Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01211 Мектепке дейінгі білім беру және логопедия в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектеп жасына дейінгі балалардың жан – жақты дамуын қамтамасыз ететін кәсіби, құзыреттілікке ие мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру үшін тәрбиеші мен педагог-логопедті даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мектепке дейінгі педагогика
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Мектепке дейінгі ұйымда бос уақытты ұйымдастыру
Балалар әдебиеті мәнерлеп оқу бойынша практикумымен
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Мектепке дейінгі психология
Білім берудегі жасанды интеллект
Мектеп жасына дейінгі дарынды балалармен жұмыс істеудің теориясы және әдістемесі
Қазіргі мектеп жасына дейінгі балалардың ойындары және ойын әрекеттері
Нутрициология негіздері
Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Шешендік өнерді оқыту
Балалардың шығармашылық және зерттеушілік қабілеттерін дамыту
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту теориясы мен әдістемесі
Сыни тұрғыдан ойлау теориясының негіздері
Оқыту әдістері мен технологиялары
Педагогикалық зерттеулер
Білім берудегі психология мен өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары
-
3 Оқу жылы
Олигофренопедагогика
Логопедия негіздері
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Экология және өмір қауіпсіздігі
Инклюзивті білім беру ортасы
Мектепке дейінгі шағын орталықтың әр түрлі жастағы топта білім беру процесі
Қоршаған ортамен таныстыру теориясы мен әдістемесі
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі
Сөйлеудің дыбыстық айтылу аспектісінің бұзылуына арналған логопедиялық жұмыс
Бағалау және дамыту
Ақыл-ойы бұзылған балаларға әлеуметтік және тұрмыстық бағдар беру
Логопедиялық практикум
Балалар нейропсихологиясы
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардағы есту, көру, сөйлеу мүшелерінің патологиясы
Ерекше білім беруді қажет ететін балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Геймификация негіздері
Сауат ашу негіздері
Мектепке дейінгі балалардың көркем-эстетикалық тәрбиесі
-
4 Оқу жылы
Отбасы тәрбиесі және ата-аналармен жұмыс
Сенсорлық бұзылыстары бар балалармен логопедиялық жұмыс
Мектеп жасына дейінгі балаларға қазақ тілін оқыту әдістемесі
Мектепке дейінгі білім берудегі кәсіпкерлік қызмет
Балалық шақтың невропатологиясы
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың тұқым қуалайтын аурулары және дамуының клиникалық ерекшеліктері
Медиацияның жалпы және мамандандырылған курсы
Ерте жас балаларға психологиялық-педагогикалық көмекті ұйымдастыру
Әлеуметтік - эмоционалды дағдыларды қалыптастыру негіздері
Мектепке дейінгі еңбекке тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі
Логоритмика
Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
Зерттеулер, даму және инновациялар
Ақыл-ойы бұзылған балалармен түзету-дамыту жұмысы
МДҰ-да логопедиялық жұмыстарды ұйымдастыру
Математика негіздері
Логопедиялық массаж
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Көшбасшылық қасиеттерге ие, жалпы және инклюзивті мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласындағы өз қызметінің нәтижелерін болжайды.
- Мектепке дейінгі білім беру саласындағы озық ғылыми жетістіктерге негізделген пәндік ерекшеліктерді білу және түсіну, тәрбиеленушілердің физикалық, зияткерлік, танымдық-сөйлеу, шығармашылық қабілеттерін дамыту, әлеуметтік-эмоциялық дағдыларды қалыптастырады.
- Әр баланың мүдделерін, ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде оның әлеуетін жан-жақты дамытуды және ашуды ұйымдастырады.
- Жұмыста мектепке дейінгі білім беру саласындағы қызметті реттейтін негізгі нормативтік құжаттарды қолданады.
- Мектеп жасына дейінгі балалардың дербес, танымдық, шығармашылық қызметі үшін қолайлы даму ортасын жасайды
- Тәрбиеленушілердің қызығушылықтарын, қажеттіліктерін, жас ерекшеліктерін және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие-білім беру процесін ұйымдастырады және жүргізеді
- Қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім беру технологияларын қолдана отырып, қалыпты және сөйлеу қабілеті бұзылған ерте және мектеп жасына дейінгі балаларға арналған білім беру қызметін жобалайды.
- Сөйлеу бұзылыстарының клиникалық-педагогикалық классификациясы негізінде сөйлеудің анатомиялық-физиологиялық механизмдерін анықтайды
- Сөйлеу бұзылыстарын түзету және психомоториканы, сенсорлық процестерді дамыту үшін логопедиялық ойындар мен массажды қолдану әдістемесін біледі
- Білім берудің келесі сатысына сәтті оқыту базасын құру үшін баланың біліктері мен дағдыларының даму деңгейін талдайды