шешу нысаны ретінде біледі. Медиациялық сессияда білімді, іскерлікті, әзірлеу дағдыларын, міндеттерді шешуді қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерте жас балаларға психологиялық-педагогикалық көмекті ұйымдастыру

    Курстың мақсаты – дамуында ауытқуы бар балаларға ерте кешенді көмек көрсетудің отандық жүйесінің қазіргі жағдайымен студенттерді таныстыру. 1 жастағы баланың жүйке-психикалық дамуының ерекшеліктерімен, жас баланың дамуымен, бала дамуындағы бұзылулардың ерте көріністерімен, ата-аналық күйзеліс туралы түсінікпен таныстыру. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде ерте психологиялық-педагогикалық көмекті ұйымдастыру. Ерте психологиялық-педагогикалық көмекке диагностикалық қолдау көрсету. Ерте психологиялық-педагогикалық көмекті жүзеге асыру. Балаларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету кезінде ата-аналармен өзара әрекеттесу технологиялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік - эмоционалды дағдыларды қалыптастыру негіздері

    Бұл курстың мақсаты мектепке дейінгі ұйымның пәндік-кеңістіктік даму ортасын жобалау үшін пәндік құзыреттілікті арттыру болып табылады. Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-эмоционалдық дамуы саласындағы болашақ педагогтардың құзыреттері ерте және мектеп жасына дейінгі балаларда сыни ойлау, креативтілік дағдыларын, ересектермен және құрдастарымен оң қарым-қатынас жасау, эмоционалды интеллект пен командада жұмыс істеу дағдыларын дамытуға кәсіби тәсілдерге негізделетін болады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі еңбекке тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты – студенттерді мектеп жасына дейінгі балалардың еңбекке тәрбиелеудің түсінігі мен маңызымен таныстыру. Мектеп жасына дейінгі балаларды еңбекке тәрбиелеудің мақсаты мен міндеттері анықтау. Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек қызметінің ерекшелігімен, балалар еңбегін ұйымдастыруға қойылатын талаптарымен, мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек қызметінің түрлерімен, мектепке дейінгі мекемелердегі балалардың еңбегін ұйымдастыру нысандарымен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Логоритмика

    Пәннің мақсаты-сөйлеу қабілеті бұзылған адамның психомоторлық функциялары туралы, мектеп жасына дейінгі балалармен кешенді түзету жұмыс жүйесінде логопедиялық ритмиканы практика жүзінде қолдану туралы идеяларды қалыптастыру. Курста логопедиялық ритмика ұғымы, оның құралдары; сөйлеу қабілеті бұзылған балалардағы психомоторлық және сенсорлық функцияларды зерттеу әдістемесі, түзету білім беру процесінде логопедиялық ритмиканы қолданудың әдіснамалық және әдістемелік негіздері туралы айтылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру

    Бұл курстың мақсаты ерте және мектепке дейінгі жастағы педагогика мен психология бойынша пәндік құзыреттілікті, мектепке дейінгі ұйымдағы тәрбие-білім беру процесін ұйымдастыру және басқару құзыреттілігін, мектепке дейінгі ұйым педагогінің жеке басын өзін-өзі дамыту құзыреттілігін арттыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер қарапайым математикалық идеяларды қалыптастыру және қарапайым логикалық операцияларды орындау процесінде мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық қабілеттерін дамытуға бағытталған құзыреттерді дамытады. Олар мектеп жасына дейінгі баланы балабақшадағы математика мен логика негіздерімен таныстыру және бастауыш мектепте нақты ғылымдарды игеру кезеңдері арасындағы сабақтастықты қамтамасыз етуді үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Курстың мақсаты кәсіби даму үшін педагогикалық құзыреттілікті, өзара әрекеттесу үшін құзыреттілікті жетілдіру болып табылады. Өзін және өзінің кәсіби қызметін үнемі дамытудың өзектілігі мен мүмкіндігін сақтау үшін болашақ педагогтар зерттеулерге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен кәсіпті дамытуға қатысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. педагогтер, оқытудың инновациялық тәсілдері, сондай-ақ білім алушыларды оқыту және басқару. Болашақ педагогтер дамуға бағытталған ойлауды қабылдайды және қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ тәрбиешілер педагог ретінде өз жұмысының ғылыми негізделген дамуымен танысу үшін шағын зерттеу жобасын жобалайды. Олар зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикалық аспектілерін қоса, деректерді жинау және талдау әдістемесін әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ педагогтар этикалық тұрғыдан жүргізілген зерттеулер мен әзірлемелер негізінде өздерінің педагогикалық қызметін дамытып, жаңарта алады, сондай-ақ ғылыми жобаларды орындай алады немесе қатыса алады. Олар сондай-ақ әртүрлі кәсіби әдістер мен арналарды пайдалана отырып, өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін ұсына алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақыл-ойы бұзылған балалармен түзету-дамыту жұмысы

    Мақсаты-білім алушылардың танымдық саласының компенсаторлық мүмкіндіктерін дамытуды ынталандыру, мектепке дейінгі дезадаптацияның алдын алу. Курс қоршаған шындықты толық қабылдауды қалыптастыруға және баланың дамуындағы бар ауытқуларды түзетуге (әлсіретуге немесе түзетуге) бағытталған. Бағдарлама зияткерлік жеткіліксіздігі бар мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық және эмоционалды-ерікті қызмет саласының ерекшеліктерін, олардың әлеуетті мүмкіндіктерін ескере отырып құрылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • МДҰ-да логопедиялық жұмыстарды ұйымдастыру

    Курстың мақсаты – студенттердің білім беру ұйымдары жағдайында түзету және дамыту логопедиялық әсерінің кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу сөйлеу бұзылыстарының жіктелуі, оларды түзету шаралары, алдын-алу, логопедиялық жұмыстың түзету-педагогикалық жүйесін ұйымдастыру туралы заманауи ғылыми идеяларды қарастыруды қамтиды. Пәнді оқу барысында білім алушылар логопедиялық тексеру, балалардың ауызша және жазбаша сөйлеуін дамытудағы бұзушылықтарды түзету; уақтылы алдын алу және қиындықтарды жеңу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Математика негіздері

    Пәннің мақсаты- студенттердің мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық дамуының заманауи тәсілдерін: балалардың логикалық ұғымдарды меңгеру заңдылықтары мен логикасын (көп, сан, пішін, өлшем, уақыт және т.б.); қарапайым математиканы оқытудағы практикалық дағдыларын (арифметика, шамалар, алгебра және геометрия элементтері) меңгеруге бағытталған. Оқуды бітіргеннен кейін студенттер ұйымдастырылған оқу қызметінде мектеп жасына дейінгі балаларға математиканы оқыту әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Логопедиялық массаж

    Курстың мақсаты: студенттерді болашақ мамандар қалыптастыратын іс-әрекет стандарттарына (артикуляция, дыбысты айту, интонация және т.б.) сүйене отырып, балалармен коррекциялық логопедиялық жұмыстың жеке түріне дайындау. Курста логопедиялық массаждың сөйлеу бұзылыстарын жеңудегі маңызы, логопедиялық тәжірибеде массаж түрлерін қолдану бойынша ұсыныстар мен қарсы көрсетілімдер, логопедиялық массаждың әртүрлі түрлерін жүргізудің жалпы нұсқаулары айтылады. Логопедиялық массажды босаңсыту және белсендіру әдістері, Новикова, Ю.В. Микляева, Т.А. Воробьева және т.б. авторлық зонд, нүктелік массаж, аппараттық және классикалық массаж жасау әдістері қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Көшбасшылық қасиеттерге ие, жалпы және инклюзивті мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласындағы өз қызметінің нәтижелерін болжайды.
  • Мектепке дейінгі білім беру саласындағы озық ғылыми жетістіктерге негізделген пәндік ерекшеліктерді білу және түсіну, тәрбиеленушілердің физикалық, зияткерлік, танымдық-сөйлеу, шығармашылық қабілеттерін дамыту, әлеуметтік-эмоциялық дағдыларды қалыптастырады.
  • Әр баланың мүдделерін, ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде оның әлеуетін жан-жақты дамытуды және ашуды ұйымдастырады.
  • Жұмыста мектепке дейінгі білім беру саласындағы қызметті реттейтін негізгі нормативтік құжаттарды қолданады.
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дербес, танымдық, шығармашылық қызметі үшін қолайлы даму ортасын жасайды
  • Тәрбиеленушілердің қызығушылықтарын, қажеттіліктерін, жас ерекшеліктерін және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие-білім беру процесін ұйымдастырады және жүргізеді
  • Қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім беру технологияларын қолдана отырып, қалыпты және сөйлеу қабілеті бұзылған ерте және мектеп жасына дейінгі балаларға арналған білім беру қызметін жобалайды.
  • Сөйлеу бұзылыстарының клиникалық-педагогикалық классификациясы негізінде сөйлеудің анатомиялық-физиологиялық механизмдерін анықтайды
  • Сөйлеу бұзылыстарын түзету және психомоториканы, сенсорлық процестерді дамыту үшін логопедиялық ойындар мен массажды қолдану әдістемесін біледі
  • Білім берудің келесі сатысына сәтті оқыту базасын құру үшін баланың біліктері мен дағдыларының даму деңгейін талдайды
Top