Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01507 География (IP) в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері, инклюзивті білім беру дағдылары бар, жоғары сапалы оқыту контентін құруға, рухани-адамгершілік тұлғаны тәрбиелейтін, қоғамға қызмет ету құндылығын жүзеге асыратын әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ұйымдастыруға қабілетті кәсіби педагогты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қоршаған орта және тұрақты даму
Жалпы жертану
Білім берудегі психология және диалог, өзара әрекет, коммуникация
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Ілгермелі шет тілі
Географияны зерттеу әдістері
Жасанды интеллект негіздері
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
-
2 Оқу жылы
Гидрология және су ресурстарын қорғау
Геология және геоморфология негіздері
Табиғат туралы ғылымдар
Биогеография
Қазақстанның физикалық географиясы
Құрлық гидрологиясы
Педагогикалық зерттеулер
Ландшафттану
Оқыту әдістері мен технологиялары
Қалалар мен ауылдық елді мекендердің географиясы
-
3 Оқу жылы
Картография және топография негіздері
Медициналық география
Географиядағы ГАЖ технологиялары
Метеорология және климатология
Табиғатты пайдалану экономикасы
Қоғамдық география
Бағалау және дамыту
Мәдениет географиясы
Қазақстанның ауылшаруашылығы аймақтары
Географияны оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Климаттың өзгеруі және салдары
Абайтану
Дүние бөліктері мен мұхиттардың физикалық географиясы
Тұрғындар географиясы
Геосаясат
Қазақстанның өнеркәсіп аудандары
Рекреациялық география
-
4 Оқу жылы
Заманауи географияның теориясы мен тұжырымдары
Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық географиясы
Географиялық зерттеулер, даму және инновациялар
Геоэкономика
Қазақстанның шекаралық аймақтармен интеграциясы
Инклюзивті білім беру ортасы
Өлке топономиясы
Заманауи топонимика
Елтану
Геокикілжің
Табиғи тәуекел географиясы
Қазақстан аймақтары географиясы
Қазақстанның агроөнеркәсіптік кешені
Шет елдер географиясы
Дүниежүзілік шаруашылық
Геоглобалистика
Қазақстанның туристік-рекреациялық ресурстары
Регионалистика
Профессии
Оқыту нәтижелері
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерді ескере отырып, білім қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру, өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық ұстанымдары мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою;
- табиғаттан адамның органикалық бірлігі табиғатының бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіру үшін географиялық ортада болатын құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау;
- қазіргі қоғамның географиялық дүниетанымын кеңейту және демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, табиғи пәндерді пәндік-тілдік оқытудың CLIL технологияларын пайдалану;
- география ғылымын түсініп, игеру үшін әдіснамалық және теориялық маңызға ие іргелі ғылыми ұғымдарды танып, түсіну және қоршаған ортаның ғаламдық және жергілікті мәселелерін шешу үшін басқа ғылым салаларынан алған білімін кіріктіре отырып, өзінің көзқарасын дәлелдеу;
- әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен алдыңғы қатарлы географиялық тұжырыидарға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыда іріктеу және географияны оқыту мен өзінің кәсіби өсуін жетілдіру үшін алған білімін пайдалану;
- географиялық карталардың ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну және картографиялық бейнелеу тәсілдерін ажырату және табиғат объектілерінің кеңістіктік-уақыттық моделін түсіну үшін геоақпараттық әдістер мен технологияларды қолдана отырып, әртүрлі кеңістіктік деректерді іс жүзінде қолдану;
- оқу үдерісінде зерттеу жүргізуде физикалық-географиялық, экономикалық-географиялық әдістерді пайдалану және далалық, геоақпараттық, статистикалық әдістерді практикалық тапсырмаларды орындау үшін қолдану;
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттерді меңгеру, оқуды одан әрі өзбетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын қолдану және педагогикалық, сондай-ақ қоғамдық қызметте өзара кәсіби қарым-қатынастарын құру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсінуі, оқыту үдерісіндегі білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқыту тұрғысынан олардың психологиялық жағдайына этикалық қолдау көрсету;
- географиялық, экологиялық процестер мен құбылыстардың салдарын болжау үшін географиядан алған білімді жинақтап, қорытындылау, географиялық насынадарға, процестер мен құбылыстарға зерттеу, тәжірибе және болжам жасау үшін түрлі географиялық процестердің үлгісін жасау.
- географияны оқытуда қолдану үшін ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазылымды білу, академиялық адалдық ұстанымдары мен мәдениетітің маңызын түсіну;
- Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдана отырып, оқу процесін жүзеге асыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау, географияны оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру.