Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01407 Музыкалық білім в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы еңбек нарығының жағдайына бейімделген музыкалық білім беру саласында бәсекеге қабілетті, білікті, жауапты, өз мамандығын еркін меңгерген музыка мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Музыка мұғалімінің кәсіби дайындығы
Мамандыққа кіріспе
Музыка теориясы
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Дауыс қою
Академиялық ән салу
Музыкалық аспаптар (баян, домбыра, қобыз, фортепиано)
-
2 Оқу жылы
Гармония және сольфеджио
Арнайы музыкалық пән 1 (Негізгі музыкалық аспап, Хорды дирижерлау)
Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі
Орындаушылық шеберлік модулі 1 (Негізгі музыкалық аспап, Хорды дирижерлау)
Жеке ән салу және сахнадағы қозғалыс
Вокал класы
Экология және тұрақты даму
Cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Педагогика
Сольфеджио
Хортану
Хор класына дайындық
Құқық негіздері
Орындаушылық шеберлік модулі 2 (Негізгі музыкалық аспап, Хорды дирижерлау)
Инклюзивті білім беру
Арнайы музыкалық пән 2 (Негізгі музыкалық аспап, Хорды дирижерлау)
Экономика және кәсіпкерлік
Қаржылық сауаттылық негіздері
-
3 Оқу жылы
Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
Арнайы музыкалық пән 3 (Негізгі музыкалық аспап, Хорды дирижерлау)
Әлем музыка тарихы
Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы 1
Музыкалық технологияға шолу 1/Coursera/
Музыка пәнін оқыту әдістемесі
Орындаушылық шеберлік модулі 3 (Негізгі музыкалық аспап, Хорды дирижерлау)
Мектеп хорымен жұмыс жасау практикумы 1
Мектепке дейіңгі музыкалық білім 1 /Minor/
Қазақ және әлем музыка тарихы
Конструктивті оқыту әдістемесі
Мектеп хорымен жұмыс жасау практикумы 2
Орындаушылық шеберлік модулі 4 (Негізгі музыкалық аспап, Хорды дирижерлау)
Музыкалық технологияға шолу 2/Coursera/
Арнайы музыкалық пән 4 (Негізгі музыкалық аспап, Хорды дирижерлау)
Музыкалық психология
Мектепке дейіңгі музыкалық білім 2 /Minor/
Музыка сабағында жасанды интеллектіні қолдану технологиялары
Қосымша музыкалық аспап
Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы 2
-
4 Оқу жылы
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (қосымша музыкалық аспап)
Ансамбль
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (хор партитурасын оқу)
Синтезатор
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (негізгі музыкалық аспап)
Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы 3
Мектепте сыныптан тыс үйірмелік жұмыстарды ұйымдастыру
Синтезатор және ақпараттық технологиялар
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (хорды дирижерлау)
Мектеп хорымен жұмыс жасау практикумы 3
Мектеп репертуарымен жұмыс
Музыка мұғалімінің зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жаратылыстану-ғылыми, гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық, кәсіпкерлік, құқықтық, экологиялық білімдерді, тіршілік қауіпсіздігі мәдениетін түрлі салаларында қолдануға қабілеттілігі мен дайындығын көрсету.
- Музыка теориясы және сольфеджио негіздерін хор класында қолданады, мамандыққа кіріспе пәнін кәсіби деңгейде үйлестіре алады.
- Музыкалық аспапта ойнау, орындаушылық шеберлік, вокалдық-хор дирижерлау техникасы мен тәсілдерін меңгерген.
- Қазақ және әлем музыкасындағы тарихи кезеңдерді салыстыра отырып, шолу жасайды. Ансамбль және үйірмелік жұмыстарды ұйымдастыра біледі.
- Музыкалық психология мен конструктивті оқытудың әдістерін қолданады, инклюзивті білім беруді ұйымдастыра біледі.
- Білім алушылар ЖИ негізгі ұғымдары мен әдістерін біледі, музыка сабағында ЖИ құралдарын пайдалана отырып, әртүрлі стильдер мен жанрлардың ерекшеліктерін анықтап, оларды шығармашылық жұмыста қолданады. Жасанды интеллектті игеру арқылы заманауи технологияларды музыка сабағында тиімді пайдаланады.
- Музыкалық-педагогикалық әрекетте ізденушілік қабілеттерін көрсетеді, ғылыми зерттеу әдістерін тәжірибеде қолданады.
- Музыкалық шығармаларды шебер орындайды, хормен кәсіби деңгейде жұмыс жасап, жаңартылған музыкалық білім беру мазмұны аясында оқу үдерісін модельдей алады.